Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
_Karel_
Kolik lidí to připraví o místa je velice hloupý argument. Na trhu je nedostatek prac. sil.
Bát se, že rozvodná síť nezvládne nabíjení během závodů? To si děláte kozy?
Náklady na provoz el. závodů? A jaké jsou náklady na normální závody?
Hoši, elektrozávodničky jsou směšné, je to trapárna. Ale ty argumenty proti jsou jak z mateřské školky.
Já bych se v první řadě ptal - proč se to zavádí? Snad nikdo nevěří, že přechod závodniček na elektro má vliv na ekologii. Touží po tom diváci? No asi nikdo.
Je to atraktivnější? Ne. Takže proč? Jen ukázat "ovečkám", že elektro je nevyhnutelné.
Bude to horší, ale bude to elektro.
Jestli budete svůj odpor projevovat s tak hloupými argumenty, docílíte leda opaku.
Bát se, že rozvodná síť nezvládne nabíjení během závodů? To si děláte kozy?
Náklady na provoz el. závodů? A jaké jsou náklady na normální závody?
Hoši, elektrozávodničky jsou směšné, je to trapárna. Ale ty argumenty proti jsou jak z mateřské školky.
Já bych se v první řadě ptal - proč se to zavádí? Snad nikdo nevěří, že přechod závodniček na elektro má vliv na ekologii. Touží po tom diváci? No asi nikdo.
Je to atraktivnější? Ne. Takže proč? Jen ukázat "ovečkám", že elektro je nevyhnutelné.
Bude to horší, ale bude to elektro.
Jestli budete svůj odpor projevovat s tak hloupými argumenty, docílíte leda opaku.
Ahoj Karle :yes😒br />
Tenhle clanek je opravdu ubohost.
Jinak mne se klasicky zavody taky libi.
Tenhle clanek je opravdu ubohost.
Jinak mne se klasicky zavody taky libi.
Závody elektroát sú proste dobová alternatíva. Napr. taká Formula E sa vcelku chytila. Párkrát som sledoval ich preteky v TV. Dosť špecifické a trochu smiešne, keď sa v polke pretekov autá "šprajcnú" v ostrej zákrute, že tí poslední musia zastaviť, aby nenabúrali...
Je to všeličo, ale nuda nie; je dosť ľudí, pre ktorých sú takéto preteky atraktívne. A samozrejme, v pretekoch o ekológiu nejde. Ale tak ako iné preteky môžu napomôcť v ďalšom vývoji - to je okrem zábavy najpádnejší argument na ich existenciu. Platí pre automobilové preteky všeobecne, nie?
Je to všeličo, ale nuda nie; je dosť ľudí, pre ktorých sú takéto preteky atraktívne. A samozrejme, v pretekoch o ekológiu nejde. Ale tak ako iné preteky môžu napomôcť v ďalšom vývoji - to je okrem zábavy najpádnejší argument na ich existenciu. Platí pre automobilové preteky všeobecne, nie?
Parkat som to pozeral, ale extra ma to zatial nenadchlo. Tie auta su az prilis rovnake. Co mi ale prislo zabavne, ako presadali v polovici do druheho auta, ked dosli baterie 😄
Skrátka dá sa na tom niečo nájsť, prečo nie. Nemusia zaujať každého, ale rovnako každého nezaujme hocijaký iný šport, nie?
Preco sa to zavadza ? Jednoducho iny typ pretekov. Rovnako sa zavadza "roborace", co vidim ako vacsi nezmysel nez toto.
Ano, když auto ani nedokáže dojet do cíle, a jezdec musí přesedat, je to skutečně "jiný typ pretekov".
Svého času formule 1 bez tankování nedojely ani do třetiny závodu... A aby to později zvládly, mají limity na spotřebu. Dokazuje to snad nadřazenost formulových závodů?
Nadřazenost F1 netřeba dokazovat.
Vazne? Zkus to rict treba v Alabame 😄
A co bych se tam dozvěděl?
Nascar 😉
[odkaz]
Motor sports are widely popular in the United States, but Americans generally ignore major international series, such as Formula One and MotoGP, in favor of home-grown racing series.
