Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBMW i8 GTR je parádní závodní bestie připomínající M1. Na hybrid zapomeňte
2 komentáře
IPace
dozvedeli jsem se tedy to, ze to neni i8, ale skelet kde jsou pouzite neketer panely karposerie z i8, nebyl pouzit ani monokok z i8, vesmes to ma s i8 spolecneho jen par plastu a svetla >😁
a ukazka uzasne novinariny, specifikace Z4 GTE jsou zname a tedy i jeji rychlosti, zrychleni a dalsi parametry, a tahle skladacka s "bodykitem" i8 na tom nebude o mnoho lepe, tedy zrychleni na 100 priblizne 3.6s a maximalka okolo 320km/h, mimochodem opravdova i8 vyuzivana jako safetycar ma jen o malo horsi parametry, na 100 za 3.9 a maximalka 300, a to je porad plne vybavene cestovni GT s veskerou vybavou bezne i8, navic dostala oproti serii ochrannou klec, majaky a vzadu pridavne pritlacne kridlo, baterka se zvetsila na 10kWh, elektromoto posilil na 118kW a 3valec na 185kW, ve vybave je navic i indukcni nabijeni, nektere dily byli nahrazene lehcima z kompozitu, takze vaha se nesnizila ale o 8kg dokonce vzrostla oproti serii
takze V8 mazrejme teda 3.6s a 320km/h pri 402kW a oproti tomu temer seriova SC i8 ma 3.9s a 300km/h pri 185+118kW (maximalne tedy 303kW), a vaze o skoro pul tuny vissi, no reknu vam, ta i8 GTR je vpravde uzasnej stroj, doslova vesmirnej s dechberoucima parametrama >😁 takze se da ocekavat ze zavodni special bude jako s novou generaci i8 porazen? protoze se spekuluje ze 2 generace i8 ma celkem slusne posilit na obou pohonnych jednotkach a ma zaroven zhubnout asi 200kg
vesmes stejne jako kdys si nekdo mysli ze v DTM jezdi seriovky s par upravama >😁 :yes: fakt me tenhle servr stale vice utvrzuje ze i bulvar je vlastne casto seriaonejsi nez tento web
a ukazka uzasne novinariny, specifikace Z4 GTE jsou zname a tedy i jeji rychlosti, zrychleni a dalsi parametry, a tahle skladacka s "bodykitem" i8 na tom nebude o mnoho lepe, tedy zrychleni na 100 priblizne 3.6s a maximalka okolo 320km/h, mimochodem opravdova i8 vyuzivana jako safetycar ma jen o malo horsi parametry, na 100 za 3.9 a maximalka 300, a to je porad plne vybavene cestovni GT s veskerou vybavou bezne i8, navic dostala oproti serii ochrannou klec, majaky a vzadu pridavne pritlacne kridlo, baterka se zvetsila na 10kWh, elektromoto posilil na 118kW a 3valec na 185kW, ve vybave je navic i indukcni nabijeni, nektere dily byli nahrazene lehcima z kompozitu, takze vaha se nesnizila ale o 8kg dokonce vzrostla oproti serii
takze V8 mazrejme teda 3.6s a 320km/h pri 402kW a oproti tomu temer seriova SC i8 ma 3.9s a 300km/h pri 185+118kW (maximalne tedy 303kW), a vaze o skoro pul tuny vissi, no reknu vam, ta i8 GTR je vpravde uzasnej stroj, doslova vesmirnej s dechberoucima parametrama >😁 takze se da ocekavat ze zavodni special bude jako s novou generaci i8 porazen? protoze se spekuluje ze 2 generace i8 ma celkem slusne posilit na obou pohonnych jednotkach a ma zaroven zhubnout asi 200kg
vesmes stejne jako kdys si nekdo mysli ze v DTM jezdi seriovky s par upravama >😁 :yes: fakt me tenhle servr stale vice utvrzuje ze i bulvar je vlastne casto seriaonejsi nez tento web
To jako že sériový kousek váží 660 kg ? (Tedy má hmotnost, abychom se vyjadřovali správně.)
:no: 8-s