Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý Suzuki Swift II (RS): Jedno z nejlepších malých aut!

16 komentářů

Lubek
ženu do mesta.Moja polovička plakala,keď som ho predával.Mal som ho 10 rokov od nova a najazdil som 120 tis.km.Auto veľmi spoľahlivé,jediné čo som za 10 r.menil bola lam.sonda,sviečky, brzdové doštičky a spotrebný matroš.Podvozok bol pôvodný aj kotúče a bubny dokonca.Nesmierne lacné auto na údržbu.Čo ma hnevalo časom bol tvrdší podvozok,malý kufor a nepohodlné predné sedačky.Spotreba benzínovej 1.3 bola vyššia.Výkon mala slušný- dole nič a hore všetko 😄 Motor dokázal vyčariť úsmev na tvári.Len ste nemohli mať 16" kolesá,ktoré strašne uberali z dynamiky.Na základných 14" to šlo podstatne lepšie.Interier vyzeral aj po 10 rokoch ako nový,aj keď plasty neboli nič-moc.Celkovo to bolo (a je) vydarené autíčko.
VŘSDR
A teď všichni do bazaru..
Gagarin235
Jo jo Swift Sport by mohl být srandovní na okreskách >😁 Ale na dálnici by s tím asi člověk jel stovkou na nouzovku >😁 ( že by bylo dělané pro japonsko ? >😒] )
Avatar - Ozzman
Ozzman
Sice se ze mne nemohou mluvit dlouholeté zkušenosti majitele, jako jistě z některých jiných diskutérů, ale s pár desítkami Swišťů této generace jsem se svezl (díky brigádě při VŠ), včetně SS (Swift Sport), nebo celkem málo vídané 1.5 s AT a verze 4x4.

Do té doby jsem jako mladík znal akorát pověry, že Suzuki reznou a jsou to taková auta druhé kategorie ( staré Baleno, Swift - Nemluvím o Offroadech), ale tento Swift byl úplně jiný, než jsem do té doby slýchal. Perfektně ovladatelné malé auto s točivým motorem (i základní 1.3), zábavné, pohledné a překvapivě rychlé. V zimě i na sněhu jsem se s nimi něco nasmykoval a až budu někdy zase kupovat městské autíčko , určitě to bude jeden z hlavních adeptů.
Avatar - Emel
Emel
Nojono, tak já k tomu taky něco napíšu 😄

Swift je super, krásně ovladatelné auto, za mě pohledné, jako městské auto i přiměřeně prostorné, spolehlivé, nenáročné.

Mám pár postřehů😒br /> - už od původního majitele bylo dost poškrábané čelní sklo, nevím, jestli je nějaké měkčí nebo to jen přeháněl s myčkou po návratu z pouště.
- řazení samotné je super, horší je to s reakcí na plyn, který zůstává trošku "viset" - pokud pustím plyn a ihned smáčknu spojku, otáčky ještě vyletí kousek nahoru.
- nějaké popojíždění je pro zkušenější řidiče... než jsem já, i mně to parkrát chcíplo, když jsem nedal dost plynu. V tomhle je třeba HTP milosrdnější. Ale dá se zvyknout. Původní majitel nicméně už měnil spojku (okolo 60tkm) a nějaké ložisko - jezdily tím ženské po Praze, může to být problém kusu.
- zadní plato není na šňůrkách, když ho zapomenete nahoře, tak není vidět dozadu. Dá se to vyřešit prudší akcelerací 😄
- v převážně městském režimu jezdím za 6,7l, což mi přijde relativně dost, ale žádný extrém... když už se to někdy ohřeje, tak to trošku protáhnu 😄

Takhle to zní negativně, ale celkově jsem fakt spokojený... spíš se prostě snažím upozorňovat na problémy.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Který že to máš motor?
Avatar - Emel
Emel
1.3.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak ten je fajn, myslel jsem, jestli nemáš novější 1.2, ten sem nikdy nejel.
Avatar - Emel
Emel
Bral jsem auto od známého, který to kupuje jako služebáky. 1.2 je podle něj úspornější, ale tupější.
Gagarin235
Nevím jestli to mělo být 6 až 7 litrů. nebo 6,7 litrů .. ale pokud máte jeden z těch benzínových motorů, na město to určitě není špatná spotřeba...
Avatar - Emel
Emel
6,7 to myslím aktuálně ukazuje. Město to je, ale žádné semafory nebo postávání v koloně... spíš jen kratší trasy. Čekal bych, že bych se v tom režimu mohl vejít do 6... no co už.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v meste je to v pohode spotreba neboj .. felda zrala s 1,3 mpi v meste aj 8 aj viac .... a moje o dost novsie 1,2 tsi v meste tiez pod 6,5 nejde 😉 proste zadara sa neda jazdit aj ked papier dokaze cislami majitela pekne osalit ... real je ale real... kto jazdi vie ze je to zrazu uplne o inom ... obcas mam dokonca problem drzat spotrebou krok s 8 rocnym lancerom 1,6 s ktorym brat v priemere dokaze jazdit aj za 6,2 litra ... to som dopadol >😁 ... a vraj mala auta jazdia skoro zadara.. houby 😉 ...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bratr je trochu klobouk, ne? >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to budu tie "zazracne" yokohamy >😁

PS: inak toto je tiez dobre: [odkaz]
webpaja
Lancer...to už nejde číst 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Sice píšu za novější generaci NZ, ale jak řekl klasik "některé věci se prostě nemění".

Takže plato bez šňůrek je kouzelný, ale neřeším to. Na výhled dozadu mám zrcátka. 😉
Kolíček na ovládání PC je nejspíš japonské národní stříbro. >😒]
Podvozek tvrdší, žádná peřinka.
Čelní sklo nemám poškrábané,v poušti nejezdím.
Kufr super, dvě basy se vejdou a nikdy v něm nic nelítá. Není šance.
Výškově stavitelné pásy a madla u každých dveří. Že zdravím do Seatu.
Motor 1.2 v převážně městském provozu s prehistorickým HDM automatem a plácáme se kolem 6 litrů. V létě o něco méně, v zimě o trošku více. A to ježky vyháním z výfuku dost pravidelně.

Zůstává skvělá ovladatelnost a nenáročnost na údržbu. V 60t jsem vyměnil svíčky, jinak zatím nic, tekutiny neubývaj ani nepřibývaj, žárovky nepraskaj. Za mě ideální služebníček s bonusem radosti z jízdy.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tento swift nastavil tvar ... ved aj ten o generaciu novsi dalsi swift [odkaz] bol defako akoby len zvacseny swift 2 ... a da sa povedat ze niektore prvky z neho cerpa este aj dnesny novy swift ( minimalne nadalej tie tmave predne stlpiky ... a aj zadny C stlpik napadne pripomina este stale tento swift 2 )

na parkovisku ich vidim dodnes dost.. aj tych vacsich o generaciu novsich .. a sam som prave tu predposlednu generaciu swiftu obzeral len skoda akejsi malej kabiny .. lebo auto je vcelku robustne vysoke ale kabina vnutri hodne uzka a kufor az zazracne maly.... zadne sedaky zase kratke ... ale tak nie je to kizashi ze jo.. kazdopadne svoj ucel sikovneho kompaktneho maleho ziveho auta proste splni dokonale v akejkolvek generacii :yes: