Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

BMW X7 odhaluje české ceny. Kolik si musíte připravit na nové luxusní SUV?

50 komentářů

Avatar - vabis
vabis
Vzhledove pekny, pristrojovka zajimava, rozmery optimalni. Jak auto jezdi nebo se bude kazit popravde netusim, ale prvni dojem i pres maly motor zatim dobry :yes:
Avatar - white label
white label
Dyť to zepředu vypadá jak model od Hot Wheels.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to tak = není to audi >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Ta přední maska je tragédie, to je parodie na auto >😁
Avatar - kaa
kaa
Obludná krabice s neforemným designem. Range Rover je proti tomuto krasavec.
cjoctavian
A najhorsi je ten nechutny prasaci rypak...
scadar
Ti děkuju, teď, když jsem si toho všiml, tak už se toho nedá odvšimnout.. >😒]
car
A to už dělal ten Slovák?
kaiserlábus
Kabáň v akci. >😁
kaiserlábus
Pokud bude jezdit na vodu, proč ne. Jinak 2,5 za kachnu. >😁
samael
BMW vyrábělo elegantní auta. Tohle je fakt hnus. 8-s :no:
4bytelnýkola
spotřeba benzínu, není co řešit, to je jak můj focus 😄 😄 😄
Mig_35
tvůj focus určitě nemá v kolonce průměrná spotřeba napsáno 9, ale 7,2... a tohle bude reálně do 11 litrů, úplně v pohodě.
Avatar - Anonym
Anonym
tohle bude v koloně reálně za 16 >😁 >😁
Mig_35
a na volnoběh to bude žrát benzín pořád a neujede to ani kilometr. není to šílený?
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Když bude stát v koloně, tak na volnoběh bude mít spotřebu nekonečnou ................... já bych to auto zakázal. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
v koloně se popojíždí pokud ti neuniklo a ty kolony sou v jistých městech obden....A jak se to 2 a víctunové monstrum rozjídždí, tak to baští.... obvykle poněkud víc než udává výrobce, že.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Proto si tahle monstra lidi kupují v naftě >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Ketrou EU a Německo zakazuje. Takže co dál? >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale prosimtě, nikdo ještě nové diesly nezakázal 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Německo už plánuje zakázat i benzíny, všechny starší EURO 2....za pár let to bude, euro 3,4, a pak zakážou vše a řeknou kupte si elektromobil nebo hybrid.

Dočkej času, tahle pomatená země, která způsobila všechny prů*ery Evropy za 150 let je schopná všeho.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Plánuje... EURO 2... myslím, že můžu ještě tak 2 generace aut koupit s klidem naftu 😄
Avatar - Anonym
Anonym
u nafty po Euro 4, máš mylný info...a neplánuje, už do několika měst reálně nesmíš...u nafty.
Avatar - white label
white label
Sovětské Rusko, v tomto ohledu, za Německem nijak "nezaostává", naopak...
Avatar - Anonym
Anonym
Ty bolševiky v tom Sovětském rusku přivedli k moci právě němci >😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Já bych zavedl normu EU, že každej kdo má SUV větší než X5, Q7, tak musí mít v kufru Smarta, ten v koloně vytáhne, suv odstaví, odjede si tím kolonu a pak se pro svůj mastodont vrátí. 😄 A ti co budou mít diesel, tak místo Smarta budou muset mít skládačku. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes: Tak tak 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, já bych zavedl, že každej, kdo má takhle velké SUV a je jedno, jestli je to diesel, hybrid, nebo benzín, by na každou 1 jízdu do města měl jet 5 dalších MHD... >😒] Hned by to prospělo ekologii 😄
bafunak
A bude to platit taky pro stejně velkej Range Rover?
Avatar - praptak
praptak
Jasně, naftu to nebere v koloně žádnou.
Mig_35
někdy mám pocit, že nejsi hoden občanského průkazu. kolega mluvil o průměrné kombinované spotřebě. a ty začneš o kolonách... tvl co to má spolu společného? ještě jsem nikde neviděl, aby se udávala spotřeba v kolonách...
Ri2o
A v tom to práve je. Vo veľkých mestách si v kolóne v zásade permanentne. Tieto autá (najmä vzhľadom na ich cenu) si kupujú zákazníci z "vyspelej" časti sveta, kde štatisticky viac ako 60-70% obyvateľstva žije v mestách. A teda sa dostávame k tomu, že mi je úplne zbytočný údaj o spotrebe, ktorú by som som dosiahol v optimálnych podmienkach (bezvetrie, suchá cesta, rovina a dodržiavať 100km/h), keď 70% času jazdím v kolónach. Ale tam by už tie jednociferné čísielka a energetické štítky až také veselé neboli. Takže kolega nad tebou má pravdu, a ty sa naďalej vytešuj nad "reklamnou spotrebou" uvedenou v TP. A hlavne ak to máš na firmu a účtuješ reálnu spotrebu vs. udávanú... 8-s
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
No jo, to přece ale víme všichni, co sem na tento web chodíme. Nemyslíš? O tom není třeba diskutovat. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Pak je zbytečný tu udávat papírovou spotřebu když v reálu to žere díky neustálým kolonám o 2-4 litry víc >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Myslím, že majitelé těchto aut najedou běžně +40tkm ročně, a velmi pravděpodobně 70% z toho není po městě, jak se snažíš naznačit.
Avatar - Anonym
Anonym
Protože místo spotřeby ve městě by se dnes měla udávat spotřeba v koloně. Ono pak z tabulkového 6,5 naftičky ve městě je reálných 9,1 >😁 Místo tabulkových 9 je reálných 13naftičky.
A u benzínu kde je město 12 je realita 16-18 >😁

Jezdím denně Prahou, tak vím. Ostatní města jako Brno, Ostrava, Plzen resp. kamarádi z nich hlásí to samé - denně kolony a poposkakování.
Jezdil sem tou prahou vším od litrového Smartu po 3,6 V6 v Camaru či cadillacu tak vím kolik to žere. A kolik žere nafta vím taky - XF 3,0 D >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
9 je hodně, to strašně záleží, jak se rozjíždíš, když jedeš jen na volnoběh, tak z 6,5 na 9 zas tak neskočíš. Když jsem před nedávnem zkoušel ekorun, což zahrnovalo i ty kolony po Praze a fakt jsem se hlídal, tak jsem nad kombinovaný průměr vůbec nevylezl. Horší je, že v té koloně prostě tu a tam přišlápneš plyn, vystřelíš z křižovatky a tam už lezeš výš a výš...

Mne spíš udivuje ta diskotéka uvnitř auta, interiér slušný, ale jak se to rozsvítí + všude neony, to je maso >😁
Avatar - Anonym
Anonym
9 normální spotřeba 3,0 naftového šetiválce v Praze. Pod méně jezdí jen ten, co vyjede v 5 ráno a domů jede 22 večer enbo jezdí jen víkendy.
Jinak unreal....

I ten Smart jezdí v kolonách za 5,5-6,3 😄
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Tak nejak ja tiez z 3 l dieslom motam okolo 9 aj cez 9 L po Londyne a okrem mesta su kolony aj na M25 okolo Londyna tak to je stejne...
Mig_35
U tohohle motoru, s výkonovým upgradem na 405 hp mám za posledních 20 tis. km hodnotu spotřeby na 10,4 - auto váží 1800 kg a jezdím asi v trochu jiném režimu, než bude jezdit X5. Kolon je dost a dost po Brně. Nemyslím si, že by to bylo u X7 o moc víc.
Kdo tohle auto pořídí na čistě městský provoz je blázen.
Nicméně, ten motor, je v současnosti podle mého nejlepší benzín u BMW a 50d nebude o moc úspornější.
Avatar - happy_driver
happy_driver
"Plynulé dovírání dveří přijde na 17.342 kW, ......"

WTF ?!?! >😒] >😒]
Nie je ten pohon dverí predsa len nejaký premotorovaný?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mali byt za mna kusok mensie a mohlo to byt nakoniec aj kukatelne auto.... ale je mi na druhej strane jasne ze tie obrovske ladviny tu nie su celkom nahodou .... proste byt co najvacsi vo vsetkom za kazdu cenu aj na ukor krasy tu bola zda sa jasna priorita .... a za mna osobne moc taketo mastodonty dnes uz stejne nefrcia ... aj predaje velkych inych SUV obecne klesaju ...skor sa dari mensim kuskom ( max. do tych 4,7-4,8m ).. ale ved uvidime.... nakoniec nebolo by to prve bmw ktore by v poslednych rokoch skoncilo bez nastupcu

PS: ono uz aj sucasna X5 a X6 su cez zdravy limit a obrovske .... o to viac sa ale aspon ujde zakaznikov modelom X3 a X4 ktore este da sa povedat davaju zmysel :yes:
Avatar - Googlit
Googlit
Ten čumák připomínající otisk mého spoceneho zadku na kožené sedačce má beztak na svědomí ten Slovák co si ho tam naverbovali že škodovky a dobře jim tak. Čekal jsem sice něco jako jeden světlomet uprostřed těch ledvin, ale tohleje taky dobrý průjem.
Avatar - speedfred
speedfred
Kabaňovo prvé auto u BMW bude údajne až nová 7-er,takže klídek.
S tou * by som sa radšej nechválil. 😉
asaren
Tím víc odpornější mi to auto přijde. 8-s
Mig_35
Mám interní informace z BMW. Vedení je zhnuseno tím, kolik lidí kupuje SUV a proto se rozhodlo, že je začne dělat ošklivější, a v mezičase dává na trh takové designové lahůdky jako třída osm. Což se logicky projeví na prodejích😊
futurama
Mě nějak přijde, že oproti GLS a Range Roveru se vydali cestou Audi Q7. Vypadá to jako vyšší kombík sprcnutý s SUV 7-er, stejně jako to udělali X. Přitom X5 a X3 jsou nějak ještě pořád SUV.
Mig_35
Proč asi? Protože to auto potřebovali delší, ale jen těžko ho mohli udělat vyšší. Proto proti X5 vypadá víc jako kombík...
md11fr
Ahojte, za mě je to moc pěkné auto, viděl jsem ho už naživo v BMW kavárně v Mnichově a myslím, že až jej uvidíte naživo , nekteří kterým se zdá že je to hnus, pozmění názor. Dokonce bych řekl, že to má ten správný wou efekt, když to auto vidíte. Myslím , že má daleko blíž k Range Roveru, než ke GLS, ale za podstatně jinou cenu Range rover za ty peníze nekoupíte.
Já do něj určitě jdu ,jen mě mrzí , že v německu je na výběr víc barev karoserie a obložení interiéru (zrovna barva Vermontbronze kterou bych chtěl, je dostupná jen v německém konfigurátoru), a české ceny taky trošičku natáhli, oproti německým. Ale jinak jsem zrušil objednávku X5 a čekám na X7.
Avatar - Anonym
Anonym
RangeRoverů a SUV od jaguaru jezdí jak na**ano, denně vídám po Praze a středních čechách tak 10-15 kusů. A to počítám je nové a zánovní kusy.