Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž 2018

Autosalon Paříž 2018

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Pařížský autosalon, oficiálně Mondial de l'Automobile, patří jako již tradičně mezi největší automobilové výstavy světa na světě, navíc je i jedním z nejstarších, koná se již od roku 1898, v posledních letech se termínově střídá s frankfurtským autosalonem. Letošní ročník se však potýká s nižším zájmem vystavovatelů. Na akci tak bude chybět Volkswagen, Nissan, Volvo a další klíčové automobilové značky. Místo toho bude dán větší prostor novým technologiím nebo motocyklům, a to v rámci přidružených výstav Mondial de la Mobilité a Mondial de la Moto. Letošní ročník se koná od úterý 2. října do neděle 14. října s tím, že první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky bude výstaviště Porte de Versailles otevřeno od čtvrtka 4. října, a to od 10:00 do 20.00, ve vybrané dny bude otevírací doba prodloužena do 22:00. Ceny lístků začínají na devíti eurech (cca 225 Kč) za lístek s dopředu vybraným datem návštěvy.

Termín

Kdy: 4. - 14. 10. 2018

Kde: Paříž, Francie, výstaviště Porte de Versailles, 1 Place de la Porte de Versailles, 75015, vzdálenost z Prahy 1.000 km, z Brna 1.170 km

VSTUPENKY https://tickets.mondial-paris.com/uk

Zpět na článek

Paříž 2018 živě: Audi SQ2 je čerstvou a nejvýkonnější verzí malého crossoveru

16 komentářů

simson33
Napsal jsi, že řada Q2 nedává vedle Q3 smysl.
Já jsem napsal, že bude-li mít SQ3 R5 s cca 250 kW, tak vedle ní SQ2 R4 221 kW s podstatně nižší cenovkou existovat může.
RSQ3 R5 bude mít cca 300 kW, to už je někde jinde...

Jestli obecně Q2 přežije vedle Q3 bude záležet na rozdílu v ceně, domnívám se, že bude-li cena Q3 příliš sebevědomá, tak klidně. Sesterské modely T-Roc a Karoq žijí taky v pohodě.
Pattina
To bych si nechal líbit v té barvě ! Opravdu >😁
simson33
No vzhledem k tomu, že vše nasvědčuje tomu, že SQ3 bude mít R5 s výkonem plus mínus 250 kW, očekávám cenový odstup od SQ2 okolo 250 tis. Obyčejná Q3 má zatím nejvíce 169kW, takže prostor pro SQ2 s 221kW já osobně vidím, jak výkonový, tak cenový...
Avatar - praděda7
praděda7
po všech stránkách....bude RSQ2?
simson33
Myslíš pro přítelkyni, ne pro sebe, že?!
Avatar - white label
white label
Podle mě nebude a bez R5 by ani moc nedávala smysl.
Celá řada Q2 mi vedle Q3 nedává příliš smysl. I s ohledem cenový rozdíl je Q3 lepší volbou.
Takže jestli chceš, počkej raději rovnou na novou RSQ3!
Avatar - white label
white label
Otázkou je, jak bude ten odstín vypadat v reálu, protože v galerii vypadá na každé fotce jinak.
Avatar - white label
white label
Jo, tak pokud je to pravda, pak bude opravdu nově/poprvé i SQ3 a dokonce hned s podladěným R5. Nakonec všechno je možné a vše je jednou poprvé.
Ovšem pokud se tento (napříč uložený) R5 dostane (poprvé) do Audi i bez loga RS, měl by se časem dostat také do S3 a pravděpodobně i do G8R, takže zvěsti o R5 v příští g. GR, by případná SQ3 s R5 mohla (svým způsobem) podpořit.
simson33
Ale dle německého webu už je SQ3 s R5 hotová věc😒br /> [odkaz]

SQ3 R5 250kW
RSQ3 R5 "nad" 294kW

Zatím to vypadá tak, že SQ3 bude nejlevnější cesta, jak se dostat k tomu výbornému pětiválci Audi.
Avatar - white label
white label
To tvé SQ3 s R5 jsem bral jako překlep, přece pokud zase dostane vrcholná Q3 R5, tak to bude logicky opět RS Q3, nikoli SQ3. A pokud by nově udělali i SQ3, tak ta by případně dostala "jen" přifouklý R4.
Technický základ je jedna věc, výsledný produkt věc druhá, postav vedle sebe Q3 a (až sedmimístný) Kodiaq a máš hned jasno o čem jsem psal. 😉
simson33
Tvoje reakce z 13😁6
"Cenový i výkonový rozdíl mezi S(Q2) a RS(Q3) modely je u Audi očekávatelný a logický, takže v tomto ohledu není ani o čem diskutovat."
Já jsem ale psal o cenovém rozdílu mezi SQ2 a SQ3, nikoli RSQ3.

Čistě z pohledu podvozku Karoq = Q2 a Kodiaq = Q3. Zatímco podvozkové platformy pro menší SUV (Karoq, T-Roc, Q2) jsou v podstatě shodné s běžnými osobními (Octavia, Golf), tak pro ty větší (Kodiaq, Tiguan, Q3) jsou vyztužené a pevnější, poznat je to mj. i z celkové hmotnosti aut.

😄
Avatar - white label
white label
Z té citace ti vypadlo velmi podstatné slůvko ("mi"!), napsal jsem doslova:
"Celá řada Q2 mi vedle Q3 nedává příliš smysl."
Že kupcům Q2 smysl naopak dává respektuji, i když otázkou zůstává, kolik z těch kupců Q2 ji mělo možnost přímo porovnat s Q3, než si Q2 koupili.
Jinak ale rozhodování mezi Q2 a Q3 je poněkud jiný příběh, než třeba rozhodování mezi Karoqem a Kodiaqem.
Co máš pořád s tou SQ2 vs RSQ3, já o tom přece nikde nic nepsal.
praděda7 se ptal na to, jestli bude i RSQ2 a já k tomu (k případné RSQ2!, nikoli k SQ2!) napsal, co jsem napsal..., už tomu rozumíš?
Avatar - white label
white label
Nějak nevidím přímou souvislost mezi mým příspěvkem a tvou reakcí na něj.
Cenový i výkonový rozdíl mezi S(Q2) a RS(Q3) modely je u Audi očekávatelný a logický, takže v tomto ohledu není ani o čem diskutovat.
Já psal o srovnání řad Q2 a Q3 obecně, prostě základ Q3 je lepší, než základ Q2. A ten rozdíl je určitě větší, než rozdíl cenový.
Avatar - praděda7
praděda7
To je fakt. 2019 se rýsuje jako rok, kdy se na trhu objeví z D3 pro mě zajímavé vozy:
X2 35i, SQ2, RSQ3, AMG A45, AMG GLA45. I taková X1 M35i by byla zajímavá.... 😉 ...ale to bych chtěl po BMW asi moc.... 😉 Nejzajímavější se jeví ten pětiválec..... :-!
Avatar - kari.laz
kari.laz
>😁 >😒] >😁
Avatar - Bubáq
Bubáq
😢