Pojišťovna to zaplatí (pojištěno ze zákona v EU) a prodají je znovu.
Jsou prodaný dvě místo jednoho.
Strašná rána.
Anebo, že by to taková rána nebyla, jenom trapnej bulvární nadpis? 😉
jo, jestli to bylo pojištěné (jakože když už to bylo svěřeno logistické firmě tak asi muselo být), tak o nic nejde, Asijci si na svá auta chvíli počkají a Maserati holt prodá 2x tolik.... 😉
To se takhle neda bez blizsich informaci o situaci u zakaznika, v tovarne a vztahu mezi nimi rici. Muze to byt v pohode, muze to byt opravdu velmi zasadni prusvih. Zazil jsem kdysi neco podobneho (v mnohem mensim meritku) a nikdo radosti netancil kvuli tomu, ze se ta zakazka udela dvakrat, naopak vsichni byli hodne vystresovani z toho, ze zakaznik nedostane vcas svoji objednavku a nakonec ten zisk byl zaporny, protoze o co vice se vydelalo na prodeji o to jeste vice se zaplatilo na "chlacholeni" nastvaneho zakaznika.
Musí je vyrobit znovu, což znamená časovou ztrátu. Zákazníci kvůli tomu klidně mohou objednávky zrušit, takže "dvě místo jednoho" určitě prodaná nejsou.
Jsou prodaný dvě místo jednoho.
Strašná rána.
Anebo, že by to taková rána nebyla, jenom trapnej bulvární nadpis? 😉
Transportní firma má na tohle pojistku a myslím(vím), že ji v EU i mít musí.
Rána je to tak pro pojišťovnu - jako celá ta spoušť v Itálii.