Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
_Teddy_
"...Na poměry třídy MPV jsou jízdní vlastnosti vynikající..."
"...opravdu mimořádně zdařilé SUV..."
"...opravdu mimořádně zdařilé SUV..."
doggfather
Osobně se mi toto auto zdá opravdu ohavné. Hlavně v interéru to vypadá jako Mitsubishi L200 z roku 2010. Myslím že jsou daleko hezčí a kvalitnější vozidla za 900 000,-. Opravdu nechápu za co toto auto dostalo 4 a půl hvězdičky. Snad né za vzhled, nebo snad za motor? Kvalita zpracování? No nevím pánové. Toto je úlet.
Pokud jsi vyznavač přístupu "vše přes dotykovku", tak to asi působí trošku oldschool. Z mého pohledu... díky bohu za to, vlastně nemám co tomu v interiéru vytknout. Snad až na ten stříbrný plast v budíkách.
Zvenku taky hezké... zezadu se mi víc líbí lampy Peugeotu, zepředu zase Opelu... ale problém nemám ani s jedním.
Zvenku taky hezké... zezadu se mi víc líbí lampy Peugeotu, zepředu zase Opelu... ale problém nemám ani s jedním.
Kdybych mohl vytknout jedinou věc interiéru, která se mi zas až tolik nelíbí, je asi ten půlkruh pod navigací, mám radši hranatější tvary. Ale po týdnu bych si na to zvykl a nepřišlo by mi to 😁 Tohle je možnost, jak koupit zajímavé auto PSA s normálním interiérem 😁
Pěkný crossover , na rozdíl od Peugeotu s normálním volantem a interierem.
Bohužel vnitřní prostor a zavazadelník nic moc , to frantíci neumí ,a Opel už to nemůže ovlivnit.
Karoserie se Opelu povedla změnit výtečně.
Slabinou je nemožnost mít 4*4...a nyní ty francouzské motory.. 😒
Bohužel vnitřní prostor a zavazadelník nic moc , to frantíci neumí ,a Opel už to nemůže ovlivnit.
Karoserie se Opelu povedla změnit výtečně.
Slabinou je nemožnost mít 4*4...a nyní ty francouzské motory.. 😒
Ozzman
Auto funguje, interiér je slušný a jediné co tomu chybí, že exteriér nevypadá jako ta 3008.
Velmi mne překvapila spotřeba, na to, že je to automat, je to i 4x4 ? Nebo to kopíruje 3008 ? Opel přeci 4kolku měl.
Velmi mne překvapila spotřeba, na to, že je to automat, je to i 4x4 ? Nebo to kopíruje 3008 ? Opel přeci 4kolku měl.
Opel 4x4 měl ale ty ještě pořád nebereš v úvahu fakt že je to jen Pažout v jiném kabátě. Toto už není Opel/GM, toto je jeden z prvních Opelů/PSA. A pažouti 4x4 až na výjimky nemají, mají ten "grip control". Podvozek je taky od pažoutů a 4x4 prostě mít nemůže. Snad někdy jindy 😄
No já se právě ptám, jestli je to opravdu jen překapotovaná 3008, nebo má alespoń něco svého a ptám se na to optikou spotřeby, kdyby to měla benzinová krabice s AT a 4x4 je to hodně dobrá vizitka pro THP, ale i tak je to fajn.
Vyjímky - pokud vím, tak plnohodnotné 4x4 měl jen ten velký starý 4007, což byl vlastně Outlander, ne ? Jinak to řešili snad elektromotorem na zadní nápravě ?
Vyjímky - pokud vím, tak plnohodnotné 4x4 měl jen ten velký starý 4007, což byl vlastně Outlander, ne ? Jinak to řešili snad elektromotorem na zadní nápravě ?
Do dodávek jim 4x4 dodával Dangel... a pak ta 4007... a jinak asi jen elektro.
Jo a pak teda Vatanenova 405 😄
Jo a pak teda Vatanenova 405 😄
Tak pozor.....ten Ari tam původně nebyl. TY JSI EDITOVAL PŘÍSPĚVEK !!!!!!!
Heuréka. Editace se vrátila !!! >😁 >😁
PS: Ale mezi námi, ajťáci, neusínejte na "vavřínech", chtěl jsem hodit dva smajlíky za sebou a ten druhej mi to umístí na začátek příspěvku. A vlákna v téhle podobě jsou stejně o dost méně přehledná. A vraťte nám krucinálfagot soukromé zprávy.
Heuréka. Editace se vrátila !!! >😁 >😁
PS: Ale mezi námi, ajťáci, neusínejte na "vavřínech", chtěl jsem hodit dva smajlíky za sebou a ten druhej mi to umístí na začátek příspěvku. A vlákna v téhle podobě jsou stejně o dost méně přehledná. A vraťte nám krucinálfagot soukromé zprávy.
Byl tam od začátku... ty na mě chceš hodit nějaké čarodějnictví či co? 😄
Fakt ? No tak jsem to teda přehlídl. Aspoň to nic nemění na faktu, že příspěvky už lze editovat......a taky si na příští sraz s tebou beru palečnici a španělskou botu. Jen tak pro jistotu. >😁 😉
Fakt? Nojo, fakt že jo... ale já to teda myslím fakt needitoval... i když čert ví, někdy to člověk píše jen půlkou mozku 😄
Je to platforma PSA, takže tipuju jen "sofistikované řešení poplatné době a trhu"... i motor je PSA.
Nemusíš tipovať, to je stopercentné. Je to prekapotovaný Peugeot, toto nemá z techniky Oplu zhola nič, od podvozka cez motor a prevodovku až po viaceré páčky v interiéri.
Interiér mi příjde plnohodnotný Opel, tady to alespoń na rozdíl od VW dost odlišili 😉 Hlavně není i-cockpit !
No tak zrovna podvozek snad je aspoň částečně Made by Opel...
Tak vyladenie je jedna vec, mechanické odlišnosti druhá. Ale verím, že aj bez väčších mechanických zmien sa ten podvozok môže líšiť, finálne naladenie je iste poznať, len som poukazoval na to, že inde píšu o veľmi podobnom jazdnom prejave, čo by mi pri veľmi podobnom podvozku dávalo podstatne viac zmyslu.
"Jsou to právě pružiny a tlumiče, které si každý z výrobců skupiny PSA řeší sám. "
Asi je to trošku slovíčkaření, ale pružiny a tlumiče jsou pro mě už mechanická odlišnost. Samozřejmě že ten základ zůstává, furt je to torzka vzadu atd...
Asi je to trošku slovíčkaření, ale pružiny a tlumiče jsou pro mě už mechanická odlišnost. Samozřejmě že ten základ zůstává, furt je to torzka vzadu atd...
mohli by inymi ramenami (stacia ine rozmery) preladit geometriu v predu... silentbloky a ulozenia tlmicov su podla mna tiez v kategorii tlmice + pruziny ... a mozno na zadnej tozrke tiez mozu mat inu geometriu, nie je to nemozne vyrabat tu istu vlecku s roznymi pevnymi geometriami pre rozne modely... aj ked su vsetky auta na EMP2 tak by som sa divil keby ma kratka 308 rovnaku geometriu v zadu ako 5008 ...
ked to zratas ak by to bolo takto😒br />
- geometria
- ulozenia naprav tj silenbloky + ulozenia tlmicov
- pruziny
- tlmice
- odhlucnenie
tak je to uz seriozne inak odladeny podvozok a moze to spravit velmi vela...
ked to zratas ak by to bolo takto😒br />
- geometria
- ulozenia naprav tj silenbloky + ulozenia tlmicov
- pruziny
- tlmice
- odhlucnenie
tak je to uz seriozne inak odladeny podvozok a moze to spravit velmi vela...
