Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

59 komentářů

... Favorit záhadně chcípá, asi se přehřívá nebo co. V opravně nezjistili nic, takže se ho chci zbavit a koupit nové, ale nevyznám se v tom. Nechám si poradit od vás... je jedno jakou značnu, hlavně aby to jelo.. dejte mi tipy, díky
To je, myslím, špatně položená otázka. Pokud jste měl Favorita a chcete stejně velké auto, tak Vám postačí cca 250 000 Kč. Pokud něco kolem této částky, tak bych šel do Renaultu Clio (nyní velká sleva - doprodej staršího typu), Opelu Corsa, ad. Koupí evropských značek neuděláte chybu, je ale potřeba prostudovat daleko více materiálů, spotřeba, obsah, záruka ad. Myslím, že i korejská auta jsou na vzestupu Hyundai Getz, Chevrolet Kalos. Pokud by to bylo pro Vás malé, tak můžete skočit např. do Renaultu Modus (spíše větším prostor pro cestující), Škody Fabia Combi (v základu pouze tříválcový motor) ad. Ten výběr je skoro neomezený. Napište velikost vozu a pak něco doporučím. Pokud fakt za cenu 350 000 Kč, tak např. Megane, Lacceti, Stillo - to jsou auta o třídu větší než Favorit. Z osobní zkušenosti bych si nekoupil nic jiného než Renaulta, kupuji již čtvrtého - nikdy žádná porucha. Ten Renault je můj osobní názor, nevnucuji ho. Podstatný je také nárok na svezení - Opel tvrdej, Renault měkkej - úplně jiné svezení. A zda benzín či naftu, pokud nenajezdíte více než 30 000 km ročně, nemá cenu kupovat nafťáka, pokud ho mermomocí nechcete. >😁
děkuji za radu... moc se v tom nevyznám, rozhodně bych chtěl něco lepšího , spolehlivějšího, úspornějšího... a bezpečnějšího. Uvažoval jsem ještě o Citroenu C3.. Pracuji na horách (takže parkování v drsném horském prostředí venku=odolnost proti korozi). Renaulta má můj šéf v práci a má s ním problémy (dle toho jsem Renault vyškrtnul), no každý bude hájit to svý. Za rok neujedu 30000km ani náhodou, ale na dovolenou aby se tam vešli 2 lidi i s báglama.. díky moc
Co treba Hyundai Elantra ?
Renaulta ani Fiata bych radeji nebral. Renault Clio patri do stejne spolehlivosti jako Felicie. Pokud hledate rozumne auto do 350 tisic, podival bych se po nejakem VW - nove Polo vypada dost dobre, spolehlivost je u techto aut vysoka. Zajimave je i Huyndai Getz, Ford Fiesta, Opel Corsa, daji se sehnat i v dieselu do teto cenove hladiny. Fabia je klasika, dily jsou preci jenom dostupnejsi a o chlup levnejsi, to se tyka i cen praci v autoservisech. Korejske, Japonske auta bych nezavrhoval co do spolehlivosti jsou na tom lepe nez nektera evropska auta.
Kdybych ted mel kupovat auto, docela by me zlakal Seat Cordoba s klima, elektrony a cena 343 tisic.

[odkaz]
Zajímavé, jak přispěvovatelé již specifikují typy, automobiky apod., když vlastně není zadání. Nejprve si rozhodněte k čemu to auto ve velké míře bude sloužit, pro kolik pasažérů zpravidla bude, zda jste "závodní" typ, inklinujete k benzínu, naftě či plynu (ne vše se dá předělat), sedan či kombi apod. Dále rozdíl co nabízejí výrobci v základních paketech, co je nutno dokoupit , takže co požadujete za min. výbavu např. klima apod. a to vše se musí dát do ekonomické úvahy. Poté je možno radit!

Jinka jsou to plky a jen tendenční subjektivní názory. Hodně štěstí.
Tak kombi do 350 000 Kč kromě Fabie nepořídíte, o "závodní" auto nemá zájem - chce usporné auto, ohledně paketů (výbavy) tady také padlo několik odpovědí, diesela také nemá cenu doporučovat, když najede velmi málo km a v jeho odpovědi naleznete také to, že mu stačí auto pro 2 osoby a bágly.

