Srovnávací testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG – Podruhé ve stejné řece
111 komentářů
Dinar
konfiguroval Stevie Wonder? Nebo jak si mám vysvětlit brčálový exteriér v kombinaci s červeným interierem? 😲
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Už jsem se chtěl připomenout, že v modrém autě jsem měl taky červené prošívání... ale to jsem ještě neviděl ten červený kus čehosi. Takže jo, tohle trošičku přehnali 😄
wakantanka
priamom porovnaní týchto súperov bol práve tento Hyundai ten komfortnejší, ten ktorý lepšie tlmil nerovnosti a viac sa nakláňal v zákrutách atď. Teraz čítam niečo diametrálne odlišné. Oni obaja výrobcovia pri FL menili aj nastavenie podvozku?
Komfort a jízdní stabilita v zatáčkách není to stejně, navíc jak popisují Fabii, tak se chová většina standardních Skodovek v zatáčkách...je to jedna z věcí, která by mne od auta odradila. Přeci se nebudu bát každou zatáčku projet trochu svižněji.
No ale ak si dobre pamätám, tak pri príchode FIII ju porovnávali nielen na auto.cz práve s i20 a písal sa o jazdných vlastnostiach presný opak toho čo čítam dnes. Preto sa pýtam či náhodou niekto z insiderov nevie, či sa pri FL menila charakteristika a nastavenie podvozku? 😊
Jo, tak to netuším, ono se tu občas zaměňuje tvrdý podvozek se sportovním, což pak vyvolá dojem krouhání zatáček jak s hothatchem, jenže tomu tak je do jisté míry jen na dobré silnici, ale jak příjdou výmoly, auto skáče a moc se mu do zatáčky nechce.
Tak som dohľadal test priamo odtiaľto a vyberám :
U třetí generace fabie zmiňujeme jako hlavní podvozkový klad komfortní nastavení, které nestíhá filtrovat až opravdu velké nerovnosti. S vyšší zátěží je tato tendence logicky citelnější.
Jestliže bychom měli ukázat na jeden typický rys jízdního projevu Hyundaie i20, rovněž bychom mluvili o pohodlí. Proti předcházejícímu provedení jde až o několikanásobnou otočku. Drtivou většinu děr a všelijakých výtluků jsme v i20 překonali až příkladně ladně, prakticky bez jakéhokoliv rušivého doprovodu.
A je také fakt, že fabia se na rozbitých úsecích chová velice obdobně komfortně, Ani na zpomalovacích prazích jsme nezaznamenali většího rozdílu.
Ani mezi kuželkami i přes poddajnější nastavení obou „závodníků“ k ničemu vysloveně vzrušujícímu nedošlo. Větší náklony jsou sice zaznamenatelné, zvláště v případě í-dvacítky je ale stabilizační systém všudypřítomný a řidiče spíše hlídá, než že by mu „jen“ pomáhal.
Takže si zle pamätám a komfortní boli obaja +- rovnako. 😊
Teraz sa zrazu Fabia viac nakláňa a Hyundai viac drncá. 😊
U třetí generace fabie zmiňujeme jako hlavní podvozkový klad komfortní nastavení, které nestíhá filtrovat až opravdu velké nerovnosti. S vyšší zátěží je tato tendence logicky citelnější.
Jestliže bychom měli ukázat na jeden typický rys jízdního projevu Hyundaie i20, rovněž bychom mluvili o pohodlí. Proti předcházejícímu provedení jde až o několikanásobnou otočku. Drtivou většinu děr a všelijakých výtluků jsme v i20 překonali až příkladně ladně, prakticky bez jakéhokoliv rušivého doprovodu.
A je také fakt, že fabia se na rozbitých úsecích chová velice obdobně komfortně, Ani na zpomalovacích prazích jsme nezaznamenali většího rozdílu.
Ani mezi kuželkami i přes poddajnější nastavení obou „závodníků“ k ničemu vysloveně vzrušujícímu nedošlo. Větší náklony jsou sice zaznamenatelné, zvláště v případě í-dvacítky je ale stabilizační systém všudypřítomný a řidiče spíše hlídá, než že by mu „jen“ pomáhal.
Takže si zle pamätám a komfortní boli obaja +- rovnako. 😊
Teraz sa zrazu Fabia viac nakláňa a Hyundai viac drncá. 😊
😁 Hyundai víc drncá, ale drží v zatáčce 😁 To je ta lepší varianta, než když se nakloní a nedrží 😁
Fabka po face má měkčí naladění a je určitě pohodlnější než před face a v oblouku se asi víc naklání než se nakláněla. Tady je vyhýbací manévr, i přes náklon drží stopu dobře a zvládá jej v rychlostech, kde řada subkompaktů dávno kapituluje.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
:yes:
Tak to mám asi nějaký vadný kus (FIII po faceliftu). Naštěstí jen na operák.
Už dlouho jsem nejel v jiném autě, které by bylo tak surové k posádce. Naposledy to byl Escort vyrobený v roce 1998. A snad ani ten tak nevytřásal.
Pro jistotu by si ji měl každý před koupí pořádně vyzkoušet, protože se mnou na výmolech třese tak, že je mi to skutečně nepříjemné a její nekomfort mě hodně zaskočil. Dokonce jsem po ujetí prvních několika desítek kilometrů kontroloval tlak v pneu, jestli tam není nějaký ekotlak 2,5 atmo nebo víc. A nebyl, všechny mají 2,2 atmo.
Už dlouho jsem nejel v jiném autě, které by bylo tak surové k posádce. Naposledy to byl Escort vyrobený v roce 1998. A snad ani ten tak nevytřásal.
Pro jistotu by si ji měl každý před koupí pořádně vyzkoušet, protože se mnou na výmolech třese tak, že je mi to skutečně nepříjemné a její nekomfort mě hodně zaskočil. Dokonce jsem po ujetí prvních několika desítek kilometrů kontroloval tlak v pneu, jestli tam není nějaký ekotlak 2,5 atmo nebo víc. A nebyl, všechny mají 2,2 atmo.
Mám už asi šestou fabku na operák od druhé generace HTP, přes TSI 63kw a pak trojkovou ve všech možných nejvyšších konfiguracích style/ monte carlo 1.2 81 kw, 1.0 81 kW bez filtru a teď i facelift 1.0 81kW s filtrem a emisním preladenim... Podvozek vážně není tak zlý jak tvrdíte a to mám většinou v létě 17palcova kola, v zimě 16 palců xd Mělo by jít na to dát i 18 palcové, to teprve bude neco 😁 (jinak měl jsem i predfaceliftovou trojkovou oktavii 1.4 103 kW -ten motor i podvozek jsou úplně jinde)
No nevím, já si ve Fabii připadám jako v motokáře. Na zánovní dálnici super (odhlučnění je dostatečné a jízda jistá), ale jakmile přijde horší silnice, tak je po radosti z jízdy. A není to tím, že bych byl zhýčkaný. Předtím jsem měl 14 let staré auto stejné kategorie (v době pořízení bylo přibližně za stejnou cenu jako teď je Fabia) a někdy si z Fabie přijdu vytřesenější. Snad se časem ještě rozhýbe, zatím mám najeto jen něco přes 1000 km.
Ono to možná bude i tím, že když někdo nemá srovnání, tak mu pak i ta Škodovka příjde, že má podvozek nejlepší na světě. Tím nechci hned narážet na Gagarina, ve Fabii 3 jsem nejel, nechci ji odsuzovat, ale ve většíně dalších Škodovek ano. Podvozky jsou prostě u běžných verzí průměrné, většinou tužší a uskákanější, na hezké rovné silnici fungují.
Mě příjemně překvapil podvozek Rapida (už jsem to psal v jiném vláknu). S tou mojí Fabií se to nedá srovnat. U Rapida mi vadil jen nedostatek prostoru v loktech, přišel jsem si v něm výrazně stísněnější než ve Fabii. Ale možná by se na to dalo zvyknout snáz, než na udrncanou Fabii.
Asi se budu muset v trojkové Fabii projet, protože jestli je to horší, než Rapid, tak to musí být děs. Jezdil jsem jak MY 2015 (začátek výroby), tak i MY 2018 (jeden z posledních kusů po fl.) a vždy to byl pro mne ohledně podvozku udrncané a hlavně příšerně hlučné auto, každou nerovnost jsem cítil a slyšel. Odhlučnění + horší podvozek dělalo své 😐.
Rapid - vyfasoval jsem ho a něco s ním najezdil - potvrzuji tvrdý a uskakující podvozek.
Co mě ale dostalo - vyfasoval jsem a něco najezdil s Octa III - tvrdý podvozek a nebezpečné odskakování v zatáčkách, které mne opravdu opakovaně překvapovalo.
Když to tak shrnu - asi nejlepší Škodovka, co jsem jezdil, byl Superb I - ale to moc Škodovka vlastně nebyla.
Co mě ale dostalo - vyfasoval jsem a něco najezdil s Octa III - tvrdý podvozek a nebezpečné odskakování v zatáčkách, které mne opravdu opakovaně překvapovalo.
Když to tak shrnu - asi nejlepší Škodovka, co jsem jezdil, byl Superb I - ale to moc Škodovka vlastně nebyla.
Já se zas v FIII cítil klaustrofobicky, naopak Rapid mi přišel mnohem vzdušnější.
Sedal jsem v autosalonu střídavě do Fabie a Rapida a Fabie mi přišla vpředu prostornější. Možná to je jen pocitové a ve skutečnosti tam víc místa není.
Nevím jestli ti vůbec věřit nebo jestli /jak/ vůbec vnímáš realitu...
Jeslti byl někde značný rozdíl mezi Fabií III a Rapidem, pak příčná prostornost právě byla jedním z výrazných benefitů Rapida (proti Fabii).
