Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW řady 3 se oficiálně představuje ve své nové generaci

81 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Tu je detailné video-predstavenie novej 3ky: [odkaz]
Avatar - lyon667
lyon667
Pár záběrů v pohybu zde😒br /> [odkaz]

Až na nějaké drobnosti to vypadá nakonec celkem k světu. Nic, co by nespravil facelift 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Byls rychlejší. 😉
Ano, v zásadě je problém jen ten docela překombinovaný přední nárazník Mpaketu.
Avatar - Dinar
Dinar
[odkaz]
[odkaz]
Další videa.
Naštěstí to je v reálu mnohem lepší, než to vypadalo na těch včerejších omalovánkách, ale jak píšeš níž, pár detailů bych taky vynechal, typicky ty plastové/chromové - podle verze, ***činky kolem odrazek a mlhovek.
Interier je naopak naprostý top, zachování špičkové ergonomie, zjednodušení designu a vylepšení materiálů, paráda. Volanty jsou shodné s pětkou, určo lepší než v F30, otáčkoměr fulldigi verze přístrojovky se mi taky nelíbí, ale v základu je parádní polodigi přístrojovka s kulatými 3D rámečky, bmw klasika. 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Jj, hezké. Jen mě jaksi "nesedí" ta "komplikovaná" záď z profilu a to včetně světel..... ;-\ [odkaz]
MariAchi
Interier je fantasticky :yes:
Avatar - Emel
Emel
Jo, je to lepší.
Avatar - iudex
iudex
Tak prvé dojmy z exteriéru sú zatiaľ zmiešané. Na jednej strane je tu klasická bavorácka silueta, dlhý predok, hmota kabíny posunutá dozadu, Hofmeisterova linka zachovaná, základné línie auta pôsobia tak, ako má vyzerať športový sedan. Na druhej strane si nie som úplne istý tou prednou časťou a viacerými detailami. U mňa to bolo vždy tak, že BMW potrebuje M paket, aby vyzeralo k svetu, osobitne odchádzajúca 3er F30. Tu je to asi prvýkrát, kde M Sport nevyzerá lepšie. Je to z môjho pohľadu už dosť prekombinované, asi sa tam naozaj dajú vidieť nejaké línie Lexusu. Maska je tiež dosť mohutná, ale to je trend všetkých nových BMW. Svetlá sú zato fajn, najmä v laserovej verzii. Tie adaptívne LED už vyzerajú menej zaujímavo, tie denné ledky sú také skromné, to bolo pri súčasnej generácii lepšie a základné neadaptívne LED vraj majú mať len také jednoduché pásiky (ale aspoň už budú sériovo LED). Teda s tým M paketom je to diskutabilné, tá jedoduchšia biela verzia (tuším sportline) vyzerá možno i lepšie. Tam mi ale zase vadia tie kladivovité plastové vsuvky (Téčka), rovnako tak vzadu. Zozadu je ale fajn, že aj 30i konečne dostala dvojitú koncovku výfuku po stranách a nie je to žiadny fake, ako u Audi.
Interiér je ale veľký krok vpred, ako sa dalo čakať. Psobí to hodnotnejšie, vypracovaním i materiálovo. Ale i tu sú detaily, ktoré mi vadia, napr. Mkový volant nevyzerá tak dobre, ako v F30, takisto sú mi proti srsti "ručičky" točiace sa k sebe (teda opačný otáčkomer), tiež neviem, prečo treba vymýšľať koleso a dať tie dráhy nie kruhové, ale nepravidelné.
Páči sa mi integrovanie panelu autoklímy do priestoru medzi výduchy, je to priestorovo úsporné a efektné (aj keď by som radšej prijal otočné ovládače než tlačítka, ale zase chvalabohu, že to nie je dotykové). Celkovo ale stredový panel pôsobí štíhlo a čisto, to je fajn. Podľa videa je aj vnútri o niečo viac miesta, čo poteší.
Najviac som ale zvedavý na M340i, jednak na hodnotu výkonu, jednak na konečne normálne (teda ako bežný príplatok) dostupný samosvor.
Avatar - boost.
boost.
Ja sem jen v rychlosti přeletnul info, ale psali, že M Sport diff je jen pro 330i RWD M Sport. M340i bude jen s 😁rive a 8AT.
Mig_35
tak pro mě asi nejřidičtější verze, navíc to auto bude o sto kilo lehčí, takže zase o něco mrštnější...
Avatar - iudex
iudex
Ale schudnú všetky verzie, teda aj šesťvalcová, ktorej naviac výrazne narastie výkon, takže tipujem, že ten medzigeneračný rozdiel bude u (M)340i citeľnejší, ako pri 330i.
Inak pamätám si jeden pekný test 340i, kde testér hovoril, že všetky verzie 3er, ktoré jazdil, sú o podvozku, agilite, riadení a pod., ale v 40i všetko prebíja ten famózny šesťvalec. Len škoda, že M340i bude povinne s automatom a AWD. Uvidéme ešte, či 30i bude mať manuál, ale po Z4 (ktorá má v 30i len automat) som skeptický.
Avatar - praděda7
praděda7
Já vidím jako hlavní důvod odklonu od M/T potřebu automobilky plnit emisní normy. Jako druhotní důvod vidím cost saving na reklamačkách u M/T, proti kterému se (asi marně) automobilka snažila bojovat automatickými meziplyny.
Nesmí se také zapomínat, že díky zvyšující se poptávce po A/T, automobilka přestala investovat do vývoje a do vylepšování stávající M/T (která zdaleka nepatří ke špičce), což následně zvyšovalo poptávku po A/T, které se mezitím po všech stránkách značně vylepšily. Výsledkem bylo i snížení spotřeby paliva, což mělo také podstatný vliv na "odliv" od M/T.
Avatar - iudex
iudex
A ešte drobná oprava: nová 3er má byť "až do 55 kíl" ľahšia, takže nie stovka, ako píšeš. Ale pri celkovom náraste rozmerov je aj to slušné.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A eště důležitá oprava = jinde se píše o snížení těžiště až o 10mm = na ACZ to odbyli jen vágnim "nízko položené těžiště" >😒]
Mig_35
všude psali metrák... asi optimisti😊 zdálo se mi to hodně, protože už předchozí generace citelně zhubnula...
LORASI
Osobne v podstate suhlasim. Interier vyzera dobre, az na niektore detaily ... mne osobne napriklad vadia "pokovovane" tlacitka - strieborne. Nechapem, preco to robia a ked uz, tak by mohli byt shopni ich"pokovovat" ciernym kovom, nie striebornym. Grafika je na druhu stranu vyborna, pride mi vyrazne krajsia ako v Audi, alebo MB..celkovo vyzera interier velmi velmi dobre. Exterier je ina otazka ... z profilu velmi pekne, zo zadu podobne, ale ten predok mi pride velmi prekombinovany. Ono, pre posledne modely BMW je asi bezne, ze to nikdy nie je "laska na prvy pohlad", ale casom si clovek dizajn oblubi. S vyberom noveho auta som cakal prave na novu trojku, ale ak mam byt uprimny, dokonala kombinacia ( pre mna ) by bola exterier a interier volva S60 s technikou od BMW - motorom 330ix / 335ix, 8st automatom a ich vybornym podvozkom. Tadeto ale cesta zial nevedie 😄
MrBeranek
Určitě lepší než na těch včerejších renderech. Předek je OK, jen ta zadní světla mi přijdou trochu málo výrazná, ale počkám si na dojmy naživo. Interiér vypadá pěkně. :yes😒br />
Já jsem nejvíc zvědavý na Alpinu B3 a hlavně na M3. 😉
Avatar - iudex
iudex
Bez debaty lepšie než tie včerajšie obrázky z konfigurátora. A možno si časom zvyknem aj na ten výrazný predok M paketu, uvidíme naživo. Takto mi ale príde, že neemkový predok je lepší, rovnako tak klasické budíky a priplácanie za digi displej si môžeme odpustiť.
Avatar - speedfred
speedfred
Bočný profil perfekt,zadok pekný ale z toho (hlavne) M predku som taký rozpačitý,treba vidieť naživo. S budíkami súhlas,asi radšej klasické budíky ako tieto displeje.
Interier mi jednoduchosťou dosť pripomína Giuliu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
U mě jednoznačně vítězí základní verze bez jakýchkoli zbytečných pláství a vulgárností. Ta se povedla. :yes: Souhlas s těmi budíky, proti nim jsou i ty pežoťácké konzervativní. 😄
99matthew99
Davam velky palec hore za nepouzitie lesklych ciernych plastov v interieri a len jeden displej.
GeekStar
Já jsem za sebe vysloveně nadšenej, hlavně interiér vypadá neuvěřitelně útulné.

