Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen Touareg odhalil české ceny. Připravte si na něj alespoň 1,7 milionu
60 komentářů
autogurman
ale ten volant...seriously??? 8-s
Uživatel_5340709
jsem si nějak v sobě neujasnil, jestli se mi "Arteoní" prvek plynulého spojení světel s grillem líbí, nebo ne. 😐
Tak ten exterier treba nazivo (Arteon) neni tak spatny.
Ja mam problem hlavne s interierem. Krome toho, ze se mi nelibi, mi pripomina spis levny interiery amerik..
Ja mam problem hlavne s interierem. Krome toho, ze se mi nelibi, mi pripomina spis levny interiery amerik..
Líbí/nelíbí je samozřejmě ok, ale "levný interiéry amerik"? Sorry, ale to je hodně mimo.
Mne pripada (podle obrazku) novy CR-V luxusnejsi nez Touareg.
[odkaz]
A to je o tridu niz.
O X5 asi psat nemusim. Ano ma mensi displej.
Jeste k tem amerikam, psal jsem, ze mi je to pripomina. Ne ze to je tak spatny 😉
Ale s CR-V ani X5 me nic podobnyho ani nenapadne.
[odkaz]
A to je o tridu niz.
O X5 asi psat nemusim. Ano ma mensi displej.
Jeste k tem amerikam, psal jsem, ze mi je to pripomina. Ne ze to je tak spatny 😉
Ale s CR-V ani X5 me nic podobnyho ani nenapadne.
😲 teda já myslel že mluvíš o Artonu s interierem Passatu. Jestli ti interier Touaregu připomíná levný ameriky a levná amerika CR-V ti přijde uvnitř luxusnější, tak... netuším, co na to říct.
Ok, nechme to být, nemá to cenu. Na to máme zcela extrémně rozdílný pohled.
Ok, nechme to být, nemá to cenu. Na to máme zcela extrémně rozdílný pohled.
kesumb
No konfigurátor je taková beta verze, obrázky chybí, popisky tak nějak nicmoc.
Každopádně za 2,4 je hezký auto na vzduchu se skleněnou střechou, koulí, topením a lepším audiem. RRS (teda s podstatně lepším konfigurátorem) vyjde na 2,6. Q7 nabídne podstatně víc variací interiéru (kožené obšití i spodku palubky), ale dražší taky je.
Takže celkově je přesně tam, kde se dal očekávat. Doba, kdy se nomád prodával pod milion bez daně je prostě pryč. Krom toho uvedená specifikace je vcelku slušně vybavená, základ se slabším V6 půjde určitě někam k 1,5.
Každopádně za 2,4 je hezký auto na vzduchu se skleněnou střechou, koulí, topením a lepším audiem. RRS (teda s podstatně lepším konfigurátorem) vyjde na 2,6. Q7 nabídne podstatně víc variací interiéru (kožené obšití i spodku palubky), ale dražší taky je.
Takže celkově je přesně tam, kde se dal očekávat. Doba, kdy se nomád prodával pod milion bez daně je prostě pryč. Krom toho uvedená specifikace je vcelku slušně vybavená, základ se slabším V6 půjde určitě někam k 1,5.
Pri kurze CZK aky mate, treba kupovat na Slovensku 😄, zaklad s dph 49900 eur, takze 1,25 mio CZK.
Vy máte na rozdíl od nás i slabší 3,0TDI ( a určitě i oholenější výbavu). Ta cena je pěkná.
Tu mas pdf
[odkaz]
Teda ako oholena vybava mi to vobec nepride. A asi sa zhodneme, ze platit 11k euro za 50koni naviac je blbost.
Na blba so social kauf nejdem ani reagovat.
[odkaz]
Teda ako oholena vybava mi to vobec nepride. A asi sa zhodneme, ze platit 11k euro za 50koni naviac je blbost.
Na blba so social kauf nejdem ani reagovat.
Cena v SK je super.. :yes:
Předpokládejme , že se za chvíli podobný model za stejný love objeví i v ČR.. 😄
Předpokládejme , že se za chvíli podobný model za stejný love objeví i v ČR.. 😄
Ale to je "SK" (Social Kauf) cena... 😐 😉
Výbava snů to není, ale holobyt taky ne. Žít by se s tím určitě dalo. 😉
Pro někoho to možná bude znít neuvěřitelně, ale ono by se určitě dalo žít i bez auta... 😄
Jasně, byla to nadsázka, kterou minimálně dva lidi nepochopili... 😉
Sice jsem to bral vážně, ale nijak mě to neurazilo. Chápu, že někdo by si auto v této cenové bez fičur nekoupil. Já bych ho chtěl hezký (R-line?), ale jinak asi nejsem náročný. Dobrý+vyhřívaný sedadla, navi, tempomat, telefon, podvozek pohodlný i s velkými koly.
HUD, noční vidění a desítky dalších věcí jsou fajn, ale obejdu se bez nich aniž bych trpěl.
😄
HUD, noční vidění a desítky dalších věcí jsou fajn, ale obejdu se bez nich aniž bych trpěl.
😄
Samotný R-line u nového Touaregu nic moc neřeší (ani ten megachrom), spíš omezuje výběr barev (včetně interiéru) a velká 21" kola pro R-line mají shodný design s velkými koly pro Tiguan/T-Roc, což je pro mě docela zklamání. A změnu chromu na černý lesk si můžeš/musíš připlatit vždycky, tedy i u R-linu. Navíc světlým lakům neprospívá to plné lakování (lemy blatníků), které má R-line automaticky.
Kola beru jako věc, co si lehce pořeším bokem.
Pro mě je bílá perleť z titulky v R-line ideál. Možná změna chromu na černou, nejsem si jistej. Ale příplatek za R-line je dost vysokej a moc zajímavé výbavy tam není.
Pro mě je bílá perleť z titulky v R-line ideál. Možná změna chromu na černou, nejsem si jistej. Ale příplatek za R-line je dost vysokej a moc zajímavé výbavy tam není.
Díval jsem se teď do českého konfigurátoru (německý ještě ani není spuštěný!) a těch 81 tis. mi nepřijde tak moc, za to, co v tom je. Hlavně v tom máš 20" kola Braga, která vypadají asi nejlíp z celé nabídky kol a u jiných verzí nejsou v nabídce, navíc za 20" kola se u nižších verzí připlácí přes 50 litrů. Takže hlavně je tam to omezení barev v interiéru a celolakování u světlých laků.
Ve slovenském je rozdíl mezi základní výbavou a R-line cca 200t. Je fakt, že je tam kůže a to dělá dost. Pak jen nárazníky, kola a dekory. No jo, když to vezmu jedno po druhým, všechno by jednotlivě stálo desetitisíce, asi to odpovídá.
Já nekupuju tak drahý auta, tak mě tak vysoký skoky (u VW) trochu udivují, ale jsou po bližším prozkoumání odpovídající.
Já nekupuju tak drahý auta, tak mě tak vysoký skoky (u VW) trochu udivují, ale jsou po bližším prozkoumání odpovídající.
Na Slovensku je to jinak, oni mají základ, nad ním Elegance a R-line.
U nás je až Elegance, Atmosphere a R-line.
A třeba ten R-line tam nemá v základu 20", ale jen 19" a za ty 20" je třeba doplatit 820 éček. Nehledě na to, že na Slovensku je ta základní cena pouze teoretická, protože i základní bílá je pouze za příplatek (340 éček), kdežto u nás bez příplatku.
Takže to by člověk musel projet podrobně, aby měl představu, kde je to nakonec reálně cenově výhodnější.
U nás je až Elegance, Atmosphere a R-line.
A třeba ten R-line tam nemá v základu 20", ale jen 19" a za ty 20" je třeba doplatit 820 éček. Nehledě na to, že na Slovensku je ta základní cena pouze teoretická, protože i základní bílá je pouze za příplatek (340 éček), kdežto u nás bez příplatku.
Takže to by člověk musel projet podrobně, aby měl představu, kde je to nakonec reálně cenově výhodnější.
Tak každopádně je půl mil. rozdíl mezi 210kw verzí u nás s druhou výbavou a 170kw verzí na Slovensku s o málo horší výbavou.
A sám rozdíl 170kw/210kw je 250t., což mi přijde přímo brutální. Na první pohled se technicky ničím než výkonem neliší.
A sám rozdíl 170kw/210kw je 250t., což mi přijde přímo brutální. Na první pohled se technicky ničím než výkonem neliší.
V tom slovenském konfigurátoru zatím žádnou možnost 170kW verze nevidím.
Je jen v ceníku, co jde stáhnout. Stojí od 50-57t euro. V prodeji od května. [odkaz]
Tak potom ta verze bude od května v nabídce určitě i u nás... a pravděpodobně k té slabší verzi/motorizaci nabídnou i ten základ, který je na Slovensku i ke 210kW verzi, teda pokud to tam nakonec takto skutečně/reálně půjde, viz:
"Všetky uvedené ceny sú ceny odporúčané pre klienta v € s DPH a majú len informatívny a nezáväzný charakter. Podrobnosti o ponuke modelov, ich konečných cenách, špecifikáciách, dostupnosti, dodacích podmienkach a uvedených doplnkových službách vám poskytne váš autorizovaný predajca Volkswagen."
"Všetky uvedené ceny sú ceny odporúčané pre klienta v € s DPH a majú len informatívny a nezáväzný charakter. Podrobnosti o ponuke modelov, ich konečných cenách, špecifikáciách, dostupnosti, dodacích podmienkach a uvedených doplnkových službách vám poskytne váš autorizovaný predajca Volkswagen."
Víš, co je zvláštní? Podle SK ceníku - stejný pohon, verze 170/210kw - rozdíl 300t. Q7 , verze 160/200kw - rozdíl 130t.
Těžko si představuju, že i movitý člověk vysolí 300t jen za těch "pár" kw. Pokud tam opravdu není jiný rozdíl (a zdá se, že ne , i převodovka by měla být stejná, i torsen...) pak je to čirá zlodějina. Snad se pletu.
Těžko si představuju, že i movitý člověk vysolí 300t jen za těch "pár" kw. Pokud tam opravdu není jiný rozdíl (a zdá se, že ne , i převodovka by měla být stejná, i torsen...) pak je to čirá zlodějina. Snad se pletu.
Taky v tom ceníku může být chyba (nebylo to poprvé ani naposledy), nikde jinde ještě ofiko ceník není, ani v Německu, Rakousku, Polsku, u nás..., takže to není s čím srovnat a nelze tak říct, jestli je/není zrovna v tom slovenském ceníku chyba.
_Karel_
80tis. za mega display, to je dobrá sranda. Já bych si připlatil 20 za verzi s tlačítky.
Nie je treba priplacat 😄
V zaklade (sk) za 50 tis je navi discover pro.
Pozri [odkaz]
Seocia infotainment hned prvy obrazok.
V zaklade (sk) za 50 tis je navi discover pro.
Pozri [odkaz]
Seocia infotainment hned prvy obrazok.
Já vím. 😄 Dával jsi na něj (ty nebo někdo jiný?) odkaz už v minulých diskuzích o novém Touaregu. Jen jsem tím chtěl říct, že bych si za základní verzi i připlatil a že představa příplatku 80tis. za (pro mě) horší řešení je absurdní.
I ty jeden! Jak jako horsi?! Od te doby co I audi prechazi komplet na dotyk je prece dotyk vubec nejvic nejlepsejsi(!!!).
kaiserlábus
To myslím vážně a taky upřímně ! 8-s
[odkaz] 😄
Nic chytřejšího jsem dlouho nečetl. >😁
Prekonal jsem svuj odpor k radobymodernim mediim ala CiliChilli a procetl jsem to.
Neudivuje me ani tve hodnoceni, ani fakt, ze je to jeden z Hammunakdesicosi zdroju zivotni filosofie. Tady je kruh zcela uzavren a vsechno do sebe logicky zapada.
Neudivuje me ani tve hodnoceni, ani fakt, ze je to jeden z Hammunakdesicosi zdroju zivotni filosofie. Tady je kruh zcela uzavren a vsechno do sebe logicky zapada.
Niektoré tie hlášky debilné sú. Ale na niektoré asi autorova intelektuálna kapacita nestačila, aby ich pochopil...
3_diamanty
ako si bude touareg rozumiet s audi Q7..... je fakt ze tak blizko nej este nebol... a to teda okrem vsetkeho aj cenou 😉 ... razom je sorento za melon doslova lacnota ktora az smrdi >😁 brrr .. nie ale vazne... vo co go novemu touaregu? ... byt premiantom? brat zakaznikov Q7? .... alebo o co ... lebo za 2 melony za mna uz teda radsej range rover sport alebo f pace... tu predsa nieje o com .... pritom predosly touareg sa dal kupit aj za melon ... proste daval zmysel... ale za 2 to uz clovek ozaj moze ist aj inde... predsa len range rover je uz aj charizmou a imidzom uplne ina liga ako vw... o schopnostiach v terene uz ani nevravim
A takto to vypada kdyz to srovnas takhle zhruba od klavesnice, a pak si najednou konkuruje vsechno se vsim. 😄 Neber me zle, ja sam casto tvrdim, ze si konkuruje vsechno se vsim, a ze i ten kdo jde pro MPV muze zvazovat kombik nebo SUV, ten kdo chce lift zvazuje sedan atd., ale i to ma nejake meze.
Jednoduse, az kdyz si takove auto vazne nakonfigurujes, se spravnym motorem, ve stejne nebo podobne vybave, a zapoctes i ochotu prodejce slevit, pak teprve uvidis jak si ktere auto stoji a zjistis, ze tam ten odskok od Audi stale je. Ze se nabidka Touaregu s Q7 bude ve svem absolutnim rozpeti z velke casti prekryvat je jasne, jsou to auta stejne tridy, z velke casti se bude prekryvat i Superb s Mercedesem C treba, to ale neznamena, ze nemuzou v klidu existovat vedle sebe a kazdy zaujat trochu jinou klientelu.
Za sebe napisu, ze se mi touareg z venku libi az tak, ze bych sakra skoumal a hledal rozdily v interieru a vybave a cene abych se k Q7 dokopal. Takhle z fotek, a pokud bych dokazal poskladat Touareg tak aby mi sedl (u audi o tom nepochybuju), by me proste Touareg lakal vic. Holt ted je to VW kdo z koncernu kresli hezci auta. :yes:
Jednoduse, az kdyz si takove auto vazne nakonfigurujes, se spravnym motorem, ve stejne nebo podobne vybave, a zapoctes i ochotu prodejce slevit, pak teprve uvidis jak si ktere auto stoji a zjistis, ze tam ten odskok od Audi stale je. Ze se nabidka Touaregu s Q7 bude ve svem absolutnim rozpeti z velke casti prekryvat je jasne, jsou to auta stejne tridy, z velke casti se bude prekryvat i Superb s Mercedesem C treba, to ale neznamena, ze nemuzou v klidu existovat vedle sebe a kazdy zaujat trochu jinou klientelu.
Za sebe napisu, ze se mi touareg z venku libi az tak, ze bych sakra skoumal a hledal rozdily v interieru a vybave a cene abych se k Q7 dokopal. Takhle z fotek, a pokud bych dokazal poskladat Touareg tak aby mi sedl (u audi o tom nepochybuju), by me proste Touareg lakal vic. Holt ted je to VW kdo z koncernu kresli hezci auta. :yes:
"...abych se k Q7 dokopal."
Tak chceš se teda nakonec dokopat ke Q7, nebo k Touaregu?
Ano, Touareg má povedenější exteriér, Q7 spíš interiér, ale hlavně možnosti konfigurace Q7/SQ7 jsou trochu jiný level (např. i kola bych si u Touaregu vybíral těžko), takže úplně snadná volba by to nebyla.
Tak chceš se teda nakonec dokopat ke Q7, nebo k Touaregu?
Ano, Touareg má povedenější exteriér, Q7 spíš interiér, ale hlavně možnosti konfigurace Q7/SQ7 jsou trochu jiný level (např. i kola bych si u Touaregu vybíral těžko), takže úplně snadná volba by to nebyla.
Abych se musel dokopat ke Q7 tam melo byt. Jednoduse ted od klavesnice je u me Touareg nad Q7 a az pripadne nejake zverstva v konfiguraci / cene by me mohli ztocit ke Q7, anebo uplne jinam...
S lepsim interierem Q7 souhlas.
S lepsim interierem Q7 souhlas.
2) Ekohysterici se vyzvrátí nad prudce jedovatými naftovými šsti- a osmiválci zločineckého koncernu!
3) Fostek tady bude trollovat a o autě neví nic
>😁 >😁 >😁
Mohl BYS mne priblizit tvuj vyraz BYkupec?
Co kdybys napsal radeji neco k veci 😉
Ale asi je ti blby, ze te nic jinyho nenapadlo. A co BYs vybral ty, je pod tvou uroven :no😒br />
Podle tebe treba tady maji diskutovat jen najitele Touarega?
Nebo jen ti kteri planuji jeho koupi (nedej boze, aby ji neuskutecnili).
Opravdu nechapu vyznam tvych prispevku. Doufam, ze se tim alespon bavis 😄
Takze ad 1.
Odkaz na BMW 3.0😜 [odkaz]
Neřeš fosteka Je postiženej. >😁 :-!