36 komentářů
martin.vienna
No ja nejvic tihnu k Mazde a k Avensisu. Mam s Toyotou docela dobre zkusenosti. Jen se prave bojim te spotreby (aby to v prumeru nebylo treba 7 litru, to by se mi ty sluzebky vlastnim autem moc neoplatily).
A taky si myslim, ze Avensis ma z tech aut "nejosklivejsi" interier. Ale to je vec vkusu.
Musim to do tydne vyresit, tak shanim veskere info.
Diky!
A taky si myslim, ze Avensis ma z tech aut "nejosklivejsi" interier. Ale to je vec vkusu.
Musim to do tydne vyresit, tak shanim veskere info.
Diky!
Jednoznačné + u TDI je spotřeba, ale to asi vše. Se spolehlivostí na tom TDI není nejlépe a průběh výkonu také ve strovnání s konkurencí horší a hlavně zvuk je hrůza.
S Octavai II combi s 1.9 TDI se dá jezdit kolem 5 - 5.5 l/100 km. S avensisem budeš jezdit tak za 6.5 l/100 km.
Já teď mám funglovku Octavii I.generace v TDI, zatím najeto 2000 km, ale spotřeba zatím 6.7l/100km. Počítám, že až jí zajedu půjde spotřeba o litr dolů. A musím říct, že nejezdím nijak na spotřebu.
S Octavai II combi s 1.9 TDI se dá jezdit kolem 5 - 5.5 l/100 km. S avensisem budeš jezdit tak za 6.5 l/100 km.
Já teď mám funglovku Octavii I.generace v TDI, zatím najeto 2000 km, ale spotřeba zatím 6.7l/100km. Počítám, že až jí zajedu půjde spotřeba o litr dolů. A musím říct, že nejezdím nijak na spotřebu.
martin.vienna
No ja taky premyslel o Skodovce, konkretne o Superbu. Doted jsem totiz pouzival sluzebni O2 TDI a byl jsem s tim spokojenej. Vykon a pohodli sice horsi, nez u moji byvale C5, ale spotreba ok.
Dost chvaly jsem slysel na Mazdu6, ze ten diesel v tom je povedenej a hlavne ve statistikach poruchovosti je na tom Mazda naprosto skvele.
Myslis, ze ta Audi A4 neni dobra volba? Vzhledove je z tech aut nejhezci. A co si myslis o tom BMW 320D?
Diky!
Dost chvaly jsem slysel na Mazdu6, ze ten diesel v tom je povedenej a hlavne ve statistikach poruchovosti je na tom Mazda naprosto skvele.
Myslis, ze ta Audi A4 neni dobra volba? Vzhledove je z tech aut nejhezci. A co si myslis o tom BMW 320D?
Diky!
Audi je podle mne předražené a navíc co se týká splehlivosti tak se na japonce nechytá. Obsobně bych do auta z koncernu VW za normálních podmínek nešel. (To že mám Octavii je dáno tím, že jsem dostal možnost jí velice výhodně koupit od zaměstnavatele).
Na mazdu je dost kladných reakcí.
BMW mám rád - dobré motory, spolehlivost celekem dobrá, auto pro fajnšmekry.
Ale - BMW dost trpý na našich silnicích. Přeci jen má špiškověj podvozek, který počítá s kvalitní silnicí a ne s našimy tankodromy.
Takže bych měl z toho strach.
A co že jsi pustil C5? Mne se tenhle citroenek moc zamlouva, svez jsem se sním pár desítek km - C5 kombi s 1.6 HDI a byl jsem z něho unešen. Ale nemůžu říck jaké to je auto z dlouhodobého hlediska.
Na mazdu je dost kladných reakcí.
BMW mám rád - dobré motory, spolehlivost celekem dobrá, auto pro fajnšmekry.
Ale - BMW dost trpý na našich silnicích. Přeci jen má špiškověj podvozek, který počítá s kvalitní silnicí a ne s našimy tankodromy.
Takže bych měl z toho strach.
A co že jsi pustil C5? Mne se tenhle citroenek moc zamlouva, svez jsem se sním pár desítek km - C5 kombi s 1.6 HDI a byl jsem z něho unešen. Ale nemůžu říck jaké to je auto z dlouhodobého hlediska.
No s tou spolehlivosti Japoncu a predrazenosti koncernu mame podobnej nazor. Jenze kolega mel A4 a byla super, najel s ni 150 tkm a bez jedinyho problemu, spotreba pod 6 litru. Je drazsi a lakavejsi pro zlodeje, ale stejne o ni porad premyslim.
BMW me taky laka, ale presne z tech duvodu, co jsi napsal, do nej asi nepujdu. Obcas jezdim fakt po silenych silnicich a to by chudak BMW asi neprkousl.
C5 jsem mel rok a pul, jeste ten starsi model, ale naprosto super motor, pohodli, atd. Pustil jsem ho z jedineho duvodu - proste se mi to auto okoukalo a prestal se mi libit interier, atd. Jinak bylo bezvadny.
No jo, tak nakonec pujdu asi do toho Avensise. Rok 2002-2003 jeste neni moc peknej model, ale zase tak osklivy to taky neni, ze? 😄 Nebo ze by Mazda?
BMW me taky laka, ale presne z tech duvodu, co jsi napsal, do nej asi nepujdu. Obcas jezdim fakt po silenych silnicich a to by chudak BMW asi neprkousl.
C5 jsem mel rok a pul, jeste ten starsi model, ale naprosto super motor, pohodli, atd. Pustil jsem ho z jedineho duvodu - proste se mi to auto okoukalo a prestal se mi libit interier, atd. Jinak bylo bezvadny.
No jo, tak nakonec pujdu asi do toho Avensise. Rok 2002-2003 jeste neni moc peknej model, ale zase tak osklivy to taky neni, ze? 😄 Nebo ze by Mazda?
Osobně bych šel jedině do německého auta. Ze zkušeností z předchozími auty už nepůjdu nikdy do jiného auta než VW Group. Z těch aut co preferuješ vypadá nejlépe a nejprestižněji A4, o tom není pochyb. Na mě je v ní docela málo místa, i když se oproti první generaci A4 trošku nafoukla. TDi od VW je nejúspornější co kdy bylo, i když PD už není to co klasika TDi. Mám s TDi v Passatu najeto 200.000 a připadá mi, že jede stále líp. Nevýhoda je hlučnost oproti moderním Common R. Audi má bezesporu kvalitní dílenské zpracování, slabinou A4 je navíc přední náprava Multilink - tuším že zůstala stejná jako v předchozí A4, Superb, A6, Passat....
souhlas, VW je VW a držák, samozřejmě se můžeš trefit do zmetka, ale
to je možné ve všech značkách.
to je možné ve všech značkách.
jouda(AlkoholixXx)
Já bych šel do VW TDI spotřeba je menší než u Common R. a při takovém nájezdu se ti ten litr na sto kilometrů brzy projeví. Šel bych asi do audi A4 1,9TDI 96 KW solidní dynamika i spotřeba.
no to prave zvazuju, jenze kolegove me v jinem prispevku varuji pred spolehlivosti prave toho modelu Audi A4 96 kw (rok 2002-2003).
Bojim se, abych nemusel porad do servisu, to auto musi proste jezdit (klasicke servnisni veci jako vymena filtru, oleje, desticek, tlumicu, atd. beru).
Bojim se, abych nemusel porad do servisu, to auto musi proste jezdit (klasicke servnisni veci jako vymena filtru, oleje, desticek, tlumicu, atd. beru).
Osobně bych měl strach spíše z Japonců. Pokud Ti odejde např. turbo, koupíš dobré za 3tis a vyměníš ho sám...a tak to bude se vším ostatním, protože motor je stejný jako v mnoha dalších modelech koncernu VW, takže jich je na vraku a jinde plno. Nevím, jak by jsi sháněl motor, nebo nějakej díl na Avensise, nebo nového Accorda. A z drahého servisu taky neměj strach. U VW mně nabízeli nové rozvody za cca 20tis., v normálním servisu mně to udělali za 5,5tis. se zárukou 24měs. Mnohem více servisů je zaměřených na koncern VW. Je to vše stejný Škoda, VW, Audi, Seat. S Japonci to bude horší...tatík sháněl půl roku blbou mlhovku na Primeru po vrakáčích, protože nová stála necelejch 5tis. Nakonec mu ji musel známej dovést z venku z nějakého vraku a za 2tis. Ceny dílů na Japonce jsou dost šílený.
