Dojezd 550-700 km, to bude realne asi 350-400, s tim uz se da zit.
A hlavne normalni auto od normalni firmy s dostupnyma sluzbama a servisem.
Jen aby to nepos.rali nejakym priblblym oteviranim dveri jako u i3 nebo i8 a dalsi priklady by se nasly.
rekl bych cze cekaji na nove baterky ktere jim slibili v Toyote, proto az po roce 2020
v realu to bude spis designove mix nekde mezi i3 a BMW 4 v te dobe a dojezd bude urcovat vic veci, jak ukazuji ruzne BEV od ruznych automobilek, kapacita baterek nemusi bejt vsechno "zlato" na palube
GM EV1 se vyrabel v letech 1996–1999 melo olovene akumulatory 16.5 kWh a dojezd necelych 100km (60 mil), v realu pak okolo 80km (50 mil) pozdejsi verze pak az 26.4 kWh NiMH baterie a realny dojezd okolo 130-140km a bylo to relativne male mestske auto pro dva
v roce 1991 se zacali prodavat prvni li-ion baterie a to v kamerach Sony, a jejich tehdejsi kapacita na kg byla priblizne ctvrtinova nez jakou maji dnesni li-ion clanky 😉
takze ne, nemas pravdu od GM EV1 se zmenilo sakra hodne >😁 ale pravda nejvic se zmenili lidi, hlavne diskuteri na forech, jsou vic dementni a vic lzou, vymejslej si a praktikuji takzvany trolling tema blbostma co pisou :yes:
Co je na tom nepravdivého? Jasně že se trochu zlepšily v rámci možností, ale celých těch cca. 30 let jde spíš o extenzivní vylepšování, než o změnu technologie. Ale chápu, že přání je otcem myšlenky.
A hlavne normalni auto od normalni firmy s dostupnyma sluzbama a servisem.
Jen aby to nepos.rali nejakym priblblym oteviranim dveri jako u i3 nebo i8 a dalsi priklady by se nasly.
v realu to bude spis designove mix nekde mezi i3 a BMW 4 v te dobe a dojezd bude urcovat vic veci, jak ukazuji ruzne BEV od ruznych automobilek, kapacita baterek nemusi bejt vsechno "zlato" na palube
GM EV1 se vyrabel v letech 1996–1999 melo olovene akumulatory 16.5 kWh a dojezd necelych 100km (60 mil), v realu pak okolo 80km (50 mil) pozdejsi verze pak az 26.4 kWh NiMH baterie a realny dojezd okolo 130-140km a bylo to relativne male mestske auto pro dva
v roce 1991 se zacali prodavat prvni li-ion baterie a to v kamerach Sony, a jejich tehdejsi kapacita na kg byla priblizne ctvrtinova nez jakou maji dnesni li-ion clanky 😉
takze ne, nemas pravdu od GM EV1 se zmenilo sakra hodne >😁 ale pravda nejvic se zmenili lidi, hlavne diskuteri na forech, jsou vic dementni a vic lzou, vymejslej si a praktikuji takzvany trolling tema blbostma co pisou :yes: