Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
uz velku buducnost stejne nemaju... a predaje im tiez padaju z roka na rok uz ku dnu ... este ze ma bawo dnes uz tie kdejake SUVecka ( a ze ich ma dnes uz viac ako klasickych aut tiez nie je nahoda ) ze jo ...
koho dnes uz zaujima nejake M3 s 1000 konmi ktore nahana opat rekordne casy na ringu ... 0,3 percenta populacie? hadam aj to je vela...
koho dnes uz zaujima nejake M3 s 1000 konmi ktore nahana opat rekordne casy na ringu ... 0,3 percenta populacie? hadam aj to je vela...
To nie je vytunený kúsok ale seriové auto. Keď to bude BMW a spol robiť aj pre tých 0,3% populácie tak budem veľmi rád. Mal by si sa raz pozrieť na nejaký track day koľko ľudí zaujíma naháňanie sa za nejakým časom. Asi toľko , a pekný víkend.
...a já myslel, že máš rád auta. Mimochodem prodeje rostou, ne padají.
Good luck s SUV 😉 kdyby podobná auto nikoho nezajímala, tak je nebudou honit ani na NS, natož vyrábět.
Good luck s SUV 😉 kdyby podobná auto nikoho nezajímala, tak je nebudou honit ani na NS, natož vyrábět.
Statistiky nesleduji, ale M3/4 potkávám v Evropě stále častěji a nevzpomínám si, že by taková koncentrace byla třeba 10 let zpátky. Řekl bych, že se prodávají dobře.
A odpověd´ na tvou otázku: mne M3 zajímá hodně, s trojkama jsem skončil u E9x a následná generace mne zcela minula, ale ta nová je pro mě zase přtažlivá.
A odpověd´ na tvou otázku: mne M3 zajímá hodně, s trojkama jsem skončil u E9x a následná generace mne zcela minula, ale ta nová je pro mě zase přtažlivá.
To byla jen taková řečnická otázka, Topper jednoduše nemá kámoše, kterého by to zajímalo.
2017: Deliveries of BMW M and M Performance vehicles increased by 19.1% compared to the previous year, with overall sales topping 80,000 for the first time ever. What’s surprising is that the strongest car in BMW M’s growth was also the most enthusiast-driven one — the BMW M2. The M2 sold 12,293 units, making it the best-selling M car.
2017: Deliveries of BMW M and M Performance vehicles increased by 19.1% compared to the previous year, with overall sales topping 80,000 for the first time ever. What’s surprising is that the strongest car in BMW M’s growth was also the most enthusiast-driven one — the BMW M2. The M2 sold 12,293 units, making it the best-selling M car.
Topperovi to nevysvetlíš,najprv tu plače za kupéčkami/kabriami a keď tu máme silne pekné kupé tak vraj to aj tak nikoho nezaujíma. Keby s tým ale prišiel niekto z ďalekého východu to by boli oslavné spevy.
Asi má nejakú Nostradamovu guľu a vidí to čo mi nie.
Asi má nejakú Nostradamovu guľu a vidí to čo mi nie.
Ada je zase tady
Pokud se nemýlím, tak posledním vozem na našem trhu, které nebylo vycpáno polovodiči, byl Trabant r.v. 1975. Ten měl i stabilizátor napětí s Wagnerovým kladívkem. Všechny novější vozy už nebyly a nejsou schopny potom, co jsou vystaveny elektromagnetickému impulsu (třeba od zbraně EMP) odjet, nebo minimálně nejsou schopny fungovat kvůli zničeným diodám v alternátoru. [odkaz]
Čtyřkolka bude, jen se neví, jestli to bude systém z M5 nebo "normální" 😁rive.
Teraz by sa mi hodilo toto : [odkaz] 😄
But BMW’s plans to eventually kill the three-pedal versions are not motivated just by the fact that's it’s easier and cheaper for the company to offer a simplified engine and transmission range, but because modern cars are getting more and more powerful. And that’s clearly a challenge for the manuals.
“Because we have these turbocharged engines with 600 Nm of torque, to develop such a high-torque manual transmission for such a small volume isn't profitable at all. So I tried to prolong the lifetime of the manuals, but we can't invest in developing a new manual transmission."
Tož, asi tak....... ;-\
"That raises a natural question – how long will that last? No one can say exactly, but Frohlich promises the successor to today’s M4 will be offered with a manual option. That generation of the performance coupe will likely be produced until 2027 or 2028, and "then I will be an old man," 58-year-old Frohlich said. So, put simply, we’ll have a manual performance BMW for at least another 10 years or so."
To znamená, že BMW už nebude vyvíjet novou manuální převodovku. Pro M2C sice udělali nějaká malá dílčí vylepšení, ale to je tak vše. Stávající M/T (20 roků stará) není nic moc. Bude to určitě jeden z důvodů, proč se vozy s M/T neprodávají lépe. Mám ji v mé M140i a testoval ji v M3, tak vím o co kráčí.
Jo, a ten Frohlich mě nijak nepřesvědčil. Myslím, že tak trochu "vaří z vody"..a sem tam něco plácne......
[odkaz]
Jestli půjdou s výkonem k 500 koním, pak nějaká forma 4x4 (podle mých zkušeností) by v nabídce dávala smysl.