Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jaguar XE má po faceliftu. S BMW 3 chce soupeřit moderními prvky a luxusnějším interiérem

28 komentářů

Avatar - praděda7
praděda7
ale bez šestiválce to bude mít těžké.... :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co [odkaz]
Avatar - iudex
iudex
Jedným slovom nádhera. XE je jedno z najkrajších áut triedy aj pred faceliftom a tieto drobné úpravy ho posunuli ešte ďalej, dizajnovo je to najmä spredu pre mňa dokonalé a celkovo daná konfigurácia (iste kruto príplatková) na promo fotkách je dokonalá. Poteší, že silne prepracovali interiér; infotainment, kvalita materiálov či výmena "kolečka od sporáku" za normálny joystick sú veľmi vítané zmeny.
Horšie je to už s motormi, športový sedan s RWD a takýmto výzorom by proste nemal končiť na R4 ako hocaký mainstream, to je veľký fail najmä v porovnaní s nemeckou prémiou, ktorej chce XE konkurovať. Neviem, čo robia s tým radovým šesťvalcom Ingenium, ale ten tu proste mal byť. No a mne osobne trochu vadí absencia manuálu, k športovému RWD sedanu sa to proste pýta (aj keď je to menší problém než absencia R6/V6).
Avatar - speedfred
speedfred
V tej červenej je to nádherné,nádherné a nádherné auto. Introš tak isto fajn,ale na môj vkus až moc displejov,chce to vidieť v reále. Za mňa malo ale práve to "kolečko od sporáku" celkom kúzlo a páčilo sa mi.
Nejaká R6 by tomu asi nevadila a manuálna prevodovka asi nejako už nechýba aj keď nejaký kupci by sa možno našli.
Avatar - praděda7
praděda7
Manuál by k čtyřválci určitě pasoval. Kdyby nabízeli šestiválec, tak tam by ho člověk už oželel..... ;-\
VŘSDR
Vypadá, krásně, vzpomínám na dobu co jsem snil o S-Typu s V8, 400HP..
Avatar - praděda7
praděda7
...já jsem snil o XJ6 v roce 1969....to ještě byl 6 válec v základu, ale v nabídce byl i 12 válec. Dnes si člověk musí vystačit s ussrranným čtyřhrnkem...tomu se říká pokrok..... ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ten 4 hrnek má větší výkon než ten V12 tomu se řiká evoluce 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Evoluce by byla, kdyby teď měl Jaguár 16 válec a 1000 koní...... 😉 Co poslední roky vidíme je devolution.... ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
K čemu 1000 koní = zkušenější zahraniční příbuzný řikaj že před lety šlo míň koní využíta daleko víc než dneska násobek. Moje 2-3 cesty přes nebo do Německa za rok = to bohužel jen potvrzujou

Protnulo se to dávno = auta už sou dávno daleko rychlejší = než stíháme stavět odpovídající silnice a dálnice. Navíc sou permanentně přetížený provozem

Je to blbý ale dneska dává čim dál víc smysl nějakej nízkoemisní hybrid s nízkou spotřebou = a v současný realitě víc než dostatečnym výkonem

Chvíle kdy bys při cestě napříč Německem využil auto s vyššim výkonem než má hybridní RAVka spočítáš na jedný ruce = a navíc i to sou jen chvíle = než dojedeš další skupinu co nejede ani těch trapnejch 180 km/h kde má tvý auto omezovač
Tak moc je to zlý = a [odkaz]
Avatar - praděda7
praděda7
No jo, já vím, ale tomu ty nemůžeš rozumět.
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, je to krasavec, ty retuše mu velmi pomohly, škoda, že takto dotažený nebyl XE hned od začátku. Zvlášť interier je konečně na výši, šaltr z ftypu, pořádný infotainment, super. Šestihrnek chybí, ale ingenium R6 nakonec JLR porodil, tak zbývá jen doufat, že S verze XE nakonec bude, resp. něco, co by konkurovalo emkům, quadrofoliím jaguar zplichtí. Každopádně facelift XE je na :yes: 😄
Avatar - lamal
lamal
S napatim som ocakaval, co spravili so zadnymi svetlami ... a celkovo zadnou castou a bingo !

Krása
RADEK1
Ano, zadek se povedl. Nic prekombinovane, ani agresivni. :yes:
Avatar - lamal
lamal
celkovo je to velmi vyvazene, muskulaturne aj dostatocne detajlne a dynamicke... so spravnymi celkovymi proporciami
Avatar - woody-alien
woody-alien
Popravdě, už před F/L pro mě bylo XE ne jedno z nejhezčích, ale přímo nejhezčí auto mezi svými konkurenty. [odkaz]
Teď je to zvenčí dotaženo k dokonalosti a uvnitř skvěle přepracováno. Nádhera. :yes😒br />
Svůj boj za manuál zřejmě nevzdáš nikdy >😁 >😁 😉 , já bych o něj ani myšlenkou nezavadil. Ještě se vykašlat na AWD a zřejmě bych se "smířil" i s 300 koňovým čtyřválcem. Ovšem šestiválec by tomu slušel, to jo. V takovém případě kdybych ještě měl nějakou babičku, kvůli XE bych ji možná vážně prodal. >😒]
Avatar - iudex
iudex
Tu máš k tej tvojej dvojici ešte bližšieho konkurenta: [odkaz]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jj, to taky bylo jen ilustrační foto ze setkání s webpajou, konkurencí jsem samozřejmě myslel D3, Jůlii atp. 😉
webpaja
😉 :yes:
Avatar - fOE
fOE
Po designove strance zvenci nelze rict nic. Uvnitr uz je to klasicky mor dnesnich dni, vsechno dotykove... ne, ne a ne, iDrive proste bude i nadale lepsi reseni (a ne, tohle jaguari setup nevyhraje ani na pohled, staci s tim autem zit 1 tyden a vse bude dokonale zapatlane), ale proti puvodnimu je to minimalne pro oko posun dal, to jo.
Ale to auto dojede na co dojizdelo do ted. Zadne vicevalce, vykonove podprumerne nafty (cekal jsem ze se s FL tech 180k zmenin na neco vic soucasne, 190-200k)...
Nebudu na to plivat, to auto mi vrtalo v hlave pred 3 lety a vrta v ni do ted, je to proste designova pecka, ale neco racionalniho tomu stale chybi. ;-\
PS: Jsem zvedav co "elektrika sedadel v zakladu, automat v zakladu atd" udela s cenou, ktera jiz tak byla velice ambiciozni (a prodejum taky moc nepomahala).
Arese
Zvenčí se mi to auto moc líbí, Jaguar naštěstí facelifty opravdu umí (na rozdíl od řady jiných značek). Poněkud méně nadšený jsem z tvarového ztvárnění přístrojové desky, ale na to si lze zvyknout. A otázkou zůstává kvalita výroby, resp. poruchovost elektroniky či preciznost sestavení interiéru. Před pár lety jsem si jedno toto auto detailně prolezl v Ženevě na autosalonu a dílenské zpracování bohužel mělo nepřehlédnutelné kvalitativní mezery... 😲
GeekStar
Super! Interiér prokoukl a Jaguar je tak připraven pustit se do boje s novou trojkou a prohrát se ctí. 😄
Avatar - iudex
iudex
Tak predajne prehrával s celou D3 a facelift na tom nič nemení, okrem obmedzenosti ponuky (2 benzíny a 2 nafta, výučne automat atp.) je to najmä kombinácia vysokej ceny, (ne)dostupnosti predajnej/servisnej siete a povedomia o značke, a v tomto ani sebelepší facelift nepomôže.
Avatar - Dinar
Dinar
S prodejci a servisem v ČR je na tom JLR podobně jako D3, v tom to není, problém XE byl/je spíše absence kombíku, některých kombinací variant motoru a pohonu plus, jak říkáš, vyšší cena. Trojky, céčka lítají v operácích, D3 to má podchyceno, JLR tyhle věci neumí, proč, to je otázka.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ještě jednu věc dodám. Ať si mě iudex proklíná třeba do sedmého podlaží pekla 😉 ale vsadím boty, že výlučně automat ve střední prémii XE nediskvalifikuje. To je ten nejmenší problém, vlastně to ani problém není.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
XE je za mna jasne numero uno uz od prichodu... a nadalej nazor nemenim... :yes😒br />
verzia v 4kolke benzin .. dokonalost .. ziadne bawo ani meda beda ... tu sa mi najviac paci XE :yes😒br />
PS: verzia s chromovanym lemom masky s tym menej dravym naraznikom [odkaz] sa mi paci viac z danej dvojice "face-ov" :yes:
webpaja
Přesně jak píšeš RWD s R6 Ingenium 400HP bude ta pravá jaguáří dokonalost. 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zvenku výborné, ale vnitřek vypadá, jako by ho někdo navrhl v devadasátkách a pak tam nacpal tři desetipalcové displeje.