Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž 2018

Autosalon Paříž 2018

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Pařížský autosalon, oficiálně Mondial de l'Automobile, patří jako již tradičně mezi největší automobilové výstavy světa na světě, navíc je i jedním z nejstarších, koná se již od roku 1898, v posledních letech se termínově střídá s frankfurtským autosalonem. Letošní ročník se však potýká s nižším zájmem vystavovatelů. Na akci tak bude chybět Volkswagen, Nissan, Volvo a další klíčové automobilové značky. Místo toho bude dán větší prostor novým technologiím nebo motocyklům, a to v rámci přidružených výstav Mondial de la Mobilité a Mondial de la Moto. Letošní ročník se koná od úterý 2. října do neděle 14. října s tím, že první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky bude výstaviště Porte de Versailles otevřeno od čtvrtka 4. října, a to od 10:00 do 20.00, ve vybrané dny bude otevírací doba prodloužena do 22:00. Ceny lístků začínají na devíti eurech (cca 225 Kč) za lístek s dopředu vybraným datem návštěvy.

Termín

Kdy: 4. - 14. 10. 2018

Kde: Paříž, Francie, výstaviště Porte de Versailles, 1 Place de la Porte de Versailles, 75015, vzdálenost z Prahy 1.000 km, z Brna 1.170 km

VSTUPENKY https://tickets.mondial-paris.com/uk

Zpět na článek

Peugeot láká na domácí autosalon záhadnou siluetou. Chystá 508 kupé?

12 komentářů

comper
Bolo by to fajn, imidz je to co PSA momentalne najviac chyba, a pekne kupe by mu prospelo. Ale neviem ci si na to v dnesnej dobe zabozruti trufnu...
Avatar - xxc
xxc
Skor kvalita im chyba, dnes som niesol zo servisu Peugeot 407, co mal 200 009 km. Prekroci 200 000 km a dalsiu jazdu uz nenastartovalo. Perfektne naplanovali zivotnost.
comper
A kolko mal, 10 rokov, ci 12? + stocenych aspon 150tisic km, to o dnesnych autach * napovie. Kamarat ma 407 od novoty, cez 400tisic najazdene a autu zatial nic nebolo.
Avatar - xxc
xxc
To sa len zda, ze autu nic nebolo. Keby jazdil naplno, tak uz pociti, ze to bucha a uz nedrzi, ako za nova. Pri 190 000 citelne znicenie podvozku, dal som vymenit od tlmicov kde co, ale uz to nie je ono. Tak isto moj Citroen C5, pred 200 000 km sa rozpadol. 407 je od novoty, 9 rokov ma. A aj keby mal stocene 150 000, tak auto ma fungovat a malo by byt opravitelne, co tie starsie psa velmi nie su. Z novych na emp2 som plny ocakavania, lebo jedno mam, ale velmi tomu neverim. A to je ten problem, nie imidz.
Redmex
Mam pocit, ze si zamienas bezny servis s kvalitou. Samozrejme, ze podvozok co najazdil 200k km na nasich cestach musi fungovat na * a potrebuje generalku. Ale to je normalny stav, resp. je skor na pochvalu, ze si nemusel menit tycky stabilizatorov, ramena resp. capy a silentbloky uz davno. >😁

A to menenie kde coho zrejme neobsahovalo vsetko co malo. Ono taka generalka podvozku ak je robena dosledne, tak obsahuje slusny pocet dielov.

A zo zvedavosti, co bola pricina nestartovania tej 407 po 209k km? Dostavala dovtedy poctivy servis podla harmonogramu (aj ked teda olej by som menil castejsie)?
Avatar - xxc
xxc
Samozrejme, ze je to aj o servise, lenze zatial ziadny servis z toho nevedel urobit auto ako na zaciatku. Niekto tu spominal, ze za 400 000 na inej 407ke autu nic nebolo, tak preto ma to zaraza. Lebo autu urcite nieco je, len majitel s tym chodi pomaly a vysmiaty.

Nieco sa menilo aj skor, brzdy, loziska a pod.

Vraj nejaky snimac klukovky bol zly, viac neviem. Ale idealna suciastka na planovane nastavenie zivotnosti.
Avatar - wakantanka
wakantanka
A snimac kluky sa neda vymenit? Skor mam pocit ze cena dielu plus robota uz prekracuju dnesnu cenu celeho auta. Treba skusit potom aftermarket a sikovneho garaznika.
Redmex
Ono v zasade ma auto nekonecnu zivotnost, jedine obmedzenie byva prehrdzavenie samonosnej karoserie resp. ekonomicka unosnost udrzby.
Takze aj auto so 400k km moze jazdit dobre, ale udrzat ho v stave relativne podobnom novemu je velmi drahe a malokto to realne urobi. Castejsie je to ako pises, ludia proste nevnimaju zmeny v jazdnych vlastnostiach.

Ja som extra citlivy, vadi mi aj rozdiel v tlaku gum o 0.1 atmo, ale iny jazdia s tecucim tlmicom a nevsimnu si to >😁

Ten snimac je len proste smola. Je to vcelku lahko vymenitelna suciastka, tak to by si automobilka nepomohla. Ale naserie to ostat s autom vysiet.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
představení kupé není v dnešní době potřeba odvaha, ale peníze. Peugeotu se zjevně daří, vydělává, prodává stále více aut, takže proč by to nezkusili? Kia má shooting brake, proč by tedy Peugeot nemohl mít kupé?
Nery
[odkaz]
Redmex
Uz davnejsie po ukonceni RCZ sa hovorilo, ze bude ideovy nastupca, aj ked nie dalsie RCZ. Takze 508 coupe dava perfektny zmysel ako image maker a sucasne relativne lacny novy model, kedze zdiela platformu so zvyskom 508.
Este nech prestavia zaujimave motorizacie, chcelo by to nieco viac ako 1.6 z Gti aj ked je vyborna. Hybrid je zase na coupe trochu tazky, ale asi on bude vrcholom.