Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
praděda7
X2 😁rive20d a držel se při zemi 1 467 000.....pěkně drahá stylovka.....čekám na X2 M35i.....to bude asi pálka.... 😉
Já nedávno kousek řídil první X3 a byto to kupodivu pohodlné a agilní :-! Ale stylově jsem si nepřipadal >😁 Víc jak mega bych za taková auta nedal, ale svezení není takova hrůza. :yes:
Doporučoval bych svezení v X5 (nová nebo předešlý model) s komfortními sedadly a adaptivním podvozkem. V roce 2014 jsme se s polovičkou v jedné svezli a hned jsem objednával.... 😉 Za mega se určitě dá F15 (2013-2015) v dobrém stavu dnes pořídit.
Jake M35i? 3L tam nacpat nejde (FWD platforma s motorem napric), a nerikej mi ze uz nekoho v BMW napadlo znacit nevim kam v tomhle pripade vyhoneny ctyrvalec zkratkou 35i?! 😲
presne tak. M35i bude LEN štvorvalec. [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A takové "Audi A1 30TFSI" je dokonce jenom litr, ať žije marketingština. 😄
Nedávno som konfiguroval Audi a to označenie motorov ma zmiatlo dokonale, ak chceš zistiť, čo ja napr. 40TFSI, musíš si vyhľadať technické údaje, inak nemáš šancu. To je ešte o level väčší fail ako bavorské štvorvalce 30i/35i.
Taký inak znalý človek a toto si prehliadol? 8-s Model 35i bude teraz s dvojlitrovým štvorvalcom naladeným na 225 kW, a to ako v tejto X2, tak aj v budúcej M135i. Teda ak má dvojliter so 185/190 kW označenie 30i, tak to zobrali "logicky" a výkonnejšiu verziu nazvali 35i. Že tak sa ešte nedávno označoval šesťvalec 3,0 N55 (2 roky dozadu? v modeloch M135i/M235i) je už vec druhá a prispieva to k zmäteniu aj ľudí akotak zorientovaných (a zrejme z hľadiska BMW úmyselne, čím menej ľudí bude trápiť, že malé bavoráky prišli o R6, tým lepšie pre BMW).
Před chvílí ses ještě tvářil, že dobře víš, jak funguje marketing a nejednou se divíš.
Technici řeknou, R6 tam nevleze... a marketing na to, nevadí, hlavně že tam dostaneme ten zbrusu nový 35i.
Technici řeknou, R6 tam nevleze... a marketing na to, nevadí, hlavně že tam dostaneme ten zbrusu nový 35i.
Tak ze se marketer nestiti sahnout na cokoliv, to chapu jako soucast doby, ale ze je mavnutim carovneho proutku 35i najednou ctyrvalec, kdyz jeste rok dozadu to byl poctivy 6 valec a ten nazev jeste ani nevychladl... ano, zaskocilo me to. Nemelo, ale stalo se. 😄
Není to u BMW nic nového, viz dřív např. 25d, 25i, nebo ještě dřív 20i.
A pamatuji si dobu kdy se z 35i V8 stal 35i R6 (stejně tak dřív u 30i) a dnes se (tramtadadá) stává z 35i R6, 35i R4. Takže jen další pokračování seriálu pro pamětníky.
A pamatuji si dobu kdy se z 35i V8 stal 35i R6 (stejně tak dřív u 30i) a dnes se (tramtadadá) stává z 35i R6, 35i R4. Takže jen další pokračování seriálu pro pamětníky.
Když už teda pamětníci, tak by si mohli připomenout, že 35i byl nejdřív R6, pak se z něj stal V8, pak zase R6. 😉
Ti co si to pamatují, si to připomínat nemusí. 😉
Stejné to bylo i u vzpomínané 30i, navyšování počtu válců byl tehdy přirozený vývoj, viz první 7er, která si vystačila výhradně se 6 hrnky, takže i 745ka jich měla "jen" 6.
A stejně jako u eM modelů se počet válců postupně navyšoval, aby později naopak klesal.
Stejné to bylo i u vzpomínané 30i, navyšování počtu válců byl tehdy přirozený vývoj, viz první 7er, která si vystačila výhradně se 6 hrnky, takže i 745ka jich měla "jen" 6.
A stejně jako u eM modelů se počet válců postupně navyšoval, aby později naopak klesal.
Dzakobo
Pro mladou bábovku >😁 Konkurencí je leda XC40, možná trochu Q2. Mít "na účtu 100 mega" a 18 letou dceru, hned X2 objednávám >😁 (v benzínu a s menšími koly)
Priamou a najbližšou konkurenciou nie je XC40 (to stále akotak vyzerá ako SUV), ale M-B GLA. Proste taký zvýšený hatch (A-GLA, budúca 1er-X2).
Já věděl, že někdo vytáhne Mergla, GLA mi nepřijde tak stylové. Volvo má asi stylu nejvíc, ale na můj vkus má málo tlačítek na středovém panelu, takže X2 je za mě asi fakt top. (tahle kategorie jde docela mimo mne, takže moje poznatky jsou povrchní)
Ono nejde ani tak o "stylovost", ale o reálné rozměry, Volvo má výšku menšího SUV (165 cm), GLA i X2 nejsou nic jiného než hatchbacky, 152 cm výšky to je výška třeba Nissanu Pulsar. A tomu odpovídá i vnitřní uspořádání/pozice za volantem, v XC40 sedíš jako v SUV, v X2 jako v hatchbacku. Soupeřen XC40 je X1.
Tak tak...s menšími koly....na 20" vypadá X2 sice výborně, ale v testech se většinou shodují, že je na nich dost uskákaná. Taky bych asi zůstal na M paketových19".
scadar
U spousty aut dokážu stylovější variantu pochopit - A4 a A5, Passat a Arteon, Mergl A vs. CLA.
Ale u bavoráků X-řady mi to obecně nějak nejde. X4 a X6 jsou mnedle jednoduše obludy, a i přesto, že X2 se mi celkem líbí, tak BMW má jednoduše problém s tím, že i ty "nestylové" varianty jsou prostě dost dobré (platí ale i pro non-X modely - 3er sedan vs. 4 gran coupe, například). Každý den chodím v garáži kolem týhle X1 (patří jedné holčině z našeho HR) [odkaz] a X2 mi prostě nepřijde o tolik hezčí (jestli vůbec), abych musel utratit víc peněz a dostat míň auta.
Jinak samozřejmě tradiční poklona bmw za volant, který je kulatý, přístrojovku, která je natočená k řidiči, budíky, které jsou čitelné a sedačky, které objímají. Co na tom, že na druhé straně stojí UKL, tříválce a kdesi cosi. Do města a pro manželku to je jedno, a fotr si koupí 3er nebo 5er.
Ale u bavoráků X-řady mi to obecně nějak nejde. X4 a X6 jsou mnedle jednoduše obludy, a i přesto, že X2 se mi celkem líbí, tak BMW má jednoduše problém s tím, že i ty "nestylové" varianty jsou prostě dost dobré (platí ale i pro non-X modely - 3er sedan vs. 4 gran coupe, například). Každý den chodím v garáži kolem týhle X1 (patří jedné holčině z našeho HR) [odkaz] a X2 mi prostě nepřijde o tolik hezčí (jestli vůbec), abych musel utratit víc peněz a dostat míň auta.
Jinak samozřejmě tradiční poklona bmw za volant, který je kulatý, přístrojovku, která je natočená k řidiči, budíky, které jsou čitelné a sedačky, které objímají. Co na tom, že na druhé straně stojí UKL, tříválce a kdesi cosi. Do města a pro manželku to je jedno, a fotr si koupí 3er nebo 5er.
Kua to u vás musí dobře platit, když si holčina s HR může dovolit takové auto....nebo ji to koupil nějaký zámožný milenec?.... >😁
Neptal jsem se... 😄 Kazdopadne jsem se schvalne podival, a ojetiny tyhle generace (tedy auta stale jeste ne starsi dvou let) uz zacinaji atakovat hranici 20.000 (Mpakety o malicko vic), tak to se nasetrit da, pokud ma clovek spravne nastavene priority 😄
A kdyz uz jsem u toho, tak za tech dvacet tacu je to, rekl bych, docela dobrej kauf, furt je to premie a nakonec je to i celkem prakticky auto (a pekny, ale to uz jsem rikal) 😄
A kdyz uz jsem u toho, tak za tech dvacet tacu je to, rekl bych, docela dobrej kauf, furt je to premie a nakonec je to i celkem prakticky auto (a pekny, ale to uz jsem rikal) 😄
Tož já vidím na tvém odkaze poslední model X1 a na sauto pod 500 000 ani ťuk..... 8-s
[odkaz]
Když odfiltruješ pár extrémů, tak kolem 20-22 tis. se dá celkem vybrat.
