Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ostrá emka jako předokolky? Je to obrovská výzva, říká BMW

39 komentářů

Avatar - pradeda777
pradeda777
Nikdy nerikej nikdy......BMW se uz vyjadruje opatrne po tom, co v minulosti tvrdilo, ze turba ne, predkolky ne, ctyrkolky ne.....ale v konecne fazi zakaznik rozhodne... :-!
Avatar - lyon667
lyon667
Otázka je, na koho by chtěli zacílit. FWD hothatchů je na trhu přehršel a auto ve stylu Active Tourer M-Performance podle mě nedává moc smysl.
Anonym
No byla by to nejspíš jednička a cílila by na 45AMG a RS3...ale aby měla šanci, měla by být 4x4, takže mi to taky nedává žádnej smysl.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Asi tak. Ale jednickovy hb fwd do 300k by byl ok. Jestli bude nova jednicka na X1 AWD platforme, tak by nebyl problem ani s vice koniky. Myslim, ze by se zakaznici za rozumnou cenu nasli.
Avatar - iudex
iudex
Tak FWD model do 300k takmer iste bude, a to 130i. Súčasné motorizácie 30i majú 252k, tak tipujem, že 130i bude mať minimálne toľko a to už sa dá označiť za hotheč, hoci to tak BMW určite nebude prezentovať, pre nich to bude len normálna silnejšia verzia. 😉 Hothečom bude až M135i so silnejším dvojlitrom, tipujem ho niekde medzi 300 a 340k (a samozrejme s 😁rive).
Avatar - praděda7
praděda7
Asi tak. Ale nejdřív ten 300-340k fwd čtyřválec musí mít. Zatím mají fwd čtyřválec jen s 228k a navíc pouze v USA. V Evropě 192k max. To nevypadá moc dobře. Nějaká story o X2 M Performance sice probleskla, ale nic oficiálního od BMW.....

[odkaz]
webpaja
Neměli důvod stavět silnější, zatím používali R6 i do nejmenšího M modelu 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Pravda. Co se týče M modelů, to neměli. Ale X1. která je na trhu již dost dlouho a X2, by silnější benzin čtyřválec "unesly". Bojím se, že myšlení v BMW, že do SUV patří nafta, přetrvává. Dosud tomu prodeje nasvědčovaly, to je také pravda. Ale SUV už nejsou jen velké těžké tanky, ale jsou to dnes i kompakty.
Avatar - Dinar
Dinar
To si pleteš s hondou ne? Vím, že pamatuješ o něco víc než já, ale zas to nepřeháněj, >😁 od bmw jsem nikdy prohlášení typu turba ne, čtyřkolky ne, nečetl.
Avatar - speedfred
speedfred
Keď predstavovali M5 e60 tak myslím vtedy šéf M divízie prehlasoval že turba nie ,kvoli váhe. Bolo by viac Nm a pohonné ústrojenstvo by muselo byť silnejšie.
karel999
Ano, výzva to je. Jak ze sebe udělat k*koty
Avatar - _Karel_
_Karel_
Napadá mě - doposud mají jako jediní z D3 opravdový koncovky výfuků. Byla by obrovská výzva začít dělat fejky jako MB a Audi.
karel999
To je pravda, ale třeba zase pouští zvuk motoru do repráků, tuhle výzvu už pokořili.
Anonym
Škodovka vibruje předním sklem....
Anonym
Pomalu kámo,
Moje Audi má výfuky normální.
Tedy za fejky bych 80hadrů nedal.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Moje ještě taky, ale ty nový....[odkaz]
Avatar - Machýrek
Machýrek
Tuhle sem videl Audi A7, ktery zadny vyfuky nemelo. Tomu rikam bizar.
Avatar - _Karel_
_Karel_
To mi přijde poctivější, než fejky.
Avatar - Dinar
Dinar
postavená na předokolkových platformách skončí jako čtyřkolky, není důvod "vymýšlet kolo" a dělat "zábavné" předokolky s nějakými atrapami difů, driftovacích módů a podobných blbin, tuto cestu už prošlápnul mainstream, emko z budoucí předokolkové jedničky, bude-li vůbec, pak bych tipoval spíš jako awd.
Každopádně 2er kupé tu pořád bude a zůstane zadokolkou, tj. bmw bude pořád jedinou značkou, která nabídne zadokolku, ostrou, v nižší střední. Ono už teď, co může konkurence postavit proti např. M2 competition? Šestihrnek, manuál, zadokolka... 😉
Avatar - iudex
iudex
Presne tak, aj budúca 1er (ktorá príde v 2019) a bude predokolkou na predokolkovej platforme CLAR, bude mať pre silnejšie motorizácie štvorkolku, takže je úplne zbytočné špekulovať, či najsilnejší model auta, ktoré môže mať pohon 4x4, bude predokolka.
Takže modely 18i, 20i a zrejme aj 30i budú predokolky (s voliteľným 😁rive) a M Performance model bude štvorkolka. Inak ten M Performance model by sa mal označovať vraj ako M135i, aby bol zrejmý rozdiel oproti doterajšej šesťvalcovej M140i. Ale zase aj z toho dvojlitra určite vyťažia aspoň 300k (môj odhad je 320-340k) a to by bez ďalšieho bolo na predný pohon príliš.
webpaja
Ale stejně...díky mohutnému rozbombardování všech hlavních, páteřních tahů v ČR jsem jel včera ze severu Čech na Moravu většinou po prázdných okreskách s vypnutým ESP a vším vyjma ABS.
Je to nádhera si dávat každý vingl s RWD a auto vést, ne se nechat jen rychle vézt 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Je třeba dodat, že ano, na compact rwd jako M140i je 320-340k přiliš, ale fwd CTR si s 310k poradí docela dobře. Takže, to jednak nasvědčuje tomu, že fwd je k řidiči silného kompaktu ohleduplnější než rwd a také tomu, že nová fwd M135 (pokud to BMW inženýři zmáknou dobře), by těch fwd 320k mohla ustát. Na druhé straně by byli hloupí, kdyby nevyužili awd, když jim to platforma umožňuje. :-!
Avatar - speedfred
speedfred
nie,nie a nie 140i nie je príliš silná,je tak akurát.
webpaja
Akurát po dobu prvních 3 měsíců a pak už koukáš, kde vzít další výkon 😉

