Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Elektrické závody jsou jako ekoterorismus. Baví vůbec někoho?

68 komentářů

Arese
Co dodat? Elektrošílenci se v oblasti automobilové dopravy rozlézají jako rakovina a mají čím dál zhoubnější vliv. Teď už se chystají zničit i automobilový a motocyklový sport! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Kharl.ANTIDIESEL
jj
AT ŽIJE AMERICKÁ ELEKTROMOBILKA TESLA [odkaz] [odkaz] [odkaz]
.... a CHCÍP VŠEM AUTODEBILKÁM [odkaz] a ROPNÝM [odkaz] [odkaz] PŘISLUHOVAČŮM, ROPÁCKÝM KORUPČNÍKŮM [odkaz] a VŠEMU PÓVLU DÍZLPAKÁŽSTVŮ [odkaz] co šetří korunu aby OTRÁVILO VÍCE SPOLUOBČANŮ JEDOVATOU RAKOVINOMETNOU [odkaz] DÍZLPOPELNÍCÍ
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
PS: TESLA jedině utopí dízlprase [odkaz] v bažině >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
ryccardo
Chcipni nez domu dojdes >😁
Kharl.ANTIDIESEL
tak co je blbekové tepílkove nák vám dochází dech, tak jedu na ty nohy myši zapráskaný 😄 😄 něco hezkýho vypleskněte, zatíám se tu flákáte jak největší lemry dízlprasácký >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ty jsi ale hodně vážně nemocný ...
Kharl.ANTIDIESEL
a z kerýho prstu jako že sis to vycucal? 😄 >😁
Avatar - elektrikar
elektrikar
Nezbývá než sledovat web [odkaz] protože z vlastní zkušeností vím, že každý rakovinomet narcis (čichají ti vzadu), který se svezl v BEV (battery electric vehicle) přehodnotil svůj názor a uznal technologický prokrok vedoucí k win-win-win situaci. Sám jsem byl totální anti-tesla, pak jsem se svzel a začal jsem se zamýšlět jestli realita náhodou nebude někde jinde, než nám Němcí neschopni vyrobit BEV tvrdí. Představte si stituaci, kdy by spořebitelé masově chtěli koupit BEV, místo VW octavia TDI, a tento BEV by přitom VW neuměl vyrobit! Rozkaz zněl jasně! BEV nesmí za cenu manipulací, trolletní, ovlivňování laické veřejnosti ani žádných dalších pomůcek projít! Uvidíte až (2021) VW dokáže BEV vyrobit, co se pak dočtete na přisluhovačských serverech >😁
Kharl.ANTIDIESEL
hezké, ale na to zapomeň. VW slibotechn natahovágn 2021 jsme už obšírně ze všech možných stran několikrát rozebírali anályzováli a študírn na😒br /> 1) pokrokovějším,
2) odbornějším a
3) elektropřívětivějším (kde se neschází tolik dízltepilů 😉 fóru serveru [odkaz] 😉 jen se to tam tebilně hledá to víš no adminovi kruciprdy >😁 >😁 >😁 >😁
Každopádně nejpokrokovější sbírku studijních informací nalezneš na nejlepším webu z nejlepších [odkaz] 😉
Avatar - elektrikar
elektrikar
Svědci JehovoDieselovi opět promluvili >😁 >😁 >😁 Aneb raději budu kupovat naftu od "" arabášů, místo abych si ji vyrobil u sebe doma na střeše a byl nezávislý na vládě / krizi >😁 >😁 >😁 Tomu se říká masochismus. Je to prostě o změně spotřebitelských návyků - chci jet v neděli s rodinou na výlet, vyrobil jsem 30kWh solární el. energie což mi stačí k ujetí 200km, tak si naplánuju výlet po okolí a to budete koukat, že někteří lidi jezdí do vašeho okolí dálku jen proto, že to není "jejich okolí" >😁 >😁 >😁
megacruiser
Ne všichni máme např. výrobní halu s dostatečnou plochou střechy na umístění panelů a výrobu proudu na nabití elektrovehiklu. Stačí trochu počítat, vzít reálné zisky z panelu, vynásobit počtem a hned vyjde, že jaksi plocha střechy běžného rodinného domku stačit nebude. A pokud by se masivně začalo nabíjet vysokými proudy, neutáhne to rozvodná síť. Schovávat elektřinu do nějakých domovních baterií? Transformace proudu, neefektivní nabíjení a následné vybíjení a moc by toho nezbylo...
Avatar - elektrikar
elektrikar
Mám na rodinném domě od roku 2008 v provozu fotovoltaiku o výkonu 16kWp (16kWpeak = výkon 16kW el. při ideálních podmínkách slunečního svitu 1000W/m2 Zdroj: [odkaz] ). FVE je tedy v provozu 10 let. Dle výkazů pro operátora trhu (FVE je připojena na distribuční síť NN 400V) činila výroba za rok 2018 bez měsíce prosinec celkem 17 100kWh. To odpovídá při reálné spotřebě mého BEV (průměrný údaj po 74000km) 14,5kWh/100km celkem - 17 100kWh / 14,5kWh = 1 179 * 100km = 117 000km za rok 2018. O tom ať si udělá obrázek každý sám a to se bavím o reálých datech po 10 letém provozu FVE (fotovoltaická elektrárna) a 4 letech provozu BEV (battery electric vehicle)! Ať žije propaganda aneb nechte se vodit za nos bez selského rozumu >😁 >😁 >😁
ryccardo
ááá další kolenovrt promluvil. Je mi líto dát peníze za benál tak oseju kolem baráku soláry. Ovšem dneska by sis z toho dobil možná tak mobil a ne auto. Jasně v létě za slunečních dní ti to to auto dobije ovšem ty ho potřebuješ dobíjet v noci a to ti nic nesvítí sákra co s tím >😁 >😁
Avatar - elektrikar
elektrikar
Ty jsi nějaký chytrý, asi máš spousty zkušeností se soláry co? >😁

Mně střecha RD vyrobí za rok cca 17 000kWh což bohatě stačí na kompletní provoz RD, topení s tepelným čerpadlem i elektromobil. Jde jen o to nastavit podmínky tak jak je to např. v Německu tzn. žádné dotace ale to co dodáš do sítě si můžeš kdykoliv odebrat zpět bez poplatku. Dotace je tedy ve formě nákladů na vyrovnávání poptávky / dodávky el. energie pomocí přečerpávacích / plynových / ... elektráren. :yes:
Avatar - Beefcake
Beefcake
To chce fakt sedativa.
Arese
Radši elektrické křeslo. Určitě by z něj byl nadšený! >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
to by byla jízda !!!!!!!!!!!!!!!
Kharl.ANTIDIESEL
dělej přitlač torochu v novým roce kdo se má na ty tvoje slačky furt dívat 😄 >😁
Avatar - elektrikar
elektrikar
To je asi tak, když Edison vedl špinavou hru proti Teslovi ve válce proudů. Jak to dopadlo, to se stačí podívat ven z okna na distribuční soustavu VN [odkaz] , VVN [odkaz] a ZVN [odkaz] (ne v ČR) a pouze se tomu zasmát.

Zdroj: [odkaz]
Kharl.ANTIDIESEL
ANO šulínek Edison byl pěkný charpant a zmld, tomu už historie dala mockrát za pravdu jaký to byl arogant, ignorant a zabedněnec, jeho vizitka, jeho věc 😉 [odkaz] 😉
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Čtu-li příspěvky uživatele Kchárl Anti-dízl, na jazyk se mi tlačí slova Ladislava Stroupežnického, která adresoval Járovi Cimrmanovi (viz hra Záskok)

Nevím, čím jste vyučen či v jakém oboru vyškolen, ale s čistým svědomím Vám
mohu doporučiti, abyste pokusů příspěvatelských zanechal a věnoval se práci jakékoli,
ale jiné.
...
S pozdravem „Nepište mi a pokud možno nepište vůbec“
váš Ladislav Stroupežnický
Kharl.ANTIDIESEL
ale to je mejlka pane Stroupežník >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Kolik lidí to připraví o místa je velice hloupý argument. Na trhu je nedostatek prac. sil.
Bát se, že rozvodná síť nezvládne nabíjení během závodů? To si děláte kozy?
Náklady na provoz el. závodů? A jaké jsou náklady na normální závody?

Hoši, elektrozávodničky jsou směšné, je to trapárna. Ale ty argumenty proti jsou jak z mateřské školky.
Já bych se v první řadě ptal - proč se to zavádí? Snad nikdo nevěří, že přechod závodniček na elektro má vliv na ekologii. Touží po tom diváci? No asi nikdo.
Je to atraktivnější? Ne. Takže proč? Jen ukázat "ovečkám", že elektro je nevyhnutelné.
Bude to horší, ale bude to elektro.
Jestli budete svůj odpor projevovat s tak hloupými argumenty, docílíte leda opaku.
DonVito
Ahoj Karle :yes😒br />
Tenhle clanek je opravdu ubohost.