xmondeo: pan je znalec >😁 Spotrebne diely na Japoncov, ktore sa bezne menia, su identicke ako pri inych vozoch (originaly, povacsinou existuje aj druhovyroba) - filtre, brzdy, vyfuky atd. To, co popisujes, sa tyka iba original dielov napr. karosarskych, kde vacsinou neexistuje druhovyroba a clovek je odkazany na nakup (u nas) predrazenych originalov. Riesenim je povacsinou vylet do Rakuska alebo Nemecka, kde identicky diel stoji polovicu oproti cene na Slovensku alebo v Cechach. Mimochodom, znackove servisy inych znaciek si uctuju rovnake ceny - skus sa informovat vo VW, na kolko by Ta vysla ta spominana hmlovka...
Ohladom vrakovis mas samozrejme pravdu, ale faktom je, ze napr. za 150000km najazdenych s Mazdou 626 som potreboval "z vrakoviska" akorat 2x sklicko spatneho zrkadla. Notoricky odchadzajuce diely (ako napr. vaha vzduchu u "drzakov" VW) su u Japoncov prakticky nezname.
Ohladom vrakovis mas samozrejme pravdu, ale faktom je, ze napr. za 150000km najazdenych s Mazdou 626 som potreboval "z vrakoviska" akorat 2x sklicko spatneho zrkadla. Notoricky odchadzajuce diely (ako napr. vaha vzduchu u "drzakov" VW) su u Japoncov prakticky nezname.
Jestli někdo uvažuje o koupi dieslu kolem 300 000,tak mi argumentace dílama z vrakáče přijde minimálně vtipná. A při předpokládaném nájezdu kolem 5000km měsíčně potřebuješ u dílu aspon trochu jistoty,že ještě něco vydrží,což z vrakáče opravdu nemáš a turbo z vrakáče.... >😁 Ty víš,jak bylo turbo předtím provozováno ? Ceny náhradních dílů jsou v autorizovaných servisech +- srovnatelné (evropa,jap.) Souhlasim s menším počtem servisů na jap. auta,ale tak katastrofální to opravdu neni. Z těch evropských variant bych volil jednoznačně BMW.Nedělejte si iluzi,že A4 nebude trpět.Záleží hodně na citu řidiče pro auto.Když bude někdo honit auto po rozbytý okresce a ani neubere,když vidí nějakou mpěknou dirku,tak se rozsype BMW jako A4 jako Avensis.Co se týká motorů,tak koncernové TDI má výhodu ve spotřebě.Naopak Avensis a BMW mají klidnější chod,lepší výkonovou i momentovou charakteristiku.
... ma este napadlo... Kamarat kupil A4 1.8T kabrio, funglovka.
- od novoty zarosene skla prednych svetiel. Odpoved Audi: "to je normalne!", dalej neriesili
- po cca. 10tkm problemy s mechanizmom strechy (opravene v zaruke)
- longlife servisny interval sa rozsvietil po 12tkm... :roll:
Inak relativne OK. Odhliadnuc od pazvukov, ktore sa ozyvaju semo-tamo niekde od B stlpika.
- od novoty zarosene skla prednych svetiel. Odpoved Audi: "to je normalne!", dalej neriesili
- po cca. 10tkm problemy s mechanizmom strechy (opravene v zaruke)
- longlife servisny interval sa rozsvietil po 12tkm... :roll:
Inak relativne OK. Odhliadnuc od pazvukov, ktore sa ozyvaju semo-tamo niekde od B stlpika.
Ohledne te Audi A4 a dalsich to bude asi vylozene na konkretnim aute, do ktereho si sednu. Treba si vyberu hned prvni A4 nebo posledni Mazdu 6.
Jeste me tak napadla Toyota Corolla D4D od roku 2003. Usetril bych dost penez. Ale nevim, jestli ten motor je alespon trosku slusnej, co se tyka spotreby a vykonu (66 kW).
Jeste me tak napadla Toyota Corolla D4D od roku 2003. Usetril bych dost penez. Ale nevim, jestli ten motor je alespon trosku slusnej, co se tyka spotreby a vykonu (66 kW).
to dabel😒br />
pán je asi odborník >😁
Samozřejmě, že spotřební materiál je na všechny auta stejně drahý, to ví každej ty odborníku. Příště lépe čti, než odepíšeš. Zmiňoval jsem např. motorové díly...a ne výfuky jak uvádíš. Ať se kdokoliv koukne na e-shopy s moto díly, nebo do jiných kšeftů a srovná co se dá koupit na evropská auta a co na Japonská. Samozřejmě mám na mysli druhovýrobu. Na německé auto koupíš vše...a tu mlhovku, co jsem zmiňoval, musíš koupit origo, protože se prostě v druhovýrobě nedělá a navíc ji nikdo nemá, musí se objednávat. Za cenu té jedné mlhovky koupíš na němce kompletní levou i pravou přední čirou optiku, tak ať si každej udělá obrázek. Neříkám, že nejsou Japonská auta špatná, motory maj jistě bezkonkurenční, dílenské zpracování super, ale on chce koupit ojeté auto po záruce a bude hodně jezdit, takže ho asi bude zajímat servis a náhradní díly. A spoléhat se na to, že je Japonec kvalitní a bude do něj jen lejt palivo a olej je uznáš blbost.
A k té váze vzduchu, jak píšeš že odchází u držáků VW: Mně odešla u 1,9TDi první při 190.000km. Nová stojí 2.500kč a vymění ji děcko. A kromě spojky a přední nápravy se na autě nic nedělalo, najeto 210.000km - němec, VW 😉
pán je asi odborník >😁
Samozřejmě, že spotřební materiál je na všechny auta stejně drahý, to ví každej ty odborníku. Příště lépe čti, než odepíšeš. Zmiňoval jsem např. motorové díly...a ne výfuky jak uvádíš. Ať se kdokoliv koukne na e-shopy s moto díly, nebo do jiných kšeftů a srovná co se dá koupit na evropská auta a co na Japonská. Samozřejmě mám na mysli druhovýrobu. Na německé auto koupíš vše...a tu mlhovku, co jsem zmiňoval, musíš koupit origo, protože se prostě v druhovýrobě nedělá a navíc ji nikdo nemá, musí se objednávat. Za cenu té jedné mlhovky koupíš na němce kompletní levou i pravou přední čirou optiku, tak ať si každej udělá obrázek. Neříkám, že nejsou Japonská auta špatná, motory maj jistě bezkonkurenční, dílenské zpracování super, ale on chce koupit ojeté auto po záruce a bude hodně jezdit, takže ho asi bude zajímat servis a náhradní díly. A spoléhat se na to, že je Japonec kvalitní a bude do něj jen lejt palivo a olej je uznáš blbost.
A k té váze vzduchu, jak píšeš že odchází u držáků VW: Mně odešla u 1,9TDi první při 190.000km. Nová stojí 2.500kč a vymění ji děcko. A kromě spojky a přední nápravy se na autě nic nedělalo, najeto 210.000km - němec, VW 😉
xmondeo: netvrdim, ze odbornik, ale mam uz piateho Japonca (okrem troch aut v podpise este predtym dalsia Mazda 626 a jedna Primera). Vsetky kupovane jazdene a po zaruke samozrejme... A tiez jazdim vela, doteraz okolo 60tkm rocne. Kazdopadne vyroky "japonca nekupuuuuuj, ten ta zozere na nahradnych dieloch, tie su astronomicky drahe" povazujem v dnesnej dobe za extrem a preto som na Teba reagoval :-!
ad druhovyroba: suhlasim, vyber na nemecke auta je podstatne vacsi. Otazka je, kolko takych suciastok potrebujes a ako casto - myslim, ze je to skor vynimka ako pravidlo - hmlovku sem-tam rozbije kamienok, mozno aj predne sklo - takisto uznavam, ze toto su diely, ktore v druhovyrobe na Nemca zozenies, na Japonca nie a kupe original dielu sa nevyhnes. Tym to ale pomalicky hasne: vyhodou Japoncov je az neskutocna vydrz dielov z prvovyroby: ta moja posledna Mazda ma momentalne 238000km a vsetko je povodne: ziadne "iba spojka a naprava" - napravy, spojka, prevodovka, dokonca vyfuk a tlmice - vsetko je povodne a este stale OK. K tomu 2x menene platnicky a 1x zbrusene kotuce. Istotne uznas, ze tymto zase dokaze Japonec vyrovnat chybajucu druhovyrobu karosarskych dielov.
No a s vahou vzduchu mozes byt fakt spokojny - mal si asi stastie na kus >😁
ad druhovyroba: suhlasim, vyber na nemecke auta je podstatne vacsi. Otazka je, kolko takych suciastok potrebujes a ako casto - myslim, ze je to skor vynimka ako pravidlo - hmlovku sem-tam rozbije kamienok, mozno aj predne sklo - takisto uznavam, ze toto su diely, ktore v druhovyrobe na Nemca zozenies, na Japonca nie a kupe original dielu sa nevyhnes. Tym to ale pomalicky hasne: vyhodou Japoncov je az neskutocna vydrz dielov z prvovyroby: ta moja posledna Mazda ma momentalne 238000km a vsetko je povodne: ziadne "iba spojka a naprava" - napravy, spojka, prevodovka, dokonca vyfuk a tlmice - vsetko je povodne a este stale OK. K tomu 2x menene platnicky a 1x zbrusene kotuce. Istotne uznas, ze tymto zase dokaze Japonec vyrovnat chybajucu druhovyrobu karosarskych dielov.
No a s vahou vzduchu mozes byt fakt spokojny - mal si asi stastie na kus >😁
Btw zabudol som na jednu vyhodu Nemca: ovela lahsie ho predas. Ked budes predavat Passata, este ani nedotukas telefonne cislo do inzeratu a uz Ti bude zvonit 10 zaujemcov. Mazdu som predaval 2 mesiace, kym som si placol so svagrom 😄
No a este jeden argument pre Japonca: vzhladom na malu rozsirenost sa nekradnu ani nevykradaju. U Pasika a Audi by som mal stiahnuty zadok asi v kuse 😄
No a este jeden argument pre Japonca: vzhladom na malu rozsirenost sa nekradnu ani nevykradaju. U Pasika a Audi by som mal stiahnuty zadok asi v kuse 😄
Lidi a co si myslite o takovych autech jako Focus II 1.6 nebo 2.0 TDCi? Je ten motor v tom alespon trosku sviznej?
A to BMW 320D od roku 2002 nikdo nezna?
A to BMW 320D od roku 2002 nikdo nezna?
Ale s Focusem jsi trošku v jiné třídě. Začal jsi u Avensise a teď Focus? To už si v základu možná i za 350tis. koupíš nové...
moj nazor je taky ze proste zozen 100tis a chod do accordu v diesli. Neolutujes. Perfektne vozidlo,perfetkny motor,krasny interier aj vonkajsok. Vazne odporucam a problemy nie su skoro ziadne. Lepsie zaplatit viac za kvalitnejsie a lepsie auto ako kupit nieco co sa ti nepaci a scim nebudes spokojny. a 100tis neni moc velky rozdiel.
nakonec se na vsechno vykaslu a koupim si Fabii 😄
jsem fakt zoufalej.. tech 100 000 dohromady nedam, takhle uz jsem si musel pujcit. Neco snad vyberu.
Dneska jsem vyradil Mazdu 3, peknej stav, jasnej puvod a dobra cena. Ale to auto proste nejede... Resp. v nizsich rychlostech jo, ale jakmile to je pres 130 kmh, tak bez sance.
jsem fakt zoufalej.. tech 100 000 dohromady nedam, takhle uz jsem si musel pujcit. Neco snad vyberu.
