Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
twistedTSD
Jestli tohle má být nová základní cena, tak to Hjondé řádně stouplo seběvědomí.
No nedávno byla v nejlevnější variantě i20 za 240 000. Ale není se čemu divit ŠKODA FABIA zdražila, zdražují i ostatní. Minimálně zkouší co snese trh, slevit se může vždycky.
Honziik89
Hodně pěkný auto, chápu, že je to menší, dimenzováno hlavně pro něžnější pohlaví, ale i mě jako chlapovi se dost líbí! Tohle se Korejcům povedlo.
Tak určitě, Honzo. Kolikátý už je tohle účet, jehož jediným účelem je vychvalovat korejské plečky a pomlouvat konkurenty?
náhodou, já mám účet jeden, korejce nevlastním, a pokaždé, když to potkám na ceste si rikám, že to je vlastne celkem pekný auto, který, spon pro me, vypadá celkem hodnotne. Rozhodne vic, nez treba Fabia
Korejská plečka..můžeš uvést alespoň jednu?
Nechytej mě za slovo. Rád provokuji tady Honzu/Tomáše/Zdeňka/Petra, nebo jaká jména ještě používá.
plečka to je, jenže ani nepleje ;-\ mě by jen zajímalo, zda když kdokoliv okrajový mírně posune ceník, zda to jde pán s estébáckým jménem také ihned nám všem vytroubit. Nějak jsem si toho u Peugeotu, Hondy, Fordu, Volva a jných nevšiml. Tak snad příště 😉
kolegyna ma i20 ... druha zase yaris ... ( sme vo firme taka biela trojicka na parkovisku ) 😉 ... vcelku aj dost bab vidim v i20 .... naopak kedysi babska corsa je dnes uz akoby viac opat chlapska :yes😒br />
PS: inak ten cierny plastovy akoby spojler dole pod naraznikom ( ma ho kazde auto dnes uz ) je na i20 za mna inak hodne nizko.. v reale si vsimni ak sa kuknes niekedy dole pod naraznik... ja ho mam asi o 2-3cm vyssie .. aj vdaka tomu niektore obrubniky predkom nastastie este nechytam ak idem kolesami takmer na doraz ... i20 je na predok tym padom dost nizky ale zase nie kazdy riesi tieto vtakoviny ako ja .. to chapem 😉 ..
PS: chce to za mna uz skor tu zvysenu oplastovanu verziu... ta je paradna [odkaz] .. len samozrema ta cena hm... aj do buducna chcem urcite vyssiu svetlost... lebo tu co mam to je tak na hrane uz... kdejaky obrubnik pride a mas problem a spekuluejs ci este vojdes nevojdes... no hruza a to si pritom v meste ... casom urcite uz chcem nnieco s vyssou svetlostou
PS: inak ten cierny plastovy akoby spojler dole pod naraznikom ( ma ho kazde auto dnes uz ) je na i20 za mna inak hodne nizko.. v reale si vsimni ak sa kuknes niekedy dole pod naraznik... ja ho mam asi o 2-3cm vyssie .. aj vdaka tomu niektore obrubniky predkom nastastie este nechytam ak idem kolesami takmer na doraz ... i20 je na predok tym padom dost nizky ale zase nie kazdy riesi tieto vtakoviny ako ja .. to chapem 😉 ..
PS: chce to za mna uz skor tu zvysenu oplastovanu verziu... ta je paradna [odkaz] .. len samozrema ta cena hm... aj do buducna chcem urcite vyssiu svetlost... lebo tu co mam to je tak na hrane uz... kdejaky obrubnik pride a mas problem a spekuluejs ci este vojdes nevojdes... no hruza a to si pritom v meste ... casom urcite uz chcem nnieco s vyssou svetlostou
hundai jsou docela nízké. Nedávno jsem viděl předešlou i30 kombi, která chytala za spodek na nerovnosti, kterou škodovky přejeli úplně bez mrknutí oka. Ani bych nikdy neřekl, že ta nerovnost je tak velká, že bude běžné auto spodkem chytat...
traveldrive
Základ-nezáklad, ten interiér je skrátka hnusný. Všade odporná, skoro jednoliata čierna, jediné farby sú snáď len na displeji. Nezachránia to ani akože bodkované poťahy sedadiel. Také niečo ani za trest.
Taky si říkám, že interiér vypadá jako dokonalé místo na vraždu. Tmavé jak zapadlá ulička a trocha krve nebo zbytky vystřeleného mozku tam tak nějak zaniknou >😁
mne sa nepacil volant ... degraduje za mna inak celkom fajn auto... a aj predok je nizky.. tahas ho po zemi ... auto predkom placate a nizucke ... vidim to ked parkujem vedla kolegyne.. kde ma ona pod predkom naraznikom rezervu centi .. ja mam 3 centi... a aj to uz obcas s tym ciernym plastom u nas doma na parkovisku suchnem take tu mame miestami hradby ( neviem na co ) ... chce to za man vyssiu svetlost ... teda ak i20 za mna tak ja jedine tu zvysenu verziu... alebo potom nieco ine... mazda 2 ma slusny podvozok tiez... aj vzadu pekne vysoky ... ale je priestorovo mala hm a pomerne pridraha
JakubS
To bych ženě raději koupil Suzuki Swift ve variantě Elegance (plná palba), s automatem a neporovnatelnou výbavou, která stojí ceníkových 360k. A vsadím boty, že s trochou snahy bych cenu o dost srazil.