Jinak mne se klasicky zavody taky libi.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to jsem rád. 😉
traveldrive
Závody elektroát sú proste dobová alternatíva. Napr. taká Formula E sa vcelku chytila. Párkrát som sledoval ich preteky v TV. Dosť špecifické a trochu smiešne, keď sa v polke pretekov autá "šprajcnú" v ostrej zákrute, že tí poslední musia zastaviť, aby nenabúrali...
Je to všeličo, ale nuda nie; je dosť ľudí, pre ktorých sú takéto preteky atraktívne. A samozrejme, v pretekoch o ekológiu nejde. Ale tak ako iné preteky môžu napomôcť v ďalšom vývoji - to je okrem zábavy najpádnejší argument na ich existenciu. Platí pre automobilové preteky všeobecne, nie?
Avatar - Beefcake
Beefcake
Parkat som to pozeral, ale extra ma to zatial nenadchlo. Tie auta su az prilis rovnake. Co mi ale prislo zabavne, ako presadali v polovici do druheho auta, ked dosli baterie 😄
traveldrive
Skrátka dá sa na tom niečo nájsť, prečo nie. Nemusia zaujať každého, ale rovnako každého nezaujme hocijaký iný šport, nie?
Avatar - Beefcake
Beefcake
Preco sa to zavadza ? Jednoducho iny typ pretekov. Rovnako sa zavadza "roborace", co vidim ako vacsi nezmysel nez toto.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, když auto ani nedokáže dojet do cíle, a jezdec musí přesedat, je to skutečně "jiný typ pretekov".
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Svého času formule 1 bez tankování nedojely ani do třetiny závodu... A aby to později zvládly, mají limity na spotřebu. Dokazuje to snad nadřazenost formulových závodů?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nadřazenost F1 netřeba dokazovat.
DonVito
Vazne? Zkus to rict treba v Alabame 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
A co bych se tam dozvěděl?
DonVito
Nascar 😉

[odkaz]

Motor sports are widely popular in the United States, but Americans generally ignore major international series, such as Formula One and MotoGP, in favor of home-grown racing series.
Avatar - _Karel_
_Karel_
No, je mi jedno, co mají amíci raději. Je fakt, že se o to vůbec nezajímám, ale nepochybuji ani milimetr o tom, že technikou i celosvětovou popularitou je F1 jinde.
DonVito
To nepopiram. Spis nemam rad slovo "nadrazenost" 😉 Nebo treba Übersport a pak uz jen Übermensch.. Chapes?

Ja se treba radsi podivam na MotoGP nez na F1.

Formuli E jsem asi jeste ani nevidel.
A NASCAR muzou byt taky super.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mě F1 bavila za doby Schumiho a Hakkinena. Dnes mi díky měnícím se pravidlům není moc sympatická.
kyklop
Jj, boli časy keď som nevymeškal žiaden závod. Ja som ešte kukal na súboj Hill vs Schumacher 😉
Arese
No pokud by nějaký šílenec chtěl NASCAR taky elektrizovat, myslím, že by ho američtí pořadatelé této série hnali svinským krokem! >😁
rrren9
svého času se v F1 vůbec netankovalo. Záleží na to, který ten svůj čas si vyberete.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - romgator
romgator
Tady jde spíše o atraktivní reklamu. Zkrátka se musí taková auta objevovat, aby si na ně lidi zvykli. Taková salamova metoda. Plátek po plátků. Ukázat, že žijeme v době elektrické. Za nějaký čas to bude pro lidi normální. A o to jde. Nic víc.
Arese
Tak aby byla něco tak šíleného, jako elektromobilita "normální", to si ještě hóódně dlouho počkáš, zvláště pak v automobilovém sportu! >😒]
DonVito
Jasne hoodne dlouho >😁

[odkaz]
traveldrive
V čom ti príde elektromobilita šialená? Bola tu prv ako spaľováky!
kyklop
Až tak čierne alebo ružovo by som to nevidel, nemám problém s elektro pre využitie v mestách a blízkom okolí.. Týka sa to malých aut, dodávok a kľudne aj tých ajtobusov. Ty tu furt poskakuješ ako by sa to staslo hneď a nedostal si inú možnosť :-!
Arese
Já ti dám "salámovou metodu"! 8-s Mluvíš jako Husák, když promýšlel strategii "normalizace"! 8-s
Avatar - _Karel_
_Karel_
Proboha zapoj tu bouli na krku. On nepopisuje svoje přání, ale realitu.
kyklop
Kedy si tu videl používať Areseho hlavu ? >😒]
Avatar - Beefcake
Beefcake
Ty vole, taketo hejterske clickbaitove zlataniny, to sa len tak nevidi. To je nejako extra platene ? Znacim si - "Stepanovsky", uvidime, co pride dalsie.
DonVito
A to jeste nevim, jestli sis prohledl galerii.
Stoji to za to.

Treba citace😒br /> "Elektrická motokára váží neuvěřitelných 230 kg. Je to ještě o závodění?"

Ja jsem elektricky motokary jezdil a zavodeni to kazdopadne je.
Jako obvykle u EV okamzita reakce na plyn..
Jen ten zvuk vytocenyho motoru na rovince chybi.

Vrcholem je obrazek cislo 4.
[odkaz]
frite
Už jen dát si do titulku slovo ekoterorismus zavání opravdu objektivní článkem. chtělo by to tam ještě přidat výrazy jako neomarxismus, Brusel a podobně a můžete ten článek v lepit na Parlamentní listy..
Arese
Naopak, ten titulek je velmi výstižný! 😲 Bohužel... 😢
DonVito
Myslis, jako ze odstoupeni automobilky z nejakeho zavodu je ekoterorismus?

Nebo chces Mercedesu to DTM naridit?

Ze je tenhle clanek prehnany (jemne receno), chape i vetsina odpurcu EV.
Mirek Sosna
Ten přechod na elektropohon měl být pomalejší a část pracovních míst zde skončí, jak někdo tvrdí, že ne, neboť je složení el. auta mnohem jednodušší, než u spalovacího a nebude na to potřeba tolik lidí.
traveldrive
Tak zas bude treba viac ľudí niekde inde, také baterky majú kvapku zložitejšiu výrobu ako nádrže, bude viac recyklácie, atď... Nevidel by som to nejak čierne. Naviac opak je problém, a to zohnať pracovnú silu, nie sa trápiť s jej prebytkom.
Avatar - elektrikar
elektrikar
Článek mi připomíná fňukání jísté skupiny důchodců (těch kovaných) jak bylo za komunismu dobře, že už dnes si nemůžou ani vystát frontu na maso a že je to vlastně k ničemu, protože ty banány si může už koupit kde kdo a není to jen pro různé prominenty takže to ztratilo to svoje kouzlo >😁 >😁 >😁 Prostě MAGOR a ostuda serveru auto.cz >😁
Arese
Sorry, to je ale hodně blbé přirovnání, které v tomto případě nesedí absolutně v ničem. :-!
Avatar - elektrikar
elektrikar
Hlavně když jsi součástí uvedené skupiny, co... >😒] V článku je popsáno vše podstatné - vystačí na 50 let. A CO PAK??? A k čemu se dívat na něco co je sice řvoucí rakovinomet, ale vůbec nejede >😁

Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Arese
Ne, já opravdu nejsem důchodce a ještě dlouho nebudu! 😄
Avatar - Hittman
Hittman
dnešním světě protezovane neomarxisticke ideologie nejen v politice je toto odvážný clanek. Děkuji
frite
No to je odvaha až na půdu...Brusel za to denně zavira do koncentráku, ze jo.
DonVito
>😁

Pravda je, ze takto se shodit, to uz chce odvahu.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Největšími příznivci elektromobility jsou ti, kteří o elektrice ví jen to, že kope...

Podobně nechápu ani to, čemu se říká "motorsport". Auta jsou proto tady, aby dopravovala lidi z místa na místo. Pokud chce někdo sportovat, ať jezdí na kole.
Avatar - elektrikar
elektrikar
Nezbývá než s Adou souhlasit, snad jediný přínos byl posouvání ICE technologií dopředu...
Kharl.ANTIDIESEL
Tepíl Ada je zase tady a žere ropu mňam >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
megacruiser
U motorky je hmotnost naprosto klíčová. Každý kilogram navíc znamená citelně pomalejší průjezd zatáčkou. Na klasické motorce s 250 kg a podobně výkonným motorem jsem jezdil. Jako cesťák jela dobře, ale na okruh naprosto nevhodná. Mohl jsem mít klidně nejlepší stopu a stejně mě dávali vnějškem všichni. Potom jsem přesedl na dvoutakt TZR 250 a ihned jsem začal všechny v zatáčkách předjíždět takovým způsobem, že nikdo nechápal. Najednou jsem řídil motorku se 130 kg místo s 250 ale výkonem, který ve vršku trhal zápěstí.
Arese
A u závodního auta to bude podobné, možná trochu méně výrazné, ale v zásadě stejný nežádoucí efekt nadváhy kvůli příšerně těžkým a přitom kapacitně slabým baterkám! 8-s :no: