Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

Autosalon Ženeva 2019 živě: Konečně jsme seděli v nové Toyotě Supra

41 komentářů

Avatar - Ham.
Ham.
To máš smutný život.
Avatar - praděda7
praděda7
nemá pořádnou převodovku a má hned z fabriky promáčklou střechu..... >😁
webpaja
Je mi tě líto, to máš zřejmě doma sex jen když chcete děti, viď? 😉
samael
Pro mě je zábavná levná procházka v lese i drahá projížďka ve "zbytečném" sportovním autě. 😄
Corkybell
Si si isty ,ze sa nerobi k tomu motoru aj manual?

[odkaz]
Avatar - CHerokee
CHerokee
>😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ať sebelepší auto, pokud je jen pro zábavu, není nic pro mne. Chápu, že cílovku si najde, ale jakákoli věc, kterou si kupuji, má být praktická a účelná.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Auto dle mého nepatří mezi základní potřeby. A zábavu si člověk dokáže najít kdekoli bez zbytečného plýtvání. Je mi vás obou také líto, že máte tak úzké obzory. Ale pokud jste spokojení, jen dobře.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, NSX je taky pěkný příklad, a přitom se stačilo držet stejného konceptu jako u těch původních modelů, tj. levnější (a přitom plnohodnotná) náhražka značkových evr. sporťáků, resp. supersportů. Mě přijde, že jak honda tak toyota podlehly efektu fanouškovského echa na soc. sítích, získaly dojem, že na supru se budou reální kupci dívat jako na porsche, resp. na nsx jako na ferrari a tak daly srovnatelnou cenu. Ona jim realita ukáže, že skočily netu na špek. 😉
webpaja
Předpokládám, že marketéři dělali průzkum a pokud by byl manuál i s příplatkem, reální kupci (pokud by byli) by tedy kupovali. Řekl bych, že nikdo o to nestál a tak MT zůstane jen přáním v netových diskuzích.
webpaja
Kamarád si loni koupil nový Elise, krásná lehoučká žabka. Po D1 se s tím moc nedá, zvlášť úseky před rekosntrukcí, takže jel od 90km po okreskách přes Vysočinu. Zcela vyčerpán mi volal z Havlbrodu, že neví jestli vůbec dojede 😉 .
Málokdo z nás má koule na to, aby takováto auta řídil. Tyhle povídačky jsou jen teorie.

P.S.: ten Elise je na prodej, má najeto kulové, takže jestli chceš, pošlu kontakt.
VŘSDR
Tag
VŘSDR
Konichiva und Guten tak Herr Supra
Avatar - Beefcake
Beefcake
"Ať sebelepší auto, pokud je jen pro zábavu, není nic pro mne"
vs.
"Je mi vás obou také líto, že máte tak úzké obzory"
Good job >😁
Avatar - speedfred
speedfred
Ak mali nastavenú kvótu na 45ks/EU/rok tak potom je to úspech ,nie ? :-!
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nj, jen další tuctovka. :-! 😉
Avatar - iudex
iudex
Jj, Honda v EU predala minulý rok závratných 45ks NSX.
Avatar - iudex
iudex
S týmto argumentom JDM fans počítam, ostatne som aj písal, že vzhľadom na obmedzenú produkciu ju aj predajú, ale inak sa stotožňujem s dinarom, že prvý rok-dva bude záujem nadšencov, ale potom to opadne a racionálne uvažujúci kupujúci už bude zvažovať, čo za tú cenu dostane u konkurencie. A hlavne: chváliť sa tým, že máme záujemcov na celoročnú produkciu je pomerne slabý argument v kontexte toho, že tá celoročná produkcia obnáša... 900 ks (plus 90 ks úvodná limitka, teda spolu 990 ks). Pre porovnanie BMW M2 sa minulý rok predalo 13731 ks (!).
Avatar - woody-alien
woody-alien
Já s tebou souhlasím, ale počítej s tím, že ti brzo někdo bude chtít o hlavu omlátit tohle. 😉
[odkaz]
Avatar - speedfred
speedfred
Daj mu radšej kontakt na niekoho čo predáva ASX >😁
Avatar - praděda7
praděda7
Někde jsem četl (ne, nebylo od Peroutky... 😉 ), že se původně počítalo i s manuálem. To se ale psal rok 2012 a bylo to při startu projektu. Bohužel se mezitím EU totálně zbláznilo a přišlo s několika inovacemi ve věci emisí. Tyto zapříčinily, že manuální převodovka z rovnice vypadla. Opožděné zdůvodnění, že není zákazníků je pouze ubohá výmluva. Určitě to neplatí v US, kde je po manuálu stále vysoká poptávka.
Avatar - speedfred
speedfred
Však že koľko áut z tých menovaných si pojazdil keď vieš ako sa správajú na trati či ceste ? 😲 Ja som napr S2000 troška jazdil ale do normálnej pramávky sa to auto kvôli vysokootáčkovému motoru moc nehodí (aspoň pre mňa nie), no a dennodené nasadanie/vysadanie tiež nie je to pravé orechové. Bezpečnostné a emisné štandarty sú tak isto inde ako pred 20 rokmi.
Avatar - iudex
iudex
Celkovo to Japonci s tými návratmi legiend cenovo neodhadli, nielen táto Supra, ale napr. aj Honda NSX (ktorá sa cenovo pohybuje v teritóriu McLarenov). Kde sú tie časy, keď Nissan prekvapil cenou GT-R (a to jediné sa práve vďaka tej cene predávalo a je ho vidieť na okruhoch).
Avatar - iudex
iudex
Tvoj postoj by som vcelku chápal, nie každého bavia autá. Aj moja polovička berie auto iba ako premiestňovadlo z bodu A do bodu B. Ale moja polovička ani nechodí na auto.cz, nepíše do diskusií a nechodí na zrazy nadšencov do áut, ako Ty. Preto je Tvoj postoj v kontexte Tvojho správania absolútne nepochopiteľný (jediné vysvetlenie by boli kyslé hrozná). 8-s
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, je to mimo, prodají těch svých tisíc kusů ročně, první možná druhý rok, a pak se na supru pomalu zapomene...
Avatar - Dinar
Dinar
U takového auta musím souhlasit, co už by mělo mít manuál když ne malé sportovní kupé, resp. roadster. Je to škoda, jak pro bmw, tak pro toyotu.
Avatar - Dinar
Dinar
Auto ne, raději knihu!

Co ty jsi za osla... >😁
Avatar - praděda7
praděda7
M2C a M4 používají jiný šestiválec. Viz dole.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tieto vsetky nove sportaky su uz masivne prerastene luxusne tazkotonazne hebeda .. uz to potom nie je o no suhlas .... preto sa aj mnepaci ovela viac nieco ako lotus evora... alebo sikovna mala MX5... ua kedysi bola uzasna aj honda S2000 ci povedzme fiat coupe od pininfariny ... proste toto su skutotcne sportove spartanske auta bez somarin :yes😒br />
ved si len porovnaj carreru sped 30 rokov a potom tu dnesnu tazkotonaznu prerastenu ropuchu ... to mas jak kraska a zviera... uz to nie je co bejvavalo... podla mna este lotus sa ako tak drzi a snad ako jediny dnes este vie ponuknut rydzo sportove auto bez kompromisov ktore nema 2 tony vahy a dalsich miliov zbytocnosti vo vybave ....
Avatar - praděda7
praděda7
Ještě loni se motor (B5😄 s manuálem nabízel a to hned u několika BMW modelů. Ale BMW se rozhodlo, že s příchodem WLTP (díky ekoteroristé a EU) raději přestanou manuál nabízet, než tyto modely s manuálem pro WLTP homologovat. (Homologováno pouze s automatem).
Možnost se nabízela pokud by se použil starší šestiválec S55 (WLTP homologován pro M2 a M4 i s manuálem). Ale projekt Z4/Supra už bohužel počítal s použitím novějšího motoru B58. Takže manuální převodovka by byla, ale vůle a peníze nejsou. ;-\
Avatar - iudex
iudex
Ako som bol pomerne nadšený pri predstavení Supry, tak moje nadšenie vychladlo pri zverejnení ceny. 70000 eur je proste mimo reality a mimo konkurencie. Bolo logické očakávať, že mainstreamová Toyota bude o niečo lacnejšia ako jej prémiový súrodenec Z4, ale chyba lávky, bavorský roadster stojí 65t (nehovoriac o fakte, že otvorené autá stoja vždy viac, ako kupé verzie). Dokonca ešte o triedu výkonnejšie M2 Competition (410 koní) stojí podstatne menej (64650 eur). O Caymanovi, ktorý začína na 54t ani nehovorím.
Proste Toyota to cenovo absolútne neodhadla a jediné šťastie Supry je len to, že bude v úzko obmedzenej sérii, takže tých pár JDM nadšencov možno nájde, každopádne predajne neúspešné GT86 má nového nasledovníka.
Mirek Sosna
Starší supra se mi líbila více, ten moderní vzhled mi k tomu už moc nejde, ale nepochybuju o tom, že jezdí skvěle.
webpaja
😉
webpaja
Splňovala S2000 poslední bezpečnostní předpisy? Měla R6?

Kde je na tom ryze tvarově japonském kupé něco od BMW?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mna prekvapila hlavne hmotnost supry... ved to auto ma 1,5 tony na podoryse fabie combi ... vazi defakto ako 4 kolkove SUVecka tigi ci sportage ( v tomto zlata MX-5 ci nejaky ten lotus ) ...

mne sa pacila kedysi honda S2000 to bolo este fakt paradne sportove auticko bez somarin a zbytocnosti .. nevycencane spartanske .. pravy sportiak s poriadnym zvukom a motorom ktory tocil skoro ako motorky [odkaz] .... kdezto tato supra mi pride ako tazkotonazna luxusna jachta k tomu vsetkemu s vizazou akoby nejakeho bmw hoc priznavam ze vizaz sa mi aj paci :yes:
webpaja
Úzké obzory? Nejsou to spíš ty odmítavé? Nechápu co vede tak pragmatického člověka k tomu, aby ztratil byť jen vteřinu tím, že komentuje něco, co ho apriori nezajímá.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jeden z nejlepších šestihrnků na světě ? Tam je 3.0 V6 od Citroenu ? >😒] >😒]
webpaja
Pro Toyotu a Z4 se k tomuto motoru manuál nedělá. Nepřesně napsáno. Toyota k dispozici ten manuál nemá.
Avatar - white label
white label
Proti gustu....
Jen potom příliš nechápu, proč při svých, zřejmě širokých, obzorech ztrácíš čas na webu o autech v diskusi pod článkem o Supře a nenajdeš si (bez zbytečného plýtvání) zábavu mezi něčím, co naopak patří mezi ty tvoje "základní potřeby". 😉
megacruiser
aby vypadal inteligentněji, Supra má zase plno nefunkčních mřížek a "nasávacích otvorů" aby vypadala sportovněji - podobně jako garážové tuzingy. Obojí je stejně trapné. Staré Supry si na nic nehrály. Placaté sporťáky bez zbytečných kudrlinek. Prostě elegantní sportovní auta, žádná přeplácaná hrůza trapně imitující předek F1. Podobně třeba původní Honda NSX. Nestárnoucí čisté linie, žádné ozdoby a zbytečnosti, jen kvalitní design. [odkaz]
webpaja
Však si můžeš koupit Carreru s manuálem, když je nutný 😉 Toyota vzala jeden z nejlepších šestihrnků na světě, spolu s tím, že manuál se k němu prostě nedělá.