Jeslti byl někde značný rozdíl mezi Fabií III a Rapidem, pak příčná prostornost právě byla jedním z výrazných benefitů Rapida (proti Fabii).
No je pravda, že jsem kromě starého Peugeotu 205 nikdy neměl jiné auto než škodovky na delší používání. Absolvoval jsem vícero jízd Mazdou RX-8, ale to je tak brutálně jiný zážitek, že nevím čeho si všímat dřív ( zadohrab, wankel 230 koní atd). Mimoto je to úplně jiná třída než fabie asi všemy možnými způsoby.
Odhlučnění motoru je relativně v pohodě ( nemyslím si, že by to bylo tím filcem pod kapotou, bylo to dobré už předtím). Ale celkové odhlučnění auta je naprd... vítr okolo auta, hluk od pneumatik to vše je poměrně dost slyšet . Z vnitřku auta ven to platí také (přestože je nyní kousíček filcu i v těsnění dveří) tak vytáčení hovoru u komfortního telefonování je slyšet na 50m okolo zavřeného auta. Můj největší problém je ale s přechodem na tříválec, protože 1.2 81kW tahal už od 1500 otáček na rovině (bez známek podtáčení) a měl jsem ten motor rád. Jaké máte zkušenosti s tím automatem ? Manuál v kombinaci s tříválcem způsobuje u mě problém, že dvojka (která byla tedy vždy slabá ve všech manuálních skodovkach, kterými jsem kdy jel ) prostě často nezvládá udržet motor při nižší rychlosti v použitelných otáčkách a já musím buď podřadit na jednicku a nebo vytočit motor spojkou. Takový specifický příklad je odbočka doleva z hlavní, přičemž tato vedlejší ulice vede do poměrně strmého kopce hned od té hlavní ... Toto je absolutně nemožné projet plynulou rychlostí bez toho, aniž bych začal vytáčet dvojku už kousek před tou zatáčkou ... (a na jedničku zase člověk vůbec nemůže podřadit při vyšší rychlosti, aby přibrzdil až potom - auto vás nenechá tam tu rychlost vůbec hodit)
Je fakt, že když bylo větrno, tak to svištělo hodně, chvílemi až nepříjemně.
Odhlučnění mi ale stačí, alespoň dobře slyším, když jedou záchranné složky 😄
Automat řadí v podstatě ihned dvojku a při 70 km/h (někdy možná i dřív) tam mám sedmičku. Na dálnici by se hodila osmička.
Nejdřív mi vadilo, jak motor podtáčí, ale buď se to zajelo a nebo jsem si zvykl. Případně je možné přepnout na sport, ten řadí ve vyšších otáčkách. Poloautomat moc nepoužívám, protože rychlosti jsou tak blízko sebe (řadit trojku radí asi při 15 km/h), že je obtížné stíhat to. Navíc vyšší rychosti se řadí od sebe a na to si nemůžu zvyknout.
Odhlučnění mi ale stačí, alespoň dobře slyším, když jedou záchranné složky 😄
Automat řadí v podstatě ihned dvojku a při 70 km/h (někdy možná i dřív) tam mám sedmičku. Na dálnici by se hodila osmička.
Nejdřív mi vadilo, jak motor podtáčí, ale buď se to zajelo a nebo jsem si zvykl. Případně je možné přepnout na sport, ten řadí ve vyšších otáčkách. Poloautomat moc nepoužívám, protože rychlosti jsou tak blízko sebe (řadit trojku radí asi při 15 km/h), že je obtížné stíhat to. Navíc vyšší rychosti se řadí od sebe a na to si nemůžu zvyknout.
Fabia opravdu neni spatna, skoda ze neni o chloupecek vetsi. Prijemny je monitor uprostred a razeni. :yes:
Velikost nám stačí, mám jen lehce přes 180 cm, takže se tam vejdu (když mám sedačku na nejnižší polohu, tak se mi pěst nad hlavu vejde).
Opěrku hlavy mám nejvýše a je tak zároveň s temenem hlavy, takže ještě v pohodě.
K DSGčku nemám výhrady, nepříjemná prodleva před tahem je asi spíš způsobená turbem.
Monitor je OK, ten je ale třeba i v Dusteru, tam je navíc nakloněný směrem k řidiči, což je o něco lepší. Také rozlišení couvací kamery mi přišlo u Dustera lepší, ale i u Fabie je OK (po několika dnech jsem si zvykl a účel rozhodně splní, vo tom žádná).
V Dusteru mi ale přišel řádově lepší podvozek (na naše silnice). Spíš tedy uvažuji o Dusterovi (je to sice jiný typ auta, ale stejná cenová kategorie, proto je srovnávám). Ve výrazný neprospěch Dustera je ale momentální nemožnost automatu.
Opěrku hlavy mám nejvýše a je tak zároveň s temenem hlavy, takže ještě v pohodě.
K DSGčku nemám výhrady, nepříjemná prodleva před tahem je asi spíš způsobená turbem.