Dneska jsem vyradil Mazdu 3, peknej stav, jasnej puvod a dobra cena. Ale to auto proste nejede... Resp. v nizsich rychlostech jo, ale jakmile to je pres 130 kmh, tak bez sance.
Bral bych A4. TDI jsou paradní motory, mel jsem Octavii, 1.9 TDI 81kw, nalítali jsme na ní ve firmě asi 320 000km, jezdila jako drak a problémy nebyli v podstate žádný, snad až na poddimenzovanej podvozek, což se A4 netýká... Audi, to je aspoň styl a dost dobrá kvalita řekl bych, kolega má A6 taky v TDI a je hodně spokojenej... Toyota je ošklivá, co si budeme nalhávat a Mazda 6, ta se strašně rychle okouká a jezdí v tom tak akorát doktoři...
Na špatnej kus můžeš natrefit kdykoliv a kdekoliv, ale nejdůležitější heslo je: Japonec až na konec! 😄
Na špatnej kus můžeš natrefit kdykoliv a kdekoliv, ale nejdůležitější heslo je: Japonec až na konec! 😄
Pokud budeš jezdit 5 tisíc km měsíčně, vyhnul bych se asi TDI. Tolik času trávit v takové akustické nepohodě je o nervy. Hlavně na zadních sedadlech je dunění dosti otravný. S tou spotřebou Audi si to moc nemaluj růžově, kolega s A6 2,5 TDI (2002) má dlouhodobou spotřebu 8,5 (ale moc to nešetří)
To theo: s tím hlukem máš pravdu, TDi případně TDi PD od VW je opravdu relativně hlučnější, než moderní C. Rail...ale není to tragédie, znám i hlečnější benziňáky.
Jinak s tou spotřebou to teda růžové je, to si piš, nemůžeš dávat za příklad 6-ti válec 😉
Jinak s tou spotřebou to teda růžové je, to si piš, nemůžeš dávat za příklad 6-ti válec 😉
TDCi a hlavně TDDi od fordu nebyli hlavně v počátku moc spolehlivé. Prý je to už nyní lepší, ale znám dost případů odejitých motorů ještě v záruce. Hlavně vstřikovací ústrojí (citlivost na kvalitu nafty). O kvalitě fordu vypovídá právě ta "dobrá" cena ojetiny. Jednoznačně spolehlivej držák je každopádně TDi od VW, ať už je ve škodovce, Audi,...
Osobně jsem přešel z Mondea do Passata a bylo to jako z trabanta do Mercedesa. Forda nebrat, je to *, to už raději budu doporučovat Japonce.
Každopádně souhlasím s Extreme Man....mám na věc stejnej názor. Budu se opakovat, ale s žádným Japoncem bych neměl tak nízké náklady na provoz za takového komfortu, prostoru, image....jako mám s Passatem TDi 😉 - úspornější by možná byl Favorit na LPG, nebo trabant na technický benzín >😁 Klidně komukoliv předvedu za kolik TDi 81kW jezdí při jakém stylu jízdy...
Osobně jsem přešel z Mondea do Passata a bylo to jako z trabanta do Mercedesa. Forda nebrat, je to *, to už raději budu doporučovat Japonce.
Každopádně souhlasím s Extreme Man....mám na věc stejnej názor. Budu se opakovat, ale s žádným Japoncem bych neměl tak nízké náklady na provoz za takového komfortu, prostoru, image....jako mám s Passatem TDi 😉 - úspornější by možná byl Favorit na LPG, nebo trabant na technický benzín >😁 Klidně komukoliv předvedu za kolik TDi 81kW jezdí při jakém stylu jízdy...
Passat s 81 kW je dost slabej, o image přijdeš v prvním kopci >😁
nic ve zlým, ale konkrétně v Passatu se mi ten motor zdá obzvlášť dunivej - motor je tam uloženej podélně a je to neuvěřitelný, ale je hůř odhlučněnej, než v Octavii nebo Golfu.
Mondeo bych zas tak nezatracoval - novější generace ( trochu sterilního zevnějšku a hlavně i interiéru) je docela vychytaná a kvalitativně úplně jinde, než předchozí generace.
