Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeOčekávané se stalo skutečností, BMW představuje šestiválcová ostrá SUV X3 M a X4 M
29 komentářů
Anonym
No to se už dá. Sporťák to nikdy nebude, neb je to bedna, ale OK, zákazníků bude asi dost.
Tak je zjavné že to nie je súper pre Caymana, ale stále nejde o mastodonta á la X5M, takže s vyše 500k a stovkou za 4s si to podá hocaký hotheč s prstom v nose. Hoci mi to nie je srdcu blízka kategória, ak by som si musel vybrať len jedno univerzálne do-it-all auto, tak by to bolo práve takéto hot-SUV: praktickosť a priestor SUV s dynamikou športiaka.
Ale já nevěřím na do-it-all.
Neexistuje.
Mám supersport.
Mám off road.
Mám multivan.
a další.
Auta co umí všechno...neumí pořádně nic. :no:
Neexistuje.
Mám supersport.
Mám off road.
Mám multivan.
a další.
Auta co umí všechno...neumí pořádně nic. :no:
No nie každý je takto "za vodou". Kua 510PS je už celkom slušné stádo >😒]
To nezpochybňuju.
Akorát nemám rád "prostorný s dynamikou sporťáku, přitom úsporný"bla bla
twl čekám, kdy nějaký "sportovní SUV" začne sosat péra.
Tohle vlastně ale dělají svým způsobem supersporty. Jejich hlavní funkce není posloužit jako dopravní prostředek, ale jako teleport do porna. >😁 :-!
Akorát nemám rád "prostorný s dynamikou sporťáku, přitom úsporný"bla bla
twl čekám, kdy nějaký "sportovní SUV" začne sosat péra.
Tohle vlastně ale dělají svým způsobem supersporty. Jejich hlavní funkce není posloužit jako dopravní prostředek, ale jako teleport do porna. >😁 :-!
Troška viem o čom píšeš aj keď na superšport si ešte chvíľu asi počkám.
Myslím že aj táto X3 v rukách niekoho čo to vie by vyprášila kožuch takmer všetkým.
Myslím že aj táto X3 v rukách niekoho čo to vie by vyprášila kožuch takmer všetkým.
Label zrejme potvrdí, že už o ligu slabšie SUV (ako ich Macan GTS) dokáže na okreske prekvapivo veľa, takže verím, že o level silnejšie plnotučné Mko bude ešte o kus ďalej. Ako som písal, športiak to nikdy nebude, ale hot verziám hatchbackov a sedanov to celkom iste dokáže podkúriť.
No chlapi,máte pravdu.
Na normálních silnicích se supersportem neujedeš dobrýmu HH.
Tak to je.
Na normálních silnicích se supersportem neujedeš dobrýmu HH.
Tak to je.
Troufnu si tvrdit, že příští M3 ve čtyřkolce bude do-it-all hodně blízko. Zastane jak úlohu sportovního auta, tak rodinnýho dostavníku (pro dva dospělé a jedno dítě).
Tvrdíš kraviny.
Do-it-all znamená že je i velký, teréénní, supr do města a tak.
To, že tobě bude splňovat všechny nároky, je super, ale není to ta definice.
Někomu stačí moped. je teda moped do-it-all?
Do-it-all znamená že je i velký, teréénní, supr do města a tak.
To, že tobě bude splňovat všechny nároky, je super, ale není to ta definice.
Někomu stačí moped. je teda moped do-it-all?
Tak jestli to myslíš tak, že to musí být sporťák a i traktor na pole, tak takový auto samozřejmě neexistuje, ale o tom se snad nebavíme, ne? Já mluvím o do-it-all pro mne samozřejmě, tj. jako ideální kombinace sportovního a rodinného auta.
MrBeranek
Řekl bych, že se díváme na techniku příští M3/M4. Hodně se mluvilo o vstřikování vody nebo o nějakém třetím elektrickém turbu pro nízké otáčky, ale nic takového tu není (ne že by to nutně vadilo). Motor dostane M3 nejspíš úplně stejně naladěný a pohon taky (M😁rive vítám), takže je to takové technické okénko do budoucnosti. A musím říct, že se mi to líbí. Už aby to bylo venku. 😄
Ak bude M😁rive povinne tak :no: ale až bude možnosť voľby tak :yes:
Podle posledních informací nemá být. Mám za to, že už je potvrzené, že ta "Pure" verze bude zadokolka s manuálem, pak "Base" auto+😁rive a "Competiton" auto+😁rive. Manuál se čtyřkolkou prý v kombinaci nebudou, ale manuál v zadokolce být má.
A co když to nakonec bude jako teď v M5? 😉
nebrat ! aspoň u mňa nie.
Tak aspoň by to byl další důvod přejít rovnou k Porsche..., jejich paletu barev už znáš... >😁 >😒] 😉
dr.Remorey
X3 se mi, narozdíl od včera zverejnené sedmy, dost líbí. Podobne, jako vetsi X5. Mám pocit, že design, který ted hrne BMW v SUV vypadá proste líp. Tyto verze jsou teda mimo muj dostel i zájem, ale urcite to bude dobrá bestie. Nicméne jako smysluplnejsí vidím porídit si X3ku/X5ku v civilní verzi na rodinný jezdeni a k tomu nejakej roadster na víkend. Nedokážu si predstavit, že bych do toho posadil deti a rekl - tak decka, drzte se, toto je 500koni. tri zatáčky a auto zblitý od strechy po koberce.
Deti by mali mať pravidelný kurz na centrifúge aby boli pripravené. 😄 So mnou dcéra absolvovala aj jazdy v Moste.
Dobře že jsi mi připomněl. Moje starší dcera se mnou kdysi také absolvovala pár okruhů a byla nadšená. Už ji to zůstalo a dnes jezdí s Mini Cooper S Clubman... 😉
pravdou je, že dcera si jeste nestezovala. zato zena remcá pri kazde sviznejsi zatacce >😁 a kdyz jsem za ni ted prisel s tim, ze nebudem kupovat novy druhý auto, kdyz to "starý" ma 50 tis km, že si radsi koupime kabriolet na vikend, obvinila me z krize stredniho veku >😁
Tomys69
Jen ta váha 2045kg se mi zdá fakt dost, oproti 1900kg X3,X4 M40i. GLC 63Amg ma o 100kg méně s V8!
A v kontexte M3 sa dá očakávať, že tento nový motor bude aj v budúcej M3 (ktorá sa už maskovaná preháňa po cestách), uvidíme, či presne v týchto výkonových parametroch; ak áno, bude to výrazný nárast oproti doterajšej M3. 😄
přepal brambora ... [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: