Mezi klasická rodinná auta jednoznačně patří Renault Scenic. Ani nejnovější generace na tom nic nemění, auto je to stále nesmírně praktické. Přidává ale nový motor.
"Nová generace nabízí i dobře řešenou aerodynamiku, takže ani větší rychlost neznamená nutnost zvyšování hlasu. Jen motor je v autě trochu více slyšet, než by mohlo být někomu příjemné."
To je uplna hlupost, pravaze auto ma zle riesenu aerodynamiku a zvysenie rychlosti nad 100 km/h vyrazne zvysuje vnutorny hluk. Vtedy uz ani najhlucnejsi motor (1.5 dci) nie je vobec pocut a do popredia sa dostava sum vetra okolo. Kazdemu je to vtedy neprijemne a auto sa nehodi na rychlejsiu jazdu (typicky cestovanie po dialniciach). Inak je to v pohode auto, len nesmie prsat (a byt mokra cesta, snezit a pod.) Kto by podozrieval vadu kusu, tak bolo to riesene v servise, skusane 2 auta a problemy su identicke.
Možná to až takové bláboly nejsou, v řadě testů Scenicu se objevují stížnosti na aerodynamický hluk od předních sloupků, zrcátek nebo předních dveří, autoři většinou neumí přesně popsat odkud přesně pochází, ale všichni jej zaznamenali.
https://www.autoexpress.co.uk/renault/scenic
https://www.completecar.ie/car-reviews/article/Renault/Scenic/Grand_Scenic/282/6410/2016-Renault-Grand-Scenic-review.html
https://www.driving.co.uk/car-reviews/first-drive/first-drive-review-2017-renault-scenic/
https://www.parkers.co.uk/renault/grand-scenic/ https://www.topgear.com/…av-5dr/road-test
Jasne, ze to ziadne blaboly nie su, mam to auto doma. Inak by som hluposti nepisal. Problem je, ze v testoch pisu o "miernom" hluku, pripadne ho nespomenu vobec (tu dokonca prvy krat citam pochvalu na odhlucnenie), pricom ten hluk je vyrazny a brani rozumnemu pouzivaniu auta na dialnici.
Ano, ale ludia, co si precitaju clanok, nemusia vediet o hlucnosti a tento clanok ich rovno uvedie do omylu.
Nechapem, preco vam to tak vadi. Namiesto toho, ze dostanete kompletne informacie a skusenosti o aute, tak len nadavate. A ked to niekoho opakovane nebavi citat, nech to necita. Chodia tu snad aj novi citatelia.
Ešte raz, je ťažké otestovať niečo, o čom nemajú ľudia tušenia. Pravdepodobne s testovacím autom nikto nejde na diaľnicu práve v daždi. Každý predpokladá, že zrkadlá budú v poriadku. Tak isto s hlukom. A vŕzganie už neotestuje skoro vôbec, to sa môže líšiť aj kusovo. Keď vo videu autor otestuje auto a napíše blbosti, ako môže bežný človek za tých pár chvíľ otestovať auto lepšie?
je první, která se mi opravdu líbí. I přes ta obrovská kola je design vážně pěkný a hlavně v této kombinaci - světle modrá/černá střecha a černostříbrné disky. Staticky jsem si Scénic již prolezl a i přes své mouchy (velká kola, nepraktické odkládací stolky či 2+1 sedadla v druhé řadě) je to povedené MPV. Nový motor bych rád vyzkoušel, ale raději ve verzi 160k. Minulá generace s 1.4TCe 96kW jela celkem pěkně. Neduh hluku zmíněný o příspěvky výše se dá při testovací jízdě jednoduše vyzkoušet a potvrdit nebo vyvrátit ;-)
Hluk sa samozrejme da overit, len treba na to mysliet a dostat testovacie auto na dialnicu vtedy, ked to premavka dovoli rozbehnut. Horsie je to so spatnymi zrkadlami v dazdi, nie vzdy prsi pocas testovacej jazdy a ludia na to urcite nemyslia. Osobne neviem naco 160 k verziu, ked 140 k verzia je to iste, len lacnejsia. Staticky sa tazko zistuju neprakticke velke kolesa, lebo neprakticke vobec nie su. A este k testovacim jazdam, tam sa tazko odhali neskorsie vrzganie interieru, ked sa jedno testovacie vyskusa a pride druhe inak vyrobene :-)
Ani nie, so 110 k verziou ma na dlhej ceste nikto neobehol. Ludia na forach prahnu po vykonoch a pritom jazdia pomaly. Lebo s tym budete chodit na okruhy pretekat s kamaratmi? 140 k a 160 k motory su skoro identicke. A kto hlada vykony, nebude predsa pozerat po Scenicu, ktory sa hodi jedine do mesta.
Tahle generace Scenicu, stejně jako i jiné kreatury té automobilky, mají jednu výhodu. Ostatní řidiči na silnici hned vidí, že je řídí blb a dají si v provozu na něj pozor. ;-)
Tak s tím třeba já taky souhlasím. Každý chce výkon, 4x4, SUV.... a pak jezdí jako s hnojem a stěžuje si na spotřebu.
Co se kvality....týče, tak vrže i Espace, který má být kvalitou o level výš.
A s hlučností na dálnici to je taky trochu horší.