Monitor je OK, ten je ale třeba i v Dusteru, tam je navíc nakloněný směrem k řidiči, což je o něco lepší. Také rozlišení couvací kamery mi přišlo u Dustera lepší, ale i u Fabie je OK (po několika dnech jsem si zvykl a účel rozhodně splní, vo tom žádná).
V Dusteru mi ale přišel řádově lepší podvozek (na naše silnice). Spíš tedy uvažuji o Dusterovi (je to sice jiný typ auta, ale stejná cenová kategorie, proto je srovnávám). Ve výrazný neprospěch Dustera je ale momentální nemožnost automatu.
Dneska bohužel i ta velikost auta souvisí s celkovou kvalitou odhlučnění i technologií, jak tou na palubě, tak tou pod kapotou a na podvozku.
Co tím myslíš?
/který de*** vymyslel podmínku 5ti znaků do příspěvku minimum??/
/který de*** vymyslel podmínku 5ti znaků do příspěvku minimum??/
Že dnes si do B segmentu vybereš 2 , max 3 verze motoru, plasty jsou v interiéru horší, kolikrát už je jeden typ karoserie , když chceš lepší odhlučnění, musíš o třídu výše a tak. Srovnej si první Fabií s její nabídkou a tuhle trojku.
Stále nerozumím tomu co chceš říct.
Ano, šíře nabídky motorizací a kombinace pohonů se zúžila. Místo 10 motorizací máme 3 a naopak máme o to více barev plastů, polepů, kol a podobných důležitých věcí.
Ano, místo měkčené palubní desky máme tvrdou, zato se 16,7 mil. barevným displayem... Místo bytelného provedení máme e-call atp.
Stále ale nerozumím "i ta velikost auta souvisí s celkovou kvalitou odhlučnění i technologií, jak tou na palubě, tak tou pod kapotou a na podvozku"... Naopak bych řekl, že výbavové mezitřídní rozdíly se stírají. Množství "assist" v nižší střední i u malých vozů je docela obdobná.
Ano, šíře nabídky motorizací a kombinace pohonů se zúžila. Místo 10 motorizací máme 3 a naopak máme o to více barev plastů, polepů, kol a podobných důležitých věcí.
Ano, místo měkčené palubní desky máme tvrdou, zato se 16,7 mil. barevným displayem... Místo bytelného provedení máme e-call atp.
Stále ale nerozumím "i ta velikost auta souvisí s celkovou kvalitou odhlučnění i technologií, jak tou na palubě, tak tou pod kapotou a na podvozku"... Naopak bych řekl, že výbavové mezitřídní rozdíly se stírají. Množství "assist" v nižší střední i u malých vozů je docela obdobná.
ikarus
Fabia, Mazda2, Polo jsou asi nej 😄
z tejto dvojice priznavam mi je fabia ( ako byvalemu dlhorocnemu skodovkarovi a nadalej vecnemu koncernakovi 😁 -- treba trosku tu niektorych podrazdit 😁 hehe ) tak nejak nadalej blizsia ( hoc tiez sa mi nepacila az tak ako predosle polo na rovnakom podvozku ktore mi pride este tak nejak kompaktnejsie a sportovejsie strihnute a menej skatulovite ) ... co sa ale tyka i20-tly tak ta ma v reale ( co ma kusok aj prekvapilo ) nakoniec vobec nicim nejak neoslovila... uz len jej samotny volant s budikmi mi akosi nesadol a prisiel mi jak z vozu o generaciu pozadu .. nehovoriac o zbytku ( vyplne dveri, klucky, vyhlad vzad a pod ...) ... tu je v tomto koncern nadalej medzi najlepsimi ( hoc na novej fabii sa uz tiez setrilo co pozorne oko musi vidiet ) ... ja mam napriklad aj plnohodnotnu rezervu v serii ( a uz som ju aj pred polrokom vyuzil a dakujem za nu ) .. co korejci tusim bezne ani nemaju ... neviem ako je na tom konkretne tato i20 s automatom ale nedivil by som sa keby tam mala tiez len lepiacu sadu ktora je po prepichnuti pneu na ceste fakt k nicomu ...
z tejto dvojice rozhodne za mna radsej fabiu ( aj ked je to kusok uz proporcne taka prerastena skatula na relativne malom podvozku ktory daleko viac sedi predoslej kompaktnejsej ibize a predoslemu kompaktnejsiemu polu ) .. ale ano inak uznavam ze i20 je viditelne krajsim kuskom ako skatulovita fabia ale v tomto pripade by mi len krajsi dizajn nestacil.. fabia je za mna celkovo proste lepsim a hodnotnejim autom ...
z tejto dvojice rozhodne za mna radsej fabiu ( aj ked je to kusok uz proporcne taka prerastena skatula na relativne malom podvozku ktory daleko viac sedi predoslej kompaktnejsej ibize a predoslemu kompaktnejsiemu polu ) .. ale ano inak uznavam ze i20 je viditelne krajsim kuskom ako skatulovita fabia ale v tomto pripade by mi len krajsi dizajn nestacil.. fabia je za mna celkovo proste lepsim a hodnotnejim autom ...
Nejen podle tebe. I podle mě a evidentně i podle zákazníků.
To ale nic nemění na tom, že podle jednotlivých hodnocení měl tenhle srovnávací test vyhrát i20 pokud se nebudeme bavit o ceně.
To ale nic nemění na tom, že podle jednotlivých hodnocení měl tenhle srovnávací test vyhrát i20 pokud se nebudeme bavit o ceně.
Mazda 2 je pěkná , ale drahá a s malým vnitřním prostorem téměř nevyužitelná.
Jednoznačně bych zařadil nový Ford Fiesta , jízdně , řazením i prostorově nejlepší malé auto , Polo bych dal za něj , je už opravdu dost placaté , ale prostorem , řazením i jízním projevem špička.
Fabia už čeká na nový model , nestíhá...i20 je za zenitem už dávno.
Jednoznačně bych zařadil nový Ford Fiesta , jízdně , řazením i prostorově nejlepší malé auto , Polo bych dal za něj , je už opravdu dost placaté , ale prostorem , řazením i jízním projevem špička.
Fabia už čeká na nový model , nestíhá...i20 je za zenitem už dávno.
Nonsens
a už viem, čo to je. Hjondé držka vyzerá ako keď si päsťami stačíš xicht a robíš grimasy.
Tieto škoda testy sú vtipné, čítam, že korejec má vzadu miesta jak pre putina, väčší kufor (jak je to možné?), fabka na kolenách a nakoniec vyhrá fabka komfortom, ktorý neviem kde vzala. Ale dobre aj mne sa páči viac fabka.
Redakcii: nechcem aby mi to písalo bledo šedou, nevidím to, kuňa!
Tieto škoda testy sú vtipné, čítam, že korejec má vzadu miesta jak pre putina, väčší kufor (jak je to možné?), fabka na kolenách a nakoniec vyhrá fabka komfortom, ktorý neviem kde vzala. Ale dobre aj mne sa páči viac fabka.
Redakcii: nechcem aby mi to písalo bledo šedou, nevidím to, kuňa!
Procz
Jaká je cena testované fabie dle ceníku?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
twistedTSD
Copak sedačky ve Fabii MC jsou tvarované jinak než ty sportovní, které lze objednat i k jiným výbavám?
Tvarově jsou stejné, ale MC má standardně takové děsivě červené, naštěstí jdou zvolit i klasicky šedé, které mají na bočnicích Suedii (alcantaru).
rtomas
i20 za 474.990 Kč obsahuje paket Winter a paket Premium, za vyhrievanie sedadiel a volantu, navigáciu, parkovaciu kameru, bezkľúčové štartovanie sa nedopláca nič. Celkovo je tá výbava úplne inde ako Fabia Ambition.
Zaujímavé je, že na hyundai.cz sa T-GDI + 7DCT bez paketov nakonfigurovať nedá. Konfigurátor na hyundai.sk ponúka Style 1.0 T-GDI 88 kW 7DCT bez paketov za 15 890 €, teda asi 408 000 Kč.
Zaujímavé je, že na hyundai.cz sa T-GDI + 7DCT bez paketov nakonfigurovať nedá. Konfigurátor na hyundai.sk ponúka Style 1.0 T-GDI 88 kW 7DCT bez paketov za 15 890 €, teda asi 408 000 Kč.
Co to tu matláš za prasečiny? Tolik peněz? Jsme nikdy nedostali 😲 Vladimírek říkal že i20 nemá větší cenu než 50tis Kč.
dokopy
Mohli pridať Toyotu Yaris. Vyšla ma najlacnejšie s výbavou, ktorú som požadoval. Na priestor vodiča sa rozhodne nesťažujem, aj výška auta je vyššia, ako u Fabie. Z predajne Škoda som sa okamžite otočil, keď som uvidiel čierny interiér ako v pohrebáku.
Fabka měla hezký ten modrý interiér, ale nevím jestli je ještě v nabídce. Měla by být v béžové.
Yariska by si schovala do kapsy oba :yes: Ale Fabka je menší zlo, Hnůjdu bych nechtěl ...
Nikdo zdravý by křivácké háčko nechtěl, ale co naděláš. Vždycky se najde někdo, kdo bude tvrdit, že nacismus nebyl nebo nepustí 80 letou babku v tramvaji sednout. S tím to máš stejné. Yaris a Mazda 2 jsou cool. První komplexně ale chloupek nuda, druhá je zas víc sexy ale méně prostorná. Fabík tak něco mezi :yes:
Yaris vypadá dobře hlavně v kombinacích s černou střechou.
Uvnitř je však malý a stísněný , kufr žádný , a interier taky nic moc.
Na špičku třídy a o kus větší auta Polo , Fiesta , Ibiza + Clio nestačí..
