I v království sedanů, ve Spojených státech, klesá zájem o tyto vozy. A přitom zkušenosti s Chevroletem Impala dokazují, že velké sedany mají pořád své kouzlo.
Nádherný auto, super motory, mezi tady "někdy jezdícími, častěji v servisu stojícími" odpornými hnusy od Volkswagen Grupppe by to bylo až neskutečné oživení...
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
1) Začíná lov [odkaz] na DÍZL- PRASATA [odkaz] s vykuchanými filtry pevných částic DPF.
2) V uplynulých týdnech vznikla meziresortní komise ministerstev dopravy a životního prostředí, kde se společně s dopravní policií řeší, jak zachytit vozidla s poškozenými filtry na silnicích.
3) První taková akce proběhla v Trutnově koncem května a další měření, které proběhne v Praze, se právě plánuje [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Češi tankují horší naftu, proto se ničí částicové filtry DPF [odkaz]
by samozřejmě neměl, protože evropani jsou v zásadě primitivní zvířátka, pro která je důležitější správný znáček na kapotě, než skutečné kvality.
A neměl by šanci ani u novilhářů, kteří neumí ocenit pohodlné auto pro přepravu a do všeho musí tlačit sportovní chování.
Holden měl jednou přes dvacet. A myslím, že Ada taky, ale tam si tolik jistý nejsem.
Bohužel nedohledám, kolik míval petrumr, to byl taky zajímavý exponát. Teď prudí na autorevue.
My si pamätáme tvoju tŕnistú cestu k osemvalcu z usa >:D . Ja trojválec nemám, aj keď narozdiel odd teba s nimi nemám ani mentálny problém. O koľko sa predĺžilo péro manželke po výmene fiesty R3 za R4 ? >:D >:D
Trnitá bych nenazval. Začínal jsem kdysi jako skoro každý z mé generace na olítané škodě 105. Ale zas to byla dobrá škola. Já s tříválci v motocyklech Triumph taky nemám problém, jen je v Evropě rvou, kam nepatří. :-). Manželce porostla prsa :-!
Třeba takoví Američani například:)
Jak si nedávno postěžoval Trump, když uvažoval nad dovozními cly na německá auta. Jak to říkal? Když se projdu po Manhattanu, neuvidím ani jeden Chevrolet, ale samé BMW, Audi a Mercedes?:)
Když čtu příspěvky, tak primitivní zvířátka je ještě lichotka. Článek o Chevroletu a v diskuzi zamindrákovaný antiVWclub. Moto dne: oblíbená značka aut - hlavně ne VW. Vím, jak ten mindrák vyléčit, kupte si dobré auto a VW vám bude u zadku.
Koupím si dobré auto, ale nesmyslná propagace některých značek ze všech stran nevymizí. Což je asi největší důvod, proč vznikl tak silný antiVW klub. Tak, jako Hyundai odrazuje svou reklamou, VW a spol. naprosto nekritickým přístupem novinářů a fanoušků.
Já se čtyřkou nemám problém... To jen ty se pořád snažíš všechny přesvědčovat, že je to 3 a ve skutečnosti je to ještě víc, než 4.
Nevím, co mi jde, na tvé odpadky neklikám. Je vlastně dost tragické, když vzdělaně se tvářící člověk neumí ani smysluplně vyjádřit myšlenku slovy. Stydíš se za své kraviny?
Vím, k čemu jsem tu já. Ale proč jsi ty?
No, dal bys za to své peníze? (Já ne). A pokud je o ty "skutečné kvality" ... jak je oceňují samotní Američané? Jak se tohle auto prodává v USA třeba ve srovnání s japonskou konkurencí?
Redaktor nepochopil účel toho auta. Pohodlné velké cestovní rodinné auto, které s tímto motorem bez velkých nákladů bude jezdit velmi dlouho a sloužit několika generacím.
Redaktor se asi trochu sekl s důvodem neobratnosti auta, ale jinak - potom asi nepotřebujeme testy, jen přeměřit rozměry a po deseti letech vydat zprávu o spolehlivosti?
Nemyslím, že by redaktor nepochopil, viz i závěr. A tak jako u každého testu, každý si z toho může vybrat to své - sportovec to není, ale levný prostorný a komfortní auto s dostatečným motorem ano.
S tímhle jsem nejezdil, ale měl jsem půjčený Ford Taurus, což je konkurence o forda. Je větší než Superb, má lepší motor než Superb, méně obratný taky není a stojí stejně jako Superb, v USA méně.
No to je právě tvuj obří omyl = komunisty do toho přidá každej ekonomicky vzdělanej = protože to tak prostě je. Teď v tuhle chvíli žiješ v ekonomický realitě = daný socialismem
Což víš i ty = i když se to snažíš popírat ;-)
Nebo jak si vysvětluješ = obří ekonomický rozdíly mezi náma a třeba Rakouskem = stovky let společnou zemí. A hlavně eště nedávno = ekonomicky víceméně stejnou zemí :-)
Náš trh = bude eště desetiletí trochu jinej = než zbytek EU
Samozřejmě nejen náš = všech zemí bejvalý sovětský zóny
Když už máš potřebu v diskuzi reagovat, překonej idi.ota v sobě a reaguj k tématu. Reagoval jsi na příspěvek "v Evropě jsou ameriky dražší než ve své domovině". Ekonomická přednáška "vliv socialistického hospodářství na kupní sílu obyvatelstva bývalého východního bloku a proč jsou ve východní Evropě auta dražší než tam, kde nebyli komunisti" nemá s tématem nic společného a je hrubě lživá. Minimálně v ČR jsou ceny aut obecně nižší, než na západě, ameriky nevyjímaje. Jestli je to nutné, přidám odkazy na Ford.čr a Ford.at a k tomu pár rovnítek, abys to pochopil.
Jestli cítíš potřebu předvést, že tví rodiče jsou údajně ekonomové (tipuji bratr a sestra), doporučuji jiná fóra. Tady jsme od tebe všichni dávno opakovaně poučeni, že nebýt komoušů, nemuseli jsme být za Rakouskem. Napsals to asi tisíckrát, kromě Barika to nikdo nepopírá a nikoho to po tisící prvé nezajímá, obzvlášť v souvislosti cen amerických aut v Evropě a USA.
P.S. neuvažovals, že by sis koupil kuklu? [odkaz]
Jako obvykle = přines si do diskuze de.menty idi.oty = a stejně jako v diskuzi [odkaz] přikazuješ jak smim reagovat. Tam si to dotáz do maximálního maxima = kritizoval si mě za stejný slovo který mi někdo napsal = že sem si dovolil ho napsat zpátky :yes: >:D
Tady to samý = požaduješ ať je muj příspěvek = k tématu v rozsahu kterej vyhovuje tobě. Víc napíšej jen idi.ot = no máš možná pravdu :-)
Nemám sestru ;-)
PS: Neuvažoval si = nebejt tak drzej = a přestat furt přikazovat co maj lidi dělat a řikat? Možná proto tě tak nas.raly ty ekonomický dopady komunismu = tohle co předvádíš = přikazovat co kdo smí a nesmí řikat = je totiž komunismus jak vyšitej >:-[]
Naozaj chces riesit debatu s niekym kto teraz vysiel zo skoly?
S niekym kto nevie nic o realnom zivote?
S niekym co o komunizme cital tak max v knihach?
S niekym koho zivia este dnes rodicia a je to ich maly synacik?
S niekym co len teoretizuje a pritom prax zo zivote je uplne ina?
Vsak vidis,ze to je este decko podla tych jeho desiatok = v kazdom texte,lebo inac sa nevie vyjadrovat.
Ten odkaz si nanho trafil,ale mam pocit,ze tento nanho sedi este lepsie [odkaz]
Abych s komančema Karla eště trochu nas.ral = nejde jen o násobně větší příjmy = de i o majetky. Historický majetky rodin v Rakousku sou mnohanásobný = u nás komanči lidem zabavili nemovitosti, pozemky a v ´53 veškerý historií nastřádaný peníze [odkaz]
A ty dodnes chyběj = no jak komu nejoblíbenějšímu český politikovi = slovenskýmu komunistovi dnes českýmu superoligarchovi za dobu co je ve vládách ČR stoupnul majetek víc jak 2násobně :yes: >:-[]
Komunisti měli jiný priority. A to těžkej průmysl a to aby měl každej kde složit hlavu a co jíst. A tak dnes barák postavený za totáče za 200 tis Kčs + pozemek za 50 000 Kčs stojí 7 6000 000 Kč a ve sstejný kvalitě na stejném pozemku nový 11 400 000 Kč.
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
Asi jako kdyby dnes Oktávie stála 4 500 000 Kč.
podle ceny nemovistotá by dnes měl být průměrný plat 75 000 a špičkový cca 140-260 tis >:D >:D >:D >:D
Komunisti měli hlavní prioritu - okrást lidi a doslova zlikvidovat ty, kdo se jim nepodvolí. Nejdřív bohaté a následně i ty, co toho tolik neměli, včetně těch, co měli málo, viz "měnová reforma" v r. 1953:
[odkaz]
Prachsprostí zloději (navíc, co nakradli, to ekonomicky prodrbali) a lháři a bezcitná hovada..., kdo se jich dnes zastává, padá na jejich úroveň.
Obhajovat komunisty je v principu stejné, jako obhajovat fašisty/nacisty. Ne náhodou toho měli tolik společného, viz jejich propaganda a likvidace odpůrců.
Nepostavit ty domy a byty, nemá dnes půl národa kde bydlet, protože ze tyhle ceny by na to nikdo neměl to stavět, z obyčejných profesí s platem do 30 000 Kč (čistého) :-)
A singles už vůbec ne :-)
Těch je taky nápadně víc jak za totáče, položil sis někdy otázku proč?
Není to náhodou tím, že někteří na to mít děti ani nemaj, aby je mohli slušně uživit a něco jim dopřát a někteří maj v podstatě problém sehnat holku nebo kluka, protože to zrovna nejsou modelové a modelky, nemaj naditou peněženku a nejsou 6x ročně na dovolené na Maledivách, takže pak to to nezapadá jistým děvčatům a chlapcům do jejich instagramového báječného světa celebrit, který by oni taky chtěli žít a tak pořád čekaj na toho svého vysněného prince na bílém koni, popř. princeznu díky které to taky budou moc zažít a nebudou muset hnout prstem.
Protože dneska chce každej vše hned a bez práce.
Toho sis nevšiml vid, to ti uniklo.
Takže na ty obyčejné chlapce a děvčata co tyto požadované klady nemaj pak zbývaj podvodníci, svobodné matky, chlapci hledající jen sex, a zadlužené zkrachovalé existence s hypotékou na krku či dluhy.
Ty zas obvykle nechtěj ty singles chudí a nemodeloví, čímž se dostávaj do zamotaného kruhu :-)
Jo ty nepeníze = to určitě bude částečnej důvod. I když = děti lidi maj i v mnohem mnohem chudších místech planety = třeba v Rusku >:-[]
Proč myslíš = že by mi to mělo uniknout? Tobě evidentně uniká = důvod proč je dnešní děvče a chlapec chudší než jeho třeba rakouskej protějšek = protože my měli socialismus ;-)
Jj chlapci hledající jen sex = to za socialismu určitě nebylo :yes: >:D >:-[]
Jistě že bylo, akorát že tito chlapci většinou už doma měli manželku a děti >:D
Ano i tady má jistá skupina občanů hodně dětí ačkoliv peníze nemaj vid :-)
O tom že se změnili lidé a jejich charkatery a nároky a způsoby myšlení už slyšet ale nechceš že. Zvláště, když ty změny byly velmi často k horšímu.
Stačí si pročíst diskuze s soužití v panelákových domech a novostavbách z litáku (litý beton). Krásné příběhy, v podstatě se zkratka SBD - Stavební Bytové Družstvo změnila na Smrad, Bordel a Dupot.
Zajímavé je třeba to, že pamětníci vyprávěj , že za totáče si tohle co dnes nikdo nedovolil. Divný co ;-):-)
Vzhledem k tomu že sem to zažil i osobně tak to mohu jen potvrdit.
Za to co chválíš = zbankrotoval stát! Je to svym způsobem jako Řecko = jen mnohem mnohem víc. Mám pocit = že ti to doteď nedošlo! A to už je skoro 30 let po bankrotu = států který násilim řídili komunisti :-)
Je to jako bych vesnici kde žiješ vytrh z okolního světa a postavil okolo plot = a všechno ste tam měli za korunu dvě tři. Trochu problém je = když pak všechno dojde, vesnice zbankrotuje = a ten plot musíš strhnout >:-[]
A pak si představ že existujou lidi = který tváří tvář realitě = chválej tu dobu kdy všechno bylo za korunu dvě tři >:D
I na wikipedii je napsáno že v roce 1989 byl naše hospodaření na nule a dluhy minimální, ale taky nám dost států dlužilo. Neříkám že komunisti byli zlatý, ale bydlení v tehdejší době znamenalo náklady kolem 10-20% z výplaty. A zde na mostecku měli lidi nadprůměrný platy v ČSSR. Horník na vrchu 10000 kčs, v díře 15000 kčs v průměru tady lidi braly 4000 kčs a nájem max 350 kčs komplet.
Na tohle nemá cenu reagovat. Začneš o A, zamotáš do toho B a vším se snažíš svést to na C nebo D. Takhle se diskuse nevede, což bys jako vysokoškolsky vzdělaná osoba mohl vědět. Jenže to bys to vzdělání skutečně musel mít, ne jen předstírat.
Neshodli - to ty si pouze přitakával k jeho příspěvkům, MT se nikdy nesnížil, aby se tě tady zastal... tak tady nemel blbosti :). Ale pokud tohle považuješ za shodu, tak se na tomto paprsku slávy vyhřívej dále.. >:D
Je to jako potkat opilou celebritu v baru, pozdravit ji a pak kolegům v práci vyprávět, jací jste kámoši... ;)
Už kdysi tě tady jeden diskutér označil velmi trefným pojmem, že jen očůráváš kotníky >:-[]
Zoufalec jsi ty, když tu pořád vyřváváš, jak tě MT chápe, přitom za ta léta jsem tu neviděl nikde konverzaci, kde by se tě MT zastával, či dokonce napsal shodu s tvým příspěvkem... když to bereš takhle, já se taky MT vždy shodl.... >:D
Co Karel chápe či nechápe se zeptej jeho, já jsem si jist, že Karel chápe více, než ty, navíc chápe psané slovo a MT, to je ještě uplně jiný level, hlavně ve vyjádřování a slušnosti a nějaký Hamunnaratlík mu může leda opravdu pouze "ochcávat" .... ale jo, jste nej kámoši >:D
A narozdíl od tebe ti odpovím čistě a jasně na tvou otázku - proč jsem to napsal ?
Protože lžeš a ohýbáš pravdu... proto :-) MT se s tebou neshodl, to pouze ty s ním....
To je tak pitomý = že ani nevim jestli to mám chtít vysvětlit = no zkus to = jestli teda sám víš cos tim chtěl říct >:D
Bohužel můžeš mít pravdu = že na naši původní úroveň vůči ostatnim zemim kontinentu = než to tu začal devastovat komunista a rus = se možná už nikdy nedostanem ;-\
Jinak platí že 40 let ekonomický absurdity = se bude dávat dohromady nějakejch 60-70 let
Vim = je to fakt drsný :-!
Moje hlava... tě má v *, hlupáčku. Pořád jsi nepochopil, že jediné, za co tu ještě stojíš, je kopat do tebe pro tvou nebetyčnou hloupost.
Nemá smysl plýtvat argumentací na něco, co ji stejně neumí pochopit.
Moje hlava ti už názor na tebe řekla. Až budeš dospělý a budeš schopen přijímat i relevantní názory, budeme se spolu na toto téma i bavit. Do té doby jsi jen hračka.
Opravdu mne tu napadáš za to, že jsem se zeptal zdejšího znalce US aut na otázku ohledně US auta, které je v ČR velmi vzácné a ještě jsi tak drzý, že mne za to nazýváš hlupákem ?
Pokud bychom si měli vše dohledávat sami (což určitě udělat mohu), jaký má pak smysl tato diskuze ?
Jsi id.iot.... jen chudáček, který je asociální a místo akceptování svého problému a snahy se začlenit, útočí na všechny okolo a ještě se obhajuje tím, že v tom není sám... Býval jsem slušný, už je to za poslední dobou poněkolikáté, kdy k tvé osobě musím být nelsušný, protože po několika letech snahy s tebou diskutovat objektivně mi dochází síla bojovat s větrným mlýnem...
To neni o vzácnym US autu = to je o nejzákladnějšim přehledu = takže spíš zdůrazňuješ.. ;-)
Nojo slušňák do týhle diskuze přišel 18.6. v 10:51 a do lesa zavolal = a teď se mu nelíbí ozvěna
Nestěžuj si = ta otázka prostě je hloupá. S tim nic nenaděláš = rozdíl mezi MT a mnou je = že já ti to na rovinu a popravdě řeknu. On by si to jenom myslel :-)
Minulou generací jsme jezdili 3 týdny po státech. Na tento účel je to skoro dokonalé auto. Je veliké, pohodlné, do kufru naložíte všechno, co potřebuje. Že neumí zatáčet je tam skoro jedno. I přes velký motor to moc nejede, ale vzhledem k povoleným rychlostem je to taky jedno.
Velikost si opravdu člověk neuvědomí, když to postaví vedle pickupu, do kterého lezou po žebříku.
Impala v Evropě by ale podle mně šanci neměla. Je opravdu obrovská, to by byl problém, zatáčet neumí (aspoň ta předcházející generace) a v interiéru to jsou lány plastu. Prostě Američané hledají jiné kvality než my v Evropě. Nicméně, kdyby se prodávala za cenu, jako ve státech, tak by to bylo poměrně zajímavé vozidlo.
Je to obrovske auto, ale nemecke limuziny a SUV nejsou mensi a jezdi tu bez problemu. A kdo uzivi je, impalu by zvladl taky. S rozumnou cenovkou (tj. pod milion) by to mohlo fungovat.
Kdo hledá ekvivalent BMW tak si přece nepůjde koupit Impalu, když má GM Cadillac CT6 >:D což je přímá konkurence a je to jinde výkonem i kvalitou interiéru.
Impala je náhrada za Evropě neeixstující kategorii neprémiových aut střední a vyšší třídy s V6.
Teda ona tu existuje, ale jen v podání Hyundai Genesis a KIA Stinger V6 >:D
Nechápu ten nářek na tvrdé plasty v amerických autech. Zrovna u této Impaly, ano vidím, že spodní část palubové desky a boky středového panelu jsou z trvrdého plastu, ale jinak je vše obšito kůží, i vrch dveří. To Vám je příjemnější mít loketní opěrky ve dveřích z plastu jako má Superb i ve výbavě L&K? Kde jsou potom ty lány plastu, které zmiňuje kolega nahoře..
Nechci nic srovnávat, na to tu jsou jiní experti. Ale je fail plivat na tvrdé plasty, když je témeř celý interiér pošitý kůži a člověk s těmi plasty prakticky nepříjde to styku.
Nějak to zkritizovat museli ne, přece nemohli přiznat, že evropská cesta do co největších krabic narvat co nejmenší motor je cesta do pekel a ne ideál pro zákazníka.
Je to bohužel o penězích = většina evropanů si nikdy větší motor nekoupila a nekoupí
Tim nechci obhajovat 3válce = nemám je moc rád = ty patří do C3 apod. = má ho babička a musim uznat že v takovym autě 1.2 PureTECH docela funguje. Zrovna teď dala svuj rekord na německý dálnici 170 km/h = na její věk dobrý :yes::-)
Sem zvědavej kam povede omezení dieslů [odkaz] a případný srovnání daně z benzínu a nafty. Popravdě nebaví mě nákupem benzínu sponzorovat naftomilce
1.2 HTP na německé dálnici umí i 190 Km/H ... odzkoušeno osobně na 2 odlišných autech (Cordoba, Fabia). Ale, že to dnes zvládá Citron po 15ti letech po HTP a s turbem... není divu >:D
A ty si vážně myslíš, že impala má uvnitř kůži? V americe, kde jsou automobilky proslavený prodejem napodobenin kůže kde se dá? Je to prachsprostá koženka. To zaprvé.
Za druhé z přístrojovky zůstává stále dost čistě plastových ploch - tvrďochů.
Za třetí - osobně jsem pro pestrou nabídku aut na trhu, ale prostě je fakt, že americký auta se do evropy nehodí. Obecně platí že kdejaký golf kombi zvládá rychlou jízdu po dálnici lépe než auta typu impala. O jízdě po okreskách nemluvím. Prostě způsob ježdění je v evropě daleko náročnější než v americe. A podle toho ta auta taky vypadají. A jejich cenovky jakbysmet. Proto se VW v americe nedaří, neboť jejich kvalitu nemáš moc šanci ocenit, zato jejich cenovku vidíš hned.
Určite ma oslovuje viac ako súčasný americký dizajn, vtedy bol síce divoký, ale mal svoje kúzlo, tie dnešné vozy mi pripadajú jeden ako druhý, mohutné a ťažkopádne...
Má to niečo do seba. Akurát v Európe autá týchto rozmerov na bežné jazdenie veľmi vhodné nie sú. Už len klasický Mustang vyzerá na našich úzkych kľukatých cestách (voči klasickým americkým cestám) trochu nepatrične...proste o číslo väčší ako cesta...
Hlavne je to auto podla popisu presne take, ako som si vopred predstavoval - tazkopadne, naklanajuce sa. Nevidim dovod na kupu mozno okrem toho, ze niekto chce mat "ameriku", ci pripadne ceny. Lenze amerika s tym znakom vpredu ?
Někomu může třeba vadit, že: "Od roku 2004 mají na kapotě logo Chevroletu také vozy Daewoo a v zemích Jižní Ameriky také modely prodávané v Evropě pod značkou Opel."
"Jestliže byste tak Impalu podle fotek považovali za „amerického Superba,“ " - Preco zase !?!?!? Fakt neviem komu a preco by to niekomu malo napadnut.
Vid "Kdo je Sabine Schmitzová? Rekordmanka se Škodou Kodiaq RS je královnou Nürburgringu"
Fakt nechapes ako umelo to pouzili ?
Ked vidim auto, musim za tym hned v hlave vidiet nejaku oktaviu, nejaky superb ? americky superb ? A to s tym porovnavat ?
Evidentne tak ale viac ludi funguje.
Možná proto že škodovka je evropská budget značka a chevrolet americká. A superb je největší škodovka. Mimochcodem, dokud byl chevrolet v evropě právě na škodovku se zaměřoval.
Kde že jsou ty velké spáry? Z fotek žádné nevidím a z osobních zkušeností o žádných nevím. A kvalita interiéru? To soudíte podle auta z půjčovny, které má ten nejlevnější možný interiér? Tak to pak Volvo S90 je taky levný plastový krám.
Ty neustále se opakujících nesmyslných řečech o sportovnosti jsou taky fajn. To pak člověku dojde, proč jsou Evropské Cadillacy proti těm Americkým tak tvrdé.
Každé zboží má svého kupce a každý kupec má svoje zboží:)
Pokud budu vyrábět auta pro zemi, kde je nejvyšší povolená rychlost 105 km/h, benzín stojí deset korun, většina cest je sto kilometrů rovně, a většina potenciálních kupců nadrozměrných:)
...potom toho asi nebude mnoho, co by mě donutilo vyrábět nejlepší auta na světě.
a) vypadá to divně
b) nemá to po kapotou ekologický motor
c) nemá to manuální převodovku
d) nemá to verzi 4x4
e) nemá to verzi kombi (variant)
f) a to takovému vozu bych výjimečně odpustil i absenci ruční vrstvy...