Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
JohnST
To auto je po dizajnovej stranke paskvil. Same vlny zahyby prielisy. No ziadny funkcny cisty dizajn. :no: 😒
webpaja
...je otázkou nakolik chtěl redaktor jízdní vlastnosti vyzkoušet a dostat se na hranu. Co si pamatuji já, tak zábava byla velmi dobrá i kvůli užším pneu, které nemají samozřejmě přilnavost širších válců.
Motokárové jízdní vlastnosti s dikcí na zadní kola byly pro mě naopak skvělé.
Motokárové jízdní vlastnosti s dikcí na zadní kola byly pro mě naopak skvělé.
IPace
"Možná se to nezdá, ale BMW i8 je s námi už 11 let. Ano, sériová verze se sice vyrábí od roku 2014, koncept Vision EfficientDynamics naznačující základ designu však byl světu představen už v roce 2009, o dva roky později pak následoval další koncept, nazvaný už i8, který byl prakticky totožný s následnou sériovou verzí"
nejak me tech 11 let nevychazi? on je rok 2020+?
nejak me tech 11 let nevychazi? on je rok 2020+?
praděda7
bych si to BMW spletl s C-HR s uříznutou střechou.... >😁
Niečo na tom bude, moc krásy i8 zozadu nepobrala, tam tá prekombinovanosť tvarov je až skoro japonská. Najlepšie i8 vyzerá zboku, proste parádny nízky športiak.
Kdyby bylo C-HR skvělí auto tak bych si ho koupil, ale koupil jsem Jeep Renegade. C-HR jakožto favorit mě totálně zklamal...
Tož řekni nám trochu víc....co tě na C-HR tolik zklamalo? Moc by mě to zajímalo. :-!
Tak popíšu zde co jsem psal na recenzi C-HR na jiném webu😒br />
Toyotu C-HR jsem spolus Nissan Juke a Jeep Renegade dal do hledáčku na budoucí auto
Papírově a dle recenzí bylo C-HR defakto vítězný model v benzínové verzi, Juke nejvíce zastaralý, ale se slušnou motorizací až 217 koní, benzín, nafta. 4x4 Renegade - kořeny Fiat, velký prostor uvnitř, velká nabídka pohonů, 4x4 včetně ultimátní verze Trailhook.
Po vyzkoušení nastal ovšem šok a to v neprospěch C-HR, kde se stal Renegade vítězem, vnitřní prostor největší ze všech, perfektní kufr s dvojitým dnem, rovná plocha. Renegade o 100% žehlí povrch lépe už v základní dvojkolce, ve čtyřkolce ještě lépe, menší náklony v zatáčkách, větší výkon, kroutící moment, automat 9 stupňů! excelentně hladce řadí, pohodlnější sedačky, lepší audio, lepší výhled ven a lépe citelná šířka a délka auta při jízdě v pruzích. Renegade s Uconnect rádiem už vzákladní 5" verzi je o 100% lepší jak velká ale přitom zbytečná obrazovka v C-HR co nic nezobrazuje, u Uconnect bonus aplikace v telefonu pro kontrolu nad vozem. Takže C-HR bude možná lepší držák, ale jinak zcela průměrné auto, které si svoji sebevědomou cenu nezaslouží
Klady C-HR😒br /> Wow efekt
Externí design
Interní design až na pár detailů (lesklé černé plochy, laciná látka sedaček)
Nic v interiéru nevrže
Velikost kufru v dané třídě je ok
Zápory C-HR😒br /> Pozice za volantem
Málo stavitelný volant pro člověka 190cm
Místo spolujezdce a vzadu pro člověka max 180cm (175 cm)
Málo akční brzdy (vůz měl najeto 5800 km)
Stísněný prostor na to, jak velké auto je. Prostor jak vepředu tak vzadu pro malé hubené postavy
Benzínový motor, špatné odhlučnění, hluk již od 2000 otáček, svist vzduchu okolo karoserie od 80km
Motor slabý výkon 117 a 185ps je na tak těžké auto málo
Průměrný podvozek, nerovnosti nežehlí jak je očekáváno, v zatáčkách se prudce naklání
Infotejtment je parodie, rozlišení bída, nic nezobrazuje oproti konkurenci (Uconet FCA group, icocpit PSA, virtual cocpit tegra v Škoda, VW, Porsche, Seat,...)
Nešikovné umístnění tlačítek na volantu
Malý volant, netopí v celé ploše!
Průměrné audio (verze Dynamic)
Špatný výhled ze zrcátek
špatné rozlišení zadní kamery
Pomalá reakce parkovacích čidel
Jízdní asistenty průměrné vůči konkurenci
Vysoká cena, na to co (ne)nabízí
Nakládací hrana kufru je vysoko, schod po sklopení zadních sedaček
Špatný výhled v bok a vzad
Malá přihrádka u spolujezdce
Toyotu C-HR jsem spolus Nissan Juke a Jeep Renegade dal do hledáčku na budoucí auto
Papírově a dle recenzí bylo C-HR defakto vítězný model v benzínové verzi, Juke nejvíce zastaralý, ale se slušnou motorizací až 217 koní, benzín, nafta. 4x4 Renegade - kořeny Fiat, velký prostor uvnitř, velká nabídka pohonů, 4x4 včetně ultimátní verze Trailhook.
Po vyzkoušení nastal ovšem šok a to v neprospěch C-HR, kde se stal Renegade vítězem, vnitřní prostor největší ze všech, perfektní kufr s dvojitým dnem, rovná plocha. Renegade o 100% žehlí povrch lépe už v základní dvojkolce, ve čtyřkolce ještě lépe, menší náklony v zatáčkách, větší výkon, kroutící moment, automat 9 stupňů! excelentně hladce řadí, pohodlnější sedačky, lepší audio, lepší výhled ven a lépe citelná šířka a délka auta při jízdě v pruzích. Renegade s Uconnect rádiem už vzákladní 5" verzi je o 100% lepší jak velká ale přitom zbytečná obrazovka v C-HR co nic nezobrazuje, u Uconnect bonus aplikace v telefonu pro kontrolu nad vozem. Takže C-HR bude možná lepší držák, ale jinak zcela průměrné auto, které si svoji sebevědomou cenu nezaslouží
Klady C-HR😒br /> Wow efekt
Externí design
Interní design až na pár detailů (lesklé černé plochy, laciná látka sedaček)
Nic v interiéru nevrže
Velikost kufru v dané třídě je ok
Zápory C-HR😒br /> Pozice za volantem
Málo stavitelný volant pro člověka 190cm
Místo spolujezdce a vzadu pro člověka max 180cm (175 cm)
Málo akční brzdy (vůz měl najeto 5800 km)
Stísněný prostor na to, jak velké auto je. Prostor jak vepředu tak vzadu pro malé hubené postavy
Benzínový motor, špatné odhlučnění, hluk již od 2000 otáček, svist vzduchu okolo karoserie od 80km
Motor slabý výkon 117 a 185ps je na tak těžké auto málo
Průměrný podvozek, nerovnosti nežehlí jak je očekáváno, v zatáčkách se prudce naklání
Infotejtment je parodie, rozlišení bída, nic nezobrazuje oproti konkurenci (Uconet FCA group, icocpit PSA, virtual cocpit tegra v Škoda, VW, Porsche, Seat,...)
Nešikovné umístnění tlačítek na volantu
Malý volant, netopí v celé ploše!
Průměrné audio (verze Dynamic)
Špatný výhled ze zrcátek
špatné rozlišení zadní kamery
Pomalá reakce parkovacích čidel
Jízdní asistenty průměrné vůči konkurenci
Vysoká cena, na to co (ne)nabízí
Nakládací hrana kufru je vysoko, schod po sklopení zadních sedaček
Špatný výhled v bok a vzad
Malá přihrádka u spolujezdce
Dikec! Zatím jsem C-HR nejel, ale nabídka motorů (2) je chabá a zrovna tak papírový výkon. I když hybrid je lákavý. Navíc by mě chyběla solidní A/T převodovka. Máme Yarise s CVT a je to fajn. Nedovedu si však představit takovou převodovku ve větším a těžším voze.
Jel sem C-HR jezdím Auris a teď chvíli RAV4 = všude e-cvt = všude v pohodě
Pěkně e-cvt popsali v poslednim Automobilu v testu Aurisu = řadí jako HDM jen líp
Pěkně e-cvt popsali v poslednim Automobilu v testu Aurisu = řadí jako HDM jen líp
Tak nová C-HR by měla mít v Evropě i 140 koní motor, pro východ je už v nabídce od začátku 180 koní
Ja som s C-HR jazdil. Výkon ponechám na posúdení každého jednotlivca. Ale napríklad aerodynamicky hluk patri medzi SUV k nižším a podvozok žehlí na sedemnástkach naozaj dobre. A to som si náročky vybral celkom rozbitú cestu.
S Renegade som nešiel, ale asi nie je recenzia kde by ho nekritizovali za príliš tvrdý podvozok. Síce dobre odhlučnený, ale v nízkych rýchlostiach nekomfortný.
S Renegade som nešiel, ale asi nie je recenzia kde by ho nekritizovali za príliš tvrdý podvozok. Síce dobre odhlučnený, ale v nízkych rýchlostiach nekomfortný.
Nekomfortní je v dieselu, prostě klasické vibrace nafťáku 2.0 Multijet, přitom kdyby ital dal lepší plynokapalinový silentblok tak by vibrace nebyli
Porovnával jsem obě auta na 17, oboje rychlost až do 180km
Porovnával jsem obě auta na 17, oboje rychlost až do 180km
No práve vo vyšších rýchlostiach sa tvrdý podvozok toľko neprejaví. A ako hovorím ja som s Renegade nejazdil a bez priameho presadnutie a prebehnutia po tej istej trase je porovnanie veľmi subjektívne. Ale praktický všade je kritizovaný za príliš tvrdy podvozok, čo ovplyvňuje komfort pri nižších rýchlostiach a to aj v testoch kde bol s benzínovým motorom. Ale asi vieš čo od auta potrebuješ.
Do plusov u CHR si zabudol dat ze hybrid ma nizsie tazisko, teda v zatackach to ukazes vsetkym ... ked ta trochu potlacia 😄
Tu dlouhodobou skoro absolutní schopnost [odkaz] nepoznat co je u auta dobrý a co naopak ne = musim ocenit :yes: 😄
Hybrid má nižší těžiště, ale auto je těžší a u verze 4x4, kterou C-HR nabízí a váze 1600 kg s benziňákem tu musí být paráda >😁
C-HR tam ten vyhlad bude podla mna mizerny a najma deti na zadnych sedackach uvidia asi aj do stran akurat tak velke kulove ... pride mi ze uz horsie to ani neslo spravit to zadne bocne okno .. zlata vitara... renegade ale aj 500X ci povedzme HR-V .. ktora sa mi zacina pacit cim dalej tym viac prave svojou nenapadnou praktickostou hoc nema moznost 4x4 ...
Ale o to stylistovy vůbec nešlo. To musíš uznat. Design intent byl jasný...wow effect....a to se povedlo na 100%. Na děcka serrrrrr....... 😉
obzvlast v cervenej je HR-V pekna ---- a hlavne bez zatmavenych zadnych okien... [odkaz] :yes😒br />
mne teda tento random styl nesedi... paci sa mi nova RAV-ka a chapem rukopis yarisu aj aurisu ..ale C-HR ide akosi mimo mna... aj ked uspechu sa nedivim.. ludia chcu uputat a byt neprehladnutelni to je jasne a nenapodobitelny dizajn dnes uz predava 😄 :yes😒br />
PS: zadne okienko v C-HR je snad ako za trest... [odkaz] .. mensie nema urcite ani miniauto aygo co pozeram .... dobre ze tie plasty vo dverach tam nepotiahli az hore po strechu 😉 ... ak toto ma byt krok dopredu tak zlate retro skatule .. :yes😒br />
PS: vyska nad sedakom vzadu v C-HR je len 91cm... to uz aj ja mam 94cm vzadu nad sedakom v konstrukcne uz da sa povedat 9 rokov starom malom aute a to tam vzadu tiez uz nie je bohvieco sediet ( tak do 185cm postava maximalne .. ideal do 180cm ) ... v tomto je teda C-HR vzadu uplne mizerna... pod uroven miniauta ( vsadim sa ze aj citigo ma vzadu viac miesta ) ... ten zadok je ozaj akoby len pre male deti.. a aj tym by som urcite doprial viac "volnosti" ... tu taka vitara bude pre decka v podstate rollsom :yes:
mne teda tento random styl nesedi... paci sa mi nova RAV-ka a chapem rukopis yarisu aj aurisu ..ale C-HR ide akosi mimo mna... aj ked uspechu sa nedivim.. ludia chcu uputat a byt neprehladnutelni to je jasne a nenapodobitelny dizajn dnes uz predava 😄 :yes😒br />
PS: zadne okienko v C-HR je snad ako za trest... [odkaz] .. mensie nema urcite ani miniauto aygo co pozeram .... dobre ze tie plasty vo dverach tam nepotiahli az hore po strechu 😉 ... ak toto ma byt krok dopredu tak zlate retro skatule .. :yes😒br />
PS: vyska nad sedakom vzadu v C-HR je len 91cm... to uz aj ja mam 94cm vzadu nad sedakom v konstrukcne uz da sa povedat 9 rokov starom malom aute a to tam vzadu tiez uz nie je bohvieco sediet ( tak do 185cm postava maximalne .. ideal do 180cm ) ... v tomto je teda C-HR vzadu uplne mizerna... pod uroven miniauta ( vsadim sa ze aj citigo ma vzadu viac miesta ) ... ten zadok je ozaj akoby len pre male deti.. a aj tym by som urcite doprial viac "volnosti" ... tu taka vitara bude pre decka v podstate rollsom :yes:
C-HR ma neskutocne tie zadne dvere a celkove akoby aj hodne skosenu strechu vzadu ... pride mi ze to snad ani nemyslia ako 5 miesne auto vazne ale len dvojmiestne .... zlaty renegade .. SUV ma mat hrany proste .. renegade je sikovna krabicka .... a urcite bude praktickejsi bez debaty .. teraz po tom facelifte s este mensimi kukadlami je doslova este viac retro a proste velky fesak :yes😒br />
pekne si popisal klady aj zapory.. aj mne je tento wow efekt na ukor praktickosti coraz nesympatickejsi aj ked chapem ok...je mi jasne ze dizajn dnes uz predava a nie praktickost... ale aj ja by som urcite radsej renegade ako C-HR z tejto dvojice.. aj ked v danej cenovke si viem predstavit ako ideal pre mna vitaru v 4x4
pekne si popisal klady aj zapory.. aj mne je tento wow efekt na ukor praktickosti coraz nesympatickejsi aj ked chapem ok...je mi jasne ze dizajn dnes uz predava a nie praktickost... ale aj ja by som urcite radsej renegade ako C-HR z tejto dvojice.. aj ked v danej cenovke si viem predstavit ako ideal pre mna vitaru v 4x4
jinak za 4.7M bych si asi uměl představit jiné sportovní auto...
Zkrátka nejsi cílovka (neboj, já taky ne). Tohle prostě není auto pro každýho, na tom se asi shodneme. Ber to tak, že je to v podstatě dost revoluční stroj plnej novejch, ještě ne-amortizovanejch technologií (podobně jako Tesla, jen s míň dotacema), který spolu se souvisejícím výzkumem musí někdo zaplatit. A early adopters (časní osvojitelé?) to prostě mají vždycky dražší.
Stejně jako airbagy si musely nejdřív odbýt premíéru v S-klasse za těžkej příplatek v tvrdý měně, tak i tahle i8 je prostě jen nevyhnutelnym mezikrokem před tím, než se podobnej pohon dostane i do Miaty za pár šlupek...