Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAudi vyrazilo s chystaným SUV e-tron na Pikes Peak. Proč jelo z kopce a ne na slavný vrch?
5 komentářů
wakogi
Otazkou jak to bude s rezivenim kotoucu. Pokud se nebufou vyuzivat, po nekolika denich destich budou rezave , cimz se jejich akutni ucenek snizi, a odolnost desyicek pujde rapidne dolu.
Ale budou se vyuzivat, zadna rekuperace nezastavi auto uplne. Pri dojizdeni napriklad do krizovatky rekuperace "vadne" a musi se slapnout na brzdu
Legrační je i informace o rekuperačním brzdném momentu 300 Nm, když běžná kotoučová brzda snadno dosahuje tisíce nebo i desítky tisíc Nm. (Pokud se tím myslel brzdný moment motoru, tak samozřejmě bez udání převodového poměru je to také celkem zbytečný údaj.)
A ještě jedna zajímavost - pokud jsou motory schopné dávat 265 kW po dobu jedné minuty, proč je maximálka pouhých 200 km/h ?