Ekonomika
martinDD
A kde prosím ťa ten výkon na SR cestách taký potrebuješ ? Kde ti nestačí neakých 70 - 80 kw / tona ? Kedy a kde ťa neaká Audi A6 2.0 tdi 140 kw obmedzovala ? Jazdíš na cestách či v počítačovej hre ?
Šimpanz
Smysl to má úplně stejný jako všechny 520d, E220d nebo S90 D4. Navíc ti to nikdo nenutí a pokud chceš pořádnou motorizaci, tak stačí skočit do RS6. Takové E 200d se 110 kW se prodává velmi dobře, taxikáři a různé hotelové služby se o takovou konfiguraci, která se vejde pod mega mohou strhat.
Anonym
No, bohužel máš z části pravdu.
Nové značení motorizací u Audin je strašný.
Nové značení motorizací u Audin je strašný.
kuny
pamatuju doby, kdy se do audi 100 daval mj. 2,5l tdi (asi sestivalec), coby vrcholova naftova motorizace. myslim, ze 150kW/400Nm bude na zaklad kazdopadne velmi slusna motorizace a auto pojede jak z praku.
3_diamanty
si pyta uz aspon 6 valec... a nech uz je doba akakolvek .. istu hranicu podliezat v niektorych segmentoch za mna nadalej nejde ... rovnako asi tiez nikto nechce 4 valcoveho rollsa alebo hurracan ci Gecko .. takze za mna tu uz pri tejto sume nemoze byt pre solvetneho zakaznika problem zvolit nejaky dostojny 6 valec ... to potom ak na to ten "milionar" nema tak moze ist radsej do A4 alebo A3 ... lebo tam 4 valce mi pridu v poho :yes:
Vrrrr
Ano, je to tak. Stojim si za tym, co som povedal, aj ked tebe sa to nemusi pozdavat. Aj keby si mal totozne auta, nazor sa moze lisit. Tak ako ladenie aut. Mne robil M2 Robert Senkyr, je tam vymeneny podvozok, brzdy, diferak, sedacky, vykuchana, poloram atd. Napriek tomu si dovolim tvrdit, ze M550i je na beznej ceste, viac predimenzovana, ako aj upravena M2, s ktorou dam slovakia ring za 2.25.1. Myslim, ze kazdy kto sa aspon priblizi s cestnym beznym autom ku hranici 2.30 tusi o com vravim. Rozdiel je v tom ako to auto vnimas, tej M2 vykon bude chybat vzdy, dovodom je, lebo je na okruhu. Na ceste vnimas rychlost neporovnatelne intenzivnejsie v M2. Neizoluje od diania vonku. Je to moj nazor. A o takychto mototroch si dovolim tiez tvrdit, ze su vysledkom dokryvenej evolucie. Priznam sa, nemam rad diesel, ale aky vyznam ma 1.0 TSI v Golfe. Aj priatelka, motoristicky abstinent vravi, ze toto by si nikdy za svoje peniaze nekupila. Politika firmy, jej to proste nadelila. Na obhajobu teda dodam, ze po meste sa este ako tak da.... Karoval si niekedy taketo auto? Ved to je tyranie. To iste plati aj pre nejaky downsizing typu v X5. Trpi motor a aj vodic. Ale moze to byt typ cloveka, co to nevidi/nevnima a potom je vsetko v poriadku...., ked to tak vsetci chcu, tak hura montovat 1.4 do A6, ved trh urcuje, co znacky ludom dodaju. Kedysi som mal Hilux, tuzil som po Amaroku, ale bol iba s 2l motorom. Ak si to niekedy skusil, tak mi musis dat za pravdu, ze je to tyranie. Ked mi asi 5 krat v lahkom terene zdochol motor (na predvadzacke), tak sme obaja aj s predajcom uznali, ze toto este nie. Teraz ten 3l,..., to je ina kava. Dobre, aby sme boli demokraticky cisty, tvoj nazor ti neberiem. Nechcem sudit na com jazdis, moje skusenosti su taketo. A je jedno ci je to Audi, BMW, MB, oblubenu znacku so 100% preferenciou nemam.
Vrrrr
OK, moj nazor je, ze je to velmi poddimenzovane a ktokolvek, kto tem motor vnima to musi citit. Takze co uz. Je urcite vacsina ludi, ktora to vobec neriesi. A popravde, plati to aj pre ine znacky, presne ako pises.
white label
Viz 00:53
A kolik je to let? Letos v lednu tomu bylo 28 let, kdy přišlo tohle první koncernovwé TDI (R5/2,5).
První R5 2,5 TDI/88kW se objevilo v A100/C3 v lednu 1990 a R5 2,5 TDI/103kW přišlo v A6/C4 v říjnu 1994.
A kolik je to let? Letos v lednu tomu bylo 28 let, kdy přišlo tohle první koncernovwé TDI (R5/2,5).
První R5 2,5 TDI/88kW se objevilo v A100/C3 v lednu 1990 a R5 2,5 TDI/103kW přišlo v A6/C4 v říjnu 1994.
white label
Šestiválec to nebyl určitě, v Audi 100 to byl 2,5 R5 TDI, poprvé v Audi 100/C3, kde měl 88kW a následně v Audi 100/C4 85kW (oxid kat. + redukce NOx recirkulací výfuk. plynů). V A6/C4 měl 103kW (stále R5) a až v A6/C5 přišel V6 TDI s výkony 110/114/120 a 132kW.
kuny
ale tak jisteze to byl trochu jiny svet. koukal jsem na nemeckou wikipedii a posledni A100 (do roku 1994) mela to vrcholne tdi pouze 85kW (103 kW az s nastupem A6). benziny zacinaly na 74kW a vrcholem byl sestivalec 2,8l 128kW (pominu li model S). to auto urco vazilo mene, ale jistojiste to nebyla polovicka. svet se zmenil od te doby dost, ale 150kW jako zakladni motorizace mi prijde jako velmi solidni hodnota, myslim, ze se jizdni projev bude podobat memu 140kW passatu, s kterym jsem hrave stikou v rybnice (jisteze v tom rybnice jsou i vyrazne vetsi stiky 😉 ). a ano, asfalt to trhat nebude, to asfalt bude trhat gumy, kdyz na to trochu slapnes. obzvlaste kdyz to ma jen jednu hnanou napravu 😉.
webpaja
No krásně jsi se tu odkopal, auta si kupuj jaká chceš, osobní vystupování ale nekoupíš 😉
(M550i je moc a upravená M2 ne, achjo.... ;-\ )
(M550i je moc a upravená M2 ne, achjo.... ;-\ )
webpaja
KOlik to auto vážilo, co plnilo za emise. 2,5TDI byl pětiválec, měl 85 nebo 103kw tuším.
Ale to je let!
Ale to je let!
Machýrek
Neuveritelny. Sousedka, co byla pred deseti lety starsi nez ja, je porad starsi nez ja, divny co?
Machýrek
Chapu kdo si tohle koupi. V dobe, kdyz jsem mel M550d, jsem si na dlouhy cesty po evrope bral 520d, protoze tech par km v nemecku mi za to nestalo a vsude jinde mas smolika, navic jela za pulku, tak na jednu nadrz nebyl probem ujet 1.100 km.
Prasit se da bezpecne jen v Cesku, tady ma silny auto smysl, jses tu doma a vis co si kde muzes dovolit. Na nepratelskym uzemi ten vykon nevyuzijes.
Prasit se da bezpecne jen v Cesku, tady ma silny auto smysl, jses tu doma a vis co si kde muzes dovolit. Na nepratelskym uzemi ten vykon nevyuzijes.
martinDD
Až na to že tie dnešné 4 valce deklasujú na cestách 10 ročné 6 valce pri ktorých každý hovoril o nezastaviteľnej dynamike.
topten
ctyrvalec ma A6 uz davno, mozna, ze ho mela vzdy, v minule verzi napr 2.0tfsi, dokonce i s 1.8tfsi
Šimpanz
U Audi určitě ne, ti tento výkon dlouhodobě vykrývají šestiválcem. U VW je to podle mě jenom otázka homologace, v Tiguanu už je homologovaná verze, v Passatu ještě homologovaný není. Je to stejný motor jak byl, tedy bez baterek a bez motorgenerátoru. Stejně tak se s ním počítá v Kodiaqu. Tento 2.0 TDI s baterkami se má objevit v nové generaci Golfu, potažmo Octavie laděný v pásmu od 100kW do 150kW. 1.6 TDI snad kopnou ze skály.
kesumb
Nevíš náhodou jestli se počítá s nějakým nástupcem 176kW BiTdi taky s nějakým startér-generátorem-pomocníkem či jak to nazvat? Protože BiTdi se z nabídky Passatu nějak vytratilo..
martinDD
A kde sú príspevky ako to bude slabé , ako tomu dá nafrak 15 ročná e46 328 ( ak ešte jazdí )
Šimpanz
Jedno turbo, motor vychází ze současné jednoturbové EA288, má baterky a motorgenerátor.
speedfred
R4 ako základ prečo nie,keď máš aj na výber plnotučné motory. Asi kvôli predajom do fleetu
Hittman
mne zajímalo, zda má jedno či dvě turba..
Také překvapuje, že nasazují 4válec jako základ do A7, abych pravdu řekl, ani nevím, zda v minulé generaci něco takového vůbec bylo..
Také překvapuje, že nasazují 4válec jako základ do A7, abych pravdu řekl, ani nevím, zda v minulé generaci něco takového vůbec bylo..
Anonym
Jeden myslel a prd věděl. 😄
Minimálně benály byly R4.
Ale je jich jako šafránu.
Minimálně benály byly R4.
Ale je jich jako šafránu.
webpaja
Tak, že to nebude žádný trhač asfaltu je fakt a je to pouze FWD, takže oproti M-B, BMW, Jagu takový plebs.
Vrrrr
chce se mi blejt 😊, urcite bude mat aspon 4 a pol hviezdy ako vsetky auta 😄 😊, ako si toto moze niekto dobrovolne kupit v zivote nepochopim, tak ako nikdy nepochopim ako si niekto dobrovolne kupi 3valec 1.0 TSI. Priatelko to dostala ako firemne auto a mozok mi to nevie zobrat a premyslam, preco si toto niekto kupi, normalne za svoje peniaze domov...., no dobre, asi vedia co robia. Iba som kratkodobo vzplanul...., ved ludia co sa vozia v kiach a fabiach a tak podobne, asi az tak daleko nepresadnu, a ked uz niekto sedla napr Passat, alebo A4, a presada do A6 (skoro premie), tak toto asi naozaj nebude chciet. A ak to aj v soku zo skoro premie kupi, tak do pol roka si hodi maslu, ze aku blbost to spravil. Kedysi davno som skoro kupil Touareg 150kW, so 6 valcovym motorom, ale po odskusani normalneho motora som sa chvalabohu rozhodol pre 180kW, Ked som presadal do X5 s 230kW tak sa mi zdalo, ze Touareg ledva dojde na srotovisko a teraz v M550i mi pride, ze to uz je na normalny zivot aj trocha moc. No ale toto je opacny a este vacsi extrem. Pre kritikov mojich aut, za tie SUVcka sa ospravedlnujem, na normalne vyblaznenie sedlam aktualne dost upravenu M2. A ano, SUV su p...a. Ale strasne vsestranna, aj za cenu straty komfortu to urcity zmysel dava. Toto mi nedava zmysel vobec ziadny, ako somrak co si oblecie pekne saty.
Mali to nazvat audi a6 40tdi super iSpeed performance extra clean 9000
Aspon by kazdy vedel, ze dostava tu plnu hodnotu za svoje peniaze