Já zas četl už několikrát, že Grandland oproti 3008 jezdí znatelně lépe. Ale osobně to posoudit nemohu.
tlmice a pruziny... asi aj silentbloky... je mizerne, ze PSA nevie zo svojho HW vytiahnut max ked uz na jednoduchej konstrukcii celkom dost setri...
voilà Oplík to odladil
voilà Oplík to odladil
No mně tedy rozhodně nechybí, že to nevypadá jako 3008. Jasně, není to pak tolik EFEKTNÍ, ale v rámci modelové řady Opelu prostě pohledné auto. Na rozdíl od kynuté buchty s názvem Mokka nebo Crosslandu.
Když to bereš takhle, tak to každopádně, dnes jsem viděl chvíli po sobě Grandlad X - ušel a pak Crossland... na plecháčích, to i Ecosport proti tomu vypadá jak elegantní švihák 😁
3008 mne také netrhá žíly, ale krabicoidní tvar je mi u SUV sympatičtější. Na rozdíl od jiných typů karosérie, tak jediné zvýšené auto od Opelu, které se mi docela líbilo, byla naposledy Frontera 😁
3008 mne také netrhá žíly, ale krabicoidní tvar je mi u SUV sympatičtější. Na rozdíl od jiných typů karosérie, tak jediné zvýšené auto od Opelu, které se mi docela líbilo, byla naposledy Frontera 😁
opel 4kolku mal kedysi vo frontere ci antare alebo este velkom monterey ( v sucasnosti ju ma uz len mokka X a insignia) ... ale nikdy ju nemal este v grandlande 😉 .... bohuzial tento opel je taka za mna akasi menej podarena dvojicka P3008 ... cize je este na pohlad menej zaujimavy ako original P3008 ( navyse tam ani necitit DNA opla ako take... je to proste nic ine len fake originalu od pezota ) ... ale na druhej strane ma to auto aspon normalny interier ... co zase nenarocneho zakaznika ktory neriesi original ( v podobe P3008 ) a ani 4kolku tak toho moze zaujat .. ale za podobne prachy keby som mal tak by som taketo auto minal oblukom siroko daleko na kilometre ... a siel uplne ale uplne inde... a hlavne do niecoho vlastneho originalneho s vyzarovanim vlastnej identity
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Třeba do Eclipse Cross, žejo 😁
Hele ale jedno se ti musí nechat, na Opel Monterey jsem zapoměl jak na smrt, to je v našich končinách docela exot v dnešní době.
Hele ale jedno se ti musí nechat, na Opel Monterey jsem zapoměl jak na smrt, to je v našich končinách docela exot v dnešní době.
iudex
Vcelku ma prekvapuje to nadšené hodnotenie redaktora, najmä v kontexte iných recenzií na toto auto.
Tomáš píše o veľkom kontraste s 3008, ale inde píšu, že jazdí veľmi podobne (Built on the same EMP2 platform as the Peugeot 3008, the Grandland X feels like a very similar car to drive).
Tomáš píše o hbitom vrhaní sa do ostrých zatáčok, Autoe😜ress naopak píše, že auto sa dosť hrnie zo zákruty a nebudete chcieť vrhať do zákrut vo vyšších rýchlostiach, k tomu sa prídáva mäkké pruženie a vágne riadenie bez citu. V inom teste obdobne píšu: considerable body roll if you really try to throw the car down a twisty road, so it's best to back off a little and enjoy the comfort instead.
Celkové hodnotenie 3/5, teda taký priemer, naopak z Tomášovho hodnotenia 4,5/5 by vyplývalo, že je to špička triedy. Tak neviem, komu mám veriť.
Vlastne, keď si spomeniem na Tomášovo hodnotenie jazdných vlastností BMW 3 F30, ktorému vraj napráska hociaká dvojková Octavia, tak viem, komu... neveriť. 😉
Tomáš píše o veľkom kontraste s 3008, ale inde píšu, že jazdí veľmi podobne (Built on the same EMP2 platform as the Peugeot 3008, the Grandland X feels like a very similar car to drive).
