Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dodge Journey na českém trhu: Globální crossover za 597.250,- Kč

Řady Dodge Caliber, Avenger a Nitro na českém trhu doplní nový crossover s názvem Journey. Jeho ceny začínají na 597.250,- Kč za slabší benzinový motor a 644.750,- Kč za turbodiesel.
Zpět na článek
26. 6. 2008 09:51
26. 6. 2008 09:58
26. 6. 2008 22:07
26. 6. 2008 20:06
26. 6. 2008 23:55
28. 6. 2008 14:05
neregistrovaný "mischanek"
22. 7. 2008 19:38
neregistrovaný "MACH666"
26. 6. 2008 09:51
Super cena
Jediným asi velkým záporem je, že se s největší pravděpodobností nebude prodávat verze 4x4. Ale jinak jde o celkem povedený design. Navíc verze prodávané v EU mají palubní desku z měkčených plastů, takže uspokojí i tzv. omakávače, i když je fakt, že provedení interiéru nikoho do extáze nepřivede. Jinak cena více než příznivá.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
26. 6. 2008 09:58
Strýček Sam
No zvenčí se mi tenhle macek svou hranatou neotesaností docela zamlouvá. Zato ten interiér, to je katastrofa. Nevím jestli to ve mně evokuje lépe vybaveného Logana anebo vzpomínky na náměstí nebeského klidu... :-| Každopádně u auta za cca. 700 tyček byh očekával něco jiného. Mizerné a zastaralé motory a ještě mizernější zpracování... Mám takové špatné tušení, že tady v evropě to bude dobrý propadák.... :-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 10:22
Re: Strýček Sam
No a prave nemusel by byt...mna ta hranatost a pritom z celneho pohladu aj celkom sympaticky kukuc tiez oslovuje. Interier je jasna amerika, ale pokial nic nevrze to az tak neriesim, ale tie motory su tragicke. Preco sa uz na to TDI-cko nevykaslu? To by sa im vyssie predaje v europe neoplatili za vyvoj vlastneho dizla?
Avatar - Pierro
26. 6. 2008 10:37
Re: Strýček Sam
I amerika může v interiéru vypadat velice pěkně, což dokazuje např. Cadillac anebo Lincoln. Lze namítnout, že se jedná o americkou prémii, ale postavit kvalitní interiér by mělo být dnes už skoro povinností každé automobilky, která chce uspět v Evropě. Když toto okázali korejci, nevím proč by to měl být problém u amíků. Viděl jsem i jiné modely Dodge a Chrysler a výsledek je pokaždé tragický... 8-s Je to škoda, to auto je stejně jako třeba Avenger, Caliber anebo i Magnum velice sympatické a po americku originální. Bohužel však má více negativ jak pozitiv... :-|
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 10:43
Re: Strýček Sam
Ano...nove modely Cadillac a Lincoln su interierom uz kdesi inde...dalo by sa povedat ze takmer v premiovych vodach...ale tento interier mi v porovnani s tym co mozno vidiet v Jeep Compass alebo v Dodge Nitro pride predsa len o level vysie...ale celkovo suhlas a opatovne velka skoda pre CHRYSLER. :no:
Avatar - gld
26. 6. 2008 22:07
Re: Strýček Sam
kult plastových onanistov v amerike ešte celkom nedospel do európskej absurdnej podoby takže použitie (ne)kvalitných plastov v týchto exportných amíkoch je jasné

za veľkou mlákou zvyknú tráviť v aute veľa času takže pochybujem že by stavali auto s vŕzgajúcim alebo inak nepohodlným interiérom

