Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Do krabice tříkripl, který žere v reálu jak starý dvoulitr
na nezpevných cestách to bude s tříválcem pecka a výdrž motoru tak 100 tis km a bude po něm >😁
na jakych nezpevnenych cestach? 99% tech aut bude brazdit primestske dalnicni spojky americkych mest. Probudte se, tohle neni Jeep kamenozrout, ale Fiat mrnatadoskolkyvozic
na vození mrnat to není cool, na to se tu pouužívá BMW X5, Volvo XC90, BMW 6, BMW 3, Cayenne, Macan, Touareg, Grandčíro atd...
MBRANOM
To miesto na prave koleno musi byt nieco strasne.
Facelift předku a zadních světel je povedený, ledky vypadají opravdu dobře a budou i fungovat, předpokládám že stávající příplatkové xenony už nebudou, takže bude klasika halogen a potom příplatkový led
Madlo na dveřích kufru vítám, to otvíraní tlačítkem nad spodní hranou kufru vymyslel retard... a dost mi vadí při otvírání
19" kola pro koho, zkoušel jsem Trailhooka s 18" a je o dost tvrdší, pokud neupravili tlumení je 19" nesmysl
Design středové konzole, kde je inspirace z nového Cherokee se mi moc nelíbí, v případě uconnect 8.4 není okolo rádia žádný rámeček, natož nápis Since 1941 a velký displej je opravdu - velký, ale nabízí maximum věcí co dnes jde
Béžový interiér nahradil bílý, nechápu kdo na tohle změnil.... Kůže stále jen černá, bílá?