Záleží co preferuješ - jestli ryze ekonomiku, nebo si chceš jízdu užít, prostor, pohodlí, ... svoje první auto jsem si pořizoval taky jako dělníka za málo peněz hodně muziky, ale teď už se zaměřuju spíš na to, abych se v něm cítil dobře.
nic ve zlým, ale konkrétně v Passatu se mi ten motor zdá obzvlášť dunivej - motor je tam uloženej podélně a je to neuvěřitelný, ale je hůř odhlučněnej, než v Octavii nebo Golfu.
Mondeo bych zas tak nezatracoval - novější generace ( trochu sterilního zevnějšku a hlavně i interiéru) je docela vychytaná a kvalitativně úplně jinde, než předchozí generace.
Záleží co preferuješ - jestli ryze ekonomiku, nebo si chceš jízdu užít, prostor, pohodlí, ... svoje první auto jsem si pořizoval taky jako dělníka za málo peněz hodně muziky, ale teď už se zaměřuju spíš na to, abych se v něm cítil dobře.
O vikendu se pojedu podivat na BMW 320D 150 PS, rok vyroby tusim 2002. Najeto neco pod 100 000 km, tak jsem na to zvedavej. Ma nekdo z vas zkusenosti s prevodovkou steptronic od BMW? Na co si dat pozor? Diky!
vzhladom na vek toho BMW by som si dal bacha na stoceny tahometer....100 000 km je dost malo....zda sa mi to podozrive... :!:
Tak BMW bylo super, serviska radne plnena primo od prodejce v Italii. Prohlizeli jsme to s mechanikem a ten rikal, ze to je fakt v peknym stavu. Jelo to jako cert, atd. Ale nakonec jsem to nevzal, protoze jsem mel strach z toho automatu - kvuli spotrebe, pripadnym problemum... A taky mi kamarad, co dela v BMW vyjmenoval, co na tom casto odchazi... nejaky bezny veci beru, ale ze pry casto odchazi turbo me dost zarazilo. Neni to levna zalezitost.
Takze hledam dal. Bud jetou A4, MB C klasse, Mazdu 6 nebo Toyotu Avensis od roku 2003. Ale asi nic nesezenu... Tak se na to vykaslu a pujdu do Octavie II v aktualni akci 1/2 ted a 2/2 za rok....
Takze hledam dal. Bud jetou A4, MB C klasse, Mazdu 6 nebo Toyotu Avensis od roku 2003. Ale asi nic nesezenu... Tak se na to vykaslu a pujdu do Octavie II v aktualni akci 1/2 ted a 2/2 za rok....
Kedze som mal Lagunu r.v 2002 2.0dci mozem ju len doporucit. Auto je fajn. Momentalne mam noveho passata 2.0 tdi. Je pravda ze renault na passata nema ale ako ojete auto do 300 000 je to fajn volba
Renault je asi jedine auto, ktere jsem vyloucil. A nehodlam nad nim vubec uvazovat. Meli jsme jich v praci par sluzebnich a byly jen problemy. Navic znam uroven zpracovani, spolehlivost, atd. u techto znacek.... Jak se rika, na tom aute je peknej snad jedine ten znak 😄
Jsem rad, ze jsem narazil na tomto serveru na tuhle diskuzi. Vidim, ze mate vsichni uricte zkusenosti s ruznymi auty, proto potrebuji Vasi radu.
Shanim pro sebe auto do 300 000 Kc, bude pouzivane i na sluzebni cesty, mesicne najedu cca. 4-5000 km (hlavne ceske silnice - podil mest👋dalnice - 50:50). Potrebuji auto s rozumnou spotrebou, slusnym vykonem (pro obcasne predjizdeni, atd.), pohodlne a bezproblemove.
Rozmyslim mezi😒br />
Toyota Avensis (co nejnovejsi) - Audi A4 (od roku 2002) - BMW 320D (od roku 2002) - Mazda6.
Mam docela fajn kontakty na lidi, co vozi auta zabavena leasingovkami z NL, B a D, takze s cenou se vejdu.
Co byste mi poradili? Nejvic by se mi libila Honda Accord i-CTDi, ale ta zacina na 400 000 Kc 😒
Diky za rady!