Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeExotická Lancia Kappa po prezidentu Václavu Havlovi je na prodej. Kolik za ni dáte?
50 komentářů
Neurotic
Tak to se stáčeči z AAA vyznamenali >😁 Asi zapoměli, že se v novinách chlubili tím co koupili >😁 Doufám, že jim to omlátíte o hlavu nebo sem už nikdy nevkročím :-!
dominikferstel
jako minule jsem v áčkách byl pořídit insignii a pár historických kousků tam taky měli >😁 ale to spíš mají podle mě, aby nalákali zákazníky, aby dorazili do jejich autobazaru
looping
lháři prolhaní
ale třeba k tomu dají ten papír potvrzující výměnu odometru kvůli závadě.... ne?
ale třeba k tomu dají ten papír potvrzující výměnu odometru kvůli závadě.... ne?
Pochybuji, ze by to bylo vymenou tachometru. Nevim presne, jak je to u Kappy, protoze moje Lancie maji jeste klasicke pocitadlo, ale v praci u Benze se pri vymene budiku (zpravidla se meni cela ta kaplicka se vsemi budiky) u tech modernich digitalnich pocitadel nastavi spravna hodnota pres originalni diagnostiku. Hadam, ze v autorizaku Fiat/Lancia se to dela stejne.
Jak se rika, zvyk je zelezna kosile a tady jednou v AAA zapomneli, ze tohle konkretni auto uz bylo v mediich prezentovano a proste ho nechali projit tradicnim predprodejnim procesem. >😒]
Jak se rika, zvyk je zelezna kosile a tady jednou v AAA zapomneli, ze tohle konkretni auto uz bylo v mediich prezentovano a proste ho nechali projit tradicnim predprodejnim procesem. >😒]
Tak samozřejmě to jsme dva, kdo o tom pochybuje. S tím papírem jsem narážel na článek
[odkaz]
Viz tato pasáž, pokud to nechcete číst celé: Zajímavé je také zákonné opatření proti manipulaci s tachometry, které samozřejmě nikomu s ničím nepomůže a které přenáší riziko naopak na toho, kdo si auto s vadným tachometrem koupí. Hrozí vám pokuta do 10.000 Kč, pokud nepředáte stanici technické kontroly doklad o tom, že váš tachometr ve vašem autě změněn (a to včetně případů, které jsou opodstatněné a legální, například při výměně palubní desky), protože ten papír ztratíte nebo zapomenete doma. Tuto pokutu může dostat i ten, kdo si auto se zfalšovaným tachometrem koupil, přijede na STK a neví o tom, že má zfejkovaný tachometr, o čemž pochopitelně nemá papír.
[odkaz]
Viz tato pasáž, pokud to nechcete číst celé: Zajímavé je také zákonné opatření proti manipulaci s tachometry, které samozřejmě nikomu s ničím nepomůže a které přenáší riziko naopak na toho, kdo si auto s vadným tachometrem koupí. Hrozí vám pokuta do 10.000 Kč, pokud nepředáte stanici technické kontroly doklad o tom, že váš tachometr ve vašem autě změněn (a to včetně případů, které jsou opodstatněné a legální, například při výměně palubní desky), protože ten papír ztratíte nebo zapomenete doma. Tuto pokutu může dostat i ten, kdo si auto se zfalšovaným tachometrem koupil, přijede na STK a neví o tom, že má zfejkovaný tachometr, o čemž pochopitelně nemá papír.
euro89
Krasny auto, pamatuji si ji jeste z dob, kdy stala jako nova v autosalech (bohuzel ne v ceskych) a tenkrat to bylo moje auto snu. Bohuzel cas ukazal, ze v interieru se setrilo oproti Theme vic, nez jen na pouziti praveho dreve a tak treba madla dveri nejsou zdaleka tak kvalitni a bytelny jako u predchudce. Zlepsila se ale zase antikorozni ochrana a nove petivalce mely krasny zvuk. Navic muj subjektivni pocit pasazera je, ze ani v dnesnich nejdrazsich modelech nemecke "premie" nejsou sedacky tak pohodlne, jako je mely Kappy. Zatimco vsak Thema patrila sveho casu k absolutni spicce vyssi stredni tridy, tak Kappa uz na svou tehdejsi konkurenci v nekterych oblastech ztracela, coz se v kombinaci s tehdejsi politikou Fiatu podepsalo na tretinovych prodejich oproti Theme a vyraznemu poklesu podilu na trhu.
Dneska je i diky aroganci Fiatu v oblasti nabidky nahradnich dilu tezsi sehnat peknou Kappu, nez peknou Themu. Kappa byla dlouho prehlizena, ojetiny se prodavaly za par set euro a dneska je situace na trhu asi takova: 95% aut na prodej jsou vylitany sroty za par supu, ktery nikdo nechce. A pak je opravdu velmi malo hodne zachovalych kousku, ktere jdou s cenou nezridka pres 10tis. Euro (pekna Coupe na tehle cene teprve zacinaji). Specialne Kappa SW s funkcnimi nivomaty je k nezaplaceni.
Tech 400tis. Kc za tu Havlovu by asi melo smysl pro nekoho jako investici, prip. pro nejakeho fanouska Lancii, ktery mel k Havlovi blizko. Ovsem jen, kdyby se jednalo o originalni stav. Ten stoceny tachometr je za me 50% z ceny dolu. :-!
Ja k Havlovo politice nikdy blizko nemel, tudiz jde ta historie auta stranou a zustava tu jen modra Kappa se ctyrvalcovym turbem, celkem normalni vybavou a evidentne stocenym tachometrem za vic nez 15tis. Euro. Pritom asi za 12tis. byla nedavno v Italii na prodej paradni Kappa SW po faceliftu s petivalcovym turbem, maximalni vybavou vcetne xenonu ci kuze Poltrona Frau, funkcnimi nivomaty a opravdu dolozenou historii.
Dneska je i diky aroganci Fiatu v oblasti nabidky nahradnich dilu tezsi sehnat peknou Kappu, nez peknou Themu. Kappa byla dlouho prehlizena, ojetiny se prodavaly za par set euro a dneska je situace na trhu asi takova: 95% aut na prodej jsou vylitany sroty za par supu, ktery nikdo nechce. A pak je opravdu velmi malo hodne zachovalych kousku, ktere jdou s cenou nezridka pres 10tis. Euro (pekna Coupe na tehle cene teprve zacinaji). Specialne Kappa SW s funkcnimi nivomaty je k nezaplaceni.
Tech 400tis. Kc za tu Havlovu by asi melo smysl pro nekoho jako investici, prip. pro nejakeho fanouska Lancii, ktery mel k Havlovi blizko. Ovsem jen, kdyby se jednalo o originalni stav. Ten stoceny tachometr je za me 50% z ceny dolu. :-!
Ja k Havlovo politice nikdy blizko nemel, tudiz jde ta historie auta stranou a zustava tu jen modra Kappa se ctyrvalcovym turbem, celkem normalni vybavou a evidentne stocenym tachometrem za vic nez 15tis. Euro. Pritom asi za 12tis. byla nedavno v Italii na prodej paradni Kappa SW po faceliftu s petivalcovym turbem, maximalni vybavou vcetne xenonu ci kuze Poltrona Frau, funkcnimi nivomaty a opravdu dolozenou historii.
Kdysi jsem byl Kappou vezen na služební cestě po Itálii, takže jsem si ji vyzkoušel jenom jako zadní pasažér, ale dodnes si pamatuju, že se vzadu sedělo naprosto parádně, jako v nějaké luxusní sedací soupravě a na zvuk jejího benzinového pětiválce si taky pamatuju dodnes! 😄 :yes: :yes: :yes:
Uživatel_5340709
blbí!!! Anhony Denny od roku 2011 s Lancií ve své soukromé sbírce prakticky jenom couval, tak co se všichni divíte? Toník je přece rovinovej chlap, už se totiž pomaloučku zapomíná, co dělali se zákazníky před 5ti 7mi 10ti lety. A nikdy na něho nedošlo.
Arese
V Áčkách bych si nekoupil ani koloběžku, ale to asi každý, který má o českém dění v automobilové branži alespoň nějaký přehled... 😲 8-s :no😒br />
P.S. Jinak k té Kappě - prostě nádherné auto jednoho z našich dvou nejlepších prezidentů! 😄 :yes: :yes: :yes: (tím druhým mám samozřejmě na mysli T.G.M., aby náhodou nevzniklo nějaké nedorozumění).
Petriso
u techto podvodniku neco koupit? to je sebevrazda.
zavazoval jsem loni u nich koupit octavii nebo superba. vsechna auta ale co nabizely byla fiktivni a zadne neexistovalo. sledoval jsem jejich nabidky dva mesice a jakmile zadali zajimavou tak hned volal a nikdy nebylo ani k videni ani ke koupi
zavazoval jsem loni u nich koupit octavii nebo superba. vsechna auta ale co nabizely byla fiktivni a zadne neexistovalo. sledoval jsem jejich nabidky dva mesice a jakmile zadali zajimavou tak hned volal a nikdy nebylo ani k videni ani ke koupi
Atila_
Nerekl bych, ze je to stoceny, spise v tom puvodnim clanku napsali tehdy blbost. Jednak by to nemelo smysl, protoze cenu auto by to nezvysilo, ta je uplne v necem jinem a jednak kdo by s tim ty kilometry najel? Havel rozhodne ne, ten jako prezident nemel cas nikde moc drandit a Anthony Denny si to nekoupil na jezdeni, na tom mel jine kary v uplne jine cenove kategorii, ten si to koupil jen jako trofej po Havlovi. Pamatuji si, ze to auto bylo vystavene na autosalone AAA, nikdo s tim nejezdil, i v clanku zminuji ze jim ho pujcil k testu jen s velkyma kecama.
Havel s tím měl jezdit i na svůj barák v Portugalsku. Za 9 let 30tkm mi přijde jako nesmysl.
Pokud je clovek prezident a ma limuzinu s ridicem, kteri ho vozi vsude a navic rozhodne nema prebytek volneho casu, tak za ty dva tydny v roce kdy ma volno a nekam si (s ochrankou v zavesu) vyrazi toho az tak moc nenajede.
A pokud je prezident vášnivý řidič a rád jezdí svým autem (a ochranka za ním), nevypadá 15tkm ročně nijak zvláštně. Na rozdíl od 3000km ročně.
Zbytečná debata, nikam nevede.
Novináři - nadšenci - neměli důvod si vymýšlet. Stejně jako chlapík z mého odkazu, který našel i na stránkách AAAAuto údaj 140tkm.
Áčka ten důvod mají přece jen jasnější.
Zbytečná debata, nikam nevede.
Novináři - nadšenci - neměli důvod si vymýšlet. Stejně jako chlapík z mého odkazu, který našel i na stránkách AAAAuto údaj 140tkm.
Áčka ten důvod mají přece jen jasnější.
Acka ten duvod nemaji vubec zadny, protoze dvacet let stara Kappa co ma najeto 140.000 km ma uplne stejnou cenu jako Kappa co ma najeto 35.000 km, protoze ma hodnotu pouze pro sberatele a pro nej je dulezitejsi skutecny stav a puvodnost nez cislo na tachaci. V tomhle konkretnim pripade navic ta cena stoji a pada s Havlem, to jaka a jak moc jeta ta Kappa je uz je vyrazne sekundarni.
Vzhledem k tomu, že áčkám se nedá věřit naprosto v ničem, tak si myslím že mají máslo na hlavě dokonce i v tomdle případě. Víš ono pan Hrudník nebo Topol se taky někdy rádi rozvykládají jak je třeba se "umět pohybovat v šedé zóně" a "co není zakázáno je povoleno" a jiné. Pan Havel asi tolik nezabíral, tak se udělal raritní pan Havel nooo, zvyk je přece ženezná košile. Nechytíš konkrétní osobu za packu, neprokážeš úmysl. Dyť to jde přece tolik let a kolik to nese.
IPace
odhalit stocene tacho by v tomto pripade nemel bejt as tak velkej problem, to auto muselo pred odkupem v AAA nekolikrat na technickou (minimalne 2x) a nebo bylo jiste i nekolikrat v servisu treba na garanckach, a vsude tam budou udaje o aktualnim najezdu v dobe toho ukonu
mimochodem pokud se timto nebudou na auto.cz zabejvat a coby novinari dohledavat a stourat, jasne tim daj najevo co jsou zac a jak jsou pro ne ctenari duleziti
mimochodem pokud se timto nebudou na auto.cz zabejvat a coby novinari dohledavat a stourat, jasne tim daj najevo co jsou zac a jak jsou pro ne ctenari duleziti
Asi už mě ani nepřekvapuje, že v roce 2011 to auto mělo na budíkách 140tkm a teď má jen 31tkm. Kappice to vydrží, ale zrovna u auta po známý osobnosti se na to mohli vykašlat.
[odkaz]
Tak tohle je síla. Věřil jsem, že tohle období už mají za sebou. Kéž to někde v novinách rozmáznou! Tohle je idiocie, efekt pár desítek tisíc kč a pokud se to někde provalí, tak škoda za miliony.
Ale auto.cz je seriózní server, takže na tento šlendrián upozorní a bude z toho velký článek upozorňující na nekalé prakticky AAA auto :yes:
Když v tom autě jezdí a několikrát ten údaj zmíní, asi si to z prstu necucali. Leda, že by si spletli 31 a 140 - to jsou klávesy hned vedle sebe.
Jsou to prostě idi.ti, toto nemá obdoby, snad to někdo slušně rozmázne. Poděkování redakci za přínosný článek, konečně se tu ukázala áčka v tom správném světle. 😉
😄
odkud víte, že auto mělo v roce 2011 140tis km? Tady v článku z roku 2011 uvádí idnes.cz také 31tis km
[odkaz]
Aneb jak tento clanek (a web) vypadal 7.1.2012.