Takže v odpovědích převažují hlavně vozy třídy "Fabia" - malé automobily, které jsou pro dotazujícího dostatečně velké. Takže si myslím, že výměna názorů, která tady probíhá, je pro dotazující dobrá.

Takže tady neplkejte.
Cena také záleží na výbavě kterou preferujete. Jestli stačí základ nebo ABS, Abagy, klima atd.

Vytvořte si imaginární model výbavy a velikosti, kterou požadujete + ceny a na internetu srovnávejte a porovnávejte modely a vyjde vám užžší výběr. Otázkou je také kvalita servisu daného výrobce v místě vašeho bydliště.
Mě přišel leták od Renaultu - Mégane Sedan a Mégane Sedan Sport Way ušetříte až 145 00 Kč. Ceny již od 335 000 Kč.

A výbava je dost dobrá: 520 litrů kufr, ABS + EBV, 6 airbagů, polubní počítač, elektrika na přední okna, centrální zamykání na dálku, posilovač, imobiliser, ISOFIX ...

A tak sem se podíval na web Renaultu a je to tak. Mě se teda Renault Mégane Sedan líbí kufr solidní, krásný auto, velikostí jak Octávia, tak se zkus někde poptat jek to teda je podle mě by to mělo mít motor 1.4 70koní. Jo a toho že je to sedan se neboj já mám taky Favorita a teď sem si koupil Seata Cordobu - taky sedan a vůbec mi nevadí že to nemá pátý dveře a pokud potřebuju má to sklápěcí sedadla takže se to dá prostrčit až do interiéru - prkna, trubky... Ale o renaultech nevim nic jen mi to připadá výhodný.
Je to fakt záhadný, kamarád teď po několika reklamacích vrátil právě toho Citroena C3. Všechny vozy mají v této třídě kufr cca 220 - 280 litrů, tzn. přibližně stejně jako favorit. Takže bude opravdu záležet na zkušenostech, spotřebě a líbivosti. Tchán má Opela Corsu 1,0 a je sní spokojen, žádné problémy. Kamarád má Punto asi rok a také žádné problémy. Z těchto dvou vozů raději tu Corsu, ale 1.2, protože jedna 1.0 je tříválec a je to trochu znát. Peugeot 206 je na konci své cesty (bude nový), tento je prý ale dost zastaralý co se týká sedadel a převodovky. Můžete ještě zkusit Fiestu od Forda. Já osobně bych si ale určitě domluvil zkušební jízdu, každý prodejce Vám jí určitě nabídne a po té bych se rozhodl. Pokud chcete ušetřit (kdo asi ne), dívejte se po motorech o obsahu 1.2, stačí Vám klidně i 60k, není to na závodění, ale v této třídě u těchto lehkých vozů na vození naprosto dostačující. Malý obsah, malá spotřeba. Z těchto malých vozů bych vybíral asi takto: 1. Renault Clio 2. Opel Corsa, Fiat Punto, Ford Fiesta... Pokud tedy o něco větší vůz "za málo peněz", tak do 350 000 Kč pětidvéřový Chevrolet Lacceti nebo Opel Astra Clasic II. Konečně jsem si vzpomněl na supr akci Renault Megane sedan za 335 000, to je za tuto cenu opravdu velký auto. Moc pěkná je také cena u Opela Astra Clasic II, pětidvéřový vůz, 2x Airbag, abs, 90 k za cca 340 000 Kč. Vím, není to lehké, musíte určitě navštívit některého z prodejců a domluvit si tu zkušební jízdu, ta Vám řekne víc. Je mnoho dalších alernativ - Nissan, Toyota, Honda, jak jsem si výše napsali, každý je spokojen s něčím jiným. Může Vám vyhovovat třeba i Fabia Combi (ikdyž v základu pouze tříválec) za pěkných 292 000 Kč, ikdyž bez výbavy. :roll:
Lubos.1
Opel tvrdej, Renault měkkej

