Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž 2018

Autosalon Paříž 2018

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Pařížský autosalon, oficiálně Mondial de l'Automobile, patří jako již tradičně mezi největší automobilové výstavy světa na světě, navíc je i jedním z nejstarších, koná se již od roku 1898, v posledních letech se termínově střídá s frankfurtským autosalonem. Letošní ročník se však potýká s nižším zájmem vystavovatelů. Na akci tak bude chybět Volkswagen, Nissan, Volvo a další klíčové automobilové značky. Místo toho bude dán větší prostor novým technologiím nebo motocyklům, a to v rámci přidružených výstav Mondial de la Mobilité a Mondial de la Moto. Letošní ročník se koná od úterý 2. října do neděle 14. října s tím, že první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky bude výstaviště Porte de Versailles otevřeno od čtvrtka 4. října, a to od 10:00 do 20.00, ve vybrané dny bude otevírací doba prodloužena do 22:00. Ceny lístků začínají na devíti eurech (cca 225 Kč) za lístek s dopředu vybraným datem návštěvy.

Termín

Kdy: 4. - 14. 10. 2018

Kde: Paříž, Francie, výstaviště Porte de Versailles, 1 Place de la Porte de Versailles, 75015, vzdálenost z Prahy 1.000 km, z Brna 1.170 km

VSTUPENKY https://tickets.mondial-paris.com/uk

Zpět na článek

Paříž 2018 živě: Škoda Vision RS je předobraz nástupce Rapidu. A vypadá skvěle!

20 komentářů

Dixik2
Premiéra je 6.12.2018 v Tel Avivu a zahájení sériové výroby 2KT/18.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Tady auto vypadá docela šik - segmenty ve světlech a k masce 😉 Jen lízátko je trochu velké. Uvidíme reál, ale celkem se těším
Avatar - karoque
karoque
Super :-! bude pls aj 1.5TSI nebo "jen" 1.0TSI?
Dixik2
Bude i 1.5 TSI a RS na 100% bude.
Avatar - cascadia2
cascadia2
A kolik je rozvor a šířka?
Avatar - holden2
holden2
a ani stefanel nedokaze z toho kabanosova hnoje vykresat neco zajimaveho. skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Roubel
Škodovka už by mohla vymyslet něco lepšího než předesingovanej automobiil který nemá v realným životě co poskytnout nemyslíte ? kolik to asi tak bude stát co? Podle mě další předražený vůz který se neuchytí nebo si myslíte něco jiného ? 😐
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Myslím, že tvůj trolící účet by měla redakce smáznout, a ty ostatní taky.
car
Proč? Myslím že básník a spol je úplně jiná liga..ty ti nevadí?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kdo?
webpaja
Aaaa kromě prasáka Holdena je tu ještě někdo, kdo vypadá na prodejce od konkurence. Napsal pár naprosto nesmyslných slov a připadá si jako king.

Co nedokážou škodovky v reálném životě poskytnout? Co je předesignovaný automobil?

Nebuď za ještě většího hlupáka :-!
Avatar - holden2
holden2
co si me beres do svy nevymachany drzky? prasakem nazyvej toho dobytka co se vysemenil do ty coury co te vyvrhla
Avatar - Emel
Emel
...zároveň Vám sděluji, že nadobro ukončuji naši korespondenci. Neberte to prosím osobně. Stejným způsobem ukončuji dopisování například s p. Milanem Drobným, Tomášem Brumem, Jirkou Hrablem, Filipem Kačírkem, Adalbertem Kolínským a Eliškou Kutnohorskou.
PowerHouse
Tak tam se nevlezu (mám 180cm). Koleno u vnitřního panelu si mačkat nebudu.
To raději VW nebo Seat.

Líbi se mně ta palubovka u Mercedesu, tam je místo i pro koleno u vnitřního panelu.
koblih
Takže jsi v tom ani neseděl, ale už víš, že se tam nevlezeš? >😁
PowerHouse
Viděl jsem v tom sedět redaktory, a to koleno u vnitřního panelu tam místo nemělo.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Je to ale koncept ...do serie daleko. 😄
starý_kluk
Tady je opravdu pěkný - není tak svalnatý, jak vypadal na fotkách před tím. Výškou jen 31 mm nad 1400 mm je to jeden z nejnižších současných hartchbacků a se 430 litry s jedním z největších kufrů (jen Fiat Tipo má víc: 440 l) - nevíme však, jaký má rozvor; ten může právě umožňovat ten velký kufr na úkor nohou vzadu - chybí tu k tomu totiž průhled zadními dveřmi na zadní sedadla (dost často to na auto.cz chybí). Šikmo vzad sklopený B-sloupek (je vidět za otvřenými př. dveřmi) dává sice tušit dobrý průlez chodidly přes práh při nasedání dozadu, ale zadní hlavové opěrky je zkrz okno vidět dost před C- sloupkem. A tak, i když jsou zadní dveře poměrně dlouhé (vůči Golfu zvláště), tak patrně nemusejí vyjadřovat odpovídající podélný prostor za nimi.

Jinak je vidět na spodním okraji předního nárazníku dobře vyjádřený splitter s přímo zakomponovaným difuzorem. Zdá se, že po stranách nárazníku nebudou chybět vstupy do deflektorů předních podběhů.

Na spodním okraji zadního nárazníku je vidět výrazná odtrhová hrana na místo dnes často používaných podlélných žeber pro vedení vzduchu zadního difuzoru.

Celkově byla asi aerodynamice věnována seriózní pozornost, což je kromě dalšího vidět i na tvarování prahů. Inu, čiší z toho i provrdení RS.
AlexB
Ten vzhled masky se mi u toho auta teda nelíbí, vím je to můj názor, ale vypadá to jak kuchyňský struhadlo, no ne?
IvoS4
To jste mě pobavil dneska >😁 Nevim jestli zrovna kuchyňské struhadlo, ale mě se to auto také nelíbí. Bohužel některé znaky na vozidlech flotily Škoda získaly nepříliš líbivé prvky na vzhledu.