M5 přece jde poznat, je širší, vytažené blatníky, čtyřlauf, 5er s mpaketem je jen podobná. Ale pokud to byla opravdu M5, pak nezávodil, rozdíl ve zrychlení těch dvou aut je výrazný. 😉
Ale jo, tehdy nevídaný krouťák zmiňoval marketing, kde to jen šlo, podívejte, tolik nemá ani M5, jenže realita není zrychlování na šestku. Ta auta dělí propast 275 vs 507 koní, 535d uměla 0-200 za 26s a M5 pod 14s, faktem je, že se dělaly šílené čipy na 535d, které to auto hodně posunuly, ale aby M5 nestačila na 200kw verzi 535d ve zrychlení, je prostě nesmysl. 😉
Presne. Vždy ma pobaví, keď tu niekto vyhlasuje, ako na ceste porazil oveľa silnejšie auto, že odkiaľ si je istý, že aj ten druhý o "súťaži" vedel a chcel sa zapojiť. Bežne sa mi stáva, že ma s víťazným úsmevom predbiehajú vodiči povedzme 2,0TDI, keď ja len štandardne zrýchľujem (rozumej: žiaden plyn na podlahe, len normálne plynulé zrýchľovanie), možno aj tí potom píšu v diskusii, ako vytrestali oveľa výkonnejšie auto. Vedome som "súťažil" na bežných cestách len raz, keď sme na križovatke stáli vedľa seba dve porovnateľné autá, pozreli sa s vodičom na seba a vedeli, že bude drag race. Ale v drvivej väčšine je to "závod", o ktorom jeden z vodičov nevie. >😁
Dnes jsem si dal cestu do prace Jukem. Od napojeni na dalnici noha v podlaze a 40km jsem ji nemusel zvednout >😁 Do kopce to padalo k 160kmph, z kopce se to vysplhalo na 195kmph. Par krat se po mne uz nekdo ohlizel, kdyz on jel v necem na to stavenem tempomatovych treba 180, do kopce me predjede a z kopce to pak vypada, ze s vypetim vsech sil se snazim predjet ja jeho. Ti moudrejsi nereagovali, treba pochopili, ze jen jedu co technika dovoli, ale par zavodniku co to neuneslo se taky naslo. V tomhle pripade ale vzacne platilo, ze mi to fakt nandali, ja uz na to vic tlacit fakt nemohl. 😄
A perlicka na zaver, auto jsem od zeny bral s 9,2L spotrebou a po tehle jizde jsem ji ho vratil s 9,0L dle BC... >😁 >😁
CTS-V (aktuální) je výtečné auto s neskutečně silným motorem, který by předchozí M5 v přímce rozcupoval, navíc velmi dobře odladěný podvozek.
Současná generace by Caddymu měla být minimálně vyrovnaným soupeřem. CTS-V má vyjma nic moc interiéru pomalý automat, který je jeho největší slabinou.
>😒] >😁 Já CTS-V jel a nebýt to až moc pouťové, tedy nesedící k velkému sedanu, být dotaženější interiér, tak se tomu dalo máloco vytknout. Tedy až na ten krám, co by měl přehazovat kvalty.
Naftová 5er by dostala hodně na zadek. Pamatuju si, jak jsem se kdysi s Alpinou (D3-nafta, 350 koní) snažil nahánět minulou Panameru Turbo. Důstojný to nebylo ani trošičku. M550d sice má o 50 koní víc, ale zase je o něco těžší. M5 by to smázla.
YT a auta z Ruska, to fakt není dobrý zdroj. Obě auta jsem jel, dynamika M5 je jinde, na YT určitě bude i top gear epizoda, kde zkoušel Jeremy 535d proti 550i, ani na tu nestačila.
Zrychlení i maximálka sou samozřejmě jednoznačně ve prospěch benzínu
To byla generace V10 pětilitr = to mě fakt zajímá čim si jel >😁
Když tě zajímá sprint malej bonus [odkaz]
Být to M5, tak sis s 535d nečuchnul. 😄 😉
Skvěle vystiženo!!!
"Ale v drvivej väčšine je to "závod", o ktorom jeden z vodičov nevie." :yes: :yes: :yes:
A perlicka na zaver, auto jsem od zeny bral s 9,2L spotrebou a po tehle jizde jsem ji ho vratil s 9,0L dle BC... >😁 >😁
No a ? Nevědomost neomlouvá. Your loss is my gain. Jak jinak bych měl kurňa vítězit s 69 kW a 118 Nm ? :-! >😁 >😁
Současná generace by Caddymu měla být minimálně vyrovnaným soupeřem. CTS-V má vyjma nic moc interiéru pomalý automat, který je jeho největší slabinou.
..tiez zaujimave zrovnanie v rodine BMW
[odkaz]
[odkaz]