Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKam až poroste zájem o SUV? V roce 2025 to bude každé druhé prodané auto, tvrdí Audi
34 komentářů
mato967
Neviem kto to kupuje. Ved Audi ma najskaredsi (alebo len najmenej pekny a zaujimavy) rad SUV zo vsetkych znaciek. Ale Q8 vyzera celkom dobre.
-----
Aj tak neviem kam ten svet speje. V roku 2025 ma byt polka aut krabica zvonka velka, zvnutra mala a vysoka. Dufam aspon, ze vsetky budu predokolky s minimalnymi terennymi schopnostami, ako terajsie PSA.
-----
Aj tak neviem kam ten svet speje. V roku 2025 ma byt polka aut krabica zvonka velka, zvnutra mala a vysoka. Dufam aspon, ze vsetky budu predokolky s minimalnymi terennymi schopnostami, ako terajsie PSA.
Globálně proti SUV nic nemám (ta Q8 se mic moc nelíbí, moc tvarů). Beru to tak, že když značka prodá dostatek těchto vozů a mohou pak nabízet sportovní a řídičská auta (což teď výběr sportovních a řidičských aut je víc než kdy dřív) vše je v pořádku. Obava je ovšem na místě, pokud by mělo být 50% a více tvořit SUV, už asi na ty zábavná nezbude moc místo.
Josef 1
Když si to polovina lidí koupí, tak ať to mají.
My taky nemůžeme soudit západ, kde si kupují něco jiného než my.
U mě ale jednoznačně vyhrávají lepší jizdní vlastnosti nižších aut.
Může tu někdo srovnat brzdnou dráhu Octavie a Karoqa ???
My taky nemůžeme soudit západ, kde si kupují něco jiného než my.
U mě ale jednoznačně vyhrávají lepší jizdní vlastnosti nižších aut.
Může tu někdo srovnat brzdnou dráhu Octavie a Karoqa ???
fulbo
Ja som bol veľký odporca SUV ale keď som začal vyberať auto za cca 30000 €, nakoniec to vyhrala benzínová Mazda CX-5 Revolution. Už je týždeň doma a rozhodnutie neľutujem.
Udělal jsi dobře! CX-5 jsem zvažoval v roce 2014 a otestoval všechny varianty. Paráda! Nejvíc se mě však zamlouval silnější 2.2 litrový diesel s automatem. Nakonec to bylo něco jiného, ale byl sem sakra blízko. Kdyby byl tenkrát v nabídce 2.5lt benzin, tak bych do toho určitě šel..... 😉 Já v tu dobu zrovna prodal Mazdu 3 MPS a ten fantastický zátah mě ještě ležel v hlavě... 😉
No ja mám 2,0 AWD s manuálom v tej krásnej Red Soul metalíze. Bohužiaľ stupeň vývaby Revolution nie je možné s automatom. Pre Revolution som sa rozhodol kvôli ozvučeniu Bose ( ktoré ale nesplnilo úplne moje očakávania ), HUD, el. kufru a inteligentným svetlám ( tie sú naopak absolútne dokonalé )
2.5lt je v automatě. Revolution plus. Já vím, je o dost dražší... 😉 HUD je paráda.........měl jsem v X5.
a co by si aj lutoval.. ved SUV su predsa prakticke ... zvysena svetlost... pohodlnejsie nastupovanie ... mat na to tak ho mam uz tiez ( aspon ASX alebo vitaru ) ... proste dnes ked uz aj v meste mas 10cm vysoke retardery za kazdou zatackou a 20cm mega obrubniky ( neviem co je to za novu modu ) na parkoviskach jak v kocurkove su SUV ozaj cim dalej tym viac ziadanejsie a pochopitelnejsie ... vsetko vlastne hra v ich prospech
CX-5 je krasna ( zavidim 😄 ) ... ja by som chcel eclipse cross ... pre mna by bol dokonaly
CX-5 je krasna ( zavidim 😄 ) ... ja by som chcel eclipse cross ... pre mna by bol dokonaly
Sacahariel
Ve velkém SUV typu Audi Q7 je prostě pohodlí, dostatek místa na předních i zadních sedadlech, vetší šíře vozu mi umožňuje se pohodlně sednout a vyšší posez mi dává lepší výhled do okolí vozu nemluvě o tom, že i odpružení vozu bývá daleko konfotnější na naších příšerných silnicích. Prostě malé vozítko typu Fabia je nákupní taška do města nikoliv rodinné auto snad už i do Evropy dorazila móda velkých a pohodlných vozů co bývala v USA. Ale doufám, že normovači na úřadech se proberou k životu jelikož s naší normou na velikost parkovacího místa je dnes těžké vystoupit ze sedanu nižší střední třídy natož pak z velkého SUV, hlavně že se lidi diví když člověk zaparkuje přes 2 místa, ona to není blbost mnohdy, ale nutnost jelikož jen tak je člověk schopen otevřít dveře.