Akorát koukám, že klima asi opět nemá SYNC, tak snad půjde objednat jednozonová. 😄
scadar
Vim, ze F3x to nema, ale treba to jeste neni ztracene - u nekterych aut, vcetne meho, na to take neni zadne zvlast tlacitko a synchronizace se zapina podrzenim tlacitka "Auto" a pak to funguje do doby, nez si spolujezdec upravi teplotu na svy strane. 😄
HaroldKytka
aaaa, tech zadnich svetel je skoda, dnes poznam BMW na dalku, takhle budu premyslet jestli to je Lexus, Audi A6 nebo BMW, pro me trochu skoda.

Ale jinak rozhodne :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Nebudeš, světelnou "hokejku" mají bmw u zadních světel už druhou generaci, tohle je to samé s přídavkem 3D v samotném světlometu.
HaroldKytka
Mrkni na tuhle fotku A6😒br /> [odkaz]

, mne to prijde az moc podobny, ale uvidime nazivo, treba jen zbytecne predbiham 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To zas tak dramatický neni [odkaz] vs [odkaz]

Když si vytáh A6 = zajímavější je srovnávačka s 50TDI s 530d

Tuhle se tu pár lidem hodně nelíbilo pořadí šestiválcovejch naft = zdravim Karla&spol = tak si kup AutoTip = papírovejch 15kW Audi navíc znamená přesně to co si zpochybňoval
1) horší sladění převodovky s motorem
2) horší dynamiku
3) horší pružnost
4) horší spotřebu
5) horší emise
6) horší kulturu běhu motoru
7) horší točivost/reakce na plyn
😄 z toho výše vyplývající o 200km horší dojezd na plnou

I celkově horší auto = ale hlavně ten motor a převodovka
HaroldKytka
Jak rikam, uvidime jak to bude vypadat na silnici 😉

A tohle co pises: papírovejch 15kW Audi navíc znamená přesně to co si zpochybňoval

To plati pro me ? Moc si nevzpominam, ze bych neco takovyho resil. Mozna chvilkovej vypadek, ale fakt si nevzpominam.
Avatar - boost.
boost.
Kromě vnějšího vzhledu vypadaji změny celkem nadějně. Kvalita interiéru, odhlučnění a standardní řízení byly pro mě největší slabiny f30, tak snad se pochlapili tak jako u g30.

330i s optional LSD se jeví jako nejridictejsi verze prozatim.

Jen škoda, že trojku zas zvětšili a udělali z ní takový trochu přeplácaný fluidní tovar
Mig_35
Jestli má o sto kilo míň, tak ať je klidně větší...
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
jo super, ale je jak 7ka 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Možná se tím zvětšováním "připravují" na 2er sedan.... 😉 Jinak si to stálé zvětšování nedovedu vysvětlit.
MariAchi
...jsou posledni dobou tak hnusne, az nad timto vyrobcem pomalu lamu hool, no v realu predvedou vzdey neco, cim se naprosto vykoupi. Tahle trojka je pecka hned ze startu, jak jsem byl z F30 zezacatku trosku rozcarovany - hlavne z prekombinovane pride M, tak tady jsem hned ze startu nadseny. Silueta klasicka na jednicku s dvema hvezdickami, nekompromisni "pohled" pride a hlavne naprosto paradni interier. Jestli bude i jezdit tak, jak slibuji, tak to mozna bude prvni BMW, kde nebude nutne cekat az na facelift 😄 :yes:
Mig_35
taky mi to přijde o třídu výš, než aktuální model. vypadá to dobře a není potřeba ani M-paket. i běžné verze vypadají velmi dobře. :yes:
Avatar - Machýrek
Machýrek
Vidim to podobne, je to pecka. S trojkama jsem skoncil u E9x, protoze F30 a jeji derivaty se mi nikdy nelibily vcetne vnitrku. Tady na fotkach vidim neco, co by me do trojky dokazalo vratit a ani to nemusi mit M paket.
Avatar - Dinar
Dinar
Spíš líp, když to nebude mít empaket. A vidím to podobně, jestli to auto bude odhlučněné na úrovni pětky, tak verze se šestiválcem bude asi lepší varianta než 5er, místa akorát, pořád ne zbytečně velké auto, no, těším se na svezení.
Avatar - iudex
iudex
Presne, bez M paketu je to azda aj krajšie. A pri náraste rozmerov to môže sčasti suplovať aj 5er, hlavne pre toho, kto to nemá ako rodinné auto (ostatne 5er tiež neexceluje vo vnútri, takže priestorové rozdiely asi budú zanedbateľné) a ocení viac obratnejšie auto s menšími vonkajšími rozmermi.
Avatar - iudex
iudex
Minulá 3er v M pakete bola prekombinovaná a toto je OK? Zvláštny náhľad. 😉
Pre porovnanie: [odkaz]
[odkaz]
MariAchi
Ne Mpaket, myslel jsem M model.
Ten Mpaket je OK, must have.
Mig_35
Je třeba si na to zvyknout chvilku, fakt je ten, že M-paket býval většinou o jednoduchých, strohých liniích, zato velmi efektně působících. Tohle už je trochu víc "cingrlátkové", něco jako byl předtím M-performance...
Ale celkově se mi líbí na první dobrou :yes:
Avatar - white label
white label
No, zepředu, 10:0 pro předchůdce, tím spíš v mé veleoblíbené Champagne Quartz! :yes😒br /> Asi se chtějí také zalíbit v Číně.
Market
Mne sa ten F30 M paket pacil asi viac. V tomto G20 sa mi zda, ze ta jedna linka k tym rozdelenym svetlam, je uz prilis moc. Ale uvidime nazivo. Ale mne asi najviac vadi, ze manual v 330i a 340i uz nebude.
Avatar - iudex
iudex
Presne tak to vidím aj ja, tá línia v nárazníku smerujúca do stredu svetlometov je tam už navyše a je to prekombinované. No a ten manuál, to je veľká škoda. Notabene keď sa snažili spraviť verziu 30i ako jedinú "šoférsku", t.j. RWD s možnosťou samosvoru.
Mig_35
manuál nebude ani v 330i?????
Avatar - iudex
iudex
Vyzerá to tak. 8-s BMW pokračuje v odbúravaní manuálov z celej modelovej ponuky, aktuálne z manuálu spravil iba verziu pre chudobných na zníženie ceny základných verzií, teda sa zdá, že manuály budú už len v trojvalcoch a slabších dvojlitroch (do 20i, resp. 20d). Tak to bude mať nielen 3er, ale aj Z4 a tipujem aj nová 1er.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
s přeplácaným nárazníkem
Arese
Přesně, bez toho extrémního M-Packetu je mnohem stravitelnější. :-!
Avatar - Bubáq
Bubáq
.. a má volič převodovky!
Avatar - praděda7
praděda7
Už sem psal někde jinde....tato nová hranatá ručka voliče převodovky byla potřeba jako rezavý hřebík do oka....předešlá byla podle mě dokonalá... :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Souhlas.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Až tak nesouhlas ale = viz já včera 14:57

Klasicky si zpochybňoval a během víkendu doplnil uráženim = tak tohle je z jinýho zdroje včetně měření = vyšlo a není to dobré 😄 Na to že to je v zásadě jediná Audi motorizace = není to dobré >😒]

A teď vážnějš = tak jak je změřen zvážen posouzen a popsán rozdíl mezi R6BMW a V6TDI = tak podle Vaculíka a dalších = je větší, soustřeď se na slova jasně větší = rozdíl odstup náskok = novýho R6 MB

To je všechno = buď to zpracuj = nebo zase zpochybňuj
Tohle neni ze Speciálů SM, tohle je česká mutace německýho AutoBildu pondělní AutoTip
Vtipný že opsání = nazýváš trolling, svý popírání = tomu řikáš jak? 😄

Prostě když to tobě hlava nebere = neznamená to že to neni pravda. S tim bys už měl mít zkušenosti ne? :-! 😉
wolf66
I zisky a akcie BMW tomu tak nejak odpovidaji .... ale pro cinany stale dobre >😁
Avatar - Bubáq
Bubáq
Jde už o práci (dohled) pana Kabaně??
Připojuji se k těm, komu se nová 3 líbí: přednost zjevně dostala aerodynamika, ale na tradičním pojetí tvarů BMW se to nepodepsalo. Kontroverze, myslím, žádné, i ta náhrada (či moderní interpretace) za Hoffmeisterovu křivku je docela akceptovatelná. Celkové proporce skvěle dynamické, sportovní. Ani interiér nezklame, mám jen dojem, že designeři se rozhodli dokázat, že tlačítka nemají žádnou výhodu oproti dotykovým displejům; jak jinak si vysvětlit, že namísto logických, snadno ovladatelných kruhových ovladačů pro světla a klimu nasadili (a nejen zde u BMW) nesmyslnou řadu knoflíků, v níž se orientovat vyžaduje opět přesunutí pohledu ze silnice na klaviaturu! Stejně jako u dotykáčů. No, hlavně že to hezky (cit.: "uklizeně") vypadá...
Co je však u BMW vždy podstatné a co značce zajišťuje náskok i dobré prodeje, jsou motory, převodovka a podvozek. Věřím tomu, že nová 3 bude příkladem ostatním autům okolo 4,7 m, a to jak s benzínovým, tak naftovým pohonem: nikdo neumí udělat motory s lepší kulturou běhu, lepším zátahem a nižší spotřebou... Už se těším na první testy!
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Dobrý den,
Kabaňova práce to ještě není. První dílo z jeho pera prý podle zástupců značky uvidíme v příštím roce.
pajaas
Digitální budíky na tomto konkrétním BMW jsou pro mě asi nejošklivější co jsem zatím viděl.
U designu si nejsem zatím moc jistý. Dokud auto neuvidím na vlastní oči, tak nebudu úplně kritický, ale zadek se mi moc nelíbí.
Trochu nechápu technologii otevírání auta přiložením mobilu. Není trochu zbytečné vytahovat mobil spustit aplikaci a přiložit ke klice. Není jednodušší klasické bezklíčové otevíraní kdy vezmu jen za kliku? 8-s
LORASI
... som sa dobre zasmial 😄 ako sa hovori, dizajn je velmi specificka zalezitost a kazdemu sa paci nieco ine. vyssie som pisal, ze prave "budiky" a celkovo grafika sa mi paci najviac z premiovych znaciek a teraz naskocil pripsevok od Teba, ze su podla Teba asi najskaredsie ... vobec Ti neoponujem, len som sa pobavil na tom, ake mame my ludia doknale opacne nazory na mnohe veci 😄 ale suhlasim s tym co pises ... uvidime ako bude nova 3 vyzera nazivo ...
pajaas
Přesně .A je to tak v pořádku, že se každému líbí něco jiného. 😄
Arese
Přesně tak, ten digitální přístrojový štít je neobyčejně nevkusný, určitě bych dal přednost klasickým kruhovým ukazatelům! :-!
scadar
Kvituju, ze porad nechybi joystick na ovladani infotainmentu a nemusi clovek pouzivat dotykovej displej.

Designove je to trochu prekombinovane, ale uvidime, F30 se mi taky zpocatku moc nelibila. Jsem zvedavej, jak bude vypadat touring, ale myslim, ze to bude horky kandidat na dalsi sluzebak. 😉
webpaja
...stojí jako již tradičně u BMW za starou bačkoru. Naopak ty live, které dávají konkurenční nebo zahraniční weby jsou mnohem lepší. Modrá, oranžová nebo červená, M-Paket, příplatkové 20" a jsem spokojen. Mimochodem, 19-tky vidím jako první vizuálně použitelný rozměr. vzhledem k tomu jak fantasticky na nich našlapuje G30, tak u G20 nepředpokládám žádný problém.

P.S.: nevidím tlačítko na odvětrávání zad, to by byl fail.
Avatar - lyon667
lyon667
Větrané sedačky v 3er? To pokud je mi známo nemá ani Alpina.
webpaja
No, ale v nové generaci by to mít měla 😉

Tak bohužel, dle konfigurátoru na bmw.de nejsou v nabídce.

Btw, po O 😉 :yes:
Avatar - iudex
iudex
Tiež som sa už hral s konfigurátorom. Moja verzia (30i, RWD, samosvor, sunset orange + shadow pack, pár drobností typu vyhrievané sedadlá) bez zbytočných blbostí je cez 52t eur. Škoda len toho povinného automatu.
Avatar - iudex
iudex
Btw. zase trpíš obvyklou nespavosťou? 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Pokud nebudou odvětrávané sedačky v nabídce, tak určitě přijdou o zákazníky. Ne každý se v této cenové kategorii spokojí s látkovým potahem.... :-!
Mig_35
Dosud nebylz a nezdá se, že by to nějak vadilo... osobně se mi každý průvan na záda vrátí jako bumerang, takže to nějak neřeším, ale fakt je, že v létě se bez ručníku pod sebou neobejdu, látka s kůží je lepší volba...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nelíbí: přední nárazník, digi kaplička přístrojů- šišaté mi k BMW nepasují.

Parádní zadní světla, krásná silueta, daleko hezčí zapracování dvou displayů než u MB, celkově moc pěknej interiér.
:yes:
MariAchi
U tech budiku mi nesedi spis fakt, ze jsou rucicky proti sobe.
Displejizace (na to slovo si dam patent) je trend, za chvili bude LCD/OLED palubovka i v Dacii, pri narocich na vyrobu displju vs budiku se ani nedivim.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hm, ty ručičky jsem si ani neuvědomil, další argument pro fandy ajkokpitů, že to po nich kopíruje už i BMW ;-\
GeekStar
Mě právě ty digibudíky děsně berou, tomu říkám grafička. 😄 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vidim to stejně = možná to je z části o věku 😄 :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
tomu tedy nějak nemůžu přijít na chuť. Přední světla s výkusem, nárazník M paketu... nesedí mi to. Boční silueta se mi zdá až příliš posunutá dozadu, ale naživo to může působit líp.
Na rozdíl od ostatních se nesmiřuju ani s interiérem. Ovládání je fajn, design ne. A ten skvěle přetlačítkovaný panel ovládání světel, síla.
Avatar - praděda7
praděda7
Silueta posunutá dozadu......myslím, že to tak bylo vždy. Je to dáno jednak řadovým šestiválcem a požadavkem na rozložení váhy 50:50.
Market
Presne tak.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
U téhle generace mi to připadá posunuté víc. Nebo jen klamou ty fotky a naživo to třeba bude lepší, každopádně působí divně, opticky nevyváženě.
přezdívka (nick)
Tak ja neviem, ale to ten divný malý displej klímy s grafikou z 80tych rokov nikomu nevadí..? Úplne rozbíja stredový panel, divná grafika, samozrejme bude oranžový predpokladám... celé zle. Proste tam vôbec nemal byť a je tam a musel by som sa naň pozerať nonstop. Áno, je to detail, ale z času na čas sa takýto pre mňa zásadný detail vyskytne a toto je jeden z nich - nie, ďakujem.
Preplácaný predok ani nepotrebuje komentár... škoda.
Prasohlav
Bohudík, že jsem nezaváhal a stihnul ještě koupit 340i s manuálem a bez těhle designových úletů. Kromě toho podivného zubu ve světlech se mi dost nelíbí třeba ty ostré svislé linie v nárazníkách.
A asi i jako jednomu z mála tady se mi moc nelíbí ani ta palubka, mám rád jednoduchost a ta prostřední část kolem klimatizace je je přeplácaná - ta verze s otočnejma knoflíkama ve stávající 3 vypadá líp. Celá ta jednoduše horizontálně rozdělená prostřední část ve stávající 3 vypadá líp.
A fakt by mě zajímalo, proč vyhodili klasický ovladač světel...
No, asi se budu muset o tu 340 hodně dobře starat, zřejmě poslední opravdu hezký auto ze starý školy😒
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dizajn je nastastie stara dobra 3-ka .. ta bocna linia a celkove proporcie su za mna fajn... voci vacsej 5-tke je to daleko krajsie auto :yes😒br />
chvalim zadne svetla.. konecne mi tu pasuju ... lebo tie dve predosle generacie zozadu nic moc za dane prachy.... tentokrat ale klobuk dole... krasne to ladi aj predok aj zadok aj ta akasi tvarova "hranatoidnost" svetiel s kasnou :yes😒br />
taketo "kosrtbate" digi budiky nie su moja salka kavy a ani stredova konzola sa mi nezda krasna ( hoc ma bavoracku DNA ) ale aspon sa to nepodoba na dalsich 10 aut :yes😒br />
PS: nepride vam z fotiek ze ten predok je nejaky az moc "dlhy" a kabina velkostne akasi az moc "skromna"? ja viem ze bmw to takto malo vzdy ale ked pozeram na bmw z konca 90 rokov tak mam citak ze posobi "kompktnejsie" a nejak menej natiahnuto s lepsim pomerom kabiny k dlzke vozu.... ale real ukaze viac jasne ...
Avatar - iudex
iudex
Tak na nemeckom webe už je k dispozícii aj konfigurátor😒br /> [odkaz]
Zatiaľ len dva motory, 30i a 20d. Škoda, že aj dvojlitrový benzín má povinne automat, zato by to mala byť jediná verzia, kde sa bude dať priplatiť samosvor (za 1300 eur). Pribudli nejaké nové farby.
Inak podľa Britov má mať M340i 380 koní (iné zdroje uvádzajú 354, t.j. rovnako, ako X3 M40i, čo sa mi zdá logickejšie).
Mig_35
tak to je epic fail... zdá se, že z manuálu se stane radost pro vyvolené...
Avatar - iudex
iudex
Jj, vyzerá to, že manuál dostanú len nejaké základné motory (aktuálne len nafta 20d), tipujem 318i či 320i. Uvidíme pri M3, ale čo sa týka manuálu v bežných verziách, to nebude radosť, lebo tam bude chýbať výkon a tam, kde bude výkon, zase bude len automat. O to radšej som za moju R6 s M/T.