to uz davno neplati, napr. Megane je skor tvrdsi ako maksi.
Lubos.1
Ak ti nejde o velke auto, asi by som siel do Suzuki Swift, Velky vo vnutri, maly kufor. Inak vsetko skoro perfektne.
To je možné, ale ve srovnání s Opelem je rozhodně Renault měkčí. Mám doma také Agilu, kamarád je šéf prodeje u Opela, takže mám všechno odzkoušené. Nemá cenu se o tom bavit, každému vyhovuje něco jiného a pod pojmem "tvrdé" nebo "měkké" si každý představý něco jiného.
Kup si ode mně Fiata Maluchu, vejde se tam jen spolujezdec, takže se nemusíš obávat rušívých elemntů ze zadních sedaček, do kufru se vejde jen spacák, tak nemusíš mít starosti co vše si vzít na dovolenou, žere to 5 litrů, povinný ručení 1200 ročně, chci za něj 8000,- a ještě ti zbyde na opravy

PS a jestli máš víc jak 180cm, tak to neva, naaplikoval jsem do střechy okno z forda. 😁
Ja jsem pro Suzuki .... kdyz ne Swift, tak Ignis je zajimave vozitko. 310000 i s klimou, mista v aute dost, i kdyz je to ve skutecnosti strizlik. Projede i polnackama, dobre se do nej leze i duchodcum s bolavymi klouby.
to ydev: Ignis s klimou je uz za 299000 nikoliv za 310000.
A s metalizou vyjde na 310000 nebo 9 to uz je fuk
ydev:Ale Ingnis je myslím trošku rozežraný ne?
No chutna mu, ale vzhledem ke stejnemu motoru a zprevodovani jako u Swifta to neni o moc velky rozdil. Sve samozrejme dela vetsi celni plocha.

Ale ja jsem spokojenoucky.
Také bych zvažoval dobu na jakou auto chcete, má-li pak význam přemýšlet nad cenou ND a servisu.
..koukám, že každý "nabízí" to svoje... na jakou dobu ho chci? Na tu nejdelší! Nepotřebuju každý rok nové auto.. na to nemám....ještě by mne zajímalo jestli je dobrý servis pro případ, že se něco stane pro všechny druhy aut (Hyundai vs Škoda např.), dostupnost a dobrá cena náhradních dílů apod.. asi bude nejlepší Fabia & spol. (domácí) než Honda & další.. moc díky všem za příspěvky...
Nejedostupnejsi servis a nahradni dily ma samozrejme Skoda, ale jelikoz kupujes nove auto u nehoz je predpoklad ze bude jezdit delsi dobu bez problemu, tak bych na to nebral ohled. A navic za 350000 koupis u jinych znacek nez Skoda auta nizsi stredni tridy. Podival bych se na ten Renault Megane. Dobrej je i Citroen C4 ,ale ten zacina o neco vys.
Moje řeč, podívej se na toho Megane, já bych si osobně korejce moc nekupoval, pokud nebude o dost levnější. Při prodeji bude mít o dost nižší cenu než evropské vozy. Ta Fabia s tím tříválcem - fuj. Přečti si další fórum o zkušenostech s tímto motorem. Ale nepočítej s tím, že se Ti shodneme na určitým typu, to nejde. "Velký auto" bude také nový Renault Clio, který mjá podvozek jako Oktávia!
Golman napsal: Ta Fabia s tím tříválcem - fuj. Přečti si další fórum o zkušenostech s tímto motorem.

OT: Na Fabiu mi nesahej!!!! Ten motor je naprosto pohodovej (a to mam 40kW). Jede dobre, dlouhodobej prumer 5.4, maximalni spokojenost.

Ale tento clovek ma 350000, takze nad timto autem snad ani nepremysli 😊
Mam Sedana 1,4 80k (nejslabší motor) , výbava navíc akorát mlhovky, metalíza a medvěd blok. Jako s Fabií se to nedá srovnat....je to velký, mohutný a hlavně pohodlný, není v tom slyšet motor, bezpečnější, hezký zevnitř, 520l kufr, nebude se tolik krást panž jich tolik nejezdí.....

z mého pohledu to byla ideální volba, řešil jsem podobný dilema, i když trochu tíhnu k renaultům....dřív jsem měl R21 2.0 turbo 😉))

jednoznačně - větší auto v téhle cenové kategorii neseženeš...., pokud ti stačí neco menšího tak ignis (osobní zkušenost s 1,5 4x4 VVT) je taky zajímavý vozítko i když prcek, swift se mi moc líbí a je za zajímavý peníze - ale zase....maličký..... ostatní značky jako Opel, Citroen, Ford....jsou nezajímavý...obyč design....nic moc..... Fabku má každej a je zoufale předražená, takže podle mě si ji může koupit jenom cvok.....

ia
Do hor bych si koupil Suzuki Ignis,dělaj i 4x4 😁
Jo s tim ignisem se jezdi v Liberci v zime fakt hezky.....proste ta ctyrkolka je znat 😉))) ale na me je to moc mrnavy....a takovy.....nepresvedcivy (spis designove a pocitove, motoricky to je supr) .... megane je z tohodle pohledu pro me lepsi....a potrebuju auto ktery trosku reprezentuje 😉

ia
Ta Fabka nemusí být až tak hrozná, ale je pravda, že je drahá a za tyto peníze se pořídí rozhodně lepší auto i s lepším motorem.
Ta Fabka nemusí být až tak hrozná, ale je pravda, že je drahá a za tyto peníze se pořídí rozhodně lepší auto i s lepším motorem. A ještě do toho se dost krade.
Renault nekupuj a nieje tolen oja zla skusenost. Ak nenarazis na dobry kus, tak .................... Woslik, inak Ti drzim pete, aby to Tvoje bolo o.k ak nadalej.
Nevím, co máte proti Renaultu. Měli jsem tři, první 7 let starý, najeto 250 000 km bez poruchy, druhý 6 let starý, najeto 140 000 km bez poruchy, třetí 4 roky starý, najeto 100 000 km bez poruchy, kupuji čtvrtý. Jedná se o Kangoo. A ještě jedna věc, v našem okolí si pochvaleju (smrtelně vážně) servis. Freiberg a Amos dle zkušeností stojí za prd, ale já jsem neměl nidky problém ani s autem, ani se servisem. Mohu srdečně doporučit. Před koupí těchto vozů jsem uvažoval o Škodovkách, ale přístup ze strany Škofinu byl příšerný a podmínky tj. akontaci požadovali vyšší než u Renaultu. Udělal jsem moc dobře, nehodlám měnit. Toť vše. Jo a jinak je taky super servis v Brně, Oportunity, nebo tak nějak. 😁
Ještě jsem chtěl podotknout, že VW patří k nejkradenějším vozům, tomu odpovídá samozřejmě havarijní pojištění, která je vyšší o několik tisíc korun ročně. VW Polo má základní motor stejný jako Fabia, tj. 40kw třívalcový motor. Aby jste již něco v autě měl, dostanete se na cenu převyšující hodně 300 000 Kč se základním motorem!!! Netvrdím, že VW či Fabia jsou špatná auta, rozhodně ne, ale pokud koukáte na cenu, motor, výbavu, krádeže, tak tyto vozy patří mezi nejhorší. Co se týká ještě dalších aut a slev, tak v současné době je velká sleva na Punto, který v pětidvéřovém provedení se předními airbagy, rádiem, centrálem, elek. okny a klimou vyjde na necelých 300 000 Kč, další sleva na Clio, které vyjde se výbavou jako Punto na cca 270 000 Kč. Oba tyto vozy mají čtyř-válcové motory, motor z Clia velmi dobře znám, je velmi tichý. Neznám slevy u Fabie, ale základní junior za 225 000 Kč - úplně bez ničeho! Ještě jsou chtěl upozornit na jednu věc, z pohledu hmotnosti je Fabia o více než 150kg těžší než jeho konkurence (Corsa, Punto, Clio), tzn. se 40kw motorem to bude teda svezení. Ceny dílů jsou u těchto evropských zanček již srovnatelné, jednou stojí více tento díl, jindy je to obráceně. Pokud budete mít ale auto havarijně pojištění (což doporučuji), tak Vás ceny náhradních dílů tolik nezajímají. Já jsem toto nikdy něřešil a nikdy jsem neměl žádný problém. Problém možná nastene za 5 a více let (pokud vůbec), že Vám vlastně pojišťovna nezaplatí celou částku dílů a nějakou menší k vzhledem k stáří vozu - tomu nerozumím. Ale jak říkám, ceny dílů těchto evropských vozů jsou přibližně na stejné úrovni. Já jsem pro evropské vozy, ale docela mě začal zajímat např. i Chevrolet Kalos, který se vším všudy se dá pořídit za 260 000 Kč včetně klimatizace. Důležité je, aby byl servis blízko Vašeho bydliště. Napiště, který servis máte nejblíže, podělíme se o zkušenosti přímo s tou značkou či servisem.