Tomáš píše o hbitom vrhaní sa do ostrých zatáčok, Autoe😜ress naopak píše, že auto sa dosť hrnie zo zákruty a nebudete chcieť vrhať do zákrut vo vyšších rýchlostiach, k tomu sa prídáva mäkké pruženie a vágne riadenie bez citu. V inom teste obdobne píšu: considerable body roll if you really try to throw the car down a twisty road, so it's best to back off a little and enjoy the comfort instead.
Celkové hodnotenie 3/5, teda taký priemer, naopak z Tomášovho hodnotenia 4,5/5 by vyplývalo, že je to špička triedy. Tak neviem, komu mám veriť.
Vlastne, keď si spomeniem na Tomášovo hodnotenie jazdných vlastností BMW 3 F30, ktorému vraj napráska hociaká dvojková Octavia, tak viem, komu... neveriť. 😉
Môže byť že 100 ľudí, sto chutí. 😄 Jeden môj kamarát mi tiež svojho času ospevoval svoje nové auto, aké je komfortné a ako sedí v zákrutách a on kúpil Toledo I TD. Ako poľahčujúcu okolnosť beriem že predtým mal len 105 S 😄
Možno záleží, koľko km malo to auto najazdené. Trošku mám obavy, že podvozok bude rýchlo degradovať.Tak v tomto to nebude, v predchadzajucom teste mala 3008ka 4 600 km a tento Opel ma 3 200 km. Inak dava niekomu zmysel, ked Tavares kupil Opel s cielom zlucit platformy a usetrit (co sa mu podarilo), aby si Opel objednaval vlastne tlmice a komponenty podvozku? Podla mna su to rovnake podvozky. Ale mozno to fakt ladia inac.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
S-Class neviem, ale na C5 boli gule po 200 000 km na odpis. Jedna dokonca praskla. Len neviem, co to ma spolocne s emp2 platformou. Kolko mate na nej najazdene vy? Mne sa po 20 000 km zda, ze uz to nejazdi ako nove. A to sa mi vidi dost skoro. Renaultu podvozok este celkom drzi (po 25 000 km necitim rozdiel) a to tam ludia menia tycky aj skor.
Aspoň jednou kdyby byl tvůj komentář vtipný. Jestli ti jde sekání jako vtipy, pak chudák zahrada.
To ovšem Tomášovi křivdíš. Tu perlu ohledně 3er a dvojkové Octávky pronesl nejvyšší vrabčák, pardon, technik >😁 Světa Motorů - pan Vaculík.
Jakou větu = už sem slyšel různý překroucený verze = a vypadá to že ten hoax žije dál a dál 😉
Sakra: tu to máš presne: https😐/youtu.be/Ny39CHjEs7A?t=518
To sú hlavne tieto neslávne známe múdrosti😒br /> "to auto (BMW 3) má příšerné jízdní vlastnosti"
"Když máte standardní mechanický podvozek, tak mluvit o nejaké jízdní převaze BMW... spráší vás každá dvojková Oktávka".
Proste Martin Vaculík je odborník, to sa pozná. >😒]
To sú hlavne tieto neslávne známe múdrosti😒br /> "to auto (BMW 3) má příšerné jízdní vlastnosti"
"Když máte standardní mechanický podvozek, tak mluvit o nejaké jízdní převaze BMW... spráší vás každá dvojková Oktávka".
Proste Martin Vaculík je odborník, to sa pozná. >😒]
Já vim že je = pozná se to jak řikáš 😄 A zvládneš ty věty NEVYTRHÁVAT = a napsat je CELÝ v kontextu jak sou řečený?Tim se pozná jestli ti de o překrucování nebo fakta 😉Jinak to že nejdou odkazy = to je tak jako VŠECHNO v týhle nový diskuzní platformě na PŘES HUBU. Šok že hned po měsíci už de zase editovat :yes: 😄
Vlastne keď je to tu tak nah_vno, preto sem stále chodíš? Elegantné riešenie by bolo, keby si si našiel nejakú inú diskusnú platformu a sem už nechodil. Uľaví sa tebe aj nám, proste win-win. 😉
To je ten pán, který se bojí zkritizovat 105tku za 100 tisíc z AAA? Nebo ten stejný pán, který nedoporučil V6 3.0 do C5 a pak prý zase tento motor označil jako nejvhodnější ? A je to taky ten pán, který údajně moc nemusí koncern VW a jehož autem snů byl jeden čas VW Multivan 2.5 TDI?
Jo, tak... ten sice technice rozumí, ale je to k ničemu, když se slušně řečeno "adaptuje" na konkrétní situaci... funguje lépe, než koncernové DCC 😁
Jo, tak... ten sice technice rozumí, ale je to k ničemu, když se slušně řečeno "adaptuje" na konkrétní situaci... funguje lépe, než koncernové DCC 😁
PŘESNĚ = přesně tohle sem měl na mysli 😉 Navíc mám pocit = že zrovna TOBĚ sem to vysvětloval = nebo? Všim sis = jak na ty slušný schopný sou kladený extrémní nároky = a ***um všechno projde? 😄
Tak to potom moje hlboké ospravedlnenie Tomášovi Dusilovi! Sypem si popol na hlavu, naozaj ten legendárny výrok o podvozku 3er vyslovil Vaculík.
Ešte raz sa Tomášovi ospravedlňujem.
Ešte raz sa Tomášovi ospravedlňujem.
Jasně že jo = otázka je jakou z překroucenejch verzí máš na mysli = přitom to původní video je k shlídnutí a každej se může podívat. Ale lepší je dál šířit.. :-!
Dal som hore presný odkaz na to video s pasážou o jazdných vlastnostiach. To netreba ani prekrucovať, to sa proste ani nedá, o tej Octavii je to tam jasné.
Ano JE to tam JASNÉ po našem JASNĚ 😉Takže ve verzi BEZ vytržení prosím. Nevim proč lidi tu větu VYTRHNOU = a šířej jako.. hoax 😄
No, tak jsem si to pustil znova a celé a nějak mi uniká, co je na tom vytrženého?
Říká tam, že BMW má blátivé řízení, odskakuje na nerovnostech, "dupe a tříská" a jezdí obecně hůře než starší BMW, má to volant gumový jak Hyundai a zdá se, že auto "vyrábí díry". "Auto má příšerné jízdní vlastnosti, nikdy žádné BMW tak strašné jízdní vlastnosti nemělo a spráší vás každá dvojková Oktávka".
Človeče, ať to poslouchám, jak to poslouchám, vyznívá z toho, že F30/31 má příšerné jízdní vlastnosti, horší, než Oktávie 😁 Co z toho vyznělo tobě?
Ale aby si zase na mne nevyštěkl, já touto 3er nikdy nejel, takže nemohu tvrdit, jestli má, nebo nemá pravdu, ale najezdil jsem se něco s dvojkovými Oktávkami v nejrůznějších motorizacích a to auto v oblasti podvozku není ničím výjimečné a do zatáček hlavně s dieslem se mu moc nechce... Je fakt, že Rapid je horší, to zas jo.
Říká tam, že BMW má blátivé řízení, odskakuje na nerovnostech, "dupe a tříská" a jezdí obecně hůře než starší BMW, má to volant gumový jak Hyundai a zdá se, že auto "vyrábí díry". "Auto má příšerné jízdní vlastnosti, nikdy žádné BMW tak strašné jízdní vlastnosti nemělo a spráší vás každá dvojková Oktávka".
Človeče, ať to poslouchám, jak to poslouchám, vyznívá z toho, že F30/31 má příšerné jízdní vlastnosti, horší, než Oktávie 😁 Co z toho vyznělo tobě?
Ale aby si zase na mne nevyštěkl, já touto 3er nikdy nejel, takže nemohu tvrdit, jestli má, nebo nemá pravdu, ale najezdil jsem se něco s dvojkovými Oktávkami v nejrůznějších motorizacích a to auto v oblasti podvozku není ničím výjimečné a do zatáček hlavně s dieslem se mu moc nechce... Je fakt, že Rapid je horší, to zas jo.
Mě z toho vyznělo = přesně to co tam je řečeno. Jak píšu iudexovi překroucenejch verzí kde je to vytržený z kontextu sem slyšel dost a dost. U tebe nevim = jestli sis pustil pár vteřin kam dal iudex odkaz = nebo celý..
Chvála to fakt neni a kritika levnejch silentbloků v autě týhle ceny = je naprosto na místě. Ale to neni pointa toho z kontextu vytrženýho.. 😉
Chvála to fakt neni a kritika levnejch silentbloků v autě týhle ceny = je naprosto na místě. Ale to neni pointa toho z kontextu vytrženýho.. 😉
Vždyť jsem napsal , že celé a moc pozitivně o 3er nemluví... Není to jen pár vteřin. Viz co je psal výše.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mne monotonní hučení CVT také nemile překvapilo, ale zase kdy a jak dlouho pořád stojíš na plynu. Ten rozdíl jsem pozoroval až při nějakém měření akcelerace či na dálnici, když jsem zkoušel, co auto umí, při běžné jízdě mi to nejdříve ani nedošlo.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já jezdím s dvouspojkou a taky si nestěžuju 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jak dobře F30 znáš? Kterou jsi alespoň projel? Troufám si odhadnout, že žádnou Caterhame 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano ano, známé to hodnocení megae😜erta. Nebo-li, jak se dokáže technicky znalý a určitě chytrý chlap shodit podobnými prasárnami.
WinDiesel
V Evropě skončil, jinde se prodává😒br />
Moteur GDI "CSS 45T - L3T" - 1,35L / 1.4L 12V DOHC L3 - Marché Amérique
CHEVROLET, BUICK du moteur "CSS 45T (L3T)" - 1,35L / 1,4L - 3 Cylindres
To samé pro Čínu a Mexiko.
pro Austrálii hybrid a pro USA 8-válec, tam se s tím neserou 😄 😄 😄😒br /> Moteur GDI "SGE L3A" - 1,5L - 16V SIDI - 4 cylindres
Depuis 2015, Général Motors a équipé CHEVROLET, HOLDEN et BUICK du moteur Hybride " SGE L3A " - 1.5L - 4 cylindres
a navíc😒br /> Moteur GDI "Gen V (L83 / L8B )" - 5.3L 16V OHV V8 - Marché Amérique
A partir de janvier 2015, Général Motors équipe CHEVROLET et GMC du moteur "Gen V (L83 / L8B )" - 5,3L 16V OHV - 8 Cylindre
CHEVROLET, BUICK du moteur "CSS 45T (L3T)" - 1,35L / 1,4L - 3 Cylindres
To samé pro Čínu a Mexiko.
pro Austrálii hybrid a pro USA 8-válec, tam se s tím neserou 😄 😄 😄😒br /> Moteur GDI "SGE L3A" - 1,5L - 16V SIDI - 4 cylindres
Depuis 2015, Général Motors a équipé CHEVROLET, HOLDEN et BUICK du moteur Hybride " SGE L3A " - 1.5L - 4 cylindres
a navíc😒br /> Moteur GDI "Gen V (L83 / L8B )" - 5.3L 16V OHV V8 - Marché Amérique
A partir de janvier 2015, Général Motors équipe CHEVROLET et GMC du moteur "Gen V (L83 / L8B )" - 5,3L 16V OHV - 8 Cylindre
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Verny_2013
Cituji: " Jedná se o poslední evoluci motoru 1.6 THP neboli řadu EP6. Ta v předchozí dekádě zprvu šokovala jízdně, později pak četnými problémy, které se s ní táhnou vlastně dodnes."Tak se ptám, jak je to vlastně s tím motorem, se kterým se dodnes táhnou jako mrak problémy se spolehlivostí a auto navzdory motoru dostane 4,5* ?