Mám odpozorované, že český trh je trochu stižen takovým tím zvláštním myšlením "když prémii, tak v plný palbě", zatímco němčouři jedou stylem "střízlivě vybavená prémie je furt prémie", takže pak jsou k vidění i auta za rozumnější ceny, byť bez některejch příplatků (ta bílá X1 je až na ten mpaket taky v podstatě dost holátko).
Zrovna před týdnem jsem se večer jen tak z hecu koukal na Porsche Macan, a základní model s dvoulitrem se v česku v podstatě nedá sehnat, no a na západě se dají přebírat vidlema... ne že bych na něj měl aktuálně zbytné finance, ale zasnít se člověk může. 😄
Ditto například bavoráky 5er nebo Audi A6, kolikrát je tady vidim úplně holý, v látce, základní bílá barva.. zase, takový auto v česku nepotkáš. >😁
Když odfiltruješ pár extrémů, tak kolem 20-22 tis. se dá celkem vybrat.
Mám odpozorované, že český trh je trochu stižen takovým tím zvláštním myšlením "když prémii, tak v plný palbě", zatímco němčouři jedou stylem "střízlivě vybavená prémie je furt prémie", takže pak jsou k vidění i auta za rozumnější ceny, byť bez některejch příplatků (ta bílá X1 je až na ten mpaket taky v podstatě dost holátko).
Zrovna před týdnem jsem se večer jen tak z hecu koukal na Porsche Macan, a základní model s dvoulitrem se v česku v podstatě nedá sehnat, no a na západě se dají přebírat vidlema... ne že bych na něj měl aktuálně zbytné finance, ale zasnít se člověk může. 😄
Ditto například bavoráky 5er nebo Audi A6, kolikrát je tady vidim úplně holý, v látce, základní bílá barva.. zase, takový auto v česku nepotkáš. >😁
Tak to já mám kupodivu jinou zkušenost. Když jsem na místním trhu pokukoval po 2 - 3 roky staré A6, tak většina byla mizerně vybavená a se základním motorem nebo v lepším případě nejslabším šestiválcem. Ale příčina dost možná tkví v tom, že jsem pokukoval výhradně po vozech z ukončených operáků, kde prostě firmy koukají na každou korunu a do rozpočtu se nic lepšího nevejde. Ty plné palby budou zase opačný příklad, kdy si podnikatel koupí co nejdražší auto kvůli daňové optimalizaci. A takových bude taky dost, to je mi jasné. Na západě je ale obrovský trh, takže se nedivím, že si auto své vysněné konfigurace najde každý. Ale netroufnul bych si z toho vyvodit, že se na západě kupují hůř vybavená prémiová auta než u nás. Ale žádnou statistiku jsem si nedělal, takže to ber jako čistě subjektivní názor 😉 😉 😉
Obecně se tam prodá víc aut a tím pádem i víc základních verzí. Hodně vidím dvoulitrových A6 na D značkách s dvoulitrem.
Ale jo, může bejt, koneckonců to moje "mám odpozorované" se taky nedá brát jako objektivní statistika. 😄 Já zpravidla vídám právě spíše případy typu "když A6, tak rovnou allroad", "když pětku, tak rovnou xdrive a minimálně 30d", "když X5, tak rovnou M50d", ale může to být ovlivněné tím, že tyhle auta jsou na tý silnici jednoduše víc vidět (a pohybuju se hlavně v Karlíně 😄 ). Navíc si myslím, že z těch operáků těch horších aut zas tolik není, protože aby v česku někomu vznikl nárok na skutečnou prémiovku typu A6/5/E, tak už musí ve firmě něco znamenat, a takovej člověk pak má, řekl bych, rovnou i docela volnou ruku při konfiguraci, takže tam moc nevidím trh pro "holý operáky". No a zbytek mi přijde, že jezdí spíš Superby a Passaty. 😄
Ja to tiež tak vnímam, že na západe je viac tých základných verzií, okrem štatisticky väčšej pravdepodobnosti vzhľadom na veľkosť trhu je to ale aj tým, že v mnohých krajinách sa už za väčšie motory (produkujúce viac emisií) kruto pripláca, nie v kúpnej cene, ale rôznych daniach a poplatkoch, sadzbách poistného a pod. Preto Holandsko, Dánsko a i. sú plné prémioviek so základnými štvorvalcami a napr. vo vyššej strednej percento motorizácií 2,0TDI, 18d/20d je tam väčšie, ako u nás, kde dominujú 3,0 V6/R6.
No a tá česká téza má plnú logiku. Naopak z môjho pohľadu holá základná prémia je častokrát naozaj len naleštený... vzduch s hodnotou toho znaku. Pretože čo ti prináša taká Audi A3 2,0TDI alebo BMW X1 2,0d v holobyte? Čisto mainsteamovú techniku (predokolková platforma, motor vpredu naprieč), ktorú dostaneš v mainstreame, proste za cenu nejakej A3 v holobyte máš Golf v bohatej výbave, pričom ti technicky dáva presne to isté (ten istý motor, prevodovku, dokonca i niektoré ovládače v interiéri). A naviac prémia vie veľmi dobre jednu vec: vytrestať ťa za to, že si si nepriplatil a je to na tom aute zreteľne vidieť, vonku (bez rôznych paketov tie autá v základe vyzerajú chudobne), ale najmä v interiéri (prázdne miesta namiesto displeja či prázdne tlačítka, základné sedadlá sú tiež bieda sama osebe). Samozrejme sú tu autá ktoré majú pridanú hodnotu už v základe (napr. 3er s jej RWD platformou). Všeobecne ale platí, že prémia svoje prednosti jasne demonštruje až vo vyšších (rozumej podstatne drahších) variantách, ako motoricky (teda majú motory, ktoré v mainstreame nie sú, V6/R6, V8, V12), tak aj výbavou, ktorej možnosti sú zhora takmer neobmedzené (čo často vedie k opačnému extrému, že najmä predvádzačky sú natrepané zbytočnou výbavou, ktorá cenu základného auta niekedy znásobí).
Proto je obvykle povinná skladovka nebo nerozježděná předváděčka nejlepší value4money4many, jen barva musí sednout. 😉
Príde na to. Minulý týždeň si kamarát kúpil 3er GT, s ktorej výberom som mu pomáhal (20d, xdrive, automat). Pozeral predvádzačky a tie boli všetky nabité takým množstvom (úplne zbytočných) príplatkov, že to cenu vyhnalo do nenormálnych výšok. Potom samozrejme zľava bola veľká a vyzeralo to lákavo (pozri, toto stálo 65000 eur a teraz je za 40, to je super zľava), lenže proste keby sa vychádzalo z ceny normálne vybaveného auta (za 55t by tá 3er aj tak mala všetko potrebné), tak konečná cena môže byť nižšia. Nehovoriac o fakte, že na v podstate výbehový model sa dá zjednať super zľava aj pri aute do výroby (a pri skromnejšej konfigurácii mohol mať fungl nové auto za rovnakú, možno i nižšiu cenu). Darmo som ale argumentoval, kamoš proste šiel a jednu predvádzačku (z r. 2017) zobral (a ani neskúsil zjednať nižšiu cenu než bola na webe).
To už je pak na vůli každého. Navíc když mají volný slot, dá se udělat auto na míru s cenovým zvýhodněním jako u skladu či předváděčky.
No řekl bych jak kde a jak kdo. Takový Renocar si za předváděčky nechá velice dobře zaplatit. Sleduju už roky.... :-!
U tohoto prodejce ani na kafe... Ať už sám nebo zprostředkovaně žádná velká spokojenost.
Jezdím tam, protože to mám po ruce. Koupil jsem od nich již 2 nové auta a mám tam "svojího" člověka. Průběžně nakupuji různá příslušenství a tak se tam motám dost často. Kávičku s pečivem a minerálku dostanu pokaždé a posledně i toasted sandwich.... 😉
Můj názor na to je spíš takovej, že dokud to člověk nevyzkouší, tak to nepochopí. Jsou výjimky, kdy skutečně prémie oproti mainstreamu nic moc navíc nepřidá, ale jestli někdo jasně nepozná na prvních pěti kilometrech rozdíl mezi tiguanem a X1, tak prostě fakt nevim. Pak je ho prémie fakt škoda a pořídí líp s levnějším autem. A co se týče A3 a Golfa, tak mezi sebou zas nemají takovou cenovou propast, navíc A3 pak dráž prodáš - nakonec tě to vyjde málem nastejno a ještě se celou dobu vozíš v Audi. A rozdíl tam je. Ne takovej, jako mezi oktávkou a A4, ale je.
Uznávám, že některý prémie vypadají hrozně, když jsou úplně holý (třeba zrovna odcházející 3er), ale zpravidla to spraví nějakej ten základní paket s lepšíma sedačkama a o palec většíma kolama, a je vymalováno - bez toho, aby tam člověk sázel přípatky za desítky tisíc. Pak si tam člověk akorát nakonfiguruje nějakou k*avinu, která se s ním bude přetahovat o volant vždycky, když bude chtít změnit jízdní pruh, neob tak něco. 😄
Uznávám, že některý prémie vypadají hrozně, když jsou úplně holý (třeba zrovna odcházející 3er), ale zpravidla to spraví nějakej ten základní paket s lepšíma sedačkama a o palec většíma kolama, a je vymalováno - bez toho, aby tam člověk sázel přípatky za desítky tisíc. Pak si tam člověk akorát nakonfiguruje nějakou k*avinu, která se s ním bude přetahovat o volant vždycky, když bude chtít změnit jízdní pruh, neob tak něco. 😄
scadar...byl jsem před chvílí na mobile.de, ale X2 pod 30 000€ ani ťuk....a pod 35 jen X2 s 3/4 motoru.... 😉
Myslel jsem, že se bavíme o té X1 z původního příspěvku. X2 za půl mega fakt neseženeš, když se sotva začala prodávat...
coubes
BMW už dloooouho neudělalo hezké auto. Ale tohle působí příjemně vyváženě. Je to jakoby konečně rodina veksláků a kolotočářů poslali alespoň jedno dítě na vysokou a ono tam "načichlo" určitou sofistikovaností. Tohle neříkám často, protože k tomu dlouhá léta nebyl důvod - ale tohle BMW se mi vážně líbí. Je to poprvé, co u BMW nemám pocit, že pokud nejsem raper, zloděj, lichvář, nebo "vysypanej primitiv z fitka", tak nejsem cílovka. Tohle by se mohlo líbit i lidem, kteří by jinak u BMW ani nepřibrzdili. Mám ale jedinou výtku - palubka - chvilku sem si nebyl jistý, jestli to není náhodou z nějaké škodovky, jak "simply prázdně" vypadá.
Takový máš dojem třeba z 5er, 6er nebo 8er? Obecně jsou sedany BMW (i kombíky pohledné). Je zajímavé, že CR-V ačkoliv gazík dojem rap caru nevyvozuje.
Ano takový mám dojem z celé produkce. Nová sedma to jen potvrzuje. 6ka vypadá jak hříčka přírody, která to přehnala se steroidy a osmičku osobně považuji za jedno z vizuálně nejhorších BMW napříč věky. Vzhledem ke kategorii je pro mě osmička asi horší než X6/X4, nebo Bangelovo divočení. Ale tahle X2 naopak působí docela dobře. Důstojně a vyváženě - poplatně třídě, za kterou se BMW považuje i když na to nemá charakter.
Sto lidí, sto chutí. Srovnám-li design BMW vůči konkurenci, pak speciálně u sedanů, kupé a kombi mě oslovuje vždy.
8er z obrázků i naživo úchvatná, 6GC dodnes pohledná a moderní, 5er vyvážný sedan. 7er jsem s maskovanými nárazníky a tmavými ledvinami viděl před 14-ti dny a naživo lepší než na obrázcích.
8er z obrázků i naživo úchvatná, 6GC dodnes pohledná a moderní, 5er vyvážný sedan. 7er jsem s maskovanými nárazníky a tmavými ledvinami viděl před 14-ti dny a naživo lepší než na obrázcích.
Ok, máte pravdu, že 6 grand coupe vypadá slušně - moje poznámka patří aktuální 6 GT a vlastně všem předchozím těmto neforemným GT derivátům, které ji předcházeli. Ze sedanů mě bohužel dlouhodobě neoslovuje nic vyjma předchozí 5 (F10) tak se mi docela líbila - měla příjemně organicky tvarovanou kapotu. Současná 5ka vůbec. Sedmička byla poslední hezká hned ta první - E23 - od té doby ani jedna nestojí za řeč, ale E23 je jedna z nejkrásnějších limuzín vůbec. BMW má v historii spoustu jednotlivých zajímavých modelů, které jsou něčím výjimečné jako kus, ale jako celek jde mnichovská produkce mimo mě protože na mě působí ve třídě právě dost nevkusně a neohrabaně. Taková opice v nepadnoucím obleku.
samael
jo, ale chlap by se mu měl obloukem vyhnout, pokud nechce být terčem posměchu. I tuzingová oktávka vypadá drsněji než tohle srandovní autíčko.
proste taka kusok rozplacnuta zaba 😉 .. alebo skoro-hatch hrajuci sa na terenak .. aj za mna radsej chlapskejsi outlander alebo RAVku :yes😒br />
ale ak zvazime aky prasaci rypak ma 7 alebo X5 tak v tomto este zlata X2... nahodou je este celkom kukatelna :yes:
ale ak zvazime aky prasaci rypak ma 7 alebo X5 tak v tomto este zlata X2... nahodou je este celkom kukatelna :yes:
dr.Remorey
Slysel jsem toho dost o tom, ze bmw uz kvalitou vystoupilo z premie a preplaci se jen za znacku ze setrvacnosti. Muze mi to nejaky zdejsi znalec premiovych aut potvrdit/vyvratit?
Moje zkusenosti jsou maly, vyznam se vic v lidovejsich vozech :-!
Moje zkusenosti jsou maly, vyznam se vic v lidovejsich vozech :-!
Je to tak, všichni kupci BMW jsou hlupáci, kteří se nechali nachytat.
S názorem, že ti co mají, jsou blbí a ničemu nerozumí, já sice nemám (samozřejmě nespravedlivě), ale zato vím, že je to tak a tak, premie je šméčko... se těm méně úspěšným lépe žije, je to takový sebezáchovný pokus, jenže stejně, když si pak chytrák večer lehne do postele a nemusí předstírat...
Míru frustrace pak pěkně ukazuje míra agrese v příspěvcích takového zoufalce na podobné téma, bývají v něm ve spojení s prémiovou značkou blondýny, tlustokrci, zloději, primitivové z fitka atp. 😉
S názorem, že ti co mají, jsou blbí a ničemu nerozumí, já sice nemám (samozřejmě nespravedlivě), ale zato vím, že je to tak a tak, premie je šméčko... se těm méně úspěšným lépe žije, je to takový sebezáchovný pokus, jenže stejně, když si pak chytrák večer lehne do postele a nemusí předstírat...
Míru frustrace pak pěkně ukazuje míra agrese v příspěvcích takového zoufalce na podobné téma, bývají v něm ve spojení s prémiovou značkou blondýny, tlustokrci, zloději, primitivové z fitka atp. 😉
Je to tak, aj miestny znalec prémie Topper na základe svojich bohatých osobných skúseností už pár rokov tvrdí, že mainstream dobehol prémiu a nemá zmysel kupovať nemeckú trojku, Kia u ponúkne to isté a lacnejšie.
Když jsem v 50 létech chodil na základku, tak jsme museli na Korejce povinně přispívat každý týden 1Kč. Zuřila tam tenkrát válka, když se komunisté snažili okupovat jižní část poloostrova. No nepovedlo se jim to, *! Dnes mají ti úspěšní Korejci z jihu fabriku tady u nás na Moravě i na Slovensku a děti a vnuci těch, co na ně tou korunou kdysi přispívali, pro ně pracují. Paradox a ukázka toho, jak úspěšné je soukromé podnikání, které postavilo Jižní Koreu rychle na nohy a umožnilo její rozvoj a jak zoufale strnulý byl systém centrálního plánování, který jsme tu 41 let měli my. A "díky" tomu se z žebráků, kterým jsme před 60 lety pomáhali, stali naši "páni". Moje polovička nad tím stále kroutí hlavou a nemůže to pochopit.....jo, a "korejci" se ji líbí..... 😉
tak to aby si si zmaloval oči ... [odkaz]
V KHGT to byli Japonci..., podobná hláška by už dnes tady v žádném novém filmu neprošla...
jj sa divim ze to zostalo na utube... >😁 na japoncikov by som nenadaval... na koreu iba na severnu...
No asi takhle. V německém testu na 100.000 km patří BMW 218 k tomu nejhoršímu co kdy testovali. Během těch 100tis km jim odešlo ložisko klikové hřídele a těsně před koncem museli vyměnit celý motor (tříválec 1.5turbo) a karoserie už jim začala hezky korodovat 😄
Statistika J.D. Power v Německu za rok 2018 říká, že nejhorší je právě BMW resp. majitelé BMW jsou nejvíce nespokojení s vozy.
Když se podíváš na statistiku "spolehlivosti" motorů britského Reliability Indexu, tak BMW patří taktéž na chvost.
Když se koukneš na testy BMW X5, tak zjistíš, že jejich 😁rive za moc nestojí. Stačí si trochu zablbnout ve sněhu, systém se přehřeje a odpojí ti přední nápravu a jseš v pr... Koukni se třeba na slovenský test, tam jim dokonce párkrát pomohlo vypnout a zapnout motor, asi tam mají Windows 😜 >😁
Statistika J.D. Power v Německu za rok 2018 říká, že nejhorší je právě BMW resp. majitelé BMW jsou nejvíce nespokojení s vozy.
Když se podíváš na statistiku "spolehlivosti" motorů britského Reliability Indexu, tak BMW patří taktéž na chvost.
Když se koukneš na testy BMW X5, tak zjistíš, že jejich 😁rive za moc nestojí. Stačí si trochu zablbnout ve sněhu, systém se přehřeje a odpojí ti přední nápravu a jseš v pr... Koukni se třeba na slovenský test, tam jim dokonce párkrát pomohlo vypnout a zapnout motor, asi tam mají Windows 😜 >😁
webpaja
...než byla vyrobena X1 do rodiny, byla právě X2 náhradním vozem na měsíc. V M Paketu na zimních 18¨ byla krásně komfortní a přitom responsivní, skvěle odhlučněný motor ve verzi 18d, dokonale pracující automat a pár fines oproti X1 nevíc v interiéru, které ospravedlňují těch pár tisíc rozdílu.
Celkově má nižší, spíše HB posez a chování právě jako hatche. Auto se mi líbilo.
Celkově má nižší, spíše HB posez a chování právě jako hatche. Auto se mi líbilo.
Tak jestli se ti líbilo, budeš, jak tu čtu, nejspíš nějaká holka z HR oddělení z Prahe. >😁
Tak kilá by aj sedeli... >😁
Ideální monopostová váha klucííí 😉
Veď preto (a nielen pre to) nám to všetkým natrieš na trati. 😄
Hlavně, že se je na co vymluvit >😒]
Tak nejako si to sebavedomie musíme utešiť. >😁
Dinar mě už nejednou vypráskal 😉
Tak zrovna my dva jsme se ve všech autech nakonec vždycky tahali ve vteřině nebo desetinách, je málo tak vyrovnaných posádek, to víme... 😄
Faktem je, že abych ti mohl stačit, musí to být v něčem, co má aspoň nějaké koně, v motokárách mě budeš vždycky jen tlačit. >😁 😉
Faktem je, že abych ti mohl stačit, musí to být v něčem, co má aspoň nějaké koně, v motokárách mě budeš vždycky jen tlačit. >😁 😉
Zrovna jsem si říkal, že to asi o motokárách nepíše... >😒]
Nechej ho dovážit a rozdejte si to na férovku. >😁
Nechej ho dovážit a rozdejte si to na férovku. >😁
Holka nejsem, z HR taky ne a bydlím na Vysočině a i tak se mi X2 líbí 😄, pravda nebylo to úplně na první pohled, ale co jsem si ji na autosalonu prolez a přesedl do ní z Lexusu UX, tak mi tak bych si vybral BMW. Lexus je fakt jen pro dva.
Klidne uznam, ze je to vic ladycar nez X1, ale ne natolik, abych se s tim stydel jezdit. Kazdopadne na FWD platforme to jezdi moc solidnim zpusobem. 😉
Tak to je pred príchodom FWD 1er pozitívna správa, dá sa predpokladať, že 1er na rovnakej platforme, ale s nižším ťažiskom a menšou hmotnosťou bude jazdiť ešte podstatne lepšie. A napokon si na tú nepredstaviteľnú myšlienku, že 1er už nemá FWD, v pohode zvykneme. >😁
Tož, pokud implantují do nové 1er v nějaké verzi i ten připravovaný 300 k motor, tak by to mohla být konkurence CTR.... 😉 Jo, ale musí být i v manuálu.... 😉
Your move MB. >😒]