to len my európania odpustíme autu že nás non-stop tlačí stredový tunel do kolena, hlavne že to má mäkčené plasty ktoré prešli kontrolou na mäkkometri 507 >:D
Avatar - Pierro
26. 6. 2008 10:37
Re: Strýček Sam
Apropos čo si hovoril na tú skicu velkej Alfy??
Avatar - da_b0mb
26. 6. 2008 10:44
Re: Strýček Sam
Kde? Jaka? HNED!
Avatar - Pierro
26. 6. 2008 10:47
Re: Strýček Sam
Podívej se do diskuze k Míťovi. FX tam posílal obrázky nové 169. Jestli má takhle vypadat, tak už vím s čím budu jezdit do Nitry strašit matelka... :-!
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 10:49
Re: Strýček Sam
On je z Nitry?...sa hadam priznal? >:-[]
Avatar - Pierro
26. 6. 2008 10:55
Re: Strýček Sam
no raz myslím niečo také písal. ale neber to ako zaručené info. možno je to uplne inak. ;-)
Avatar - da_b0mb
26. 6. 2008 10:50
Re: Strýček Sam
Uz na to koukam. Ty skicy jsou ale hrozny :-) Takovy karikatury...Ta "fotka" uz je o necem jinym...Na muj vkus moc derava maska....Ale jinak to nevypada spatne, ten agresivni look ma neco do sebe ;-) Kazdopadne to postrada tu uhlazenost, ktera byla Alfe vlastni
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 10:45
Re: Strýček Sam
No...bol som konsternovany...a to ani zdaleka nevystihuje pocit ako som sa citil! 8-s
Avatar - Pierro
26. 6. 2008 10:49
Re: Strýček Sam
No ja som toto už videl volakedy na konci minulého roku. A ako vravíš, aj mne sa urobilo zle. 8-s
26. 6. 2008 15:16
Re: Strýček Sam
Nejsem zastánce americkejch aut, ale občas jezdím Chryslerem Grand Voyagerem nebo PT Cruiserem (teď mám zrovna voyagera). Co se týče designu interiéru, tak to rozhodně žádné bomba není, ale je fakt, že v těch autech nic nevrče, nedrnčí a je to celkově dost bytelný.
Co se týče motorů, tak obě auta maj CRD nafťáky (2,8 a 2,2), a svezení bylo nakonec příjemný překvapení, taky jsem původně myslel, že to bude hrůza. Solidní dynamika, spotřeba, odhlučnění, není co vyčítat (hlavně PT-Cruiser, to svižné vozítko!) Ale třeba nemám takové nároky. Rozhodně si ale neumím představit, jak potáhne takovouhle velkou krabici pouhý 2-litr...
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 15:30
Re: Strýček Sam
V PT-cku som sa previezol len raz ci dva ale uplny suhlas. Dizajn v poho, kvalita matrosov nic moc ale spracovanie kvalitne. Nic nevrzgalo a to CRD slapalo tichsie ako napr. TDI v Sharane. Preto ma zaraza ze sa u CHRYSLERA dali cestou TDI. Ale ked ho ma aj Outlander tak to asi inak neslo.
26. 6. 2008 15:43
Re: Strýček Sam
Jasně, sorry, teď jsem si teprve uvědomil, že CRD byly z Mercedesa. No jo, Chrysler už se s Mercedesem nekamarádí, tak museli hledat jinde. Škoda. No uvidíme, jsem zvědavej na první recenze.
26. 6. 2008 20:06
úterý
páč vím že v úterý bylo představení journey pro české novináře tak jsem tento článek celkem čekal ... musím říct že journey se mi z evropské produkce dodge líbí asi nejvíc ... co jsem tak na něj koukal tak musím říct že je celkem chytře vymyšlen a vypadá dobře .... škoda že pro evropu není zatím ten zmiňovaný pohon 4x4 který by jej určitě zatrakrivnil ... čeští omakávači plastů jistě budou zklamání že už jsou na palubce použity tak se holt bude muset najít jiný důvod k kritice ... já každopádně dávám :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hory
26. 6. 2008 23:55
Amerika
Jako vlastník Calibera nebudu bezduše obhajovat Dodge, nicméně je pravda, že design a hodnota VFM (value4money) je na jeho straně. Škoda, že dovozci nenasadili ještě agresivnější cenovou politiku, při dolaru za 15 by se ještě stovka dala v poho strhnout.

Co se týče interiéru, tak plasty sou fuckt tvrdý, ale slícování OK, nevím, kde ten nešvar Amíci a Japončíci vzali, ale bohužel je to tak. Ale vyloženě hrůza to neni, první oktávka v intru taky neni žádná bomba. Ale jak už tu někdo psal, kdo chce psa bít-vždycky najde si hůl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mischanek"
28. 6. 2008 14:05
Zbytečné chyby a přehnaná cena
Vzhledem k tomu, že v USA stojí základní verze auta s motorem 2,4 v přepočtu 320 000,- Kč (a to už fandím dolaru za 16!!!), importér si účtuje hodně vysokou marži. To tenhle model degraduje, protože by klidně mohl stát pod půl milionu.

Je obrovskou škodou, že se nedodává jako 4x4 už s motorem 2,4, protože podle mě svým výkonem stačí na běžnou jízdu. Taky je u tohoto objemu motoru pouze 5-ti stupňový manuál krokem zpět. A když už tam dávají diesel, ve spolupráci s Mitshubishi meli spíš dát jejich koncernový 2,2DI-D, než zastaralý dvoulitr od VW. Takže obrovská škoda, jinak by tenhle auťák mohl být velice zajímavý a klidně i úspěšný... tak snad příště...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MACH666"
22. 7. 2008 19:38
První majitel v EU
Dobrý den tak jsme se staly (tedy já a můj táta) prvními majiteli tohoto vozu v EU (tedy evropské verze - americkou si již mohl někdo přivezt dříve) zaplacen byl již minulý týden ve čtvrtek ale odvézt jsme si ho mohli až dnes první chyby z 40 km jízdy no tak kaslíky ve předu nejdou pořádně otevírat prostě musíte mít cvik v tuknutí jak přesně jinak ho neotevřete a jízda no je to přece jenom vysoký a těžký auto tak že jsme nemohli čekat po AUDI a4 1,9 TDI 130k na nějakej zázrak a ani sme nemohly skoušet protože můsíme jezdit v klidu no zajíždějíci doba. Mimochodem máme stříbrnou verzi R/T ktérá podle mích informací je první v ČR. A cena byla 850 000 ve verzi r/t s automatickou převodovkou ,metalízou , dojezdovým kolem táta si tam sice chtěl dát soustavu mygig ale to by musel čekat do srpna a bylo by v černé barvě tak si vzal toto. Když by měl někdo otázky na toto auto tak pište na mail vlasta.mach@seznam.cz rád odpovím.
Rozbalit vlákno
0