Před dvěma měsíci jsem řešil podobní problém. Měl jsem jasno v tom, že chci japonce s benzínem, finálně jsem se rozhodoval mezi Hondou Jazz a Suzuki Swift. Nakonec jsem koupil Swifta v maximílní výbavě a i s doplňky (zamykání zpátečky, loketní opěrka, koncovka výfuku a nejdražší nabízená metalická barva) mě stál 362.000, jinak stojí 339.000 a je suprově vybavený (8x airbag, ABS, klima, radio s CD, 15" ALU kola, v elektrice, vyhřívané sedačky atd.), je prostorný a tichý. Má druhé nejnižší povinné ručení a Suzuki patří kvalitou mezi nejlepší, ve statistice je dokonce ještě lepší naý Honda a nekrade se ! Koukal jsem i po ostatních - Fabia, Clio, Fiesta, Corsa atd, ale s podobně silným motorem a výbavou všechny stály přes 430.000! Za sebe Ti můřu doporučit, abys zajel k dealerovi Suzuki a svezl se. Opravdu to stojí za to !
Samozřejmě navštěvuji také autosalony, byl jsem v červnu v Brně, kde jsem měl možnost si pouze zasednout za volant. Nejhorší pocit (pouze z posezu za volantem a palubky) jsem měl subjektivně nejhorší z Mitshubishi, Citroenu a ze Suzuki. Jak jezdí nevím, ale na toho Swifta jsem se těšil a žádnou radost jsem z toho neměl.
Teď jsem četl o Swiftu v jiném fóru a všichni si ho kupodivu chválí. Takže špatný nebude. Velký výkon, dobrá výbava - jen počítejte s tím, že je to auto velký jako twingo, spark či trojčata z Kolína. Kufr má pouze 213l a má také malý rozvoz, je to prostě autíčko do města, ne pro rodinu.
Ve srovnávacím testu porazil swift fábii,neni to zas až tak malé vozidlo jako trojčata s Kolína.
Je vidět, že tu píšeš o něčem, o čem nemáš páru, chlape. Srovnávat Suzuki Swift s trojkou z Kolína nebo se Sparkem? To byl určitě pokus o vtip ! To auto patří do kategorie výš, tedy konkurence Fabie, Clia, Fiesty, Corsy, Micry, Jazze apod. Máš pravdu, že má hodnotově malý kufr, ale ten je skvěle využitelný a navíc má Swift geniální systém složení sedaček, takže pak je kufr velký a zcela rovný. Kdo potřebuje velký kufr, ten si stejně koupí kombík.
To není pravda, auta se řadí do tříd na 99% dle rozvoru a ten má Swift, myslím, 2380mm. Fabia, Clio, Corsa, Kalos, C3, 206 mají všechny rozvor cca od 2450 mm, což je rozhodně znát. Např. Corsa má 2491mm. A kufr? Corsa, Clio ad. cca 260l - to je skoro o dvě přepravky více!!! Klidně si ho řaďte do kategorie s těmito vozy, mě je to fuk. Stejně blbě je řazená Octavia do střední třídy mezi Vectru, Avensise a Lagunu - naprostá kravina - kufrem možná, ale nikoli prostorem a podvozkem!!!
Octavii do společnosti Avensisu, Laguny, Mondea a spol. řadí pouze a jedině motorističtí novináři. Sama automobilka Škoda připouští, že Octavia je jakoby na rozhraní, ale patří do nižší střední třídy. Auta se ale dělí dle velikosti podvozkových skupin, a Octavia sdílí podlahovou platformu PQ35 (A5) ve VW spolu s Golfem, Toledem, Touranem a Alteou, tedy je ve skupině dále s Meganem, Astrou apod. Suzuki Swift patří do stejné skupiny jako Fabia, Micra, Clio apod., a to i přesto, že při porovnání s nimi je co se délky týká menší. Ovšem zase je vyšší a hlavně je mezi nimi nejširší. Také srovnávací testy, které byly provedeny srovnávaly např. Fabii, Micru a Swifta. Mimochodem tenhle test (AUTOTip)Swift vyhrál, což mě osobně velmi překvapilo, protože čeští motonovináři jsou velmi známí tím, že nadržují domácím škodovkám. Jen pro úplnost, já jezdím Swiftem a moje přítelkyně má Twingo, můžu tedy srovnávat. Twingo je opravdu o něčem jiném. Do Swifta v pohodě naložím 5 lidí, a nijak se nemačkají. Dokonce jsem byl mile překvapen, že i při takto obsazeném autě jsme rozhodně nebyli brzdou provozu a auto jelo celkem svižně i se zapnutou klimou. Swift má délku 3690mm a rozvor 2390mm. Fabia je v tomto segmentu jedna z největších a má délku 3960mm a rozvor 2462mm. Pro doplnění link na zajímavý článek: [odkaz]
Swift samozrejme patri do stejne tridy jako Fabia a spol. jak je vyjmenoval Sporťák.

Když ne rozvorem tak určitě vnitřním prostorem, který je zejména vzadu znatelně lepší než ve Fabii (bohužel).
Má jednu (i přes nevelký rozměry) výhodu a to tu, že má kola v rozích stejně jako Agila a tím pádem dobrý vnitřní prostor. Já všechna auta neznám, ale parametrově bych ho zařadil, jak jsem napsal. Praxe, kterou máte, my tedy dává " na frak". Jsem zvědav, jak se ale vypořádá s novým Cliem a Puntem, kteří budou mít rozvor o 20cm větší, stejný jako nová Oktávka a budou patřit do stejné třídy tedy jako Swift. Důležité je, že jsou majitelé s vozem spokojení.
No, nikde nejsou přesně stanovená pravidla či rozměry, podle kterých by se auta rozdělovala do skupin. Takže to vždycky může vyvolat diskuzi. Většina aut, která jsou nyní představována v nových generacích ( z posledních třeba Clio) stále roste a zvětšuje se. Ale třeba poslední generace Swifta je kratší o 5cm než ta předchozí! Nesouhlasil bych s NiceOnem, že ve Swiftu je víc místa než ve Fabii, Fabia je opravdu prostornější. Pocitově to ale opravdu může být naopak a na základě vlastní zkušenosti bych řekl, že je to tím, že Swift je vyšší a sedí se v něm vzpřímeněji.
igys
To bych polemizoval, do Swiftu jsem si tzv. za sebe v pohodě sednul, ve fábii, kterou mám, se mi to nepodaří.
To IGYS: A kolik měříš ?

To Ivetka: Pokud jsi chtěl kombíka pak je to jasný - máš na výběr ze tří aut: Kia Rio, Peugeot 207 SW a Fabia Combi. Nikdo jiný snad v téhle třídě kombi nevyrábí. Pro mě osobně je ten motor 1.2 HTP ve Fabii hrozná představa. Ta Fabia je dost těžká, motor má jen 40kW nebo 47kW a navíc tříválec s hrozným zvukem. Ale cena je u většiny rozhodující.
Stejnou otázku jsem řešil před týdnem a půl-a vyšla mi z toho fabia Combi )chtěl jsem pokud možno kombíka) 1.2 HTP - byl jsem mile překvapen test.jízdou, ve výbavě Elegance.
igys
Moc ne, jenom 178 cm, ale ve fábii mi nejde nějak normálně nastavit sedačka tak, aby člověka nebolely za 5 minut záda. Takže ji musím mít posunutou dost dozadu a vzadu potom opravdu moc místa není (ale to není ani normálně). Když jsem se ptal známých, keří mají fábii, tak skoro všichni mají podobný problém - sedadla ve fábii jsou otřesná.
to igys: To je fakt. Ve Fabii jsou ty sedadla velice spatne nastavitelny. Ma to sice spoustu moznosti, ale dlouho mi trvalo nez sem nasel tu spravnou (merim 187 a za mnou moc mista nezbylo😞((( )

to Sportak: HTP je dobrej motor, fakt ze jo. Z pocatku neduvera, ale ted se me libi 😊
Já měl předtím Hondu Accord Coupé 2.0i 16V 98kW, takže teď se srovnávám s motorem 1.3 16V-69kW, zatím úspěšně. V té Fábii s 1.2 HTP jsem jel, a nechtěl bych to ani zadarmo. Už jen ten zvuk je hrozný. Asi jsem moc rozmazlenej tou Hondou 😁
TO Sporťák😒br />
pro mě to byla taky hrozná představa - šel jsem původně koupit 1.4/74kW. Už proto, že jsem jezdil 1.6 16v. A SKUTEČNĚ jsem nepočítal s tím, že bych o 1.2 UVAŽOVAL. Přesvědčila mě zkušební jízda. A to jsem OPRAVDU nečekal...jinak těším se na praktický zkušenosti - dodací lhůta měsíc je nějaká dlouhá...

😁
to ivetka: a proc sis nevzal skladovku? mel bys ji za par dnu. To je jedna z vyhod Skodovky ze ma skoro vsechno skladem a se super slevou.
díky za příspěvky... trochu se začínám orientovat, pokukoval jsem i po Suzuki Ignis... líbil se mi, ale vlastnosti už tolik ne.. takže budu vybírat dál.. je to docela zábavné
Pokud nepospícháte na koupi vozu, tak ještě hledejte, věřím tomu, že je to fakt zábava. Musíte se ale určit již nějaké podmínky - hlavně výbava a tedy i cena, protože 350 000 Kč za malé auto se mi zdá při současných slevách docela dost - je nám jasné, že asi zůstanete u třídy malých automobilů - u benzínu, ale co výbava, co požadujete? Klimu? Nyní jsou docela dost velké slevy, takže můžete někde dostat výbavu zadarmo či relativně velkou slevu. Já vidím i dobrý poměr v cena/velikost např. i u Modusu, který by Vás s docela dobrou výbavou i klimou vyšel na cca 330 000 Kč, no jenže to je zase Renault a ten Vy nechcete. Zajímavý je také Ford Fusion v akci s klimou za cca 320 000 Kč - to jsou velice lákavé ceny - jedná se o vozy na stejné podlahové plošině jako malá auta, ale mají větší prostor pro cestující i kufry (Fusion 337l, Modus 274l) a výkonově 58kw, resp. 55kw. Fordu bych se rozhodně nebál, ale nemám s tímto vozem zkušenosti.
Přečtěte si ještě zde fórum o Puntu i Fusionu.
to NiceOne😒br />
protože, když už hodlám investovat tolik peněz do malýho auta, je moje první nový, tak ho chci přesně dle sebe - a to ve skladech nemaj... 😁
to steirn: tak sem se koukal na stranky Skody a napr. s motorem 1,2 47 tam maji 200 kratkejch Fabii Ambiente a 100 Elegance. Tak neverim ze by tam nemeli to tvoje. Individualní skládání výbav se u Škody absolutně nevyplatí (např. klimatizace do Ambiente, ABS do Clasiku,...vždy se vyplatí vyšší verze).

Pokud nechceš skladovku tak bych šel jinam než do Škody.
wolff
Nevím co tady řešíte...Za 330 000 je Stilo, tak nevíml ajk někdo vůbec může uvažovat o Škodovce...
To máš sice pravdu, to je super cena, ale protože dotazující chce auto pro dva a bágly, tak si myslím, že by mu stačilo malé auto s dobrou výbavou než Stilo - sice velké, ale s min. výbavou. Za částku 330 000 Kč sežene již malé auto s plnou polní. Já bych ale taky radši skočil do Stila či Megane.
to NiceOne

budeš se divit, ale skladovkou tu moji nikde v republice neměli - combi černá s interiérem ivory, s paketem pro špatný cesty.