Není tak akorát 510 koní? A nebudeš v září říkat, že by to ještě něco sneslo? >😁
Avatar - speedfred
speedfred
Verejne priznávam že mi to stačí ,a na takúto porciu by sa občas hodil aj AT :-!
webpaja
Hmmm, já výkonový deficit už delší dobu pociťuji. V tomto ti nestoudně závidím! 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Tak na NS by sa nejaký ten poník možno hodil,ale na okresky to stačí až moc. >😒]
webpaja
Nebojím se, že by to nepřišlo >😁
Avatar - iudex
iudex
Možno preto, že je to 420 atmosférických koní, takže "vocpoda" to nemá ani taký záťah ako Tvoj predošlý (síce výkonovo slabší, ale fúkaný) V6. Ale fred má aj kone, aj krútiak, takže by som mu to "stačí" aj veril. >😁
webpaja
Však kromě dálnice pod 4k ani moc nejdu, už kvůli zvuku 😉 Ale šiklo by se takových 100HP navíc >😒]
Avatar - speedfred
speedfred
no práve atmo vs turbo , večná dilema. Atmo je ale fajn, koľko plynu toľko výkonu.
Avatar - praděda7
praděda7
Jo, M140i je tak akorát silná na zabití pro velkou většinu řidičů. Já vím, je pár borců, kteří nemají hřebečků nikdy dost, ale fabrika potřebuje prodat alespoň tolik vozů, aby se zaplatil vývoj...a to vás supermanů už zase tolik není....... 😉
webpaja
Vždyť stačí jediné...myslet na to co máš pod pravou nohou. A chce to taky trošku pracovat na svých schopnostech. 140i je user friendly 😉
Avatar - praděda7
praděda7
M140i je spíš undertaker friendly............ 😉
Avatar - speedfred
speedfred
140 potrebuje špéru.
Avatar - praděda7
praděda7
Nevím, jestli špéra vyřeší kroucení šasi a odlehčování předku při akceleraci.....spíš pomůže při průjezdu zatáčkou a výjezdu z ní....
Avatar - speedfred
speedfred
ak sa krúti tak pridaj rám do interieru >😁
Avatar - praděda7
praděda7
No kluci v Británii přidávají vzpěru do podvozku.....myslím, že na kupátku M240i je ta vzpěra standard. M135i 😁rive se nekroutila......... :-!
Avatar - iudex
iudex
Opakujem, nevidím dôvod, prečo by do auta, ktoré môže mať AWD, dávali silný motor len s predným pohonom. U toho Civica a ostatných FWD hothečov je to často nutnosť, pretože nemajú verziu 4x4 a tak robia všetko preto, aby to aj ten FWD zvládal (a robia to dobre). Ale kto AWD má, tak ho tam capne (VW, Ford).
A to nehovorím o imidži, už povinný 😁rive bude pre mnohých problém, takže niet dôvodu hnevať si zákazníkov ešte skúšaním FWD hotheču.