Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž 2018

Autosalon Paříž 2018

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Pařížský autosalon, oficiálně Mondial de l'Automobile, patří jako již tradičně mezi největší automobilové výstavy světa na světě, navíc je i jedním z nejstarších, koná se již od roku 1898, v posledních letech se termínově střídá s frankfurtským autosalonem. Letošní ročník se však potýká s nižším zájmem vystavovatelů. Na akci tak bude chybět Volkswagen, Nissan, Volvo a další klíčové automobilové značky. Místo toho bude dán větší prostor novým technologiím nebo motocyklům, a to v rámci přidružených výstav Mondial de la Mobilité a Mondial de la Moto. Letošní ročník se koná od úterý 2. října do neděle 14. října s tím, že první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky bude výstaviště Porte de Versailles otevřeno od čtvrtka 4. října, a to od 10:00 do 20.00, ve vybrané dny bude otevírací doba prodloužena do 22:00. Ceny lístků začínají na devíti eurech (cca 225 Kč) za lístek s dopředu vybraným datem návštěvy.

Termín

Kdy: 4. - 14. 10. 2018

Kde: Paříž, Francie, výstaviště Porte de Versailles, 1 Place de la Porte de Versailles, 75015, vzdálenost z Prahy 1.000 km, z Brna 1.170 km

VSTUPENKY https://tickets.mondial-paris.com/uk

Zpět na článek

Už jsme naživo viděli Škodu Vision RS. Známe rozměry i techniku! Je to plug-in hybrid.

29 komentářů

Josef 1
Taky jako u Renaultu tam nebude místo pro koleno u středového panelu.
PowerHouse
Renault taky auto jak kráva, ale není místa pro nohu u středového panelu.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
šup šup šup do série :yes:
Avatar - nalimer
nalimer
Nechcem až tak moc kaziť entuziazmus, ale výsledný model bude fádnejší.
RS príde na rad začiatkom 2020.
traveldrive
Tak to si sa vyjadril veľmi jemne. Ale ono úplne stačí, keď si namiesto tých 30-palcových diskov skoro bez gúm, čo sa ani nevojdú do blatníkov, predstavím utopené šestnástky a je jasné, že nový Rapid bez ohľadu na nové meno dieru do sveta nespraví. Mínus príliš extravagantné "lízatko" vpredu pod previsom, všetky prelisy o polovicu slabšie a trochu väčšie a menej e😜resívne svetlá a hurá, nová Škoda je na svete. Krásne tuctová, ktorá ladne zapadne medzi šeď našich ciest a na rozoznanie od škodováckych sestier boleslaváci vydajú návod s 10 odlišnosťami, vrátane detailov typu "kratší stierač" alebo "modernejší tvar škrabky na ľad"...
peterle
Nemusí urobiť dieru, stačí keď zarobí.
traveldrive
To je síce pravda, ale je to len komerčná filozofia, a je smutné, že o nič viac nejde.
Jak
Finální podoba předku je známá, jen české weby to ignorují...
[odkaz]

[odkaz]

A ještě lehce maskovaný vnitřek
[odkaz]
Avatar - cascadia2
cascadia2
dobry ulovek, dik za link :-!
Avatar - kaa
kaa
Pokud to bude vypadat opravdu takto, moc krásy nepobral.
Navíc jak se píše v článku - Koncové svítilny rozvíjejí tvar použitý u karoqu - a to je dle mého názoru na Karoqu nejošklivější část.
Avatar - sargis
sargis
A čo považuješ na Karoqu za najkrajšiu časť?
A7
No jasně, že to ignorují, protože by jim Škodovka zařízla reklamu.
Avatar - honzaHK
honzaHK
Proč si takhle kazíš náladu? Už tě tady nějakou dobu pozoruju a tebe to stále baví. Není to zbytečný? Je mi tě líto, že máš v ulicích samou šeď. ;-\ Zkus se na to podívat z jiné perspektivy, dám to úkol - vždy si na každém autě zkus všimnout něčeho pěkného, nějakého detailu, který ti doteď utíkal, nebo zkus jednoduše pochopit volbu auta dotyčného řidiče. Tak do měsíce bude šeď z ulic pryč a tobě bude zde na acz radostněji. :yes:
traveldrive
Ty si veľmi skromný človek... Sorry, som náročnejší, na aute mi nestačí nejaký pekný prvok, keď celok je zlátanina. Našťastie, sú aj iné značky ako Škoda, ktoré dokážu svojimi modelmi urobiť viac radosti. Škode sa to podarí zriedka, a naviac to obvykle nejakým faceliftom vzápätí zabije.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Proč RS? Já chci jen 1.8T 110kW :-! To by byl optimál 😉
A7
Takhle těžký motor by ta karoserie bohužel neunesla. :-!
Dixik2
Sériová výroba bude od 2KT/19.
steny007
tak pokud je studie víceméně nový Rapid s pozlátky, tak co kromě vzhledu koncept odhaluje jsou rozměry. Jedním z největších nedostatků stávajícího rapida je, že je příliš úzký. +10 cm do šírky je hodně, to je na úrovni dnešní Octavie a Rapidu to hodně pomůže. +5 cm do délky zaručuje kromě mírného zvětšení kufru, také slušnou podélnou prostornost minimálně na dnešní úrovni. :yes:
Avatar - JGucci
JGucci
Zklamanim je velikost kufru, 430 l Fabii Combi s 530 l ani Rapid liftback s 550 l nenahradí...a jeste k tomu to bude tak o 60 tis drazsi, nez dnesni Rapid
Avatar - cascadia2
cascadia2
Jo proporce konecne ano. Akorat ten predek "fabie 3 po faceliftu" je podle me krokem zpet. Kaban proste chybi, tym je nesourody a kazdy suchti svuj detajl ctrl+c a ctrl+v. Zebych kolem auta prosel a rekl si wau pekne, oslovilo mne to se rici neda. Auto proste na cloveka tak nejak "zbude" kdyz pujcovna uz bude mit rozdane Corroly a Golfy.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
máte dobrý obrázek >😁
cjoctavian
Silne pochybujem o aerodynamickej ucinnosti diskov, kedze maju smerovo orientovany design = na opacnej strane auta by sa tocili v "protismere"...A z obrazkov vyplyva, ze Skoda nema sadu pre pravu a lavu stranu auta 😉
Avatar - Avanti
Avanti
To nič, to je koncept. Ale aerodynamické disky budú a vo veľkej miere. Aj s plastovými časťami. Aby som bol presnejší, "rapid" toho ešte dôkazom nebude, toto je len medziprestup do novších Škodoviek.
cjoctavian
Zaujimave info 😉
A7
Jako vždy studie úžasná, ale pak to nebude vypadat nicmoc. Škodovkáři budou jásat do doby, než jim upadnou přední dveře jako u prototypů, ale to už bude stejně po záruce, :-!

Stejně jako Rapid s tenkými plechy toto bude nejvíce ošizená Škodovka, což je za ty peníze v pořádku.
Mokré sny budoucích majitelů, že to bude stejná kvalita jako Golf nejsou na místě. 😄
Avatar - Zetti
Zetti
Servisy budou tyhle zakazniky milovat.
kalousek
"...obří dvacetipalcová kola...design přispívá k lepšímu obtékání karoserie – měření prý ukázalo snížení koeficientu odporu o cenných osm bodů..."

Mohl by prosím někdo objasnit o jakých bodech je řeč ?
Josef 1
Jde o tu zvětšenou čelní kolmou žebrovanou masku.
I toto přispělo k těm osmi bodům, nejspíše ale ke zvýšení.

K těm bodům, nejspíše mysleli setiny procenta u koeficientu odporu vzduchu cx.
Avatar - del42sa
del42sa
"Tím se dostáváme k technice konceptu, která není žádnou vizí, ale realitou příštích měsíců. Základem je pochopitelně modulární platforma MQB – tu dostane i nástupce rapidu."

jo úplně to vidím, Rapida na 20ti palcových kolech >😁 :yes: