Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Audi TTS na českém trhu: Coupé za 1.273.300,- Kč, Roadster je o 100,-Kč dražší

12 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Súhlas, ja by som tiez TTS neodpisoval. A treba si uvedomit, ze 2,0 R4 Turbo - 200 kW je konkurentom pre 3,0 R6 - 195 kW, nie pre 3,0 R6 Twinturbo - 225 kW(to uz je zase iná liga).
figurka
S2000 dobrá volba, jenže v případě Audi jde o novinku a S2000 už se nějaký ten pátek nedělá. A vůbec by se u Hondy už mohli konečně probrat u udělat zase nějaké vyjímečné sportovní auto hodné jejich jména.
Avatar - riderhenry
riderhenry
Dle meho nazoru neni na Z4 nic uzasneho. Design vynechame, nekomu se libi, jinemu ne. Ale zbytek? Lidi si to koupi kvuli tomu, ze to je BMW, nebo mozna dobremu motoru. Ale hodna S2000 ma motor lepsi, je hezci a mnohem sportovnejsi. Krom toho stoji ted nejakych 900 000. Takze neni co resit. TT je auto pro metrosexuali. Jak BMW tak Audi bude vzdycky horsi na sportovni svezeni, dokud budou delat tak "dobre" vybavena auta, ktera jsou tezka.
presne, 130i coupe neexistuje (co vlastne sakra neviem preco), ale ked nie, tak aj 135i by fakt slo
Jo...stačila by...někdy je člověk na diskuzi hodně rozežranej a třílitr od BMW se mu zdá málo 😄
MikyJ
Tak myslim, ze porovnani se Z4 tohle audi nesnese. Myslim, ze lidi co si pujdou pro Z4 v zivote nenapadne koukat po audinach, ale je to jen muj nazor. Ja bych teda TTS do vyberu urcite neradil a ikdyz Hemluty nemam rad, tak pri vyberu z techle dvou bych nevahal ani minutu a utikal pro Z4M 😄 samo v coupe
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, s tím přiřazením soupeřů to není jednoduché, i když nevím, jestli se někdo bude mezi těmito auty rozhodovat. Ale obecně, 135i jsem nejel, ale 35i v různých autech ano, svůj názor na ten motor jsem už několikrát napsal. Mě prostě více oslovuje 3,0i. A jestli bych bral TTS nebo 135i nevím, záleželo by asi i na převažujícím druhu používání. Na druhé straně, jel jsem vloni s S3kou, která měla verzi haldexu jež se údajně měla dostat právě do TTS, a bylo to podvozkově velmi působivé auto. Přesto bych ale raději vzal zadokolku, ale to je jen moje volba, a čistě řidičská, z hlediska designu mají jak 1-er kupé tak TT co do sebe. Z těch dvou aut by mě asi nejvíc oslovila 130i kupé se samosvorem. >😁 😉
mě se čtyřková řada nelíbí, takže jsem si jí vymazal záměrně z databáze 😄. že je 1 v coupé níž než TT bych netvrdil, jsou to zpracováním jiná auta, ale já mluvil čistě o řidičském zážitku za danou cenu. nebo mě chceš udivit a říkáš, že bys bral TTS a ne 135i Coupé? Ani po tom, co sis přečetl test z minulého týdne? :-! 😉
Avatar - Dinar
Dinar
BMW proti TT staví Z4, 1-er je níž, tahle malá kupé Z nebo TT, když mají ospravedlnit svou průměrnou cenu, nemůžou mít základní model za 650 jako má 1-er. Ale u TTS bude v přiřazení adekvátního konkurenta problém, Z4 3,0i na něj stačit nebude, Z4M ho zase roztrhá na kusy, snad má být i nějaké TTRS, pak snad. 😉
Avatar - iudex
iudex
>😁 metrosexuáli by volili Audi >😁
Za tu cenu? 135i Coupé a Audi se může jít vycpat...nebo spíš nagelovat. 😉 :-!
Avatar - iudex
iudex
Nominálne údaje sú vskutku posobivé, bol by som velmi zvedavý na bezprostredné porovnanie s priamym konkurentom s úplne odlisnou koncepciou: BMW 130i.