Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Joky
ať si koupí pojízdný pultový mrazák z Bolky
Kdo má rozum a vkus ať si před Škodovkou odplivne a jde jinam, třeba k Peugeotu.
Kdo má rozum a vkus ať si před Škodovkou odplivne a jde jinam, třeba k Peugeotu.
Jojo. Akorat tim pak nemuze nikde jezdit, pokud teda vylozene nevyhledava posmech okoli. Cim to podle tebe je, z maj z francouzkejch aut vsichni, kteri o autech aspon trochu neco vedej, jen srandu? Dobre, castecne mozna az na nektery starsi Citroeny.
Tím že v nich nikdy neseděli? Tím že "o autech aspoň trochu něco věděj" od Franty z hospody? No povídej.
Presne tak. Francouzky auta, s cestnou vyjimkou vyse, muze mit rad jen nekdo, kdo v nich v zivote nesedel. Anebo, rekneme, lehce intelektualne indisponovani.. ale takovejch tu moc neni. Naopak!😊
Na jedeného ľahko indisponovaného práve reagujem. 😄 Šup si vyskúšať ako v sa v roku 2018 jazdí vo francúzskych autách ako Talisman či nová 508.
Proc? Pichat nozem hluboko do stehna se taky nemusim, abych vedel, ze ten zazitek bude stat za prd. Rika se tomu “rozum”. Hele at si kazdej jezdi cim chce, jen mi prislo vtipny srovnavat francouzky auto s nemecko-ceskym😊 Jak pisu, proste nejakej duvod k tomu, ze maj z francouzkejch aut vsichni rozumny lidi jen srandu, asi bude..
[odkaz] + [odkaz]
Už sem tu tolikrát čet o všech normálních a teď rozumnejch lidech = to je něco jako dřív: "Bůh by to tak chtěl"? >😁
Už sem tu tolikrát čet o všech normálních a teď rozumnejch lidech = to je něco jako dřív: "Bůh by to tak chtěl"? >😁
Má pravdu, předsedo! Když auto, tak ne francouzské! Když už francouzské, tak ne rendlíka!
Vidíš, ja napríklad stále nechápem, prečo je u nás Octavia jedným z najpredávanejších modelov vo svojej triede. Po objektívnom zohľadnení výbav a ceny ide o jedno z najdrahších áut na trhu, ktoré ničím nevyniká, skôr naopak, teda jednou z najhorších ponúk. Zvažujeme kúpu auta v cene cca 22 000 € a medzi veľkým množstvom kandidátov Škoda vôbec nefiguruje, ....nemá mi čo ponúknuť. Ale späť k Francúzom. Kamarát má aktuálny Superb v špecifikácii Laurin a Klement a faktom je, že sa na nič nesťažuje. Druhým faktom ale je to, že pri výjazdoch do Tatier, kde prevádzkuje 3 chaty chodí radšej manželkiným Citroenom C5. Jeho 2.2HDi je jeden z najlepších naftových motorov, aké chodia po cestách a komfort, ktorý dokáže poskytnúť hydropneumatický podvozok, je v danej triede nevýdaný a niečo aspoň trochu podobné ponúka nemecká prémia za dvoj a trojnásobné cenovky. Takže áno, pri šoférovaní C5 sa usmieva, ale nie z dôvodu, že by si robil z francúzskeho auta srandu.
Pokud chceš zažít komfort hydropneumatického pérování, demontuj ve svém voze sedačku a sedni si na těhotenský nafukovací balón. Vedle "komfortu" ucítíš nejistotu, poněvadž nejsi schopen kontrolovat pohyb vozu po cestě. Úplná noční můra - a na namrzlé vozovce zejména! Pro mne osobně by byla koupě vozu s hydropneumatickým pérováním, který se chová stejně nevypočítatelně, jako C5, czela nepřijatelná. :no:
Napsat svůj názor a zaštiťovat se všemi rozumnými lidmi je doslova protimluv a arogance hlouposti. Jenže to hloupému stejně nevysvětlím. Takže je můj příspěvek stejně zbytečný jako tvůj. 😄
Koukám, ať žijí názory z pravěku...
Příspěvek hodný vesnického dacana pro kterého je Octavie I dokonalé auto. Nějak jsem si nevšiml že by lidé jezdící ve francouzských autech kdekoliv na světě byli hodní posměchu. Ovšem česká náves je jak známo určující faktor pro hodnocení výrobků automobilek po celém světě.
Schvalne se priste zeptej, nebo pozoruj reakce, kdyz budes jezdit nejakym francouzem. Ale ne v Rumunsku simte, spis budto na zapade, nebo treba v Japonsku.. proste tam, kde si nutne vzdy nemusi kupovat to nejlevnejsi.
..nebo třeba v Japonsku,jo? 😉..no to už myslím stačí.Tak já mám Renault..a ?Ale už jsem myslel,že období,kdy se nadávalo na fr. auta už je dávno pryč..teď jsou IN korejský.I když i u těch lidi už poznavaji, že jsou kvalitní a spolehlivý..
Ked sa prestanes spravat ako typicky malomestiacky buran, tak daj vediet. Musis mat velmi smutny zivot, ked musis neustale riesit to, co si o tebe a tvojich rozhodnutiach mysli niekto iny a podriadovat tomu svoj zivot.
Hele, já celkem obdivuju lidi, kterejm je úplně jedno, co si o nich okolí myslí. Snažím se k tomu taky posouvat.. ale úplně mi to prostě nejde. Vždyť je to i chvílema nebezpečný, s tim autem.. jaká je reakce, když jedeš za francouzkym autem? Snažíš se ho za každou cenu předjet. Nechceš, aby mu to zrovna chcíplo, nebo přestalo brzdit.. nemluvě o tom, kdo ty auta většinou řídí. Se nerozčilujte, já za to nemůžu, žejo.
To už musí být cílený trolling...
Takové názory nemůže mít dospělá bytost.
Takové názory nemůže mít dospělá bytost.
Ale jako věcně argumentovat zas umíte vy, příznivci francouzký technologie ( >😁 ), parádně.
Zato ty si dnes predviedol neskutočné množstvo vecných argumentov >😁
A jaký by sis představoval věcný argumenty k tomu, že má drtivá většina soudnejch lidí z francouzkejch aut akorát srandu? Mám ti sem dát nějaký přepisy rozhovorů, nebo jak?
Třeba... zejména k té "drtivé většině soudnejch lidí" bych prosil skutečné argumenty.
A jak by sis to představoval? CZSO zrovna tudle statistiku, obávám se, nevede..
To, milý Watsone, je už čistě tvůj problém. Ty tady předhazuješ většinu, tak si ji i dolož něčím, co ti bude možno věřit.
Jinak jsi prostě jen za vesnického pitomce.
Jinak jsi prostě jen za vesnického pitomce.
Oká, tak až příště pojedu na služebku či vejlet někam ven (soráč, Rusko nedám😊), tak ti dám vědět a pojedeš se mnou, a budem se o tom s lidma bavit. To samý s mejma kamarádama a známejma. Tyvoe co je to tady za klauni😊
Ven myslíš s traktorem do lesů a do strání? Tam by jsi ten tvůj názor možná obhájil.V zahraničí neberou Škodu tak jako ty za nejlepší auto a výsměch francouzským autům tam taky není stejný jako u vás v hospodě U Vovsu.
Prima, už se těším... Bude to aspoň do okresního města, vidláku? Nebo radši ne, myslím, že společnost dalších podobných hlupáků bych bez násilného trestného činu neustál.
Nevím, co je tu za klauni, ale spolehlivě vím, že jsi absolutní blb.
Nevím, co je tu za klauni, ale spolehlivě vím, že jsi absolutní blb.
Proč hned tak přísně? Jako taky bych byl podobně frustrovanej, jezdit francouzkym autem.. ale dyk vám to přece nevadí, že se vám lidi smějou. Tak se tim kamaráde řiď, sedni do tý francouzký mašiny a c'est la vie!
Akorát si pak rači umej ruce.
Akorát si pak rači umej ruce.
Poslední věta je jediná pravdivá. Ty za to nemůžeš ty jsi se jako hloupý pozér narodil.Jak ti napsal kolega výše, pro tebe je důležité co si o tobě kdo myslí, ne jaký opravdu jsi.
No, když se zeptám u vás v hospodě, tak nepochybně dostanu stejně hloupé reakce, jako píšeš ty. Když se zeptám normálních lidí, se kterými jsem běžně v kontaktu, nebudou mít žádný problém ani žádné hloupé připomínky.
A jen tak na okraj... francouzská auta na západě rozhodně nejsou "to nejlevnější".
A jen tak na okraj... francouzská auta na západě rozhodně nejsou "to nejlevnější".
Ceníkově ne. Ale aby si to někdo koupil, v reálu neni problém 50% dolů, na západě..
To iste, darujú ti ho a ešte prispejú na odvoz…
kľudne mi dovez jednu 508 s 50% zľavou 😄 ,dostaneš ešte aj nejaké všimné.
Sorry, ale v showroomu pužó mě fakt neuvidíš😊
Tak si daj kuklu.... Aj ja poprosím 3008 s 50 % zľavou.
To ja by som chcel radšej Long Traveller v plnke. Polka ceny dolu, to už sa fakt vyplatí.
Jj, hlásim sa do radu a beriem hneď 2 kusy >😁
Tak dlhý rázvor, 160k, z toho by bol famózny karavan. 😉
Respekt vesnických strejců si získáš jedině Passatem (nevadí že má půl mega najeto).
Pokud si mladý, obdiv vesnických děvčat vzbudí jedině Octavia s křídlem (nevadí že párkrát bouraná)
Vážený vesnický důchodce jsi pouze, pokud máš Fabii I HTP bez klimatizace.
Pokud si mladý, obdiv vesnických děvčat vzbudí jedině Octavia s křídlem (nevadí že párkrát bouraná)
Vážený vesnický důchodce jsi pouze, pokud máš Fabii I HTP bez klimatizace.
Bavoráci sou lepší, minimálně pro ta ďoučata.
Tak s 316 compact, to už jsi nadsamec 😄
Pokud dokážeš dostat 50% z ceny i u Renaultu,tak by jsme se mohli dohodnout.Dám ti slušnou odměnu.A když nás bude víc,tak si konečně vyděláš na slušný auto a získáš si respekt kámošů a celého okolí😄..že s tebou vůbec diskutuju !!!
S někym, kdo dokáže napsat "by jsme", se na ničem dohadovat nebudu. Aby bylo jasno teda.
A to som si myslel, že najväčšieho blba som už na ACZ stretol... :-!
Kdepa, furt to může bejt horší. Počkej až napíše něco o těžišti.
CHerokee
To jako že tento vůz střední třídy v benzínu končí na objemu 1,6? To je fakt vzláštní doba. Mi by tam jako vrchol pasoval 3 litr. A nemusel by být ani vyhoněný. 8-s
:yes: mi taky, aby na tom byl podobně, jako jeho třídní konkurenti.
Loučím se s heslem "osmiválec do každé rodiny". 😄
Loučím se s heslem "osmiválec do každé rodiny". 😄
To jsou představy z říše snů. Ale aspoň dvoulitr by tam být mohl. Foukaná šestnáctistovka mi připadá jako motor pro hothatch, u skoro pětimetrového sedanu to není ono.
Viz já 20:41 = 300 koní a 8st. automat = to bude asi v pohodě
Píšu to tu vždycky: jde o charakter motoru, nikoli o maximální výkon a krouťák.
Souhlasim = a sem rád že sem ty šestiválce eště stihnul = ale těch 300 hybridních koní = může bejt v pohodě = i fungovánim
Frantíkum motory docela dou = masivní přechod na 8st. automat = za to taky plus
Velkoobjemový motory = to se začíná trochu omezovat už i na americkym kontinentu. Tady už neni šance
Teda je = koupit nějaký Camaro nebo Mustang = ale v evropskejch autech už bude jen něco takovýhohle
Frantíkum motory docela dou = masivní přechod na 8st. automat = za to taky plus
Velkoobjemový motory = to se začíná trochu omezovat už i na americkym kontinentu. Tady už neni šance
Teda je = koupit nějaký Camaro nebo Mustang = ale v evropskejch autech už bude jen něco takovýhohle
Mě by zajímalo, za co mám ty palce dolů? To tu jsou samí teplí? Nebo ti, co nikdy nejeli v 6 válci? V takové limuzíně by měl být odpovídající vrchol....a na jiných kontinentech tomu tak ještě v této třídě je. Taky jsem rád, že jsem v sedanu třídy C měl 6 válec. Dnešním palečkářům na vrcholu stačí 1,6 nejspíše.
6 válec naprieč a predný náhon. To je taká tradičná európska kombinácia v strednej už od nepamäti
V sedanu C-Klasse je stále šestiválec. Znám jednu japonskou prémii a ta do Evropy bude vozit dva sedany s 5m a mají jen R4 a baterky. Ford sem taky V6 nevozí, nejde vůbec o EU, jde o to, že nejsou ochotni homologovat kvůli pár tisícům ks.
Což je smutné. On ti to teda lepší dealer fordu doveze - Fusion Sport (2,7ecoboost) za 800+ nebo Taurus SHO, ale i tak. Tento peugeot je pěkný, ač se peugeotům vyhýbám, ale zkrátka 1,6 na vrcholu, to mi nesedí.
C Klasse už moc nesleduju, ale mám dojem, že už snad jen jako AMG a i ten má být nahrazen hybridem (43 amg). A diesel v 6 válci už myslím taky není. Já měl tehdy právě 350 CDI, což bylo hodně dobré.
C Klasse už moc nesleduju, ale mám dojem, že už snad jen jako AMG a i ten má být nahrazen hybridem (43 amg). A diesel v 6 válci už myslím taky není. Já měl tehdy právě 350 CDI, což bylo hodně dobré.
On ten 300 koňovej hybrid bude nejspíš rychlejší než tyy dovezený... 😉
MB má přece 2 zcela nový R6 = benzín i nafta = tak nový že eště nejsou všude = dávaj to od dražších modelů
MB má přece 2 zcela nový R6 = benzín i nafta = tak nový že eště nejsou všude = dávaj to od dražších modelů
Doby kdy v těhle autech byly 3litry = benzín i nafta = sou pryč. Sem rád že sem je eště stihnul = a měl možnost oba vyzkoušet
Tady bude zhruba 300 koňovej hybrid = tolik koní neměl ani ten benzín ani nafta
Tady bude zhruba 300 koňovej hybrid = tolik koní neměl ani ten benzín ani nafta
V Evropě. V USA i v Austrálii ve střední třídě jsou 6 válce běžné. 1,6 se hodí do nižší střední, ale ne jako vrchol tady.
Optimum je 6 válec TDI
Kdyby je kupci chtěli ve velkém, tak tu jsou.
kubaskodovak
Nádherné auto, pro Peugeot trefa do černého. Design na jedničku, jízdní vlastnosti a zpracování podle prvních dojmů taky. Myslím si že je to velmi vážný konkurent ve střední třídě a ještě zamíchá kartami.
NAD
Tak myslím, že týmto modelom Peugeot sa znova usadí medzi značky kde (v rámci mainstreamu) bude považovaný pocitom za to "lepšie" (ako VW). PSA musí ale viac investovať do Citroenu (ich súčasné "bacuľky" mi k tejto značke vôbec nesedia) A Opel je až na výnimky tiež taký beztvarý... Inak povedané súčasný Peugeot si našiel svoj štýl a ostatné 2 značky sa tak nejak hľadajú. A DS... tak to som zatiaľ nejako nepochopil. Jediný model čo stojí za zmienku bol ich prvý počin - a to bol DS3.
No s tým DS tomu ani ja nerozumiem. Začiatok vyzeral sľubne, ale keď už sa "luxusné citroeny" dostali ľuďom do povedomia, ostalo zrazu ticho. Tak načo sakra tá počiatočná snaha?
Z Opelu nemám zatiaľ zlý pocit, otázne je, ako si to PSA predstavuje z dlhodobého pohľadu.
Z Opelu nemám zatiaľ zlý pocit, otázne je, ako si to PSA predstavuje z dlhodobého pohľadu.
AutoKaCer
Nová generace 1.6 už není THP, ale také PureTech (asi kvůli filtru pevných částic >😒] ). Každopádně se 508 hóóódně povedla.
Co se týká "slabších motorů", kde benzín končí na té 1.6, doba je holt taková, že to budou nahánět hybridama.
Jsem docela zvědavý, jak bude vypadat nová 308, kterou by mohli ukázat už příští rok a do prodeje v 2020.
Co se týká "slabších motorů", kde benzín končí na té 1.6, doba je holt taková, že to budou nahánět hybridama.
Jsem docela zvědavý, jak bude vypadat nová 308, kterou by mohli ukázat už příští rok a do prodeje v 2020.
Budúci rok bude patriť novej 208.
Také pravda. U té 208 jsem ale vlažnější, protože nevím, co čekat. Platforma by měla být nová, vyvinutá spolu s Čínany, vnitřek bude muset být nějaký kompaktní i-Cockpit, ale už by to alespoň mohlo mít v plné palbě full led, jako to teďkon bude mít 508 + plus možnost hybrida a elektra - na daily docela dobrá věc.
Vnitřek, doufám, bude jen evolucí stávajícího i-cockpitu. Ten v 208 je povedený. Už tak nadšený nejsem z očekávaného vnějšího vzhledu, protože aplikace designového stylu 308 na menší auto (dle předpokladů) na mě nepůsobí hezky. Podle mě to pak 208 ublíží
twistedTSD
Podle všeho se vcelku povedla. :yes: Těším se, až ji vyzkouším. Už předchozí RXH v naftě na mě udělalo dobrý dojem a nová 508 se proti němu na pohled posunula pomalu o dvě generace dál.
Pro redakci: Na prezentaci Focusu vás pozvali? Slyšel jsem zvěsti o nejlépe jezdícím kompaktu. 😄
Pro redakci: Na prezentaci Focusu vás pozvali? Slyšel jsem zvěsti o nejlépe jezdícím kompaktu. 😄
mal som 508GT a môžem povedať že to bolo veľmi dobré auto. Občas rozmýšlam prečo som ju dal dalej.
😒
😒
Ada je zase tady
Šišatý volant, budíky v okně, namísto pod volantem, atd.. ne, ne, lidi nejsou až tak blbí!
KANKUNEN
a kdo neumí tak neprodává. V autě této třídy skončíš po racionálním uvažování, lepší jízdní vlastnosti než SUV, menší provozní náklady než SUV. Jak se zdá 508 je nejlepší výtvor PSA za posledních 20 let, tak proč naprosto nelogicky udělají šoférovi z pracoviště guláš.
Za nejlepší bych dal možná [odkaz]
Pracoviště je moderní [odkaz] guláš je něco zcela jinýho. Možná hraje roli věk = hodnotitele 😄
Pracoviště je moderní [odkaz] guláš je něco zcela jinýho. Možná hraje roli věk = hodnotitele 😄
Těším se, až prodejní čísla tvou teorii (zase) zcela rozmetají...
Ale já to auto chválím, Peugeot udělal kus cesty, motory OK, automat OK, design fantazie, přes výtky bude v autě místa dost. 1,6 benzín stačí, 4x4 až tak nepotřebuješ není to gazík.
PSA už dlouho používá močovinu a to je správně. I přes tu budíkovou pitomost je spousta důvodů proč si 508ku koupit spíše než Passat s tím průmyslovým designem.
PSA už dlouho používá močovinu a to je správně. I přes tu budíkovou pitomost je spousta důvodů proč si 508ku koupit spíše než Passat s tím průmyslovým designem.
Vidím to velmi podobně, povedený exterier, krásný a kvalitně zpracovaný interier zabitý nesmyslnou volant-budíky manýrou. A pak ještě prostor, jestli si p. Dusil se svými 170cm za sebe stěží sedl, znamená to nulový prostor na zadních sedačkách už při průměrné výšce řidiče a vysocí mají smůlu. Daň za design, otázkou je, nakolik převáží design nad praktičností v dané třídě, já bych tipoval, že v Evropě si to auto půjde hodně lidí (rodin, firem) prohlédnout, prodávat se ale bude ten passat. 😉
Pral bych Peugeotu, aby nova 508 fungovala i prodejne. Dalo se postavit velke 5m dlouhe auto proti Talismanu, ale to jak k novemu modelu pristoupili mi prijde sympaticke.
Filozofie blizsi spis 406 s povedenym designem (nevim jen proc francouzske auto musi mit kly) beru jako vymezovani si vlastniho teritoria, kdy na prikladu nemecke D3 je videt, ze klasicky stredni sedan jeste nerekl posledni slovo.
Filozofie blizsi spis 406 s povedenym designem (nevim jen proc francouzske auto musi mit kly) beru jako vymezovani si vlastniho teritoria, kdy na prikladu nemecke D3 je videt, ze klasicky stredni sedan jeste nerekl posledni slovo.
webpaja
...prijde mi, ze uroven diskuzi pomalu pada az na uroven zumpoidniho AF. Stalo by za to nektere diskutery uklidnit, at si to jeste nedavno nejlepsi z celeho ceskoslovenskeho internetu nekazime.
na AF tá diskusia pod článkami to je niečo,ale je tam jedna sekcia kde sú ešte ľudia ktorých autá bavia (živé témata...)
Některé diskutéry... opět zavádíme totalitu?
Když dáš někomu klíč od bytu a on ti místo do záchodu čůrá na podlahu, tak to necháš být?
Tváříš se jako inteligentní člověk a vyplodíš tak nesmyslné přirovnání? Ale notak...
Navíc, vzato striktně, mohli bychom skončit tím, že zablokujeme všechny, protože každá diskuse nakonec může sklouznout k žumpě. Tak se znovu ptám, totalita? Jen tvůj názor bude ten správný?
Navíc, vzato striktně, mohli bychom skončit tím, že zablokujeme všechny, protože každá diskuse nakonec může sklouznout k žumpě. Tak se znovu ptám, totalita? Jen tvůj názor bude ten správný?
Nejde o názor, ale o vystupování. Nemusím se tak tvářit, to bude možná drobný osobní (a ne můj) problém 😉
Nevnímáš-li rozdíl mezi diskuzí o autech (oprav mě, jestli tu hledá většina z nás něco jiného) a trollením nebo osobním napadáním, pak je mi to líto. Já ten rozdíl vnímám.
Nevnímáš-li rozdíl mezi diskuzí o autech (oprav mě, jestli tu hledá většina z nás něco jiného) a trollením nebo osobním napadáním, pak je mi to líto. Já ten rozdíl vnímám.
Náhodou to trefil dobře, půjčíš deseti lidem klíče, 9 čůrá do záchodu a jeden na podlahu, co je správné vyhodit toho dobytka a nebo 9 lidí má trpět. Já tvrdím vyhodit dobytka a až po tom co uklidí.
Blbý príklad. Jak chceš ten dobytok z tých desiatich ľudí identifikovať?
Každý má právo na svůj názor, občas vyletí emoce, ale dá se to udržet v rámci mezí ne?
Jenže přirovnání se záchodem zrovna dost kulhá. To spíš by se dalo říci přirovnání "z deseti lidí každý dělá nějaký nepořádek, vyhodíme toho, kdo dělá nejhorší". A kdo to posoudí?
Ať je po tvém, sice jsi jen změnil konkrétní činnost na obecnou, budiž. Málokdo z nás má diskuzní úroveň třeba nicku _MT_, avšak poznat a posoudit co je už za hranou by jsi mohl.
Pakliže je většinový názor takový, že diskuzní úroveň je zde na stabilní nebo snad stoupající úrovni, pak beru svůj úvodní příspěvek zpět.
Pakliže je většinový názor takový, že diskuzní úroveň je zde na stabilní nebo snad stoupající úrovni, pak beru svůj úvodní příspěvek zpět.
Muj názor je že úroveň katastrofálně upadla = nedivim se MT že ho to přestalo bavit
V diskuzi to vždycky někdo začne = tentokrát Joab
Vyčítat těm co reagujou = to je takový..
V diskuzi to vždycky někdo začne = tentokrát Joab
Vyčítat těm co reagujou = to je takový..
Jistě, že jsem to změnil, protože můj popis skutečně odpovídá diskusní realitě a tomu, co bys s ní chtěl provést ty.
Co když mám "hranu" posunutou jinam, než ty? Kdo rozsoudí, co je správně? Co když mám názor, že je v první řadě třeba zlikvidovat právě lidi jako ty, kteří by chtěli cenzurovat ostatní?
Kdyby úroveň diskusí skutečně tak klesala, dávno by do nich většina lidí přestala přispívat. Ale diskuse jedou; žádný jiný web se nemůže pochlubit takovou četností příspěvků.
Co když mám "hranu" posunutou jinam, než ty? Kdo rozsoudí, co je správně? Co když mám názor, že je v první řadě třeba zlikvidovat právě lidi jako ty, kteří by chtěli cenzurovat ostatní?
Kdyby úroveň diskusí skutečně tak klesala, dávno by do nich většina lidí přestala přispívat. Ale diskuse jedou; žádný jiný web se nemůže pochlubit takovou četností příspěvků.
Blbost = naprosto jednoznačně klesla
Blbost = proč by přestali přispívat? Maximálně někdo jako MT
De o toho kdo to vždycky rozjede = buď rád že dneska ne ty = de to hodit na Joaba 😄
Kterej to = fakt trochu přepísk = co bude psát o čínskejch nebo ruskejch autech >😁
Včetně prezidentskejch limuzín [odkaz] >😒]
Blbost = proč by přestali přispívat? Maximálně někdo jako MT
De o toho kdo to vždycky rozjede = buď rád že dneska ne ty = de to hodit na Joaba 😄
Kterej to = fakt trochu přepísk = co bude psát o čínskejch nebo ruskejch autech >😁
Včetně prezidentskejch limuzín [odkaz] >😒]
Ale kamenem nehodíš, viď? Ani já ne. Posouzení by měla mít redakce.
Řekl bych, že za minulého šéfredaktora (Kovaříka?) přeci jen nějaká snaha byla, u Machaly čistá nula. Ten to má totálně na háku.
Je otázka, kolik na to má dnes Machi lidí...
Dost [odkaz] 😄
Myslel jsi tohle?
[odkaz]
[odkaz]
Myslel sem že nakladetelskej dům je tak brutal ve vatě = že přibrat 1 člověka jestli je třeba = je asi jako když si já koupim zmrzlinu 😄
To by bylo krásný😊 Na nedostatek lidí se vymlouvat nechci, to vám čtenářům může být celkem jedno, je mi jasný, že prostě automaticky očekáváte nejkvalitnější servis. Do diskuzí koukáme všichni řekl bych průběžně, je logický, že nejvíc samozřejmě u svých článků. Když už něco vyplodím, tak mě samozřejmě zajímá, co vy na to. A kdo se do mě zase pustí😊
Pokud jde o regulaci z naší strany. Do teď jsem zastával spíš názor, že se o pořádek postaráte sami. Vnímám to spíš jako vaše "hřiště" a vstupovat z pozice síly a snažit se vytipovat, kdo dělá bordel a kdo se chová slušně... To mi přijde trochu komplikované. Nedávno se tady do mě pustil nějaký wolf, či jak se jmenuje. Poměrně nevybíravě, zcela zbytečně na osobní rovině. Stojí toto za ban? Když nebyl vulgární?
Nicméně stížnost na upadající úroveň diskuzí přijata. Pokud byste začali houfně opouštět diskuze, byl by to pro nás samozřejmě průser, přece jenom je to naše výkladní skříň. A že se pod našimi články velice diskutuje, to je něco, co nám konkurence může stále jenom závidět.
V tuto chvíli máme připravený facelift stránek, i s lehce upravenými diskuzemi. Měly by být přehlednější. Samozřejmě budu víc sledovat, jak se vám úpravy líbí a jestli jste spokojení. Tedy se budu diskuzím více věnovat. A pokud budou stížnosti na chování některých čůrajících kolegů pokračovat, holt se budeme snažit umravňovat.
Emoce chápu, věcnou a klidně i tvrdší kritiku taky. Klidně i sarkasmus, beru. Ale osobní útoky a když z toho příspěvku vyloženě kape žluč, bez toho bych se docela obešel i já.
Machi
Pokud jde o regulaci z naší strany. Do teď jsem zastával spíš názor, že se o pořádek postaráte sami. Vnímám to spíš jako vaše "hřiště" a vstupovat z pozice síly a snažit se vytipovat, kdo dělá bordel a kdo se chová slušně... To mi přijde trochu komplikované. Nedávno se tady do mě pustil nějaký wolf, či jak se jmenuje. Poměrně nevybíravě, zcela zbytečně na osobní rovině. Stojí toto za ban? Když nebyl vulgární?
Nicméně stížnost na upadající úroveň diskuzí přijata. Pokud byste začali houfně opouštět diskuze, byl by to pro nás samozřejmě průser, přece jenom je to naše výkladní skříň. A že se pod našimi články velice diskutuje, to je něco, co nám konkurence může stále jenom závidět.
V tuto chvíli máme připravený facelift stránek, i s lehce upravenými diskuzemi. Měly by být přehlednější. Samozřejmě budu víc sledovat, jak se vám úpravy líbí a jestli jste spokojení. Tedy se budu diskuzím více věnovat. A pokud budou stížnosti na chování některých čůrajících kolegů pokračovat, holt se budeme snažit umravňovat.
Emoce chápu, věcnou a klidně i tvrdší kritiku taky. Klidně i sarkasmus, beru. Ale osobní útoky a když z toho příspěvku vyloženě kape žluč, bez toho bych se docela obešel i já.
Machi
To je ale chybný názor [odkaz] :-!
Bez urážky = když ste se tak rozepsal, což oceňuju = někdy mě místní amatérismus = v textech i v tomhle = docela zaráží. Jste velký web = zisk a tržby viz odkaz + nejlepší jízda na webu 😉 s vysokou návštěvností a obratem = to by mělo jít líp
Bez urážky = když ste se tak rozepsal, což oceňuju = někdy mě místní amatérismus = v textech i v tomhle = docela zaráží. Jste velký web = zisk a tržby viz odkaz + nejlepší jízda na webu 😉 s vysokou návštěvností a obratem = to by mělo jít líp
Líp? Líp to jde vždycky... Ale vážně, pokud nám vyčítáte amatérismus a podobné věci, nečte se mi to úplně dobře. A ať to tady napíše kdokoliv, vždycky mě to píchne a říkám si, jestli na tom něco nebude. Dávat ale do rovnítka naši velikost s tím, že je pro nás hračka lusknout prsty a přivést dalšího člověka, třeba formátu Rasťo Chvaly... To by se mi líbilo😊
Já jsem se svými chlapci spokojen, makají, snaží se... Ale pokud bych se měl zaobírat myšlenkou na rozšíření týmu, ať se koukám, jak chci, moc jmen mě nenapadá. Lidí, co píší o autech, je spousta. Ale těch kvalitních je hrozně málo... A těch, co by byli ochotní akceptovat naše tempo, je ještě míň,
Machi
Já jsem se svými chlapci spokojen, makají, snaží se... Ale pokud bych se měl zaobírat myšlenkou na rozšíření týmu, ať se koukám, jak chci, moc jmen mě nenapadá. Lidí, co píší o autech, je spousta. Ale těch kvalitních je hrozně málo... A těch, co by byli ochotní akceptovat naše tempo, je ještě míň,
Machi
Odborná úroveň = technické nedostatky = to je realita = to neni o píchání = to musí přímo bodat 😉
Rasto je trochu něco jinýho než mám na mysli = byť si jeho videa nebo Honzy Koubka rád pustim. Myslim spíš odborný dohled úrovně Martin Vaculík
To mi připomnělo váš test Ghibli = ti 2 měli víceméně stejným pocity a fakta o autě = a teď pozor = na základě stejných postřehů = došli k jinému závěru
Ten o makání znám [odkaz] to na mě nezkoušejte >😁
Vemte si že technické chyby v článcích tu celkem pravidelně opravují běžní diskutující = ne výjímečně = běžně
Viz odkaz = za diskuze nesete odpovědnost. Nejsem cimprlína = ale občas mi to přijde přespříliš. Vim že každej řiká že to = myslim všechno = bejvalo lepší a přitom [odkaz] ale fakt mi přijde že úroveň diskuzí bývala lepší = opravdu :-!
Nevím v kolika tohle všechno dohromady včetně ajťáka děláte = ale tohle je 1 a půl člověka [odkaz] v reálu = podle počtu hodin = spíš 1 a čtvrt 😄
Rasto je trochu něco jinýho než mám na mysli = byť si jeho videa nebo Honzy Koubka rád pustim. Myslim spíš odborný dohled úrovně Martin Vaculík
To mi připomnělo váš test Ghibli = ti 2 měli víceméně stejným pocity a fakta o autě = a teď pozor = na základě stejných postřehů = došli k jinému závěru
Ten o makání znám [odkaz] to na mě nezkoušejte >😁
Vemte si že technické chyby v článcích tu celkem pravidelně opravují běžní diskutující = ne výjímečně = běžně
Viz odkaz = za diskuze nesete odpovědnost. Nejsem cimprlína = ale občas mi to přijde přespříliš. Vim že každej řiká že to = myslim všechno = bejvalo lepší a přitom [odkaz] ale fakt mi přijde že úroveň diskuzí bývala lepší = opravdu :-!
Nevím v kolika tohle všechno dohromady včetně ajťáka děláte = ale tohle je 1 a půl člověka [odkaz] v reálu = podle počtu hodin = spíš 1 a čtvrt 😄
No, Martine - jednou jsem Vás upozornil - protože to byl vážně extrém - na "Jokyho", co tu o vánocích posílal přání do Ml. Boleslavi - přání, ať zase vypadá jako po válce, s přiloženou fotkou vybombardovaného města. Reakce - v několik dní staré diskuzi smazaný příspěvek. K smíchu! Čekal bych, že takovýho "člověka" prostě vymažete, a to bez pardónu. Zřejmě píše pořád podobný úvahy, ale to už nevím, nezobrazují se mi. Naštěstí tu podobných zas tak moc není.
Kedysi som mal rad testy Pavla Jandu (y) na konkurencnom fore, vedel vyborne opisat jazdne vlastnosti a pocit z jazdy aj ked boli dost dlhe tie texty vedel som zhltnut test auta co ma zaujimalo naraz. Aj tie onboard videa boli zaujimave a bolo vidiet, ze vie soferovat aj ked o bezpecnosti takejto jazdy na okreskach by sa dalo polemizovat. Potom ale zacal pisat cudne testy hlavne koncernu ako Rapid na NS a podobne vtakoviny a nasledne sa uplne odmlcal, skoda podla mna neviem co sa s nim stalo ale takyto redaktor podla mna chyba na CR a SK scene. Cely ten web je uz len z 80% Tesla hejt a zbytok su ukradnute clanky, testy zadne. V CR mate Koubka, chlapcov z Garaze CZ ale inac asi na vyber nie je mnoho tvari. V SR mame Chvalu, Cabaka, chlapci z autozurnalu tiez nie su marny ale tiez toho nie je vela. Komediantov typu autosalon ani radsej nejdem spominat. Kludne by mohol pisat testy aj pan z akcelerace videoblogy z YT myslim, ze tu ma nick stealth01. Kazde video ma kvalitnejsie a kvalitnejsie, obraz, zvuk, komentar. Pomaly ale isto nebude mat minimlane v CR konkurenciu co sa tyka videa.
S Jandou se stalo to, že se stal šéfredaktorem AF 😄
To som nevedel skor som to myslel tak, ze preco uz nepise testy lebo posledny test ma 10.2.2017 a odvtedy nic. Inak posledny test na AF vysiel 20.8.2017 cize skoro pred rokom to je sila, skoda mal som tu stranku rad ale stala sa z toho bulvarna sracka bez testov.
Chodim na web o zbraniach,kde si prislusny admin robi poriadky a cistsky so zbytocnymi zahlcovacmi prispevkov,ktore nesuvisia s danou temou,ale zbytocne vyvolavaju utoky.Krasny priklad je Hamuna a jeho utoky na Rusko.Vtom pride opacna strana a naraz je 100 prispevkov o nicom a clovek nema chut ani citat tu diskusiu.
Vsimol som si,ze uz to vadi viacerim ludom.Dufam,ze vam fakt nejde len o pocet prispevkov v diskusii,ale aj o kvalitu tych diskusii.Nic nemam proti vymene nazorov na danu temu,ktoru autor napisal,ale vadi mi ked sa tema zvrhne na politicku diskusiu,ktora sa tu pravidelne opakuje a stale je to o tom istom.Netreba BAN-ovat ludi.Vymazte im to a poucia sa sami.Moj nazor je taky,ze co nie je k teme,tak to nepatri do diskusie.
Vsimol som si,ze uz to vadi viacerim ludom.Dufam,ze vam fakt nejde len o pocet prispevkov v diskusii,ale aj o kvalitu tych diskusii.Nic nemam proti vymene nazorov na danu temu,ktoru autor napisal,ale vadi mi ked sa tema zvrhne na politicku diskusiu,ktora sa tu pravidelne opakuje a stale je to o tom istom.Netreba BAN-ovat ludi.Vymazte im to a poucia sa sami.Moj nazor je taky,ze co nie je k teme,tak to nepatri do diskusie.
Hurá na Rusko >😒]
Kratší nick navíc bez obrázku = by udělal zázrak. Lidi obecně vnímaj víc formu [odkaz] než obsah = bohužel i u aut a hifi
Poplet si kvantitu a kvalitu = omezit zakázat atd. sprostý nebo třeba rasisitický atp. příspěvky = dát ban = to je na místě = redakce odpovídá za diskuzi
Ty bys omezoval kvantitu = a jinej názor = ty si komunista? 😄
Kratší nick navíc bez obrázku = by udělal zázrak. Lidi obecně vnímaj víc formu [odkaz] než obsah = bohužel i u aut a hifi
Poplet si kvantitu a kvalitu = omezit zakázat atd. sprostý nebo třeba rasisitický atp. příspěvky = dát ban = to je na místě = redakce odpovídá za diskuzi
Ty bys omezoval kvantitu = a jinej názor = ty si komunista? 😄
Takhle - ač tě mám za totálního ko..., sám bych ti ban nedával. Nicméně číst v jedné diskuzi 40x pod sebou něco ve stylu " snad sis to už uvědomil=už víš že mám pravdu" a pořád dokola, nic věcnýho, jen ty samý pindy, to fakt člověk radši odejde a pod těmahle zas.ranýma diskuzema taky většinou nikdo další nechce debatovat. Jedna věc je mít jinej názor, a druhá plevelit.
No to je ale to co píšu = dát ban za rasismus atd. = je naprosto na místě
Hlídat diskuze = je viz rozhodnutí soudu = povinnost redakcí. Tady je Machalův přístup prezentovanej v 8:57 za kterej si mu dal :yes: naprosto chybnej
Že se ti nelíbí názor a kvantita = za to dávat ban je = no divný 😐 To fakt nejde = pro mě naštěstí 😄
Hlídat diskuze = je viz rozhodnutí soudu = povinnost redakcí. Tady je Machalův přístup prezentovanej v 8:57 za kterej si mu dal :yes: naprosto chybnej
Že se ti nelíbí názor a kvantita = za to dávat ban je = no divný 😐 To fakt nejde = pro mě naštěstí 😄
Tak pod toto bych se podepsal. Naprosto nechápu, proč by na webu o autech mělo být politické diskuzní vlákno. Jak mě naučil můj otec, o politice se nemá cenu bavit. Tím méně u nás.
To máte pravdu = nicméně [odkaz]
Koho to zajímá = dobrá předposlední věta = teda blbá = bohužel to trefil
Koho to zajímá = dobrá předposlední věta = teda blbá = bohužel to trefil
Já proto třeba na zbrane*** přestal chodit, strašně mě tam právě štve ten způsob moderace - aby se člověk bál, aby nebyl maloučko OT. Cesta do pekel..
Magory typu hammunasakry nutno holt ignorovat, ikdyž já se musim přiznat, že mě chvílema dost baví😊
Magory typu hammunasakry nutno holt ignorovat, ikdyž já se musim přiznat, že mě chvílema dost baví😊
Děs běs když autor příspěvků tvýho typu = viz včera nekonečný kecy na francouzský auta = je přesvědčenej o svý nadřazenosti :yes: >😒]
Kdo rika? Zadnou nadrazenost necitim.. to, ze se tu chovas jako magor, je proste fakt. Pokud nechces, aby te tak lidi brali, prestan se tak chovat.. uplne jednoduchy.
Stary, moudry muz promluvil!
Stary, moudry muz promluvil!
Vim kdo byl Joab = a víme jak dopad 😉
Plus předpokládám že oba víme = že byl zhruba přesnej opak starýho moudrýho = agresivní cholerik s problémama v sebeovládání 😄
Plus předpokládám že oba víme = že byl zhruba přesnej opak starýho moudrýho = agresivní cholerik s problémama v sebeovládání 😄
Takže ani nevíš co píšeš?
Co takhle zakázat diskuzi lidem co o autech melou totální kraviny = jako třeba ty v průběhu celý týhle diskuze :-!
Co takhle zakázat diskuzi lidem co o autech melou totální kraviny = jako třeba ty v průběhu celý týhle diskuze :-!
Hmm, chápu stížnosti na zas.írání diskuzí. Když si zobrazím strom a vidím tam ten obvyklej ping-pong, dokonale mě to odrazuje. Regulace je ovšem věc ošemetná, skutečně hraničních příspěvků zas tolik není a likvidovat cokoliv, co přímo nesouvisí s tématem, mi správné nepřijde.
Podle mého není třeba nic složitě vymýšlet, ignorace funguje spolehlivě.
Podle mého není třeba nic složitě vymýšlet, ignorace funguje spolehlivě.
Vidim to stejne. Samocistici mechanika na zaklade ignorace zasi.racu diskusi by mela byt dostacujici. Obcas nekdo neodola, to ma pak vrchni zasi.rac orgazmy, ale to jsou bezny aspekty zivota.
Nefunguje. Pozri sa na Hamunu: vždy sa nájde niekto, kto na tie jeho nezmysly plné útokov (nech zdvihne ruku ten, komu Hamu ešte nevynadal), odkazov a "=" (skutočne nechápem, čo to má v písanom texte, notabene v každej vete robiť) zareaguje a je z toho ako píšeš zas.aná diskusia, kde je ťažké sa zorientovať. Takže ja som za občasný ban či zmazanie agresívnych či vulgárnych príspevkov a Hamu je ideálny kandidát. Ostatne pravidlá prispievania hovoria jasne.
Ale funguje. Vypadá to tu přímo úměrně vůli dotyčné(ho) ignorovat. Jenže když to někoho baví....
Ty si skutečnej demagog = trpíš sklerozou = že nezačínám = a vždycky naopak = jako teď ty? 😄
To jak remcáš že nesmim odpovídět když o mě zase něco takovýhohle napíšeš = to už tu bylo >😁
Bacha hoaxy = úmyslná demagogie = sou někde už trestný 😉
To jak remcáš že nesmim odpovídět když o mě zase něco takovýhohle napíšeš = to už tu bylo >😁
Bacha hoaxy = úmyslná demagogie = sou někde už trestný 😉
S těma vulgárníma příspěvkama a mnou = tos fakt hodně přehnal :no: :-!
Nejhorší bejvaj takový demagogové dobra = jako ty 😉
Asi bych zasahoval = vůči opravdu blbejm příspěvkum = viz 1. v diskuzi pod Hyundai Kony
I když je složitý mazat žvásty = jako třeba Joabovy protifrancouzský v týhle diskuzi = ať sou sebeblbší
Nejhorší bejvaj takový demagogové dobra = jako ty 😉
Asi bych zasahoval = vůči opravdu blbejm příspěvkum = viz 1. v diskuzi pod Hyundai Kony
I když je složitý mazat žvásty = jako třeba Joabovy protifrancouzský v týhle diskuzi = ať sou sebeblbší
Mozno by pomohlo to co perfektne funguje na zahranicnych strankach,ze najprv pride upozornenie nech diskutujuci neodbiehaju od tematu a nerobia si z toho svoj vlastny debatny kruzok mimo temy.A zrazu to skonci a dotycny si dodiskutuju SZ ak maju zaujem pokracovat v diskusii,ktora je mimo temy.Proste ja hladam na zahranicnych forach rad fakty,skusenosti,pomoc,radu,zlepsovaky a nie citanie o komunistoch,urazky,osocovanie,vzajomne zdlhave dokazovajie si kto ma pravdu mimo temy.Vid tato diskusia.Dozvedel som sa vsetko mozne,len nic zaujimave o 508.
Ja som zas za kompromis.Upozornit diskutujucich nech s tym prestanu zas.ierat vlakno a ked neposluchnu tak to premazat.Kedze ked raz si budem chciet kupit 508 tak sa chcem nieco o nej dozvediet a nie precitat si vzajomne invektiva.
Ja som zas za kompromis.Upozornit diskutujucich nech s tym prestanu zas.ierat vlakno a ked neposluchnu tak to premazat.Kedze ked raz si budem chciet kupit 508 tak sa chcem nieco o nej dozvediet a nie precitat si vzajomne invektiva.
Pokud jde o můj názor, přikláním se k současné praxi do diskusí nezasahovat, tenhle způsob "samoregulace" mi na ACZ vyhovuje. Že se plevelí diskuse nesmyslnými hádkami, často úplně mimo téma? To ale není nic nového, v dávné minulosti se taková vlákna barevně označovala za flame.
Myslím si, že pokud by živé diskuse na ACZ mohlo něco spolehlivě zabít, tak nějaké vysoce aktivní moderování a určování, který názor je ještě dostatečně k tématu a který už ne.
Myslím si, že pokud by živé diskuse na ACZ mohlo něco spolehlivě zabít, tak nějaké vysoce aktivní moderování a určování, který názor je ještě dostatečně k tématu a který už ne.
Tohle nemá smysl, nikdo nemluvil o cenzuře a slovo likvidace by mě (narozdíl od jiných) nenapadlo ani použít. Psal jsem o uklidnění některých diskutérů, ne o cenzuře či likvidaci.
Přitom si to stačilo jen přečíst a vnímat psaný text 😉
Přitom si to stačilo jen přečíst a vnímat psaný text 😉
Jenže to je právě ono... to už tu bylo. Uklidnění je v podstatě cenzura. A nakonec to tu skončilo vyloženou likvidací diskutérů...
[odkaz]
Uklidnění si představuji tedy zcela jinak.
Uklidnění si představuji tedy zcela jinak.
:yes: Cenzura je jeden extrém, anarchie druhý. Přiměřená kontrola dodržování požadovaných podmínek diskuzí je na místě:
"Vážení a milí diskutéři, jsme rádi, že máte chuť a elán komentovat rozličná témata na AUTO.CZ, ke kterým od září 2010 patří konečně i vytoužené testy. V souvislosti s touto změnou bychom vás ovšem rádi upozornili, že AUTO.CZ není území nikoho, kde si můžete dělat, co chcete. Diskuse AUTO.CZ jsou za prvé veřejně dostupné k prohlížení, a proto se prosím kroťte v použitých výrazech. Nechceme totiž ohrožovat mravní výchovu mládeže. Za druhé buďte připraveni na to, že pokud diskuse sklouzne do vulgarismů a osočování, nemilosrdně a nekompromisně zasáhneme. Za třetí, redakce není nafukovací, a proto počítejte s tím, že reakce například na připomínky u testů nebudou probíhat v řádech minut, ale spíše hodin a někdy i dní. Máme prostě hromadu práce. Děkujeme, že rozumíte a diskutujete. S rozumem. "
Padni komu padni.
"Vážení a milí diskutéři, jsme rádi, že máte chuť a elán komentovat rozličná témata na AUTO.CZ, ke kterým od září 2010 patří konečně i vytoužené testy. V souvislosti s touto změnou bychom vás ovšem rádi upozornili, že AUTO.CZ není území nikoho, kde si můžete dělat, co chcete. Diskuse AUTO.CZ jsou za prvé veřejně dostupné k prohlížení, a proto se prosím kroťte v použitých výrazech. Nechceme totiž ohrožovat mravní výchovu mládeže. Za druhé buďte připraveni na to, že pokud diskuse sklouzne do vulgarismů a osočování, nemilosrdně a nekompromisně zasáhneme. Za třetí, redakce není nafukovací, a proto počítejte s tím, že reakce například na připomínky u testů nebudou probíhat v řádech minut, ale spíše hodin a někdy i dní. Máme prostě hromadu práce. Děkujeme, že rozumíte a diskutujete. S rozumem. "
Padni komu padni.
pumpkin
Pekná recenzia od Tomáša, podľa mňa jedna z najzaujímavejších tohtoročných noviniek z áut pre "smrteľníkov" a tu taká slabá diskusia. ;-\
Myslím, že množství pozitivních ohlasů tu zaznělo. Pro zachování střední třídy sedanů, liftbacků v Evropě je úspěch 508 důležitý. Bez něj se nemusíme dočkat nástupce Talismanu, C5 nebo třeba Insignie. Třeba se i Ford chytí za rypák a Mondeo nové generace dokáže připravit. Podvozek i pohony slušné má, je potřeba zapracovat na interiéru a sladění.
Ja sice nejsem cilovka středni třidy, ale nova 508 mě zaujala svym vzhledem jak exterieru tak interieru. Nejsou to sice pro mě priority, ale prostě dostavil se tam diky vzhledu, alespoň zajem dozvědět se o tomhle autě trochu vice. Fajn je určitě to, že peugeot použil viceprvkove zavěšeni. Benziny taky nejsou marne jen bohužel ve spojeni s automatem což nekritizuji vim že je to středni třida jen je to muj osobni postoj a preference. Co mě však zatim zaraži jsou pravě ty benzinove motory. Nevim do jake miry jsou změny technicke, ale minimalně už nejde o THP, ale o Puretech. Každopadně už jsou dostupne nějake videa a dle nich tam ty koniky dost nejsou.
3_diamanty
a som vazne rad ze to bude ako lift [odkaz] ... aj predajom daneho segmentu to pomoze ... este by to chcelo navrat accordu do eu..... spravit novu C5 nove stihlejsie mondeo ... ozivit kizashi a dalsie kusky ( croma, nove exeo a pod. ) ... a snad sa tento segment pred SUV v eu aj zachrani :yes:
traveldrive
...Joabko palcuje jak malý diablik...
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
webpaja
...Tomáši, jestli jsi byl na stejné prezentaci jako Chvala, tak je tvůj článek velmi plochý a přibližuje se instantní polévce podávané ve Světě notorů.
Nechápu, že jsi nezvolil obě špičkové motorizace. Nechápu, že první dojmy musí být suché, bez atmosféry a invence.
Za tento článek tedy :no😒br />
Zkuste se občas podívat na internetovou videokonkurenci z Garáže CZ nebo té Rasťovy. Chybí mi tu víc nadšení, víc emocí a zajímavé omáčky. Zatímco jiní podávají humra na prosciuttu s oblohou, vy z něj uděláte smažák. ;-\
Nechápu, že jsi nezvolil obě špičkové motorizace. Nechápu, že první dojmy musí být suché, bez atmosféry a invence.
Za tento článek tedy :no😒br />
Zkuste se občas podívat na internetovou videokonkurenci z Garáže CZ nebo té Rasťovy. Chybí mi tu víc nadšení, víc emocí a zajímavé omáčky. Zatímco jiní podávají humra na prosciuttu s oblohou, vy z něj uděláte smažák. ;-\
Anonym
Francouzi ve střední třídě tápou a myslím si, že tápání není u konce.
Designově paráda. Ve střední třídě asi nejzajímavější. Ale malá prostornost na zadních sedadlech, i-cockpit nebo omezená nabídka motorů/převodovek/pohonů se mi zdají jako velké mínusy jak pro flotilové, tak soukromé zákazníky. Peugeot bude rád, když v Evropě prodá polovinu toho, co Škodovka Superbů.
Designově paráda. Ve střední třídě asi nejzajímavější. Ale malá prostornost na zadních sedadlech, i-cockpit nebo omezená nabídka motorů/převodovek/pohonů se mi zdají jako velké mínusy jak pro flotilové, tak soukromé zákazníky. Peugeot bude rád, když v Evropě prodá polovinu toho, co Škodovka Superbů.
Na první počtení to auto (pro mě) kromě volantu nemá chybu :yes: