Novinky
pradeda777
3
Jaguár umí....škoda, že tápou s běžnými motory. Ano, pro takové sexy XE s šestiválcem bych místo v garáži určitě našel. Nakonfiguroval jsem si XE P300 a skončil na 1.798,307.- To je za 2 l čtyřválec moc "inflační cena"....sorry jako... 😒
Přejít do diskuze
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pradeda777
...lidé to kupují, protože na to mají...ale když s nimi mluvíš, tak všichni naříkají jak jsou na tom špatně. Na léto pak zmizí do Itálie k moři a v zimě do Alp na lyže...no zkrátka chudáci.....
Mig_35
až vše přepojí na elektriku
https😐/www.autoforum.cz/…lektrickych-aut/
tak budeme do pár let bez vzácných kovů potřebných k výrobě baterií...
https😐/www.autoforum.cz/…lektrickych-aut/
tak budeme do pár let bez vzácných kovů potřebných k výrobě baterií...
CHerokee
Na jedné straně je to paráda, na druhé, proč XE a XF nemá ani benzínový 6 válec (natož 8 válec), a přitom velký motor narvou do takové krabice.
webpaja
Zbytečnost, děti bych voziot nechtěl atd... Motor je v běžném režimu podle všech dosavadních recenzí slušně utlumený a podvozek sice tuhý, ale ne uskákaný. To i sám potvrzujete.
Tedy, ten, kdo se rozhodne vytáhnout "trojku" za vrcholný model, musí s něčím podobným počítat. Pro ostatní je tu podobný Velar na stejné platformě, ale se vzduchem.
Mimochodem to, že F-Pace zatáčet umí, je dáno právě zadokolkovou platformou, kterou v základních věcech sdílí např. se sedany.
Tedy, ten, kdo se rozhodne vytáhnout "trojku" za vrcholný model, musí s něčím podobným počítat. Pro ostatní je tu podobný Velar na stejné platformě, ale se vzduchem.
Mimochodem to, že F-Pace zatáčet umí, je dáno právě zadokolkovou platformou, kterou v základních věcech sdílí např. se sedany.
wakantanka
Neviem či sa to zdá len mne, ale odkedy si sa oženil, tak načisto odchádzaš od rozumu. 😁 😁 😁 Človeče, v dnešnej dobe oturbených malolitrážiek ohŕňať nos
nad plnotučným osemvalcom s kompresorom? Keď Kia konečne spraví niečo
na rýchlejšie zvezenie pre masy, vytýkať tomu že to má hlučný výfuk či čo?
To ti tie príspevky diktuje manželka? Bývam pri hlavnej ceste a občas mi tie
urevané motorky či autá (s výfukmi Rámus) idú na nervy, ale pri každom
podobnom aute mi srdce zaplesá nech už má na kapote znak Jaguaru alebo Kie.
nad plnotučným osemvalcom s kompresorom? Keď Kia konečne spraví niečo
na rýchlejšie zvezenie pre masy, vytýkať tomu že to má hlučný výfuk či čo?
To ti tie príspevky diktuje manželka? Bývam pri hlavnej ceste a občas mi tie
urevané motorky či autá (s výfukmi Rámus) idú na nervy, ale pri každom
podobnom aute mi srdce zaplesá nech už má na kapote znak Jaguaru alebo Kie.
RADEK1
To vytáčení do otáček asi zase nebude tak dramatické. Mě po každém nastartování jdou otáčky někde k 25oo. Po nějakých 15 až 20 sec padají na volnoběh.I v mrazech. Mám ale jen V6 kompresor.
Orm
"O charakteru ostrého F-Pacu leccos prozradí už nastartování motoru, doprovázené vytočením motoru a zaburácením výfuku." - to se právě nastartovaný studený motor, ve kterém se asi také ještě ustaluje mazaní a napínaní rozvodů, vytočí do vysokých otáček ? To jako vážně ? A to i při -20°C ?
3_diamanty
keby si to nemiloval tak to ani nepisem... ved to poznas... kde je dopyt tam je ponuka >😁
CHerokee
Jj, to jsem četl. Mám pocit, že ten urychlovaný přechod na baterková auta je stejně promyšlený asi jako Brexit.
3_diamanty
za takuto cenovku uz radsej lexusa RX... ale inak aj kodiaq vie stat melon dvesto a ludia to kupuju .. takze to mas tak
Mr.Murphy
.... no nevim, ale Stelvio QV má tabulkově lepší dynamiku (neofiko údaje píšou zrychlení na 100 pod 4s, tovární čísla jsem nějak nenašel), je levnější a navíc zvenku hezčí 😉 Samozřejmě estetika zvenku i zevnitř jsou věcí vkusu.... zajímavé je že Alfě stačí na podobný výkon 2.9V6 zatímco Jag potřebuje 5 litrů....
A že by si u Stelvia někdo stěžoval na nedostatek agility nebo dokonce na extra tvrdý podvozek, to si taky nevzpomínám.....
takže takhle od stolu bych měl jasno.... :-! 😉
Ale jako věřím že ten Jag taky stojí za to....
PS: svoje prachy bych samozřejmě nedal ani za jedno z těchto aut.... SUV pro zábavu mi nic neříká, u každé z těch značek bych si vybral jiný vůz.... 😉
A že by si u Stelvia někdo stěžoval na nedostatek agility nebo dokonce na extra tvrdý podvozek, to si taky nevzpomínám.....
takže takhle od stolu bych měl jasno.... :-! 😉
Ale jako věřím že ten Jag taky stojí za to....
PS: svoje prachy bych samozřejmě nedal ani za jedno z těchto aut.... SUV pro zábavu mi nic neříká, u každé z těch značek bych si vybral jiný vůz.... 😉
Stanislav Švarc
Zdravím vás, mně na tom zvuku nevadí vůbec nic, naopak ho v textu chválím. Stejně jako celý motor, který je božský. A nepíšu ani, že by F-Pace SVR nebyl vhodný jako daily car, jen že kvůli tuhému podvozku nemusí být jízda v něm vždy příjemná.
Dinar
Já bych se bál asi jen té tvrdosti podvozku, Fpace i s obyč. dýzlem je sice na svou třídu extrémně agilní, ale je to uskákaná koza. Jestli svr ještě přtvrdili, tak to moc příjemný daily car nebude, ovšem motor, to je jiná... :😉
Orm
Pokud si to dobře pamatuji, tak sytič u studeného motoru držel něco kolem 1 500 otáček, ale volnoběhy byly obecně vyšší, než dnes. Ale taky to byla pro motory nakládačka, zejména v zimě. A taky motory spalovaly olej právě a zejména když byly studené a dopované sytičem. A ten smrad.
Redaktor to vytočení motoru při startu ale blíže nepopsal. Mne to zkrátka překvapilo.
Redaktor to vytočení motoru při startu ale blíže nepopsal. Mne to zkrátka překvapilo.
webpaja
....takže nám tu pane redaktore chcete nakukat, že V8 je stejně hlučný jako v F-Type nebo ještě hlučnější a nedá se s ním běžně jezdit? Co vám, údajně zkušenému V8 pardálovi vadí na zvuku, kdy je v utlumeném režimu a proč není vhodný jako daily car?
Možná by bylo vhodnější testovat e-Golfy, Tesly a pod, spalovací motory pak nechte těm, kterým jejich zvuk nevadí. 😉
Btw: zkuste se podívat na video autoe😜ressu, myslím, že i hloupému napoví...
Možná by bylo vhodnější testovat e-Golfy, Tesly a pod, spalovací motory pak nechte těm, kterým jejich zvuk nevadí. 😉
Btw: zkuste se podívat na video autoe😜ressu, myslím, že i hloupému napoví...
webpaja
No, není ani za špatný peníz, sejít se víc faktorů, asi bych ho zvažoval. 😉
webpaja
XE P300 je dražší než, když jsem si objednával XE-S ve srovnatelné výbavě. V GB cena po FL klesla. Zastoupení v Salzburgu prodávat nechce.
Machýrek
To prece delaj vsechny benziny, driv se tomu rikalo sytic.
V8 i V6 mi to delaj stejne jak popisuje Radek1.
V8 i V6 mi to delaj stejne jak popisuje Radek1.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
speedfred
Napíš rovno že ťa nebaví svižnejšie jazdenie, ty sa potrebuješ iba premiestniť z bodu A do B.
Ja by som tohto Jaga kľudne bral (keby boli €€€ navyše) a to aj keď SUV nemusím.
Ja by som tohto Jaga kľudne bral (keby boli €€€ navyše) a to aj keď SUV nemusím.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
dnes som u nas pri optime videl doobedu uz ten novy pro ceed GT... ten akoze shotingbrake alebo co to ma byt... krasny sivy ..brutalne kola .. chromovane doplnky po boku na kasni ... proste topka ... a vyzeral podobne drsne ako tento jag.... ale ked sa plazil po parkovisku uplne ze klido pido hadam ani nie 30tkou tak vrcal jak traktor ten jeho motor ( stal som par metrov od neho mimo svojho auta a doslova ma zarazilo jak reve ten ceed ... pocul by som o aj o 30 metrov dalej tam kde ani favorita ci feldu uz nie ) ... toto sa dnes uz prote za mna nenosi .... zlate hybridy.... a hned vedla starsi auris hybrid si siel tichucko ani som si ho skoro nevsimol .... asi uz starnem ale taketo premotorovane kusky mi zacinaju byt uz akesi proti srsti .. a aj ked mam jaguar velmi rad... uplny zakladny benzinovy motor ( ktory bude urcite aj aj lepsie odhlucneny co sa tyka hluku mimo vozu... a menej chrochtajuci a upozornujuci na seba okolie ) mu za mna bohate postacuje... tento premotorovany kusok uz nedava opat ziadny zmysel ( navyse v SUV kasni fakt ziadny ) podovne ako skoda kodiaq RS kde aj bezny TSI 2.0 liter je daleko pouzitelnejsi a ako tieto vrciace topverzie ci uz od kodiaqa jagu alebo ceedu..... takze asi to bude uplne mega kara ... jag ma super vozy ale osobne by som taketo nieco fakt nehccel... to radsej zmysluplnejsi zaklad alebo potom nieco ine od konkurencie ( povedme lexus RX )
webpaja
Tohle tu chybělo. Cedník, před pár dny v testu nezajímavý a nudný, je najednou krasavec a má lepší motor než V8.
Toppere, ani kohout na střeše se netočí tak rychle 😉
Škoda že nevíš, která bije. Ten motor je klenot.
Toppere, ani kohout na střeše se netočí tak rychle 😉
Škoda že nevíš, která bije. Ten motor je klenot.