Hyundai nikdy. Loni jsem byl na testovačce té nové i30 a těšil jsem se, až to skončí.
Hyundai nikdy. Loni jsem byl na testovačce té nové i30 a těšil jsem se, až to skončí.
Nikdo tě to přece nenutí koupit. Oni to zkouší různými triky, nadsazená cena, agresivní reklama apod. Někdo volí Hyundai protože chce změnu, strýc má minulou generaci i30SW a je zatím spokojený. Mimochodem aby nebyl, autem předtím byla dosluhující stará Felicie kombi asi rok 1996, edice L&K. Nová auta ale zdražují to mi dáte zapravdu snad všichni.
Agresivní reklamu může mít třeba i škodofka prostřednictvím médií..
Otřesnou cenu má Škoda. Dost nechápu, jak si to za ty prachy může někdo koupit. A jen otevřu internet vybafne na mě test škodovky jako že nejlepšího auta na světě.
I já jsem stejného názoru, ohledně cen Škody. Ve svém okolí ovšem taky vidím, že lidi ceny akceptují a jejich ty auta kupují.
Zajímavý názor a zrovna v diskuzi u auta, které za poslední roky zdražilo asi nejvíce, co znám ...
V roce 2011 byla i20 se stejnou 1.2-kou (no stejnou, tehdy měla dokonce 57kW) v základu za 195tKč. Dnes totéž minimálně za 300. Zdražení o 54%. A kolik po našich cestách jezdí jejích 2 klonů (Coupé, Active), které měly ve své době 2-3 roky zpět právě tu skutečně otřesnou cenu?
I i30 ještě 3 roky zpět byla v základu za 300, dnes minimálně za 400. O třetinu dražší ... Sorry, ale můj údiv nad koupí nějaké značky začíná spíše u Hyundai
V roce 2011 byla i20 se stejnou 1.2-kou (no stejnou, tehdy měla dokonce 57kW) v základu za 195tKč. Dnes totéž minimálně za 300. Zdražení o 54%. A kolik po našich cestách jezdí jejích 2 klonů (Coupé, Active), které měly ve své době 2-3 roky zpět právě tu skutečně otřesnou cenu?
I i30 ještě 3 roky zpět byla v základu za 300, dnes minimálně za 400. O třetinu dražší ... Sorry, ale můj údiv nad koupí nějaké značky začíná spíše u Hyundai
Cena je nadsadená hlavne u Vás. U nás je cena zaujímavá, hlavne pre toho kto chce turbo a 4 valce, neexistuje cenová konkurencia. Okrem toho je súčasna i30 veľmi slušné auto čo sa týka jazdného komfortu. Ako otec rodiny sa každé auto vyskúšam aj na zadnom sedadle a tam sa O3, alebo Leon nechytajú(mám na mysli komfort, priestor moje deti ešte dlho nebude obmedzovať). Pritom jazdné vlastnosti sú stále slušné. Samozrejme kto chce motokáru, alebo motor s 200 a viac koňmi musí hľadať inde.
U Suzuki cenu moc nesrazíš, maximálně zimní pneu.
Zkoušel jsem to a údajně jsou snad jediní na trhu, co prodávají za ceníkovky (pokud se nejedná o předvádečku).
Na opačné straně jsou Němci a i ti Korejci, kteří dávají slevy hned mezi futry salonu.
Nedávno jsem si nechal udělat cenu na Rapida a byl jsem poměrně mile překvapen cenou v prakticky plné. U Octavie s nižší výbavou mi ale takovou slevu (přes 10😖 neuměli udělat jako nepodnikateli.
Zkoušel jsem to a údajně jsou snad jediní na trhu, co prodávají za ceníkovky (pokud se nejedná o předvádečku).
Na opačné straně jsou Němci a i ti Korejci, kteří dávají slevy hned mezi futry salonu.
Nedávno jsem si nechal udělat cenu na Rapida a byl jsem poměrně mile překvapen cenou v prakticky plné. U Octavie s nižší výbavou mi ale takovou slevu (přes 10😖 neuměli udělat jako nepodnikateli.
Prodejci Dacie taky při dotazu na výši slevy reagují velmi pobaveně. >😒]
Rapid u místního prodejce 10 tisíc za pozdrav nebo zimní kola, jinak leda povinná výbava. A bonusy za financování, s těmi uměl zajímavě kouzlit i Renault.
Rapid u místního prodejce 10 tisíc za pozdrav nebo zimní kola, jinak leda povinná výbava. A bonusy za financování, s těmi uměl zajímavě kouzlit i Renault.
Jasné. Auto veľkosti i10 s cenou i30. To je určite skveli kauf pre všetky mladé rodiny. Nabudúce poprosím obdobné porovnanie pre Mini a Santafe.
No a to, že si bol otestovať auto o ktorom si už dopredu vedel, že ho nenávidíš, je krásna ukážka pokrytectva.
No a to, že si bol otestovať auto o ktorom si už dopredu vedel, že ho nenávidíš, je krásna ukážka pokrytectva.
Tak pokud vím, i10 velikostně odpovídá Suzuki Ignis. Swift je přímým třídním konkurentem i20-ky. A tady, pokud si mám vybrat Swift s 66kW za 265 nebo i20 s 55kW za 300, je volba naprosto jasná, resp i Boosterjet s 82 kW za 329 je pořád lepší kauf než ta i20.
A BTW - už i30 dnes začíná na 400 ...
A BTW - už i30 dnes začíná na 400 ...
Lenže Swift sa Ignisu veľkosť moc nevzďaľuje. i20 je 25 cm dlhší ako Swift a priestorovo je konkurent Balena. Ale uznávam, že ceny Hyundaiu v ČR sú nastavené dosť ambiciózne. U nás začína i30 13200EUR, tam konči Swift s atmosférou.
nový swift je široký ako fofo1 a v kabíne je priestranný aj vzadu (ja ho mám, ale ak sa bojíš, že si chválim garáž, tak kukni tunajšie testy, alebo hocijaké, všade híkajú nad vnútorným priestorom). Navyše nielenže má 66 kw 4/atmo v základe, ale váži len 900 kg. To všetko za rovnakú cenu ako 55 kw i20 na ťažšie auto. Myslím, si, že najväčšia slabina swifta je, že klame telom a budí dojem o triedu menšieho auta, inak by sa musel predávať jak teplé rožky.
Suzuki vie obstavať priestor, ale konkurent i20 je od nich skôr Baleno, ktoré moc krásy nepobralo. Motor 1,2 sa zdá dosť vydarený, ale i20 nezostane na jedinom motore. Len ceny Hyundaiu v ČR sú pre mňa nepochopiteľné.
PS: Swift je o triedu menšie auto, 30 cm dĺžky vo vnútri cítiť. A vedia to aj v Suzuki, preto existuje Baleno.
PS: Swift je o triedu menšie auto, 30 cm dĺžky vo vnútri cítiť. A vedia to aj v Suzuki, preto existuje Baleno.
A na Slovensku je chápeš? i20 se silnejsi 1.2-kou je v přepočtu za 300, ale to po slevě 50 tisíc z oficiálního ceníku. Slabší přeplňovaný litr znamená 30 navíc, ten silnější 50. Příhod si tyhle příplatky k základní ceně v ČR plus nějaký drobný rozdíl 55kW vs. 62kW a jsi na ceně, která je úplně mimo.
Popravde som myslel ceny Hyundaiu celkovo. Cenník i20 som otvoril až teraz a tam hlavne nechápem absenciu motora 1,4 s manuálom. V takom prípade je sesterské Rio oveľa zaujímavejšie. Ale napríklad nová i30 u nás štartuje na 13200 a vo výbave kde máš všetko podstatné je za 15. A je v pomere cena výbava jasne lepší ako Ceed. A ak chceš turbo a nie trojvalec čo je pri rozjazdoch vykapaný, tak rozdiel oproti Octavii(kombi vs kombi) je 3200 EUR.
simson33
Skoro ve všem se mi Fabie líbí více než i20, ale pak tady máme u auta takový malý detail, kterým je motor. A tady jednoznačně (pro mě) boduje Hyundai, protože má už v základu ČTYŘVÁLEC (!!!). Docela mě pobavilo, že se tato informace nikde v článku neobjevila. Asi náhoda... >😁
jirkavastl
takový to normální auto pro manželku do práce, na nákupy a aby s dětma vyjela někam do přírody 😄 hyundai ví kam má mířit
rohYpnol
"Proč si vybrat novou i30? Protože není důvod ji nechtít"
Myslím, že to je hodně charakteristické pro dnešní Hyundai. A za mě je to setsakra málo :-! :-!
Myslím, že to je hodně charakteristické pro dnešní Hyundai. A za mě je to setsakra málo :-! :-!
Tak potom ako mi odpovieš na otázku prečo si vybrať VW?
Proste pragmatické značky sa predávajú veľmi slušne.
Proste pragmatické značky sa predávajú veľmi slušne.
Filalák
to bych stary klidne koupil, kam se hrabe fabie a nebo ten nepovedenej vrzajici rapid, hyundai dava pekne skodovce na zadek >😁
Ale jinak líbí. Velmi nadčasová i20, i když interiér by FL taky zasloužil. Cenově to ale žádná hitparáda není. Ve srovnání s konkurencí vlastně nevím, proč bych měl jít pro i20...
nie je chyba ze je to hyundai.... je chyba ak clovek prave kvoli tomu auto nekukne... ak kukne a zapaci sa mu tak nie je problem.. ved jazdi ich uz hodne... :yes: