19 komentářů
pomalé možná ne, ale nudné určitě :!: jo jo , kde se F1 hrabe na WRC nebo motorky... 😉
neb tu nic nevyřešíte pánové. S tím že měly být zachovány V10 souhlasím, ale v celém systému je víc prohnilých věcí - viz to že soukromé týmy musely zmizet a až to pro automobilky přestane být výhodné, jsem zvědav, kdo tam bude.....
Bojkotávaním výrobků či služeb z reklam ničeho nedosáhnete, to je velmi anivní a zcestná představa, pokud do toho člověk trochu vidí, ví že problém je jinde.
Bojkotávaním výrobků či služeb z reklam ničeho nedosáhnete, to je velmi anivní a zcestná představa, pokud do toho člověk trochu vidí, ví že problém je jinde.
A ten, kto pozeral prve preteky v Bahrajne ani nemoze suhlasit s takym tvrdenim. Preteky to boli velmi dobre a napinave az do konca. Keby si (kodl3) o zmenach nic nevedel, vobic by si si nic nevsimol. Tvrdenie o tom, ze kuzlo je prec, ze chyba vykon a rychlost je uplne smiesne, nechapem vobec, co ta k tomu vedie. Mozno by si mohol konkretizovat, kde a ako presne si tebou spominane zhorsenie zaznamenal.
70% tymov sa oproti minulemu roku zlepsilo. Niet co dodat. Na jednej strane hovoris, ze casy na kolo su lepsie a hned na to tvrdis, ze F1 stratila. Nie je v tom rozpor?
O zmysluplnosti zmien tu nechcem diskutovat, pretoze tu postradam aj ja. TO akym sposobom FIA zavadza zmeny je diskutabilne a tazko je zo vsetkym suhlasit.
R.Barichello: Nie som si isty co presne rozumies pod sukromnym tymom, ale v sucasnom poli je predsa Midland, Red Bull, Toro Rosso, Super Aguri (?) a hlavne Williams. A zmeny od 2008 by mali priniest sukromnym tymom len vyhody, takze ja v tomto ohlade obavy nemam ...
70% tymov sa oproti minulemu roku zlepsilo. Niet co dodat. Na jednej strane hovoris, ze casy na kolo su lepsie a hned na to tvrdis, ze F1 stratila. Nie je v tom rozpor?
O zmysluplnosti zmien tu nechcem diskutovat, pretoze tu postradam aj ja. TO akym sposobom FIA zavadza zmeny je diskutabilne a tazko je zo vsetkym suhlasit.
R.Barichello: Nie som si isty co presne rozumies pod sukromnym tymom, ale v sucasnom poli je predsa Midland, Red Bull, Toro Rosso, Super Aguri (?) a hlavne Williams. A zmeny od 2008 by mali priniest sukromnym tymom len vyhody, takze ja v tomto ohlade obavy nemam ...
Musim suhlasit, ze preteky v Bahrajne boli zaujimavejsie ako tie v sezonach minulych, ale su stale nudne!je to priam uspavanka...
Ja sa len pozastavujem nad par vecami vo svete F1.
Názov - Formula 1, podla mna to ma byt kralovska trieda v motoristickom sporte, najrychlejsie auta, nadupane motory, vsetka pokrokova a dostupna technika v nich...Lenze hoci F1 vyuziva pokrokovu techniku, vseliake uhlikove vlakna, kevlar a podobne, stale sa ju snazia brzdit.
Zmeny, ktore prebehly v minulych rocnikoch odcudzujem. Je to zasah do tradicii. Vzdy sa auta zlepsovali, naberali na rychlosti a prisiel urcity zlom a od vtedy sa napriek obrovskemu usiliu tymov spomaluje a spomaluje...
Beriem bezpecnostne zmeny co sa tyka okruhov, cert to ber, velmi dobre bola vyriesena bezpecnost krcnej chrbtice pilotov, ale tym to konci...
Drazky na pneumatikach, uzsie pneumatiky, 10cm nad zemou predny spojler(kridlo), zmensene otvori chladenia, znizenie objemu a vykonu, redukcia aero.kridelok v zadnom spojleri a kopec dalsich zmien na samotnom aute neuznavam...a to este radsej nejdem spominat blbu organizaciu, kvalifikaciu a pod. Podla mna by formula 1 nemala byt brzdena v tychto veciach, je to vsak len moj nazor. Ten kto sa boji nech nejazdi F1, je to predsa len pre najlepsich pilotov na svete....teraz si tam mozem pomali sadnut aj ja a jazdit(zartujem, preboha...).
Podla mna vsetky tieto zmeny F1 len ublizili...
Ja sa len pozastavujem nad par vecami vo svete F1.
Názov - Formula 1, podla mna to ma byt kralovska trieda v motoristickom sporte, najrychlejsie auta, nadupane motory, vsetka pokrokova a dostupna technika v nich...Lenze hoci F1 vyuziva pokrokovu techniku, vseliake uhlikove vlakna, kevlar a podobne, stale sa ju snazia brzdit.
Zmeny, ktore prebehly v minulych rocnikoch odcudzujem. Je to zasah do tradicii. Vzdy sa auta zlepsovali, naberali na rychlosti a prisiel urcity zlom a od vtedy sa napriek obrovskemu usiliu tymov spomaluje a spomaluje...
Beriem bezpecnostne zmeny co sa tyka okruhov, cert to ber, velmi dobre bola vyriesena bezpecnost krcnej chrbtice pilotov, ale tym to konci...
Drazky na pneumatikach, uzsie pneumatiky, 10cm nad zemou predny spojler(kridlo), zmensene otvori chladenia, znizenie objemu a vykonu, redukcia aero.kridelok v zadnom spojleri a kopec dalsich zmien na samotnom aute neuznavam...a to este radsej nejdem spominat blbu organizaciu, kvalifikaciu a pod. Podla mna by formula 1 nemala byt brzdena v tychto veciach, je to vsak len moj nazor. Ten kto sa boji nech nejazdi F1, je to predsa len pre najlepsich pilotov na svete....teraz si tam mozem pomali sadnut aj ja a jazdit(zartujem, preboha...).
Podla mna vsetky tieto zmeny F1 len ublizili...
Ty které žádným způsobem nepodporuje automobilka. Takže odečteme Super Aguri, že 😄
Zbývá Midland - ten letos nahradí výsledkově Minardi (tj, bude poslední, japončíka (Aguri) nepočítám, ty jsou tam coby nováčci spíš do počtu). Mno a zbývá slavné duo RedBull. a Wiliams - jediný prakticky pořádný soukromý tým. Jsem zddavý jak dlouho to bude pana Dietera "nápojáře" bavit a jak dlouho tam bude cpát prašulky bez šance získat lepší výsledek 😄)))))
Zbývá Midland - ten letos nahradí výsledkově Minardi (tj, bude poslední, japončíka (Aguri) nepočítám, ty jsou tam coby nováčci spíš do počtu). Mno a zbývá slavné duo RedBull. a Wiliams - jediný prakticky pořádný soukromý tým. Jsem zddavý jak dlouho to bude pana Dietera "nápojáře" bavit a jak dlouho tam bude cpát prašulky bez šance získat lepší výsledek 😄)))))
nuda?...nerekl bych...pomalejsi?...mozna horsi zrychleni ale pomalejsi ne...jak to jeden konstrukter pekne rekl: "Jsme stejne rychli ale stoji to vice penez nehlede na to kolik jsme museli investovat do vyvoje uplne noveho motoru"...takze zavest V8 byla chyba ale co s tim tedka...jo a pro ty co prisli, rekli ze to je nuda a zase odesli...ocenuji vyjadreni vaseho nazoru ale zalozte si threa😜 "to je ale nuda" a tam si to reste pokud mate neco konkretniho: napady proc je to nuda nebo jak to zlepsit sem s tim 😉
Nie su pomalsie???ved casy na kolo su o 1-3s horsie!ved to je hroza!!!ked si predstavym, ze kralovska F1 sa musi sklonit pred sutazami DTM a Porsche Cup-u a inych podobnych sutazi, tak mi je az spatne...Mali by to byt najrychlejsie vozy vo vsetkych ohladoch, ale nie su...
Majo09: a jak dlouho si myslis ze ten osmivalec uz vyviji?...omlouvam se mozna sem to spatne formuloval mel sem rict ze maji potencial byt stejne rychly jako V10 ale opravdu je potreba si uvedomit ze se na nich jede prvni rok :!:
ps: kdyby na tento prispevek nekdo reagoval tak se omlouvam ze uz mu nebudu moct odpovedet ale na tyden odjizdim.
ps: kdyby na tento prispevek nekdo reagoval tak se omlouvam ze uz mu nebudu moct odpovedet ale na tyden odjizdim.
a ted sem si vsiml jeste neceho...oni samozrejme jsou rychlejsi na vyjezdech kvuli MNOHEM vyssimu kroutaku(V10) takze ten cas se samozrejme na tom kole nejak nazbira...myslel jsem spis maximalni rychlost ikdyz o tu vlastne F1 zas az tolik nejde...respektive de hodne ale neni na prvnim miste :idea:
myslim ze F1 by bola zaujimava, keby dosahovala na dlhsich rovinkach napr vyse 400km/h
tych 300-340 je "trapnych". to robia motorky za 1/10 rozpoctu.
suhlasim s tym, ze by sa nemali silne teamy brzdit, aby im tie slabsie stacili.
F1 by mala byt vykladna skrina, ako niekto spravne napisal. a nie byrokraticky aparat pravidiel.
tych 300-340 je "trapnych". to robia motorky za 1/10 rozpoctu.
suhlasim s tym, ze by sa nemali silne teamy brzdit, aby im tie slabsie stacili.