[odkaz]
Motor sports are widely popular in the United States, but Americans generally ignore major international series, such as Formula One and MotoGP, in favor of home-grown racing series.
No, je mi jedno, co mají amíci raději. Je fakt, že se o to vůbec nezajímám, ale nepochybuji ani milimetr o tom, že technikou i celosvětovou popularitou je F1 jinde.
To nepopiram. Spis nemam rad slovo "nadrazenost" 😉 Nebo treba Übersport a pak uz jen Übermensch.. Chapes?
Ja se treba radsi podivam na MotoGP nez na F1.
Formuli E jsem asi jeste ani nevidel.
A NASCAR muzou byt taky super.
Ja se treba radsi podivam na MotoGP nez na F1.
Formuli E jsem asi jeste ani nevidel.
A NASCAR muzou byt taky super.
No pokud by nějaký šílenec chtěl NASCAR taky elektrizovat, myslím, že by ho američtí pořadatelé této série hnali svinským krokem! >😁
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
romgator
Tady jde spíše o atraktivní reklamu. Zkrátka se musí taková auta objevovat, aby si na ně lidi zvykli. Taková salamova metoda. Plátek po plátků. Ukázat, že žijeme v době elektrické. Za nějaký čas to bude pro lidi normální. A o to jde. Nic víc.
Tak aby byla něco tak šíleného, jako elektromobilita "normální", to si ještě hóódně dlouho počkáš, zvláště pak v automobilovém sportu! >😒]
Až tak čierne alebo ružovo by som to nevidel, nemám problém s elektro pre využitie v mestách a blízkom okolí.. Týka sa to malých aut, dodávok a kľudne aj tých ajtobusov. Ty tu furt poskakuješ ako by sa to staslo hneď a nedostal si inú možnosť :-!
Beefcake
Ty vole, taketo hejterske clickbaitove zlataniny, to sa len tak nevidi. To je nejako extra platene ? Znacim si - "Stepanovsky", uvidime, co pride dalsie.
A to jeste nevim, jestli sis prohledl galerii.
Stoji to za to.
Treba citace😒br /> "Elektrická motokára váží neuvěřitelných 230 kg. Je to ještě o závodění?"
Ja jsem elektricky motokary jezdil a zavodeni to kazdopadne je.
Jako obvykle u EV okamzita reakce na plyn..
Jen ten zvuk vytocenyho motoru na rovince chybi.
Vrcholem je obrazek cislo 4.
[odkaz]
Stoji to za to.
Treba citace😒br /> "Elektrická motokára váží neuvěřitelných 230 kg. Je to ještě o závodění?"
Ja jsem elektricky motokary jezdil a zavodeni to kazdopadne je.
Jako obvykle u EV okamzita reakce na plyn..
Jen ten zvuk vytocenyho motoru na rovince chybi.
Vrcholem je obrazek cislo 4.
[odkaz]
frite
Už jen dát si do titulku slovo ekoterorismus zavání opravdu objektivní článkem. chtělo by to tam ještě přidat výrazy jako neomarxismus, Brusel a podobně a můžete ten článek v lepit na Parlamentní listy..
Mirek Sosna
Ten přechod na elektropohon měl být pomalejší a část pracovních míst zde skončí, jak někdo tvrdí, že ne, neboť je složení el. auta mnohem jednodušší, než u spalovacího a nebude na to potřeba tolik lidí.
Tak zas bude treba viac ľudí niekde inde, také baterky majú kvapku zložitejšiu výrobu ako nádrže, bude viac recyklácie, atď... Nevidel by som to nejak čierne. Naviac opak je problém, a to zohnať pracovnú silu, nie sa trápiť s jej prebytkom.
elektrikar
Článek mi připomíná fňukání jísté skupiny důchodců (těch kovaných) jak bylo za komunismu dobře, že už dnes si nemůžou ani vystát frontu na maso a že je to vlastně k ničemu, protože ty banány si může už koupit kde kdo a není to jen pro různé prominenty takže to ztratilo to svoje kouzlo >😁 >😁 >😁 Prostě MAGOR a ostuda serveru auto.cz >😁
Sorry, to je ale hodně blbé přirovnání, které v tomto případě nesedí absolutně v ničem. :-!
Hlavně když jsi součástí uvedené skupiny, co... >😒] V článku je popsáno vše podstatné - vystačí na 50 let. A CO PAK??? A k čemu se dívat na něco co je sice řvoucí rakovinomet, ale vůbec nejede >😁
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Hittman
dnešním světě protezovane neomarxisticke ideologie nejen v politice je toto odvážný clanek. Děkuji
Ada je zase tady
Největšími příznivci elektromobility jsou ti, kteří o elektrice ví jen to, že kope...
Podobně nechápu ani to, čemu se říká "motorsport". Auta jsou proto tady, aby dopravovala lidi z místa na místo. Pokud chce někdo sportovat, ať jezdí na kole.
Podobně nechápu ani to, čemu se říká "motorsport". Auta jsou proto tady, aby dopravovala lidi z místa na místo. Pokud chce někdo sportovat, ať jezdí na kole.
megacruiser
U motorky je hmotnost naprosto klíčová. Každý kilogram navíc znamená citelně pomalejší průjezd zatáčkou. Na klasické motorce s 250 kg a podobně výkonným motorem jsem jezdil. Jako cesťák jela dobře, ale na okruh naprosto nevhodná. Mohl jsem mít klidně nejlepší stopu a stejně mě dávali vnějškem všichni. Potom jsem přesedl na dvoutakt TZR 250 a ihned jsem začal všechny v zatáčkách předjíždět takovým způsobem, že nikdo nechápal. Najednou jsem řídil motorku se 130 kg místo s 250 ale výkonem, který ve vršku trhal zápěstí.
A u závodního auta to bude podobné, možná trochu méně výrazné, ale v zásadě stejný nežádoucí efekt nadváhy kvůli příšerně těžkým a přitom kapacitně slabým baterkám! 8-s :no:
AT ŽIJE AMERICKÁ ELEKTROMOBILKA TESLA [odkaz] [odkaz] [odkaz]
.... a CHCÍP VŠEM AUTODEBILKÁM [odkaz] a ROPNÝM [odkaz] [odkaz] PŘISLUHOVAČŮM, ROPÁCKÝM KORUPČNÍKŮM [odkaz] a VŠEMU PÓVLU DÍZLPAKÁŽSTVŮ [odkaz] co šetří korunu aby OTRÁVILO VÍCE SPOLUOBČANŮ JEDOVATOU RAKOVINOMETNOU [odkaz] DÍZLPOPELNÍCÍ
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
PS: TESLA jedině utopí dízlprase [odkaz] v bažině >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
2) odbornějším a
3) elektropřívětivějším (kde se neschází tolik dízltepilů 😉 fóru serveru [odkaz] 😉 jen se to tam tebilně hledá to víš no adminovi kruciprdy >😁 >😁 >😁 >😁
Každopádně nejpokrokovější sbírku studijních informací nalezneš na nejlepším webu z nejlepších [odkaz] 😉
Mně střecha RD vyrobí za rok cca 17 000kWh což bohatě stačí na kompletní provoz RD, topení s tepelným čerpadlem i elektromobil. Jde jen o to nastavit podmínky tak jak je to např. v Německu tzn. žádné dotace ale to co dodáš do sítě si můžeš kdykoliv odebrat zpět bez poplatku. Dotace je tedy ve formě nákladů na vyrovnávání poptávky / dodávky el. energie pomocí přečerpávacích / plynových / ... elektráren. :yes:
Zdroj: [odkaz]
Nevím, čím jste vyučen či v jakém oboru vyškolen, ale s čistým svědomím Vám
mohu doporučiti, abyste pokusů příspěvatelských zanechal a věnoval se práci jakékoli,
ale jiné.
...
S pozdravem „Nepište mi a pokud možno nepište vůbec“
váš Ladislav Stroupežnický