Snad pro ženu na nákupy..pokud poveze max. spolujezdce.
Výhoda Yarise je atmosfera čtyřválec.. :yes:
Uvnitř je však malý a stísněný , kufr žádný , a interier taky nic moc.
Na špičku třídy a o kus větší auta Polo , Fiesta , Ibiza + Clio nestačí..
Snad pro ženu na nákupy..pokud poveze max. spolujezdce.
Výhoda Yarise je atmosfera čtyřválec.. :yes:
shawt
Na tomto webu, kdy to vzdy musi vyhrat skoda a k tomu tady skodohonici.
Nechapu co furt nadavate na Hyundai, nudte radi ze tady ta automobilka je a dava praci! V USA je Hyundai mega rozsirena automobilka, o skode tam nikdo nevi nic tak si pohonte ego aspon v cr.
Nechapu co furt nadavate na Hyundai, nudte radi ze tady ta automobilka je a dava praci! V USA je Hyundai mega rozsirena automobilka, o skode tam nikdo nevi nic tak si pohonte ego aspon v cr.
shawt
Na tomto webu, kdy to vzdy musi vyhrat skoda a k tomu tady skodohonici.
Nechapu co furt nadavate na Hyundai, nudte radi ze tady ta automobilka je a dava praci! V USA je Hyundai mega rozsirena automobilka, o skode tam nikdo nevi nic tak si pohonte ego aspon v cr.
Nechapu co furt nadavate na Hyundai, nudte radi ze tady ta automobilka je a dava praci! V USA je Hyundai mega rozsirena automobilka, o skode tam nikdo nevi nic tak si pohonte ego aspon v cr.
silversurfer
Je i20 mnohem hezčí než fabie .tady fotky moc neukazují jak úzká a vysoká fabie je.zrucny fotograf😉 jinak jsem si myslel, že u takového auta prostornost, pohodlí a praktičnost , by měly hrát prim..
Vzhled je individuální. Fabia III rozhodně není škaredá. Stejně jako i20. Ostatní je věcí vkusu každého.
scandy
TAK A JEDEN PODSTATNY ROZDIEL JE V TOM ZE HYINDAI SI VIE AUTO SAM KOMPLET NAVRHNUT VYROBIT A HLAVNE BYT KONKURENCIE SHOPNY NA TRHU. A CO SKODA NEMA SVOJ MOTOR,PODVOZOK,PREVODOVKU ELEKTONIKU ATD,ATD NEVIE NIC VYVINUT LEN POSKLADAT Z VW.HANBIL BY SOM SA JAZDIT V TAKOM AUTE AKO JE EMBECKA.
JAZDIM HONDA ACCORD 2.4i
JAZDIM HONDA ACCORD 2.4i
rohYpnol
Proti tomu, co zaznělo v testu, nelze nic zásadního namítat. Problém ale vidím v tom, JAK jsou informace vykládány a hodnoceny.
1) plasty
opět tu máme ódu na prémiové tvrdé plasty, když už konkurence má měkčené?? to už tu nějaký ptek nebylo...
2) jízda
i20 se ukáže jako jízdně jistější. A tak se vlastně "losí test" bagatelizuje, že stejně se při běžné jízdě toto neprojeví?? Ok, proč tedy děláte "losí testy"?? Tak se na ně vykašlete úplně, ne?? Stačí se podívat na Škodu, to není jen jízda na 3 válce, to je i jízda po 3 kolech...
3) spotřeba
6,1 l u Fabie je "v pohodě", ale 6,6 l u i20 už je "až příliš"?? Ok, kdo tohle rozhodl?? Kde se to vezme takovýto verdikt?? Za mě je i 6,1 i Fabie hodně (na to, co to je za motor a velikost auta). Takže já vidím jen rozdíl 0,5 l ve prospěch Fabie. Což je jistě benefit Fabie, ale nic diskvalifikačního pro i20.
4) cena
i20 v téhle specifikaci je nesmyslně předražený. O tom žádná. Ale kolik lidí zajímá takováto specifikace?? Kolik lidí vybírá nejsilnější 3hrnek v automatu ve třídě malých vozů?? Proč porovnáváte tyto hodně sledované modely na základě konfigurací, které jsou naprosto okrajové??
Shrnuto - ano, v testu vidím i20, která je jízdně jistější, má prostornější kabinu, lepší materiály. Fabia proti tomu nabízí nižší spotřebu a především nižší cenu.
Jediný problém u i20 tedy je cena. ale tohle už jsme věděli na samém začátku, když se zvolily tyhle konfugurace... Takže milá redakce, co jste tímto srovnávacím testem chtěli říct???
1) plasty
opět tu máme ódu na prémiové tvrdé plasty, když už konkurence má měkčené?? to už tu nějaký ptek nebylo...
