Srovnávací testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Audi A6 Avant 40 TDI vs. Mercedes-Benz E 220 d 4Matic kombi – Nejlepší je nejlevnější
231 komentářů
Ozzman
Ale přeci. Také bych bychařsky zvolil A6, protože konečně vypadá nověji, než předchozí modely - rozuměj odlišněji. I když A6 jsem bral vždy jako jedno z nejlepších aut v kombikovém světě, tak poslední generace mi vzhledem trochu splývají a navíc i ta bílá jí sluší. U sedanu už bych se asi přiklonil k MB E.. ale obě jsou to super auta a fajn test !
Zaráží mne spotřeba, testovací okruh a styl jízdy bude asi hodně volný, nebo jsou tyto motorizace opravdu tak úsporné? Jestli jo, tak tleskám a tiše závidím.
Mám neprémiový kombík, ani né o moc menší ( a asi ani né lehčí) s 4válcovým naftovým dvoulitrem o kapku nižším výkonu, ale ve stejné kombinaci pohonu (AT,AWD). A abych si plachtil někde na okresce za 5 litrů na sto, je to velká dávka sebeodříkání. Kombinací tempomatu a volných rozjezdů se dostanu někam k 6 na sto, ale když se přestanu hlídat, občas předjedu, vystřelím z křižovatky (jen abych předjel hybridní Auris, žejo >😁 ), nebo na dálnici chvíli jedu lehce nad limit, spotřeba leze nad 7 na sto velmi svižně. Nyní s ochlazením, zimním obutí a zasekanou Prahou jsem si za poslední 3 jízdy po Praze a přilehlém okolí (cca 150km) naměřil znepokojivých 9,4l na sto.. 😐. Dlouhodobý průměr je pak asi 7,1.. což mi zimní rozkopaná Praha začíná ničit! >😁
Ještě bych hodil porovnání se starším koncernovým 2.0TDI, které je FWD a MT, kdy i na dálku auto jezdí kolem 6 na sto, což je pořád více, než testované exempláře a nebo krátkodobě testovanému BiTDI (DSG,4x4), kdy jsem se také pohyboval v rozmezí 9-10l.
Takže - buď kecá PP, nebo klobouk dolu 😉
Zaráží mne spotřeba, testovací okruh a styl jízdy bude asi hodně volný, nebo jsou tyto motorizace opravdu tak úsporné? Jestli jo, tak tleskám a tiše závidím.
Mám neprémiový kombík, ani né o moc menší ( a asi ani né lehčí) s 4válcovým naftovým dvoulitrem o kapku nižším výkonu, ale ve stejné kombinaci pohonu (AT,AWD). A abych si plachtil někde na okresce za 5 litrů na sto, je to velká dávka sebeodříkání. Kombinací tempomatu a volných rozjezdů se dostanu někam k 6 na sto, ale když se přestanu hlídat, občas předjedu, vystřelím z křižovatky (jen abych předjel hybridní Auris, žejo >😁 ), nebo na dálnici chvíli jedu lehce nad limit, spotřeba leze nad 7 na sto velmi svižně. Nyní s ochlazením, zimním obutí a zasekanou Prahou jsem si za poslední 3 jízdy po Praze a přilehlém okolí (cca 150km) naměřil znepokojivých 9,4l na sto.. 😐. Dlouhodobý průměr je pak asi 7,1.. což mi zimní rozkopaná Praha začíná ničit! >😁
Ještě bych hodil porovnání se starším koncernovým 2.0TDI, které je FWD a MT, kdy i na dálku auto jezdí kolem 6 na sto, což je pořád více, než testované exempláře a nebo krátkodobě testovanému BiTDI (DSG,4x4), kdy jsem se také pohyboval v rozmezí 9-10l.
Takže - buď kecá PP, nebo klobouk dolu 😉
Vzhledem ke svojí testovací trase toho v Praze strávím míň, vypadnu z Holešovic na Hradec a tradá po D11 domů. Takže po městě až tak necukám, na dálnici tempomat na 160 a pak okresky. V létě s mercedesem opravdu prakticky vždy do 6,5 litrů, dlouhodobě 6,1 až 6,3, teď jsem nuloval dlouhodobou spotřebu, když jsme přezuli na zimáky a po tisícovce kilometrů mám 6,8. A ta audina fakt nežrala vůbec. Jasně, podle palubního počítače, víme, že se trošku liší, ale i co jsme dotankovávali občas, nikdy to nebyl zásadní rozdíl, dvě tři deci, pokud si dobře pamatuju...
Asi to bude v převodovce a možná i systému AWD (mne se zadek připojuje skoro pořád, když přidávám trochu víc plynu), protože takové hodnoty a ještě při dálničních 160ti nedosáhnu. Když jsem naposledy jel Norimberk - Praha, tak po Německu v průměru 160 a auto si vzalo nad 8 na sto.
Popojíždění v Praze je zrádné, pokud projíždím centrem a je/není špička, může být rozdíl i 3 litrů, jak jsem čerstvě zjistil 😐.
V kombinaci za 6,5-6.8 jsem jezdil s předchůdcem mého auta s daleko slabším motorem a FWD MT. Takže až bude zas někdo říkat, že mainstream a prémie se neliší, tohle je jeden z velmi dobrých důkazů použití techniky.
Popojíždění v Praze je zrádné, pokud projíždím centrem a je/není špička, může být rozdíl i 3 litrů, jak jsem čerstvě zjistil 😐.
V kombinaci za 6,5-6.8 jsem jezdil s předchůdcem mého auta s daleko slabším motorem a FWD MT. Takže až bude zas někdo říkat, že mainstream a prémie se neliší, tohle je jeden z velmi dobrých důkazů použití techniky.
I tohle srovnání = dopadlo jinde jinak = teda = přesně obráceně 😄
Vliv toho mezi pedály a volantem = je holt nezpochybnitelný 😉
Vliv toho mezi pedály a volantem = je holt nezpochybnitelný 😉
Jako že v zimě se u MBE snizila spotřeba ? Nebo jak to myslíš ? Martin asi holt jezdí s lehkou nohou ..i tak je totiž výborný výsledek.
Myslim to tak jak sem napsal = jeho výsledek i měření = dopadly ne jinak ale dokonce opačně 😄
Vliv toho mezi pedály a volantem = je holt někdy větší.. 😉
Ale správně napsal že čim slabší TDI tim lepší = to má pravdu. Smutný že asi nejslabší je v tuhle chvilku 3.0TDI
To že mainstreamovej pohon porazil prémiovej navíc s jinde vynikajícně hodnocenym motorem = to se mi už líbí míň. Zvlášť kdy jinde včetně partnerskýho AutoTipu dopadaj tyhle srovnávačky = přesně obráceně
Vliv toho mezi pedály a volantem = je holt někdy větší.. 😉
Ale správně napsal že čim slabší TDI tim lepší = to má pravdu. Smutný že asi nejslabší je v tuhle chvilku 3.0TDI
To že mainstreamovej pohon porazil prémiovej navíc s jinde vynikajícně hodnocenym motorem = to se mi už líbí míň. Zvlášť kdy jinde včetně partnerskýho AutoTipu dopadaj tyhle srovnávačky = přesně obráceně
Ok nic z toho na co v tomhle prispevku reaguješ v komentu M.Machaly není... píše o spotřebě a trase u MBE a ne o TDI.Pak se diviš, že nikdo nechápe na co reaguješ, když odpovídáš na příspěvky náhodně >😁
S poslední větou asi souhlas, ale motorizace jsou podobné. A přestaň dopisovat příspěvky , pak to změnit, než dopisu odpověď >😒]
S poslední větou asi souhlas, ale motorizace jsou podobné. A přestaň dopisovat příspěvky , pak to změnit, než dopisu odpověď >😒]
S 530xd jsem jezdil v mixu za 7,6 s E220d 4M za 7,2 litru, je to oboje za zhruba 15 tis. km od nového auta. Čtyři deci jsou jistě rozdíl, stejně jako výrazný rozdíl v dynamice, stejně výsledek šestiválce považuju za výborný, výsledek čtyřválce za logický, to auto v dané konfiguraci váží skoro dvě tuny a má na to jen 190 koní, prostě musí se víc držet pod krkem. Kolega s 330d, má na displeji za posledních x desítek tisíc km hodnoty vždy kolem 6,4 litru, nikdo mu nechce věřit, že nejezdí jen z kopce. Tak si vyber. 😄 😉
Už jsem se podivoval nad spotřebami šestivácových nafťáků víckrát, tady holt moderní "vyhoněné" čtyřválce už dosahují na své limity.... viz třeba to BiTDi, které jezdi kolem 9-10. Takže čistá logika - méně válců - nižší spotřeba - už tak nějak neplatí 😄
Ještě by bylo zajímavé porovnat váhu vozidel 😄
Ještě by bylo zajímavé porovnat váhu vozidel 😄
Lámání rukou nad 5-6-7 litry, to mě baví. Já jezdim za 8-11 a to mám o třídu menší naftový kombík, cca stejný výkon a jsem relativně defenzivní řidič 😉
Tak to nevím, co máš za auto, ale asi bude trochu cihla na plynu, ne ?😁 Řešil to, protože rozdíl 2 litry na sto je už na nádrži poznat...
Nemám moc úsporné auto. Především ve městě žere jak prokoplé. Na druhou stranu, mám přátelé co se chlubí jak jezdí se svým vozem za 5, ale když na 50l nádrž najedou 700km, tak jim to divné nepřijde 😄
Jen mi to přijde takové směšné tvrdit o autě z vyšší střední třídy, že se rozpapalo, když se spotřeba blíží spíše k sedmi než šesti, a dorazit to dramatickým rozdílem, že: "medvídkovi zimní nafta nějak víc chutná, audina byla vždy minimálně o dvě deci úspornější."
😉
Jen mi to přijde takové směšné tvrdit o autě z vyšší střední třídy, že se rozpapalo, když se spotřeba blíží spíše k sedmi než šesti, a dorazit to dramatickým rozdílem, že: "medvídkovi zimní nafta nějak víc chutná, audina byla vždy minimálně o dvě deci úspornější."
😉
Ale to jsi asi nečetl můj příspěvek, já se naopak pochvalně vyjadřoval nad spotřebou testovaných aut, protože můj střednětřídní kombík AWD a AT neprémiového výrobce to pod 7 dává i v létě a při normální jízdě docela obtížně.
Odokar
Když škrtnu hodnocení za design, které je čistě subjektivní není o kousíček (0,02) lepší Audi ale o kus Mercedes (0,7😄
Pak ale můžeš taky škrtnout "udávanou spotřebu", kde Mercedes získal neoprávněně bod, protože reálně je žravější... a pak ještě pružnost, kde není logické srovnávat pružnost na šestku u automatů s různým počtem stupňů... 😉
Myslim, že má pravdu, vzhled je čistě subjektivní a nemyslim si že by se měl zapisovat do výsledků
Pocit z jízdy je taky subjektivní .. tímhle přístupem by redaktor nesmel hodnotit nic, jen to, co lze měřit ..
U mě na firmě se Mondeo dávalo pryč s průměrem 7,8l. Dálnice lehce nad předpisy +8l.
Tak to odpovídá asi i mé zkušenosti....
Koukám na test E220d vs A640TDI v AutoTipu = přesně obráceně než tady. A ne o 0,02 = když obrácený rozdíl v designu autor určil na 0,8 díky čemuž audi o ten fous vyhrálo = tam MB E220d vyhrálo jednoznačně
Ale ke spotřebě: 220d vs 40TDI
sportovní jízda 9,4 vs 9,8
úsporná jízda 5,2 vs 5,3
spotřeba v testu 6,8 vs 6,9
rozdíl od udávané = v obou případech 4,9 Mercedes +39% Audi +41%
Jak to že to místnímu M.M. vždycky vyjde naopak = a VWždycky jednim směrem
Ale ke spotřebě: 220d vs 40TDI
sportovní jízda 9,4 vs 9,8
úsporná jízda 5,2 vs 5,3
spotřeba v testu 6,8 vs 6,9
rozdíl od udávané = v obou případech 4,9 Mercedes +39% Audi +41%
Jak to že to místnímu M.M. vždycky vyjde naopak = a VWždycky jednim směrem
To ostře nesouhlasim = co by v žádnym případě nemělo bejt číslo ovlivňující celkovej výsledek = je jeho pocit z designu = ten je fakt silně individuální
V případě tohohle testu = navíc autorův dojem z designu, popravdě objektivně nevyčíslitelná hodnota = obrátil výsledek. Vítězství o 0,02 zajistil Machalův + 0,8 dojem za design >😁
Jízdní dojmy = to je jeden ze základů! Popravdě důležitější než nějakej 0,1 s rozdíl ve zrychlení nebo spotřebě
V případě tohohle testu = navíc autorův dojem z designu, popravdě objektivně nevyčíslitelná hodnota = obrátil výsledek. Vítězství o 0,02 zajistil Machalův + 0,8 dojem za design >😁
Jízdní dojmy = to je jeden ze základů! Popravdě důležitější než nějakej 0,1 s rozdíl ve zrychlení nebo spotřebě
Téměř všechno je subjektivní. Rozumnýmu člověku je jedno, jestli o 0,2bodu vyhrálo Audi nebo MB. Tady mají disciplíny stejnou váhu, ale pro někoho je nejdůležitější design, pro jiného displaye a infotaiment, pro jiného jízdní vlastnosti. Házet bobek na bodové výsledky, típ spíš ty těsné. 😉
Ale ono o 0,02 bodu vyhrálo = jen protože Machi vymyslel že o 0,8 prohrálo v designu ;-\
Jinak ale = samozřejmě souhlas
No a viz já 14:55
Jinak ale = samozřejmě souhlas
No a viz já 14:55
zane
Predošlý model A6 mal displej pekne hore, to znamená, že som nemusel skláňať oči z cesty, do nového to zase drbli dole, pod ventilátory... Nechápem 8-s Tie výduchy klímy fakt hore nepotrebujem...
Uživatel_5340709
Audi MB na poli motoru a převodovky bych nečekal.
Každý chvilku...
Museli s tím 2,0 TDI fakt hodně pohnout, protože 140kW bylo v Superbu fakt špatný.
Každopádně mám teď 2,0 TSI 200kW a to je oproti starší verzi úplnej průšvih, tím chci říct, že to chce každopádně dost vyzkoušet před koupí...
Každopádně mám teď 2,0 TSI 200kW a to je oproti starší verzi úplnej průšvih, tím chci říct, že to chce každopádně dost vyzkoušet před koupí...
Ten rozdíl je obrovskej. Já si fakt myslel, že je to šestiválec...
Přesně tak, doposud skoro všechny verze 2,0 TDi jsou pověstné svým traktorovým projevem.
No a hlavně tím, že to fakt nejelo. Poslední verze, kteýr jsem věřil výkon byla 125kW CR..
Znám velmi dobře 125kw PD a to díky neohrabanosti, hlučnosti a ještě poctivému "zátahu vodspoda" jede pocitově jak raketa 😄 oproti tomu novější 110kw CR (140kw jsem nezkoušel) mi přišlo pocitově odobné, jako moje bývalé TDCI 85kw.
Co Tě trápí na nové 2,0 TSI? Kultivovanost, nebo spolehlivost, nebo celkový projev?
+ kultivovanost podstatně lepší, na volnoběh o tom motoru skoro nevím (sotva zajetej). To je opravdu rozdíl jak blázen
+ menší otáčky na dálnici, opět podstatně tišší
+ menší spotřeba
+ DQ381 neškube a nepodřazuje zbytečně o dva stupně ale o jeden.
Ale ten motor vůbec nejede. A tím myslím nejenom dole, ale hlavně nahoře. Starší verze motoru měla prostě turbodíru (a slušnou..), ale pokud si dal plyn v první třetine zatáčky tak se to nadechlo a pak to prostě (na konci zatáčky) jelo a úmerně to zrychlovalo až k maximu výkonu. U 206kW si doteď nejsem pořádně jistej, kde turbo zabíralo (nevím rozmezí třeba 1800-2200rmp).
Tady je turboefekt jak kráva na 1800 otáček, skoro jako na starý 1,8T. Pak to zabere a pak se už neděje nic. Nejde to do otáček a nad 4tis to vyloženě nejede. A druhej průšvih je, že ta DQ381 je variace na téma DQ500 z trasporteru, což znamená, že to i ve sportu nechá spadnou otáčky pod 1800rpm. A při normální jízdě na D to nechá klidně spadnout na 1200 otáček kde se to klepe a dusí. A hlavně na dálnici to fakt nejede to je hrůza. Jako by to mělo o 50Nm míň a možná třeba 40 koní.
Zase jsem o kousek blíž koupit si něco "prémiovějšího"..
+ menší otáčky na dálnici, opět podstatně tišší
+ menší spotřeba
+ DQ381 neškube a nepodřazuje zbytečně o dva stupně ale o jeden.
Ale ten motor vůbec nejede. A tím myslím nejenom dole, ale hlavně nahoře. Starší verze motoru měla prostě turbodíru (a slušnou..), ale pokud si dal plyn v první třetine zatáčky tak se to nadechlo a pak to prostě (na konci zatáčky) jelo a úmerně to zrychlovalo až k maximu výkonu. U 206kW si doteď nejsem pořádně jistej, kde turbo zabíralo (nevím rozmezí třeba 1800-2200rmp).
Tady je turboefekt jak kráva na 1800 otáček, skoro jako na starý 1,8T. Pak to zabere a pak se už neděje nic. Nejde to do otáček a nad 4tis to vyloženě nejede. A druhej průšvih je, že ta DQ381 je variace na téma DQ500 z trasporteru, což znamená, že to i ve sportu nechá spadnou otáčky pod 1800rpm. A při normální jízdě na D to nechá klidně spadnout na 1200 otáček kde se to klepe a dusí. A hlavně na dálnici to fakt nejede to je hrůza. Jako by to mělo o 50Nm míň a možná třeba 40 koní.
Zase jsem o kousek blíž koupit si něco "prémiovějšího"..
To je zajímavý, já mám podobnou zkušenost s novou 1,8 TFSI vs starší verze. Motor zabere někde nad 2 tis. ot., ležérně zrychluje do 4 tis., a pak už se nic neděje. Na pohodovou jízdu s davem je to ok, ale jak začneš na ten motor tlačit, je zle a nechce se mu.
To je přesně ono, na pohodovou jízdu lepší, ale jak začneš tlačit na pilu tak nic. Uvidím jestli se to nezlepší, respektive si to nezvykne na moje šlapání do zelí. Ale moc tomu nedávám.
Spíš si myslím, že je to prostě zase další krok, jak umrtvit jakejkoliv pocit z jízdy. Je to generace po generaci horší a horší. Krok z R36 do 2,0 tsi byl propastnej, ale oni už zhoršují i ten dvoulitr. Řešení může být to kompletně přečipovat, jenže nevím, jestli vůbec půjde změnit kompletně charakteristiku.
Spíš si myslím, že je to prostě zase další krok, jak umrtvit jakejkoliv pocit z jízdy. Je to generace po generaci horší a horší. Krok z R36 do 2,0 tsi byl propastnej, ale oni už zhoršují i ten dvoulitr. Řešení může být to kompletně přečipovat, jenže nevím, jestli vůbec půjde změnit kompletně charakteristiku.
Jak to tu čítam, tak začínam mať pocit, že tie filtre benzínom ublížili naozaj dosť. Mal som TSI 169 kW a nič z popisovaného som nezažil.
Asi si musím viac vážiť, že môj motor napriek turbu pekne graduje a ťahá do 7000 rpm bez vädnutia, asi to do budúcna bude dosť vzácna vlastnosť. 8-s
Asi si musím viac vážiť, že môj motor napriek turbu pekne graduje a ťahá do 7000 rpm bez vädnutia, asi to do budúcna bude dosť vzácna vlastnosť. 8-s
Ono je to asi o úhlu pohledu... prohásit o 200kW motoru, že "vůbec nejede", je nejspíš trošku přehnané. Ta "naše" verze taky žádnou výkonovou špičku neměla a vytáčení třeba přes 5000 taky nemělo moc smysl... což ale neznamená, že by to nejelo, jen tam maximum výkonu bylo už někdy od 4500.
To máš pravdu, pochopitelně, že to jede. 200kW měly před 20 lety V8, respektive W8😄
Ale je to takový tupý, jakoby se to nechtělo nadechnout. Nemá to takovou tu živelnou chuť jít do otáček. Což teda neměl ani ten minulej, ale tady je to o poznání horší.
Prostě to nemá takovou chuť se napít a jet.
Ale je to takový tupý, jakoby se to nechtělo nadechnout. Nemá to takovou tu živelnou chuť jít do otáček. Což teda neměl ani ten minulej, ale tady je to o poznání horší.
Prostě to nemá takovou chuť se napít a jet.
Jezdil jsem s Woodyho 1.8 tsi a ta pravá diskotéka začínala až někde nad 4 tisíci a naopak jak jsem znal starší TSI (1.2 a 1.4 ), které byly až dieslove ploché, bylo tohle příjemné překvapení. Naopak při té pohodové jízdě ta 1.8 jede hodně lezerne a ani necekas co v otáčkách umí .
No protože v Octavii a Leonu je 1.8TSI omezená z 320Nm na 250Nm... takže má takový víc atmo charakter.
No zřejmě nová emisní norma zapracovala. Jsem zvědavý, jaké budou dojmy třeba v Cupře.
Nakonec to 2.0T v Insignii nebude tak líné jak se zdá >😒]
Nakonec to 2.0T v Insignii nebude tak líné jak se zdá >😒]
Cupra má výhodu v hmotnosti, kde aspoň v minulé verzi toho motoru (nejel jsem s Cuprou, ale s Golfem R) nebyla taková propast než se to pohlo.
Mrzutý je, že krok k prémiovýmu V/R6 je od hezkýho superbu milion...
Mrzutý je, že krok k prémiovýmu V/R6 je od hezkýho superbu milion...
Propast tam nebyla a jelo to pekelně. On i ten 162kW v Octě RS jel moc hezky, zajímalo by mě, jestli by na brzdě bylo třeba o 20k víc...
Golf R je navíc 4x4, někde je to výhoda, někde spíš ne...
Golf R je navíc 4x4, někde je to výhoda, někde spíš ne...
Můžu se zeptat, jaký benzín do toho tankuješ? Předem moc díky.
Vervu 100..
U tohodle auta jsem už nějak nee😜erimentoval. U svýho starýho mercedesu mi to s vervou přišlo nejklidnější, tak jsem si zvykl tam tankovat. Ikdyž mě Benzina poslední dobou štve, protože tam mají fakt hnusný kafe😞
U tohodle auta jsem už nějak nee😜erimentoval. U svýho starýho mercedesu mi to s vervou přišlo nejklidnější, tak jsem si zvykl tam tankovat. Ikdyž mě Benzina poslední dobou štve, protože tam mají fakt hnusný kafe😞
Tak benzínem to nebude 😄 Co předepisuje výrobce? Minulá 206kW verze měla předepsanou 98, min. 95 s určitým omezením.
Předepsanej je 98 s tím, že minimálně 95. Každopádně to auto to nějak pozná (asi čidlama klepání), takže když tam dáš 95 tak to bylo u 206kW verze znát.
...ale celkom fajn párky v rohlíku >😁
Když svačinku a kafe, tak teď jedině Molka. :yes:
áno,tá je asi nejlepšia.
Slabá káva, byť chutná. Svačiny si na benzínách nekupuji, ale kafe má nejlepší Shell na 88km D1 za Humpolcem směr Praha :yes: 😉
s mojím slabým srdcom ma preberie aj slabá káva >😁
Shell-ky som moc nenavštevoval,ale začnem pretože nová tankovacia karta.
Shell-ky som moc nenavštevoval,ale začnem pretože nová tankovacia karta.
Ještě lepší má OMV v opačném směru taky za Humpolcem, ale musíš jít na bar, ne na kasu v shopu.
Nejlepší mívali na OMV kde to byl klasický Hotdog do rozkrojeneho rohlíku! Ale těch už je málo 😐
Ok, ten zkusím. Každopádně panini bageta s masovejma kuličkama byla odpadní. Nicméně úplně stravu na benzínkách nevyhledávám😁
webpaja
...asi budu za Lojzu, ale nikdy bych nedal o 100tkč víc za hůř vybavené auto s FWD oproti AWD. To nebudu ani komentovat to, že 1,5mio za dvoulitrový ropák, byť v prémii (nebo možná spíš notabene v prémii), nikdy nedám. A tím spíš za předokolku.
Mercedes je pro mě vítezem už kvůli koncepci a řízení. Jakékoliv Audi, které jsem v poslední době jel se řídí jako na PS konzoli s volantem bez feedbacku.
Nová A6 Avant se mi líbí víc, M-B nutně potřebuje AMG paket.
Mercedes je pro mě vítezem už kvůli koncepci a řízení. Jakékoliv Audi, které jsem v poslední době jel se řídí jako na PS konzoli s volantem bez feedbacku.
Nová A6 Avant se mi líbí víc, M-B nutně potřebuje AMG paket.
Jj, peniaze sú aj v prémii dôležité. Mať síce len pohon jednej nápravy (naviac tej "nesprávnej") a slabšiu výbavu, ale platiť za to nezanedbateľne viac, to by som mal ľahký výber. Ale najradšej z dvojice E-Klasse - A6 by som bral... 5er. >😁
Uhm... těžko říct, jaké budou reálné ceny. Když se podívám do loňského ceníku, je tam 2.0TDI Avant 140kW AT za 1.280t, za 1.546 už je 3.0TDI Quattro 200kW, takže Audi dost výrazně podražilo [odkaz]
To co se píše v článku úplně pravda není, za 1.532 je verze Sport, základní Avant je za 1.466... pořád je to ale dost velký skok.
To co se píše v článku úplně pravda není, za 1.532 je verze Sport, základní Avant je za 1.466... pořád je to ale dost velký skok.
Tak jednak koncern celkovo zdražuje, jednak zrovna Audi v základe je dosť skromné, takže treba silno priplácať, aby tam bolo čo treba a aby vyzeralo. Otázny je cenový jemnocit u Audi, ktorý rieši mnohé veci >😁 teda nakoľko sa dá pri novinke baviť o zľavách. Vie niekto?
Že by koncern nějak drasticky zdražoval za poslední rok mi nepřijde, ta A6 šla nahoru třeba o 20% podle ceníku... jasně, je to nová generace, ale i tak.
Co se základu týče - jo a ne, byla to myslím právě A4, která jako první přišla s lepšíma světlama v základu... a i vevnitř mi základní trojka přišla slabší, než základní A4 (třeba látka na sedačkách).
Co se základu týče - jo a ne, byla to myslím právě A4, která jako první přišla s lepšíma světlama v základu... a i vevnitř mi základní trojka přišla slabší, než základní A4 (třeba látka na sedačkách).
mě taky přijde celkově MB lepší, až na ten design, pro mě nejméně líbívé éčko "ever"
Já měl s kombíky E vždy problém, tato generace je první, která se mi líbí. Jen to chce stejně jako v případě sedanu AMG paket, který eliminuje dojem úzkého a vysokého auta.
Audi má proporce naopak v pořádku.
Audi má proporce naopak v pořádku.
Tolik relevantni pohled petrolheada, ale co ten zbytek? Kolem me se mota dost lidi co "nakupuji" v tehle tride a pritom jen "proste jezdi", a ti to vidi presne opacne. Pokud volit mezi FWD A6 nebo RWD 5er / E Klasse pak prave pro pohon na predek v 80% sahnou po A6, protoze je blbuvzdornejsi a netrpi na historky o "v zime nevyjedes kopec", "v zatacce ti to ustreli" atd.. Ostatne podobne se tahle sorta lidi stavi k palivu, k motoru, ke vsemu... Takze mozna paradoxni, ale prave plebejsky FWD pohon audi ji u nemale zakaznicke baze jde spis k dobru.
PS: Tahle realita jen utvrdila muj pohled na chybejici vicevalce ve volvu. Pokud masa vazne uvazuje takhle, muze se nekdo Volvu divit (ted se bavme obecne, ne o tom ze ty silnejsi volva, i kdyz jen r4, tak by mela aspon jet odpovidajic deklarovanemu vykonu a cenovce)?
PS: Tahle realita jen utvrdila muj pohled na chybejici vicevalce ve volvu. Pokud masa vazne uvazuje takhle, muze se nekdo Volvu divit (ted se bavme obecne, ne o tom ze ty silnejsi volva, i kdyz jen r4, tak by mela aspon jet odpovidajic deklarovanemu vykonu a cenovce)?
Možná jsem naiva, ale osobně si myslím, že 2.0TDI FWD je realita u A4, ale když už A6, tak tam většinou bude šestiválec quattro, aspoň u nás nebo v Německu. A to mi taky dává smysl, 3.0TDI Quattro 200kW (mluvím o minulé generaci, novou neznám) je optimální přesunovadlo na velké vzdálenosti.
Pokud ho ovšem u Audi "rozladili"...
EDIT: tak jsem se podíval, A6 u nás 1-10/2018 228 Quattro z 248 prodaných... to je v pořádku 😄
Pokud ho ovšem u Audi "rozladili"...
EDIT: tak jsem se podíval, A6 u nás 1-10/2018 228 Quattro z 248 prodaných... to je v pořádku 😄
Nemecko s CR v tomhle nezamenuj. Ano, v CR vladnou u Audi V6, ale v Reichu potkavam R4 snad jeste casteji. Kolem sebe vidim taky stejne casto R4 jako V6 a AWD vazne nevladne.
V ČR je to 92%, to je přiznám se větší dominance, než jsem čekal. V Německu jsem dohledal Excel na KBA a pokud to správně chápu, tvoří Quattro 2/3 prodaných A6, konkrétně 24434 z 36648 za 2017, průměrný výkon je 178kW. Pokud započtu S6 a RS6, pak je to 68,5% (26656 z 38870) a průměrný výkon 191kW.
[odkaz]
[odkaz]
U A6 (5er, E) bude v Německu více R4, než u nás, ale u A6 bude AWD vládnout i v Německu.
I těch víceválců jsou skoro 2/3, 23.680 z 38.870.
Otázka je jak to bude teď a dál = když vyladěnější maj 2.0TDI než V6 3.0TDI
Ve střední je FWD 2.0TDI realita = teď paradoxně sladěnější než o třídu vejš V6. Uvidíme co na to zákazník = a co výrobce
Ve střední je FWD 2.0TDI realita = teď paradoxně sladěnější než o třídu vejš V6. Uvidíme co na to zákazník = a co výrobce
Ve střední jasně, u samotné A4 je 2.0TDI 62%, když přihodíme A5/S5/RS5 tak jsme na 55% 2.0TDI. AWD je 38%... což je obrácený poměr než u A6. Zase ale úplně málo těch "alternativních" není (čísla Německo 2017).
Sladění 3.0TDI... kdybych chtěl věřit na spiknutí, tak to Audi udělalo schválně, aby podpořilo emisně výhodnější motory 😄. Ne, vážně - A6 3.0TDI Quattro je samotná esence Audi, pokud to rozbili, tak to musí honem rychle spravit...
Sladění 3.0TDI... kdybych chtěl věřit na spiknutí, tak to Audi udělalo schválně, aby podpořilo emisně výhodnější motory 😄. Ne, vážně - A6 3.0TDI Quattro je samotná esence Audi, pokud to rozbili, tak to musí honem rychle spravit...
To rychle může bejt problém = kdyby to šlo se stávajícim motorem = tak vzhledem k tomu že to je v některejch modelech jediná aktuálně nabízená možnost = tak to udělaj
Zřejmě je za tim neschopnost tohohle motoru zvládat WLTP a plnit emise = a novej motor to je na dlouho. V co bych věřil = že až zvládnou zvládat WLTP další motory = tak se eště vrátěj k 3.0TDI a vylepšej stávající stav
BMW a Alpina to zvládá se stejnou převodovkou i u tří i 4turbovýho R6 = takže to asi de. O novym OM656 Mercedesu nemluvě. Ale slušnou chválu sem teď čet na furt tu samou ZF8HP a 3litrovou naftu v Jeepu Gran Cherokee. Audi se tim dostalo hodně mimo realitu = proto myslim že řešení asi nebude jednoduchý = musej si bejt vědomý že to je špatně = a přesto to i v už drahý kategorii aut = pustili do světa
Zřejmě je za tim neschopnost tohohle motoru zvládat WLTP a plnit emise = a novej motor to je na dlouho. V co bych věřil = že až zvládnou zvládat WLTP další motory = tak se eště vrátěj k 3.0TDI a vylepšej stávající stav
BMW a Alpina to zvládá se stejnou převodovkou i u tří i 4turbovýho R6 = takže to asi de. O novym OM656 Mercedesu nemluvě. Ale slušnou chválu sem teď čet na furt tu samou ZF8HP a 3litrovou naftu v Jeepu Gran Cherokee. Audi se tim dostalo hodně mimo realitu = proto myslim že řešení asi nebude jednoduchý = musej si bejt vědomý že to je špatně = a přesto to i v už drahý kategorii aut = pustili do světa
Ano, ale ten poměr bude u nás více ve prospěch více válců, než v Německu.
Asi jo, i ten poměr AWD vs. FWD to naznačuje... ale za ČR se k číslům po motorizacích dostat neumím. Zajímalo by mě to spíš u té A4, tam už si nejsem tak jistý.
ČR je anomálie = skoro jednoznačně větší dražší motorizace = než v bohatších vyspělejších státech 😄
A blbějš dostupný statistiky a obecně data = to je taky anomálie ;-\
A blbějš dostupný statistiky a obecně data = to je taky anomálie ;-\
pinpo
pri mercedese mate zle uvedene CO2, nie 235 ale 135 tam ma byt
A6 40 TDI - pride mi to ako ich klasicke klamanie a zavadzanie zakaznika, ze je tam 4liter, pritom 2liter a 4valec 😒
A6 40 TDI - pride mi to ako ich klasicke klamanie a zavadzanie zakaznika, ze je tam 4liter, pritom 2liter a 4valec 😒
Ano, v BMW máš u 50d pětilitr? Nebo u M-B 400 čtyřlitr? Nemá smysl tohle řešit, jde o obchodní označení, ne o vyjádření objemu nebo počtu válců.
Uživatel_5340709
uznat, že kabát nové A6 v kombu se povedl. V sedanu takový rozdíl oproti MB není, protože Ečko je hodně povedené, ale v kombi verzích je to rozdíl ve prospěch Audi. :yes:
_Karel_
Tak to jsem rád, že je 2,0TDI nové. Lepší motor (nebo alespoň srovnatelný) než MB je pro mě velkým překvapením.
Cenová politika Audi je však na palici. Rozdíl 180tis. je neomluvitelný.
Cenová politika Audi je však na palici. Rozdíl 180tis. je neomluvitelný.
Viem že ty si "alrouďák" a nedávno známy kúpil nový (odchádzajúca gen) Allroad BiTDI a celkom som bol unesený z toho auta. :yes: :yes:
Allroad je určitě super, ale já měl (zatím mám) obyčejnou A6. 😉
Možná, kdybych měl Allroada, neměnil bych A6 za SUV.
Možná, kdybych měl Allroada, neměnil bych A6 za SUV.
Petrko
Už na tomhle slovním spojení je něco úchylného. 😉
Pořád tam je možnost AWD, to třeba u Lex ES není...taky prémie ne? 😉
Víc prémie, než D3 jsem tu zaslechl... Nemá většina Lexů, kteří mají AWD , pohon zadní nápravy jen přes elektromotory ? Takže to vlastně úplně AWD není...
Co je to úplně AWD? Tři diferenciály? >😒]
Důležitá je konstrukce auta = A6 je předokolka Éčko zadokolka
AWD v těhle typech aut = ne moc důležitý 😉
Důležitá je konstrukce auta = A6 je předokolka Éčko zadokolka
AWD v těhle typech aut = ne moc důležitý 😉
V základu ano, ale mne FWD nevadí .. premiovost už dnes asi není úplně jen o pohonu.
Že zadek pohání u hybridů jen elektromotor a ne spalovak.
Že zadek pohání u hybridů jen elektromotor a ne spalovak.
Máš pravdu = prémiovost dnes není úplně o pohonu = problém je že fyzika je furt stejná 😉
Je fuk co ti pohání druhou nápravu = to nemá na nic žádnej vliv. Tak jako sou AWD poháněný spalovákem = některý skvělý = a některý míň skvělý 😄
Je fuk co ti pohání druhou nápravu = to nemá na nic žádnej vliv. Tak jako sou AWD poháněný spalovákem = některý skvělý = a některý míň skvělý 😄
V běžným provozu to problém nebude, ale kdo jede někde v terénu a druhou nápravu potřebuje mít v zápřahu, tak samotný elektromotor mu stačit nemusí...Ale tohle řešení sem nikdy nezkoušel , tak nemohu hodnotit. P.s. teď sem akorát viděl Auris s nápisem " jsem jednička ve spolehlivosti"..... to už je skoro jako "Hyundai nezastavis " nebo "ujedu všem" >😒]
Neni důvod aby elektromotor nestačil. Ale proto píšu v tomhle typu aut = LandCruiser a podobný = se proto taky takhle nedělaj
Nojo = ale u toho Aurise rsp. pohonu atmo benzín 1.8 hybrid = je to pravda 😉
Tos mi připomněl = sám si několik podobnejch atmosfér měl = když se k tomu navíc připojí elektromotor = tak ti to vadí? Proč? 😐
Nojo = ale u toho Aurise rsp. pohonu atmo benzín 1.8 hybrid = je to pravda 😉
Tos mi připomněl = sám si několik podobnejch atmosfér měl = když se k tomu navíc připojí elektromotor = tak ti to vadí? Proč? 😐
Zase nesmysl...
AWD v tědlech autech je sakra důležitý. Kdo chce sakra hledat řetězy na parkovišti u skiareálu. Třeba stávající C se nevyhrabe snad ani na rovině a to ani přes nový zimáky. Akorát jsi všem pro srandu. Zadokolka, která má sloužit jako celoroční auto je k ničemu. A vůbec u silnějších aut je pohon jedný nápravy vždycky akorát omezení. Respektive je to omezení vždycky.
Já bych (respektive vzal jsem si) radši Supa s haldexem než C v CDI v zadokolce. A vážně toho nelituju. C je zábavnější a má podstatně lepší podvozek (a je s tím na vlhku fakt sranda). Ale k čemu to je, když to zase nemá motor. A na zimu je to fakt nepoužitelný.
AWD v tědlech autech je sakra důležitý. Kdo chce sakra hledat řetězy na parkovišti u skiareálu. Třeba stávající C se nevyhrabe snad ani na rovině a to ani přes nový zimáky. Akorát jsi všem pro srandu. Zadokolka, která má sloužit jako celoroční auto je k ničemu. A vůbec u silnějších aut je pohon jedný nápravy vždycky akorát omezení. Respektive je to omezení vždycky.
Já bych (respektive vzal jsem si) radši Supa s haldexem než C v CDI v zadokolce. A vážně toho nelituju. C je zábavnější a má podstatně lepší podvozek (a je s tím na vlhku fakt sranda). Ale k čemu to je, když to zase nemá motor. A na zimu je to fakt nepoužitelný.
[odkaz] [odkaz]
tvojí řečí😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
prostě k ničemu...
Otázka je, kolik jsi toho najezdil na sněhu a v jakých podmínkách. Ono 5 cm na Suchdole je trošku něco jinýho než zapadnout někde na horách
[odkaz]
[odkaz]
prostě k ničemu...
Otázka je, kolik jsi toho najezdil na sněhu a v jakých podmínkách. Ono 5 cm na Suchdole je trošku něco jinýho než zapadnout někde na horách
Do hor jedu RAVkou = logika ne? >😁
Nebydlim na Suchdole = i když na týhle straně Vltavy 😄
Nebydlim na Suchdole = i když na týhle straně Vltavy 😄
Kdyť jsem psal "zadokolka, která má slouzit jako celoroční auto". Myslel jsem, že ty o sobě vždycky tvrdíš, že chápeš psanej text...
Pokud máš na hory RAVku a na léto zadokolku, pak proč ne. Ono je se zadokolkou dost zábava i v zimě, protože můžeš jezdit boky podstatně pomalejc než s AWD. Takže to pak není takovej průšvih tahat ven. Ale to je prostě zábava. Pokud celej den lyžuješ tak pak nechci řešit, jak se dostanu z parkoviště. Když jede na sněhu na okresce proti autobus, tak mu chci uhnout a odjet a neriskovat, jak se z tý škarpy dostanu. O tom, že čas od času jedu zasněženým pasem někde v Alpách ani nemluvím. A na tohle přesně taková A6 nebo E je. S tím naprostá většina lidí chce pohodlně dojet, obzvlášť s dieselovým motorem. A právě proto tam AWD je těžko postradatelná.
PS Suchdol jsem myslel obrazně..
Pokud máš na hory RAVku a na léto zadokolku, pak proč ne. Ono je se zadokolkou dost zábava i v zimě, protože můžeš jezdit boky podstatně pomalejc než s AWD. Takže to pak není takovej průšvih tahat ven. Ale to je prostě zábava. Pokud celej den lyžuješ tak pak nechci řešit, jak se dostanu z parkoviště. Když jede na sněhu na okresce proti autobus, tak mu chci uhnout a odjet a neriskovat, jak se z tý škarpy dostanu. O tom, že čas od času jedu zasněženým pasem někde v Alpách ani nemluvím. A na tohle přesně taková A6 nebo E je. S tím naprostá většina lidí chce pohodlně dojet, obzvlášť s dieselovým motorem. A právě proto tam AWD je těžko postradatelná.
PS Suchdol jsem myslel obrazně..
Zadokolka může sloužit jako celoroční auto = klidně i zadokolka ty SL AMG. Když nebydlíš na těch horách apod.
My tu doteď hledáme 1 univerzální auto = prostě prachy. Optimální sou podle mě dvě. Znám i eště hojnějš vybavený = ale to už je rozmařilost. Když na to někdo má klidně = ale ty 2 auta různýho typu = to mi přijde to správný
A v běžnym životě běžný auto a proto sem vybral IS což je minimum = stačí. Kdo jezdí pravidelně na hory a za příbuznejma na Vysočinu či co = tak jasně tam je rozumnější praktičtější..
Mám kámoše šílenolyžaře kterej pravidelně obráží od francouzskejch alp po Krkonoše = no ten to řeší obyčejnou mainstreamovou předokolkou 508 = ty prachy na E už dávno projezdil = několikrát? 😉
My tu doteď hledáme 1 univerzální auto = prostě prachy. Optimální sou podle mě dvě. Znám i eště hojnějš vybavený = ale to už je rozmařilost. Když na to někdo má klidně = ale ty 2 auta různýho typu = to mi přijde to správný
A v běžnym životě běžný auto a proto sem vybral IS což je minimum = stačí. Kdo jezdí pravidelně na hory a za příbuznejma na Vysočinu či co = tak jasně tam je rozumnější praktičtější..
Mám kámoše šílenolyžaře kterej pravidelně obráží od francouzskejch alp po Krkonoše = no ten to řeší obyčejnou mainstreamovou předokolkou 508 = ty prachy na E už dávno projezdil = několikrát? 😉
Ty máš v Ravce AWD?
Tak to pak nemá Ravku, ale RAWDku. >😒]
To mi zní jako jiné slovo končící na -dku. >😒]
Odhaleni = proto sme taky vzali kus v červený barvě žejo >😁
Ne = červená se líbí Ozzymu. Bohužel ta super hyper neodmítnutelná nabídka = byla jen na tenhle kus = a ten byl sakra zrovna v červený = naštěstí v porovnání s Ozzyho Mondeem relativně slušný červený >😒]
Když červená tak uvnitř tak karmínová za žertovnej příplatek 375.000 kč [odkaz] zvenku SONIC AGATE [odkaz] 😉
Ne = červená se líbí Ozzymu. Bohužel ta super hyper neodmítnutelná nabídka = byla jen na tenhle kus = a ten byl sakra zrovna v červený = naštěstí v porovnání s Ozzyho Mondeem relativně slušný červený >😒]
Když červená tak uvnitř tak karmínová za žertovnej příplatek 375.000 kč [odkaz] zvenku SONIC AGATE [odkaz] 😉
To je překvapivá otázka = podle tebe přece žádná RAVka nemá 4x4 = jen 50kW elektromotor u zadní nápravy 😄
Eště zajímavější je = že přes ohrnování nosů nad hybridama = dneska všichni napodobujou vizionáře Toyotu. No a co se týče 4x4 = tak odhaduju = stejnej vývoj 😉
To co ty považuješ za jediný pravý 4x4 = to patří do aut typu LandCruiser = a tam to asi eště nějakou dobu zůstane. Viz hybridní modul na zadní nápravě faceliftovanýho Priusu = aspoň z dostupnýho odhaduju že to je spojenej modul baterky a elektromotoru = to je cesta kterou pujdou všichni = krom těch LandCruiserů apod.
Znám malou 160cm vysokou holku co v zimě v poho jezdí s otevřenou střechou v kupé zadokolce. A v hornatější zemi než je ta naše
Posedlost naftou snad pomalu končí = tak uvídíme co 4x4 = s oblibou připomínám že Audi za dobu co pamatuju = je většinovej výrobce FWD. Ani v prémiovym segmentu neni lídr AWD
AWD mi dává smysl u pár modelů do terénu = tam neni o čem. A sem hodně zvědavej na ten modul v Priusu
U hybridů je to maličko něco jinýho = když dobíjí i zadní náprava
Jinak bych to nadsadil = že 99% lidí co si koupí do běžnýho auta AWD = si prostě jen připlatí = a viz Vaculík to je takovej číman co technice aut moc nerozumí = tak v mnoha modelech pohon obou náprav = škodí. A zase = včetně prémiovejch modelů
Eště zajímavější je = že přes ohrnování nosů nad hybridama = dneska všichni napodobujou vizionáře Toyotu. No a co se týče 4x4 = tak odhaduju = stejnej vývoj 😉
To co ty považuješ za jediný pravý 4x4 = to patří do aut typu LandCruiser = a tam to asi eště nějakou dobu zůstane. Viz hybridní modul na zadní nápravě faceliftovanýho Priusu = aspoň z dostupnýho odhaduju že to je spojenej modul baterky a elektromotoru = to je cesta kterou pujdou všichni = krom těch LandCruiserů apod.
Znám malou 160cm vysokou holku co v zimě v poho jezdí s otevřenou střechou v kupé zadokolce. A v hornatější zemi než je ta naše
Posedlost naftou snad pomalu končí = tak uvídíme co 4x4 = s oblibou připomínám že Audi za dobu co pamatuju = je většinovej výrobce FWD. Ani v prémiovym segmentu neni lídr AWD
AWD mi dává smysl u pár modelů do terénu = tam neni o čem. A sem hodně zvědavej na ten modul v Priusu
U hybridů je to maličko něco jinýho = když dobíjí i zadní náprava
Jinak bych to nadsadil = že 99% lidí co si koupí do běžnýho auta AWD = si prostě jen připlatí = a viz Vaculík to je takovej číman co technice aut moc nerozumí = tak v mnoha modelech pohon obou náprav = škodí. A zase = včetně prémiovejch modelů
Bože, tisíc znaků, a nikde odpověď. 8-s
Já nikdy netvrdil, že čtyřkolka s el. motorem vzadu není čtyřkolka. Jen, že je to ošizená čtyřkolka. A to u modelu, kde na zadek jdou jednotky kw. Zase tvoje lhaní.Co má RAVka nevím.
Já nikdy netvrdil, že čtyřkolka s el. motorem vzadu není čtyřkolka. Jen, že je to ošizená čtyřkolka. A to u modelu, kde na zadek jdou jednotky kw. Zase tvoje lhaní.Co má RAVka nevím.
Jo vidíš = ošizená = nemoh sem si vzpomenout na přesnou formulaci 😄
50kW a 270Nm = neni pár jednotek! To maj i dneska celý auta = a nic k tomu 😉
Nicméně podstatný = k tomu co řikáš ošizený = budou přistupovat časem zřejmě všichni = v běžnejch autech. Ono na tom totiž neni nic ošizenýho = to je normální vývoj v technologiích = podívej se kolik se vejde na paměťovou kartu co máš v mobilu = vlastně nedávno to bylo na jednotce velikosti skříně u sálovýho počítače 😄
Takhle to prostě s vývojem technologií na týhle planetě chodí = co vim odjakživa
Něco jinýho sou auta určený pro terén = ale těch je v reálu zlomek
No tak jo = tak kratce = zdar a silu
50kW a 270Nm = neni pár jednotek! To maj i dneska celý auta = a nic k tomu 😉
Nicméně podstatný = k tomu co řikáš ošizený = budou přistupovat časem zřejmě všichni = v běžnejch autech. Ono na tom totiž neni nic ošizenýho = to je normální vývoj v technologiích = podívej se kolik se vejde na paměťovou kartu co máš v mobilu = vlastně nedávno to bylo na jednotce velikosti skříně u sálovýho počítače 😄
Takhle to prostě s vývojem technologií na týhle planetě chodí = co vim odjakživa
Něco jinýho sou auta určený pro terén = ale těch je v reálu zlomek
No tak jo = tak kratce = zdar a silu
Bože já zapomněl, s kým se bavím.
O ošizené čtyřkolce jsem nepsal pod RAVkou, ale pod pažoutem a možná i pod něčím jiným. Každopádně tam dozadu nešlo 50kw. Je to napodruhé dostatečně polopatický, nebo musím přidat i obrázky? Odkaz dávat nebudu, ten jsi minule nepochopil.
Tak - takže asi máš čtyřkolku, chápu správně? Hmm, to je záhada. Dlouhatánskou dobu máš potřebu se neustále otírat o SUV, čtyřkolky, a pak si koupíš SUV se čtyřkolkou. Co si o takovým člověku myslet.
O ošizené čtyřkolce jsem nepsal pod RAVkou, ale pod pažoutem a možná i pod něčím jiným. Každopádně tam dozadu nešlo 50kw. Je to napodruhé dostatečně polopatický, nebo musím přidat i obrázky? Odkaz dávat nebudu, ten jsi minule nepochopil.
Tak - takže asi máš čtyřkolku, chápu správně? Hmm, to je záhada. Dlouhatánskou dobu máš potřebu se neustále otírat o SUV, čtyřkolky, a pak si koupíš SUV se čtyřkolkou. Co si o takovým člověku myslet.
Ale ten pažout = i RAVka = to je to samý. Nebo pažout 508 hybrid = bude.
Že to někdo udělá na hraně = to je jiná. Malej výkon bude mít i ten zadek u Priusu = tam to zřejmě bude hlavně pro dobíjení i pomocí zadku
Neni to záhada = hybridní zadek je něco úplně jinýho. Skandinávci to kdysi řešili Haldexem = aby se odpojoval a 4x4 nemělo větší spotřebu. Viz já níž = japonci to dotáhli eště dál
Nestih sem prve editovat = když já 4kolku tak [odkaz] :yes: 😄
Neni vtip že Vaculík a jakejkoli technicky znalej = masivní rozmnožení 4kolek v běžnejch vozech = spíš kritizuje. Fakt to v mnoha modelejch přineslo = ne zlepšení ale dokonce zhoršení chování vozu!
TAkže do LandCruiseru apod. = neni o čem. Pokud je někdo lyžník jako muj kámoš = tak to de FWD 508 a sjezdil po Evropě snad všechno = a nebo pro lepší pocit ať si lidi AWD koupěj. Ale většina = ho má pro nic = víc peněz za občas i horší chování vozu
Došlo to do takovýho absurdna = že třeba novej LS se k nám vozí už jen ve 4kolce >😒]
Že to někdo udělá na hraně = to je jiná. Malej výkon bude mít i ten zadek u Priusu = tam to zřejmě bude hlavně pro dobíjení i pomocí zadku
Neni to záhada = hybridní zadek je něco úplně jinýho. Skandinávci to kdysi řešili Haldexem = aby se odpojoval a 4x4 nemělo větší spotřebu. Viz já níž = japonci to dotáhli eště dál
Nestih sem prve editovat = když já 4kolku tak [odkaz] :yes: 😄
Neni vtip že Vaculík a jakejkoli technicky znalej = masivní rozmnožení 4kolek v běžnejch vozech = spíš kritizuje. Fakt to v mnoha modelejch přineslo = ne zlepšení ale dokonce zhoršení chování vozu!
TAkže do LandCruiseru apod. = neni o čem. Pokud je někdo lyžník jako muj kámoš = tak to de FWD 508 a sjezdil po Evropě snad všechno = a nebo pro lepší pocit ať si lidi AWD koupěj. Ale většina = ho má pro nic = víc peněz za občas i horší chování vozu
Došlo to do takovýho absurdna = že třeba novej LS se k nám vozí už jen ve 4kolce >😒]
>😁 :yes:
Takže hybridní Toyota už vlastně nemá "nejhorší karoserii mezi auty", čtyřkolka vlastně už není zbytečná. Tak nějak jsem si to představoval.
Takže hybridní Toyota už vlastně nemá "nejhorší karoserii mezi auty", čtyřkolka vlastně už není zbytečná. Tak nějak jsem si to představoval.
No já si tvoje chápání = taky tak nějak představuju = ale i tak to znova a znova zkoušim 😉
A neni to hybridní Toyota = ale viz třeba článek vedle Honda C-RV asi i Honda. Neni to o značce = ale o technice
Ostatně [odkaz] tohle je hybrid 4kolka = a ne Toyota 😄
Hele = chtěl sis jako obvykle dloubnout = nebo to prostě fakt potřebuješ maximálně zjednodušený a další souvislosti neexistujou? Jestli je to tak = tak jo
1)SUV je nejhorší typ karoserie. 100x sem to řek a můžeš se to vlevo vpravo třeba ze srovnání s kombíkama dočíst sám. A tady ti to kdysi vysvětloval i MT
Jo SUV je nejhorší typ karoserie = má to svý důvody a nejsou složitý
2) 4kolka je v drtivý většině případů = zbytečná
Už ti to zase chci komplikovat = líbí se mi konstrukce Subaru a i to samozřejmě vysvětlil Vaculík a kdokoli znalej = tam je 4x4 výsledek celý symetrický konstrukce auta. No to radši zapomeň 😄
Nebudeme to komplikovat = takhle 1) a 2) to prostě je :-! >😒]
A neni to hybridní Toyota = ale viz třeba článek vedle Honda C-RV asi i Honda. Neni to o značce = ale o technice
Ostatně [odkaz] tohle je hybrid 4kolka = a ne Toyota 😄
Hele = chtěl sis jako obvykle dloubnout = nebo to prostě fakt potřebuješ maximálně zjednodušený a další souvislosti neexistujou? Jestli je to tak = tak jo
1)SUV je nejhorší typ karoserie. 100x sem to řek a můžeš se to vlevo vpravo třeba ze srovnání s kombíkama dočíst sám. A tady ti to kdysi vysvětloval i MT
Jo SUV je nejhorší typ karoserie = má to svý důvody a nejsou složitý
2) 4kolka je v drtivý většině případů = zbytečná
Už ti to zase chci komplikovat = líbí se mi konstrukce Subaru a i to samozřejmě vysvětlil Vaculík a kdokoli znalej = tam je 4x4 výsledek celý symetrický konstrukce auta. No to radši zapomeň 😄
Nebudeme to komplikovat = takhle 1) a 2) to prostě je :-! >😒]
Jsem asi hloupej, nechápu. Tvoje RAV není hybridní Toyota?
Ok, příště budu brát tvoji kritiku SUV jako sebekritiku, že ses nedokázal sám přemoct a koupil sis sám tu nejhorší možnou karoserii s pohonem, který nepotřebuješ.
Ok, příště budu brát tvoji kritiku SUV jako sebekritiku, že ses nedokázal sám přemoct a koupil sis sám tu nejhorší možnou karoserii s pohonem, který nepotřebuješ.
Můžeš si vsadit, že jednu zásadní charakterovou vlastnost u těch chytrolínů typu sakry, co deklarují svou originalitu a nestádovitost, najdeš vždycky, je jí pokrytectví. 😉
Už je ti líp? Než se na vteřinu zamyslet = že ten MT a Vaculík atd. má pravdu = tak radši vypotit něco o pokrytectví? >😁
Neni to snazší obráceně? Ne neni >😒]
Originalita a nestádovitost = je respektovat znalosti a fyziku atp.? To je smutný = mnohem mnohem lepší by bylo kdyby to bylo naopak = nemyslíš? 😉
Mít na to prachy okamžitě kupuju Bentaygu W12 = i když mě by tam srala škubající převodovka = tak [odkaz] ten se mi narozdíl od tý VW obludy líbí i vzhledově :yes: 😄
Neni to snazší obráceně? Ne neni >😒]
Originalita a nestádovitost = je respektovat znalosti a fyziku atp.? To je smutný = mnohem mnohem lepší by bylo kdyby to bylo naopak = nemyslíš? 😉
Mít na to prachy okamžitě kupuju Bentaygu W12 = i když mě by tam srala škubající převodovka = tak [odkaz] ten se mi narozdíl od tý VW obludy líbí i vzhledově :yes: 😄
U Lexu máš pořád možnost GS = klasickej prémiovej pohon že se přestalo prodávat pro nezájem tady to je jiná věc. Dál se prodává třeba jen vedle v Polsku = tam překvapivě nabízej i velký SUV
ES byla odvždycky ta levnější varianta = jen luxusnější klon Camry
Audi nabízí jen předokolku. Teda základní konstrukci FWD
ES byla odvždycky ta levnější varianta = jen luxusnější klon Camry
Audi nabízí jen předokolku. Teda základní konstrukci FWD
Tak si zvykaj, onedlho bude možno počet predaných FWD bavorákov prevyšovať počet zadokolkových. 😉 Aktuálne 2AT, 2GT, X1, X2, onedlho 1er, minimálne časť 2er... No a tie väčšie aj tak jazdia v 90% prípadov na 😁rive.
No a konkrétne pri testovaných rodinných kombíkoch s najslabšou naftou nejakú extra výhodu RWD nevidím, naopak bežnému vodičovi to v zime bude skôr na obtiaž.
No a konkrétne pri testovaných rodinných kombíkoch s najslabšou naftou nejakú extra výhodu RWD nevidím, naopak bežnému vodičovi to v zime bude skôr na obtiaž.
matuS
to je skoda, ze audi neprisla na test v awd. Spotreba by bola minimalne rovnaka a dynamika este horsia v neprospech audi. A ma audi pozdlzne ulozeny motor a permanent s torsenom, alebo je to haldex?
Kdyby přijela na test A6 s awd, tak by dynamika byla o parník lepší než u testovaných aut, protože v současnosti se dodává 2.0 jenom jako předokolka a 3.0 TDI jenom s quattrem buď ve variantě 45 tedy 170kW nebo 50 tedy 210 kW.
Příplatek 140t za dva válce, dvacet kw, jeden kvalt a dvě hnaná kola... do toho bych asi šel 😄 . Teda pokud ta převodovka není tak tragická jak tu zaznělo.
2.0 TDI v této třídě nota bene bez možnosti quattra mi smysl nedává. Dělá se to pro některé fleety typu hotelové služby, taxikáři a další ***či po městě, kde jsou tyto verze oblíbené (a také se tam prodávají za úplně jiné ceny než jsou uvedené v článku.
Je tragická. Už dvakrát se mi stalo, ze jsem vyhodil blinkr na dálnici, ze budu předjíždět a pak se zase poslušně vrátil. Sedm sekund než se něco stane s výkonem motoru je v dálničních rychlostech hodně.
U Supa to jsou 2 až 3 (než to podřadí, nafouká se to a jede to) a už to mi teda maximálně leze krkem. 2,0 TDI s DSG v Kodiaqu mělo tak 4 a dělal jsem si z toho srandu, jakej je to šnek.
Nemáš informaci o homologaci V8 TDI a případně návratu Q7 Etron?
Nemáš informaci o homologaci V8 TDI a případně návratu Q7 Etron?
Tak, a nabízí se otázka - proč s tím už týden jezdíš? Masochismus?
Jinak se musím připojit k tomu, že přechod z SUV zpátky do A6 není nic moc. Když přesedám z Kodiaqa do A6, mám pocit, že se soukám do kokpitu F1, a např. na křižovatkách si můžu ukroutit krk, abych něco okolo sebe viděl. A obě děti jezdí raději v SUV zcela bez debaty. I když mají za mnou přece jen víc místa, než za tebou.
Jinak se musím připojit k tomu, že přechod z SUV zpátky do A6 není nic moc. Když přesedám z Kodiaqa do A6, mám pocit, že se soukám do kokpitu F1, a např. na křižovatkách si můžu ukroutit krk, abych něco okolo sebe viděl. A obě děti jezdí raději v SUV zcela bez debaty. I když mají za mnou přece jen víc místa, než za tebou.
Nutnost. Potřebuji nějaké auto, když je SQ7 s několika závadami už tolik dni v servisu. Závada na kompresoru, nafta v oleji, čidla klimatizace, závada na elektro instalaci apod.
Připomínám, ze jezdím a tankuji tak, jak nejlépe dovedu.
Připomínám, ze jezdím a tankuji tak, jak nejlépe dovedu.
Hm, teda nic moc. V létě na dovolené jsem se bavil se slovákem, který tam byl taky s novou Q7, i když jen s třílitrem. A taky říkal - auto super, ale každou chvíli řeší nějaký servis. Už jsem si tak myslel na nějakou trochu ojetou Q7, moc se mi ta nová líbí, ale asi zůstanu u mainstreamu. ;-\
Jezdí v mém okolí dvě Q7 3,0 TDI, jedna úplně bez problémů (cca 100tkm) a druhá (teď se prodala s cca 160tkm, byla to jedna z prvních) tak na tý dělali svolávačku na vačky a pak tomu praskla hlava. K tomu i nějaký drobnosti. Vše ale na záruku bez doplatků či nějakých kiksů ze strany importéra.
Nedá mi nevzpomenout na tvé litanie o čudlících v 5er vs. kvality Audi. Řekl bych, že od dob, cos začal pořizovat auta z prémie, jsi už musel dojít k závěru, že mnohem větší roli, pro předpoklad neplánovaných návštěv servisu, než značka, hraje šťestí na kus. 😉
Ano, štěstí na kus a taky (i v tomto případě) nechat auto, pokud možno, první rok "dozrát".
No v tejto cenovej relácii by to mohlo byť už aj odladení a vyladení komplet auta, nie len o náhode. Možno chvíľu po nasadení do výroby ale aj tak by to nasr.lo.
Jo, a ta chvíle po nasazení do výroby trvá zhruba tak jeden (modelový) rok...
ked si ale zoberies, co vsetko sa musi stat kym vyjde model na ulicu, je az neuveritelne, ze si automobilky spravia zo zakaznikov testovacie centrum. A hlavne u premie, kde su zakaznici haklivejsi na zavahanie.
Njn, žádné testování "prototypů" nemůže nahradit první rok "testování" reálné produkce.
No dobre , keď chcú znížiť náklady na testovanie tak by mohli byť prvé autá za polovicu >😁
To jo (nestíhali by sice vyrábět), na druhou stranu nikdo nikomu nebrání ten rok si počkat. 😉
No ale tá istota tam tiež nebude. Tak že iba dúfať že to bude OK.
Jistota ne (ta není nikdy), (ne)pravděpodobnost ano.
To prvoroční větší riziko je daň za novinku a neplatí to zdaleka jen u aut.
To prvoroční větší riziko je daň za novinku a neplatí to zdaleka jen u aut.
camco
to jako bufík je ve standartu? všiml si někdo u čtyřkroužků, že se auta provozují i v mrazech? za mě absolutní fail, asi ne každý jezdí od garáže do garáže
Úplně nerozumím na co se ptáš. Sice nemám ovládání klimy formou dotykového displaye, ale u RR Velar se mi loni při testu v zimě nepřihodilo nic jako zamrznutí a LCD přístroje v mém autě fungují vždy okamžitě.
Dneska jsem startoval auto s displayem místo budíků v mínus 6 a zapomněl jsem si pustit topení, každopádně display zobrazoval údaje tak jako v teple. Žádné pomalé reakce nebo tak něco. V tom bych problém nehledal..
Mám teď už sedmým dnem Audi A6 Avant 50 TDI a startuju v -5 bez nejmenšího vlivu na grafiku nebo rychlost vykreslování. Co je fail?
stealth01
Musím se připojit do diskuze, protože už sedmým dnem používám Audi A6 Avant nové generace. Bohužel právě s motorem V6 3.0TDI.
Je to úžasné auto, ale z pohledu člověka, který řídí velké SUV na sobě cítím, že už bych prostě nemohl žít s běžným kombíkem a pokud si budu někdy kupovat další auto, tak to určitě bude právě velké SUV. Co musím vyzdvihnout, je velikost a praktičnost zavazadlového prostoru, který se mi zdá vyšší “po roletku”.
Jinak se tam cítím s rodinou velice stísněně a opravdu oceňuju až s odstupem času a právě s porovnáním s jiným autem, že nákup SQ7 byla ta nejlepší volba k mým 202cm výšky a 114kg váhy. Rad bych udělal k tomu autu separátní blog zde na auto.cz
Co se dá takto v kostce po 2000 km ocenit a vytknout😒br />
+ velice propracované systémy asistence řidiče a perfektní grafické rozhraní.
+ ticho a pohoda na palubě a s tím související komfort vzduchového odpružení
+ fakt dobře řešený kufr
+ výběr hodnotných materiálů v interiéru
- motor a převodovka je peklo z hlediska mdlých reakcí a odporného dieselového zvuku
- pro mě stísněný prostor pro posádku (neustále se dotýkám hlavou stropu) a dítě za mnou nechce vůbec sedět.
- i přes časté čištění upatlané displeje, budící dojem nepořádku a nečistoty.
Fotky na mem Instagramu nebo Facebooku. Jsem tam jako “Akcelerace Videoblogy”.
Je to úžasné auto, ale z pohledu člověka, který řídí velké SUV na sobě cítím, že už bych prostě nemohl žít s běžným kombíkem a pokud si budu někdy kupovat další auto, tak to určitě bude právě velké SUV. Co musím vyzdvihnout, je velikost a praktičnost zavazadlového prostoru, který se mi zdá vyšší “po roletku”.
Jinak se tam cítím s rodinou velice stísněně a opravdu oceňuju až s odstupem času a právě s porovnáním s jiným autem, že nákup SQ7 byla ta nejlepší volba k mým 202cm výšky a 114kg váhy. Rad bych udělal k tomu autu separátní blog zde na auto.cz
Co se dá takto v kostce po 2000 km ocenit a vytknout😒br />
+ velice propracované systémy asistence řidiče a perfektní grafické rozhraní.
+ ticho a pohoda na palubě a s tím související komfort vzduchového odpružení
+ fakt dobře řešený kufr
+ výběr hodnotných materiálů v interiéru
- motor a převodovka je peklo z hlediska mdlých reakcí a odporného dieselového zvuku
- pro mě stísněný prostor pro posádku (neustále se dotýkám hlavou stropu) a dítě za mnou nechce vůbec sedět.
- i přes časté čištění upatlané displeje, budící dojem nepořádku a nečistoty.
Fotky na mem Instagramu nebo Facebooku. Jsem tam jako “Akcelerace Videoblogy”.
Odporný dizlový zvuk už aj u V6 ? Nie je to tým že si rozmlsaný z V8 ,alebo tam fakt niečo pohnojili ?
Pohnojili emise = aby je motor plnil má zoufalý sladění s převodovkou a trochu i zoufalý celý chování. WLTP je pro VW těžká noční můra
Mákli na nejprodávanějšim = 2.0TDI v nejslabší verzi funguje dobře
3.0TDI který je v některejch modelejch jediná motorizace = je až neuvěřitelně mimo = tak se nechoval ani mainstream před 10ti lety = beze srandy 😉
210kW verze měřeních nestačí na 195kW BMW = horší pružnost i zrychlení doprovázený o 1,1 litru vyšší spotřebou. A hlavně tim totálně neharmonickym chovánim = je to přitom stejná ZF8HP
"Opět se stejně jako u Q8 projevuje problém s opožděnou reakcí na sešlápnutí plynového pedálu. Prodlema nemizí ani v dynamickém režimu a hlavně při rychlém výjezdu z křižovatky či potřebě akcelerace je tento problém opravdu nepříjemný."
A6 3.0TDI je navíc víc jak o 100t. kč dražší než 530d. Abych dokonal dílo zkázy = novej řadovej OM656 je o třídu nad tim od BMW
Až tak moc = a teď si vem = co když je to pravda? 😉
Mákli na nejprodávanějšim = 2.0TDI v nejslabší verzi funguje dobře
3.0TDI který je v některejch modelejch jediná motorizace = je až neuvěřitelně mimo = tak se nechoval ani mainstream před 10ti lety = beze srandy 😉
210kW verze měřeních nestačí na 195kW BMW = horší pružnost i zrychlení doprovázený o 1,1 litru vyšší spotřebou. A hlavně tim totálně neharmonickym chovánim = je to přitom stejná ZF8HP
"Opět se stejně jako u Q8 projevuje problém s opožděnou reakcí na sešlápnutí plynového pedálu. Prodlema nemizí ani v dynamickém režimu a hlavně při rychlém výjezdu z křižovatky či potřebě akcelerace je tento problém opravdu nepříjemný."
A6 3.0TDI je navíc víc jak o 100t. kč dražší než 530d. Abych dokonal dílo zkázy = novej řadovej OM656 je o třídu nad tim od BMW
Až tak moc = a teď si vem = co když je to pravda? 😉
Moc ne, protože, když jsem zkoušel novou X5 50d, tak to bylo skvělé. Takže v počtu válců to nebude. 😉
Jaký dojem jsi měl z Cayennu s 3,0 V6 benzínem? Šlo to, nebo to byla taky taková bída?
Jedno z nej aut vůbec. Vůbec se to nedá srovnat.
Díky, pak je problém snadno řešitelný. Stačí pouze počkat na benzín. Ono teda řekněme si narovinu, že sladit automat s dieselem je podstatně složitější než s benzínem.
Než čekat než se laskavě nafouká turbo a vzpamatuje převodovka, snesu vyšší spotřebu.
Než čekat než se laskavě nafouká turbo a vzpamatuje převodovka, snesu vyšší spotřebu.
No dobře, ale pokud je to taková tragédie, jak se obecně tvrdí, pak má audi průšvih, 3,0tdi verze je pro A6 nejpodstatnější, je to esence ášestky, jestli se v této generaci tato konkrétní verze nepovedla, tak to bude pro A6 problém obecně, oslabí svou pozici mezi D3 v této třídě.
ZF8HP krom Mercedesu používaj všichni prémiový výrobci nafty = jen jednomu to s ní neladí. Narovinu = to musíš vědět
To cos navrh je velmi nesnadný řešení = zvlášť když je někde V6 3.0 TDI = jediná nabízená motorizace! Že to fakt je malér ukazujou evropský prodeje = z nedávnejch 99t. měsíčně na aktuálních 30t. kusů
A to byl poměr prodejů nafta/benzín možná eště větší
To cos navrh je velmi nesnadný řešení = zvlášť když je někde V6 3.0 TDI = jediná nabízená motorizace! Že to fakt je malér ukazujou evropský prodeje = z nedávnejch 99t. měsíčně na aktuálních 30t. kusů
A to byl poměr prodejů nafta/benzín možná eště větší
Je to velkej průšvih u Audi, to bezesporu. Taky je za to zákazníci určitě odmění.. Druhej problém je, že se VW group prostě nedaří homologovat další motorizace. BMW postupně dotahuje nabídku, co mělo před WLTP.
Druhej problém je, jestli se to podaří na poli benzínových motorů (tedy 3,0 V6T a 2,9 biturbo) naladit tak, aby byly konkurencí pro velmi dobré R6 od BMW nebo úplně nové R6 od MB.
Každopádně to jsou dobré motory (podle testů, nemám osobní zkušenost), tak se uvidí no.
Já si pokud to aspoň trošku půjde počkám na PHEV, který by aspoň po zkušenosti s XC90T8 mělo určité vrtochy spalovací jednotky překlenout. GLE má mít R6 a dojezd kolem 100km, X5 80km a taky R6. Touareg je ohlášenej na jaro do Číny, předpokládám, že dostane stejný pohon jako má Cayenne. Takže z čeho vybírat bude.
Druhej problém je, jestli se to podaří na poli benzínových motorů (tedy 3,0 V6T a 2,9 biturbo) naladit tak, aby byly konkurencí pro velmi dobré R6 od BMW nebo úplně nové R6 od MB.
Každopádně to jsou dobré motory (podle testů, nemám osobní zkušenost), tak se uvidí no.
Já si pokud to aspoň trošku půjde počkám na PHEV, který by aspoň po zkušenosti s XC90T8 mělo určité vrtochy spalovací jednotky překlenout. GLE má mít R6 a dojezd kolem 100km, X5 80km a taky R6. Touareg je ohlášenej na jaro do Číny, předpokládám, že dostane stejný pohon jako má Cayenne. Takže z čeho vybírat bude.
100 km je super. Mně stačí mnohdy těch 25, ale jsou situace, kdy mám chuť na delší akustickou pohodu za volantem.
Příjemný je i jen vyjíždět z garáže jen na elektriku = zajímavý že lidi co to ani nezkusili = maj tendenci to spíš kritizovat
Zvětšení baterií a zvýšení dojezdů = je taky jen důsledek přechodu na WLTP = ale taky ho hodnotim kladně 😉
Problém je co to udělá s cenama = už takhle je návratnost plug-inů problematická
Zvětšení baterií a zvýšení dojezdů = je taky jen důsledek přechodu na WLTP = ale taky ho hodnotim kladně 😉
Problém je co to udělá s cenama = už takhle je návratnost plug-inů problematická
Jezdit po městě v naprostým tichu je fakt radost. Člověk si říká, že o motoru skoro ani neví, jenže povětšinou je to spíš zvyk a drobné vibrace se do interiéru šíří. Ale když to jede na elektřinu v malejch rychlostech, je to opravdu něco jiného. A pak co je teda z mého pohledu (chápu, že někomu vedro není) naprostá pecka, je nezávislá klima.
Myslím, že kvůli WLTP musí dát výkonnější elektromotory, ty mají větši odběry a to lépe snesou zatížitelnější a nebo hlavně větší baterie. Ta X5 nebo to GLE budou muset mít minimálně 20 a na 100km spíš 25kWh. To je s cenou 200 dolarů za kW docela raketa. Když vezmu, že příplatek mezi obyčejným golfem a golfem GTE je třeba 400tis. Kč, tak to si myslím, že klidně může být mezi hybridní a nehybridní verzí. Ale třeba Cayenne S stojí podobně jako E hybrid (2,4 mil. Kč). Mimochodem, nezlevnilo Porsche nějak?
Výhodou PHEV bude určitě lepší odezva na plyn a podobné provozní náklady na kilometr jako ma V/R6 diesel, ale podstatně vyšší výkona lepší projev.
Myslím, že kvůli WLTP musí dát výkonnější elektromotory, ty mají větši odběry a to lépe snesou zatížitelnější a nebo hlavně větší baterie. Ta X5 nebo to GLE budou muset mít minimálně 20 a na 100km spíš 25kWh. To je s cenou 200 dolarů za kW docela raketa. Když vezmu, že příplatek mezi obyčejným golfem a golfem GTE je třeba 400tis. Kč, tak to si myslím, že klidně může být mezi hybridní a nehybridní verzí. Ale třeba Cayenne S stojí podobně jako E hybrid (2,4 mil. Kč). Mimochodem, nezlevnilo Porsche nějak?
Výhodou PHEV bude určitě lepší odezva na plyn a podobné provozní náklady na kilometr jako ma V/R6 diesel, ale podstatně vyšší výkona lepší projev.
Nezávislá klima - pokud bys měl někde sedět v autě s vypnutým motorem, tak jo... celkem zajímavé mi přišlo řešení se solárním panelem co měly myslím nějaké Mercedesy. Já po tom občas zatoužím při čekání na hraničních přechodech, tam bych býval motor i vypnul, nepotřebovat tu klimu. V městském provozu mám Start/Stop stejně vypnutý, tak po nezávislé klimě nijak neprahnu.
PHEV je široký pojem, hodně záleží, co je ta spalovací část (atmo benzín, turbobenzín, turbodiesel). A pak záleží na jízdním režimu. Ve městě bude PHEV lepší, na dálnici je šestiválcová nafta bez konkurence (ok, PHEV s naftou může být asi ještě lepší).
PHEV je široký pojem, hodně záleží, co je ta spalovací část (atmo benzín, turbobenzín, turbodiesel). A pak záleží na jízdním režimu. Ve městě bude PHEV lepší, na dálnici je šestiválcová nafta bez konkurence (ok, PHEV s naftou může být asi ještě lepší).
Správná otázka je = proč se hlavně VW nedaří homologovat = chování 3.0TDI je odpověď
WLTP je pro koncern černá noční můra
Reálný plnění dřív spíš teoretickej slibů = je pro koncern problém. Správně mákli na základní motorizace 110kW = a je paradox že ta je celkově v tuhle chvíli z jejich nabídky asi nejlepší
V6 benzíny nejsou špatný = ale to moc nepořeší = správně je odložili. I přes zmírnění evropskýho naftovýho fanatismu = nafta je furt ta důležitá
Co je problém že pokud důvodem nesladění převodovky a 3.0TDI sou emise což na 99% sou = tak to nemá řešení. Nebo nemá to snadný řešení
BMW řadový šestiválce sou v pohodě a Mercedes má úplně novou generaci motorů = navíc hodně dobrejch
WLTP je pro koncern černá noční můra
Reálný plnění dřív spíš teoretickej slibů = je pro koncern problém. Správně mákli na základní motorizace 110kW = a je paradox že ta je celkově v tuhle chvíli z jejich nabídky asi nejlepší
V6 benzíny nejsou špatný = ale to moc nepořeší = správně je odložili. I přes zmírnění evropskýho naftovýho fanatismu = nafta je furt ta důležitá
Co je problém že pokud důvodem nesladění převodovky a 3.0TDI sou emise což na 99% sou = tak to nemá řešení. Nebo nemá to snadný řešení
BMW řadový šestiválce sou v pohodě a Mercedes má úplně novou generaci motorů = navíc hodně dobrejch
No, tohle je špatný, ještě kdybys to dokázal napsat bez rovnítek, tak bych s tím plně souhlasil..
Problém je evidentně v tom, že nejsou schopni naladit přechodový stavy 3,0 tdi tak, aby nevznikaly mraky dusičnanů. Nemyslím si, že je problém v převodovce, respektive jsem přesvědčenej, že v tom problém není.
Myslím si, že když se táhneš na 1500rpm a chceš přidat, tak to může buďto podřadit o jeden stupeň a nalejt tam naftu, jenže pak to má asi málo vzduchu a špatně to prohořívá, takže to produkuje NOx. Pokud to ale zase podřadí o dva stupně níž, tak to zase není nafoukaný a zakouří to. Takže z toho plyne váhání převodovky a čekání, než tam naleze dost vzduchu. Jenže tohle je přesně problém i stávající 140kW 2,0 tdi. Osobně si myslím, že u toho novýho dvoulitru si pomohli tím elektrickým "startérem". Proč to ale neudělali u 3,0 nevím. Každopádně tohle jsou ale moje domněnky řidiče, motorář fakt nejsem.
U benzínu je problém jinej a to je spotřeba. Stežuju si na TSI v tom, že to nejede, ale fakt je, že to taky možná o litr míň žere. Reakční doba na přeřazení se ale nijak nemění. Jen jakoby to tam nechtělo nalejt dost benzínu. Ale třeba si to ještě sedne, ono tomu autu vždycky trvá, než si zvykne, že na tom stojím jak na rejči.
Benzíny odložili, protože v EU je to okrajovka. Ale kolik člověk potká v USA Cayennů a Q7 s 3,0 TSI je až k nevíře. Totéž RR a RRS, stojí to na každým rohu a všechno benzíny. Ostatně stará A6 C6 3,0tdi u nás stojí na dvoře a ikdyž táta nedá na tu V6 dopustit, tak po svezení s mým autem už chce taky benzín. Fakt je, že neřeší spotřebu a moc nejezdí.
Takže z mého pohledu žádná škoda, zabít A6 chrochtavým a těžkým dieselem u mě smysl nedává. A řešit u auta, který stojí měsíčně 15-30 tis na nákladech, jestli projezdí o litr na 100km víc mě fakt nevzrušuje.
To, že je to provar u Audi nijak nerozporuju.
Problém je evidentně v tom, že nejsou schopni naladit přechodový stavy 3,0 tdi tak, aby nevznikaly mraky dusičnanů. Nemyslím si, že je problém v převodovce, respektive jsem přesvědčenej, že v tom problém není.
Myslím si, že když se táhneš na 1500rpm a chceš přidat, tak to může buďto podřadit o jeden stupeň a nalejt tam naftu, jenže pak to má asi málo vzduchu a špatně to prohořívá, takže to produkuje NOx. Pokud to ale zase podřadí o dva stupně níž, tak to zase není nafoukaný a zakouří to. Takže z toho plyne váhání převodovky a čekání, než tam naleze dost vzduchu. Jenže tohle je přesně problém i stávající 140kW 2,0 tdi. Osobně si myslím, že u toho novýho dvoulitru si pomohli tím elektrickým "startérem". Proč to ale neudělali u 3,0 nevím. Každopádně tohle jsou ale moje domněnky řidiče, motorář fakt nejsem.
U benzínu je problém jinej a to je spotřeba. Stežuju si na TSI v tom, že to nejede, ale fakt je, že to taky možná o litr míň žere. Reakční doba na přeřazení se ale nijak nemění. Jen jakoby to tam nechtělo nalejt dost benzínu. Ale třeba si to ještě sedne, ono tomu autu vždycky trvá, než si zvykne, že na tom stojím jak na rejči.
Benzíny odložili, protože v EU je to okrajovka. Ale kolik člověk potká v USA Cayennů a Q7 s 3,0 TSI je až k nevíře. Totéž RR a RRS, stojí to na každým rohu a všechno benzíny. Ostatně stará A6 C6 3,0tdi u nás stojí na dvoře a ikdyž táta nedá na tu V6 dopustit, tak po svezení s mým autem už chce taky benzín. Fakt je, že neřeší spotřebu a moc nejezdí.
Takže z mého pohledu žádná škoda, zabít A6 chrochtavým a těžkým dieselem u mě smysl nedává. A řešit u auta, který stojí měsíčně 15-30 tis na nákladech, jestli projezdí o litr na 100km víc mě fakt nevzrušuje.
To, že je to provar u Audi nijak nerozporuju.
A tos měl základní Cayenne (bez eS) s benz. V6 3.0?
Protože eSko (s 2.9) je zase o kus lepší auto a pravděpodobně dokonce lepší, než GTS s výrazně podladěným a těžším V8 4.0 z CT.
Protože eSko (s 2.9) je zase o kus lepší auto a pravděpodobně dokonce lepší, než GTS s výrazně podladěným a těžším V8 4.0 z CT.
Kdyby sis měl vybrat mezi starší palubkou v SQ7 a novější v A6 (A7/A8/Q😄, čemu bys dal ve finále přednost?
rokyta.p
"Vychuchol" Martin se nezdá >😁 Auta znám jako sedany v silnější motorizaci. Audi je nesrovnatelně víc sexy, kupodivu bohužel za jízdy je to taková Oktávka ;-\ Design 213 se nemusí líbit, ale jízdně je daleko příjemnější. Od charakteristiky řízení přes nájezdy na hrubší asfalt až po hlučnost. Málo místa vzadu už to nezmění. Já bych bral 213ku 😉
cjoctavian
Je to sice len moj subjektivny nazor, ale ten design interieru Mercedesu je v porovnani s Audi doslova obludny a ODPORNY. Cokolvek na co pozriem je horsie a skaredsie v E-cku. Strasidelne zvlneny tvar palubnej dosky, do toho ako past na oko ta velka doska (pardon display) a cele je to zavrsene nechutnym odtienom hnedej koze a obkladmi dveri ako z korejcaku... 8-s
Exterier E nehodnotim, niekomu sa mozu pacit prifuknute barokove tvary C triedy...
Exterier E nehodnotim, niekomu sa mozu pacit prifuknute barokove tvary C triedy...
Ono celkově to má designově A6ka vedle Ečka docela snadné.
Až na ty "policejní" majáky/radary v masce, to se nepovedlo, u A8 tohle vyřešili lépe.
Až na ty "policejní" majáky/radary v masce, to se nepovedlo, u A8 tohle vyřešili lépe.
To je pravda, ked som to videl prvy krat, tak mi to prislo az ako keby sa Audi chcelo pochvalit, ze kolko namontovalo senzorov, radarov a lidarov ;-\ Alebo to proste museli urobit designovo horsie, aby vynikla dokonalost A8...
Aspoň tě na dálnici budou všichni pouštět, abys jim ty "zhaslé majáky" v masce náhodou nepustil. >😒]
Popravdě, tak rozdílné zkušenosti nerozumím, jediné vysvětlení bych měl v té, pro mně záhadné, schopnosti převodovky učit se jízdnímu stylu řidiče, o které se píše v manuálech, což jsem měl vždy za víceméně marketingový blábol. Obě akt. auta jsem zajížděl stejným stylem, jezdí v podobném režimu, naproti tomu novinářské kusy projdou x rukama, možná v tom je zakopaný pes?
Machi
Ok, bude-li na jaře příležitost, určitě můžeme vzájemně porovnat. 😉
Možná jinej kus auta = možná jinej kus mezi volantem a pedálem = kdo ví?
A nejlepší u A6 = nejslabší motorizace čim výš tim hůř
A Machalu = narozdíl od tebe = mám za vzor neobjektiVWní novinařiny = bez *** a bez urážení
Smíchám to cos napsal ty a Karel = vítězství o takovýhle nula prd kdy vyhrává FWD s tuctovou naftou = to je ve vyšší střední hodně smutný = a měli bysme na to kašlat
Martina naopak beru jako velmi dobrého novináře a jeho testy jsou v rámci naší republiky nejen nejčtivější, ale i vyvážené. 😉
Já taky naopak beru Martina jako velmi dobrého novináře a jeho testy v rámci naší republiky jako mimořádný = jen na příjmení se neshodnem 😉
Chybky u devítikvaltu jsou v porovnání s tiptronicem opravdu takové chybičky, kterých si všimnete jenom tehdy, když máte opravdu nastraženo. Jak jsem psal, občas kolem pětky, šestky, když šlápnu na plyn trochu víc - do té doby jsem třeba několik kilometrů jenom plynule lechtal, jakoby si převodovka najednou nebyla úplně jistá, že fakt chci pro jednou o něco víc zrychlit a tedy by bylo dobré podřadit. No a vy v tu chvíli, když čekáte na akceleraci, třeba přitlačíte na plyn ještě o něco víc, aha, tak on chce fakt zrychlovat, takže mu tam prdnem rovnou o tři kvalty míň, no a je to, trošičku neplynule najednou s vyššími otáčkami vyrazíte víc, než jste původně zamýšleli. Ale za prvé - já jsem na plynulou jízdu fakt úchyl, a za druhé, proti výše popsanému chování tiptronicu je to pidikaňka...
Asi to bude i tím, že nemám moc v této oblasti srovnání, takže jsem zatím spokojen a ty chyby třeba nepozoruji a nepoznám 😊.
2.0TDI DSG 110kW uspokojivě funguje ve Sportu, v Normálním režimu je to celé takové ospalé a podtočené, hlavně při nějakém manévrování (kruháky, křižovatky a tak).
[odkaz]
Naprosto tě chápu, taky bych si za to nepříplácel, ale Powershift se bez toho nedělá, protože na převodovce není možnost volby manuálně, jako to máš ty.
O příplatek ani tak nešlo, ale černý strop se mi nelíbil.