Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
berka
Největší hmotnost v porovnání s konkurencí + nepříliš povedený motor, který nemá zrovna nízkou spotřebu ani v jiných modelech a nemá nijak zvlášť vysoký točivý moment = nepřesvědčivý jízdní projev za dost peněz.
Hittman
všichni z těch trivalcu pokakali... 😒
Tříválce chápu, ale jen tady >😁
[odkaz]
[odkaz]
Zvážils verzi = že si ÚPLNĚ mimo? 😄
Nebo myslíš že mimo je [odkaz] 😉
Docela mě zajímá jak to se vidíš >😁
Nebo myslíš že mimo je [odkaz] 😉
Docela mě zajímá jak to se vidíš >😁
Ada je zase tady
tím víc Adidas... :no:
Arese
Kona je opravdové designové peklo, výsledek designové bezradnosti a zoufalství. Méně by bylo mnohem více, pánové designéři,takhle to auto vypadá jako výsledek snažení nějakého vesnického tunera! >😁
Vypadá to jako kdyby Schreyer nechal vnější design na nějakém ambiciózním korejském stážistovi. Ale že to prošlo až do výroby, tak to fakt nechápu. Asi při schvalování museli být všichni sjetí.
LuCZiano
Dokud nevyřeší servisy a prodejní místa, tak o Hyundai nemá cenu vůbec přemýšlet. Na Vysočině termín nejbližšího možného objednání za 2 a půl měsíce... hoši tak to jděte pěkně do ...ele
Servis je žiaľ problém aj u značiek čo majú servis na každom rohu. Ak potrebuješ niečo zložitejšia ako výmenu oleja, tak si počkáš pokojne aj mesiac. Čo pri závade ako chybne senzory pre ESP poteší.
traveldrive
To aký diletant mohol vymyslieť niečo také? Dizajn tohto auta je prvoplánový a neskutočne hnusný.Dnešní fabrickí dizajnéri robia svojmu remeslu len ostudu. Česť nemnohým výnimkám.
Věc pohledu. Já je potkávám, a mě se teda líbí. A marná sláva, řekl bych, že i když to SM asi moc nešlo pod vousy, podle testu je to velice povedený auto.
Mne nie. Dizajn auta je nesúrodý, jednotlivé partie akoby navrhovali rôzni ľudia a pre rôzne autá, a potom to niekto len zlepil dohromady.
Celkovo sa vyznačuje poslednou módou silne vypuklých blatníkov s masívnym oplastovaním a prekombinovanou prednou časťou v snahe čo najviac zaujať.
Spredu je zrejmá inšpirácia Citroenom, ako tu ostatne už niekto spomenul. Štylistických markánt je vpredu priveľa, už osemuholníková maska ponúka na prvý pohľad niečo nové. Minimálne divná hranatá štrbina nad ňou a zbytočné slepé mriežky aj zvislá štrbina pod hlavnými svetlometmi sú na aute naviac a zbytočne kazia jeho vzhľad. Neviem, či biely fliačik utopený v plaste po stranách svetlometov je obrysovka alebo nie, každopádne tiež pôsobí silne rušivo.
Vzadu je to podobné, štíhle svetlá pod oknom pôsobia dynamicky, tie spodné v čiernom plaste sú ako z cigánskeho kolotoča, prekombinované a gýčové. Elegantnú líniu rámu bočných okien ruší a kazí plastová lišta, ktorá pokračuje až k oknu piatych dverí, nechápem, prečo ju natiahli od piatych dverí až k bočnému oknu.
V interiéri je to o niečo lepšie, aj keď to tiež nie je žiadny výkrik dizajnérskeho kumštu. Ale oceňujem aspoň červené prvky, ktoré interiér oživujú, a napríklad aj červené bezpečnostné pásy. Naopak, palec dolu za tmavý strop, ten patrí tak do športiaku a nie do auta na každý deň.
Auto môže byť technicky podarené, ale dizajnom určite nenadchne.
Celkovo sa vyznačuje poslednou módou silne vypuklých blatníkov s masívnym oplastovaním a prekombinovanou prednou časťou v snahe čo najviac zaujať.
Spredu je zrejmá inšpirácia Citroenom, ako tu ostatne už niekto spomenul. Štylistických markánt je vpredu priveľa, už osemuholníková maska ponúka na prvý pohľad niečo nové. Minimálne divná hranatá štrbina nad ňou a zbytočné slepé mriežky aj zvislá štrbina pod hlavnými svetlometmi sú na aute naviac a zbytočne kazia jeho vzhľad. Neviem, či biely fliačik utopený v plaste po stranách svetlometov je obrysovka alebo nie, každopádne tiež pôsobí silne rušivo.
Vzadu je to podobné, štíhle svetlá pod oknom pôsobia dynamicky, tie spodné v čiernom plaste sú ako z cigánskeho kolotoča, prekombinované a gýčové. Elegantnú líniu rámu bočných okien ruší a kazí plastová lišta, ktorá pokračuje až k oknu piatych dverí, nechápem, prečo ju natiahli od piatych dverí až k bočnému oknu.
V interiéri je to o niečo lepšie, aj keď to tiež nie je žiadny výkrik dizajnérskeho kumštu. Ale oceňujem aspoň červené prvky, ktoré interiér oživujú, a napríklad aj červené bezpečnostné pásy. Naopak, palec dolu za tmavý strop, ten patrí tak do športiaku a nie do auta na každý deň.
Auto môže byť technicky podarené, ale dizajnom určite nenadchne.
Design je skvělý, rozhodně pak chvályhodnější, než tisící iterace "Audi s šikmýma očima". To auto prostě není nuda, což je v dnešní době super.
Drvivá väčšina áut "nie je nuda", a pritom ich dizajn za veľa nestojí. Byť iba nápadný albo "aby to nebola nuda" je sakra málo.
Tady se neshodneme. Pro mě je naopak většina aut v dnešním provozu nudná, tak jsem rád za zpestření v podobě Kony, Cactusu, C3... Je to veselé, jiné, rozpustilé. Pro děti mého typu naprosto ideální.