2) jízda
i20 se ukáže jako jízdně jistější. A tak se vlastně "losí test" bagatelizuje, že stejně se při běžné jízdě toto neprojeví?? Ok, proč tedy děláte "losí testy"?? Tak se na ně vykašlete úplně, ne?? Stačí se podívat na Škodu, to není jen jízda na 3 válce, to je i jízda po 3 kolech...
3) spotřeba
6,1 l u Fabie je "v pohodě", ale 6,6 l u i20 už je "až příliš"?? Ok, kdo tohle rozhodl?? Kde se to vezme takovýto verdikt?? Za mě je i 6,1 i Fabie hodně (na to, co to je za motor a velikost auta). Takže já vidím jen rozdíl 0,5 l ve prospěch Fabie. Což je jistě benefit Fabie, ale nic diskvalifikačního pro i20.
4) cena
i20 v téhle specifikaci je nesmyslně předražený. O tom žádná. Ale kolik lidí zajímá takováto specifikace?? Kolik lidí vybírá nejsilnější 3hrnek v automatu ve třídě malých vozů?? Proč porovnáváte tyto hodně sledované modely na základě konfigurací, které jsou naprosto okrajové??
Shrnuto - ano, v testu vidím i20, která je jízdně jistější, má prostornější kabinu, lepší materiály. Fabia proti tomu nabízí nižší spotřebu a především nižší cenu.
Jediný problém u i20 tedy je cena. ale tohle už jsme věděli na samém začátku, když se zvolily tyhle konfugurace... Takže milá redakce, co jste tímto srovnávacím testem chtěli říct???
Redakce chtěla říci, že Škoda zase potřebuje reklamu...
Spíš je otázkou, kde sehnali i20, když Hyundai nepůjčuje... (Vošický skončil až 5.3.2019, test je ale leden 2019 ...)
Takže to vypadá, že další test Hyundaie tu hodně dlouho nebude...
Takže to vypadá, že další test Hyundaie tu hodně dlouho nebude...
i20 se mi líbí... zvenku. Je to sice trošku generický design, ale s tím tmavým sloupkem je to šik auto, vypadá moderně a "dospěle", žádné samoúčelné kudrlinky, fluidní design zůstal jen na papíře marketingových letáků. Vyšší ponton je klasická rovnice "dynamický profil za cenu tmavšího interiéru".
Interiér už je ale slabší. Ne že by tam bylo něco vyloženě špatně, ale přece jen to působí jako celek dost fádně https😐/img2.auto.cz/…ull/5684578_.jpg
Fabia je určitě na pohled modernější, i když ten červený dekor bych si teda odpustil https😐/img2.auto.cz/…ull/5684544_.jpg
Co se týče ovladatelnosti a komfortu - za oboje jsou nějaké body, za ovladatelnost dostala i20 1,5 vs. 2,5, za komfort naopak 1,5 vs. 2,0 pro Fabii. BTW, jak už tu zaznělo, Fabia dává losa celkem solidně https😐/www.youtube.com/watch?… - sice se značnými náklony, ale jinak rychle a předvídatelně.
Interiér už je ale slabší. Ne že by tam bylo něco vyloženě špatně, ale přece jen to působí jako celek dost fádně https😐/img2.auto.cz/…ull/5684578_.jpg
Fabia je určitě na pohled modernější, i když ten červený dekor bych si teda odpustil https😐/img2.auto.cz/…ull/5684544_.jpg
Co se týče ovladatelnosti a komfortu - za oboje jsou nějaké body, za ovladatelnost dostala i20 1,5 vs. 2,5, za komfort naopak 1,5 vs. 2,0 pro Fabii. BTW, jak už tu zaznělo, Fabia dává losa celkem solidně https😐/www.youtube.com/watch?… - sice se značnými náklony, ale jinak rychle a předvídatelně.
rohYpnol
Podle dálniční známky usuzuji, že test byl v lednu (i20 2019, Fabia 201😄. Navíc -4st.C...
Navíc rozdílost pneu (rozměr)😒br /> Nokian WR04 195/55 R16
Continental WinterContact TS860 215/45 R16
Uvedené klidně může být důsledkem rozdílnosti spotřeb...
Navíc rozdílost pneu (rozměr)😒br /> Nokian WR04 195/55 R16
Continental WinterContact TS860 215/45 R16
Uvedené klidně může být důsledkem rozdílnosti spotřeb...
cjoctavian
Co to je za vybavovy stupen Fabie? Bezny exterier a interier z Monte Carla?! Nejaka novinarska specialitka? 😲
To by mě také zajímalo... Další věc co podporuje konspirační teorii o tom, že novináři dostávají "jiné vozy" :😉
Sportovní sedadla, volant i černý strop se dají objednat i bez Monte Carla. 😄
Ano vedel som, ze presne take iste sedacky su v pakete Dynamic, ale zmiatlo ma to cervene presivanie a cerveny dekor palubnej dosky - v slovenskom konfiguratore to nebolo mozne kombinovat...
Však to nejsou MC sedačky, ale sedačky z paketu Dynamic II nebo Sportline. Jediné co si nejsem jistý jsou černá zrcátka, Colourconcept je má napůl zelená... ale podle skladovek to tak šlo nakonfigurovat.
ano, je to tak.
Měl jsem dojem že vnitřní čalounění je z Monte Carla, ale tady jsou jen červené nitě... Červená dekorační lišta připlatit lze.
Měl jsem dojem že vnitřní čalounění je z Monte Carla, ale tady jsou jen červené nitě... Červená dekorační lišta připlatit lze.
j k
..na Suzuki Swift. Za 350tis v plne vybave a automatu. Vypada to pekne, jezdi to pekne. Je to pouzitelne, prakticke a zere to skoro litr mene naz ta Fabie..co dodat. Blahoslaveni chudi duchem😊 a to je tu jeste verze Sport😊) ktera ale uz cenove s posledni generaci poskocila..ale stale je to velmi naprumerna nabidka v B segmentu.
Swift má své klady, ale v mnoha důležitých aspektech hraje proti Fabii druhé housle.
Včera jsem si speciálně kvůli téhle diskuzi osvěžil dojmy z Fabie. A za Swifta bych ji určitě nevyměnil.....ale OK - tohle je prostě věc priorit.
Nicméně přiznávám, že třeba kufr nového Swifta je i pro mě zklamání. Zatímco dosud mi tam basa piva seděla jako přibitá, v tom novým už má tendenci pojíždět dopředu a dozadu. >😁
Nicméně přiznávám, že třeba kufr nového Swifta je i pro mě zklamání. Zatímco dosud mi tam basa piva seděla jako přibitá, v tom novým už má tendenci pojíždět dopředu a dozadu. >😁
Basy to chce dvě, pak je to tip top.
To ano, na šířku jsou dvě basy pořád sichr, jenže ten kufr se na délku protáhl o cca 12 cm a už je to v háji. Prudší akcelerace nebo decelerace a basy cestujou. Další zrada je zadní plato. Už je na šňůrkách a neposlouží mi jako clona zadního okna. Aspoň že ty kolíčky u budíků zůstaly... 😉
vyskakuje tu Fabia a fuj Hovňáci.
Super pocity na Auto .cz zažívám,
jen když se na Hovnaj nedívám. 😁
Hodnotím Fabia dvojky, Hnůjde pětky
stejně jak u silnice sbirat staré PETky.
I20 je škaredá fuj jako zuby zkažené,
čekám kdo ji od nás z trhu vyžene. 😊
„H“ neví jak slizárny vnutit lidem už,
tak šnůru od monitoru přetne nůž.
Je tu pátek tak dneska trochu slavím,
proto projet Scalu 1.5 se dnes stavím :-!
Subjektivní věci jako "zastaralost" (mně teda přijde zastaralá spíš ta disproporční přehranatělá Š), by neměly mít dominantní váhu v hodnocení. Navíc tahle auta a v téhle třídě rozhodně nemají ambice na účast v Pebble Beach Concours d'Elegance, ale soutěžit by měla především v užitné hodnotě.
Interiér Fabie prostě není takový, jako býval u Fabie 1. generace, kdy kvalitou materiálů a zpracováním totálně válcoval nejen konkurenci B segmentu, ale mnohdy i většiny kompaktů té třídy (včetně Oktávie 1 před fl.), ale není vyloženě špatný. Dneska jsou auta, které na to jsou lépe - Polo, Fiesta, ale když jsem se posadil do tehdy "nové" i20, tak jsem byl až zděšen, jak ošklivý interiér nabízí i když byl celkem prostorný, čekal jsem revoluci, ale nic se nestalo...
Motor TGDi jsem zkoušel v i30 a taktéž to není nic, co bych musel v autě mít, neurazí, nenadchne a s i30Fastback v manuálu po Praze jezdí za 9 na sto.
Nemám tedy problém uvěřit výsledkům testu, ale z B segmentu bych si počkal na nové Clio, popřípadě pokud by nehrála velkou roli cena, tak Fiesta.
Na druhou stranu, zkoušel jsem novou i30 a ta je o parník dál, než i20, to je asi jediné konkurenceschopné auto Škodovce, ještě asi z vyšších tříd Santa Fe, Tucson mne taktéž nenadchl.
V i20 jsem nejel, dost ale pochybuju, že by mohla mít horší naladění podvozku.
Jel jsem třeba Rapidem (který mnozí kritizovali za špatný podvozek). Oproti Fabii to byla naprosto luxusní a hladká jízda. Skoro jsem měl sklony schválně jezdit do výmolů, protože mě dostalo, jak skvěle si umí s nerovnostmi silnice poradit.
V Bčku je docela z čeho vybírat 😊 i20 ani fábia by to nebyla... Spíš než fábii Polo a než i20 Rio.
Že je rapid dospělejší na jízdu s tím souhlasím. Bohužel si ho na operák už neobjednáš 😡 a Scalu s naftou at si strčí do... 😁