Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

Turbo a kompresor na dvou kolech. Průšvihy i úspěch ve velké galerii!

3 komentáře

kalousek
Ani jsem nevěděl, že klasické turbo dopadlo u motorek tak mizerně. Naštěstí se motorek tolik netýká ta bruselská honba za emisemi, jinak by mizerně dopadly všechny.

Opakovaně bych ale panu Pavlůskovi doporučil opustit jeho oblíbenou a zároveň zcela nesmyslnou formulaci ve stylu (citace)😒br /> "...Točivý moment vrcholí hodnotou 165 N.m při 12.500 min-1. Tyto hodnoty míří prostřednictvím šestistupňové převodovky na zadní kolo ..."

Je to úplný nesmysl, hodnoty krouťáku i otáček se týkají VÝHRADNĚ klikové hřídele a nikam dál nemíří !!! Nedostanou se dokonce ani na spojku, končí už na hnacím kolečku primárního převodu.
Odborný redaktor zaměřený na motocykly by neměl tápat v úplných základech
moan78
Ved on napisal len, ze tam miří, nie ze tam aj dojdu 😄
kalousek
Napsal že tam míří prostřednictvím šestistupňové převodovky
což je skutečně nesmysl

nicméně je to fuk, projev p.Pavlůska to stejně asi nezmění