Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAudi e-tron konečně odhalilo český ceník. Kolik elektrické SUV stojí bez zrcátek?
56 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ta zrcátka skutečně na výrobu asi levnější budou. Stejně, jako je virtual cockpit levnější než klasický budíky.
Jen je tu ten drobný fakt, že early adopters musí automobilce zaplatit cenu vývoje, ale řekni, kde to tak není? 😉
Jen je tu ten drobný fakt, že early adopters musí automobilce zaplatit cenu vývoje, ale řekni, kde to tak není? 😉
Vyrobna cena klasickeho zrkadla (co je obycajne sklo pokovene striebrom ci hlinikom, alebo ktorym frasom) je urcite ovela-ovela nizsia, ako vyrobna cena kamery plus displeja.
Ale ak aj neuvazujem cenu, klasicke zrkadlo ma dalsie vyhody: nepotrebuje energiu, a umoznuje "posuvat" obraz ked hybem hlavou...
Ale ak aj neuvazujem cenu, klasicke zrkadlo ma dalsie vyhody: nepotrebuje energiu, a umoznuje "posuvat" obraz ked hybem hlavou...
praděda7
....všechny ty elektronické a elektrické pomocníky zapnete naráz, tak se akorát uvidíte v tom virtuálním zpětném zrcátku, ale z místa se nepohnete..... >😁
1.hasič
Za 2 mega auto s bídným dojezdem, s velmi dlouhou dobou tankování. Osobně dávávám přednost naftovému třílitru. Příště zase kupuji naftu třílitr.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Že by za E-trollem (teď nevím jestli to sedí víc na Audi nebo na tebe), stál taky Babiš? 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nechápu tyhle neskutečné cancy a jejich vztah k ACZ. Většina z mladá generace potřebuje pěstí, aby vůbec něco dělala. A o tom, že jsi pracující na základě keců velmi silně pochybuji.
S tím, jak mizerně se teď 3,0 TDI chová bych snad radši vzal tohle.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ve firmě máme Audi A6 Allroad nafta třílitr, dojezd na nádrž 1000 km a nákupka o 500 tisíc méně, nemusíme řešit problém dojezdu a dobíjení.
To je argument, o tom žádná. Ale ta šílená odezva na plyn u verze EU6d nebo jaká je ta aktuální je hrozná. Praštilo mě to přes "chodidlo" při prvním sešlápnutí. Než tohle, tak radši o 30% vyšší spotřebu benzínu.
Už předchozí A6 měla u MY18 podobné problémy.
Já vám vůbec nerozumím co chcete říct, různými typy vozidel z koncernu VW s přeplňovanými naftovými motory jsem najezdil více než půl milionů km a nějaké "šílené" odezvy na plyn jsem si nevšiml. V současné době jezdím A6 Allroadem s třílitrovým naftovým šestiválcem. Jezdím defenzívním úsporným stylem, ale když je potřeba rychlá reakce mám přeladěno na sportovní režim.
suhlas.. proste dalsi elekricky nezmysel za 2 melony v reale pouzitelny leda do nejakeho akcneho filmu ako kaskaderske auto ;-\ ..
ked uz zmysluplne elektro tak zoe alebo ioniq .. alebo potom radsej treba skusit hybridy.. za mna corolla alebo nieco od lexusu ci PHEV outlander ... tam u japoncov to sratka aj funguje.... ale taketo elektricke 2 tonove 2 melonove medvede ci audiny su proste prisery mimo realitu ... za mna taketo nieco proste nemoze nahradit v nicom nejaku klasicku X3ku alebo Q5tku.. nehrozi ..
ked uz zmysluplne elektro tak zoe alebo ioniq .. alebo potom radsej treba skusit hybridy.. za mna corolla alebo nieco od lexusu ci PHEV outlander ... tam u japoncov to sratka aj funguje.... ale taketo elektricke 2 tonove 2 melonove medvede ci audiny su proste prisery mimo realitu ... za mna taketo nieco proste nemoze nahradit v nicom nejaku klasicku X3ku alebo Q5tku.. nehrozi ..
ElectroDad
Ja jsem rád že Audi vyráží na bitevní pole elektromobilů s prvním slušným pokusem. Ještě to není auto od nuly koncipované jako elektrické, bude to vzhledem k rozměrům a hmotnosti jeden z nejméně úsporných elektromobilů, ale pro movitější klientelu, která chce klasické tvary, nechce na sebe upozorňovat to bude zajímavá volba. Jen nečekám, že by to měl být prodejní trhák, což Tesla X taky není. A když tak nad tím přemýslím, to Audi je za mne hezčí než Tesla X.
3_diamanty
za polovicu.... sice je tiez drahy jak prasa ale voci tomuto e.tronu je v podstate "zadara"
:yes😒br />
pokial elektromobily budu stat 2 melony tak asi sotva sa rozsiria a nahradia " klasiku" aku vidavame pod barakmi ( octavie ceedy a pod ) ... ale snad si to kompetentni uvedomia ze tadial proste nepojde cesta hoc myslienka je na papieri fajn ( realita ale je proste inde ako teoria ) ... v tomto zlaty zoe .. snad jediny schopny a skutocne sikovny elektromobil sucasnosti.. mozno este aj nova kona a ioniq aj el. niro ci el. soul by mohli byt kupitelne .. zbytok su ale vsetko extremne predrazene ( a neraz aj rozmerovo ) v podstate nezmysly pre hornych par tisic marnotratnych materialistov ...
:yes😒br />
pokial elektromobily budu stat 2 melony tak asi sotva sa rozsiria a nahradia " klasiku" aku vidavame pod barakmi ( octavie ceedy a pod ) ... ale snad si to kompetentni uvedomia ze tadial proste nepojde cesta hoc myslienka je na papieri fajn ( realita ale je proste inde ako teoria ) ... v tomto zlaty zoe .. snad jediny schopny a skutocne sikovny elektromobil sucasnosti.. mozno este aj nova kona a ioniq aj el. niro ci el. soul by mohli byt kupitelne .. zbytok su ale vsetko extremne predrazene ( a neraz aj rozmerovo ) v podstate nezmysly pre hornych par tisic marnotratnych materialistov ...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vůbec nevíš o čem píšeš, porovnáváš EV a hybrid.Jestli někdo jezdí denně do 200km, pak to auto dává smysl.
Komunistické kecy o marnotratných materialistech jsou ubohostí. :no:
Komunistické kecy o marnotratných materialistech jsou ubohostí. :no:
On ma ale pravdu. Koupit si "specialni" auto za dve mega plus a treba jen na jednu delsi cestu vezme auto kde? Typicky denni jezdeni do prace a jednou na hory a jednou k mori.
Neporovnava EV a hybrid ale EV a PHV (PHEV) za polovinu ceny. To by v tom ale pan musel chtit videt rozdil
Neporovnava EV a hybrid ale EV a PHV (PHEV) za polovinu ceny. To by v tom ale pan musel chtit videt rozdil
Plně elektrická auta jsou zatím s dojezdy tak jak jsou. Pro mě nepoužitelné, pro jiné ano.
Rozdíl v tom vidím, ale jak je vidět na prodejích, podobná auta si své kupce najdou. Osobně se mi líbí kombinace á la BMW, tedy R6 motor a dojezd na baterky kolem 70km.
Rozdíl v tom vidím, ale jak je vidět na prodejích, podobná auta si své kupce najdou. Osobně se mi líbí kombinace á la BMW, tedy R6 motor a dojezd na baterky kolem 70km.
To sem ti teda moc nerozumel, ale to je jedno. Osobne bych taky nechtel stat u nejake rychlonabijecky paty v rade. Takze pro mne je EV taky nepouzitelne
Je snad problém si na delší cestu to auto půjčit? Dnes už půjčovny nenabízí jen rozhrkané Fabie...
Jakoze si koupim auto za dve mega a na dovolenou si pujcim jine auto? Tohle snad muzes vymyslet jenom ty.
Další z výkřiku ekopomatenců: "Stačí mi elektroauto, když budu potřebovat, půjčím si pořádné auto, co něco uveze a někam dojede."
Hromadné dovolené, kdy se lidé přesouvají po Evropě na delší vzdálenosti a ve velkém počtu, bývají 2 měsíce v létě, pak týden / dva v zimě, týden / dva kolem přelomu roku, celkem jsou to 4 měsíce v roce? Co by dělaly autopůjčovny po zbylých 8 měsíců? A jednalo by se o miliony aut, která by jen stála a čekala na další hromadné prázdniny.
Hromadné dovolené, kdy se lidé přesouvají po Evropě na delší vzdálenosti a ve velkém počtu, bývají 2 měsíce v létě, pak týden / dva v zimě, týden / dva kolem přelomu roku, celkem jsou to 4 měsíce v roce? Co by dělaly autopůjčovny po zbylých 8 měsíců? A jednalo by se o miliony aut, která by jen stála a čekala na další hromadné prázdniny.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A všiml sis, že Outlander je Mitsubishi a tohle je Audi? SUV od Audi prostě stojí 2 míče, a nebude stát polovinu jen proto, že ty sis koupil outlander.a HK je samozřejmě šašek, když čeká, že premiovky budou stát stejně jako mainstream. Kdyby takhle plakal nad VW, tak snad.
Nevyhazuju penize za auto abych ukazal jaky jsem borec. Navic u nas na vsi ma audi kdejaka blondyna, zrovna tahle znacka mi nijak nepritahuje
A proč mi to píšeš? Tak si Audi nekupuj. Někdo ti ho snad nutí? BMW sis taky koupil abys okolí dokazoval, jakej seš borec?
BMW sem dostal k narozeninam a ty jsi jaky borec? Vychrochtana oktavka?
Tys byl vždycky trochu jednodušší 😄
Nam jednodussim se jednoduseji zije, mas smulu ze zrovna tebe intelekt zasahl naplno. Ale prehled o mych poslednich autech mas, to musim uznat. Delas si poznamky, nebo si to pamatujes? Ze jsi nezminil evo a ecko.
Je těžký si nepamatoval, jak jsi do každé diskuze klidně pod deset příspěvků dával odkaz na inzerát.
Ty jsi takova klasicka drbna. Mas vetsi peci o ostatni nez o sebe. Autum ale moc nerozumis
Tou inzercí jsi si rozhodně renomé nevylepšil a ještě jsi se obhajoval. :-! Máš sice hybrid, ale chlubíš se, že jezdíš jen na elektro, protže děláš místo cest spíš drcky. Zrovna s tímhle využitím by jsi u Etrollu pochodil.
Ve firmě máme Audi A6 Allroad ceníková cena 1576000, Q7 stojí o 100 tis. víc. Dojezd na nádrž 1000 km. Srágoru co nikam nedojede za 2 mega nekoupím. Za svoje prachy chci auto s pořádným dojezdem, kde nebudu přemýšlet, zda si mohu dovolit zapnout klimatizaci.
Predstava, ze se nekdo pri vyberu noveho auta bude rozhodovat mezi e-Tronem a Outlanderem, mi prijde naprosto pritazena za vlasy...
Orm
Auo za 2 mega s průměrným dojezdem 240 km v zimě (-6°C) a s nabíjecí dobou přes 4 hodiny s dvěmi nabíjecími systémy (opět za příplatek) a se speciálním nabíjecím stojanem (kolik to bude stát? 10 Kč za minutu?) přes půl hodiny - tak to opravdu ne.
46t. je výše slevy, kterou by na tento paket měli (dle Vaší konkurence) poskytovat, i když v konfigurátoru na něj žádná sleva není.A co víc, v ceníku Audi není tento paket vůbec. No, je to auto za pár kaček, co by se u Audi snažili.
Když už ty velezajímavý zrcátka dáváte do názvu článku, mohli by jste i u nich psát správnou cenu, ne tu bez DPH.