Cactus, teda skôr jeho prvú generáciu beriem, to bol v bežnej automobilovej šedi unikát, ktorý sa dá nazvať aj nápaditým, aj pekným. Všetko po ňom je už len odvar. Niečo podobné, ako keď Peugeot prišiel s dizajnom modelov 206 a 307. Tie zaujali, čo prišlo hneď po nich, už zďaleka tak nie.
Dnešné autá sú buď nudné, alebo škaredé, tých druhých je viac, alebo majú obidve vlastnosti zároveň. Našťastie aj pár výnimiek sa nájde, ale Kona medzi ne určite nepatrí.
Dnešné autá sú buď nudné, alebo škaredé, tých druhých je viac, alebo majú obidve vlastnosti zároveň. Našťastie aj pár výnimiek sa nájde, ale Kona medzi ne určite nepatrí.
OK, prostě se ti Kona nelíbí. Mně jo, s tím to můžeme uzavřít.
Škaredá auta... tam řadím asi jen aktuální produkci Mercedesu. Já fakt nemám rád rozteklé nanuky.
Škaredá auta... tam řadím asi jen aktuální produkci Mercedesu. Já fakt nemám rád rozteklé nanuky.
Ne, design auta je svérázný. Což za mě jednoznačně + :-!
Aj Prius je svojrázny, aj Ssangyongy boli zväčša svojrázne, Renaulty Koleos, Vel Satis a Avantime boli svojrázne, Fiat Multipla, Nissan Leaf alebo Juke takisto. A koľko kritiky zožali. Pritom dizajnom väčšine z vymenovaných nesiaha tento Hyundai ani po členky.
Keby sme mali jazdiť len na tom, čo odklepne sídlisková komisia konzervatívnych občanov, tak tu všetci jazdíme na oktáviách. Čo je takmer realita ale našťastie nie úplne.
Kto komu siaha dizajnom kam je čisto tvoj subjektívny názor. Ak niekto chce konzervatívny crossover, môže ísť po stonic, kto chce výlet mimo hlavného prúdu, má tu preňho koncern H/K konu. V rozmanitosti voľby je krása voľného trhu.
Kto komu siaha dizajnom kam je čisto tvoj subjektívny názor. Ak niekto chce konzervatívny crossover, môže ísť po stonic, kto chce výlet mimo hlavného prúdu, má tu preňho koncern H/K konu. V rozmanitosti voľby je krása voľného trhu.
Vidíš to príliš jednoducho. Svet nie je čiernobiely a dizajn sa nedelí iba na konzervatívny a ten druhý. Ale môže vzniknúť ten dojem, pretože práve tá rozmanitosť voľby, ktorú spomínaš, v realite chýba.
Ano, a všechny tyhle vozy za design u mě mají + (až na Ssangyong, ale tam je třeba vnímat, pro které trhy je určen). Jinak dnešní Ssangyong u mě taky boduje. Škoda, že se u nás v CZ neprodává.
Rubb
Ten interiér má šílené plasty. Říkám si "ok v této kategorii jde i o cenu" a pak na mě vybafne cena v rozpětí 400-700k >😁 To jako really??? To se mám dívat na ten recyklovanej hnus v interiéru za dejme tomu 600k i víc? To si dělaj pr.del 8-s
Přesně tak. Interiér odpovídá možná v cenové úrovni do 300t., tam s tím nemám problém. Ale 700t. za takovýto "papír" ? Se vážně někdo zbláznil 8-s :-!
To samé robí napr. aj Škoda, alebo hoci Mercedes v nižších triedach.
Ne, naopak. Interiéry těchto značek v základu působí bídně, naopak až s příplatky a v dražších verzích vypadají k světu.
Interiéry korejců vypadají v základu s ohledem na cenu snesitelně, a naopak v s rostoucí cenou začínají působit neadekvátně. Viz Kona. za 300t. asi ok, za 450t. dejme tomu. Ale takovýto interiér za 700t.? To vážně někdo upadl na hlavu >😒] :-!
Interiéry korejců vypadají v základu s ohledem na cenu snesitelně, a naopak v s rostoucí cenou začínají působit neadekvátně. Viz Kona. za 300t. asi ok, za 450t. dejme tomu. Ale takovýto interiér za 700t.? To vážně někdo upadl na hlavu >😒] :-!
Ozzman
Mám trochu jinou zkušenost s tímto motorem, i když byl v jiném Hyundai. Jezdil jsem s ním v I30 fastback. Co bych motoru rozhodně nevytýkal by byl zvuk, spíše než nepříjemný bych ho označil za žádný. Auto vyšší třídy, než testovaná Kona je asi lépe odhlučněno a v nízkých otáčkách o motoru není ani slechu i při velmi slabém rádiu, při akceleraci tam kdes vepředu něco vrčí....
Motor pak pocitově moc netáhne ( srovnatelný 1.0EB je rozhodně agresivnější, ostatní srovnání nemám), ale nejede to zle a když bych nevěděl, že je pod kapotou malý tříválec, asi bych s takovým autem zvládl žít, je to průměrná motorizace, která nebude brzdou provozu. Možná má i30 jinak poskládanou převodovku, než testované auto.. nevím.
Co mne ale trochu zděsilo, byla spotřeba, kdy u mnou jezděného kusu svítil průměr 11l >😁 Nutno podotknout, že to bylo testovací auto, které každý drtil, co to šlo... i já >😁
Obecně nová generace Hyundai je obrovský krok dopředu a jak mi jejich marketing vadí, tak produkt jako takový mne ta i30 velmi mile překvapila, jak jízdními vlastnostmi, tak interiérem, zpracováním, materiály i grafikou přístrojů.. je to už dospělé auto, plně konkurenceschopné mainstreamu.
Motor pak pocitově moc netáhne ( srovnatelný 1.0EB je rozhodně agresivnější, ostatní srovnání nemám), ale nejede to zle a když bych nevěděl, že je pod kapotou malý tříválec, asi bych s takovým autem zvládl žít, je to průměrná motorizace, která nebude brzdou provozu. Možná má i30 jinak poskládanou převodovku, než testované auto.. nevím.
Co mne ale trochu zděsilo, byla spotřeba, kdy u mnou jezděného kusu svítil průměr 11l >😁 Nutno podotknout, že to bylo testovací auto, které každý drtil, co to šlo... i já >😁
Obecně nová generace Hyundai je obrovský krok dopředu a jak mi jejich marketing vadí, tak produkt jako takový mne ta i30 velmi mile překvapila, jak jízdními vlastnostmi, tak interiérem, zpracováním, materiály i grafikou přístrojů.. je to už dospělé auto, plně konkurenceschopné mainstreamu.
No vidíš, a podle mě je současná generace materiály krok špatným směrem a za VW/Škoda, Opel, a Ford výrazně zaostává.
Co mi ale na současných generacích obecně vadí především, je bezcharakternost. Pravda, to zrovna není případ Kony, kde je charakter naopak svým způsobem na obtíž >😁 >😒]
Ne že by Kona nebyla zajímavá, ale směr a styl se úplně rozchází s i30, i20, i10...
No a PR a marketing Hyundaie, to je samostatná liga >😒] >😒]
Co mi ale na současných generacích obecně vadí především, je bezcharakternost. Pravda, to zrovna není případ Kony, kde je charakter naopak svým způsobem na obtíž >😁 >😒]
Ne že by Kona nebyla zajímavá, ale směr a styl se úplně rozchází s i30, i20, i10...
No a PR a marketing Hyundaie, to je samostatná liga >😒] >😒]
No, nevím, s čím to srovnáváš ty, ale já mainstream docela sleduju, jezdím, zkouším už delší dobu. Zrovna korejcemi jsem občas jezdil od dob prvního Ceedu/i30, přes druhou generaci a nyní i tuto poslední. S každou generací Korejci dobíhají Evropu.
Ať už je to Kia Optima či Sportage, nebo právě ta nová i 30, tak až s touto generací se opravdu nemusí stydět za interiér. Z aktuálních modelů, které jsou plastové je to za mne hlavně Tucson (tedy byl zezačátku výroby, nevím, jestli neprodělal plastiku) a i oproti aktuální Sportage je horší a dále i 20tka, zase proti Riu horší volba.
Bezcharakternost beru, i30 na obyčejných kolech jako kombik vypadá jak šedá myš, Fastback je zajímavý, ale také chce trochu vyšší výbava, naopak i30hatch ve vysoké výbavě není zlý.
PR - to taky nekomentuju 😄 Ale díky českému zastoupení nechci auta automaticky pranýřovat i za jejich kvalitu.
Ať už je to Kia Optima či Sportage, nebo právě ta nová i 30, tak až s touto generací se opravdu nemusí stydět za interiér. Z aktuálních modelů, které jsou plastové je to za mne hlavně Tucson (tedy byl zezačátku výroby, nevím, jestli neprodělal plastiku) a i oproti aktuální Sportage je horší a dále i 20tka, zase proti Riu horší volba.
Bezcharakternost beru, i30 na obyčejných kolech jako kombik vypadá jak šedá myš, Fastback je zajímavý, ale také chce trochu vyšší výbava, naopak i30hatch ve vysoké výbavě není zlý.
PR - to taky nekomentuju 😄 Ale díky českému zastoupení nechci auta automaticky pranýřovat i za jejich kvalitu.
Nejde o to, že by i30 vypadala blbě. Jde o to, že současná i30 vypadá jako klon jiných vozů a vyjma přídě naprosto postrádá vlastní charakter. Kdyby předchozí model byl stejný, nebudu nic moc namítat. Ale předchozí i30 byla jednoznačný Hyundai se vším všudy. Ok, někomu nesedla, ale byla to i30.
Současná i30 je mix Golfu VI (zezadu), P308 (přední sloupky), Cerata (boční profil) a možná i dalších. Kombi pak přidává boční profil MB CLS kombi.
Současná i30 je mix Golfu VI (zezadu), P308 (přední sloupky), Cerata (boční profil) a možná i dalších. Kombi pak přidává boční profil MB CLS kombi.
S tímhle se nedá nesouhlasit, vždy mi byla po chutí více Kia, která je dle mne i v interiéru v každé generaci o trochu dál, než Hyundai i přes to, že je to vlastně jeden koncern. O Kie bych i uvažoval při koupi, ale nyní pro mne nemá co nabídnout, Ceed je malý a starý a Optima zatím drahá i jako ojetina a je jich málo, navíc ji chybí dvoulitrový diesel.
Nový Ceed 😉 Jinak asi bych to řešil stejně. Proti i30 jako autu nemůžu z pohledu prvomajitele nic moc namítat (až na ten interiér... ale dejme tomu, je snesitelný/ i když je konkurence lepší). Ale koupit i30 s jejich PR? To fakt NE >😒] 😉
Jinak ale moji známí mechanici před korejskou rejží varují. Jsou to prostě spotřební krámy dělané na 150t. a pak do šrotu. Šetří se na nich na všem, co není vidět na první pohled 8-s :-!
Jinak ale moji známí mechanici před korejskou rejží varují. Jsou to prostě spotřební krámy dělané na 150t. a pak do šrotu. Šetří se na nich na všem, co není vidět na první pohled 8-s :-!
Mno většinou ty mechanici vědí velké kulové.Jen něco papouškují....stále dokola. Prostě dělníci.....ano nic není dokonalé, ale takhle to není. Najeď si na Hyundai v bazarech a podívej se na nájezdy aut, třeba ti to docvakne. 😉
Holt k Hyundai ND dílům, mají mechanici horší přístup, je i mneší druhovýroba, nejde ojebávat, v prodejích a opravách.... Ano, některé věci mají i drahé, ale tak jak jsi to napsal , to fakt není.
Holt k Hyundai ND dílům, mají mechanici horší přístup, je i mneší druhovýroba, nejde ojebávat, v prodejích a opravách.... Ano, některé věci mají i drahé, ale tak jak jsi to napsal , to fakt není.
Charakter resp. vlastnosť (tieto motory totiž žiaden charakter nemajú 8-s ) týchto maloobjemových oturbených motorčekov je: do 2000ot/min mrtvo, potom odrazu výbuch všetkého čo v tom motorčeku je, aby následne pri 3500-4000ot.min opäť umrel :yes: :yes:
Pre mňa do mesta s manuálnou prevodovkou sú takéto agregáty maximálne nepohodlné, pretože dávkovanie resp. regulovanie ich krútiaceho momentu je otravné a nepohodlné, naviac mapovanie plynového pedálu je schávalne od výroby nastavené veľmi citlivo v prvej tretine zatlačenia (pre klamlivý wow efekt).. čakať kedy sa to konečne uráči rozbehnúť aby následne v desatine sekundy sa to nafúklo ako zdutá koza a doslova nadvihlo predok auta, mi lezie dosť na nervy. A čo dlhé trate a medzimesto?.. tam to zas nemá celkový výkon a Nm pre bezpečné obiehania s rezervou. K čomu teda vyrábajú takéto mrdky? Osrať to
:-!
Pre mňa do mesta s manuálnou prevodovkou sú takéto agregáty maximálne nepohodlné, pretože dávkovanie resp. regulovanie ich krútiaceho momentu je otravné a nepohodlné, naviac mapovanie plynového pedálu je schávalne od výroby nastavené veľmi citlivo v prvej tretine zatlačenia (pre klamlivý wow efekt).. čakať kedy sa to konečne uráči rozbehnúť aby následne v desatine sekundy sa to nafúklo ako zdutá koza a doslova nadvihlo predok auta, mi lezie dosť na nervy. A čo dlhé trate a medzimesto?.. tam to zas nemá celkový výkon a Nm pre bezpečné obiehania s rezervou. K čomu teda vyrábajú takéto mrdky? Osrať to
:-!
Tak si jemně připlatíš na střední výbavu a koupíš si silnější motor 177 koní? 😉
Viz materiál o 1,2 PureTECH = 3 válce nejsou problém. Problém je nepovedenej motor = bez ohledu na počet válců
Shodou okolností sem poslední dobou měl možnost porovnat R3 1,2 PureTECH, R4 1,2T Toyota, R4 1.6 atmo a R4 1.8 atmo + elektromotor 60kW = rád si přečtu co bys místo toho chtěl ty 😄
Viz materiál o 1,2 PureTECH = 3 válce nejsou problém. Problém je nepovedenej motor = bez ohledu na počet válců
Shodou okolností sem poslední dobou měl možnost porovnat R3 1,2 PureTECH, R4 1,2T Toyota, R4 1.6 atmo a R4 1.8 atmo + elektromotor 60kW = rád si přečtu co bys místo toho chtěl ty 😄
rohYpnol
Kam jste dali oči. Jestli někde tihle korejci zaostávají, je to právě a především interiér. A nějaké barevné dekory to nezachrání.
Právě pro interiér se mi Kona i Stonic příčí. Ano, není to tragedie, ale je to slabota. Plasty jsou tenké, "papírové", laciné (lesklé, snadno poškrabatelné) a nevoní (laciné lepidla?)...
Nedávno tu proběhl test Vesty SW Cross a pokud se podívám na interiér Vesty a Kony, tak Vesta je v mnohém o kus dál. Což při cenové propasti je docela zarážející 8-s 8-s :-!
Právě pro interiér se mi Kona i Stonic příčí. Ano, není to tragedie, ale je to slabota. Plasty jsou tenké, "papírové", laciné (lesklé, snadno poškrabatelné) a nevoní (laciné lepidla?)...
Nedávno tu proběhl test Vesty SW Cross a pokud se podívám na interiér Vesty a Kony, tak Vesta je v mnohém o kus dál. Což při cenové propasti je docela zarážející 8-s 8-s :-!
Nechci se zastávat Hyundaie a třeba ještě u takové i20 bych ti dal i za pravdu, ale tohle je plně srovnatelné s mainstreamem... Vesta je o dost horší. Seděl jsem v obou autech.
Ne. Palsty v Koně (i30 taktéž) jsou prostě laciné jak jsem psal. Jestli to nevidíš, tak jsi slepý. Běž a sedni do FL Fiesty, Astry nebo Golfa a oproti i30/Kona si budeš připadat jak Čech na dovolené na Maledivách >😒] :-!
Já v těch autech seděl a v průměrné i30 jsem si připadal úplně stejně jako v průměrném Méganu, Oktávce, nebo Astře či Fokusu... On i Golf v nižší výbavě není zrovna švihák a stříbřenkou nešetří 😁. Můžeš těm autum vytýkat hodně, ale interiér se povedl, koneckonců to zaznělo i v mnoha testech a to i tady na ACZ.
Ne, právě interiér je hodný kritiky a právě mainstream mě nejvíc zajímá (a baví). Srovnání mám. Nevím, kam jsi dal oči :-!
Tady se asi nedohodneme... zrovna i 30 je hodně solidní, čekám, že nový Ceed bude ještě lepší.
Ne, nový Ceed opět zklamání. I když působí o něco lépe než nová i30 (více dekoračních lišt). Ale je to jeden z dalších interiérů, co vypadá lépe na fotce než ve skutečnosti.
Nevím, kupoval jsem novou i30 kombi ve výbavě Best of Style a předtím jsem prošel klasickej mainstream (Škoda Octa, Opel Astra ST, Megan Grandtour...) a plasty byly docela podobné, včetně "vůně" nového interiéru. Osobně bych za nejhorší co se týká interiéru považoval Opel Astra ST, kde mi plasty přišly méně kvalitní, hůř slícované a tvary palubky byly jak vlnobití (trochu jak předchozí i30). Renault byl v pohodě až na jednu "drobnost", kdy jsem bojoval s tím, že mě tlačil středový tunel (z tvrdých plastů) do pravého kolene a těžko se mi hledal posez, který by to eliminoval.
Škoda z tohoto pohledu klasika, plasty sice většinou tvrdé, ale bytelné a přesně lícované, bez výhrad. U i30 jsem to vnímal podobně, jen některé plasty jsou spíš takové polotvrdé, tak uvidím jak vydrží. Ale slícování bez problémů, nic nevrže nebo chemicky nesmrdí. "Tablet" sice trčí do prostoru, ale na jeho sledování je v ideální výšce, hodně se umístěním podobá novým Audinám.
Škoda z tohoto pohledu klasika, plasty sice většinou tvrdé, ale bytelné a přesně lícované, bez výhrad. U i30 jsem to vnímal podobně, jen některé plasty jsou spíš takové polotvrdé, tak uvidím jak vydrží. Ale slícování bez problémů, nic nevrže nebo chemicky nesmrdí. "Tablet" sice trčí do prostoru, ale na jeho sledování je v ideální výšce, hodně se umístěním podobá novým Audinám.
Středový tunel v Mégane souhlas.
Jinak Astra má jeden z velmi hodnotných interiérů. Navíc Opel má výborná sedadla.
Podívej se jinam než horní část palubky (obložení sloupků A, B, C, středový tunel... Zde jsou plasty u hundaie tenké, lesklé, snadno poškrabatelné... prostě děs :-! Jinak ano, s lícováním u hundaie problém není.
A hyundai uvnitř opravdu smrdí plastově a vůně mi příjemná není. Podobný pocit jsem měl už jen v Daciích :-!
Jinak Astra má jeden z velmi hodnotných interiérů. Navíc Opel má výborná sedadla.
Podívej se jinam než horní část palubky (obložení sloupků A, B, C, středový tunel... Zde jsou plasty u hundaie tenké, lesklé, snadno poškrabatelné... prostě děs :-! Jinak ano, s lícováním u hundaie problém není.
A hyundai uvnitř opravdu smrdí plastově a vůně mi příjemná není. Podobný pocit jsem měl už jen v Daciích :-!
Ale, ale. Do posledných Passatov napchali toľko imitácie hliníka, že by to bolo na tisíc vagónov za rušňom. 😉
Blue Sun
vždycky rád za každé auto, které jde designově proti stávající šedé nudě, takže za design deset bodů z deseti. Zbytek je ovšem spíš zklamáním.
Presne! Na zivo je Kona docely skvost. Samozrejme mluvim jen o exteriernim stylingu. Nam se libi. I Toyota C-HR se nam libi, to jen aby bylo jasno "odkud prichazime"......
za vnější design? Ok, to souhlas. S tím nemám problém. Interiér je ale zouflaství laciných plastů a průměrnosti :-!
Designově je interiér hezčí, než spousta jiné současné produkce, včetně německé nudy. Plasty jsou... plastové, překvapivě. Nebude to kůže ani dřevo. Nemám z toho auta pocit, že by byly kdovíjak laciné.
..asi si to v týdnu půjdu prohlédnout,jsu zvědavej jestli mají pravdu ti co v tom nikdy neseděli nebo ne..mě se třeba Kona líbí..a určitě bude mít prodejní úspěch..a protože je to Hyundai,tak by to mělo být i nadprůměrně spolehlivý.
Nevím, koho myslíš tím "kdo ve voze nikdy neseděli". Každopádně tě můžu ubezpečit, že já v mainstreamu mám velmi slušné srovnání :-!
Jindra36
Mám Hyundai rád,ale zrovna Kona se mě líbí jen z venší, na vnitřku by měli ještě trošku zapracovat, jinak je to auto pěkné.
Jak může mít někdo Hundai rád s ohledem na jejich PR 8-s 8-s ??? Nechápu...
Jak může mít někdo rád škodofku s ohledem na jejich PR..teda (srovnávací) testy např zde.Je to podobný..
Ne, není. Škoda jako automobilka se neprezentuje špatně. Že srovnávací testy křiví "nezávislí" novináři, je věcí jinou. Automobiloví novináři nejsou zaměstnanci ani nepracují ve společnostech napojených na škoda-auto, a.s. ... To, že svojí nezávislost novinář vymění za deštník či propisky s logem škody, už je jinou věcí.
No a to mě zase PR,reklamy nezajímají vůbec..i když reklamy "PředraženáTradice" se mě líbí.Jsou vtipný a pravdivý..a to, že to připomíná reklamu na jistou banku mě je fuk.Mě jako zákazníka zajímá cena+služby+kvalita,spolehlivost.A v tom Hyundai nevychází vůbec špatně.A myslím,že i prodeje to dokazují.Škodofku nepočítám,ta v ČR hraje svou ligu..
Ne. Hyundai příliš dobře právě nevychází v ničem. Tedy z dlouhodobějšího pohledu. Znám opravdu hodně lidí, kteří se právě od hyundai vrací zpět ke škoda. Servisní služby hyundai zklamání. Cena ND a servisu ve srovnání se škodou vysoká. Zůstatková hodnota nižší. Spotřeba vyšší. Hyundai vychází lépe jen na první pohled.
Hm, přání otcem myšlenky.... no tak já můžu tvrdit opak. Škoda dlouhodobě dobře nevychází v ničem. Znám opravdu hodně lidí, kteří se ke Škodě už nikdy nevrátí, protože vyzkoušeli lepší auto se světovou kvalitou a podporou.
Hyundai vychází lépe po všech stránkách. Jen po stránce imidž ne.
Hyundai vychází lépe po všech stránkách. Jen po stránce imidž ne.
Přesně tak! :yes: Jen imidž Hyundai je mi naprosto ukradená.
Zato imidž škodovky ne. Tu si právě kvůli tomu nikdy nekoupím. Nekoupím si ji proto, že ji má skoro každý, je hlavně "služebákem", je jen chudým klonem mainstreamově průměrného Lidového vozu (VW) a díky tomu je nespolehlivá, designem absolutně nudná a "bezpohlavní", k tomu ještě postižená podvodem Dieselgate, atd.. A navíc chci vždy alespoň trochu vyčnívat z davu. Vážím si každého, kdo si koupí auto jakékoliv jiné značky než škodovky. Nesnáším tzv. čecháčky.
Zato imidž škodovky ne. Tu si právě kvůli tomu nikdy nekoupím. Nekoupím si ji proto, že ji má skoro každý, je hlavně "služebákem", je jen chudým klonem mainstreamově průměrného Lidového vozu (VW) a díky tomu je nespolehlivá, designem absolutně nudná a "bezpohlavní", k tomu ještě postižená podvodem Dieselgate, atd.. A navíc chci vždy alespoň trochu vyčnívat z davu. Vážím si každého, kdo si koupí auto jakékoliv jiné značky než škodovky. Nesnáším tzv. čecháčky.
Heh, reklamy tě nezajímají vůbec ale zrovna předražená tradice je jistě pravdivá. Když už odhlédnu od toho, že pravdivá reklama je fakticky oxymoron, tak právě tyhle spoty jen dokazují zoufalost marketingu Hyundai a jeho neschopnost zaujmout jinak než vymezováním se vůči Škodovce, o nějakým vlastním nápadu už ani nemluvím.
Nehledě na to, že srovnávací reklama je zakázaná (=nekalá praktika). U Hyundaie je přitom jasné, proti komu míří (i když to není řečeno přímo). Tedy reklama Hyundaie sice není jednoznačně nezákonná, ale minimálně odporující dobrým mravům rozhodně je.
A i když odhlídnu od tohoto, tak trefná by mi tahle reklama přišla možná před deseti, patnácti lety, kdy Škoda byla opravdu v základu holobyt. Ale dnes? Základní výbavy Škoda nejsou nic, co by bylo nezkousnutelné. A k tomu předražená tradice? No, vzhledem k tomu, že mají nějakých 30% trhu, tak asi předražená nebude a ten problém je jinde (=Škoda prostě má takovou cenu na trhu a může být dražší než konkurence, protože zákazníci ji prostě chtějí i za tu cenu).
A i když odhlídnu od tohoto, tak trefná by mi tahle reklama přišla možná před deseti, patnácti lety, kdy Škoda byla opravdu v základu holobyt. Ale dnes? Základní výbavy Škoda nejsou nic, co by bylo nezkousnutelné. A k tomu předražená tradice? No, vzhledem k tomu, že mají nějakých 30% trhu, tak asi předražená nebude a ten problém je jinde (=Škoda prostě má takovou cenu na trhu a může být dražší než konkurence, protože zákazníci ji prostě chtějí i za tu cenu).
Simte to ti rekl kdo, ze je srovnavaci reklama zakazana? Nez napisu nejakou uplnou ***inu, aspon se treba podivam do guglu, ne.
S ohledem na znění § 2980 odst. 2 obč. zák. je možné obecně konstatovat, že srovnávací reklama je přípustná, pokud není klamavá, srovnává-li zboží a službu určené ke stejnému účelu, stejného označení původu nebo jsou-li srovnávány objektivně relevantní vlastnosti zboží nebo služeb včetně ceny. Dále srovnávací reklama nesmí zlehčovat postavení, činnost či výsledky jiného soutěžitele a nemůže být jejím prostřednictvím nabízeno zboží nebo služba napodobující či reprodukující zboží nebo služby označované ochrannou známkou soutěžitele, popř. jeho názvem.
...
Naopak za srovnávací reklamu je nutné považovat i takové reklamy, které výslovně neodkazují na jiného soutěžitele, nicméně z okolností a sdělení reklamy zákazník dokáže odkaz na konkurenčního soutěžitele rozpoznat a být tak reklamním sdělením ovlivněn. Pro ilustraci může sloužit příklad z nedávné praxe, kdy výrobce automobilů Hyundai ve své reklamě odkazoval na „souseda z Mladé Boleslavi“. V kontextu trhu s osobními automobily lze takové označení jen těžko považovat za náhodné, necílené.
...
Naopak za srovnávací reklamu je nutné považovat i takové reklamy, které výslovně neodkazují na jiného soutěžitele, nicméně z okolností a sdělení reklamy zákazník dokáže odkaz na konkurenčního soutěžitele rozpoznat a být tak reklamním sdělením ovlivněn. Pro ilustraci může sloužit příklad z nedávné praxe, kdy výrobce automobilů Hyundai ve své reklamě odkazoval na „souseda z Mladé Boleslavi“. V kontextu trhu s osobními automobily lze takové označení jen těžko považovat za náhodné, necílené.
Je vidět, že máte z kampaně Hyundai dost těžkou hlavu 😄 Ona je fakt dobrá. Milovníky předražený tradice nepřesvědčí nikdo a nic, ale ostatní zaujme a nahlodá. O to jde. Vyzkoušet konkurenci v zemi, kde má Škoda statut Národního divadla.
:yes: Statut Národního divadla má jen u naprostých hlupáků, kteří ještě nepřišli na to, že škodovka je jen 100% německá automobilka VW působící v ČR, která vyrábí německá auta se znakem Škoda a propocená potem českých a "východních" dělníků. Nic víc.
Navíc pryč jsou doby, kdy německá kvalita byla "něco", dnes už jí válcují i ti Korejci.
Navíc pryč jsou doby, kdy německá kvalita byla "něco", dnes už jí válcují i ti Korejci.
Jenže já PR nesleduju, ani pozitivní ani negativní. Občas se dozvím něco na netu ve stylu, že Hyundai PR je hnus, ale já věci nekupuju podle toho, jak na mě působí reklama. Prostě jsem z tohoto pohledu špatná cílová skupina 😉 Což je pro Hyu asi dobře >😁
Ty si kupuješ produkty podľa PR?
To není správný popis mého přístupu. Vybírám podle produktu + služeb (servisní zázemí, přístup prodejce, ...). Ale PR pro mě hraje určitou roli. Jestliže přístup automobilky je odporný, jaký asi bude nejspíš přístup prodejce???
A víš, že bych si Hyundai kvůli jejich PR nekoupil? Prostě ne. Otravuje mě jejich reklama, produkty nemají na tolik lepší nebo levnější než konkurence, aby mi to znechucení vynahradilo.
Normálně bych šel a koupil si Kiu, bez problémů, i když by byla i30 levnější, ale Hyundai z principu fakt ne. Prostě koupí tohodle produktu dávám najevo, že mi to nevadí.
Normálně bych šel a koupil si Kiu, bez problémů, i když by byla i30 levnější, ale Hyundai z principu fakt ne. Prostě koupí tohodle produktu dávám najevo, že mi to nevadí.
To je tvrzení majitele auta, kterej o svý volbě nepochybuje a jinou nezvažuje. Pak už jen nastolí důvod - špatná kampaň 😉
Já to mám stejně se Škodou. To auto prostě nechci z principu, takže proč....no třeba pro ten název. Kdo by chtěl utrpět škodu, že jo...
Já to mám stejně se Škodou. To auto prostě nechci z principu, takže proč....no třeba pro ten název. Kdo by chtěl utrpět škodu, že jo...
Rohypnole, přestěhuj se na Slovensko a tam už je Hyundai v cajku.... >😁
Nebo v Německu, v Itálii......a čoeče stejný auta. :-!
Nebo v Německu, v Itálii......a čoeče stejný auta. :-!
Já to mám přesně naopak 😄 Z venku mi přijde přeplácaná sice není nudná, ale ten výsledek... Zato vevnitř v pohodě, perforovaný volant stejný jako v i30 best of style, a podobné je celá logika palubní desky. Rozdíl tady vidím v kruhových (a barevných) ventilacích na kraji palubovky, bareevným dekorem a jiným stylem "tabletu", který mi přijde trochu horší než v i30. Ale oproti vnitřku minulé generace jde o výrazný posun k lepšímu.
Spíš jsem všeobecně tyhle stylovky nepochopil, za mě jde vzhledem k velikosti a třeba motoru o dost drahá auta, která nenabízejí o moc víc než levnější hatchback dané značky.
Spíš jsem všeobecně tyhle stylovky nepochopil, za mě jde vzhledem k velikosti a třeba motoru o dost drahá auta, která nenabízejí o moc víc než levnější hatchback dané značky.
jam2015
si neodpustil svoju "kreativitu" a vyfabuloval prídomok iKona.
Sám si potom protirečí, keď píše páči-nepáči! 😉
Sám si potom protirečí, keď píše páči-nepáči! 😉
webpaja
...asi jako nepříliš vzhledná dáma, narvaná do šatiček s krátkýma holinkama ze kterých trčí zimní ponožky a krumpáčem v ruce.
Snaha odlišit se za každou cenu mi přišla vždy otřesná, a Kona na tom určitě nic nezmění. ;-\
Snaha odlišit se za každou cenu mi přišla vždy otřesná, a Kona na tom určitě nic nezmění. ;-\
Well-being
mám takový pocit, že většina hanlivých příspěvků bude od majitelů olítaných oktávek 1. generace a jim podobných naleštěných pojízdných vraků ... 😉
..dobrej postřeh..
Co je hanlivý příspěvek? To, že auto vypadá jakoby jej někdo dával dohromady z několika vzájemně nesouvisejících neúplných vraků.
To, že OI. vypadá dodnes neporovnatelně líp si ani nemusíme vůbec psát 😉
To, že OI. vypadá dodnes neporovnatelně líp si ani nemusíme vůbec psát 😉
Souhlas, Kona je takový pel-mel dílů od Hyundaie. OI Combi po FL vypadá i po dekádě a půl lépe než tahle ošklivá “novinka” >😁
martinfoj
kona je povedený jak designově, tak motorizací a vyšperkovali to tím, že konečně rozjíždějí čím dál více elektrmobilů, za mě super
Martin Lohe
Mě se teda líbí hodně moc. Jak po SUV, nebo podobně vysoký koze netoužím. S tou 1.6kou T, automatem a 4x4 - chtěl bych takový auto ve svý garáži pro určitý jízdy. Ale ne za 600 litrů. To fakt ne.
Když odečteš vyšší výbavu = tak těch 177 koní a 4x4 = dostaneš za cenu toho Sporstvanu s nic moc 1,5 TSI
Nikdo neřeší ceny a možnosti výkonnějších motorů, ale to, že malé motory jsou ve větších autech nesmyslné a úsporné jen na papíře a lepší službu se stejnou, nebo možná i lepší spotřebou udělají větší motory.
Jako třeba 3.0 TDI 160 KW v A4, tvů oblíbený motor >😒] >😒] >😒]
Jaké překvapení, když na jiné dovolené měl dvacet let starý camper Toyota Previa s automatem a jezdil za to samé. Ovšem s třílitrovým šestiválcem o 164 kW. V některých zemích je totiž tradice dávat do auta MOTOR 😄
Minimum za maximum mááám, když pravý pruh provětrááám.
Předjedu traktor pak i cyklistu, a tak na svém wish listu, další bod odškrtááám.
Vesta s tisíci kapsičkami neboduje mezi samičkami, proto Hnůjdaj mááám.
A tak ve Frýdeckém kině, oslovila mne invalidní důchodkyně.
Pozval jsem ji na Kofolu, pak už jen z kopce dolů, noření vstříc pospíchááám.
Ráno si brýle nasadíím a co to nevidííím. Milovnice Kačka churá jest, nechal jsem se bábou svést. Nevím co tim podělááám, s litrovým Hnůůjdajem útěk uděláám. škyt škyt wroooom. A tak si zase zpívááám jako ptáček, když mě veze Hnůjdajáááček
Reálná průměrná naměřená spotřeba na docela proškodováckym ACZ byla svý doby 7,2 = abych citoval "při rozumné jízdě" tj. třeba na dálnici 110-120 km = to je taky citát >😁
Takže to je těch 8 co psal nippon = nebo přes 10 při reálnejch 130km/h = což je zas kolegova zkušenost
Dokud si nad tak nepovedenejma výrobkama všichni neuplivnem [odkaz] no to domyslíš sám 😄
Reálná spotřeba ACZ je mi ukradená, já mluvím o své zkušenosti, auto jsme měli doma 5 let, načež po 3 letech jsem ho dostal jako mé první auto, takže z toho asi pochopí i malé dítě, že mluvím o tom, za kolik jsem s tim jezdil já. Že se dá i za 10 (hlavně na dálnici, nebo při agresivní jízdě ve městě) je pravda, a kdyby sis přečetl, co jsem psal, tak to tam taky najdeš. Dále tento motor měly v průběhu let lidi z rodiny, 3 kamarádi a taky jsem měl auto s tímto motorem z půjčovny. Všechna auta jezdila kolem 5,5-6,5 v průměru, nebyla to služební auta, jezdilo se kombinace města, okresních cest i dálnice.
Pokud mi i budeš i nadále tvrdit, že 8 je standart, tak možná pro někoho ano, ale pro mne, ani mé známé ne (a težko mi vyvrátíš něco, co jsem sám za několik desítek tisíc km sám najezdil), ale dokonce i pro stovky uživatelů spritmonitoru. A na statistiku si tady vždy tvrdil, že dáš. Tímto bych tě poprosil, aby si už dál nerozvíjel tvůj boj proti HTP, nebo né v mém vlákně, nezajímá mne to, protože je to úplně mimo téma tohoto vlákna. Díky
Asi si jholt jezdil eště víc rozumně = když při podle vlastních slov hodně vlažný jízdě = to bylo reálnejch 7,2
Viz odkazy + kolegova zkušenost = ten motor je * Spolehlivostí i spotřebou
Citát Vaculíkova hodně podrobný historie motoru: "šlo o motory zastaralé masivně kritizované za vysokou spotřebu a nevalnou kulturu chodu" :-!
A i ty nejporuchovější věci = většinou neodejde 100% kusů
A jedou v tom i další [odkaz] 😄
Blbý je = že tahle hrůza s nizkou spolehlivostí a vysokou spotřebou = je tu doteď sakra rozšířená [odkaz]
Nebo seš prostě tak neznalej a neobjektivní? 😄
Ale máš pravdu = že po přesednutí z desítek let starýho motoru co byl v socialistickejch Škodovkách = to byl krok nahoru. I když do Hromady Technických Problémů
Dám spíš na fakta [odkaz] zkus to taky
Nejlepším agregátem byl počáteční 1.9 SDI (47 kW) – klasický atmosférický diesel bez turbodmychadla nejel ve fabii špatně, ohromoval i nízkou spotřebou až ke čtyřem litrům na 100 km.
Zdroj: [odkaz]
Ten kto napísal túto vetu evidentne nikdy s tým motorm nejazdil. 1,9sdi mohol byť úsporný aj spoľahlivý, resp. nezničiteľný, ale išiel vyslovene mizerne. Bol to obyčajný lenivý *.
Pokiaľ dobre viem, tak samotný Vaculík upozornil, že najväčšie prúsery htp sa týkali najmä tej slabšiej verzie, ale možno ma tu niekto opraví. Tým netvrdím, že ten motor je super. Tých 11 na sto na diaľnici je proste blábol
Při jejich defenzivnim způsobu jízdy = na dálnici i celkově = naměřili 7,2 litru
To asi odpovídá. Že to je Hromada Technických Problémů = je další věc
Když problémy s motorem tak [odkaz] 😄
I když to se za pravdu dává 😄
Abys to hned nerozporoval. Nebavím se zde o konkrétním problému, ale o obecné situaci.
Jinými slovy, kdyby tady náhodou zavítal nový čtenář, aby proste věděl, ze zrovna tvé příspěvky má brát s hoooodně velkou rezervou.
Samozřejmě to platí i o diskuterech na druhé straně břehu.
Nejvíce zajímavé na te situaci je, ze ani ty, ani ti, kteří nekriticky obdivuji třeba prave koncern VAG nemají vlastně žádný vztah k autům. Proste rozdělují autosvet na dobre a špatné značky a jaksi bojují za nějaký hypotetický stav, kdy ostatní jakoby “prozřou” a pochopí, ze si mají kupovat výhradně to, co se líbí tobě a ne jim samotným.
Přiznám se = že v tom spiknutí proti Hromadě Technických Problémů "..masivně kritizované za vysokou spotřebu.." jedu s Vaculíkem a zkresloval sem kdysi měření tady na ACZ atd. Fakt neskutečný
Když sme u motorů = fakta místo keců [odkaz]
Šokující = že do takovýho extrému některý lidi dou
Ale sou hranice = a vwokecávat Hromadu Technických Problémů = to je za tou hranicí :-!
Jestli sis před dávnejma rokama koupil naftovej 3litr s výkonem 160kW a jezdi s nim dodnes = proč ne. Já před 10 lety jezdil s podobnym 177kW = a proč ne 😄
Asi si nepochopil co sem napsal = ty menší motory nejsou až takový absolutní zlo = jak tu jen tak z principu často někdo opakuje. To zmenšování objemu a snižování počtu válců = taková motorová evoluce = tu je odvždy. Proč by se to najednou mělo zastavit?
Konkrétně = do Kony bych za ten příplatek jednoznačně volil 1.6 177 koní = viz teď docela důkladně rozebíranej = a nemyslim Rasťo Chvalou 😄 tříválec 1,2 PureTECH = je to vynikající volba i do auta nižší střední
Snad to teď chápeš = mám dobrou náladu = ale eště jednou se mi to vysvětlovat nechce 😉
A proč jsem ti nic nenapsal k autům? protože je to v tvém případě úplně jedno, ty stějně vyplodíš nesmysl=NESMYSL=tetička kilie=hammunasakra=největší zlo >😁 >😒]
K autům si nic nenapsal = protože nemáš koule na to říct že Rasťo Chvala autum nerozumí = jak ubohý >😁
Sem na Neználky jako ty zvyklej = řikám to samý co Vaculík nebo Chvala = a lidi jako ty prostě realitou odmítaj = a řešej to jako ty teď = blbejma kecama úplně mimo 😄
Kylie se píše s y = nedodělals ani základku? >😁 >😒]
Dokonce pamatuju eště ten předchozí benzínovej = podle Vaculíka nejlepší francouzkej motor 😉
Economy run R3 = 4,7 litru; R4 = 5,0
Nejhorší je R3 v Mini = slušný R4 ve Swišti = reálná spotřeba 6,3 (+13😖 a ekonomická 4,7