Ani jsem nevěděl, že klasické turbo dopadlo u motorek tak mizerně. Naštěstí se motorek tolik netýká ta bruselská honba za emisemi, jinak by mizerně dopadly všechny.
Opakovaně bych ale panu Pavlůskovi doporučil opustit jeho oblíbenou a zároveň zcela nesmyslnou formulaci ve stylu (citace)😒br />
"...Točivý moment vrcholí hodnotou 165 N.m při 12.500 min-1. Tyto hodnoty míří prostřednictvím šestistupňové převodovky na zadní kolo ..."
Je to úplný nesmysl, hodnoty krouťáku i otáček se týkají VÝHRADNĚ klikové hřídele a nikam dál nemíří !!! Nedostanou se dokonce ani na spojku, končí už na hnacím kolečku primárního převodu.
Odborný redaktor zaměřený na motocykly by neměl tápat v úplných základech
Opakovaně bych ale panu Pavlůskovi doporučil opustit jeho oblíbenou a zároveň zcela nesmyslnou formulaci ve stylu (citace)😒br /> "...Točivý moment vrcholí hodnotou 165 N.m při 12.500 min-1. Tyto hodnoty míří prostřednictvím šestistupňové převodovky na zadní kolo ..."
Je to úplný nesmysl, hodnoty krouťáku i otáček se týkají VÝHRADNĚ klikové hřídele a nikam dál nemíří !!! Nedostanou se dokonce ani na spojku, končí už na hnacím kolečku primárního převodu.
Odborný redaktor zaměřený na motocykly by neměl tápat v úplných základech
což je skutečně nesmysl
nicméně je to fuk, projev p.Pavlůska to stejně asi nezmění