Novinky
Sobeq
3
Jedině dobře, čím méně spalováků, tím lepší životní prostředí.
Přejít do diskuze
IPace
no pokud ti skodi CO2, tak jo, ale vetsine z nas spise skodi treba NOX, HC a ty nejmensi pevne castice ktere nezachyti ani plice :-!
CO2 zajima hlavne uredniky a pak mudrce co o tom potrebujou basnit a hejtovat v diskuzich, ale pokud ti tak strasne vadi CO2, tak doporucuju aby jsi zadrel dech a jiz vicekrat se nikdy nenadechl, abys nemusel vydechnout prave to strasne CO2 >😁 schvalne, trumfnes rekord v nedychani? kdys pokoris hodinu, maj u me tvoji pozustali basu piv :yes:
CO2 zajima hlavne uredniky a pak mudrce co o tom potrebujou basnit a hejtovat v diskuzich, ale pokud ti tak strasne vadi CO2, tak doporucuju aby jsi zadrel dech a jiz vicekrat se nikdy nenadechl, abys nemusel vydechnout prave to strasne CO2 >😁 schvalne, trumfnes rekord v nedychani? kdys pokoris hodinu, maj u me tvoji pozustali basu piv :yes:
Blue Sun
Spalování není jen o CO2, věděl jsi o tom? Nehledě na to, že pisatel o něm neměl ani zmínku...
kalousek
Proč se chlubí 42,2 kWh, když je ta baterka ve skutečnosti omezená na 37,9 kWh ?
To je v reálu o 10% míň !!
To je v reálu o 10% míň !!
hobit
Tak to už je skoro na doktora Chocholouška.
Tohle auto ujede v pohodě 250 km, pak stačí na 30 minut zastavit a ujede dalších 200 km.
Nějakých 400 km po republice ujede tedy člověk maximálně o 30 minut víc než se spalovákem, ale bez zastávky. A to je teda fakt schyza řešit na takhle dlouhé trase zastávku na čůrání a sváču. A vymýšlet takové "ptákoviny" jako motorgenerator přidělený na kouli.
Fakt dobrý vtip. Dlouho jsem se tak nenasmál. 😃)
Tohle auto ujede v pohodě 250 km, pak stačí na 30 minut zastavit a ujede dalších 200 km.
Nějakých 400 km po republice ujede tedy člověk maximálně o 30 minut víc než se spalovákem, ale bez zastávky. A to je teda fakt schyza řešit na takhle dlouhé trase zastávku na čůrání a sváču. A vymýšlet takové "ptákoviny" jako motorgenerator přidělený na kouli.
Fakt dobrý vtip. Dlouho jsem se tak nenasmál. 😃)
IPace
nadrz ti taky uvadej jako plnou kapacitu, a malokdo si troufne nadrz vyjet do nuly, proste cislo ktere te vesmes vubec zajimat nemusi, zajimat by te u BEV mel jen dojezd v beznem rezimu, coz je u tohohle i3 nejakych 250km, a to jak rychle to v jakem rezimu nabijeni muzes nabit, zbyle udaje jsou jen neco cim se maximalne tak muzes chlubit u piva v hospode
vetsi kapacita akumulatoru nemusi nutne znamenat ze auto dojede dal nez jine s mensim akumulatorem, jak ukazali treba porovnavani treba s Ionoq, ktery ma jen 28kWh baterku, a presto vpohode dava najezdy taky kolem 250km na nabiti ikdys se nijak jako ridic nesnazis
vetsi kapacita akumulatoru nemusi nutne znamenat ze auto dojede dal nez jine s mensim akumulatorem, jak ukazali treba porovnavani treba s Ionoq, ktery ma jen 28kWh baterku, a presto vpohode dava najezdy taky kolem 250km na nabiti ikdys se nijak jako ridic nesnazis
kalousek
To sice souhlas, ale stejně by měli udávat v prvé řadě tu využitelnou část kapacity která je skutečně k dispozici, jinak to zase smrdí podfukem na zákazníka
m.z.
Každý akumulátor je chráněný a nevyužívá plnou kapacitu, podle mě to tak mají všichni. Nikdo nevyužije 100%.
janodespota
dyt to tak je. Udava se vykon motoru, jenomze na kolech je vykon o cca 10 procent nizsi kvuli mechanickym stratam. V USA udavaji vykon na kolech - WHP - wheel horse power, coz je mnohem realnejsi ukazatel jako vykon na klice.
nokia9500
ale ta baterie má kapacitu 42,2 kWh, je rozdělená na uživatelskou část a systémovou...úplně stejně je to třeba HDD v PC nebo úložiště v mobilu
m.z.
Není s tím vůbec žádný problém, někteří zákazníci s tím jezdí i po Evropě. Stačí trasu naplánovat.
Půl hodina na dobití je úplně v pohodě, beztak někteří jsou schopni na pumpě probendit i více času, kávičkami a kouřením.
Půl hodina na dobití je úplně v pohodě, beztak někteří jsou schopni na pumpě probendit i více času, kávičkami a kouřením.
Anonym2811
To ovšem uvažuješ, že to auto bude ráno plně nabité - musíš mít garáž se zásuvkou - a budeš mít dobíjecí stanici někde v místě dojezdu, což také není samozřejmost.
Další otázka je, jak sye změní dojezd, pokud budeš pospíchat a jet třeba dálničním limitem (nebo rychleji), zřejmě budeš muset dobíjet dvakrát a jsi zpátky na začátku.
Na druhou stranu 400 km ujedeš prakticky s jakýmkoliv konvenčním autem i relativně dynamickou jízdou.
V dnešní době je na takové vzdálenosti z elektro aut vhodná leda Tesla... ;-\
Další otázka je, jak sye změní dojezd, pokud budeš pospíchat a jet třeba dálničním limitem (nebo rychleji), zřejmě budeš muset dobíjet dvakrát a jsi zpátky na začátku.
Na druhou stranu 400 km ujedeš prakticky s jakýmkoliv konvenčním autem i relativně dynamickou jízdou.
V dnešní době je na takové vzdálenosti z elektro aut vhodná leda Tesla... ;-\
kalousek
Nesouhlas. Udávání vyšší než skutečně využívané kapacity je podobné,jako by výrobce spalováku řekl že jeho motor má 200 kW ale ve skutečnosti by byl omezený třeba na 180kW.
A jestli nějaký elektromobil s menší kapacitou dojede dál než jiný s větší baterkou není v tomhle vůbec podstatné, prostě BMW se snaží tak trochu klamat
A jestli nějaký elektromobil s menší kapacitou dojede dál než jiný s větší baterkou není v tomhle vůbec podstatné, prostě BMW se snaží tak trochu klamat
tradon
je fakt, ze po vetsinu roku by mne ten dojezd postacoval, ale co kdyz se objevi potreba jet napric republikou a druhe auto mit nebudu? Libilo by se mne, kdybych prijel k benzince, treba i o pulnoci, a tam mne zapujcili lehky motor-generator, ktery bych treba upnul na taznou kouli a mohl vyrazit. A u jine benzinky zase vratit.
gil54
A není lepší raději pozabíjet všechny krávy, které škodí produkcí CO2 víc než auta se spalovacími motory ?
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]