Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
lamal
Ako celok ok je to Lex, ale tvar tych pastovych lemov je fakt otrasny, nevkusny, neforemny dehonestujúci ...
Vzpomínám, jak se tu někdo vztekal, že kola nejsou hranatá, tak proč lemy ano? Lex to posunul na jiný level. 😉
problem je v hmote plastu... ta plastova hmota je nepomerne mohutna k blatniku aj k velkosti auta ako takeho .. neladi to... taketo masivne oplastovanie si moze dovolit uz povedzme trailhawk jeep cherokee s 21 centi svetlostou na terennych pneu ale nie brucho po zemi tahajuci vysavac UX s vizazou hatchu .. posobi to totiz ozaj az gycovo ale co je najpodstatnejsie je ze celkovo neladi to s autom vobec ... ani vizualne ani nijak to plastove peklo .. a pritom vacsi NX aj RX uz to vie uplne ok . tak kde je problem ze tu to zrazu takto pos.rali
Já s nimi tedy vůbec nemám problém. A vlastně (vzhledově) s ničím, vyjma příšerných výplní dveří sotva na úrovni Karoqu [odkaz]
Jinak bych řekl velice pěkná městská stylovka.
I cenově je to asi v rámci prémie a bohaté výbavy přiměřený.
Jinak bych řekl velice pěkná městská stylovka.
I cenově je to asi v rámci prémie a bohaté výbavy přiměřený.
3_diamanty
blatnikov je doslova priserne [odkaz] ... kola sa pod tou tonou plastu doslova opticky stracaju utopene v tej plastom obalenej mega diere .... snad len kona to ma este prisernejsie prevedene .. zbytok automobiloveho sveta ale taketo gycove riesenie ozaj nepodporuje... :😉
velky RX sa mi pritom paci... vzdy som ho chvalil .... ale tam je to aj vizualne okolo blatnikov uplne ine kafe [odkaz] ... rovnako s oplastovnanim blatnikov a jeho prevedenim nemam problem ani pri NX [odkaz] .. ale uz pri tomto UX je to ozaj nevkusne... nesedi mi to k autu ... kona to iste... kym na santa fe aj tuscone je podobne ako pri vacsich lexusoch opat vsetko ok tak na mensej Kone to uz ale zase to oplastovanie hmotou neladi rovnako ko pri mensom UX... skoda
velky RX sa mi pritom paci... vzdy som ho chvalil .... ale tam je to aj vizualne okolo blatnikov uplne ine kafe [odkaz] ... rovnako s oplastovnanim blatnikov a jeho prevedenim nemam problem ani pri NX [odkaz] .. ale uz pri tomto UX je to ozaj nevkusne... nesedi mi to k autu ... kona to iste... kym na santa fe aj tuscone je podobne ako pri vacsich lexusoch opat vsetko ok tak na mensej Kone to uz ale zase to oplastovanie hmotou neladi rovnako ko pri mensom UX... skoda
Někdo holky jiný vdolky....mě se naopak celá věc velice líbí. Lemy jsou řešeny jen napůl hranatě a celkový dojem je dobrý. Budou dobře chránit lak na parkovišti u supermarketu...... 😉 Ještě by to chtělo vkusné lišty na dveře..... 😄 Mě naopak chybí vyšší výkon. Ale chápu, že Toyoťácká filosofie je jinde... :-!
Taky to tak vidim :yes: 😄
Na městskej crossover těch 131 kW docela de = viz já 18:03 sme na ACZ takže v údajích sou samozřejmě zase chyby 😉
Na městskej crossover těch 131 kW docela de = viz já 18:03 sme na ACZ takže v údajích sou samozřejmě zase chyby 😉
Hlavně ten zadní lem vypadá jak špatně vyrobenej angličák. Na fotkách hezké barvy, ale s těmi blatníky se to tluče... asi bych volil tu tmavou šedou, tam to nejvíc splývá.
praděda7
....a není to málo?......Řekl by J. Cimrman......... 😉
_Karel_
Je nějaký speciální důvod, proč je v článku výkon hybridní soustavy a v tabulce už jen výkon spalováku?
David Bureš? >😒]
On tam teda je = ale je to docela nepřehledně 130 kW. Jinak 178 koní a Lexus neuvádí 130 ale 131kW = což je správně
Neni tam ale krouťák 202 Nm u 4kolky další 55 Nm
A je tam tradiční ACZ chyba = dneska že výkony FWD a hybridní 4kolky sou stejný = no nejsou
Prostě jako vždycky
On tam teda je = ale je to docela nepřehledně 130 kW. Jinak 178 koní a Lexus neuvádí 130 ale 131kW = což je správně
Neni tam ale krouťák 202 Nm u 4kolky další 55 Nm
A je tam tradiční ACZ chyba = dneska že výkony FWD a hybridní 4kolky sou stejný = no nejsou
Prostě jako vždycky
Jaj, přehlídl jsem se. V tom případě omluva.
Zas tak moc bych to s omluvou nepřeháněl = ty chyby co sem zmínil tam prostě sou 😄
Ja bych to taky neprehanel..
Hned druha veta! je slusnej paskvil😒br />
"Až však zaváděcí akční nabídka skončí, i tak bude levnější než prémiová konkurence"
Spojeni: "az vsak, i tak.." vidim poprve >😁
Hned druha veta! je slusnej paskvil😒br />
"Až však zaváděcí akční nabídka skončí, i tak bude levnější než prémiová konkurence"
Spojeni: "az vsak, i tak.." vidim poprve >😁
Technické údaje v brožuře samotného Lexusu taky nejsou úplně nejjasnější. To ale nic nemění na tom, že kombinovaný výkon opsali špatně.
JohnST
Lexus HNUX vstupuje na cesky trh. Bacha vsetky automobilky traste sa..... >😒]
Prej [odkaz] jezdí líp než [odkaz]
To by asi za ty peníze měl >😁
Hlavně by měl jezdit alespoň srovnatelně s😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Hlavně by měl jezdit alespoň srovnatelně s😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Proč zrovna srovnatelně? Proč mají být všechna auta stejná?
Srovnatelně přece není stejně. SUV za 900 by mělo jezdit jako SUV za 900... a pak je buďto víc na pohodu, nebo víc na zábavu...
A ty by sis koupil SUV v této ceně, kdyby jezdilo na úrovni Dusteru?
Tos zase vymyslel co? >😒]
Viz to co jsem napsal Karlovi. Lexus si přeci hraje na prémii, tak by měl být lepší, než nejlevnější SUV na trhu a měl by konkurovat té prémii, co dal odkazy Pája.. Jestli je lepší, nemohu soudit, ale rozhodně není hezčí... a to ani než ten Duster... jo a co říkáš na ta tykadla v kapličce přístrojů? >😁
Hraje? 😄
Sakra bejt víc prémie moc nejde >😁
Co ti chybí? Víc levnejch modelů? Tříválce? Zrovna koukám na A1 1.0 sportback za 700 litrů 😄
Tak co ti chybi?
Sakra bejt víc prémie moc nejde >😁
Co ti chybí? Víc levnejch modelů? Tříválce? Zrovna koukám na A1 1.0 sportback za 700 litrů 😄
Tak co ti chybi?
Že ses zas chytil nevinného vtipku >😁 Mne nechybí nic, taky proto doufám, že se směle může srovnávst s prémií a ne mainstreamem 😉 Jen se mi nelíbí...
Takže nevíš = fajn 😉
Mě se taky víc líbí C-HR
Ale UX je samozřejmě trochu dál = a jak sem si přečet 131kW pro městskejch crossover nestačí = i já pamatuju sportovní hatchbacky s takovejma výkonama 😄
Mě se taky víc líbí C-HR
Ale UX je samozřejmě trochu dál = a jak sem si přečet 131kW pro městskejch crossover nestačí = i já pamatuju sportovní hatchbacky s takovejma výkonama 😄
... Lexus si hraje na prémii ... >😁
Lexus je dnes asi jediná skutečná prémie.
Lexus je dnes asi jediná skutečná prémie.
Exkluzivita není všechno... oni nejsou exkluzivní schválně 😉
To sou = nechrlej malý modely s tříválcema apod. 😉
Jaguar je úplně normální prémie, nenabízí nic, co by D3 neuměla. Jen nenabízí celé spektrum a neprodává se tak dobře.
Maserati je trošku jiný příběh, to je historicky značka o level exkluzivnější než prémiovky.
Maserati je trošku jiný příběh, to je historicky značka o level exkluzivnější než prémiovky.
Správně Jag je úplně normální prémie 😄
Maserati = je úplně normální prémie
Lexus = je úplně normální prémie [odkaz]
D3 miliony aut a motorizaci mainstream = včetně milionů mainstreamovejch zákazníků 😉
Maserati = je úplně normální prémie
Lexus = je úplně normální prémie [odkaz]
D3 miliony aut a motorizaci mainstream = včetně milionů mainstreamovejch zákazníků 😉
To jsou kecy, Jaguár úplně stejně prodává XE s čtyřválcovou naftou jako BMW nebo Audi, jen jim to lidi tolik nekupujou.
