Testy
M1chal
4
Z toho auta vyzařuje radost 😄 :yes:
Přejít do diskuze
removed
Interier moc hezky zpracovany, hlavne velke kulate ovladace klimy. Ani ta cervena na stredovem tunelu nepusobi rusive. Volant a kaplicka paradnicke. Sedel jsem v "nesportovni" verzi a prostor kolem ridice a spolujezdce mne primo uchvatil. Velmi vzdusny, vsechny dulezite ovladace na tlacitko nebo na volantu, mista na kolena vic, nez v lecjake nizsi stredotridni kare. Exterier se take moc povedl. Povedene mini, zive mne velmi nadchlo.
Jopino
Celkově mě ten pidi článeček nenadchl, slabý na text a s chybami. Holt, není to Polo (proti kterému nic nemám). Škoda, tešil jsem se na delší čtení. Tohle auto si to zaslouží.
MariAchi
Jestli to nebude tim, ze Swift neni primarne HH, ale male mestske auto.
Mino 1
Veru, cakal som aj ja nejaky obsiahlejsi text. Vypotili len kratky a aj ten s chybami.
wikinko
Toto mohlo byt celkom fajn auto, keby sa v nom nesedelo ako v autobuse. Po nasadnuti ma aj presla chut sa v tom previezt.
miromen
Pak se dočteš jaky je v autě prostor. Podobně je to u dnešnich SUV/crossoveru, kdy je pocit z prostornosti větši než realně je.
Marekx
SUV/MPVčkaři ve sportovní verzi Swiftu jezdit nebudou, tak vysoký posez je prostě blbost a nedivím se, že to dali do mínusů 😉
MariAchi
Nejlepsi bude, kdyz si ten novy projedes a pak poreferujes, samotneho me zajima, jak si povede SSSS (Stary Suzuki Swift Sport) proti NSSS 😄
MariAchi
Jsou to prvni jizdni dojmy, ne test. To omlouva nic moc delku clanku, ne vsak chyby.
99matthew99
Vaha vs vykon myslim ze postacujuci. Nenapada ma priamy konkurent. Fun faktor bude urcite super ale ci by som vymenil svoj predosli SSS za toto neviem. Atmo ma v tomto aute svoje caro 😄
K redakcii. Ak neviete kolko ma predosla verzia kw radsej nepublikujte ani clanok.
K redakcii. Ak neviete kolko ma predosla verzia kw radsej nepublikujte ani clanok.
Ghostyx
A to je hochu chyba! 😉 Už verze s tříválcem dokáže dělat "divy" a ten "šestiválcový" zvuk pouštěný do interiéru? Úžas! Měl jsem to půjčený na dovolené a velmi mě to překvapilo svojí pružností, prostorností a jízdními vlastnostmi a přitom to žralo jen v průměru 5,8 l na 100 km. Za mě určitě... :yes: :yes: :yes:
Mino 1
Ide síce o článok prevzatý zo SM, ale predchádzajúca generácia nemala 92 kW a 148 Nm, ale 100 kW a 160 Nm. Bolo by fajn opraviť to.
Marekx
Vyšší posez v čemkoliv se sportovní ambicí, tím spíše v hothatch je totální úchylárna. To už si lidi asi neumějí zvednout ani tu sedačku a nebo mají všichni záda už ve 20 jako důchodci, když chtějí posez jako v dodávce? Nebo je z toho tak blbě vidět, jako z většiny dnešních nových aut a řeší to vyšším posezem.