To ale přece nemůžeš v rámci testu hodnotit, nějakou pověst... pokud to dobře jede a málo žere, tak to dostane dobré hodnocení.
Já to nerozporuju, jen jsem nepochopil proč motor hodnotí pozitivně a současně podtrhuje i problémy v současnosti. Když už něco takového napíše, tak by to měl nějak doložit. Mě samotného zajímá jestli je tento motor už vychytaný a spolehlivý, ale historicky mají tyto motory opravdu velmi špatnou pověst co se týká spolehlivosti.
Jo, to by mě taky zajímalo. Ale na to, jak je ten test celkově stručnej, mi tam víc chybí jiné věci, než elaborace nad současným stavem THP, jak na tom bude ta poslední inkarnace se nejspíš ještě vědět nemůže.
Dam casom vediet. Posledne verzie boli uz vychytane a vsetci prikyvuju, ze vsetky predchadzajuce problemy boli odstranene. Ukaze az cas.
Lackey
Citam, vidim, ze do diskusie k tunajsiem testu GrandlanduX, prispievajú samí naj- odbornici na dizajn, na motory, na public relation, ktorých názor formuje sucasnost a buducnost celoeuropskeho automobilového priemyslu a k vše-odbornemu nazoru im staci, aby vozidlo videli iba na fotkach .
Na rozdiel od nich, ja zajtra absolvujem skusobnu jazdu s Grandlandom X. :yes:
Dufam, že diskusní vše-odbornici ma nebudu os*erať za zverejnenie mojho osobneho laickeho nazoru, zo skusobnej jazdy, ci si Grandland X fakt zasluzilo hodnotenie 4,5* od kritizovaného redaktora ACZ, alebo nie.
Na rozdiel od nich, ja zajtra absolvujem skusobnu jazdu s Grandlandom X. :yes:
Dufam, že diskusní vše-odbornici ma nebudu os*erať za zverejnenie mojho osobneho laickeho nazoru, zo skusobnej jazdy, ci si Grandland X fakt zasluzilo hodnotenie 4,5* od kritizovaného redaktora ACZ, alebo nie.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mal som dnes moznost jazdit s 1.6 turbo benzin 8 AT aj 1.5 CDTi 8 AT.
Oproti redaktorovi ACZ by som benzinovemu turbo motoru udelil iba 5*
Minus 0,5* za spotrebu, ktora bola opatrnou jazdou na uplne novom aute (s 70km-ami) 7,8 litrov , pri beznej prevadzke to odhadujem medzi 8-9 litrov, ale to bude asi dan za namontovane GPF
na priamovstreky,
5.5 * by som ale s uplne kludným svedomím navrhol prideliť Grandlandu s 1.5 CDTi motoru.
Tichý, úsporný tahoun-ťahúň spoločník.
Na tom istom useku cesty, rovnaka vybava auta-ešte aj farba auta rovnaká, rovnaký štýl jazdy Grandland X diesel, to dal za 5,5 l /100 km .
AT8 fungoval v obidvoch autach skvele, este aj ta zubata kulisa volica automatu mi vyhovovala, citil som v rukach a nemusel som kontrolovat naviac pohladom do akej polohy som presunul paku volica, ako to musim robit pri priamej kulise paky automatu.
Aha, a chvalil som spolusediacemu, dobru spaetnu vaezbu od podvozku, co bolo u mna zistenie, ktore mi v inych SUV chyba.
Rôsolovité Pežoťácke vlnenie zadnej napravy som nezažil, pričom sme jazdili na pravých, rozbitých SK cestách.
AGR sedalo vodiča ..... by som uzakonil povinne do každého auta.
LED AFL svetlá ešte aj počas slnečného dňa vykuzlili svetelnú show na stene budovy autosalonu.
Grandland je jednoducho vydarené SUV (Opel ho asi oznacuje ako CUV), ktorému ťažko niečo vytknúť.
Oproti redaktorovi ACZ by som benzinovemu turbo motoru udelil iba 5*
Minus 0,5* za spotrebu, ktora bola opatrnou jazdou na uplne novom aute (s 70km-ami) 7,8 litrov , pri beznej prevadzke to odhadujem medzi 8-9 litrov, ale to bude asi dan za namontovane GPF
na priamovstreky,
5.5 * by som ale s uplne kludným svedomím navrhol prideliť Grandlandu s 1.5 CDTi motoru.
Tichý, úsporný tahoun-ťahúň spoločník.
Na tom istom useku cesty, rovnaka vybava auta-ešte aj farba auta rovnaká, rovnaký štýl jazdy Grandland X diesel, to dal za 5,5 l /100 km .
AT8 fungoval v obidvoch autach skvele, este aj ta zubata kulisa volica automatu mi vyhovovala, citil som v rukach a nemusel som kontrolovat naviac pohladom do akej polohy som presunul paku volica, ako to musim robit pri priamej kulise paky automatu.
Aha, a chvalil som spolusediacemu, dobru spaetnu vaezbu od podvozku, co bolo u mna zistenie, ktore mi v inych SUV chyba.
Rôsolovité Pežoťácke vlnenie zadnej napravy som nezažil, pričom sme jazdili na pravých, rozbitých SK cestách.
AGR sedalo vodiča ..... by som uzakonil povinne do každého auta.
LED AFL svetlá ešte aj počas slnečného dňa vykuzlili svetelnú show na stene budovy autosalonu.
Grandland je jednoducho vydarené SUV (Opel ho asi oznacuje ako CUV), ktorému ťažko niečo vytknúť.
Opreva hviezdičiek z mojho skorsieho prispevku
pre benzin -0,5*, výsledných 4*
pre diesel 4,5 * , ale s kludnym svedomim by som hodnotil aj za 5*
pre benzin -0,5*, výsledných 4*
pre diesel 4,5 * , ale s kludnym svedomim by som hodnotil aj za 5*
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
GrandlandX som jazdil skusobne kvoli zaujmu o kupu.
Doma sme sa po zvazeni rozhodli pre vybavu Ultimate.
Na jazdu a na predaj na sklade boli k dispozicii Innovation stupne s doplnkovymi balikmi, ako LED AFL svetla a pod., ale bez adaptiv tempomatu a take chceme v novom aute.
Nafta ? Doma mam naftu aj benzin auto.
Nafta jedine v zimnom obdobi a iba v meste (60-90 dni v roku) nema navrch benzin autu.
Este aj vyfukove potrubie na nafte /euro V/ cez ktore vraj vypusta tie "hnusne... čosi " je cistejsie, ako na eco-ružovo-zelenom /euro V/ benzinovom aute
Doma sme sa po zvazeni rozhodli pre vybavu Ultimate.
Na jazdu a na predaj na sklade boli k dispozicii Innovation stupne s doplnkovymi balikmi, ako LED AFL svetla a pod., ale bez adaptiv tempomatu a take chceme v novom aute.
Nafta ? Doma mam naftu aj benzin auto.
Nafta jedine v zimnom obdobi a iba v meste (60-90 dni v roku) nema navrch benzin autu.
Este aj vyfukove potrubie na nafte /euro V/ cez ktore vraj vypusta tie "hnusne... čosi " je cistejsie, ako na eco-ružovo-zelenom /euro V/ benzinovom aute
Seabow
8AT Aisin je v pohode ale co ta kulisa radenia prevodovky to je slusne retro. Uz je rok 2019 a nie 2002. Jazdim obcas na starom medvedovi s 5AT a tiez to ma podobne ale to je auto z roku 1999. Nevravim, ze je to vyslovene zle ale v dobe joystickov, tlacitok, koliesok a volicov pod volantom to vyzera dost cudne.
dr.Remorey
další coolový rádoby SUV bez adekvátního pohonu, vhodny na prejetí pankejtu u tesca, kde nejvetší výhodou je jednoduchý nasedaní a vysedání. neskutečný, kolik lidí podobný nesmysly kupuje
Žádám o opravu na DO=DNES, ať se ti to líp čte.