Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW M8 oficiálně: Vrchol osmičkové řady má až 460 kW. Nechybí mu čtyřkolka

30 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
M8 rozebírat nebudu, taková auta je už dávno mají takové, že na silnici využít nejdou ani z poloviny, na okruh si zas podobné auto koupí buď pozér nebo neználek. Takže můžu zůstat v kategorii líbí/nelíbí a mě se M8 líbí, designově zdaleka nejzajímavější počin mezi sport kupé za poslední roky. Možná bych zvolil jiná kola, jednodušší loukoťová, ale celkově je to mňamka. 😄 :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
Tak tu si dovolím nesúhlasiť s tým MB GT, už som to videl pár krát ale za mňa je to hodne nepohľadné auto.Kupé super ale 4 door nič-moc (hodne diplomaticky povedané).
Avatar - pradeda777
pradeda777
....a s manuálem.....to by byla kára..... 😉
Avatar - CountachSV
CountachSV
ta E31 je překrásná, to je prostě SEN.

na novince mě klasicky vadí ty černé ráfky, tato móda je odporná 8-s
webpaja
Je to o cca metrák. Technika i luxus něco váží.
webpaja
Jasně, že raketa...jen je potřeba vnímat toto auto jako vrcholný cesťák. V bezpečí okruhu pak určitě i na pár kol zábavný. Při přilnavosti současných vysokovýkonných pneu, ale na okreskách už neposkytne extázi v rozumných rychlostech.
webpaja
Pobavit se sním bude určitě dát, jen to bude to klasické 1 ostré kolo a další dvě na dochlazení. Ty parametry jsou dechberoucí.
Avatar - iudex
iudex
Plne súhlasím s prvou vetou, proste supersilné GT, ktoré na ceste nevieš využiť a na okruh so svojou hmotnosťou a rozmermi už nepatrí. TIež sa mi dizajnovo vcelku páči, ale nič, z čoho by som bol osobitne odvarený. A preto by som už zvažoval iné auto: ak som sám, prípadne chcem mrštnejšie auto na okruh, tak 4er kupé (poprípade 2er) a ak to chcem viac ako praktickejší cesťák, tak počkať na 8 Gran Coupé (ako som písal, to bude dizajnovo veľmi vydarené 4-dverové kupé), alebo sa pozrieť na konkurenciu od Mercedesu: GT 4door. Práve to si kúpil teraz kolega a keď som ho včera prvýkrát videl, išiel som do kolien, ako parádne to naživo vyzerá: https😐/i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlas. Krásná auta, kterým se dají vyčíst snad jen 2 věci
- příliš velká váha
- chybí volby převodovky

Jinak asi nic. Sám mám velká sportovní GT rád, takže se mi taky líbí.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Když ho může mít i Shelby, oba Hellcaty apod, tak proč ne? Jde o to, zda by ho tu ještě někdo uměl udělat. Pro Ameriku je dělá např. tremec.
Orm
Mně se to auto moc líbí, ale asi ho nikdy nebud řídit - no uvidíme. Ale myslím si, že Autoforum je svým tvrzením dost vedle. M8 nevnímám jako konkurenci k Ferrari a ani k Alfa Romeo. Mám možnost se občas projet v AR 4C Spider a řekl bych, že to oproti M8, ale i jiným podobným GT, musí být dost jiný zážitek. Važme si aut, se kterými je zážitek jezdit, dokud jsou.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Proč by u BMW měly být? Tam to zrovna pravidlem není.
Avatar - Magister
Magister
Hooodně dobré kupátko i kabrio. To se Batorským povedlo!
webpaja
Proč sem taháš autoforum? Přčepisovači cizích člán ků, kteří netestují, neznají... Naprosto pasé.

Srovnávat AR 4C s GT je pak naprostý nesmysl, asi jako MPV a autobus.
webpaja
M2 Competition, však se dělá 😉
Avatar - Annasweet
Annasweet
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
GeekStar
Tohle je pro mne asi jako pro většinu diskutujících materiál z říše plakátů, takže hodnoceno ryze tímto "plakátovým" pohledem, ujde to, ale LaFerrari kvůli tomu ze zdi strhávat nebudu. :-!
LandHodor
Presne ! e31 je prekrasna, po 30ti letech to auto je porad originalni design elegantne sportne smrncovniho coupe. Mam nejak zazity ze kdyz vidim auto s cernymi alu, tak to vypada ze ridic nema ani na poklice 😁 Vzhledove chude.
Mig_35
Nebude to jezdit DTM? To je trochu okruh😊
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
441 rsp. 460kW a manuál? Si si jistej?
webpaja
Však proti M8 ani píp.
Avatar - Magister
Magister
Jasné, tak je to GTéčko. Ale i takové jsou třeba.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
LandHodor
Jj 8er neni okruhove naradi ale cestovni kupe, i kdyz na okruhu se s nim ridic muze taky pobavit i s 😁rive v M850i: https😐/youtu.be/QNry2WJiNco
LandHodor
Alpina B8 jako jo pekny ale me vzdy uchvatil AC Schnitzer, jen jak vypada od nej M850i (https😐/youtu.be/dHxlOMDpZlw), se nemuzu dockat jak vyladi vrcholnou M8, to bude strasna raketa 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vidim to stejně + si nemůžu odpustit připomínku poslední srovnávačky kdy 850i dalo s LC500 plichtu :-!

Na Alpina B8 verzi sem fakt zvědavej = no na biturbo V8 v LC taky :yes: 😄
webpaja
Fotky pablba, kde má M8 falešné koncovky výfuku? Ty tu postneš výřez v nárazníku. Ty i ten e😜ert co to dává na net by se měl na auta vykašlat. Falešná koncovka výfuku není díra v nárazníku.
Avatar - Magister
Magister
Na okruhy to není. Zajímavé, že je to těžší než podobně velké Ameriky - Camaro a Mustang.
Avatar - iudex
iudex
Rozhodne nejdem popierať kvality 8er. Myslím ale, že toto nie je zrovna okruhové náradie, proste pri tých rozmeroch a najmä hmotnosti (kupé 1,9t a kabrio cez 2 tony!) je to hlavne GT, z ktorého ani super silný motor čistý športiak nespraví a veľmi by som sa divil, keby som M8 na okruhu často videl (ak vôbec). V kontexte uvedeného mi prídu trochu zbytočné úpravy zamerané na okruh a celkovo by som silne zvažoval, či by mi v takomto gran turisme nepostačovalo 530 koní verzie M850i.