Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 8A 4x4 – Konečně ideální kombinace
99 komentářů
wikinko
nevidim tam knoflik na synchronizaciu teploty klimy alebo som len slepy?
Knoflík na to není, je to jen na displeji po stisku tlačítka Climate nebo volbě klimatizace v menu na dotykáči. Na druhou stranu to neberu jako základní funkci, která by nutně musela mít svoje tlačítko, a s jejím odsunem do menu nemám problém...
PS: horší jsou překlady do češtiny...
PS: horší jsou překlady do češtiny...
A co velikost obrazovky? Dlouho jsem přemýšlel co mi mimo kasliku v tom interiéru nesedělo a asi mi příjde malá obrazovak, potažmo její zapuštění, které jí opticky zmenší.
Je fakt, že hledám asi zbytečné pihy na jinak velmi povedeném autě, ale prostě mi tak trochu tyhle pihy kazí dojem.
Je fakt, že hledám asi zbytečné pihy na jinak velmi povedeném autě, ale prostě mi tak trochu tyhle pihy kazí dojem.
Obrazouka mi přijde velikostně v pohodě, samozřejmě 10" by tam sedlo lépe, i HD videa, FLAC a ALAC ten Bosch WinCE systém přehrává. Ale kdo si objedná Insi teď, stejně dostane už ten nový úplně online Navi Pro systém postavený na QNX.
Tohle je za mě optimální řešení displeje - relativně na očích, ale přitom zabudovaný do palubky a ne trčící tablet, moc na něj nesvítí...
8" vidím jako slušný standard (V ORS jsem měl 6,5" a stačilo to), spíš... nativní navi má dost velké ikony, což je sice fajn pro dotykové ovládání při jízdě, jenže pak se toho na tu obrazovku moc nevejde. Jezdím spíš podle Waze přes AndroidAuto a tam je to v pohodě (akorát nefunguje hlasové ovládání tlačítkem na volantu... @Shr3ku, nemáš na to nějaký fígl?).
Pokud mi někde vadil displej, tak to byla Ma6 před fl... [odkaz] ... po fl mají tablet, který sice taky není nic moc, ale vypadá to moderněji.
PS: a z displeje v Mondeu taky nadšením neskáču 😉
8" vidím jako slušný standard (V ORS jsem měl 6,5" a stačilo to), spíš... nativní navi má dost velké ikony, což je sice fajn pro dotykové ovládání při jízdě, jenže pak se toho na tu obrazovku moc nevejde. Jezdím spíš podle Waze přes AndroidAuto a tam je to v pohodě (akorát nefunguje hlasové ovládání tlačítkem na volantu... @Shr3ku, nemáš na to nějaký fígl?).
Pokud mi někde vadil displej, tak to byla Ma6 před fl... [odkaz] ... po fl mají tablet, který sice taky není nic moc, ale vypadá to moderněji.
PS: a z displeje v Mondeu taky nadšením neskáču 😉
Android Auto nepotřebuje mačkat, ten tě špehuje furt, řekni jen: OK Google.
Tak to musím vyzkoušet... já teď poctivě mačkám tu ikonku mikrofonu na displeji ve Waze, pak něco řeknu, AA řekne Dobrá, přecházím na Waze a pak to třeba něco vyhledá.
Taky to máš tak, že mimo AndroidAuto to hlasové ovládání prostě nefunguje vůbec? Volání kontaktu, navigace apod.? Tohle měla Škodovka vychytané moc pěkně a na navigaci ovládanou hlasem jsem si zvykl.
Taky to máš tak, že mimo AndroidAuto to hlasové ovládání prostě nefunguje vůbec? Volání kontaktu, navigace apod.? Tohle měla Škodovka vychytané moc pěkně a na navigaci ovládanou hlasem jsem si zvykl.
Jj, u češtiny tam IMO nejsou nějaké ty slovníky.
Tohle je jedna z věcí, co jsem vážně uvažoval, že jim hodím na hlavu jako reklamaci. Máš na volantu tlačítko hlasového ovládání, ale vlastně nefunguje a nedá se s ním nic dělat. Ovládání navigace nefunguje ani po přepnutí systému do angličtiny, to tam pro změnu asi chybí fonetické názvy pro českou mapu. To je pravěk :😉
Škodovka přechází na nový level. Ve všech autech s MF volantem máš tlačítka pro hlasové ovládání a přepínání digi panelu, bez ohledu na to, zda tvé auto něco z toho podporuje, nebo aspoň teoreticky podporovat může. Naopak tlačítko pro telefon zrušili... 😄
Display v Mondeu je obrovský !! Přehledný, tak to má být... ideální.. do té doby, než se spustí infotainment.... >😒] Já na tyhle vychytávky moc nejsem a i přes salvu kritiky, co spustím chci říct, že vše vlastně funguje , je tam mapa celé Evropy a mohu si pustit MP3 z mobilu.... ale... SYNC 2 je peklo, pomalý, nemožnost Android auto a nemožnost upgrade na SYNC3. Budiž Mondeu k dobru, že polovinu funkcí máš duální fyzickými tlačítky, nebo z volantu, kde přes display mezi budíky pustíš dost věcí a hlavně vypadá jak o 10 let novější, než ten SYNC2.
V té Oktávii bylo jen 6,5" ? Já neříkám, že je malý, ale že mi příjde v dizajnu palubky spíš utopený. U té Mazdy mi to tak nevadí, ale po FL je to lepší, souhlasím.
V té Oktávii bylo jen 6,5" ? Já neříkám, že je malý, ale že mi příjde v dizajnu palubky spíš utopený. U té Mazdy mi to tak nevadí, ale po FL je to lepší, souhlasím.
U Mazdy je to před fl designově slabé, vypadá to jak staré rádio na kazety. Já bych to překousl, ale objektivně připouštím, že to bylo nejslabší místo v celém interiéru a většina konkurentů to uměla lépe.
Octa měla původně dvě velikosti, malou navi 6,5" [odkaz] a velkou, která měla myslím právě těch 8" [odkaz] Po fl to narostlo na 8" a 9,2" nebo tak něco s tím, že ta větší přišla o většinu hw tlačítek.
U Insi se mi právě líbí to zakomponování do palubky... má to kšilt nad sebou proti světlu, ale jinak je to hezky zarovnané s těmi výdechy... ovládání má své mušky, to měla Škodovka vychytané lépe, ale na pohled je pro mě Insi bez výhrad (a asi nejlepší, co jsem v main střední třídě viděl - pokud mluvíme jen o tom displeji).
Octa měla původně dvě velikosti, malou navi 6,5" [odkaz] a velkou, která měla myslím právě těch 8" [odkaz] Po fl to narostlo na 8" a 9,2" nebo tak něco s tím, že ta větší přišla o většinu hw tlačítek.
U Insi se mi právě líbí to zakomponování do palubky... má to kšilt nad sebou proti světlu, ale jinak je to hezky zarovnané s těmi výdechy... ovládání má své mušky, to měla Škodovka vychytané lépe, ale na pohled je pro mě Insi bez výhrad (a asi nejlepší, co jsem v main střední třídě viděl - pokud mluvíme jen o tom displeji).
Ok, proti gustu... 😄 Každému se líbí něco jiného. Nehodnotím funkci. Mne se nejvíce líbí obrazovka Passatu, Superbu a Mondea a té Mazdy 6. Mazda 6 má nejlepší "vystrčený tablet" v mainstreamu, třeba když se podívám na Hyundai... to je nebe a dudy.
No hele, já si na to sice taky nepotrpím, ale tohle by u mě žádnou miss interiér nevyhrálo... a to je Vignale
[odkaz]
Passat a Superb fajn, ta navi je celkem nízko, ale jinak je to takový standard... neurazí, nenadchne. Za ideál považuju právě tu 8" verzi s čudlíkama. [odkaz] spíš než [odkaz]
Vystrčený tablet už je u Mazdy ok, vypadá to moderně... jen si na tablety obecně úplně nepotrpím... a pak by mě zajímalo, co s tím udělá sluníčko.
[odkaz]
Passat a Superb fajn, ta navi je celkem nízko, ale jinak je to takový standard... neurazí, nenadchne. Za ideál považuju právě tu 8" verzi s čudlíkama. [odkaz] spíš než [odkaz]
Vystrčený tablet už je u Mazdy ok, vypadá to moderně... jen si na tablety obecně úplně nepotrpím... a pak by mě zajímalo, co s tím udělá sluníčko.
Mne se prostě ten americký styl Mondea líbí. Souhlasím s tou velkou navi u Škodovky, zkoušel jsem to u Oktávie a ta menší tam opticky sedí lépe.
Já jsem spíš zvědav, co udělá používání auta s interiérem nové 508.. přišel mi jak "ze skla" >😁
Já jsem spíš zvědav, co udělá používání auta s interiérem nové 508.. přišel mi jak "ze skla" >😁
Rámeček kolem displeje je spíš styl spotřební elektroniky minulého století 😉
Zase je kolem toho a i u kolen měkčený plast, to byl taky styl minulého století.. u koncernu, dnes se jede na tvrdo >😒] Ale MK4 má ty plasty ještě měkčí...
Pro mě je asi důležitější, jak to vypadá na pohled. Mám najeté Superby i Octavie všech generací a bez váhání bych si vybral tu poslední... hlavně Superb se mi trefuje do noty, jen sedačky jsou šité na trošku jinou postavu než tu moji.
Co se Oplu týče... co je měkčené a co ne moc neřeším. Kdybych měl změnit jednu věc, tak by to byly budíky - ty mi přijdou dost laciné a zrovna je to věc, na kterou si relativně potrpím (a líbí se mi u většiny Škodovek).
Co se Oplu týče... co je měkčené a co ne moc neřeším. Kdybych měl změnit jednu věc, tak by to byly budíky - ty mi přijdou dost laciné a zrovna je to věc, na kterou si relativně potrpím (a líbí se mi u většiny Škodovek).
Asi souhlasím, že nejvíce povedená je aktuální generace Škodovek co se týká toho "na pohled" a já se prostě nestačím divit, když se tu a tam svezu třeba 1. Superbem, jak je to auto kvalitní a poctivě udělané a hlavně pohodlnné. Nejhorší Superb je ten dvojkový, s tím mam pár desítek tisíc km a od Oktávky se liší jen tím, že je delší... a to nemluvím o jízdních vlastnostech.
Sup II mi nesedl, nějak jsem si nenašel tu správnou polohu za volantem. Když jsem byl vybírat ORS tak jsem tam cvičně sedl, ale vůbec mi to nesedlo. Na druhou stranu jo, pokud máme mluvit o materiálech a detailech jako jsou výdechy klimy vzadu ve sloupcích a tak... jenže na to si asi podobně jako ty až tolik nepotrpím, ten posaz je mnohem důležitější.
Sup II má pro mne jedno jediné - je celkem lehký a nejsilnější dieselgate dvoulitr s ním slušně cvičí i nad dálničním limitem, přitom se vejdeš do 7 na sto (při fakt ostré jízdě plné zrychlování a šlapání na krk), pokud nejedeš naložený, pak dynamika padá na úroveň slabších dvoulitrů, hlavně v kopcích. Posaz bych ještě jakž takž našel, ale sedačky Elegance jsou docela úzké a peklo si zažívají třeba občas kolegové, co sedí v zadu, co do šířky auta... na nohy je štědrý velice. Největší problém vidím v jízdních vlastnostech auta. Nekomfortní (po přesednutí z Mondeií je to šíleně poznat.. první retardér za domem vždy cítím velmi intenzivně i v malé rychlosti), rány od podvozku na nerovnostech a kroucení karoserie ve vyšších rychlostech v zatáčkách, hlavně v Německu na dálnici + trocha nerovností docela auto rozhodí.
Myslím, že oproti O3 to auto až na prostor před koleny pro spolujezdce v zadu (který stejne nevyužiješ) není větší, naopak O3 mi příjde širší, takže si rozhodně udělal lepší volbu 😉.
Myslím, že oproti O3 to auto až na prostor před koleny pro spolujezdce v zadu (který stejne nevyužiješ) není větší, naopak O3 mi příjde širší, takže si rozhodně udělal lepší volbu 😉.
Krouceni karoserie je vlastni i mondeu, a je to sakra znat. Az me to privedlo k myslence se projet s 4er GC, s tou jsem nikdy nemel to stesti, ale prave by me zajimalo jestli je krouceni vlastnost jen mainstreamovych liftbacku stredni tridy, nebo na to bude trpet i zadokolkova premie.... ?
Já ale Mondeem lift nejezdím, jen kombikama, je pravda, že je to možná vůči Superbu nefér, protože ten, kterým jezdím, je právě sedano-liftback (to mne až do teď nenapadlo). Ale komfort, podvozek a jízdní vlastnotsi jsou obrovský rozdíl i v té prémii, i když srovnám dobový SUP II s MKIV.
Ja mam najeto mondeo v liftu a ten muj predesly koment se vazal k tomu. Superb mam jeto vyrazne mene, takze i kdyz se mi zdalo, ze se krouti taky, tak tady jednoznacne soudy (jak moc se krouti) vynaset nechci. Ten ale zminujes (a potvrzujes) ty.
Komfort podvozku je jedna vec a tam sam premii fandim, ale nehlede na to me zajima prave to krouceni, jak (jestli?) se to projevuje i u 4er GC nebo treba A5 SB? Anebo tomu pohon tahanej dozadu, pripadne poctivejsi / pevnejsi kastle udelalo v premiovem provedeni pritrz a zadne vetsi krouceni, treba ve srovnani se sedanovou 3er) se nekona?
To neni otazka na tebe, spis do placu. 😄
Komfort podvozku je jedna vec a tam sam premii fandim, ale nehlede na to me zajima prave to krouceni, jak (jestli?) se to projevuje i u 4er GC nebo treba A5 SB? Anebo tomu pohon tahanej dozadu, pripadne poctivejsi / pevnejsi kastle udelalo v premiovem provedeni pritrz a zadne vetsi krouceni, treba ve srovnani se sedanovou 3er) se nekona?
To neni otazka na tebe, spis do placu. 😄
Jj, průměrná úspora paliva ... 😉
diky emel, takze to raz nastavim ako synchronizovane a nemusim sa starat?
Jo, tak nějak to je... teď váhám, co se stane, pokud nastavíš synchronizaci a pak otočíš tím knoflíkem u spolujezdce... jestli se to rozsynchronizuje, nebo jestli to zůstane synchronizované.
diky, to je mi fuk, tym druhym knoflikom nikdy netocim 😄
uz si musim ist do toho sadnut k nejakemu predajcovi, ale nikde nemaju na vyskusanie tento biturbo diesel.
pise ti automat v D rezime na displeji aka je zaradena rychlost - teda napriklad D1, D2 D3 atd... alebo to pise iba "D"?
uz si musim ist do toho sadnut k nejakemu predajcovi, ale nikde nemaju na vyskusanie tento biturbo diesel.
pise ti automat v D rezime na displeji aka je zaradena rychlost - teda napriklad D1, D2 D3 atd... alebo to pise iba "D"?
Pokud to není nějaká extra výjimka, tak by se, po zásahu knoflíkem u spolujezdce, měla synchronizace přerušit... a právě proto je lepší přímé tlačítko k případné snadné a rychlé opětovné aktivaci synchronizace.
wikinko
vzhladom k aktualnym zlavam ktore opel ponuka (cca 23-24😖 je tento country tourer cenovo na urovni omnoho horsie vybavenej octavie scout, ktora sa momentalna aj tak neda uz vyse pol roka objednat kvoli nehomologizovanym motorom.
takyto kusok ako je testovany vyjde po zlave a bez dph 28tisic eur!
takyto kusok ako je testovany vyjde po zlave a bez dph 28tisic eur!
tomasito_de
neviem jak s tou hmotnosťou, ja tam mám namerané ~1950kg.
Poradí niekto ako tam dostať zdroj audio prípadne video v nejakej lepšej kvalite ked to nemá DVD mechaniku? Napríklad koncert ked si chcem vypočuť, jak na to aby to na tom Bose trochu aj hralo. Cez Bluetooth aj kábel z mobilu je to des.
Poradí niekto ako tam dostať zdroj audio prípadne video v nejakej lepšej kvalite ked to nemá DVD mechaniku? Napríklad koncert ked si chcem vypočuť, jak na to aby to na tom Bose trochu aj hralo. Cez Bluetooth aj kábel z mobilu je to des.
To mas aktualnu verziu Insignie? Lebo 1950kg je teda dost vela. So myslel, ze Insignia uz trochu "schudla". Mazda6 ma sice o nieco slabsi motor (len 135kW), ale aj ako stvorkolka ma skoro o ~200kg menej...
mám aktuálnu - len či tá hmotnosť nebude mať súvis s extra výbavou typu ťažné, panorama, bufík (asi kvôli nemu mám 2 baterky) - a to sa hned naráta. Vážil som to na kalibrovanej váhe, bez posádky s nádržou skoro plnou.
Mám tam natočené niečo cez 30 000 teraz. Zatiaľ všetko fičí.
Mám tam natočené niečo cez 30 000 teraz. Zatiaľ všetko fičí.
Video, stačí z toho udělat max. 720p MP4 (1280x720) (např. pomocí Handbrake). Audio - funguje Apple Lossless (ALAC, v iTunes nebo pomocí qaac), ale na BOSE stačí i ztrátová iTunes Plus kvalita (256 VBR AAC).
CountachSV
Krásný autíčko.... s benzinovou V6, což opel taky uměl, 2,5l / 3,2l by to pro mě byla zajímavá bazarovka.
Když už velké Opely nemají šlechtické motory, ztratily své kouzlo. Omega, Senator aj.
Když už velké Opely nemají šlechtické motory, ztratily své kouzlo. Omega, Senator aj.
_Karel_
Nemůžu si pomoct, ale +7l při 130kmh mi rozhodně nepřijde na pochvalu. Snad je to jen špatně změřeno, ale i v jiném testu jsem četl, že tohle bi turbo docela papá.
Karle, mám auto podobné konfigurace, byť o trochu slabší jednoturbový motor a ta spotřeba mi příjde naprosto adekvátní. Teď čerstvě jsem konečně jel delší trasy a kombinace dálnice ČR 7 na sto, v Německu skoro 8 na sto (je fakt, že jsem jel 160-200).
Na okreskách volným tempem to padá lehce pod 7 (rekord asi 6,6 na sto), ale dlouhodobě cca 4 tisíce km co jsem zatím najel mam tak 7,2-7,4 (je v tom i Praha). Taky jsem vypozoroval, že se na takovém autě projeví daleko více kopce, než třeba na starším obyčejném dvoulitru s MT.
Holt naftový šestiválec, s kterým pravděpodobně srovnáváš, nežere více, taky jsem se divil 😄
Na okreskách volným tempem to padá lehce pod 7 (rekord asi 6,6 na sto), ale dlouhodobě cca 4 tisíce km co jsem zatím najel mam tak 7,2-7,4 (je v tom i Praha). Taky jsem vypozoroval, že se na takovém autě projeví daleko více kopce, než třeba na starším obyčejném dvoulitru s MT.
Holt naftový šestiválec, s kterým pravděpodobně srovnáváš, nežere více, taky jsem se divil 😄
No, šestiválec to umí určitě za míň, a kupodivu tedy i moje nová neaerodynamická krabice. Sice mám o dost slabší motor, ale při dálniční ustálené 130 by to nemělo hrát příliš roli. Mám taky AT, 4x4, a dovolené, naložení, s rakví jsme dávali do 6,5l. Při ustálené 130 zcela jistě nežere +7l. A rozdíl mezi SUV krávou a nízkou insi by měl být.
I tvoje spotřeba mi přijde hodně. Mám nový motor, takže nevýhoda emisních kur.vítek, a několik nádrží jsem v kombinaci dával za 6,5 bez snahy. Teď s ochlazením, občas nějaký vozík, mezi 7-7,5. Takže předpokládám, že v nějakém Superbu to musí být o litr míň.
I tvoje spotřeba mi přijde hodně. Mám nový motor, takže nevýhoda emisních kur.vítek, a několik nádrží jsem v kombinaci dával za 6,5 bez snahy. Teď s ochlazením, občas nějaký vozík, mezi 7-7,5. Takže předpokládám, že v nějakém Superbu to musí být o litr míň.
No, tak asi bych hledal problém v řdiči, já si občas prostě přišlápnu do podlahy >😒] Nedělám to už tolik, jako dřív, ale když srovnám se starším FWD a MT dvoulitrem, tak tam jsem si mohl dovolit více a spotřeba nijak extrémě nestoupala, tady je to horší, navíc se mi AWD zapíná skoro pokaždé, když dám ten plyn prudšeji do podlahy a je jedno, kolik jedu, nebo jestli je sucho či mokro (prý jinak nastavené, než u koncernu, zase tím zapnu zadek v zatáčce, což není špatné).
Moje auto bude i těžké, nevím, jestli víc, než tvé SUV, ale na poměr třídy má spíš nadváhu.
Dlouhodobě mi svítí 7,1 a je jedno, jestli to bylo v létě, nebo v chladu >😁 Superb, pokud jsem jezdil já (dvojkový s dvoulitrem), tak taky jezdil 6,5 cca v kombinaci, s novým zkušenost nemám, ale že by to bylo o litr méně, tzn za 5,5 v AT a 4x4, tak to bude opravdu někde na rovince mezi vesnicemi... to se mi taky povedlo i s mým autem, ale není to relevantní výsledek měření >😁
Ve výsledku je uplně jedno, co tu řešíme, protože měříme jen spotřebu dle PP, ale nevím jak ty, já reálnou spotřebu neměřil >😁
Moje auto bude i těžké, nevím, jestli víc, než tvé SUV, ale na poměr třídy má spíš nadváhu.
Dlouhodobě mi svítí 7,1 a je jedno, jestli to bylo v létě, nebo v chladu >😁 Superb, pokud jsem jezdil já (dvojkový s dvoulitrem), tak taky jezdil 6,5 cca v kombinaci, s novým zkušenost nemám, ale že by to bylo o litr méně, tzn za 5,5 v AT a 4x4, tak to bude opravdu někde na rovince mezi vesnicemi... to se mi taky povedlo i s mým autem, ale není to relevantní výsledek měření >😁
Ve výsledku je uplně jedno, co tu řešíme, protože měříme jen spotřebu dle PP, ale nevím jak ty, já reálnou spotřebu neměřil >😁
Ne, že by mě až tak zajímaly desetinky, ale spočítat si spotřebu dotankováním je triviální, takže já to většinou ze zvědavosti dělám. 😄
Určitě na nějaké průměrné mixy spotřeby má řidič sakra velký vliv, ale při stálých 130kmh asi moc ne. Takže těch +7l mi prostě přijde dost neadekvátní, podobně by to podle mě zvládl i benzín.
Určitě na nějaké průměrné mixy spotřeby má řidič sakra velký vliv, ale při stálých 130kmh asi moc ne. Takže těch +7l mi prostě přijde dost neadekvátní, podobně by to podle mě zvládl i benzín.
Já to musim taky vyzkoušet přeměřit. Když jsem dal tempomat na 140 a jel v ČR směr Praha - Rozvadov, tak jsem tam byl asi na 6,8. Jenže to nebyl extra provoz. Pak jedeš jinak, zpomalí tě kamion, tak se pak vrátíš zpět, pak tě někdo vybliká, tak přidáš, aby si se zařadil no a už jsem na 7,2-7,5.
Holt máš koncernový motor a asi jsou opravdu úspornější, je to rozdíl malinký, ale je 😊.
K tomu benzínu, nemohu posoudit 4x4 a AT, ale třeba 110Kw 1.6 FWD SUV jezdíme 8-10 dálnici. Já osobně se pod 8,5 moc často nedostanu.
Holt máš koncernový motor a asi jsou opravdu úspornější, je to rozdíl malinký, ale je 😊.
K tomu benzínu, nemohu posoudit 4x4 a AT, ale třeba 110Kw 1.6 FWD SUV jezdíme 8-10 dálnici. Já osobně se pod 8,5 moc často nedostanu.
Tak ono je jedna věc "po dálnici", a jiná ustálených 130kmh. Ale nechme to být 😄
Seabow
Zaujimave auticko dost sa mi paci len je to strasne hovado dlhe ved kombi prekracuje aj dlzku niektorych kombikov vyssej strednej triedy a to uz dost prehnali podla mna najma ak sup, mazda 6, passat aj Optima su o dost kratsie a vnutorny priestor minimalne superbu je este vacsi aj Optima je dost velka vo vnutri. Ale asi by som si zvykol. Co ma viac hneva, ze benzinove motory isli zase do uzadia resp. ostal tam 1.6 200 koni co je jediny silnejsi benzin a so starym 6 AT co tiez velmi nerozumiem ked uz mali 2.0 s novym 8AT. Pre model GSI uz vlastne nemaju poriadny motor aj stary 2.0 tiez nebol podla testov ziadne terno co sa tyka dynamiky a spotreby. A obavam sa, ze pod Francuzom uz ani vaccsi benzin ako 1.6 uz nebude aj ked mozno pride nieco silnejsie. Co je tiez mrzute, ze flexride ide len k 4X4 a tam uz neni benzin takze musim ist do dizla ak chcem spickovy podvozok a ta 1.6 uz ma tiez GPF co ma tiez moc netesi. Je zaujimave, ze v USA a asi aj v AUS maju Buick regal a Holden commodore 3.6 V6 310 koni co by bol super motor nielen pre GSI ale co uz EU, emisie atd, zas na druhu stranu aj keby tu bol kolko ludi v EU by si kupilo v dnesnej dobe V6 u mainstreamu strednej triedy, to by sa im asi neoplatilo ale bolo by to aspon marketingovo zaujimave pre Opel, ze mame jediny V6 v nepremiovej strednej triede. Kazdopadne Insignii bude silnejsi benzin dost chybat lebo konkurencia nespi Passat, Superb maju 270 koni po novom a aj ten 2.0 tsi 190 koni pojde lepsie, Optima ma 2.0 T, Talisman ma aspon 1.8 so slusnym vykonom, nova 508 ma sice tiez len 1.6 ale ma aspon 225 koni 8 AT a planuje sa silnejsia verzia asi hybrid. Skoda no 1.6 asi nebude zly motor ale nech ho aspon sparuju s 8AT to by uz mohlo byt zaujimave ale ako vrchol je to malo.
Nebyl by to jediný V6 v mainstreamu - Stinger.
Jo, je to až s podivem, že frantíci sice chtějí náhle pohřbít naftu, ale na nabídce to nějak není vidět.
Jo, je to až s podivem, že frantíci sice chtějí náhle pohřbít naftu, ale na nabídce to nějak není vidět.
Mas pravdu na ten som zabudol ak ked si podla mna velmi nekonkuruju, kto pozera po Stingri tak bude skor riesit Arteon aj ked nema V6 alebo nejaku premiu
Starý (GM LTG teda není starý motor 😉 ) 2.0 je co se spotřeby týče zcela průměrný, stačí se podávat na Spritmonitor. A co se dynamiky týče, tak je v sérii laděný jako diesel, malé turbo, široký rozsah kroutícího momentu i výkonu. Zkušený ladič z něj udělá běžný přeplňovaný dvoulitr s důstojným momentem (450) a výkonovou křivkou s vrcholem.
Vsak mne by aj ten 2.0 vyhovoval ta spotreba nie je hrozna a aj dynamika podla merani nie je taka zla ako sa pise kdesi som nasiel 6,8 s 0-100 to je v pohode.
Holt asi nezapadl do strategie cost cuttingu PSA, přitom se v Rüsselsheimu bouchá dál jakoby se nechumelilo, jen na to lepí znáčky Buick a Holden.
dr.Remorey
Bylo to moje žhavý želísko v ohni na jare, když jsem vybíral rodinný kombi, ale nejak nepreskočila jiskra co se interieru týká. ASi bych si predstavoval za milion trošku prémiovejší pocit, který se jaksi nedostavil. Ale sedačky super, motor OK, odhlučnení solidní, exteriér super.
Jeste k motoru - diesel mi tu dává vetší smysl než ten silný benzín - tam mi ten projev motoru nedokázal vyvážit tu groteskní spotrebu.
Takže určite dobrý auto, ale z každé hezké holky taky není láska >😁
Jeste k motoru - diesel mi tu dává vetší smysl než ten silný benzín - tam mi ten projev motoru nedokázal vyvážit tu groteskní spotrebu.
Takže určite dobrý auto, ale z každé hezké holky taky není láska >😁
Miky74
Test je opravdu moc dobře napsaný. Vlastním přesně tenhle ten model něco málo přes měsíc a lépe a přesněji bych to nenapsal. Insignie se Oplu opravdu moc povedla a až na pár drobných detailů jsem moc a moc spokojený. I když zatím mám najeto cca 2.500 km, tak že je ještě v záběhu. 😄
Už roky klopýtá s vypětím všech sil za klidně kráčejícím Passatem a stejně ví, že ho nikdy nedohoní.
Obě auta znám v mnoha motorizacích.
prosím, ti, co znají jen parametry a prospekty nebo popř. jen jedno z aut, nechť se zdrží komentářů a polemik s fostekem. jeho čas je příliš vzácný a jeho trpělivost také není nekonečná.
:-! >😁
Insignie je určitě dobrým autem a v této konfiguraci pro někoho může být lepší volbou, než Passat, třeba jen proto ,že se mu víc líbí... pro mne to byl dost dobrý důvod nekoupit Passat.
Mne se na ní nelíbí ta linka z boku kufru a jak už jsem tu řešil s Emelem, prazvláštně vystouplý kaslík u spolujezdce, nebo mi to tak přišlo >😁
Passat může bejt fajn R-line třeba na pěknejch kolech. Dá se nakonfigurovat.
Ale z podstaty věci musí bejt nudnej. To jo.
Ony i ty tvrdé plasty má ten nový Passat, když si hezky oťukáš ty části, kam nevidíš, ale třeba tam dáváš nohy.
No jo... v tomhle ohledu bejvávalo ještě před nedávnou dobou lépe v mainstreamu.
Musej si šetřit něco pro Audi. 😄
Myslel jsem, třeba kufr, ten se mi u Passatu v aktuální generaci všech konkurentů, líbil nejvíce. Insignia je taky dobrá, ale nad roletkou je už střecha jinak zkosená. V kufrové agonii bývalo lépe ve starších generací střední třídy.
Já právě kufr řeším a asi bych potřeboval minimálně Eklasse kombi v dnešní nabídce modelů... bejvávalo dobře i ve střední třídě...😁
Opel má lepší podvozek. VW má lepší dynamiku (minimálně u benzínu). VW má lepší digitální přístrojovku, Opel lepší HUD. VW má lepší ovládání palubních systémů. Opel má lepší světla. Passat je praktičtější, Insignia hezčí (je pojetím podobná spíš Arteonu, aspoň v liftu).
PS: Zboznuju extremisty co do toho zacnou tahat jeste facelifty. "Tohle si s tamtim nekonkuruje, protoze to jeste neni po FL, pak si to najednou konkurovat zacne, ale zase jen do FL toho prvniho"... enough already! >😁 >😁
Insi vs. Passat není extrémní případ, Insi už tu je rok a nový Passat ještě není, tj. nová Insi přišla někde v půlce (nebo 2/3, to je fuk) akt. Passatu a nedá se úplně říct, co proti čemu dává větší smysl. Jsou ale auta, která se "trefují" víc... Passat a Superb apod.
Jinak skladovky Passata jsou naopak za super ceny. Highline R-line 2.0 TDI kombík se prodává za 530 tis. bez DPH. Superb je cenově úplně jinde..
Samozřejmě je dost důležitý, jak si který auto poskládáš. A koncernový auta v základu opravdu umí vypadat hodně mizerně.
Bílá to ještě umocňuje. Bílá není špatná barva, ale víc než u všech ostatních u ní záleží na kolech a světlech, protože bez kol a bez světel je to prostě typická firemní budgetovka.