Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Kia ProCeed 1.4 T-GDI (103 kW) 7DCT – Tak trochu jiný kombík

65 komentářů

99matthew99
Testovana scala s 1.0 TSi a manualnou prevodovkou stala 622t, toto stoji so 4valcom a automatom v zaklade 644t(15metaliza), 7rocna zaruka v cene, vyhrievany volant a pod. Porovnavat exterier oboch aut radsej nebudem nech si spravy kazdy vlastny nazor. Ludia z Mladej Boleslavi si fakt veria. Good luck
Dušan Dreisig
:yes: môžem len súhlasiť
Šimpanz
Testovaná Scala 1.0 TSI s příplatky stála 622, v základu stojí 450, testovaný Proceed stojí 700, v základu 645.
Scala 1.5 TSI 110 kW Style v automatu stojí 525, s pakety komfort a extra s koženými sedačkami v elektrice stojí 600, tedy o 100tczk méně než testovaný Proceed přičemž má pár prvků komfortní výbavy navíc a o dost dynamičtější motor. Takže hodně štěstí Kia, za tyto peníze to bude mít hodně těžké, ale v Soulu si asi věří.
99matthew99
Proceed ma sedacky sklapatelne v pomere 40:20:40 co nema ziadna skoda, bral som cenu bez tohoto priplatku ktora by bola 659t. neviem ake prvky ma scala naviac ale viacprvok nema urcite. Taktiez nevyzera takto dobre(moj osobny nazor) a za zaruku 5r/150tkm sa priplaca. Motor 1.5TSi rozhodne nepovazujem za dynamicky a v spojeni s dsg(suche spojky) uz vobec nie.
Šimpanz
1.5 TSI nemusíš považovat za dynamický, ale 1.4 T-GDI přefikne rozdílem třídy.
http😐/www.zeperfs.com/…uel7504-7929.htm
99matthew99
Z 0-100 tam mas rozdiel 0.7s. To je rozdiel triedy? Ak dobre vidim tak rozdiel vo vahe je 100kg. Nechcem vediet kde sa pri scale setrilo. Proceed vyzera lepsie, jazdi lepsie, ma lepsiu prevodovku ako automat tak manual(scala manual zatial nema s 1.5TSi) a nechcem kecat ale aj motor si myslim ze viac vydrzi(cisto moj pohlad). Ten 1.5 s vypinanim valcov zrovna rebricku spolahlivosti nekraluje. Dsg so suchymi spojkami detto.
Šimpanz
Pružné zrychlení 80-180 rozdíl 6,5 sekundy, ano to je rozdíl třídy.
I Octavie, která má stejnou hmotnost ve stejné disciplíně nadělí Ceedu 5 sekund.
http😐/www.zeperfs.com/…uel7504-7251.htm
Kterému žebříčku spolehlivosti nekraluje 1.5 TSI?
A myslíš, že 7DCT se suchými spojkami je vzorem spolehlivosti?
https😐/www.honestjohn.co.uk/forum/post/121255/kia-hyundai-dct
99matthew99
Nech sa paci
https😐/forum.skodahome.cz/…C5%99i-rozjezdu/?…

Je pravda ze pruzne zrychlenie 80-180 je dost podstatny udaj. Vidim ho skoro v kazdom teste. Bezne ked obieham tak koncim pri 180.
Šimpanz
To jako má být ten žebříček spolehlivosti? Myslíš, že na kia fóru není žádný problém s motorem?
Ano pružné zrychlení je pro jízdu zcela zásadní údaj a čím větší rozpětí rychlostí tím více se ukáží rozdíly mezi motory.
Nemá to cenu, ty si myslíš, že Scala je předražená a Proceed levný. Já si myslím, pravý opak. Za rok si řekneme, kdo měl pravdu, statistiky kolik se prodá Scal a kolik Proceedů v ČR jsou volně k dispozici.
99matthew99
https😐/youtu.be/4GIoPjdLeTo

V tom teste vravi ze kazdy jeden den mu aspon raz zdochol motor. Zda sa ti normalne aby auto pri pohynani denne zdochynalo?
Pozri ved ja sa s tebou nehadam, nech si kazdy kupi co mu viac vyhovuje, mne sa len zda ze cena scaly je trosku vyssia ale to si myslim o skoro vsetkych skodovkach >😁 viem ze sa scal?(neviem ako sa to sklonuje) preda viac ale to neznamena ze je to lepsie auto.
Šimpanz
No ale to není problém motoru, ale nastavení záběru spojky nebo mezikusu mezi volantem. Vždyť ten motor chválí od začátku do konce, nízká spotřeba, slušná dynamika i v supu, tichounký, se Scalou si bude pohrávat.
Nejdříve operuješ cenou Scaly a cenou Proceedu a píšeš, že si v Boleslavi věří a teatrálně přeješ good luck a pak napíšeš, že se Scal prodá víc než Proceedů? Už ti vůbec nerozumím.
99matthew99
Obrovske % predajov si myslim bude tvorit fleet, ako to uz pri skodovke byva zvykom. A tam bude ina cena ako zakaznik ktory si pride kupit jednu. Proceed nebude masovka, to ani necakam, ale ja by som sa pre nu rozhodol skor ako pre scalu. Pozrime si predaje FO ci aj tam takto masivne kraluje skodovka.
Avatar - Emel
Emel
Soukromě se kupují tradičně laciná auta, takže se na Škodovku (4749) dotahuje Dacia (3179).
http😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Šimpanz
Soukromé prodeje tvoří především levná auta bez ohledu na značku. Takže Fabie, i20, Ria, Clia, Sandera a další auta za nízké ceny tvoří většinu prodejů do privátu. Dražší auta kupuje převážně fleet, drahá auta prakticky výhradně jenom fleet. Proceed jakožto jeden z nejdražších modelů Kia je se svou cenovkou typický kandidát na větší prodeje do fleetu než do privatu (když všechny modely mají 64% do fleetu, tak ty drahé budou mít klidně 80-90😖. Kia letos prodala do fleetu 1900 aut, do privátu 1066, takže je jasné, že auto za 650+ bude většinově spadat do kategorie jako je Octavia, tedy převaha do fleetu.
Stále nechápu tvé teorie o cenách Scaly a Proceedu, buď se auto dobře prodává (je jedno jestli důchodcům, taxikářům, T-mobilu nebo eskymácké armádě) a pak je cena logicky nasazená správně nebo se auto prodává mizerně a pak výrobce cenu evidentně přestřelil.
Kdyby byla statistika po modelech a ne jen po značkách, tak se klidně vsadím, že Scala rozdrtí Proceed jak v celkových prodejích (tedy na IČO a na občanku), tak v počtu kusů prodaných na občanku (prostě proto, že je to o kategorii levnější auto a je jasné, že to bude druhý nejprodávanější model Škodovky do privátu hned po Fabce).
99matthew99
Skodovka rozdrti kazdu inu znacku u Vas pretoze v ludoch este stale prevlada dojem ze skodovka je domaca znacka, nahradne diely su lacne, opravi ju kazdy garazmajster, servis je vsade a cena vyyyborna. Kludne nech si ich kupuje kazdy cech, ja by som svoje zarobene peniaze skode nedal. Nehovoriac o tom ze Scala je bezne auto bez akychkolvek emocii, proceed je dizajnovo podstatne krajsie auto. A obdivujem cloveka(ak sa taky najde) ktory da 622tkč za scalu s 1.0tsi.
koblih
"Scala je bezne auto bez akychkolvek emocii, proceed je dizajnovo podstatne krajsie auto." Takze veskere emoce Ceedu zakladas na designu? To je vcelku individualni zalezitost, nemyslis?

https😐/www.autocar.co.uk/car-news/industry/2018s-most-popular-cars-europe-%E2%80%93-country
Jinak v Estonsku byla nejprodavanejsim autem Octavia, taky je to tim ze ji tam povazuji za domaci automobilku, kterou opravy kazdej garazmajster?
Avatar - white label
white label
622tKč za Scalu 1.0 TSI logicky nikdo nedá, i ten extrémní novinářský kousek bude ve finále za výrazně menší sumu peněz.
Zdejší argumentace cenou novinářského auta je tady stále nesmrtelná...
Avatar - hugino
hugino
Je pravda že motory 1.4 T-GDI sa vyrabaju v Číne a nasledne ich vozia do Žiliny a Nošovíc ?Ak by som si mal vybrať v tejto cenovej relacii tak určite beriem VW Golf 1.5 tsi Highline v R-line pakete a budeš král triedy.Otrasné na tej Kii je podsvietenie klímy a celkovo tá pristrojovka s tým tabletom.Ináč nevyzerá zle ale na korejca je dosť drahá.
Mino 1
Jasné, že nie. Motory sa vyrábajú priamo v Žiline.
99matthew99
Ano je to pravda. Kia síce u nás má motoráreň, no motory 1,0 T-GDi a 1,4 T-GDi sa do Tepličky nad Váhom dovážajú z Číny (predtým z Južnej Kórei).
Avatar - Dany
Dany
Je to pravda. Nasledovník 1,5 TGDi sa už má robiť v Žiline. 1,6 TGDi sa robí v Žiline.
koblih
Za zaruku se priplaci? Verim, ze ty dva tisice budou pomerne zasadni cenovou polozkou >😁
1.5 TSI je zaroven urcite (alespon o neco) dynamictejsi nez T-GDI.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Na to je jednoduché řešení: nekupovat novinářskou Scalu 1.0 za 622 t.
Avatar - white label
white label
To cenové "srovnání" myslíš opravdu vážně? 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
s tragicky zastaralým motorem :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Podobný dojem, jako autor testu jem měl z obou mnou zkoušených TGDi a to jak v této verzi 103kw 1.4 a také 88kw 1.0.

Oproti motorům podobných kategorií od jiných výrobců, které jsem jezdil, bych hodně váhal, jestli jinak asi dobře jezdící a cenově lákavou Kiu (či Hyundai) chtěl. Motory prostě pocitově nejedou na svůj výkon a do otáček se jim taky extra nechce. U mne zkoušeny s MT.
Avatar - iudex
iudex
Práve pre toto tvrdím, že Proceedu bude najviac svedčať 1,6TGDi, predsalen k tomu športovému looku a ostrejšiemu podvozku sa hodí viac ako len priemerný výkon z 1,4T. Naviac kým s 1,4kou je to taký priemer, ktorý má hocikto, tak 200+ kombíkov (ak by sme ich teda brali ako konkurenciu) na trhu je ako šafranu a o to viac tu Proceed vynikne.
Inak 4* hodnotenie je slušné, som presvedčený, že silnejšia 1,6TGDi by mala 4,5*.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Určitě mu bude slušet více, ale obecně jsem chtěl spíš říci, že motory TGDi mi nepříjdou zrovna jako něco, proč bych si měl chtít koupit právě K/H. Možná za toto hodně schytám, ale možná bych dal i přednost R3turbu , než třeba té 1.4T. Silnější 1.6 TGDi neznám, tak ho nechci kritizovat.

Jinak kombi 200+hp v nižší střední se vybrat dá, budou to však ostřejší verze 😊 Mne se Proceed zrovna nelíbí, ale to už jsme si my dva vyříkali několikrát 😊 Dal bych přednost klasickému Ceedu kombi.
Avatar - lamal
lamal
S tym suhlasim aj s dizajnom... tiez sa mi to nelubi.
99matthew99
Rasto chvala mal na tieto motory iny nazor.Jazdil som tu 1.4ku a nepripadal ma zly, rep lepsi nez 1.0TSi a taktiez lepsi ako 1.5TSi. Skoda tej 1.4TSi.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, než 1.0TSI by měl být lepší, bohužel jsem ho ještě nezkoušel, nýbrž 1.5TSI ano a ani ten mne nezaujal, byl sice trochu silnější, ale že by to byl motor prahnoucí po otáčkách, to fakt ne.
Avatar - white label
white label
Jo, to je jediná motorizace, která by (pro ProCeed) aktuálně stála za úvahu.
Vrcholná motorizace by mohla být klidně ještě silnější, papírově i reálně.
Avatar - fOE
fOE
Uz asi 4x behem poslednich 2 dnu se mi neulozil/neodeslal koment... Ma smysl je vubec psat? 8-s :no:
Avatar - Beefcake
Beefcake
Nedal si prilis kratky subjekt ? Mne to tak potichu zahadzovalo. Nervy som mal riadne.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Pěkné auto s nadprůměrným podvozkem si zaslouží adekvátní motor, tedy 1.6TGDi. Cokoliv jiného velmi zaostává za vzhledem. 140k má kde co a není to moc na vyskakování, dalších 65k se víc než hodí. V kombinaci s 7DCT ideál nižší střední třídy 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Mám stejný pocit, Benzin nejede, lepší je připlatit za diesel.
Avatar - lamal
lamal
V pripade proceed ti ani ten smradlavy ropák nepojede... teda jedine, ze ti pride 100kW a 150kW rovnaka hodnota
Meky
Proceed samozrejme predne senzory ponuka - staci sa pozriet do cennika😒br />https😐/www.kia.com/…9_2Q2019_1.4.pdf

A este k priestoru - na nohy je priestoru dost, na hlavu malo. Hoci taka Octavia (obyc) ma priestoru na hlavu este menej.

A este k hluku od pneumatik.
Pokial nedolozite meranie hluku - tak ide len o kydy bez stipky vaznosti.
Vsetky ostatne testy hodnotia rodinu Ceed ako nadpriemerne tichu - okrem tohto platku.

Takze - nabuduce dajte cislo z hlukomeru alebo mlcte.


A este jedna poznamka - proceed je velmi specificky model. Nazivo sa jedna o skutopcne velmi atraktivne vozidlo, obzvlast v dobrej farbe velmi vynikne. :yes: :yes:

Zial, cena je dost vysoka - na to, ze v principe ide o konvencnu techniku.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Než tu začne kdokoli kohokoli osočovat, chtělo by si to zjistit fakta. Ty přední senzory samozřejmě nejsou v ceníku.
https😐/www.kia.com/…roCeed_cenik.pdf
A házet sem slovenský ceník má stejnou vypovídající hodnotu jako sem hodit ceník z Brazílie.
Ohledně hluku, když na to narazili, proč to nezmínit, jen jde o to jestli je to pravda. Dělají to normálně u všech aut, proč by zrovna u tohoto měli dávat měření?
Naživo atraktivní? Nadáváš na subjektivní hodnocení a hned sem jedno vložíš jako fakt? Chápeme, že tobě se líbí, ale jestli je atraktivní nerozhoduješ ty ani já. A v dobré barvě vynikne každé auto, ta atraktivní vyniknou i v těch horších.
99matthew99
Oni taktiez zmienili ze auto ma ponekud nudnu palubnu dosku. Nic by natom nebolo keby sme vsetci dobre nevedeli ze skodovka z ktorej sa tu robi modla ju ma 100krat nudnejsiu. Takze netreba verit vsetkemu co tu pisu 😉 ak sa nemylim tak to o senzoroch v teste padlo asi tak 3 krat. Som zvedavy kolko krat odznie v teste Superbu FL ze pri tej cene stale nema HUD.
Saab
To měření hluku by bylo k ničemu. Hluk od kol ovlivňují pneumatiky a povrch silnice. Sám to slyším denně, stačí přezout auto z letních na zimní a auto na stejném povrchu ztichne (i mezi samotnými výrobci a typy pneu je rozdíl). Podobně je to i s povrchem, stačí jet po naší betonové dálnici a najet na most kde je asfalt, auto opět neskutečně ztichne (velké rozdíly jsou i mezi různými druhy asfaltů).
Taky auto může být tiché co se aerodynamického hluku týče a pak hluk od kol vynikne víc než v autě kde je vysoký aerodynamický hluk, ten ta kole prostě přeřve 😄
Avatar - lamal
lamal
Uz dlho ma fascinuju na najcitanejsom a najvacsom ceskom serveri reklamy od MGID😒br />
- Zlepsete si sluch o 126% diky jednomu divnemu triku z 1930 roku
- Recept na spalovani ruku: Jezte to vecer a zhubnete 40 kg
- U teto hry se muzete prestat ovladat
atd...

WTF je to vobec legalne tieto reklamy ? Je to hodne tohto serveru a dostojne ?
Osobne mi to len pripomina ako moc je ten celkovy koncept ACZ podriadeny max zisku za kazdu cenu, potom nech si clovek robi pozitivny nazor o objektivite... VW group atd...

...myslim si, ze to skodi menu ACZ taketo reklamne hoax dno...
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Je třeba si uvědomit, že vydavatelství CNC degradovalo auto.cz na úroveň Blesku, který mají také v portfoliu. Tohle je v podstatě autoblesk.cz....

Ale stejně tyhle reklamní s*rance nechápu, zdejší návštěvníci nebývají ***i, takže proklikovost musí být mizivá. Řekl bych, že na tohle je Machi malej pán, když nepovolí Šmuclerka, no uvidíme, ale zlepšení nečekám ;-\
Avatar - lamal
lamal
nj nebavime sa tu o beznych reklamach nejakych produktov, ale co je tam to ? to je fakt dno...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vážně uvažuji, že si jen a pouze na tento web pořídím Adblock.
Avatar - xxc
xxc
A na ostatne weby preco nie?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Protože zadarmo ani kuře nehrabe.
Avatar - lamal
lamal
V tomto mi ide konkretne o tento obsah, bezne reklamy na produkty su vsade.
Schvalne si to pozri pod testom a klikni si...
Avatar - xxc
xxc
Ja na to neklikam ani tak, cize mam radsej web s adblockom. Asi to nebude tak navzdy, ale aktualne auto.cz funguje paradne bez reklam.
Meky
***ko, cennik hovorí, ze senzory v ponuke su.
Ze ***ko ako ty nevidí okolo seba - je problem ***ka.

Ja nikoho neosocujem, len konštatujem, ze redaktor klame.
Avatar - xxc
xxc
Ale iba v GT su predne senzory, do gt line sa nedaju ani dokupit.
Meky
Senzory v cenníku samozrejme su.
Ze ***ko ako ty nedovidí na koniec nosa je problem ***ka.

Ja nikoho neosocujem, len konštatujem, ze redaktor klame.
Avatar - Ozzman
Ozzman
V českém ceníku to samozřejmě není, stačí se tam podívat, odkaz dal Mikesus. Pokud je to součástí asistentu parkování, pak ano, ale napsáno to tam není, na rozdíl od toho slovenského ceníku.
webpaja
Máte doma podle všeho zvláštní způsob oslovování...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uz som dokonca videl shootingbrake proceed aj v GT verzii s 204 konikmi v takej zvlastnej sivej metle na fakt pekelnych kolach ... kazdopadne klasicky kombik za mna ceedu slusi tak nejak viac a pride mi kasnou uvlonenejsi a prirodzenejsi ... ale chapem ze proceed v takejto shootingbrake podobe bude asi viac predavanejsie auto ako doterajsie preoceed kupatko .... cervena ceedu obecne slusi a 1,4tgdi je pre ceed obecne ideal takze fakt tu nejde moc spravit chybu.... aj ked najradsej by som bral klasicky hatch s 1,4tgdi... ten je stejne najsportovejsie vyzerajuci ( v ramci moznosti ) aj rozmerovo najsikovnejsi :yes:
webpaja
"mne sa dnes uz corolla paci viac ako ceed ... aj svojim zameranim aj dizajnom a nakoniec mozem povedat ze aj kabinou .... proste celkovo mi pride za dane peniaze ako vhodnejsia volba pre mna ... ale samozrejme pisem len z mojho pohladu.... obe auta budu urcite super.... mne kusok vadi ze tento novy ceed by uz kludne mohol byt tak nejak cokolvek nielen ceedom ... kym corolla je nadalej "svoja" a ma ten toyotacky duch stale pekne v sebe co velmi ocenujem a kludne by som si ju dnes uz skusil skor a radsej ako ceed v danom segmente ....

inak suhlasim aj s tym co si pisal vyssie .. ani mne nazivo shootingbrake nepride nijako pekny.. ale skor ako taky balonovity tazkpadnyopadny bodykitom vytuneny kombik s mnozstvom masivnej hmoty ( pred aj za kolesami ) ale celkovo akoby na kratkom razvore .... prisiel mi z nejedneho uhlu aj akysi disproporvny a tazkopadny... tu aj klasicky kombik je podla mna lepsia volba hoc ten samozrejme si v 200 konikoch uz opat nekupime no jo...."

Take by jsi už nebral Corollu?
ptr078
Bol som sa povozit, celkovo dobry dojem, kia urobila novou modelovou radou ceed zase krok v pred. Vadia mi nejake lacne detaily v interiery, hlavne display je priserne hruby s velkymi okrajmi, halogenove osvetlenie v gt je na smiech, lahky az hrackarsky chod pedalov nenavodzuje sportoveho ducha. Preliezol som cele auto a moj subjektivny pocit je, ze moj golf mk7 je poskladany preciznejsie v interiery. Napriklad miesta kde sa casto nepozera, orezane plasty, koberceky - pri top verzii som cakal viac. Brzdy fajn, podvozok tvrdsi, motoru by som 200 koni nehadal. Mal som ho len na 50 km, dufam, ze budem mat moznost sa povozit viac. Nepresvedcil ma na kupu.
Radek Kedar
Asi nebudes uplne cilova skupina, pokud ti sedi tuctove auto a zajimeji te hodne mista kam se nediva, vadi ti udajne "lacine" detaily interieru, tak te nemuze Korejske auto tohoto typu presvedcit a jsi na dobre adrese u VW s nejlepsim chodem tlacitek a kobereckem pod kobereckem
:yes:
ptr078
Ja som bol zvedavy hlavne na jazdu. Ako vravim, motor ma nepresvedcil, tak som si zacal vsimat aj ine veci kolo auta. A si myslim, ze korejec-nekorejec, auto za cca 30 000e by malo mat nejaku uroven.
Radek Kedar
No nevim jak to myslis s tou cenou 30 tis? Ja vidim cenu kolem 25-27 tis Eur manual/automat. Kazdopadne si porovnej co dostanes za tyto penize za motor a vybavu u konkurence a napis co ma za ty penize uroven, radi se tady na tvuj vyber mrkneme :yes:
Jeste musim dodat, ze jsem se dival i na Golf Variant R-line, jenze kdyz tam pridam nektere polozky abych dorovnal vybavu, jsem nad 30 tis Euro a stale vybava neni porovnatelna a bavim se o motoru 1,5 TSI ktery je slusny prumer dnesni doby, ale rozhodne ne nadprumer...ten te uz vubec nemuze presvedcit. No a dal tam maji az cca 300-konova auta a to zase nepotrebuji a take nezaplatim. Navic Golf je porad Golf, kvalita ano, treba i o neco lepsi nez Proceed, ale jiskra zadna, vse jen na jizdu z bodu A do bodu B. Vzhled je subjektivni, ale kdyz zaparkujem tyto dve auta vedle sebe, vetsinu lidi zaujme Proceed, to je realita.
ptr078
Tak u nas si hod k tomu fico dan tusim cca 900 + zapis, zimne kolesa, par prkotin a mas 30
ptr078
A mne sa proceed tiez paci, mohol by byt trosku odliseny v predu od hatchu/kombi
Radek Kedar
Jo taaak, a jeste jsi zapomenul na benzin, pojisteni, dovolenky, servis.... a to auto vlastne stoji 40 tis EUR >😁 :yes:
Budu muset udelat zmenu nazoru, to auto fakt nema za ty prachy uroven >😁
Konec pohadek, nastesti se to da koupit za uplne jine penize, za ktere budes tezko hledat konkurenci!
Radek Kedar
Ja se rozhodl jit proti proudu zvysenych hatch a snizenych SUV, hledal jsem neco zajimaveho, pro mladou 4-clenou rodinu, v manualu, s nadprumernym vykonem a co bude radost ridit. Cenovy strop byl 600 tis a musim rict, ze Proceed GT byl jako usity dle mojich predstav. Chapu, ze to neni auto pro kazdeho, ale ja si jej maximalne uzivam :yes: Klidne potvrdim i nejaka drobna negativa, ale jsou to drobnosti ktere absolutne neohrozi to, ze auto funguje perfektne jako sladeny celek! Jinak jsem i fanousek znacek Seat a Skoda, ale momentalne nic zajimaveho z meho pohledu nebylo :no:
Avatar - hugino
hugino
Seat Leon ST Kombi FR,Toyota Corolla Touring Sports Kombi alebo Octavia Combi 2.0 tsi.