F1 by mala byt vykladna skrina, ako niekto spravne napisal. a nie byrokraticky aparat pravidiel.
Pravda je taka, ze velmi casto ani nedosiahnu hranicu 300km/h, a ked ano tak ju prekrocia len o malo a hned idu na brzdy...rychlosti nad 330km/h sa podaria par jazdcom raz do roka...
400km/h by byly určitě zajímavé, ale to by vyžadovalo hodně dlouhé rovinky a taky zastavovat z 400km/h by bylo vo držku. Nevim jaké je vidění ve 400km/h, ale odhadnout přesně moment kdy jít na brzdy je asi o dost těžší než ve 300km/h. Taky by dost klesla bezpečnost. Ale kdyby se to zrealizovalo, tak by to bylo super >😁
CtvrtSardel
300 km/h se prekonava dost pravidelne, ale na 330 potrebujes mit trat! Treba v Monze nebo na Hockenheimu, tam uplne v pohode...tezko chtit aby v monacu v tunelu jel nekdo 400...To byste taky mohli chtit aby v F1 jezdili(litali) s Tomcatama, aby byli rychlejsi...Ja sem Bahrajn videl a osobne mi to oproti lonsku spatne neprislo...A ti dva panove konecne prisli na to, ze zakazat vymenu pneu byla blbost...😊
300 km/h se prekonava dost pravidelne, ale na 330 potrebujes mit trat!
samozrejme. to bola len taka uvaha, kade by sa to mohlo uberat. Keby sa drasticky neobmedzoval vykon, nebolo by to az take nerealne. samozrejme ze na Hungaroringu by sa to nikdy nepodarilo, ale napr z terajsieho maxima napr 280 (neviem kolko sa tam dosahuje) by to vzrastlo cojaviem napr na 350. a aj to je nieco. jednoducho rychlosti by isli hore.
400? a co z toho? Vedlo by to jen k postupné zkáze formule 1, podobným způsobem jako v rally před lety skupina B. Všichni taky zrychlovali, a stálo to akorát mnoho peněz, fyzických sil jezdců, a taky bohužel i jejich životy. Pak to zakázali. Myslíte, že by se něco podobného při dalším zrychlování F1 nemohlo něco podobného opakovat i v tomhle sportu?
neviem, mozno ano. ale aspon by tam nejazdil hociaky panacik, ktory tam je len vdaka tomu, ze tatko vlastni silneho sponzora.
pri dnesnych rychlostiach su formule tak stabilne a tak bezpecne, ze uz len z tohoto hladiska je to jednoducho nezaujimave sledovat to.
minule som pozeral F3000 a tam to malo vyssie grady.
samozrejme. to bola len taka uvaha, kade by sa to mohlo uberat. Keby sa drasticky neobmedzoval vykon, nebolo by to az take nerealne. samozrejme ze na Hungaroringu by sa to nikdy nepodarilo, ale napr z terajsieho maxima napr 280 (neviem kolko sa tam dosahuje) by to vzrastlo cojaviem napr na 350. a aj to je nieco. jednoducho rychlosti by isli hore.
400? a co z toho? Vedlo by to jen k postupné zkáze formule 1, podobným způsobem jako v rally před lety skupina B. Všichni taky zrychlovali, a stálo to akorát mnoho peněz, fyzických sil jezdců, a taky bohužel i jejich životy. Pak to zakázali. Myslíte, že by se něco podobného při dalším zrychlování F1 nemohlo něco podobného opakovat i v tomhle sportu?
neviem, mozno ano. ale aspon by tam nejazdil hociaky panacik, ktory tam je len vdaka tomu, ze tatko vlastni silneho sponzora.
pri dnesnych rychlostiach su formule tak stabilne a tak bezpecne, ze uz len z tohoto hladiska je to jednoducho nezaujimave sledovat to.
minule som pozeral F3000 a tam to malo vyssie grady.
400? a co z toho? Vedlo by to jen k postupné zkáze formule 1, podobným způsobem jako v rally před lety skupina B. Všichni taky zrychlovali, a stálo to akorát mnoho peněz, fyzických sil jezdců, a taky bohužel i jejich životy. Pak to zakázali. Myslíte, že by se něco podobného při dalším zrychlování F1 nemohlo něco podobného opakovat i v tomhle sportu?
F1 som prestal pozeravat asi pred 4 rokmi, pouzival som ju najme vtedy, ked som chcel v nedelu poobede driemat po obede. Ten monotonny zvuk monopostov ma vzdy dobre uspal.
Moznoze bude F1 akcnejsia ako bola po minule roky, ale kto sa raz zapozeral na velke ceny motoryklov MotoGP alebo SBK, tak sa k sucasnej formule uz len tazko vracia.