Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

91 komentářů

Něco sem už psal v odděleníí pomoci v rubrice Golf VR6 návody a pomoc bla bla...

Mám VR6ku 2.8 v decentní úpravě, tj křídlo, střiška, tmavý světla, nižší spoilery, prahy, lemy blatníků, borbety elektrony s pouhýma 195kama/50/15 ovšem Bridgestony v testech jasně vítěznými. Ani výfuk nijak nápadný. Mám pětidvířko verzi!!! Nádhera je, když nějakej ten fakt ujetej "tuňák" na kříižovatce, celej nadrženej ve vedlejším pruhu, chystá se zamachrovat na toho UBOHÝHO rodinnýho golfáka...oranžová...řev VR6ky... a bye bye myšáku.. (:.. v dálce slyším jak točí motor co to jde.. .. to je moc fajn.. (: hehe .. ovšem zase si musím poplakat, můj upravenej Accord to uměl ještě líp a za míň beňoše...šel do otáček jako šlak.. ale zase měl slabší výkon, kterej u VR6ky na těch 4000 otáček udělá malej zázrak... (o:
..zapomněl jsem na předek, tam je VR6 maska, asi originál a mračítka, který neumím popsat, prostě mračítka (bez nich mi připadá možná hezčí, což jsem zjistil, když sem měnil to světlo).. ale uvažuju o 4kovejch světlech.. auto pak prožije značnou proměnu v krasavce (o: Golfák je celej v tmavě filájový barvě, sem tam černej plast (třeba jako nárazníky atd. Fotky bych mohl brzo dát na svůj web (www.vlnap.cz/kazan), ale jak říkám není to nic extra, jsem spíš pro decentní úpravu než monstrózní tunění.. taky nejsem milionář, že jo.
To věřím, taky mám raději decentní tuning a spíš se zaměřit na jízdní vlastnosti. Ovšem kdybys' vyměnil mračítka za 4kový světla od Helly, bylo by to určitě hezčí.
HAT RECHT.. ale nejdřív tlumiče a silentbloky... pak 4kový voči (:
Jo mate pravdu ty světala od hely jsou fakt dobrý ještě golfa sice nema,ale světla v pokoji už na mně svítěj musel jsem je koupit.Chystam se zakoupit nějaký spojlery samo že kopie.Jsou o dost levnější než ty original.Přední nárazník chci Kerchner zadní zas Zende prahy ty pěkný překroucený. Myslím že jsou taky Zender ale to si nejsem jistej.Všechno tak kolem 12ti.potom to hodit do laku a bude.Další fáze kola.Buď 16 nebo 17 to podle toho jak se bude v práci dařit.Pneu tak maximálě 215-45-ZR17,ZR16.Tak jsem se zas zasnil ale ještě letos mně určitě někde potkáte s mim Bobíkem.
Za kolik si pořídil ty světla? V čem sou jiný ty vod Helly oproti nějaký replice? Já koupil místo toho svýho H1+H1 trojkovýho Hella co se mi rozbilo, repliku ani nevím jméno za asi 2500. Repliku sem vzal právě proto, že se chystám na čtyřkoukadla. I čtyřkový se daj vzít v replice, ale nevím, jestli to není hřích.

Prah mam nevim jakej, prijde mi takovej trochu jako vytocenej, jak to poznam? Na web hodim jeste fotku zbodku, treba mi to z toho nekdo vykoukate.
Nevím jestli myslíš ty správný světla ale já jsem koupil ty světla s čirou optikou co jsou skoro stejný jako z Golfa IV pár stál kolem 11ti.Jediný rozdíl mezi nima je že ty z IV mají směrovku (blinkr) přímo ve světle a ty co mám místo toho mlhovky. Bude to vypadat snad dobře.
Ještě Kazane jedeš do Pávova?
Jeje, o ničem nevím.. nějakej sraz? A kde to vůbec je? Nevím jestli bude čas, mám toho teďka moooc. (😒br />
Jinak světla jsem myslel s čirou optikou, ale ty co nabízeli mě byli asi za sedm. Počítám, že blinkry asi taky nebudou fachat ve světlech, když jsou zapojený dole, ale to se dá přecvakat, setjně už jsem musel něco opravovat, jelikož se mi v tom někdo vrtal. Mlhovky mám v nárazníku.
O to nesmíš přijít bude to velký hned těd se koukni na www.autotuning.cz až ti naskočí hlavní stránka tak ti vlevo bude problikavat mala ikon Tuning Kemp Pavo pod ní vše najdeš pak mi dej vědět jestli jsi to našel.
Viděl jsem a přesto, že jde o lákavou akci, nebudu moct přiject. Mám teďka moc práce... ale moc díky za informaci
Aspoň to předej dál známím. Až přijedu tak napíšu jak to dopadlo .
To jsme si asi nerozuměli... Hella dělá extra program pro IIIjkový Golfy a mimo jiného jsou v něm FF přední světla se stejným designem (tvarově samozřejmě trochu odlišná) jako má Golf IV.


[odkaz]
Jo a Magic Coulours program pro Golf III taky není špatný... kurňa, když tak na to koukám, mám chuť si pořídit Golfa III 😄😒br />

[odkaz]
Mam taky Golfa VR6, ale je to Golf II. Motor je transplant z 93' Corrada. Nevim jak jede Golf III, ale muj docela ujde. G-Tech Pro mi nameril zrychleni 0-60 za 6,72 s. Nemam na nem zadny upravy, jenom novy OZ. Meli byste videt ostatni ridice, kreri se mnou zkousej zavodit. Asi je to nastve, kdyz jim ujedu v obycejny dvojce.
Jak podvozek - stíhá? Něco takovýho mě taky láká. Jak velkej problém byla elektrika k počítači ty VR6? Dělal si to sám nebo firma? A co na to policajti na silnici - nebo to jde zlegalizovat?
Dobrej nápad musí to bejt hodně zajímaví.Asi bych se taky zbláznil kdybych měl např.Hondu Civic tak tři roky starou a nejakej patnáct let starej golf by mi to pořádně natřel.Fakt dobrý,ale musela to bejt dost makačka tam všechno nacpat?Přijeď se ukázat do Pávova.
To ještě není ono, teď jsem viděl ve VW Scene VR6 v polu 6N. Super!!
Nejsinejsi auta, s kterymi jsem mel moznost pomerit sily na silnici😒br />
Volkswagen Corrado G60, Opel Astra GSI, BMW 328, CRX VTi - temhle jsem bez problemu ujel + Audi S3(ta se ale nepocita, protoze ji ma asi 60 letej pan z nedaleke vesnice)

Opel Calibra 2.0T, Audi A6 4.2 - Calibra je docela rychla, trochu mi ujizdel, ale na predjizdeni aut jsem byl rychlejsi; Audi me trochu prekvapila, myslel jsem si, ze mi uleti, protoze ma alespon 300 koni, snazil se, ale neujel
Když tak čtu ty tvoje zážitky, tak mi připadá, že jseš asi Bůh. Podělat Calibru v Turbu s upoceným 6-ti válcem? Ten už v šesti tisících neví jestli má vyskočit z kapoty. To tvoje zrychlení z 0-60km/h 6,72s je sice pěkný, ale víš jaký má Calibra v turbu z 0-100km/h? 6,8s! A je to čtyřkolka. Zkus si někdy zajet Masarykův okruh v Brně na suchu pod 2 minuty a 32 vteřin a pak před Tebou smeknu. Na silnici to není ani tak v řidičským umění, ale spíš v tom kterej udělá větší blbost. Na okruhu to teprve poznáš kdo umí řídit a věř že když budu dobrej, tak tě tam udělám se stopatnácti koňovým motorem ve Focusu. A bude to ještě k tomu kombík na standardních plechových ,,14".
Kdyz tak ctu tvoje zazitky, tak mi pripada, ze si mam sem spad primo z Ferrari Challenge. Dobre uvazuj co napises - podelat Calibru Turbo s upocenym 6-ti valcem?? Lepe to zni - podelat upocenou Calibru Turbo s 6-ti valcem. Jo a ta tvoje Calibra Turbo, ta v nizsich otackach nevi, jestli tam ten motor vubec ma. Ale pozor, vzdyt je to ctyrkolka!!! - no a co, prumernej ridic to stejne na ty silnici nevyuzije (pokud tam teda nesedis ty!)

Jo a to zrychleni, to sem se splet. Je to 0-60 mph(to jsou mile/h, kdybys to nevedel), takze sem tu tvou Calibru utrhnul o 0,8s.
Sakra, dalsi chyba - je to samozrejme 0,08s
Mluvíš, jako kdyby extra právě VR6 v nižších otáčkách o výkonu něco věděl... no to by ses' asi měl obrátit na jiné šestiválce...

Jo a ad Ferrari Challenge, neodpustím si poznámku, že poukazování na chyby a negativní vlastnosti ostatních lidí bývá podvědomou reakcí a snahou o zastření naprosto stejných chyb vlastních.
jedno vim jiste (aniz bych vam chtel zasahovat do ctene a jiste velmi prinosne debaty) - Golf III VR6 je "letajici rakev", jednoduse premotorovane auto. Ten motor je mnohem lepsi nez podvozek a brzdy, tudiz v Golfu II to musi byt jeste daleko horsi. Mel bych vazne strach s necim takovym vyjet na silnici.
Jakožto vlastník "létající rakve" musím souhlasit v tom, že VR6ka si na výkon matně vzpomíná až blížíce se ke 4000 otáčkám, do té doby je to lenoch, kterej by nesejmul ani moji exHondu Accord 2.0i PGM FI s odpojeným jedním válcem (o: Co se brzd týče tak Golf III VR6 řekl bych brzdí dostatečně kvalitně, mám nové kotouče, destičky a serepetičky okolo toho a včetně ABS to brzdí až nebezpečně pro kufr (o: takže jakožto spořádaný řidič nejdřív čumím do zrcátka než to zahamcnu. Ale podvozek bych už tak moc nehájil, tím spíš, že ten můj je právě v jakés takés rekonstrukci, protože dosavadně to je fakt rakev (o: O VR6ce koplé do Golfa II si ovšem myslím cosi o hřbitovech a strachu, že mi to utrhne čumák a já zůstanu s volantem sám (o: ale jsem jen laik. Každopádně je to ale frajeřina Golf II VR6
Je vidět, že se řídíš tím starým heslem ,, objem ničím nenahradíš". To je sice pravda, ale to stejný platí o turbomotorech. Když si s někým dávám závody a mám turbo tak nebudu na to turbo čekat ale budu ho hnát pořád. A co takhle si to teda rozdat na tom Masarykově okruhu?? Já Calibru nemám, mám v turbu něco jinýho.S tou čtyřkolkou máš pravdu, že ji málokdo využije a na suchu se rozdíl mezi dvou a čtyřkolkou ztratí úplně. Tak co jdeš do toho? V týdnu se tam dá taky zajezdit-je sezóna vyjde to na 250,-Kč na půl hoďky. Myslím že je to v úterý a středu volný pro auta a ve čtvrtek pro motorky.
Coyote, tipoval bych te na nejaky Subaru, pletu se ?
Tak pánové,pozor Vy tady haníte VR6ku.To si snad děláte legraci co ty vaše Calibry turba co jsou furt někde v servisu na zvedákách a něco se opravuje.Dotáhnul jsem před týdnem z NSR Golfa VR6 Turbo má výkon cirka 350 PS .Brzdy z 911 Porsche .Mužu vám zdělit,když budu jezdit 14 dní po praze tak se nenajde ždné auto kterému bych neujel.Hodnoty max.rychlost 295 km/h zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,1 s.To snad stačí až na tu spotřebu.
hele jestli je to jak pises, tak ten motor za 14 dni jezdeni po Praze nikoho nepredjede, nebot bude uvareny nebo zraly na generalku. Ma-li to auto takovy vykon, tak nemuze mit moc zivotnost, spis je to nejaky souterzni special, cemuz by odpovidaly i ty brzdy. A s Golfem VR6 nema spolecneho asi nic, no, mozna volant a kus karoserie ...
HEHE fija je v ráži (o:
Ale je fakt, že všecky Calibry co znám se sypou )O: chudinky, přitom nejsou ani tak vošklivý.
kazane, je fakt že vo do kvality zpracování je asi Calibra jinde než Golf (asi značka jako celek-VW a Opel) to jo, ale přece nepočítám s tím, že když si koupím takovou káru, že mě vydrží deset let. Ty peníze co do ní vrazím jsou taky krásný a když už je toho moc, tak ji střelím. Myslím že je to tak u každýho auta. Když chci sportovní káru, tak počítám s ku...va velkejma penězma na údržbu a provoz. Vím, že velká slabost 4x4 Caliber je to rozdělení výkonu-prej se na suchu ty kola hodně hádaj. Před měsícem jsme s jednou takou jezdili po Mas. okruhu-měla ještě ale čip a výkon měl bejt kolem 265 koní. Měli jsme vytáhlou pojistku od náhonu 4x4 a udělala nás tam R5 v turbu. Pak jsem jí to ale oplatil se svým. Jo, a Subaru nemám.
Ach jo, jak nekdo muze jezdit v krabici, ktera si rika Golf ... Nejhezci auto od VW je jednoznacne Beetle, pak dlouho nic a pak New Beetle. A pak uz vubec nic (i kdyz ty kulaty svetla jsou na novym pasatu docela hezky - ale to je malo 😃. Golf je fakt priserna krabice, vzdyt uz to vypada stejne skoro 30 let. To je neco podobnyho, jako kdyby skodovka vyrabela dneska auto na styl S120 😄.
