Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
xxc
Při dálniční stotřicítce zjišťujete, že hluk od kol a hlavně aerodynamický svist kolem bezrámových oken nejsou zrovna zanedbatelné. Na druhou stranu je to však jen kapka v moři zážitků, které tohle auto dokáže nabídnout.
Malo to auto balík výbavy akustického komfortu? Inak zaujimave, aby si taku zakladnu vec mercedes neustrazil.
Malo to auto balík výbavy akustického komfortu? Inak zaujimave, aby si taku zakladnu vec mercedes neustrazil.
Otázkou jestli ta věta znamená hluk jako v Superbu nebo "v autě za 5M bych to čekal lepší" 😄 Chybí tam to porovnání...
Blue Sun
auto fakt není ani trošku hezké. Z žádného směru.
Souhlas, tato mercedesí Panamera není pěkná a ani naživo.
CLS bylo hezci, nadruhou stranu s tim bude zabava. Zvlast kdyz SLS neni pro kazdeho. Ono ver, ze treba soucasny Mustang ma take chyby, prestoze je samozrejme nej. Davam pro GT palec nahoru :yes:
CLS trpí tím stejným, čím amg gt, je to opticky těžké na zadek, za ty peníze bych chtěl i kulervoucí design, mustang je auto za milion, za ty peníze lze ledasco přehlédnout.
Mne to tedy příjde na poměry této shooting break/4dv coupé/sportback třídy, nebo jak se tomu dnes všemožně říká, docela slušné, naopak třeba mnohými vyzdvihovaná Kia ProCeed mi příjde daleko ***atější >😁
najkrajsie od medveda je hranate Gecko ... snad len ono ( od medveda ) za dane prachy este stoji hoc je stejne predrazene jak cert :yes:
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
wakantanka
to na prvú dobrú vyzerá ako CLS AMG, ale minulý týždeň som vbehol do showroomu/servisu MB v Poprade a jeden presne takýto tam majú vystavený. Naživo je to iná "káva", musím priznať že oveľa lepšia. 😄
Já jsem to auto prolízal v pátek a za sebe můžu říct jen ne, ani naživo mě gt amg neoslovilo, jak zevnitř, tak zvenku.
Souhlas! Minulý týden jsem ho viděl v Bruselu na letišti a naživo je to mnohem lepší. A tahle modrá mu sekne. :yes:
přezdívka (nick)
Tak ja neviem, asi som z iného sveta... dizajn teda čistý prúser..
Už je pravidlom, že keď sa tu objaví Mercedes s viac ako 400PS a šialenou cenovkou, má minimálne 4,5*... Však si nemusíme hovoriť, kto je cieľová skupina v našich končinách a ďalej na východ 😄
Už je pravidlom, že keď sa tu objaví Mercedes s viac ako 400PS a šialenou cenovkou, má minimálne 4,5*... Však si nemusíme hovoriť, kto je cieľová skupina v našich končinách a ďalej na východ 😄
radek.m
Líbí se mi, ale ne tato verze. Základní verze (43) s rozumnými koly a decentnější maskou nepůsobí tak agresivně a pro někoho může být lepší fit. (pro mě).
Jinak ta cenovka je trošku ustřelená, ale na poměry MB je spousta věcí v základní výbavě (ve srovnání například s E). Příplatky v tomto testu jsou samozřejmě mimo realitu.
Vzadu se taky dá dát běžná lavice pro 5, dělení sedaček 40/20/40.
Za mě je hlavní problém ta šířka. Pokud parkujete v podzemní garáží, která má minimální parametry dle normy, tak ho prostě odřete. Což u auta za tuto cenu zamrzí.
Jinak ta cenovka je trošku ustřelená, ale na poměry MB je spousta věcí v základní výbavě (ve srovnání například s E). Příplatky v tomto testu jsou samozřejmě mimo realitu.
Vzadu se taky dá dát běžná lavice pro 5, dělení sedaček 40/20/40.
Za mě je hlavní problém ta šířka. Pokud parkujete v podzemní garáží, která má minimální parametry dle normy, tak ho prostě odřete. Což u auta za tuto cenu zamrzí.
ProchyTom
Divny design ale to je i bmw rady 6 a stejnak si to lidi obcas koupili. Jen mi to prijde divny takhle smahem nafouknout zadni cast u dvojmistneho GT ktere ma charisma a styl a jen chrlit jeden model za druhym. Ale asi se to vyplati.
BMW 6er GC vypadalo rozhodně líp a se současným 6er GT se tohle (zaměřením) nedá srovnávat.
přezdívaný alias
Tohle auto bych viděl pro obchodního ředitele nějaké progresivní firmy, který se potřebuje velice rychle přesouvat po německých dálnicích a zároveň reprezentovat. Tam by mi dávalo smysl. Kdo to bude kupovat doopravdy, je otázka.
zkus se po těch dálnicích projet, přes den takovej provoz že seš rád za 160
Psal po německých, to není D1 a 200+ se tam lítá běžně 😉
No běžně.. Pokud to provoz dovolí. Ono se pořád někdo loudá v levém pruhu 140 a dobržďovat z 200+ není nic moc.
Nevím kudy v Německu jezdíte, ale z mojí zkušenosti bych neřekl "někde" a "občas". Okolo měst omezení jsou, jinak se jezdí rychle a pokud jsou 3 a více pruhů, tak kupodivu i v dost hustém provozu. Třeba nedávno mě fascinovalo, že jsem jel v hustém provozu okolo tuším Frankfurtu 200+ levým pruhem, docela daleko přede mnou vidím Golf co chce vybočit z prostředního pruhu do levého, zpomaluji ať jede. Golf si mě všimne a i když jsem zpomalil na jeho rychlost, blinkr vypnul a čeká než projedu, následně dává blinkr a následně přejíždí za mě. Jel tak 180 km/h a byl to hustý provoz (ten jeho pruh byl plný auto za autem). Takové situace tam zažívám běžně a je to zároveň i příklad proč u nich může neomezená fungovat :yes:
V Německu běžná praxe - 130 všichni v levém a v pravo jednou za kilometr kamion.. o... možná u Frankfurtu to jede, tam jsou 3 pruhy, ale pak když jedeš dál na Wurzburg a Norimberk, tak tam tihle klobouci zasekaj i 4prudovku (jak staví nové úseky) na neomezené 😐 2x předjížedjící kamion a další 2 purhy klobouci .... A ještě taková věc, která se posledních pár let v Německu celkem uchytla, že prostě neuhybají, jedou si v levo i když v pravo je volno.
Mám stejnou zkušenost.
Jo to se stává, samozřejmě čím hustší provoz, tím větší šance že tohle potkáte, ale to je jasné. Jenom pořád nesouhlasím s tím povzdechem, že se 200+ moc jezdit nedá. Za posledních pár měsíců jsem po reichu najel tisíce km a subjektivně bych tipl, že tak 10% bylo to co popisujete a 70% bylo 200+. A to se bavíme o zimě. Nehledě na to, právě když vám tam takhle někdo vjede, tak oceníte vysoký výkon abyste tam měli těch 200 lusknutím prstu zpátky.
Mohu to dokázat naměřenými spotřebami z těchto cest >😁. Astrou OPC většinou 15-21l/100km průměry a tankování u každé druhé benzínky (typicky 80km mezi benzínkami), což mě dost otravuje >😁
Mohu to dokázat naměřenými spotřebami z těchto cest >😁. Astrou OPC většinou 15-21l/100km průměry a tankování u každé druhé benzínky (typicky 80km mezi benzínkami), což mě dost otravuje >😁
Ono záleží i kudy jezdíš, pokud jedeš ty hlavní tahy na Francii, Holandsko a Belgii přes velké aglomerace, tak se moc nesvezes, ale třeba dálnice ve vnitrozemí i na území bývalého východního Německa jsou často prázdné. Ale ta tvá spotřeba... Já tam jel nedávno kolem 200 kmh asi 400-500 km v kuse , kdy se teda dalo a kolem 7,5 na sto.. >😁
a to je ako mozne? ja ked prasim 180-200kmh na R4 nafte tak mam vzdy nad 9L, skor sa to blizi az k 10, aj ked je pravda ze zbytocne vozim so sebou haldex.
Jeho spotřeba je reálná [odkaz] 😄
Otázka je kde si přišel na tu svou = teda jestli to "kdy se dalo" znamená 1 km na trase 400-500 km tak jo >😁
Otázka je kde si přišel na tu svou = teda jestli to "kdy se dalo" znamená 1 km na trase 400-500 km tak jo >😁
Progresivní firma by posadila ředitele do krámu na baterky. Ředitel by tak cestou po Evropě postával u nabíjecích stanic a čekal až se uvolní místo, aby ten eko krám mohl nabít a popojet zase o 200 km dál. >😁
Riaditeľ progresívnej firmy v DE sadne do lietadla alebo rýchlovlaku, aby mohol cestou aj pracovať. Zo stanice či letiska si vezme taxík alebo prenajme auto.
Proč zrovna progresivní?
Praveze na dialnice to velmi nie je, ked autor pise o nezanedbatelnom hluku. Skor do mesta na rozvoz deti + sem tam zajazdit na okruhu.
Souhlas, jestli je hlučné a nekompromisní, nezdá se to jako dobrý společník na dálnici. Pak se hodně ztenčuje cílové pole působnosti, ale tak Mercedes asi ví co a pro koho dělá 😄
Jedine, zeby chceli zarobit na odhlucnovacom packete, ale pri cene 150 000 € mi nedava zmysel nejak spoliehat na packet za 1 080 €. Vedia, co robia, len ci je to v prospech zakaznikov.
Ono to není zrovna jednoduché perfektně odhlučnit, když tam máš dva! páry dveří s bezrámovým prosklením.
Přesně tak, a ono se to nedaří nikomu, osobně jsem nejel v autě s bezrámovými dveřmi, kde by nebyl zvýšený hluk právě kolem oken. Možná je to efektní prvek, ale mimo nějaké malé vyloženě sport kupé, kde je hluk součástí konceptu, jsou pro mně bezrámová okna no go, otravná designová manýra.
starý_kluk
Hloubky sedáků dost pod 450 mm jsou podměrečné i pro nižší stř. třídu. Dává to tušit, že boj o podélný prostor při nízkém sezení si vybral svou daň.
PS: Nízké sedany (i jiné) s výškami pod 1500 mm jsou dnes označovány poněkud úsměvně 4-dvéřová kupé. Přitom se jimi automobilky vracejí k běžným výškám os. vozů z 80.-ých let.
PS: Nízké sedany (i jiné) s výškami pod 1500 mm jsou dnes označovány poněkud úsměvně 4-dvéřová kupé. Přitom se jimi automobilky vracejí k běžným výškám os. vozů z 80.-ých let.
Ada je zase tady
absence dieselu, manuální převodovky. ruční brzdy, analogových ručkových měřidel... to jen na první pohled. Určitě v tom také bude kun**tko start-stop systému a bonzovací krabička e-call... To vše jen tak "od boku". Asi by se těch chyb našlo více. :no:
Ty bys měl dostat cenu za celoživotní trolling, neuvěřitelné >😁
Ten trouba nic jiného napsat ani neumí 😄 Je to postižení /diagnóza. Adum PD dieselum trotlum. >😒]
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
dr.Remorey
napsat, ze auto je prakticky proto, ze se da dozadu mimino v sedacce... nevim, dceru mam malou, neni to tak davno, co byla ve vajicku, a to by clovek pripoutal i do 911, na tu sedacku pro kabelku Gucci.
Lacinejsi detaily a svist od oken v aute za 5 mega je teda mega fail. Ale je otwzka, jakou je to hodnoceno optikou, jestli je to fakt bida, coz asi ne,nebo autor jen cekal vic.
Lacinejsi detaily a svist od oken v aute za 5 mega je teda mega fail. Ale je otwzka, jakou je to hodnoceno optikou, jestli je to fakt bida, coz asi ne,nebo autor jen cekal vic.
ZZ
Kupovat to budou ti, kteří kupují Panamery. Nebo ti, kdo měli A7 a už udělali víc kaček. Když se ptáš, kdo to bude kupovat, tak je jasné, že ty ne >😒]
Mezinápravová spojka připojující předek ? A proč vlastně to divadlo s tak složitou deakivací ?