PS: Ten Lexus je typickej😒br />
Scénář ovšem načrtla umělá inteligence, konkrétně systém Watson společnosti IBM. Ten prohledal úspěšné reklamy na luxusní auta za posledních patnáct let a vybral z nich několik společných bodů, ze kterých vytvořil základní osu scénáře.
A přesně tak staví Lexus prémiová auta - podívá se, co dělalo Audi posledních patnáct let, a podle toho to nabouchají 😉
PS: Ten Lexus je typickej😒br />
Scénář ovšem načrtla umělá inteligence, konkrétně systém Watson společnosti IBM. Ten prohledal úspěšné reklamy na luxusní auta za posledních patnáct let a vybral z nich několik společných bodů, ze kterých vytvořil základní osu scénáře.
A přesně tak staví Lexus prémiová auta - podívá se, co dělalo Audi posledních patnáct let, a podle toho to nabouchají 😉
Tak teď si odhalil filozofii Lexusu [odkaz] [odkaz] 😄
Viz já 10😁6 my se ale nebavíme o čtyřválcový naftě žejo = místo který Lex nabízí benzín hybrid = a ostatní se přizpůsobujou jemu = včetně Audi 😉
Realita milionů levnejch za prémii vydávanejch pleček s tříválcema a levnou technikou podvozku atd. prodávanou kvůli lepšímu balícímu papíru za prémii = a k nim miliony mainstremovejch zákazníků = to je prostě realita D3
Viz já 10😁6 my se ale nebavíme o čtyřválcový naftě žejo = místo který Lex nabízí benzín hybrid = a ostatní se přizpůsobujou jemu = včetně Audi 😉
Realita milionů levnejch za prémii vydávanejch pleček s tříválcema a levnou technikou podvozku atd. prodávanou kvůli lepšímu balícímu papíru za prémii = a k nim miliony mainstremovejch zákazníků = to je prostě realita D3
Přidal bych Jag a Maserati = D3 fakt reálně ztrácí = v milionech ročně logicky ztrácíš exkluzivitu. A stejně logicky si už víc lidí koupí nějakej prémiově lowendovej model a motor 😄
Proč zrovna Dusteru? Proč nemůže být UX třeba auto laděné více na pohodu a pohodlí, namísto na tupé řezání zatáček (protože to jediné je přeci důležité)?
Tak to by zajímalo i mě, jak to myslíš. Že to nemůže být konkurent pro třílitrovou X2M je jasný, ale tímhle směrem nemíří většina Lexusů. Špatně to podle všeho nejezdí, má to ošizenou čtyřkolku, dynamicky žádná závodnička, ale taky je to Lexus, ne BMW. Jiné auto, jiná cílová skupina.
"...třílitrovou X2M..." ???
Poslední ze tří pájových odkazů. [odkaz]
Do X2 se vleze šestihrnek?
Jak já to mám vědět. Pája dal odkaz na (zřejmě) připravovanou X2M. A že by se tomu UX mělo být schopno rovnat. Tak jsem jen napsal, že to samozřejmě schopno nebude. Dynamicky samozřejmě nebude ani nějakému jinému, než podladěnému (benzínovému) dvoulitru.
Že SUV za 900 tisíc by asi mělo být lepší, než to nejlevnější na trhu a mělo by se měřit s D3, nic zapeklitého v tom nehledej 😄
Tak tomu pořád nějak nerozumím. Ono je na UX něco srovnatelného s Dusterem? Mě tedy přijde SAMOZŘEJMĚ lepší, než nejlevnější SUV na trhu.
Jak už jsem psal - pohon výkonově průměrný, 4x4 podprůměrné. Na druhou stranu hybrid, asi docela prémiový interiér. Vzhled je kontroverzní, mě se líbí, jiným ne. Podle mě to v některých aspektech na D3 nemá, v jiných ano.
Jak už tu kdosi psal - pokud se něco reálně prodává za prémiové ceny, asi to je prémie.
Jak už jsem psal - pohon výkonově průměrný, 4x4 podprůměrné. Na druhou stranu hybrid, asi docela prémiový interiér. Vzhled je kontroverzní, mě se líbí, jiným ne. Podle mě to v některých aspektech na D3 nemá, v jiných ano.
Jak už tu kdosi psal - pokud se něco reálně prodává za prémiové ceny, asi to je prémie.
Tak si přečti to vlákno.
Sakra napsal, že jezdí líp, než CHR,
Pája komentoval, že za tu cenu by měl být srovnáván s D3
Blue Sun se diví srovnání s D3
Já napsal, že je asi logické, že SUV za 900 tisíc by asi mělo být lepší, než nejlevnější SUV na trhu, potažmo by mělo být srovnáváno s auty za podobnou cenu, co psal Pája.
Sakra napsal, že jezdí líp, než CHR,
Pája komentoval, že za tu cenu by měl být srovnáván s D3
Blue Sun se diví srovnání s D3
Já napsal, že je asi logické, že SUV za 900 tisíc by asi mělo být lepší, než nejlevnější SUV na trhu, potažmo by mělo být srovnáváno s auty za podobnou cenu, co psal Pája.
Ale jo, nic proti tomu, že za prémiovou cenu by měl být srovnáván s prémií. Ale nějak to od tebe vyznělo, že je snad sotva srovnatelný s Dusterem, nebo že snad pochybuješ, jestli je vůbec lepší.
Jinak mi nepřišlo,že se BS diví srovnání s D3. Já ho tedy pochopil jinak. Zhruba tak, že asi není zásadní problém, pokud Lexus nejezdí stejně, jako BMW.
Jinak mi nepřišlo,že se BS diví srovnání s D3. Já ho tedy pochopil jinak. Zhruba tak, že asi není zásadní problém, pokud Lexus nejezdí stejně, jako BMW.
No, Duster se mi líbí víc, opravdu a upřímě 😄 Lexus se mi nelíbí vůbec, ještě možná v šedé barvě a bez tykadel v přístrojovce. Ne, prostě ne, Lex je ve většině případů pro mne auto, které bych už minimálně 5 let obešel, stejně jako Toyotu, protože mimo možná zajímavého pohonu se mi auto musí líbit.
Ale k tvé otázce, ten Duster tam byl jen jako příklad nejlevnějšího SUV, kde bude kompromisů asi více, než u auta za 1M
Ale k tvé otázce, ten Duster tam byl jen jako příklad nejlevnějšího SUV, kde bude kompromisů asi více, než u auta za 1M
K poslední větě - asi bych bral raději čtyřkolku z Dustera, než těch 7kw z Lexu, ale jinak...Pokud bych k sobě postavil srovnatelné verze D3 a UX, a k tomu Dustera, tak si dovolím odhadovat, k čemu to UX bude mít o hodně blíž. 😄
Trochu bokem - u jednoho modelu Lexu zase (myslím si) nemá co postavit BMW. Ale to opravdu není důležité, sakra už toho nechme, nebo ze mě bude Sakra >😁
Trochu bokem - u jednoho modelu Lexu zase (myslím si) nemá co postavit BMW. Ale to opravdu není důležité, sakra už toho nechme, nebo ze mě bude Sakra >😁
4kolku nepotřebuješ, je Karle k ničemu ! Už si na to Sakra zvykni ! Nikdy nikde není dobré mít 4kolku ! Jediná dobrá je ta s elektromotrem, co má PSA a Lex, ta je vlastně nejlepší ! Tam je to jiné, protože je fajn, když ti na mokrém povrchu zabere i druhá náprava při výjezdu z křižovatky, nebo na kostkách v kopci....
Já si nemohu pomoct, ale D3 či Jag ve srovnatelné výbavě a modelu prostě vypadá líp.. mrkni co dal Pája.
Já si nemohu pomoct, ale D3 či Jag ve srovnatelné výbavě a modelu prostě vypadá líp.. mrkni co dal Pája.
Kdybych neřešil cenu - X2 i Jag se mi líbí víc.Ale nemyslím, že by to něco znamenalo.
Víc než Mondeo se mi taky líbí třeba P508, a nemyslím, že by z toho plynulo nějaké převratné zjištění.
Mě se interiéry Lexusů líbí opravdu hodně, ext. už většinou s nějakou výhradou. Ale to je jen věc vkusu.Nemyslím, že by se tím dala porovnávat nějaká prémiovost.
Tobě se kupodivu víc líbí Duster a mě z toho každým coulem křičí levný design (pochopitelně, to nekritizuju). UX podle mě nemá levný design, ale asi je dost velká skupina, které to nesedne.
Víc než Mondeo se mi taky líbí třeba P508, a nemyslím, že by z toho plynulo nějaké převratné zjištění.
Mě se interiéry Lexusů líbí opravdu hodně, ext. už většinou s nějakou výhradou. Ale to je jen věc vkusu.Nemyslím, že by se tím dala porovnávat nějaká prémiovost.
Tobě se kupodivu víc líbí Duster a mě z toho každým coulem křičí levný design (pochopitelně, to nekritizuju). UX podle mě nemá levný design, ale asi je dost velká skupina, které to nesedne.
Víš co se mi líbí na Dusteru ? Protože to auto si na nic nehraje, nehraje si na sportovní, ani drsné auto, má karoserii naprosto konvenční, je to vlastně zvýšené kombi, žádná postupně splývající záď jako u většiny moderních SUV a Crossoverů (takže má i kufr), má světlou výšku na průchod terénem, né třeba jako některá SUV, co jsou zvýšená jen stropem kabiny, ale podvozek jaksi zůstal při zemi. Je to jedno z mála SUV, co tak i vypadá, žádné výstřelky ani blbniny. Proto je taky tak úspěšné.
Interiéry Lexusu se mi taky líbily, až do té módy s tykadly, vůbec nechápu k čemu to tam je ?
U Lexe mam prostě pocit (a u Toyoty), že si dizajnéři říkají.. hmm to auto je moc hezké a konvenční, pojďme to nějak vylepšit. Dají si LSD a tvoří, tu chromovaná příď jak kdyby to byl pluh na sníh, támhle tykadla nad volant, jindy zase vyříznou blatníky hranaté...
Mondeo jsem si vybral ze 2 důvodů, jeden byla dobrá zkušenost s předchozí generací a ta druhá, že se mi to auto fakt líbí, ve vyšších výbavách vypadá jako kus pořádného auta s tím agresivním Mustang čumákem. Vím, že jsou i lepší auta, ale v poměru ceny a toho jak funguje a jezdí jich zas tolik není.
P508 je krásná ! Ale Icockpit mne nebere, takže bych takové auto doma asi nepotřeboval, ale pokaždé, když ho uvidím, tak se otočím a zasním se 😄 Auta vybíráme podle osobních preferencích v první řadě 😄 A musí se nám líbit.
Interiéry Lexusu se mi taky líbily, až do té módy s tykadly, vůbec nechápu k čemu to tam je ?
U Lexe mam prostě pocit (a u Toyoty), že si dizajnéři říkají.. hmm to auto je moc hezké a konvenční, pojďme to nějak vylepšit. Dají si LSD a tvoří, tu chromovaná příď jak kdyby to byl pluh na sníh, támhle tykadla nad volant, jindy zase vyříznou blatníky hranaté...
Mondeo jsem si vybral ze 2 důvodů, jeden byla dobrá zkušenost s předchozí generací a ta druhá, že se mi to auto fakt líbí, ve vyšších výbavách vypadá jako kus pořádného auta s tím agresivním Mustang čumákem. Vím, že jsou i lepší auta, ale v poměru ceny a toho jak funguje a jezdí jich zas tolik není.
P508 je krásná ! Ale Icockpit mne nebere, takže bych takové auto doma asi nepotřeboval, ale pokaždé, když ho uvidím, tak se otočím a zasním se 😄 Auta vybíráme podle osobních preferencích v první řadě 😄 A musí se nám líbit.
To, co u Dusteru popisuješ, je ale spíš praktická stránka věci, než design.
Proti vzhledu Mondea nic nemám, patřím spíš k těm, kterým se líbí, když jsem před dvěma lety kupoval A6, tak jsem chvíli stál v Áčkách nad téměř novým Mondeem Titanium za stejný prachy, ale vyhrálo srdce nad rozumem.
P508 - máme to stejně, krásný auto, ale iCockpit... ;-\ I Koubek ve svém videotestu říká, že aby viděl na budíky, musí si dát volant hodně nízko, níž, než mu vyhovuje. A to není žádnej liliput. ;-\
Proti vzhledu Mondea nic nemám, patřím spíš k těm, kterým se líbí, když jsem před dvěma lety kupoval A6, tak jsem chvíli stál v Áčkách nad téměř novým Mondeem Titanium za stejný prachy, ale vyhrálo srdce nad rozumem.
P508 - máme to stejně, krásný auto, ale iCockpit... ;-\ I Koubek ve svém videotestu říká, že aby viděl na budíky, musí si dát volant hodně nízko, níž, než mu vyhovuje. A to není žádnej liliput. ;-\
To co popisuju dělá z Dusteru to, že vypadá jako konvenční SUV, ten archetyp klasické karoserie tam je všude vidět. Kdežto takový paskvil, jako je UX, CHR a jiné... prostě to není můj šálek kávy 😄
Jo, já taky koukal na nový Fokus, novou Oktavii (! i tak hluboko jsem klesl >😁 ), ale za stejné peníze už bylo zánovní Mondeo s minimálním nájezdem...chápu tě...
Jo, já taky koukal na nový Fokus, novou Oktavii (! i tak hluboko jsem klesl >😁 ), ale za stejné peníze už bylo zánovní Mondeo s minimálním nájezdem...chápu tě...
No vybral sis spíš blbě = čet si nedávnej srovnávací test 6ti modelů týhle třídy = což sou auta o 20-30 cm kratší = s názvem Nákupní tašky? Duster s odstupem nejhorší = rozválcoval ho Fiat 500X, CX3, Crossland X i Kona a Arona = je fakt že tam je nějakejch 70-80 tisíc odstup. A víc = ale i tak = s odstupem to nejhorší. O třídu níž = neni to už moc i na tebe? 😉
Ale Duster není nákupní taška, má plnit funkci SUV pro chudší obyvatele a že se mi líbí jak vypadá a i to že si na nic nehraje. Nesrovnavam ho s konkurencí a už vůbec ne s nákupními taškami, za tu cenu je logické, že ho technicky lepší a hlavně dražší auta předběhnou.
Ale ten test = se tak menuje 😉
Samozřejmě pocit prostornosti = je jedno z mála kritérií kde uspěl :yes😒br />
No tys ho vytáh proti UX = o jízdních vlastnostech UX si možná čet. Já teď nedávno i o těch Dusteru >😒]
Samozřejmě pocit prostornosti = je jedno z mála kritérií kde uspěl :yes😒br />
No tys ho vytáh proti UX = o jízdních vlastnostech UX si možná čet. Já teď nedávno i o těch Dusteru >😒]
Dál jsem ho příklad jako nejlevnějšího SUV , nic víc a vysvětlil jsem to asi 4x tak dál už není třeba 😄
Dinar
Já moc nechápu, proč se tu mluví o nějakém "městském crossoveru", což má evokovat skladné a mrštné, tj. logický menší, auto, když UX má 4,5 metru. Je to prostě SUV ve třídě tiguanu nebo X1/X2, což jsou auta kratší a nikdo o nich jako o "městských" nemluví, jsou to prostě SUV nižší střední. Tím plácáním o městském vozítku se maskuje nedostatečnost techniky UX, zejména absence možnosti 4x4 mimo top verzi, chabou dynamiku navzdory papírovým údajům o výkonu a nedostatečný prostor uvnitř na dané vnější rozměry. Akční cena je vzhledem ke značce dobrá, bude-li ale někdo chtít standardní auto této třídy, tj. čtyřkolku s dynamickými parametry odpovídajícími zhruba stopadesátikoňovému dýzlu, pak musí za UX vypláznout skoro dvakrát tolik než je akční nabídka, z tohoto pohledu už UX žádné terno není.
Hybrid je vždy plný kompromisů, někde funguje dobře, někde úplně špatně. Z hybridů mi dává nejvíce smysl Mercedes, nafta pluh in, do města i na dálnici
Zrovna jsem to řešil, mám éčko na operák, v březnu budu měnit, tj. musím teď nechat zadat do výroby, tak jsem zkoušel, jestli už jsou schopni nabídnout právě ten 220de, ale zatím ne, prý až další auto. Škoda, páč pro mou potřebu je právě kombinace nafty a el. v plug-in hybridu ideální a éčko jako auto mi docela vyhovuje.
Je otázka, jestli spíš nenabídnou benzín + elektro.
Mě tvrdil V., že řeší dýzl hybrid. Uvidíme. 😉
[odkaz]
Abys tomu rozuměl, teď nerozebíráme to, co nabízí/vyrábí Mercedes, ale co nabídne leasingovka. 😉
Chápu, ale i ta leasingovka to může nabídnout jen v případě, že to bude mít v nabídce MB. 😄
No, oni (leasingovka) právě tvrdí, že někdy v březnu bude MB nabízet oboje, jak benzín hybrid, tak dýzl hybrid, a oni jednají s MB o těch dýzlech. 😉
Nevymýšlej si blbosti a ber tohle, jestli chceš jít s dobou >😒]
[odkaz]
[odkaz]
Jestli ze mně někdy bude prodavač reprobeden, budu nad tím uvažovat. 😉
Uvažovat? Ty? 😉
Dyť popleteš všechno = já narozdíl od tebe pár prodavačů [odkaz] znám = nemaj majetek jako Andrej tunelář ale :yes😒br />
[odkaz] nejen my chudý neprodavači = to holt považujeme za ideální přibliživadlo po velkoměstě a okolí. Jak tohle tak hybridy obecně
Dyť popleteš všechno = já narozdíl od tebe pár prodavačů [odkaz] znám = nemaj majetek jako Andrej tunelář ale :yes😒br />
[odkaz] nejen my chudý neprodavači = to holt považujeme za ideální přibliživadlo po velkoměstě a okolí. Jak tohle tak hybridy obecně
Máš víc pravdu než si připouštíš 😉
Automobilky co máš za prémiový = konečně po desetiletí = napodobujou Toyotu a Lexus a vyrážej timhle směrem = jak víš >😒]
Lehce pod polovinou stránky [odkaz] je zajímavý že to vlastně všichni vědi
Dělí nás jen to jestli se podle toho i chováme nebo = sme jak Ozzy 😄
Automobilky co máš za prémiový = konečně po desetiletí = napodobujou Toyotu a Lexus a vyrážej timhle směrem = jak víš >😒]
Lehce pod polovinou stránky [odkaz] je zajímavý že to vlastně všichni vědi
Dělí nás jen to jestli se podle toho i chováme nebo = sme jak Ozzy 😄
webpaja
Tak tohle mě zaujalo😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Díky za link 😄 :yes😒br />
To mě ani nepřekvapuje...Nabíječky bývají spíš neobsazené, protože většina majitelů EV nabíjí doma. Stavba těch veřejných stanic není nejlevnější a EV aut je přecijen pořád málo. Takže se asi snaží pár chudáků, kteří mají vybito a nemají kartu, nachytat aby to aspoň trochu stáhli, protože se za standardní ceny ani zdaleka nedá mluvit i businessu typu čerpací stanice.
To mě ani nepřekvapuje...Nabíječky bývají spíš neobsazené, protože většina majitelů EV nabíjí doma. Stavba těch veřejných stanic není nejlevnější a EV aut je přecijen pořád málo. Takže se asi snaží pár chudáků, kteří mají vybito a nemají kartu, nachytat aby to aspoň trochu stáhli, protože se za standardní ceny ani zdaleka nedá mluvit i businessu typu čerpací stanice.
adamzprahy
Jezdím po městě s Toyotou CHR, které mě pozitivně překvapilo a souhlasím s testy, které ho pasují na horní hranici mainstreamu. Říkal jsem si, že by stačilo vylepšit pár věcí a mohou to vydávat za Lexus.
UX na mě v tomhle ohledu působí, že je přesně ono. Sice je o trochu větší než CHR, ale na fotkách zvenčí, ale hlavně z interiéru je vidět, že posloužila jako základ. Dokonce ty sedačky podle fotek jsou podle mě stejné jako má verze Selection - [odkaz] mám úplně stejné, jen jednobarevné v té světlé kůži až nahoru. Výplně dveří tvarově taky stejné, architektura zbytku je prakticky taky stejná.
Co mi na CHR chybí k "prémii": silnější motor, lepší odhlučnění motoru při vyšší zátěži, infotainment a jeho displej s "hodinkami" a třeba i hlasité stahování oken. Ta okna jsou takový fun fact, motorek stahování je hlučnější než samotný elektromotor, který pohání celé auto >😁 Z testu co jsem četl jinde, je přesně tohle na UX vyladěné.
No chtěl jsem říct, že UX přesně tyhle věci řeší a příplatek cca 200-300k mi smysl dává, obzvlášť když UX je o půl třídy větší. Nedělal jsem srovnání v konfigurátorech, ale podle toho ceníku vychází vzhledem k výbavě levněji než třeba takové BMW X1, než X2 výrazně. Kdo jezdí do centra Prahy, tak s hybridem tady dost ušetří ještě navíc (parkování).
Je teda fakt, že chybí nějaká top motorizace, ale X1 a X2 samozřejmě jezdí většinou jako 18d. Takže mě to přijde dobrý, teď už jen aby lidi věděli že to existuje a Lexus to dokázal prodat 😄 :yes😒br />
...a trochu mě štve že s tím nepřišli o čtvrt roku dříve >😁
UX na mě v tomhle ohledu působí, že je přesně ono. Sice je o trochu větší než CHR, ale na fotkách zvenčí, ale hlavně z interiéru je vidět, že posloužila jako základ. Dokonce ty sedačky podle fotek jsou podle mě stejné jako má verze Selection - [odkaz] mám úplně stejné, jen jednobarevné v té světlé kůži až nahoru. Výplně dveří tvarově taky stejné, architektura zbytku je prakticky taky stejná.
Co mi na CHR chybí k "prémii": silnější motor, lepší odhlučnění motoru při vyšší zátěži, infotainment a jeho displej s "hodinkami" a třeba i hlasité stahování oken. Ta okna jsou takový fun fact, motorek stahování je hlučnější než samotný elektromotor, který pohání celé auto >😁 Z testu co jsem četl jinde, je přesně tohle na UX vyladěné.
No chtěl jsem říct, že UX přesně tyhle věci řeší a příplatek cca 200-300k mi smysl dává, obzvlášť když UX je o půl třídy větší. Nedělal jsem srovnání v konfigurátorech, ale podle toho ceníku vychází vzhledem k výbavě levněji než třeba takové BMW X1, než X2 výrazně. Kdo jezdí do centra Prahy, tak s hybridem tady dost ušetří ještě navíc (parkování).
Je teda fakt, že chybí nějaká top motorizace, ale X1 a X2 samozřejmě jezdí většinou jako 18d. Takže mě to přijde dobrý, teď už jen aby lidi věděli že to existuje a Lexus to dokázal prodat 😄 :yes😒br />
...a trochu mě štve že s tím nepřišli o čtvrt roku dříve >😁
Vzal bys hybrida UX místo CHR?
Já teda X2 vídám docela v benzínu, ono to asi není úplně typické fleet auto. Ceníkovka 20i šplhá s výbavou přes mega, jasně... pak je otázka, jestli ti Lexus z těch akčních 950 za hybrid ještě něco sleví. Pokud ne, tak si myslím, že reálná kupní cena bude srovnatelná (250h proti sDrive 20i s nějakou výbavou).
Já teda X2 vídám docela v benzínu, ono to asi není úplně typické fleet auto. Ceníkovka 20i šplhá s výbavou přes mega, jasně... pak je otázka, jestli ti Lexus z těch akčních 950 za hybrid ještě něco sleví. Pokud ne, tak si myslím, že reálná kupní cena bude srovnatelná (250h proti sDrive 20i s nějakou výbavou).
Ceníkovka 20i začíná na mega. A zřejmě je to cena bez 4x4 (pokud s-Drive není čtyřkolka což asi není).
No však ta 250h za akčních 950 je taky jen FWD.
Jasně, začíná na mega a je to s halogenama a tak. Jenže zase u BMW dostaneš nějakou dvoucifernou slevu...
Jasně, začíná na mega a je to s halogenama a tak. Jenže zase u BMW dostaneš nějakou dvoucifernou slevu...
Souhlas, jak by to konkrétně vycházelo je otázkou. Každopádně ta cena mi přijde adekvátní.
UX jsem osobně neviděl tak nevím, ale určitě bych to zvážil. S CHR jsem hodně spokojený a od začátku vnímám jen ty 3 věci co jsem zmínil, které UX řeší a jsem ochotný za ně připlatit...ale teď už je pozdě, tak třeba příště 😄
UX jsem osobně neviděl tak nevím, ale určitě bych to zvážil. S CHR jsem hodně spokojený a od začátku vnímám jen ty 3 věci co jsem zmínil, které UX řeší a jsem ochotný za ně připlatit...ale teď už je pozdě, tak třeba příště 😄
Jo, ty akční ceníkovky jsou asi v pořádku... jen některé automobilky používají akční ceny jaksi místo slev. Člověk pak třeba zjistí, že to, co by před půlrokem dostal slevu, je dneska ve formě akční ceny... a po konci akce se to zase vrátí zpátky do formy slevy. Často takhle vypadají různé "dny Peugeot" a podobně - že se jen oficiálně napíšou do ceníku reálné ceny, za které se normálně prodává celý rok.
Ale dobře, to je jen takové přemítání na okraj, ceníkové ceny jsou prémiovou optikou ok a nic jiného hodnotit nemůžeme.
Ale dobře, to je jen takové přemítání na okraj, ceníkové ceny jsou prémiovou optikou ok a nic jiného hodnotit nemůžeme.
white label
...ta asymetrie "oplastovaných děr" pro kola v blatnících je hrozná😒br />
[odkaz]
Klidně se zase umínusujte, ale pro změnu zkuste k těm palcům dolů přidat i nějaký ten argument. 😉
Klidně se zase umínusujte, ale pro změnu zkuste k těm palcům dolů přidat i nějaký ten argument. 😉
Londonbridge
Nic v zlom ale kto kresli Lexus a Toyoty ? mozno mal ist Kaban radsej k nim a nakreslit im foremnejsie auta. Viem Americanom to je jedno chlastaju ten hnusny Budweiser s malych flasiek su radi ze od toho menej boli hlava ako od Molson Canadian a potom sa im zda aj Prius ako od Ital Design.
mozgog
Opravdu pěkný, kdyby za těch 799 bylo jako čtyřkolka, tak jasná volba ...
dáváš přednost nevkusu,
potom spěchej k LeXUsu...