Sněhuláku ty jsi měl dávno rostát tak moc tady nemel.
... ale asi bych věděl o jinejch věcech za který utratit korunky. Mít zbytečnej balík penízků, tak si nechám dovézt NSXko.. (o:
Ja mam v aute klimosku, tak jsem docela v pohode. Vam se fakt ten Golf libi? Vzdyt je ten exterier je bez naprosty invence, proto je treba tolik tuningovyho prislusenstvi, jelikoz se bez toho na to neda koukat. Mit prachy na VR6, tak bych si radsi koupil Clio s 3litrem. A co treba nejakej Lotus ? Treba Lotus Elise - to je bomba auto a kockolap k tomu 😄 (a myslim, ze to v pohodicce nanda i VR6).
No, musím říct, že se mi můj Golf III VR6 líbí podstatně víc než moje exHonda s rozšvihaným předkem co mi stojí v ohradě (o: (teda spíš je mi za ní smutno). Navíc na Golfa nejsou drahý díly, což nevím jak je u Clio, závodní Clio má kámoš, je to dobrý auto, spojku pomalu neušlápnu (: lítá to jako blázen a on je do něj taky blázen a přemejšlí vo tom novým... Táta toho kluka jezdí závody s Integrou, což je teprve nádhera. Lotusům nerozumím. Myslím, že obyč Golf má právě tu výhodu v tom, že se dá vytuňákovat do takový podoby, že nevypadá jako každej druhej Golf, takže v tý obyčejnosti vidím spíš přínos, hihi. Ne že by Clio byl nějakej krasavec, když vyjede z linky (:
A co tady píšeš o Elise? Snad nechceš říct, že bys na něj měl? Nevím jak můžeš napsat Clio s třílitrem nebo Elise. Krapet rozdíl, ne?
No, on ten Elise stoji skoro stejne jako to Clio. Elise udajne stoji 70000,- DM, coz na peknej a unikatni sportak neni vubec moc. To Clie je tusim za 1.5 mil Kc, coz je i vic 😄. BTW, kolik stal novej VR6 ?
Sněhuláku, veterány najdeš na jiné adrese.....
hehe, Fija mel Golfa I a Golfa II syncro, Golfa III a Golfa IV mel pujcenyho a neco o Golfech vi 😃) Takze pak nemuze verit kdejakymu bludu, ktery tu ze sebe nekteri jedinci vypoti. To je holt pak tezky to prehlidnout a nic nenapsat ... podvozkovy rozdil mezi Golfem II a Golfem III je velky, asi jeste vetsi pak mezi Golfem III a Golfem IV. A i na ten si myslim, ze je soucasna VR6ka (i kdyz se myslim dodava vyhradne s 4motion systemem) trosicku moc. Ale na Golfa II ???? Silenost!
Tak pokud vím tak po německých silnicích křižuje hodně Golfu VR6 s turbem a myslím si že to maj hodně vychytaný.Člověk od kterého jsem to uto kupoval je zaměstnán jako mechnik u VW a měl to vše v naprostym pořádku.
A hele blasty, byl jsi už s tím svým hadroletem na zkušebně? Jen by mě zajímalo kolik Ti naměřili poníků. Víš jakou velkou výhodu má čtyřkolka na rozjezdu? Necháš motor pěkně padnout do červených a o nic se nestaráš. Ve vyšších rychlostech je to jiný, to jo. Ale stejně čtyřkolka je čtyřkolka. Kolikrát sis užil se svou VR6 nějakej ten předběhlej zadek? Asi jenom jednou, to když jsi se snažil točit přes ručku, viď? V kolika Ti vypíná omezovač?
Na zkusebne sem tedafakt nebyl. Koniku je 196. O AWD toho moc nevim. Jezdil jsem jenom s Audi A4 Q, ale neml jsem moznost to porovnat. Predbehlej zadek?!? Snad jenom kdyz jsem couval! Omezavoc vypina kolem 7000ot. A jakou kolobezku mas ty?
Omezovač na 7000ích? Jejej, to se musím mrknout na ten svůj, ale mám pocit, že 7000 mu vůbec nevadilo.. uf.. hnedka to musím otestovat... ale radši nejdřív zkontroluju kolik mám oleje (:
Těch 196 bylo kdysi..... Taky jsem jich pár měl, ale teď co jsem si nechal změřit výkon, jsem docela rozladěnej. Naměřili mě o 13% menší výkon než mám mít. Krouťák byl původně 397Nm, teď je 312Nm. Mám pár čidel v deathu, tak doufám že je to tím. Snad......
S tim kroutakem si to trochu prehnal, ne?
Aje to tady další maminčin chudák co si myslí že golf VR6 je nejlepší pardon skoro ale ještě jednou skoro nejlepší auto na světě .

Já tě nechci urazit vlastním calibru v turbu a po večerech sní jezdím a na internet chodím často ale ne abych se tady chlubyl nebo skoro napadal ostatní lidi kteří to svoje auto mají a je pro ně nej a není to třeba golf a ještě něco calibra a VR6 mají podobný parametry a záleží jen na řidiči ale ta spotřeba to je omyl přírody

Martin čekám ja mi tu napíšeš ty tvoje silný řeči ale nezapomen k čemu slouží internet a tahle kavárna
Tak sme ti rádi, že se s Kačenkou nechlubýš 😉..., Martine.
(oB
Tak zase slítni na zem... co to znamená "ujel"? Ujel na prvních padesáti metrech o metr?
Chápu, že "ujedeš" Corradu, Astře GSI a CRXku, ale Audi S3 už je na hraně, 328i jakbysmet, no a Calibra Turbo, potažmo A6 4.2... tak tohle ti tady nikdo nesežere.


Srovnej si výkony, průběhy momentů a hlavně jejich vrcholy u turbomotorů, dál Cx a čelní plochu a snad to pochopíš.
Jaký motory se dávali do Corrada krom VR6ky? A G60 má jakej?
VR6 je v Corradu ten nejlepší. G60 (160PS) má 1.8 4válec s mechanickým G dmychadlem (0,60 barů).
Do Corrada se davali jeste 2.0i a 2.0 16v (115k a 136k)

Taky sem slysel o 1.8 16v, ale v zadnym Corradu jsem tenhle motor jeste nevidel.
Hele - Audi S3 neplati, dedovi se treba nechtelo zavodit. Je jasny, ze 328 mi nemuze stacit, kdyz ma skoro stejnej vykon, je to velkej tezkej seden a ma zadni nahon. Nikdy jsem nenapsal, ze jsem Calibru ci A6 predjel, jen ze jsem jim docela stacil. Cx a celni plocha - to je hezky, ale kdyz jedu za autem, co mi rozrazi vzduch, tak jsou udaje uplne jine. Na ty udaje o autech se podivam, jen co najdu naky stary katalogy.
Ad 328i,... o a o kolik je tak přibližně větší a kolik je těžší, než Golf II s VR6, jestli můžu být tak smělý?


BTW v normálním provozu se rozdíly ve výkonu u opravdu výkonných aut stírají. Zajeď na okruh, nebo na německou dálnici a uvidíš...
Auto jsem koupil uz s motorem od znameho. On auto stavel jako projekt, takze ma z Corrada i brzdy, prevodovku, prisrojovku a nevim co jeste. Podvozek je nejak zpevnen vystuhama, ale na to se me neptejte, vyznam se v tom jen tak lehce teoreticky. V technicaku je napsano VW Golf 1.8 GTI a pres motor je plast s napisem 1.8I. To nejspis neni legalni, ale kdo to bude zkoumat na 90' Golfovi.
Dneska jsem vyrazil na výměnu předních tlumičů... cesta začla výborně, nejede mi klima a včera ještě jelo ): ale o tom jsem psal v rubrice klimatizace. Začínám mít hnusnej pocit, že sem si koupil LEGO a to pěkně jetý ): . Takže když mi sundali kluci kolo a povolili tlumič, zíraj, jak mám pěkně prasklou pružinu.. kuk na druhou stranu předku a tam jakbysmet prasklá pružina. Grrr.. Takže skočím buď do celýho kitu pružiny+tlumiče na celý auto a nebo aspoň celej kit pružin a přední tlumiče. Zadní mám totiž dost zánovní japonský. Kit jenom pružiny by šel s autem o další 3cm k zemi, kit kompletní kde jsou Koni tlumiče a tuším HRka pružiny by šel cca o 6 blíž k železničním přejezdům (o:. Každopádně jsem takovou úpravu neplánoval tak rychle, navíc mám v háji silentbloky motoru ):a ty sou celkem mastný, trochu mi prosakuje olej asi kolem těsnění vany, což zřejmě bude možná aspoň část z toho 1,5 litru oleje na 5500 km.... Ještě musím po generálce brzd koupit kit s "gumičkou" na zadní válečky... No nemám radost, ale zase se těším na tu příjemnou změnu. Bohužel musím čekat 14 dní než kit přijde. Do té doby jezdím jak slymejš, vyhejbám se dírám, mám poněkud nas.. výraz a to že mi nejede klima v tomhle vedru ani nekomentuju. Tak sem si postěžoval... a přeju vám, aby jste na tom byli líp... ... btw možná ještě dojde na spravování mý rozšvihaný Hondy, sice na ní byly drahý díly, ale aspoň se to nesypalo v odstupu dvou tejdnů ale tak v půlročních intervalech (o:
Zrovna jsem tudle jedním pánem nakous, co je asi tak přetěžování motoru. Je mi jasný, že když ho pojedu furt v 5500 toček nebo i víc, asi mne za to milovat nebude. Ale kam je to zdravý směrem dolů? Vadí VR6tce klidná jízda se 2000 otáček nebo dokonce 1500? Já mám teďka špatný silentbloky, panebože snad už zítra přijdou, to asi z toho jak to auto dlouho stálo a pak dostalo kouř, ale proto jezdím klidně jako beránek, tudíž motor netočím. Zajímá mne, jestli mu tím neubližuju. Je jasný, že tam nemrsknu ve třicítce pětku do který šlápnu co to unese. Klidná jízda.
Hoši klídek, já už viděl VR6 i GOLFU I, v GOLFU II je to celkem normální tuningová varianta v německy mluvících zemích. Jinak POLO 6N VR6 taky není až taková ojedinělost.

GIII VR6 - rakev na kolech? Blbost!!! To auto aspoň trochu jede, brzdí dobře a pokud je OK podvozek, tak i to je v pořádku. To je daleko horší rakev na kolech G III TDI s chipem, který má v předu malé plné kotouče a vzadu bubny a brzdivost není jeho silná stránka. Co jsou potom IMPREZA GT, ESCOTR COSWOTH, DELTA INTEGRALE... Když už jsem u těch rakví, tak si myslím, že daleko většími rakvemi jsou lehké slaboplechové diety jako: R5 TURBO, R11 TURBO, UNO TURBO, HONDA CRX.... P.S. Sám jsem viděl na vlastní oči GIII VR6 BITURBO 550PS. Škoda, nemohl jí řídit, ale jela krásně.
Jo tak k CRXku mohu přitakat, to se všeobecně nazývá rakví na kolech, ale je nádherný. Osobně jsem pohřbil 5 accordů, takže záleží i na řidičích, případně těch co se řítěj kolem. (o:
Kdysi hrozne davno tady kdosi daval odkaz na nejakeho borce v Anglii, ktery dal VR6 do Felicie. Samozrejme prizpusobil podvozek, brzdy a tusim ze i nejak vyztuzoval kastli.
Místo hádání se vo hyperVR6kách (o: mi radši poraďte, jestli je normální, že se mi jedna vrtule (nevím která je obyč a která ke klimě) točí pomalinku a druhá jako o život? Maj snad řízený otáčky.
Furt samá vrtule,tak se přidám:mám sierru a tam když zapnu klima,ventylátory se točí cca. poloviční rychlostí-jsou zapojeny do série(za sebe).Při větším zahřatí se rozběhnou naplno.Závěr:kdyby byl 1 ventylátor přidřený nebo co já vím,tak 1 by se točil pomalu a 2.rychle-zkus oba odpojit a zkusit připojit na baterku a hned budeš vědět čím to není.
A já mám ty vrtule vedle sebe, heč.. (: ale to odpojení přepojení a zjištění čím to není, to je cool nápad. Dík
...opravdu nejsem na Calibry znalec, to nejsem asi na žádný auto, snad kromě Hondy Accord, případně Integry a trochu už začínám chápat tu svojí VR6ku (o: Ale ta Calibra co jsem jí měl chvíli, tak byla fungl nová a celej první rok trávila věčně v servisu, furt se něco sr**o. Ale zase auto to bylo krasny, me bylo 19 a na masirovani to jako stacilo (o: a poježděníčko super...
Me je ted taky 19 a na masirovani mi Golf VR6 staci.
to Blasty (o: hehe (o: .. takže jsi spokejenej tvoreček... (:
Ahoj !!

Tak se někdy svezte v osmiválci a asi začnete mít jinčí názor. Tat třeba 560SEC, výkon 300PS v sérii, krouťák 455 Nm atd... Stačí se mrknout na www.mbcoupes.com a tam SEC W126 je. A když si vezmeš že platíš stejnou pojistku jako na VR6, tak to je smutný 😃)

Ahoj
A to ma bejt jako nakej zazrak jo? 5,6 litru a 300 ps? To kdyz si koupim americkyho veterena ze 70' let, tak sem na tom stejne.
blasty: Jel jsi někdy v něčem takovým? Podle toho, jak se ptáš, tak ne. Zkus to alespoň tejden a věř, že to za to stojí.
No já jezdil s 4,4 285PS (BMW 540i) a musím říct, že to fakt postačuje. S automatem má kilo za 6 sekund a jízdní vlastnosti unikátní. Myslím, že amerikání uznvají BMW jako nejlepší sedany oprávněně.
Ne diky. Nechci si za ten tejden projezdit vsechny kapesny za benzin.
To neprojezdíš za tejden, ale za 2 dny !! 😄 To záleží jakou máš nohu. No já vím že Camaro z roku 69 má třeba 475 PS při obsahu 7,0 a 5,4 má asi 370 PS, ale vše je na úkor něčeho, určitě na životnost. Mercedes V8 vydrží s přehledem milion km 😃)
blasty: Tak to se musíš rozhodnout: Buďto VW Lupo, nebo MB 560 SEC ...😄
Je to určitě pěkná kára ten tvůj Mercedes, ale každej je na něco jinýho. Svezení musí bejt kur... dobrý, ale asi by mě hodně štvalo, kdyby si mě někdo podal s nějakým 1.8 turbem an normální silnici. Já na takový káry moc nejsem, dokážu je ohodnotit, ten zvuk musí být nádhernej, ale na obyčejné klikaté okresce se ty dvě tuny musí někde projevit.
Muzes si ho podat i s tim VW Lupem - nez otoci to kormidlo co ma misto volantu tak si s Lupem davno v tahu.
Tak pokračuji ve své stavebnici. Dneska mi vyměnili kity na zadních brzdách, gumičky, kroužky, mazáníčko atd. Vyměnili jsme i přední velký silentblok na motoru, ale podle obav je nutno vyměnit i ten u rychlostky. Motor už se teďka zmítá míň, ale ještě je to furt špatný. A sada pružin ještě furt nepřišla, jí v tom Hollandsku asi teprve vyrábí nějakej vousáč s palicí ): , takže tlumiče čekaj na pružiny, motor na další silentblok a já čekám až vyhraju ve sportce, kterou nesázím (o: Při výměně oleje mne čeká těsnění pod vaničkou a asi dám nějakej přípraveček (: . Bohužel stále nevím proč mi kolísaj otáčky při volnoběhu.. viz VR6 konzultace v jiné rubrice
Tak jsem včera konečně, po všech výměnách a opravách, pořádně prohnal to svý Golfiště... páni, stál jsem mu na krku přes hodinu, brzda plyn, dálnice, okrsky, trochu i město (jejej nekamenujte mne) a řeknu vám, bylo to žůžo.. a spotřeba nešla přes 14 (krátkodobej průměr), což u 6tiválce 2.8 za víc jak hodinovýho ďábleskýho točení považuju za rozumný... Ještě teď jsem v transu, hihi. No a večer.. večer sem to svý mimino hranatý baňatý vydrhnul, včetně motoru...(o: viz Čištěni interiéru..
Lidičky s VR6kama, jakou máte spotřebu? Já od tý doby co jsem dal přípravek Liqui Moly do oleje jezdím snad o dva litry levnějc. Dřív jsem jezdil Plzeň a zpět se spotřebou 13,8 a včera jsem to bral a žádnou výletní jízdou (o: za 10.8 tam a celkově i zpět za 9.6!!! Až jsem z toho byl jelen. Kolik vám to dlabe na dálky a kolik ve městě a kolik "rally" po okrskách a kolik nejvíc?
Jediný co zjišťuju je, že mi vadí jak ten motor má jakoby "hluchý" místa, tedy, že prostě v některejch místech subjektivně NEJEDE )o: Klasicky obvzlášť do 4000otáček, mám pocit, že to auto v předjíždění prostě nezrychlí a snad se dokonce zařadím zpět (o: , ale pak.. pak se chytne a jipí.. (o: Proboha jen musím vyměnit ty pneu ze 195 na 205, zřejmě věděli proč je tom,u autu předepsali..jenže 20litrů teď nějak není a není.
Me pripada, ze mi vr6 zere v zime vic nez v lete. Mozna je to teplotou vzduchu. Nevim
To je všeobecně větší klendrou venku. Ledovej motor sežere víc než přihřátej (o:
s tim vykonovym dolikem pred 4000 otacek ..... mam Vectru B 2.5V6 a je to to same ale pak jako by ji nekdo nakop-popadne druhy dech 😄
jo a spotreba je pri brutalni jizde tak 12,8 ... za vic jsem nikdy nejel
Tak to si z nas robis volaku *!To si prepisal ako viem VR6 beru tak 16 az 18l pri

ostrejsiej jazde,lebo u teba je ostra jazda mozno tak 80km/hod,nie!
Tak protože nevím na koho byly přesně poslední reakce, tak zopakuju, že když jezdím poklidně a to tak že dost poklidně, tak se dostávám s VR6kou pod deset. Standartní jízdou, tj víceméně brzda plyn, ovem žádný závody, to beru kolem 12..ale když tomu dupnu na krk, tak se to rychle začne přesouvat k 15 až 17.A když jedu z práce, což je celkem většinou z kopce, umím přijet těch 20km za 6,5litru (o😒br /> BTW, kdo z vás tady má vůbec VR6ku (originál, ne GolfaII s VR6mottorem😊? Moc rád bych s někým porovnal zkušenosti.Mějte se
jeje to 6,5 litru je na 100km ne na těch 20km (o: aby nebyl omyl.JInak všecky tyhle hodnoty jsou víceméně aktuální spotřeby, ono to jinak průměruje a tak jakoby spotřeba je menší (viz minule jak jsem řádil, tak spotřeba fakt nešla přes 14l/100km, protože ten počítač do toho počítá i ty klidnější části jízdy 😊
Já totiž měl dneska v noci jeden příšernej: Zase sem se někde předváděl se svým Golfištěm, až mi najednou v motoru bouchlo, utrhl se celý vršek motoru, částečně utrhl kapotu a celou ji zmačkal a z toho všeho se kouřilo jak prase... pak už jen střihové záběry na odklopenou haupnu, na kráter místo motoru, utrhaný díly a rozlámanej kov... Brrrrr.. taky se vám zdá o čtyřkolejch miláčcích?! )o:
Tak ke svému smutku (jakožto bývalý Hondista), jsem včera při honičce po průtahu s Hondou Accord shledal, že to buď byla nějaká plečka (neměla vzadu štítek modelu) (ale zase měla dva vejfuky, tak nevim, ale Type R to jistě nebylo, přece sem nepředjel Type-R to není možný)nebo holt na VR6ku nestačí.
O to větší překvapení mne čekalo, když jsem vlítnul na sjezd k benzínce ve 190ti a dost vážně zapochyboval, že to ubrzdím. Ale VR6ka má ty brzdy fakt cool, ubrzdil jsem se obrovskou rezervou, kola jen asi třikrát tiše zakvikla, ABS vše pobralo.
Ale byla ta Hondička krasavec...sákryš...
Včera jsem koukal v nějakým VW dodávkovi (byl jsem línej to obejít a mrknout co to je, jestli Transporter či co) na motor a čučím, je to šestiválec TDI, páni, ten mazal jak vzteklej a hned odspoda, ne jako naše VR6ky.. ): podobný motory se prej dávaj do Audi a snad nějakejch Passatů myslím, moc se v tom neorientuju... ale dát tudle kočičku do VR6ky (kdyby se tam vešla (o: ) tak asi fakt nevím co chtít víc, hehe a navíc ta spotřeba, jistě by se zlepšila.
Bylo to LTéčko, fuj to sem vostuda (o: