Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
karel999
Ano, výzva to je. Jak ze sebe udělat k*koty
Napadá mě - doposud mají jako jediní z D3 opravdový koncovky výfuků. Byla by obrovská výzva začít dělat fejky jako MB a Audi.
To je pravda, ale třeba zase pouští zvuk motoru do repráků, tuhle výzvu už pokořili.
Dinar
postavená na předokolkových platformách skončí jako čtyřkolky, není důvod "vymýšlet kolo" a dělat "zábavné" předokolky s nějakými atrapami difů, driftovacích módů a podobných blbin, tuto cestu už prošlápnul mainstream, emko z budoucí předokolkové jedničky, bude-li vůbec, pak bych tipoval spíš jako awd.
Každopádně 2er kupé tu pořád bude a zůstane zadokolkou, tj. bmw bude pořád jedinou značkou, která nabídne zadokolku, ostrou, v nižší střední. Ono už teď, co může konkurence postavit proti např. M2 competition? Šestihrnek, manuál, zadokolka... 😉
Každopádně 2er kupé tu pořád bude a zůstane zadokolkou, tj. bmw bude pořád jedinou značkou, která nabídne zadokolku, ostrou, v nižší střední. Ono už teď, co může konkurence postavit proti např. M2 competition? Šestihrnek, manuál, zadokolka... 😉
Presne tak, aj budúca 1er (ktorá príde v 2019) a bude predokolkou na predokolkovej platforme CLAR, bude mať pre silnejšie motorizácie štvorkolku, takže je úplne zbytočné špekulovať, či najsilnejší model auta, ktoré môže mať pohon 4x4, bude predokolka.
Takže modely 18i, 20i a zrejme aj 30i budú predokolky (s voliteľným 😁rive) a M Performance model bude štvorkolka. Inak ten M Performance model by sa mal označovať vraj ako M135i, aby bol zrejmý rozdiel oproti doterajšej šesťvalcovej M140i. Ale zase aj z toho dvojlitra určite vyťažia aspoň 300k (môj odhad je 320-340k) a to by bez ďalšieho bolo na predný pohon príliš.
Takže modely 18i, 20i a zrejme aj 30i budú predokolky (s voliteľným 😁rive) a M Performance model bude štvorkolka. Inak ten M Performance model by sa mal označovať vraj ako M135i, aby bol zrejmý rozdiel oproti doterajšej šesťvalcovej M140i. Ale zase aj z toho dvojlitra určite vyťažia aspoň 300k (môj odhad je 320-340k) a to by bez ďalšieho bolo na predný pohon príliš.
Ale stejně...díky mohutnému rozbombardování všech hlavních, páteřních tahů v ČR jsem jel včera ze severu Čech na Moravu většinou po prázdných okreskách s vypnutým ESP a vším vyjma ABS.
Je to nádhera si dávat každý vingl s RWD a auto vést, ne se nechat jen rychle vézt 😉
Je to nádhera si dávat každý vingl s RWD a auto vést, ne se nechat jen rychle vézt 😉
Je třeba dodat, že ano, na compact rwd jako M140i je 320-340k přiliš, ale fwd CTR si s 310k poradí docela dobře. Takže, to jednak nasvědčuje tomu, že fwd je k řidiči silného kompaktu ohleduplnější než rwd a také tomu, že nová fwd M135 (pokud to BMW inženýři zmáknou dobře), by těch fwd 320k mohla ustát. Na druhé straně by byli hloupí, kdyby nevyužili awd, když jim to platforma umožňuje. :-!
nie,nie a nie 140i nie je príliš silná,je tak akurát.
Akurát po dobu prvních 3 měsíců a pak už koukáš, kde vzít další výkon 😉
Není tak akorát 510 koní? A nebudeš v září říkat, že by to ještě něco sneslo? >😁
Není tak akorát 510 koní? A nebudeš v září říkat, že by to ještě něco sneslo? >😁
Verejne priznávam že mi to stačí ,a na takúto porciu by sa občas hodil aj AT :-!
Hmmm, já výkonový deficit už delší dobu pociťuji. V tomto ti nestoudně závidím! 😉
Tak na NS by sa nejaký ten poník možno hodil,ale na okresky to stačí až moc. >😒]
Možno preto, že je to 420 atmosférických koní, takže "vocpoda" to nemá ani taký záťah ako Tvoj predošlý (síce výkonovo slabší, ale fúkaný) V6. Ale fred má aj kone, aj krútiak, takže by som mu to "stačí" aj veril. >😁
Jo, M140i je tak akorát silná na zabití pro velkou většinu řidičů. Já vím, je pár borců, kteří nemají hřebečků nikdy dost, ale fabrika potřebuje prodat alespoň tolik vozů, aby se zaplatil vývoj...a to vás supermanů už zase tolik není....... 😉
Vždyť stačí jediné...myslet na to co máš pod pravou nohou. A chce to taky trošku pracovat na svých schopnostech. 140i je user friendly 😉
M140i je spíš undertaker friendly............ 😉
140 potrebuje špéru.
Nevím, jestli špéra vyřeší kroucení šasi a odlehčování předku při akceleraci.....spíš pomůže při průjezdu zatáčkou a výjezdu z ní....
Opakujem, nevidím dôvod, prečo by do auta, ktoré môže mať AWD, dávali silný motor len s predným pohonom. U toho Civica a ostatných FWD hothečov je to často nutnosť, pretože nemajú verziu 4x4 a tak robia všetko preto, aby to aj ten FWD zvládal (a robia to dobre). Ale kto AWD má, tak ho tam capne (VW, Ford).
A to nehovorím o imidži, už povinný 😁rive bude pre mnohých problém, takže niet dôvodu hnevať si zákazníkov ešte skúšaním FWD hotheču.
A to nehovorím o imidži, už povinný 😁rive bude pre mnohých problém, takže niet dôvodu hnevať si zákazníkov ešte skúšaním FWD hotheču.
[odkaz]