Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi vyrazilo s chystaným SUV e-tron na Pikes Peak. Proč jelo z kopce a ne na slavný vrch?

5 komentářů

kalousek
Jo s tou rekuperací pomocí kotoučových brzd jsem se taky pobavil >😁 Pan redaktor je šprýmař.
Legrační je i informace o rekuperačním brzdném momentu 300 Nm, když běžná kotoučová brzda snadno dosahuje tisíce nebo i desítky tisíc Nm. (Pokud se tím myslel brzdný moment motoru, tak samozřejmě bez udání převodového poměru je to také celkem zbytečný údaj.)

A ještě jedna zajímavost - pokud jsou motory schopné dávat 265 kW po dobu jedné minuty, proč je maximálka pouhých 200 km/h ?
Avatar - Zetti
Zetti
Moc zalezi na tom jak se slape na plyn, muze se to lisit o desitky i stovky procentnich bodu.
Avatar - Zetti
Zetti
Ale budou se vyuzivat, zadna rekuperace nezastavi auto uplne. Pri dojizdeni napriklad do krizovatky rekuperace "vadne" a musi se slapnout na brzdu
wakogi
Otazkou jak to bude s rezivenim kotoucu. Pokud se nebufou vyuzivat, po nekolika denich destich budou rezave , cimz se jejich akutni ucenek snizi, a odolnost desyicek pujde rapidne dolu.
Niemand
Tak som sa síce nedozvedel, koľko percent z energie minutej na výjazd sa následne rekuperáciou vrátilo, ale zato som sa dozvedel, že brzdenie kotúčovou brzdou je spôsob rekuperácie.