Vím o čem mluvíš. Ty samé problémy s X5. Proto ji už 2 roky nemám...... 😉 Ještě k velikosti parkovacích míst. Myslím, že chyběla a stále ještě chybí komunikace mezi automobilkami a úřady. Nechci nikoho vinit, ale automobilky měli na tuto věc dbát, když plánovaly vozy zvětšovat.
obcas sa ale najdu aj vynimky .. a napriklad nova dacia duster je uzsia dokonca ako ta predosla... ale principialne mas pravdu... auta sa poslednu dobu az neprirodzne rozsiruju ( vsimam si to samozrejme ) ... mnohe uz vyzeraju ako take placky alebo zaby .... pritom parkovacie miesta su aspon 30 rokov rovnako siroke suhlas ... no lenze je rozdiel zaparkovat na tie iste siroke miesta dva favority a dva X5 presne tak... ja uz neraz mam problem sa vtesnat medzi dva vozy na parkovisku a to mam prosim pekne male auto.. ako fakt dlzka uz neraz nie je hlavny problem pri parkovani ale prave ta "zostatkova sirka" daneho parkovacieho miesta medzi dvoma sirokymi vozmi ... lebo nie je to len o tom "vojst" kdesi medzi auta.. ale hlavne vediet potom aj vystupit :😉
Problém je v tom, že stávající normy (2.5m) "ztratily" toleranci pro parkování mimo střed parkovacího místa. Často se stane, že řidič "netrefí" střed a parkuje víceméně na okraji parkovacího místa a tím omezuje "souseda" a nebo i sám sebe, pokud při jeho příjezdu bylo sousední místo volné. A tady přichází do hry ta narůstající šířka vozů. Takový Trabant nebo stovka Škodovka, když "netrefila" střed, tak se nic moc nedělo, protože auto mělo "fóra", což u moderních širokých vozů už není pravda. Na př. taková OIII nebo i novějším Golf. Zkrátka tolerance zmizela a pokud nezaparkuješ +- střed, tak můžeš mít problém. A to samozřejmě nemluvíme o velkých SUV. Tam i když stojí přesně uprostřed, tak cca 2m široké SUV má na otevření dveří jen 25cm na každou stranu, což k vystoupení z auta by nestačilo a nutně potřebuje, aby vůz na vedlejším místě byl zaparkován +- uprostřed.
3_diamanty
miznu sedany.. miznu mpv.. miznu kupatka... zatial co SUV len a len pribudaju... takze dava to logiku ze coskoro tych SUV uz bude aspon polovica z celkoveho poctu aut ... ja si uz davnejsie vsimam ich zvysujuci sa pocet takmer vsade ... a neraz sa mi stane ze stojim na semafore kdesi vzadu a zo 4-5 aut predomnou su aspon 3 uz SUVecka .. alebo kdesi pri nakupnych centrach nie je ziadne prekvapenie vidiet uz viac SUVecok ako nejakych malych aut sranda ... staci si len vsimat... tych SUV je ozaj aspon u nas uz hodne... a aj teraz ked kuknem doma z okna tak mame tu asi 10 SUV na celkovych 30 aut co nam tu stoji na takom ovalnom malom parkovisku na rohu dole pod blokom ... a sam by som chcel tiez casom SUV .. ta zvysena svetlost tak to casom urcite chcem :yes:
Blue Sun
tu zkrátka novou dobu, dobu předstírání...
Auta předstírají, že jsou do terénu, chlapi předstírají drsnost, ženy předstírají prsa a orgasmus, lidi předstírají přátelství, politici zájem o lidi...
Falešná a povrchní doba pro falešnou a povrchní společnost.
Auta předstírají, že jsou do terénu, chlapi předstírají drsnost, ženy předstírají prsa a orgasmus, lidi předstírají přátelství, politici zájem o lidi...
Falešná a povrchní doba pro falešnou a povrchní společnost.
To jsou mi "novinky"..., opravdu samý nový fenomén této "nové doby", to dřív prostě vůbec neexistovalo. 8-s
je to v podstate tak suhlas .. ale samozrejme cest vynimkam 😉
co sa tyka aut... vsimam si aj narastajuci trend akehosi "wow" efektu a gycovosti na ukor serioznosti a praktickosti ... k comu je to dobre netusim
co sa tyka aut... vsimam si aj narastajuci trend akehosi "wow" efektu a gycovosti na ukor serioznosti a praktickosti ... k comu je to dobre netusim
Lenivost je motorem pokroku.